Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παρ' όλα αυτά είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος που δε μπορώ να πάω απροετοίμαστη σε μάθημα. Τώρα κατάλαβα το γιατί: Έχω άγχος. Θεωρώ πως με την καταπολέμησή του θα κοιμάμαι και θα ξεκουράζομαι περισσότερο, πράγμα απαραίτητο για ένα παιδί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Imagine01
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος
1. Φροντίζεις να ενημερωθείς για την ύλη. Είναι προφανές, κι όμως πολλοί δε δίνουν σημασία όταν λέει την ύλη ο καθηγητής, με συνέπεια να κάθονται και να μαθαίνουν άσχετα πράγματα, χάνοντας έτσι απίστευτα πολύτιμο χρόνο μελέτης. Φυσικά πρόσεξε μη σου συμβεί το αντίστροφο (επίσης συχνό φαινόμενο), δλδ να διαβάσεις λιγότερα πράγματα απ'όσα είναι στην ύλη. Πολλοί το κάνουν και ύστερα είναι οι πρώτοι που μυξοκλαίνε και ζητιανεύουν τον βαθμό τους από τον καθηγητή με το που θα μάθουν τα (τραγικά) αποτελέσματα.
2. Φροντίζεις να μάθεις ΑΚΡΙΒΩΣ τη μορφή του τεστ/διαγωνίσματος. Φέτος για παράδειγμα στα αρχαία έχουμε μία εισαγωγή 30 σελίδων. Η φιλόλογος μας είπε ότι θα εξεταστεί με σωστό λάθος, όμως πολλοί δεν έδιναν σημασία όταν μας έδινε διευκρινίσεις, επομένως θα καταλήξουν να μαθαίνουν απ'έξω κατεβατά (εντός ύλης αυτή τη φορά), νομίζοντας πως θα πέσουν ερωτήσεις ανάπτυξης.
3. Το πόση σημασία πρέπει να δίνεις στα sos εξαρτάται από τον καθηγητή. Μέχρι στιγμής δεν έχω γνωρίσει καθηγητή που να λέει να διαβάσουμε κάποια πράγματα και ότι θα πέσουν ΜΟΝΟ αυτά, όμως έχουν ακούσει τα αυτιά μου ιστορίες για μαθητές που κόπηκαν στις εξετάσεις για αυτό τον λόγο... (σοσάκια που δεν έπεσαν ποτέ)
4. (αυτό ισχύει κυρίως για τις εξετάσεις του Ιουνίου, αλλά καλού κακού...) Μπες στη σελίδα του υπουργείου και δες ποια κεφάλαια είναι εντός και ποια εκτός ύλης. Μπορεί κάποιος καθηγητής να πει ότι τα χ μαθήματα είναι στην ύλη και να τα διαβάσετε και στο τέλος να μην τα βάλει γιατί πολύ απλά απαγορεύεται από τον νόμο.
5. Αν είσαι στη Β' ή στη Γ' λυκείου, πρόσεχε ποια είναι για τους θετικούς και ποια για τους θεωρητικούς (στα γενικής παιδείας). Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλα σχολεία, πάντως στο δικό μας πολλοί φιλόλογοι λένε ότι κάποια πράγματα από τη γραμματική είναι μόνο για όσους πάνε θεωρητικοί ενώ κάποια άλλα πρέπει να τα διαβάσουν όλοι. Ο χημικός μας μάλιστα το έχει πάει σε άλλο επίπεδο. Κάνει τα 30 λεπτά μάθημα για όλους και το τελευταίο τέταρτο αφήνει τους θεωρητικούς να διαβάσουν άλλο μάθημα και δείχνει κάποια πράγματα (εκτός ύλης με βάση τον νόμο) τα οποία τα μαθαίνουν μόνο οι θετικοί. Στα τεστ βάζει άλλα θέματα στους θεωρητικούς και άλλα σε θετικούς. Δεν ξέρω αν είναι νόμιμο αυτό, πάντως το κάνει.
6. ΔΙΑΒΑΣΕ, ΔΙΑΒΑΣΕ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ. Ακόμα και την τελευταία λεπτομέρεια. Ειδικά αν υπάρχει ανταγωνισμός στην τάξη σου (σε μας γίνεται σφαγή ακόμα και για τα 0.1), διαβάζεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ (από την ύλη). Και μία μονάδα στα είκοσι να κερδίσεις, κέρδος είναι.
7. Προετοιμάσου σε συνθήκες εξετάσεων. Όπως όταν ετοιμάζεσαι για να δώσεις εξετάσεις για ένα ξενόγλωσσο πιστοποιητικό. Κάνε όλες τις ασκήσεις που έχετε λύσει και χρονομέτρησε τον εαυτό σου. Λύσε τες όσες φορές χρειαστεί μέχρι να τις κάνεις ολόσωστα.
Αυτά μου έρχονται τώρα.
Καλή επιτυχία!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manolis_98
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Imagine01
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alma Libre
Επιφανές μέλος
εγω στο γυμνασιο εβγαζα 19.9-19.10/13 με μια ωρα διαβασμα.βεβαια για να το πετυχεις αυτο πρεπει να εισαι πραγματικα εξυπνος.
Θεωρώ την άποψη σου μερικώς εσφαλμένη. Δεν είναι τόσο θέμα "εξυπνάδας" και δεν τίθεται σύγκριση ανάμεσα σε διάβασμα γυμνασίου και διάβασμα λυκείου.
Προσωπικά στο γυμνάσιο ήμουν φλου, πότε έβγαζα 15 και πότε 19 (ανάλογα με τη προσπάθεια που κατέβαλα) αλλά στο λύκειο δεν έπεσα κάτω απο το 18 στιγμή γιατί ασχολούμουν συστηματικά. Θεωρώ πως είναι θέμα θέλησης-κινήτρου-ενασχόλησης και όχι αποκλειστικά ο,τι ανέφερες παραπάνω. Μετράει σίγουρα το να είσαι έξυπνος, αλλά αν δεν ασχοληθείς στον βαθμό που πρέπει, η εξυπνάδα απο μόνη της δεν επιφέρει αποτελέσματα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
εγω στο γυμνασιο εβγαζα 19.9-19.10/13 με μια ωρα διαβασμα.βεβαια για να το πετυχεις αυτο πρεπει να εισαι πραγματικα εξυπνος.
Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να είσαι σαν όλους τους άλλους. Στο γυμνάσιο καμία ωρα διαβάσματος την ημέρα δεν θέλει. Λίγο να προσέχεις στο σχολείο να μην χαθεί η επαφή και να διαβάζεις στα πρόχειρα. Δεν λεω ότι το πετυχαίνουν όλοι. Αλλά οποιαδήποτε άνω του μετρίου μπορεί να το καταφέρει. Όποιος είναι πραγματικά έξυπνος και έχει κλίση σε κάτι ασχολείται με διαγωνισμούς. Η εξυπνάδα δεν φαίνεται στον έλεγχο με τους βαθμούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
εγω στο γυμνασιο εβγαζα 19.9-19.10/13 με μια ωρα διαβασμα.βεβαια για να το πετυχεις αυτο πρεπει να εισαι πραγματικα εξυπνος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Χαχαχα.οκ ακόμα και στο λύκειο με ελάχιστο διάβασμα πάλι Αρίστος.Α λυκειου 1 ώρα διάβασμα την ημέρα και μο 19.2.εχω άτομα στην τάξη μου που διαβάζουν 3 ώρες την ημέρα και βγάζουν 17 να εγώ με μια ώρα την ημέρα πάνω από 19.Απλα για να το πετύχεις αυτο πρέπει να είσαι πραγματικά έξυπνος και όχι παπαγάλος.
Καταρχάς ποιος βγάζει 17 στην Γ Λυκείου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Όσον αφορά τον χρόνο τις ώρες και τις συμβουλές διαβάσματος δεν νομίζω ότι υπάρχει μία συγκεκριμένη συνταγή ούτε στάνταρ ώρες. Είναι ανάλογα ο τρόπος με τον οποίο ο άλλος μαθαίνει. Μπορεί κάποιος να είναι ακουστικός τύπος άλλος κάτι άλλο. Πρέπει ο καθένας να βρει το δικό του τρόπο με τον οποίο μαθαίνει και πόσο χρόνο χρειάζεται ώστε να καταννοήσει αυτό που διαβάζει, ώστε να μπορεί πχ είτε να μάθει κάτι είτε να λύσει μία άσκηση. Αυτό οφείλεται στην προσωπικότητα και μόνο στην προσωπικότητα του καθενός. Βέβαια σημαντική προϋπόθεση είναι να έχει όρεξη και διάθεση να διαβάσει εκείνη την στιγμή και μην το κάνει εάν βαριέται διότι σίγουρα δεν θα μπορεί να διαβάσει και δεν θα μάθει και κάτι.
Ως σύντομα τελειόφοιτη ωστόσο θα σας αναφέρω τον τρόπο που διαβάζω εγώ ο οποίος σε όλες τις εξεταστικές μου έχει βγει και πάρα πολύ με πολύ καλό Μ.Ο έως τώρα. Αρχικά πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να προσέχετε στο μάθημα είτε αυτό πρόκειται στο σχολείο είτε στο πανεπιστήμιο, να κρατάτε σημειώσεις, να υπογραμμίζετε ή να κυκλώνετε σημαντικά σημεία και φυσικά μην ντρέπεστε να ρωτήσετε τον καθηγητή όσες φορές και εάν δεν καταλάβατε κάτι !
Θα χωρίσω τον τρόπο που διαβάζω εγώ ένα πρακτικό και ένα θεωρητικό μάθημα σε 2 παραγράφους, αρχίζοντας από το τελευταίο.
Ας πούμε ένα μάθημα ιστορίας. Αυτό που έκανα εγώ και κάνω σε θεωρητικά μαθήματα στην σχολή μου είναι να διαβάζω όλο το κείμενο που έχω 2 -3 φορές μέχρι να καταλάβω το γενικό πλαίσιο, όχι απλά μία ανάγνωση, αντίθετα μία προσεχτική ανάγνωση. Έπειτα το ξαναδιαβάζω προσπαθώντας να υπογραμμίσω σημαντικά γεγονότα και να κυκλώσω σημαντικές ημερομηνίες την αντιστοιχία τους, την γράφω σε ένα χαρτί που έχω από δίπλα. Στην τελευταία ανάγνωση εάν δεν το έχουμε κάνει μες το μάθημα σε κάθε παράγραφο βάζω πλαγιότιτλους για να ξέρω το μάθημα σε θεματικές ενότητες. Έπειτα αρχίζω να το μαθαίνω αλλά προς θεού ποτέ παπαγαλία πέρα ότι θα τα ξεχάσετε μέσα σε 2 -3 μέρες δεν ωφελεί κάπου. Στις πανελλήνιες αναγκαστικά αλλά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αυτές αλλά και εκεί να προσπαθείτε να καταλαβαίνετε τι παπαγαλίζετε. Αφιερώστε χρόνο όσο χρειάζεται ώστε να είστε σίγουροι ότι το ξέρετε και μπορείτε να το πείτε σε κάποιον άλλον. Βέβαια ποτέ δεν είμαστε σίγουροι 100% ότι ξέρουμε κάτι αλλά τουλάχιστον να πιστεύουμε ότι όταν μας ζητηθεί θα μπορούμε να το εξηγήσουμε. Μην ακούτε ποτέ τους άλλους ότι εγώ μαθαίνω κάτι πχ σε 2 ώρες άρα πρέπει κι εγώ γιατί αλλιώς είμαι χαζός πχ δεν μαθαίνω εύκολα κλπ. Ξεχάστε αυτές τις σκέψεις. Ο καθένας είναι διαφορετικός. Εγώ πχ για ένα μάθημα μπορώ να αφιερώσω 3 ώρες αλλά είμαι σίγουρη στο τέλος για το αποτέλεσμα. 3 από τις 8 ίσως και 10 ώρες που αφιερώνω το ΣΚ. Σε κάθε εργασία σχολής πχ την μία μέρα μπορώ να αφιερώσω ένα 4 ώρο και άλλο ένα την επόμενη και πάει λέγοντας. Αλλά δεν σημαίνει ότι όλοι μπορούν να το κάνουν αυτό και τέλος. Ακούω ο άλλος έβγαλε 19.000 μόρια και διάβαζε μόνο 2 ώρες την ημέρα, δεν ισχύει αυτό παιδιά. Μην ψαρώνετε !!
Ας περάσουμε τώρα στο πρακτικό μέρος. Πχ έχουμε μαθηματικά που έχω στην σχολή μου. Τι κάνω ;
Εκτός ότι προσέχω στο μάθημα, δεν ντρέπομαι να ρωτήσω στο σπίτι προτού πιάσω ασκήσεις που θα έχω διαβάζω καλά την θεωρία καταννοώ πχ γιατί αυτός ο τύπος χρησιμοποείται στο συγκεκριμένο παράδειγμα και προσπαθώ να το συνδέσω με την θεωρία του. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην μαθαίνετε τύπους εάν δεν ξέρετε γιατί τους χρησιμοποιείτε και πότε και απλά τους βάζετε αυθαίρετα και όπου νομίζετε. Μετά όσα παραδείγματα είχαμε κάνει είτε στο σχολείο είτε τώρα στην σχολή σίγουρα έχουμε κάνει 2-3 τα ξαναλύνω σπίτι και μετά προχωράω στις ασκήσεις που έχω.
Η σχολή μου έχει πολλή πληροφορική οπότε και μαθηματικά και από θεωρητικά πέρα από λίγο ιστορίες κλπ έχει μαθήματα θεωρητικά ναι μεν αλλά όχι τύπου ιστορίας που απαιτεί αποστήθιση, αλλά περισσότερο κατανόησης οπότε με έχει βάλει στο τρυπάκι να δω πράγματα διαφορετικά και να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι το σχολείο δεν σου μαθαίνει να διαβάζεις, να διακρίνεις τα σημαντικά από τα ανούσια απλά σε βομβαρδίζει από πληροφορίες τις οποίες πρέπει να παπαγαλίσεις. Θα δείτε ότι αλλιώς διαβάζετε στο σχολείο αλλιώς θα διαβάζετε στο Πανεπιστήμιο. Όχι μόνο διαφορετικών απαιτήσεων αλλά και άλλης νοοτροπίας.
Όσο μπορείτε λοιπόν στο σχολείο για εμένα ως Σοφία, σας προτείνω να ξεφύγετε από την νοοτροπία της παπαγαλίας και προσπαθήστε να διαβάζετε πιο "έξυπνα" με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γιατί οι πιο πολλοί φοιτητές από ότι έχω ακούσει μόλις έρχονται στο Πανεπιστήμιο θολώνουν και δυσκολεύονται να μπουν στην διαφορετική νοοτροπία με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν επειδή δεν ξέρουν όχι δεν μπορούν,απλά πελαγώνουν χωρίς λόγο. Αυτή είναι η άποψή μου και αυτό που έχω καταλάβει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Το καλύτερο κίνητρο για να διαβάσεις, είναι να βάλεις ένα στόχο μια σχολή, ή το οτιδήποτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Katerinaa
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νίκος22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν και τώρα τελειώνω τη Β' Λυκείου, θα ήθελα να μου είχαν πει και εμένα κάποια πράγματα όταν ήμουν ακόμη Γυμνάσιο. ♥ Αρχικά, ΜΗΝ αγχώνεστε για τα μαθήματα! Ξέρω πόσο δύσκολο είναι, μιας και είστε "μικροί" και ψαρωμένοι ακόμα :Ρ αλλά ειλικρινά δεν αξίζει :Ρ Να ενδιαφέρεστε ναι, να προσπαθείτε ακατάπαυστα και όσο αντέχετε, όχι με άγχος όμως. Όσον αφορά στο χρόνο διαβάσματος, ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα οργανωτική, αλλά κατά περίεργο τρόπο πάντα κατάφερνα να τα βγάζω πέρα :Ρ Αν ούτε εσείς είστε ιδιαίτερα οργανωτικοί ή 1) θα φροντίσετε να γίνετε για το καλό σας :Ρ ή 2) θα το αξιοποιήσετε προς όφελός σας αυτό. Τι εννοώ; Αν σας βολεύει να διαβάζετε βράδυ, διαβάστε βράδυ! Αλλά τις ώρες εκείνες θα στρώνεστε κυριολεκτικά. Στο Γυμνάσιο διάβαζα πολύ για να μην λέω και ψέμματα, αλλά δε μετάνιωσα καθόλου γιατί απέκτησα πολύ γερές βάσεις στα περισσότερα μαθήματα και κυρίως στα της κατεύθυνσής μου (Θετική). Αν έχετε κατασταλάξει στο ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσετε στο Λύκειο, διαβάζετε ΕΞΩΝΥΧΙΣΤΙΚΑ τα μαθήματά αυτά που θα σας απασχολήσουν στο Λύκειο και αξιοπρεπώς τα υπόλοιπα. Ο λόγος; Σε μαθήματα όπως π.χ. τα Αρχαία αν διαλέξετε Θετική, στο Λύκειο ΔΕΝ θα προλαβαίνετε με τα φροντιστήρια κλπ. να ασχολείστε σχεδόν καθόλου, οπότε αν έχετε μερικές βασικές γνώσεις πραγματικά θα διευκολύνουν τη ζωή σας! Συμβουλή μου βασική είναι να μην κλείνεστε φυσικά όλη μέρα μέσα, και αν έχετε κάποια παρέα να βγαίνετε και να περνάτε καλά, αλλά ΝΑ ΜΗΝ αφήνετε τα μαθήματά σας να περιμένουν...! Κυρίως στο γυμνάσιο μάθετε πώς να διαβάζετε..♥ Είμαι σίγουρη ότι θα τα πάτε περίφημα, έχετε αυτοπεποίθηση παιδιά, και προς Θεού μην πάτε ποτέ με φόβο όπως εγώ χΔ Στις εξετάσεις ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ πριν, αν δεν έχετε προλάβει να διαβάσετε καλά, προλαβαίνετε. Δεν είναι λίγες οι φορές που δεν είχα προσέξει ιδιαίτερα και του έδωσα σημασία λίγο πριν γράψουμε και έπεσε τελικά (ακόμα και στο Λύκειο, δεν αλλάζει κάτι :Ρ). Μπρος στη μάχη, μη φοβηθείτε τίποτα και μην απελπιστείτε αν δεν καταλαβαίνετε κάτι! Να ζητάτε βοήθεια! Από όποιον μπορεί να σας δώσει, να επιδιώκετε και να ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ από τον εαυτό σας να καταλαβαίνει αυτά που διαβάζει! Και μην σας νοιάζει για τη γνώμη κανενός για την πρόοδό σας, αν ξέρετε ότι εσείς προσπαθείτε συνεχώς για το καλύτερο.. Μην αφήνετε ούτε τους γονείς σας ούτε κανέναν να σας κάμπτει το ηθικό..Μακάρι και εγώ να τα τηρούσα τότε:Ρ Για όποιον τέλος έχει την απορία "Ωραία όλα αυτά που λες, αλλά εσύ πόσο έβγαζες;", Α' γυμν. έβγαλα 19 9/15, Β' Γυμν. 19 και 13/15 και Γ' Γυμν. 19 και 9/16 και όχι δεν ήμουν κάθε χρόνο απουσιολόγος, ούτε ήμουν διάνοια, ούτε τίποτα:Ρ απλά ήμουν τελειομανής μερικές φορές περισσότερο από ό,τι έπρεπε.. Μην φοβάστε τίποτα, βαθμοί πάνω από 19 δεν είναι εξωπραγματικοί ούτε είναι για τις διάνοιες. Όλοι μπορείτε, πιστέψτε το!
Εγω προσωπικα διαβαζα μαξιμουμ 2 ωρες στο Γυμνάσιο και εβγαλα πανω απο 19 και στις 3 ταξεις.Αυτο σημαινει οτι ειτε ημουν ιδιοφυΐα και "τα επαιρνα τα γράμματα" ειτε οτι αυτες οι τάξεις δεν χρειάζεται να δινεις τοση σημασια.Αντιθετα πρεπει να δινεις την δεουσα σημασια .Καποιους ακουω οτι διαβαζουνε 8/10 ωρες δηλαδη τι φαση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ίντα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγω προσωπικα διαβαζα μαξιμουμ 2 ωρες στο Γυμνάσιο και εβγαλα πανω απο 19 και στις 3 ταξεις.Αυτο σημαινει οτι ειτε ημουν ιδιοφυΐα και "τα επαιρνα τα γράμματα" ειτε οτι αυτες οι τάξεις δεν χρειάζεται να δινεις τοση σημασια.Αντιθετα πρεπει να δινεις την δεουσα σημασια .Καποιους ακουω οτι διαβαζουνε 8/10 ωρες δηλαδη τι φαση?
Έκανες καθόλου ιδιαίτερα τότε?
Επίσης, έχει να κάνει και με τους καθηγητές που θα τύχουν στον καθένα. Ξέρω άτομα που είχαν καθηγητές στο γυμνάσιο που μάθημα δεν κάνανε και έτσι τα παιδιά χρειαζόντουσαν πολύ επιπλέον διάβασμα και φροντ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ίντα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά , κανείς δεν χρειάζεται φροντιστήριο στο γυμνάσιο, μην υπερβάλλουμε! Αν διαβάζεις μόνος σου μια χαρά θα είναι. Πιστεύω ότι από δευτέρα λυκείου και μετά χρειάζεται κάποιος ιδιαίτερο/ φροντιστήριο.
συμφωνώ, αλλά ήξερα πολλά παιδιά που κάνανε φροντ. στο γυμνάσιο (όχι σε όλα τα μαθήματα φυσικά)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 33 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.