Συμβουλές για ανάλυση ιστορικών πηγών

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
στην αρχη π ξεκινησες με τις πηγες πως τα πηγαινες?ειχες την ιδια κριση με αυτη π ειχεςς μεσα στη χρονια ή στην αρχη σε βοηθουσε και η καθηγητρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DIMITRA 1991

Νεοφερμένος

Η DIMITRA 1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
σιγουρα στην αρχη δεν μπορεις να εχεις την κριση που θα εχεις στο τελος της χρονιας οποτε λιγη βοηθεια απο την καθηγητρια νομιζω ειναι απαραιτητη.θεωρω πως για να μπορεις να συνδιαζεις πηγη και ισορικες γνωσεις πρεπει να ξερεις ολη την υλη απ εξω νερακι ωστε μολις βλεπεις κατι μεσα στην πηγη να ανατρεχεις στο αντιστοιχο του βιβλιου.μην ανησυχεις στην αρχη και εγω δυσκολευτηκα. επικεντρωσου στο να μαθεις την ιστορια πρωτα οσο καλυτερα μπορεις.αντε καλο διβασμα και καλο κουραγιο....παντως αξιζει τον κοπο!!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athanasoulini:)

Νεοφερμένος

Η Athanasoulini:) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Ευχαριστώ και σένα για την πολύτιμη βοήθεια! :) Σίγουρα η συνδυαστική απάντηση (βιβλίο-πηγή) όπως το λες είναι λίγο απαιτητικός... Βέβαια, με λίγο πρακτική όλα γίνονται...νομίζω... Εγώ αυτό το διάστημα εξασκούμαι σε αυτόν τον τρόπο. Τα ακταφέρνω καλύτερα από όσό νόμιζα (τουλάχιστον έτσι λέει η καθηγήτρια).. Θα δείξει!!! :P
-----------------------------------------
Βέβαια, πάω με βάση το βιβλίο (τις ιστορικές γνώσεις). Δηλαδή: ξεκινώ με τις ιστορικές γνώσεις και όπου δω ότι κάτι παρόμοιο με το βιβλίο αναφέρεται έμμεσα στην πηγή, το παραθέτω στη συνέχεια, αναλύοντάς το σε 1 πρόταση.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athanasoulini:)

Νεοφερμένος

Η Athanasoulini:) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Κοίταξε, λίγο άγχος στην αρχή πάντα υπάρχει! και εγώ είχα και συνεχίζω να έχω λίγο... Η ιστορία θέλει πολύ επανάληψη (η αλήθεια είναι αυτή). Πάντως και εγώ δεν είμαι τόσο της παπαγαλίας, αν και τα μαθαίνω σχετικά εύκολα και γρήγορα (πάλι καλά)! Δεν μου αρέσει η στείρα απομνημόνευση!! καταλαβαίνεις... οι σελίδες ξεχνιούνται λίγο- πολύ, δυστυχώς! Στην εξέταση της ημέρας γράφω τέλεια, αλλά μετά από λίγες μέρες μπορεί να μν τα θυμάμαι ακριβώς λέξη- λέξη! Γι'αυτό χρειάζεται η συχνή επανάληψη...(τα Σαββατούριακα ίσως μπορείς να βρεις λίγο χρόνο για να διαβάσεις πάλι 3 σελίδες π.χ.);)
Όσο για τις πηγές, θέλει αρκετή εξάσκηση μπορώ να πω (και γω εγώ αμφισβητούσα τν εαυτό μου στην αρχή- γι αυτό εχω βάλει και θέμα ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΠΗΓΕΣ SOS) όσον αφορά τη σύνδεση βιβλίου-πηγή! Πάντως νομίζω αν ξέρεις τέλεια, χωρίς κενά την ιστορία και με θετικό πνεύμα και αισιοδοξία πάντα μπορείς να ανταποκριθείς οπως πρέπει στις πηγες!! Ελπίζω να βοήθησα !!..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
ναι γω ετσι νμζ..πολυυυ κοποο θελει ρε γαμωτο αυτη η τριτη λυκειου!!!αχχ!αλλα π θα παει ας ελπισουμε εδω να ειμαστε ολοι του χρονου τετοια εποχη και να συζηταμε για το που περναμεε!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

powerman

Νεοφερμένος

Ο powerman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
φιλε υπαρχουν 2 τροποι για να αναλυσεις μια πηγη. η πρωτη ειναι η μεθοδος της συνθεσης(αναλογα με το ερωτημα καταγραφεις την ιστορικη αφιγηση και <<κολλας>> τις σχετικες πληροφοριες μια προς μια στα γεγονοτα).η δευτερη και πιο απλη ειναι η μεθοδος της παραθεσης στην οποια κατεγραφεις σε μια παραγραφο τα γεγονοτα του βιβλιου και στην επομενη αυτα που συμπληρωνει,διευκρινιζει ή διαψευδει το παραθεμα.....πιο καλα βαθμολογιτε η πρωτη γιατι ειναι και πιο δυσκολη...και στις 2 χρειαζεσε προλογο (το γενικοτερο κλιμα) και επιλογο (αποτιμιση) και σιγουρα διακιμενικη αναφορα......ελπιζω να βοηθησα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokan

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Η καλύτερη μέθοδος αναμφισβήτητα είναι η σύνθεση. Ξεκινάς με έναν μικρό πρόλογο (ποιος, που, πότε, ένταξη της ερώτησης σ'ένα γενικότερο πλαίσιο π.χ. Μικρασιατική Καταστροφή) και στη συνέχεια προσπαθείς να συνδυάσεις το βιβλίο με την πηγή (αυτό επιτυγχάνεται με πολλή εξάσκηση, για να μπορείς να καταλαβαίνεις σε ποιο σημείο του βιβλίου πρέπει να βάλεις την πληροφορία από την πηγή) και στο τέλος κάνεις έναν πολύ μικρό επίλογο (μερικές φορές το ίδιο το βιβλίο κλείνει ένα θέμα, οπότε προτίμησε έναν τέτοιο επίλογο. Σε παραπέμπω στο κομμάτι με τις σχέσεις ντόπιων - προσφύγων, όπου είχε το βιβλίο μια χαρά επίλογο). Οι πηγές που βάζουν στις Πανελλήνιες δεν είναι δύσκολες ως προς τη σύνθεση (η 2η φέτος ήθελε βέβαια πολλή δουλειά). Η παραγραφοποίηση αφορά κυρίως τα υποερωτήματα (πχ φέτος ήθελαν τις σχέσεις γηγενών - προσφύγων σε οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Εύλογο ήταν να κάνει κανείς 3 παραγράφους στο κύριο μέρος της απάντησης). Νομίζω ότι αυτός είναι ο πιο σίγουρος και αποτελεσματικός τρόπος, αλλά θέλει συνθετική σκέψη και πολλή εξάσκηση. Και οι 2 βαθμολογητές μου έβαλαν 20. Προσωπικά σχόλια στην ιστορική πηγή απαγορεύονται.
-----------------------------------------
Α! Εννοείται πως δεν αφήνουμε τπτ από την πηγή. Ακόμα κ τη μικρότερη λεπτομέρεια την αναφέρουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Η καλύτερη μέθοδος αναμφισβήτητα είναι η σύνθεση. Ξεκινάς με έναν μικρό πρόλογο (ποιος, που, πότε, ένταξη της ερώτησης σ'ένα γενικότερο πλαίσιο π.χ. Μικρασιατική Καταστροφή) και στη συνέχεια προσπαθείς να συνδυάσεις το βιβλίο με την πηγή (αυτό επιτυγχάνεται με πολλή εξάσκηση, για να μπορείς να καταλαβαίνεις σε ποιο σημείο του βιβλίου πρέπει να βάλεις την πληροφορία από την πηγή) και στο τέλος κάνεις έναν πολύ μικρό επίλογο (μερικές φορές το ίδιο το βιβλίο κλείνει ένα θέμα, οπότε προτίμησε έναν τέτοιο επίλογο. Σε παραπέμπω στο κομμάτι με τις σχέσεις ντόπιων - προσφύγων, όπου είχε το βιβλίο μια χαρά επίλογο). Οι πηγές που βάζουν στις Πανελλήνιες δεν είναι δύσκολες ως προς τη σύνθεση (η 2η φέτος ήθελε βέβαια πολλή δουλειά). Η παραγραφοποίηση αφορά κυρίως τα υποερωτήματα (πχ φέτος ήθελαν τις σχέσεις γηγενών - προσφύγων σε οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Εύλογο ήταν να κάνει κανείς 3 παραγράφους στο κύριο μέρος της απάντησης). Νομίζω ότι αυτός είναι ο πιο σίγουρος και αποτελεσματικός τρόπος, αλλά θέλει συνθετική σκέψη και πολλή εξάσκηση. Και οι 2 βαθμολογητές μου έβαλαν 20. Προσωπικά σχόλια στην ιστορική πηγή απαγορεύονται.
-----------------------------------------
Α! Εννοείται πως δεν αφήνουμε τπτ από την πηγή. Ακόμα κ τη μικρότερη λεπτομέρεια την αναφέρουμε.
.
Σε αυτο που ανεφερες geokan,οντως κι εγω πιστευω οτι η μεθοδος της συνθεσης ειναι καλυτερη σε σχεση με την μεθοδο της παραθεσης.

(Πολυ ωραιο το ποστ σου btw,μας βοηθησες πολυ. :no1: )

Ωστοσο θα ηθελα να ρωτησω κατι παιδια...

Εμενα ο καθηγητης μου, μου εχει πει,πριν αρχισω να αναλυω την πηγη,να κανω ενα πλανο για να συνδυαζω τις πληροφοριες απο το βιβλιο και την ιστορικη πηγη.

Εχοντας κανει ηδη το πλανο,μου ειναι πολυ πιο ευκολο να συνεχισω στην αναλυση της πηγης,ωστοσο ανησυχω για τις Πανελληνιες.

Δεν νομιζω να μου φτασει ο χρονος να κανω και το πλανο αλλα και την αναλυση μετα,εκτος αν μεσα απο την εξασκηση το συνηθισω και κανω λιγοτερο χρονο,εσεις τι πιστευετε πανω σε αυτο? =/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
.

Σε αυτο που ανεφερεις geokan,οντως κι εγω πιστευω οτι η μεθοδος της συνθεσης ειναι καλυτερη σε σχεση με την μεθοδο της παραθεσης.

(Πολυ ωραιο το ποστ σου btw,μας βοηθησες πολυ. :no1: )

Ωστοσο θα ηθελα να ρωτησω κατι παιδια...

Εμενα ο καθηγητης μου, μου εχει πει,πριν αρχισω να αναλυω την πηγη,να κανω ενα πλανο για να συνδυαζω τις πληροφοριες απο το βιβλιο και την ιστορικη πηγη.

Εχοντας κανει ηδη το πλανο,μου ειναι πολυ πιο ευκολο να συνεχισω στην αναλυση της πηγης,ωστοσο ανησυχω για τις Πανελληνιες.

Δεν νομιζω να μου φτασει ο χρονος να κανω και το πλανο αλλα και την αναλυση μετα,εκτος αν μεσα απο την εξασκηση το συνηθισω και κανω λιγοτερο χρονο,εσεις τι πιστευετε πανω σε αυτο? =/

στις ασκήσεις και εγώ έκανα σχεδιάγραμμα...στις πανελλήνιες εγγυημένα δεν θα προλάβεις .. εγώ υπογράμμιζα πάνω στην πηγή και δίπλα έγραφα ελάχιστες σημειώσεις για να τις συνδυάσω μετά:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
στις ασκήσεις και εγώ έκανα σχεδιάγραμμα...στις πανελλήνιες εγγυημένα δεν θα προλάβεις .. εγώ υπογράμμιζα πάνω στην πηγή και δίπλα έγραφα ελάχιστες σημειώσεις για να τις συνδυάσω μετά:)
Ναι ημουν σιγουρη γι αυτο. =/

Μαλλον θα προσπαθησω να κανω αυτο που λες κι εσυ παντως,δεν βλεπω να υπαρχει αλλη λυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ναι ημουν σιγουρη γι αυτο. =/

Μαλλον θα προσπαθησω να κανω αυτο που λες κι εσυ παντως,δεν βλεπω να υπαρχει αλλη λυση.

εγώ έτσι έκανα και πρόλαβα!!! 18,6 έγραψα και έδωσα το γραπτό 5' πριν λήξει η ώρα..αμα ξερεις τελεια του βιβλιου θα τα τελειωσεις σε 30' το πολυ και θα σου μεινει πολυς χρονος για τις πηγες!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
εγώ έτσι έκανα και πρόλαβα!!! 18,6 έγραψα και έδωσα το γραπτό 5' πριν λήξει η ώρα..αμα ξερεις τελεια του βιβλιου θα τα τελειωσεις σε 30' το πολυ και θα σου μεινει πολυς χρονος για τις πηγες!!!:)
Πολυ καλα εγραψες ρε συ,μπραβο. :bravo::no1:

Σ' ευχαριστω πολυ και για τις συμβουλες σου κι εγω ετσι θα δουλεψω απ' οτι βλεπω. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Πολυ καλα εγραψες ρε συ,μπραβο. :bravo::no1:

Σ' ευχαριστω πολυ και για τις συμβουλες σου κι εγω θα δουλεψω απ' οτι βλεπω. :)

:thanks:..τίποτα να σαι καλά..και ό,τι χρειαστείς πες μου:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokan

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
.
Σε αυτο που ανεφερες geokan,οντως κι εγω πιστευω οτι η μεθοδος της συνθεσης ειναι καλυτερη σε σχεση με την μεθοδο της παραθεσης.

(Πολυ ωραιο το ποστ σου btw,μας βοηθησες πολυ. :no1: )

Ωστοσο θα ηθελα να ρωτησω κατι παιδια...

Εμενα ο καθηγητης μου, μου εχει πει,πριν αρχισω να αναλυω την πηγη,να κανω ενα πλανο για να συνδυαζω τις πληροφοριες απο το βιβλιο και την ιστορικη πηγη.

Εχοντας κανει ηδη το πλανο,μου ειναι πολυ πιο ευκολο να συνεχισω στην αναλυση της πηγης,ωστοσο ανησυχω για τις Πανελληνιες.

Δεν νομιζω να μου φτασει ο χρονος να κανω και το πλανο αλλα και την αναλυση μετα,εκτος αν μεσα απο την εξασκηση το συνηθισω και κανω λιγοτερο χρονο,εσεις τι πιστευετε πανω σε αυτο? =/



Οι απαντήσεις στο πρώτο μέρος (αντιστοίχιση, Σ-Λ, ορισμοί, ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης) πρέπει να σου πάρουν το πολύ 3 τέταρτα. Γι'αυτό κ πρέπει να ξέρεις το βιβλίο απ'έξω. Τώρα, όσον αφορά το πλάνο που λες, είναι πολύ καλό τώρα στην αρχή. Για τις Πανελλήνιες θα μπορείς να κάνεις κάποιες μικρές σημειώσεις (πχ εγώ έγραφα σε ποιο σημείο του βιβλίου θα έγραφα τις εν λόγω πληροφορίες από την πηγή - ήταν πιο εύκολο έτσι για μένα) και να υπογραμμίσεις κάποια στοιχεία (η αλήθεια όμως είναι ότι δεν αφήνεις τπτ ασχολίαστο από την πηγή). Φρόντισε να κάνεις πολλή εξάσκηση, έτσι ώστε να είσαι ξεφτέρι την ώρα των Πανελληνίων...:no1:Εγώ τελείωσα μισή ώρα πριν τη λήξη. Θα μπορούσα να κάτσω περισσότερο, αλλά βαριόμουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Οι απαντήσεις στο πρώτο μέρος (αντιστοίχιση, Σ-Λ, ορισμοί, ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης) πρέπει να σου πάρουν το πολύ 3 τέταρτα. Γι'αυτό κ πρέπει να ξέρεις το βιβλίο απ'έξω. Τώρα, όσον αφορά το πλάνο που λες, είναι πολύ καλό τώρα στην αρχή. Για τις Πανελλήνιες θα μπορείς να κάνεις κάποιες μικρές σημειώσεις (πχ εγώ έγραφα σε ποιο σημείο του βιβλίου θα έγραφα τις εν λόγω πληροφορίες από την πηγή - ήταν πιο εύκολο έτσι για μένα) και να υπογραμμίσεις κάποια στοιχεία (η αλήθεια όμως είναι ότι δεν αφήνεις τπτ ασχολίαστο από την πηγή). Φρόντισε να κάνεις πολλή εξάσκηση, έτσι ώστε να είσαι ξεφτέρι την ώρα των Πανελληνίων...:no1:Εγώ τελείωσα μισή ώρα πριν τη λήξη. Θα μπορούσα να κάτσω περισσότερο, αλλά βαριόμουν...

ναι,έτσι τα έκανα και εγώ μόνο που άργησα περισσότερο γιατί έγραφα πολλές σημειώσεις δίπλα στην πηγή..αν εξασκηθεις ολη τη χρονια στο τελος με το που θα βλεπεις τα δεδομενα των πηγων,θα σου ερχονται αμεσως τα κομματια που αντιστοιχουν στο βιβλιο και θα μπορεσεις να τα συνδυασεις!!:) Σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και με κάθε επιτυχία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Οι απαντήσεις στο πρώτο μέρος (αντιστοίχιση, Σ-Λ, ορισμοί, ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης) πρέπει να σου πάρουν το πολύ 3 τέταρτα. Γι'αυτό κ πρέπει να ξέρεις το βιβλίο απ'έξω. Τώρα, όσον αφορά το πλάνο που λες, είναι πολύ καλό τώρα στην αρχή. Για τις Πανελλήνιες θα μπορείς να κάνεις κάποιες μικρές σημειώσεις (πχ εγώ έγραφα σε ποιο σημείο του βιβλίου θα έγραφα τις εν λόγω πληροφορίες από την πηγή - ήταν πιο εύκολο έτσι για μένα) και να υπογραμμίσεις κάποια στοιχεία (η αλήθεια όμως είναι ότι δεν αφήνεις τπτ ασχολίαστο από την πηγή). Φρόντισε να κάνεις πολλή εξάσκηση, έτσι ώστε να είσαι ξεφτέρι την ώρα των Πανελληνίων...:no1:Εγώ τελείωσα μισή ώρα πριν τη λήξη. Θα μπορούσα να κάτσω περισσότερο, αλλά βαριόμουν...

ναι,έτσι τα έκανα και εγώ μόνο που άργησα περισσότερο γιατί έγραφα πολλές σημειώσεις δίπλα στην πηγή..αν εξασκηθεις ολη τη χρονια στο τελος με το που θα βλεπεις τα δεδομενα των πηγων,θα σου ερχονται αμεσως τα κομματια που αντιστοιχουν στο βιβλιο και θα μπορεσεις να τα συνδυασεις!!:) Σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και με κάθε επιτυχία!
Πιστευω πως ο τροπος που αναφερατε ειναι ο σωστοτερος και θα με βοηθησει να κερδισω πολυτιμο χρονο την ωρα των Πανελληνιων. :no1:

Σας ευχαριστω και τους 2 για τις απαντησεις σας, με βοηθησατε παρα πολυ. :thanks: :)
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και με κάθε επιτυχία!
:thanks:

Καλη αρχη και σε σενα maraki με την σχολη σου,ειλικρινα σου ευχομαι οτι καλυτερο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Καλη αρχη και σε σενα maraki με την σχολη σου,ειλικρινα σου ευχομαι οτι καλυτερο. :)

:thanks::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokan

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
ναι,έτσι τα έκανα και εγώ μόνο που άργησα περισσότερο γιατί έγραφα πολλές σημειώσεις δίπλα στην πηγή..αν εξασκηθεις ολη τη χρονια στο τελος με το που θα βλεπεις τα δεδομενα των πηγων,θα σου ερχονται αμεσως τα κομματια που αντιστοιχουν στο βιβλιο και θα μπορεσεις να τα συνδυασεις!!:) Σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και με κάθε επιτυχία!


Σε ποια σχολή πέρασες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.

geokan

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 30 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top