akis95
Δραστήριο μέλος
Σε αριθμητική πρόοδο
1) Να βρεθεί ο πρώτος όρος
2) Να βρεθεί το πλήθος των
πηγη mathematica.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Επειδή έχω σκουριάσει στις προόδους, γράφω την λύση που βρήκα κι αν τελικά είναι σωστή θα προσθέσω και τον τρόπο επίλυσηςΔίνεται μια αριθμητική πρόοδος της οποίας ο 7ος όρος είναι 9, ενώ το άθροισμα του 4ου και του 9ου είναι 16. Να βρείτε τον πρώτο όρο και τη διαφορά της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν ειναι δυσκολη αλλα μιας και ειμαι γ λυκειου θα περιμενω τους μικροτερους να απαντησουν ας βαλω και αυτη
Για προθέρμανση.
Επειδή έχω σκουριάσει στις προόδους, γράφω την λύση που βρήκα κι αν τελικά είναι σωστή θα προσθέσω και τον τρόπο επίλυσης
α1= -3 και ω=2
Ναι, σωστή είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Aggresive, εσύ από πού έμαθες πρόοδους; (Δεν απάντησες πριν)
Από ένα βοήθημα των Στεργίου-Νάκη.
Δίνεται μια αριθμητική πρόοδος της οποίας ο 7ος όρος είναι 9, ενώ το άθροισμα του 4ου και του 9ου είναι 16. Να βρείτε τον πρώτο όρο και τη διαφορά της.
Λοιπόν, βάζω την λύση.
ε οι προοδοι ειναι γτπ βαλε κτ αλλο
Μια εύκολη αποδεικτική:
Αν και , ναο:
Δεν έχω δύσκολες. Μπορούν να την λύσουν και μαθητές Γ' Γυμνασίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Μια χαρά θα περάσεις φέτος, δηλαδήΝα προτείνω κάτι γιατί εγώ έχω ενα προβληματάκι δεν τα πάω καλά με τις ασκήσεις τύπου πάρε μεταβλητές και λύσε. Δεν πετάτε και κανένα προβληματάκι; Είναι πιο ωραία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
εξισωση, συναρτηση ότιδηποτε. ΤΟ θεωρώ πιο σωστό τρόπο να μαθει ενας μαθητης κατι απο το να του λενε βρες ποσο κανει χ+1=2Αχά. Θες πρόβλημα που να λύνεται σχηματίζοντας εξίσωση, δηλαδή?
με κοροιδευεις;Μια χαρά θα περάσεις φέτος, δηλαδή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
Από ένα βοήθημα των Στεργίου-Νάκη.
Λοιπόν, βάζω την λύση.
Δεδομένα και ζητούμενα:
Μια εύκολη αποδεικτική:
Αν και , ναο:
Δεν έχω δύσκολες. Μπορούν να την λύσουν και μαθητές Γ' Γυμνασίου.
λοιπόν απαλοιφή παρονομαστών πολλαπλασιάζοντας και τα δυο μέλη με αβγ, μετά την απαλοιφή αντικαθιστούμε στο δεύτερο μέλος το αβγ με α+β+γ κάνουμε τις επιμεριστικές και στα δύο μέλη και βγήκε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
λοιπόν απαλοιφή παρονομαστών πολλαπλασιάζοντας και τα δυο μέλη με αβγ, μετά την απαλοιφή αντικαθιστούμε στο δεύτερο μέλος το αβγ με α+β+γ κάνουμε τις επιμεριστικές και στα δύο μέλη και βγήκε
Βγαίνει και έτσι, αλλά υπάρχει και άλλος τρόπος, πιο γρήγορος και πιο έξυπνος :
Έτσι:
Επομένως, καταλήξαμε στο 2ο μέλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
2) Να δείξετε ότι αν οι πραγματικοί a,b,c ικανοποιούν τη σχέση , τότε για κάθε περιττό φυσικό n ισχύει .
(γνωστή άσκηση η 2)
Όσον αφορά τον ορισμό του δεύτερου ριζικού, κανονικά μια χαρά είναι, εφόσον μιλάμε για περιττής τάξεως ρίζα (άρα είναι ο πραγματικός αριθμός που υψωμένος στην τρίτη θα μας δώσει μείον δύο ένατα). Για κάποιο λόγο στην ελληνική βιβλιογραφία επιμένουν να διώχνουν τα αρνητικά πρόσημα από τα ριζικά. Θεωρήστε ότι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Edit: Aαα οκ. Ρίζες δεν τις είδα ακόμη... Θα τις ρίξω μια ματιά σήμερα, μάλλον...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Όσον αφορά τον ορισμό του δεύτερου ριζικού, κανονικά μια χαρά είναι, εφόσον μιλάμε για περιττής τάξεως ρίζα (άρα είναι ο πραγματικός αριθμός που υψωμένος στην τρίτη θα μας δώσει μείον δύο ένατα). Για κάποιο λόγο στην ελληνική βιβλιογραφία επιμένουν να διώχνουν τα αρνητικά πρόσημα από τα ριζικά. Θεωρήστε ότι
Και μία εξισωση οπου αναδυκνυεται το προβλημα που αναφερεις ,
Να λύσετε στους πραγματικούς την εξίσωση:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
Βγαίνει και έτσι, αλλά υπάρχει και άλλος τρόπος, πιο γρήγορος και πιο έξυπνος :
Είναι: και
Έτσι:
Επομένως, καταλήξαμε στο 2ο μέλος.
εντάξει πιο έξυπνο αλλά καθυστερείς γιατί δεν σου κάνει κατευθείαν το κλικ να εφαρμόσεις αυτό το τρικ και οι πράξεις με τον τρόπο μου δεν είναι τίποτα 3 γραμμες. Δηλαδή σε διαγώνισμα με την καμία δε θα σου ερχότανε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Nαιμε κοροιδευεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
εντάξει πιο έξυπνο αλλά καθυστερείς γιατί δεν σου κάνει κατευθείαν το κλικ να εφαρμόσεις αυτό το τρικ και οι πράξεις με τον τρόπο μου δεν είναι τίποτα 3 γραμμες. Δηλαδή σε διαγώνισμα με την καμία δε θα σου ερχότανε
Μπα μην το λες, αν έχεις κάνει πολύ εξάσκηση σε αποδεικτικές, μπορείς εύκολα να το σκεφτείς. Τώρα σε ένα διαγώνισμα, κάτω από την ψυχολογική πίεση της στιγμής δεν ψάχνεις για έξυπνους και γρήγορους τρόπους, άλλα προσπαθείς να λύσεις την άσκηση για να πάρεις βαθμό.
Εντάξει, τώρα έτσι για να λέμε, καλό είναι να ξέρεις 2-3 διαφορετικούς τρόπους για να λύσεις μια άσκηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
Μπα μην το λες, αν έχεις κάνει πολύ εξάσκηση σε αποδεικτικές, μπορείς εύκολα να το σκεφτείς. Τώρα σε ένα διαγώνισμα, κάτω από την ψυχολογική πίεση της στιγμής δεν ψάχνεις για έξυπνους και γρήγορους τρόπους, άλλα προσπαθείς να λύσεις την άσκηση για να πάρεις βαθμό.
Εντάξει, τώρα έτσι για να λέμε, καλό είναι να ξέρεις 2-3 διαφορετικούς τρόπους για να λύσεις μια άσκηση.
ναι είναι πολύ καλό και πρέπει να το κάνουμε. Και όντως είναι πολύ έξυπνος τρόπος αλλά το παράδειγμα της άσκησης δεν είναι πολύ καλό γιατί η άσκηση είναι πολύ απλή. Σε μια πιο σύνθετη άσκηση όπου αναγκαστικά θα έπρεπε να σκεφτείς πριν γράψεις θα έσωζε από πολύ κόπο και χρόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 30 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.