Συζήτηση για το νέο νομοσχέδιο που αφορά τους αιώνιους φοιτητές

Ακάλυπτος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ακάλυπτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Λοιπόν εντάξει καλά διασκεδάσαμε, αλλά σε παρακαλώ αφού δεν έχεις διάθεση να ακούσεις ή να συνεισφέρεις αυτό που μπορείς, άσε μας να κάνουμε τις συζητήσεις, ανταλλαγές απόψεων, διαξιφισμούς μας κ.λπ. χωρίς άλλα παράσιτα...
Σόρρυ μεγάλε, έμπειρε και εργατικέ νεοέλληνα.
Θα σε αφήσω στην ησυχία σου και εσένα και τους άλλους φωστήρες ώστε να λύσετε επιτέλους αυτό το δυσβάσταχτο πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών που μας τρώνε τις δουλειές και έχουν ίσα εργασιακά δικαιώματα με όλους.
Ο πιτσιρίκος θα αποχωρήσει, μόνο και μόνο για να μην σε χαρακτηρίσει όπως σου αρμόζει. Με γηπεδικό τρόπο πάντα...είναι καλύτερος από την αποτυχημένη σου σοβαροφάνεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marios2795

Νεοφερμένος

Ο Marios2795 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Δηλαδή κατά την άποψη σου ο χρόνος περάτωσης των σπουδών (και γενικά της όποιας μορφής "εργασίας" στη ζωή) δεν διαφοροποιεί την "απαιτούμενη προσπάθεια";
Την ίδια "απαιτούμενη προσπάθεια" κατέβαλε π.χ. ένας project manager που παρέδωσε το Χ έργο σε 12 μήνες από έναν άλλο που το παρέδωσε σε 36;:rolleyes:

Προφανώς και μεγαλύτερη προσπάθεια κατέβαλε κάποιος που τελείωσε τη σχολή του σε 4-5 χρόνια σε σχέση με αυτόν που την τελείωσε π.χ. σε 10 ή παραπάνω...νομίζω ότι το αντιλαμβάνεσαι και εσύ ότι αλλιώς είναι να κουβαλάς 6-7 "καρπούζια" στην ίδια μασχάλη (μαθήματα, εργασίες κ.λπ.) ανά εξάμηνο και αλλιώς 2, 1 ή κανένα ή π.χ. να περιμένεις μέχρι να βγει στη σύνταξη ή να μετατεθεί σε άλλο ίδρυμα ο "δύσκολος" καθηγητής που κόβει το 90% των φοιτητών σε κάθε εξεταστική και να περάσεις το μάθημα π.χ. 5 χρόνια μετά με τον καινούργιο που είναι πιο ελαστικός!;)

Δηλαδή στις υπόλοιπες χώρες του πολιτισμένου κόσμου από "προσωπική ματαιοδοξία" διαγράφουν τους φοιτητές αν περάσει ένα "Χ" χρονικό διάστημα χωρίς να αποφοιτήσουν ή "Y" αποτυχημένες εξετάσεις ενός μαθήματος;
Είναι τόσο "κακοί" όλοι αυτοί κι εμείς οι πανέξυπνοι και "ανθρωπιστές" φωστήρες;:whatever:
Με όποιον ξένο ή ξένη έχω συζητήσει το θέμα "σπουδές" στη μέχρι τώρα ζωή μου το νούμερο ΕΝΑ πράγμα που όταν το ακούν γουρλώνουν τα μάτια τους και δε μπορούν να το πιστέψουν είναι πως εδώ μπορούμε να είμαστε φοιτητές σε μια σχολή για μια ζωή και να κοβόμαστε για όσο θέλουμε σε όσα μαθήματα θέλουμε!:lol:

Δεν αποτελείς τίποτα άλλο παρά έναν κοινό συκοφάντη των ελληνικών Α.Ε.Ι που προσπαθεί να μετουσιώσει σε κανόνες και νόρμες, τις ατομικές του αποτυχίες, δυσαρέσκειες και απογοητεύσεις.

Αρχικά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατι θεοποιείς το '' εξωτερικό '', την Ευρώπη και την Αμερική. Το οτι η Ελλάδα κατά βάση είναι μια χώρα η οποία δεν έχει παρουσιάσει καινοτόμες εφαρμογές σε πολλούς τομείς, δεν σημαίνει πως υστερεί σε όλα, αυτόματα.
Αρχικά, εκκινώντας με την παραδοχή πως το οτι κάτι συμβαίνει στην Αμερική ή στην Ευρώπη δεν είναι αυτόματα ορθό, επειδή και μόνο δηλαδή συμβαίνει σε αυτές τις χώρες, πες μου γιατί πρέπει να διαγράφουμε φοιτητές; Πρέπει να υιοθετούμε άκριτα οτιδήποτε προβάλλεται ως λειτουργικό, στον ευρωπαικό κόσμο;
Και εν τέλει, κατά πόσο '' επιτυχία του εξωτερικού '' μπορεί να θεωρηθεί το ακαδημαικό ντοπινγκ, η αντιγραφή των εργασιών με τη μορφή λογοκλοπής, τα αυξανόμενα περιστατικά με σκονάκια ( βλέπε και σκάνδαλο Harvard πρόσφατα ) καθώς και η σφοδρή κριτική που έχει υποστεί το σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων της Αμερικής;

Αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να σπουδάζει 100 χρόνια, με σκοπό να έχει μ.ο 10/10 μαγκιά του. Δεν αποτελεί παράτυπη διαδικασία, δεν αντιβαίνει κάποιον κανονισμό η πράξη του.
Επιπλέον, γιατι νομίζεις πως η γραπτή εξέταση 2 ωρών σε καθορισμένη ύλη κατά βάση με μορφή απομνημόνευσης, μπορεί να υπολογίσει άριστα και αποδοτικά τις πραγματικές γνώσεις και ικανότητες του φοιτητή; Αν κάποιος έχει στόχο να γράψει 10 σε ένα μάθημα, και βάζει συνεχώς ρήτρες, ως αποτέλεσμα κάθε σεπτεβρη και κάθε χρόνο αντίστοιχα, να μελετάει ξανά το μάθημα, και εν τέλει γράψει 10, έχει πάρει το 10 άδικα; Να κάψουμε στη φωτιά τον φοιτητή που δεν μπορεί να αποδώσει όσο μπορεί, με την πρώτη προσπάθεια; Διότι αν μετά από 4 φορές εν τέλει γράφει άριστα, αυτό σημαίνει πως όντως έχει την ικανότητα να γράψει άριστα. Άρα, παρόμοιοι περιορισμοί μόνο αρνητική έκβαση για τον ίδιο τον φοιτητή δύνανται να έχουν, διότι στέρηση της δυνατότητας συνεπάγεται απόκρυψη και μη έκφραση και πραγμάτωση της ικανότητας.
Το μοντέλο της χ απόδοσης μέσω συγκεκριμένου ψ χρόνου, αποτελεί μια συγκεκριμένη μεθοδολογία, δεν είναι κάτι θέσφατο.

Στην Ολλανδία ( προφανώς και σε άλλες χώρες θα υφίσταται αυτό, απλά δεν έχω δεδομένα ) τα πανεπιστήμια έχουν όριο ,φοίτησης, αλλά είναι εξωφρενικά διευρυμένο. Όπως στην ελεύθερη κατανάλωση αλκοολ, ο μπαρμαν ξέρει πως ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να αντέξει 30 ποτήρια βότκα, και έτσι ποσοτικά, στην ουσία δεν εντοπίζουμε απεριόριστη κατανάλωση. Υπάρχει για να υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Επιπλέον, γιατι νομίζεις πως η γραπτή εξέταση 2 ωρών σε καθορισμένη ύλη κατά βάση με μορφή απομνημόνευσης, μπορεί να υπολογίσει άριστα και αποδοτικά τις πραγματικές γνώσεις και ικανότητες του φοιτητή;
Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος των εξετάσεων, να υπολογίζουν τις ικανότητες και γνώσεις του φοιτητή. Είναι μια μορφή απομνημόνευσης ίσως σε ένα θεωρητικό μάθημα κυρίως όμως σε ένα θετικό μάθημα οι εξετάσεις κρίνουν την ικανότητα του φοιτητή. Εκτός και εάν σε εσάς σας δίνουν 5 ασκήσεις μαθηματικών σας λένε να τις μάθετε από έξω και να δώσετε εξετάσεις μέσα σε δύο ώρες......

Αν κάποιος έχει στόχο να γράψει 10 σε ένα μάθημα, και βάζει συνεχώς ρήτρες, ως αποτέλεσμα κάθε σεπτεβρη και κάθε χρόνο αντίστοιχα, να μελετάει ξανά το μάθημα, και εν τέλει γράψει 10, έχει πάρει το 10 άδικα;

Όχι δεν το έχει πάρει άδικα, όπως δεν το έχει πάρει άδικα και αυτός που έγραψε την πρώτη φορά 10 χωρίς δεύτερη και τρίτη προσπάθεια. Επίσης στο σύνολο των φοιτητών που έχουν ξεπεράσει το όριο φοίτησης δεν νομίζω ο λόγος να είναι η ''ρήτρα''. Ίσως να είναι το μικρότερο ποσοστό αυτό έως ελάχιστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Μία άκυρη on-topic όμως ερώτηση...πότε κάποιος θεωρείται αιώνιος φοιτητής; Μετά από πόσα χρόνια π.χ.;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Μία άκυρη on-topic όμως ερώτηση...πότε κάποιος θεωρείται αιώνιος φοιτητής; Μετά από πόσα χρόνια π.χ.;

Δεν είναι επίσημος όρος, όπως θέλει τον χρησιμοποιεί ο καθένας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marios2795

Νεοφερμένος

Ο Marios2795 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος των εξετάσεων, να υπολογίζουν τις ικανότητες και γνώσεις του φοιτητή. Είναι μια μορφή απομνημόνευσης ίσως σε ένα θεωρητικό μάθημα κυρίως όμως σε ένα θετικό μάθημα οι εξετάσεις κρίνουν την ικανότητα του φοιτητή. Εκτός και εάν σε εσάς σας δίνουν 5 ασκήσεις μαθηματικών σας λένε να τις μάθετε από έξω και να δώσετε εξετάσεις μέσα σε δύο ώρες......

Δεν καταλαβαίνω αυτά που λες πως σχετίζονται με αυτά που γράφω. Οι εξετάσεις μπορεί να έχουν τον συγκεκριμένο ρόλο, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα, πως τον επιτυγχάνουν. Προφανώς δεν κατάλαβες την πρότασή μου.
Επιπλεον, η εξέταση δεν απαιτείται να είναι ή να ενσωματώνει καμία '' μορφή απομνημόνευσης ''. Τα μαθήματα ανθρωπιστικών σπουδών, μπορούν να εξετάζονται μέσω ερωτήσεων κρίσεως, όπως γίνεται από πολλούς καθηγητές.

Eμάς, δεν μας δίνουν καν ασκήσεις μαθηματικών, δεν έχουμε σχέση με τα μαθηματικά, δεν έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μαθηματικά. :worry:


Όχι δεν το έχει πάρει άδικα, όπως δεν το έχει πάρει άδικα και αυτός που έγραψε την πρώτη φορά 10 χωρίς δεύτερη και τρίτη προσπάθεια. Επίσης στο σύνολο των φοιτητών που έχουν ξεπεράσει το όριο φοίτησης δεν νομίζω ο λόγος να είναι η ''ρήτρα''. Ίσως να είναι το μικρότερο ποσοστό αυτό έως ελάχιστο

Δεν ανάφερα πως αιτία των αιώνιων είναι η ρήτρα.

Διάβαζε προσεκτικότερα τι γράφω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επαμεινώνδας25

Νεοφερμένος

Ο Επαμεινώνδας25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Μία άκυρη on-topic όμως ερώτηση...πότε κάποιος θεωρείται αιώνιος φοιτητής; Μετά από πόσα χρόνια π.χ.;

καλησπερα φιλε μου.αιωνιος θεωρειται καποιος οταν ειναι παρα πολλα χρονια επι πτυχιω φοιτητης.το χρονικο περιθωριο εξαρταται απο τον καθενα.αλλος το οριζει στα 2 χρονια αφοτου επρεπε να τελειωσουν σκεψου ομως υπαρχουν και φοιτητες 20 χρονια μετα!!!.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Καλησπερα αν βγει η νδ κυβερνηση θα επιστρεψει το ν+2 και θα διαγραφοντε μετα οι φοιτητες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Σαν αιώνιος φοιτητής να πω οτι θα επρεπε να διαγραφόμαστε. Ελπίζω να επιστρέψει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Σαν αιώνιος φοιτητής να πω οτι θα επρεπε να διαγραφόμαστε. Ελπίζω να επιστρέψει.


Με ποιο σκεπτικό; Εκτός κι αν τρολάρεις..

Καλησπερα αν βγει η νδ κυβερνηση θα επιστρεψει το ν+2 και θα διαγραφοντε μετα οι φοιτητες;

Ναι, το έχουν πει πολλές φορές και το έχουν και στο πρόγραμμά τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Σεβασμός στους αιώνιους φοιτητές

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 039548

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μπορει καποιος να μου εξηγησει,το ν+2 σημαινει οτι απλα διαγραφονται οι μη ενεργοι φοιτητες(οποιος δεν κανει εγγραφη σε 2 εξαμηνα π.χ);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Η ιστορία έχει δείξει ότι μια τέτοιες απόφασεις δεν μπορούν να εφαρμοστούν, διότι έχουν πολιτικό κόστος. Δεν ξεμπερδεύετε με ν + 2 ή 2*ν + 2. Θα πήξετε μέχρι να πάρετε πτυχίο. Deal with it.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Η ιστορία έχει δείξει ότι μια τέτοιες απόφασεις δεν μπορούν να εφαρμοστούν, διότι έχουν πολιτικό κόστος. Δεν ξεμπερδεύετε με ν + 2 ή 2*ν + 2. Θα πήξετε μέχρι να πάρετε πτυχίο. Deal with it.

Akike αν καταλαβα καλα μετα το ν+2 αν επιστρεψει ξανα θα χανεις το πασο σου,σιτηση ,αιτηση για εστια αν θελει καποιος φοιτητης οχι οτι δεν θα μπορεις να δινεις μαθηματα ή οχι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
ν+2 σημαίνει ότι εάν η σχολή σου έχει 4 προβλεπόμενα έτη (δηλαδή 8 προβλεπόμενα εξάμηνα), με τη συμπλήρωση του 6ου έτους (12ου εξαμήνου) διαγράφεσαι αυτοδικαίως από τη σχολή. Αυτό συνεπάγεται ότι εάν κάποιος ΔΕΝ διάγει φοιτητική ζωή (πχ βρήκα εξάμηνη δουλειά στο γραφείο ενός γνωστού του πατέρα μου και προτίμησα να πάω εκεί) έχει δύο επιλογές:
1) Να διακόψει τη φοιτητική του ιδιότητα με αναστολή σπουδών, όποτε δεν αυξάνονται τα εξάμηνα και άρα μπορεί να ξεπεράσει το ν+2 από την ημερομηνία εγγραφής του ΑΛΛΑ δεν απολαμβάνει φοιτητικές ιδιότητες (μειωμένο κόμιστο σε ΚΤΕΛ και συγκοινωνίες) καθώς επιστρέφει το πάσο
2) Να μην διακόψει τη φοιτητική ιδιότητα και να μετράει εξάμηνα.

Δεδομένου ότι ήρθα σε επαφή με ένα σημαντικά μεγάλο πλήθος φοιτητών όσο ήμουν στη σχολή, στατιστικά ΔΕΝ υπάρχουν φοιτητές οι οποίοι ασχολούνται σοβαρά με τη σχολή τους, κάνουν το οτιδήποτε άλλο ταυτόχρονα και δεν μπορούν να τελειώσουν στο ν+2. Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις, ελάχιστες, για τις οποίες όντως χρειάζεται περισσότερος χρόνος, αλλά αποτελούν την εξαίρεση, η οποία μπορεί να προβλεφθεί νομικά, και όχι τον κανόνα.
Οι περισσότεροι που δεν τελειώνουν στα ν+2, σε μεγάλο ποσοστό δεν είχαν επαφή με τη σχολή στα πρώτα 3-4 χρόνια και προς το τέλος τους ανασκούμπωσαν οι γονείς τους.

Δεδομένου ότι οι σπουδές αποτελούν μια μεγάλη επένδυση από πλευράς του κράτους προς τους φοιτητές (αφού παρέχεται δωρέαν, έστω και με τα προβλήματα που προκύπτουν από την υποχρηματόδοτηση),οι φοιτητές οφείλουν να την εκτιμούν και να την αξιοποιούν αναλόγως. Αυτή τη στιγμή, με την πρόφαση ότι η οικονομική κατάσταση επιβάλλει σε πολλούς φοιτητές να εργάζονται και ότι είναι αδύνατο να τελειώσεις κάποιος ακόμα και στο ν+2, υπάρχει μια μεγάλη λίμνη από αιώνιους και αιωνόβιους φοιτητές, οι οποίοι επωφελούνται αδίκως φοιτητικά προνόμια, τα οποία στοιχίζουν στο κοινωνικό σύνολο. Ενδεικτικά, το μειωμένο κόμιστρο για μετακινήσεις των φοιτητών, ΔΕΝ μπαίνει από την τσέπη του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, από συγχρηματοδοτείται από κονδύλιο του Υπ. Παιδείας.

Συνοπτικά, η ΔΩΡΕΑΝ τριτοβάθμια εκπαίδευση κοστίζει πόρους στον κρατικό προϋπολογισμό και είναι καιρός πλέον να μπει μια τάξη.

Κατόπιν αυτού, δεδομένου ότι η ΝΔ επί Σαμαρά δεν κατάφερε να το εφαρμόσει (δεδομένου ότι τα ίδια τα πανεπιστήμια το αρνήθηκαν, αφού χρηματοδοτούνται, μεταξύ άλλοις, από τους φοιτητές που παρουσιάζουν στους καταλόγους τους) είναι πρακτικά αδύνατον κυβέρνηση του Μητσοτάκη να μπορέσει να το ολοκληρώσει. Προσωπική εκτίμηση, εάν η ΝΔ βγει πρώτη και αυτοδύναμη, θα εξαγγείλει το ν+2, προκειμένου να διαπραγματευτεί και να περάσει το 2*ν. Εάν κάποιος τώρα μπορεί σοβαρά να υποστηρίξει ότι δεν μπορεί να τελειώσει μια γαμημένη σχολή σε 8 χρόνια και θεωρεί ότι είναι λογικό να τον χρεώνεται το κράτος για 8 χρόνια ως φοιτητή, προκειμένου να βγει στα 26-27 του (+1 χρόνο στρατό οι άνδρες) για να δουλέψει, πραγματικά, πρέπει να καταλάβουμε τι σημαίνει το ΔΩΡΕΑΝ ΚΡΑΤΙΚΩΣ παρεχόμενο προϊόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
ν+2 σημαίνει ότι εάν η σχολή σου έχει 4 προβλεπόμενα έτη (δηλαδή 8 προβλεπόμενα εξάμηνα), με τη συμπλήρωση του 6ου έτους (12ου εξαμήνου) διαγράφεσαι αυτοδικαίως από τη σχολή. Αυτό συνεπάγεται ότι εάν κάποιος ΔΕΝ διάγει φοιτητική ζωή (πχ βρήκα εξάμηνη δουλειά στο γραφείο ενός γνωστού του πατέρα μου και προτίμησα να πάω εκεί) έχει δύο επιλογές:
1) Να διακόψει τη φοιτητική του ιδιότητα με αναστολή σπουδών, όποτε δεν αυξάνονται τα εξάμηνα και άρα μπορεί να ξεπεράσει το ν+2 από την ημερομηνία εγγραφής του ΑΛΛΑ δεν απολαμβάνει φοιτητικές ιδιότητες (μειωμένο κόμιστο σε ΚΤΕΛ και συγκοινωνίες) καθώς επιστρέφει το πάσο
2) Να μην διακόψει τη φοιτητική ιδιότητα και να μετράει εξάμηνα.

Δεδομένου ότι ήρθα σε επαφή με ένα σημαντικά μεγάλο πλήθος φοιτητών όσο ήμουν στη σχολή, στατιστικά ΔΕΝ υπάρχουν φοιτητές οι οποίοι ασχολούνται σοβαρά με τη σχολή τους, κάνουν το οτιδήποτε άλλο ταυτόχρονα και δεν μπορούν να τελειώσουν στο ν+2. Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις, ελάχιστες, για τις οποίες όντως χρειάζεται περισσότερος χρόνος, αλλά αποτελούν την εξαίρεση, η οποία μπορεί να προβλεφθεί νομικά, και όχι τον κανόνα.
Οι περισσότεροι που δεν τελειώνουν στα ν+2, σε μεγάλο ποσοστό δεν είχαν επαφή με τη σχολή στα πρώτα 3-4 χρόνια και προς το τέλος τους ανασκούμπωσαν οι γονείς τους.

Δεδομένου ότι οι σπουδές αποτελούν μια μεγάλη επένδυση από πλευράς του κράτους προς τους φοιτητές (αφού παρέχεται δωρέαν, έστω και με τα προβλήματα που προκύπτουν από την υποχρηματόδοτηση),οι φοιτητές οφείλουν να την εκτιμούν και να την αξιοποιούν αναλόγως. Αυτή τη στιγμή, με την πρόφαση ότι η οικονομική κατάσταση επιβάλλει σε πολλούς φοιτητές να εργάζονται και ότι είναι αδύνατο να τελειώσεις κάποιος ακόμα και στο ν+2, υπάρχει μια μεγάλη λίμνη από αιώνιους και αιωνόβιους φοιτητές, οι οποίοι επωφελούνται αδίκως φοιτητικά προνόμια, τα οποία στοιχίζουν στο κοινωνικό σύνολο. Ενδεικτικά, το μειωμένο κόμιστρο για μετακινήσεις των φοιτητών, ΔΕΝ μπαίνει από την τσέπη του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, από συγχρηματοδοτείται από κονδύλιο του Υπ. Παιδείας.

Συνοπτικά, η ΔΩΡΕΑΝ τριτοβάθμια εκπαίδευση κοστίζει πόρους στον κρατικό προϋπολογισμό και είναι καιρός πλέον να μπει μια τάξη.

Κατόπιν αυτού, δεδομένου ότι η ΝΔ επί Σαμαρά δεν κατάφερε να το εφαρμόσει (δεδομένου ότι τα ίδια τα πανεπιστήμια το αρνήθηκαν, αφού χρηματοδοτούνται, μεταξύ άλλοις, από τους φοιτητές που παρουσιάζουν στους καταλόγους τους) είναι πρακτικά αδύνατον κυβέρνηση του Μητσοτάκη να μπορέσει να το ολοκληρώσει. Προσωπική εκτίμηση, εάν η ΝΔ βγει πρώτη και αυτοδύναμη, θα εξαγγείλει το ν+2, προκειμένου να διαπραγματευτεί και να περάσει το 2*ν. Εάν κάποιος τώρα μπορεί σοβαρά να υποστηρίξει ότι δεν μπορεί να τελειώσει μια γαμημένη σχολή σε 8 χρόνια και θεωρεί ότι είναι λογικό να τον χρεώνεται το κράτος για 8 χρόνια ως φοιτητή, προκειμένου να βγει στα 26-27 του (+1 χρόνο στρατό οι άνδρες) για να δουλέψει, πραγματικά, πρέπει να καταλάβουμε τι σημαίνει το ΔΩΡΕΑΝ ΚΡΑΤΙΚΩΣ παρεχόμενο προϊόν.

DumeNuke, θεωρείς τα 26-27 μεγάλη ηλικία για να βγει κανείς να δουλέψει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Akike αν καταλαβα καλα μετα το ν+2 αν επιστρεψει ξανα θα χανεις το πασο σου,σιτηση ,αιτηση για εστια αν θελει καποιος φοιτητης οχι οτι δεν θα μπορεις να δινεις μαθηματα ή οχι;
Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό που ζητάς. Το ν+2 καταργήθηκε αν περάσει άλλος νόμος θα δούμε τότε τις απαιτήσεις που ζητά από τον φοιτητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Με ποιο σκεπτικό; Εκτός κι αν τρολάρεις..



Ναι, το έχουν πει πολλές φορές και το έχουν και στο πρόγραμμά τους.


Δεν θα παίρνει συνέλευση η ΔΑΠάρα μετά τόσο μυαλό έχουν:loltooth:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
DumeNuke, θεωρείς τα 26-27 μεγάλη ηλικία για να βγει κανείς να δουλέψει;


Θεωρώ ότι 26 χρονών είναι μεγάλη ηλικία για κάποιον να σπουδάζει προπτυχιακά, προκειμένου να βγει να εργαστεί. Εσύ συσχετίζεις την ηλικία με την αγορά εργασίας, εγώ τη συσχετίζω με τις σπουδές, τις οποίες θεωρώ μέσο για την αγορά εργασίας.
Το πότε θα βγει κάποιος να εργαστεί, είναι δικό του θέμα και δεν μου πέφτει λόγος. Εάν όμως για να εργαστεί, θέλει να έχει σπουδάσει πρώτα, σε ένα δημόσιο πανεπιστήμιο, το οποίο χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το κράτος, τότε μου πέφτει λόγος για το τι και πώς θα το κάνει.
Εν πάση περιπτώση, το δέντρο είναι η ηλικία του πότε θα βγεις στην αγορά, το δάσος είναι το μπάχαλο που επικρατεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευη και που ορισμένοι θέλουν να διατηρήσουν, γιατί τους ευνοεί. Το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να είναι ξέφραγκο αμπέλι, λίμνη αιωνίων και κακώς έχει συσχετιστεί με ζωάρες και κραιπάλες. Εάν οι φοιτητές σοβαρευτούν και αναγνωρίσουν ότι μπήκαν στο πανεπιστήμιο για να σπουδάσουν πρωτίστως και δευτερευόντως να κάνουν οτιδήποτε άλλο (και όχι να λένε ότι σπουδάζουν και πρωτίστως να ασχολούνται με άλλα πράγαμτα), τότε μια χαρά βγαίνουν όλες οι σχολές, όχι σε ν+2, αλλά σε ν χρόνια.

Για να το αντιγυρίσω λοιπόν, θεωρείς ότι κάποιος χρειάζεται περισσότερο από ν+2 χρόνια για να τελειώσει μια τριτοβάθμια σχολή και γιατί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Θεωρώ ότι 26 χρονών είναι μεγάλη ηλικία για κάποιον να σπουδάζει προπτυχιακά, προκειμένου να βγει να εργαστεί. Εσύ συσχετίζεις την ηλικία με την αγορά εργασίας, εγώ τη συσχετίζω με τις σπουδές, τις οποίες θεωρώ μέσο για την αγορά εργασίας.
Το πότε θα βγει κάποιος να εργαστεί, είναι δικό του θέμα και δεν μου πέφτει λόγος. Εάν όμως για να εργαστεί, θέλει να έχει σπουδάσει πρώτα, σε ένα δημόσιο πανεπιστήμιο, το οποίο χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το κράτος, τότε μου πέφτει λόγος για το τι και πώς θα το κάνει.
Εν πάση περιπτώση, το δέντρο είναι η ηλικία του πότε θα βγεις στην αγορά, το δάσος είναι το μπάχαλο που επικρατεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευη και που ορισμένοι θέλουν να διατηρήσουν, γιατί τους ευνοεί. Το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να είναι ξέφραγκο αμπέλι, λίμνη αιωνίων και κακώς έχει συσχετιστεί με ζωάρες και κραιπάλες. Εάν οι φοιτητές σοβαρευτούν και αναγνωρίσουν ότι μπήκαν στο πανεπιστήμιο για να σπουδάσουν πρωτίστως και δευτερευόντως να κάνουν οτιδήποτε άλλο (και όχι να λένε ότι σπουδάζουν και πρωτίστως να ασχολούνται με άλλα πράγαμτα), τότε μια χαρά βγαίνουν όλες οι σχολές, όχι σε ν+2, αλλά σε ν χρόνια.

Για να το αντιγυρίσω λοιπόν, θεωρείς ότι κάποιος χρειάζεται περισσότερο από ν+2 χρόνια για να τελειώσει μια τριτοβάθμια σχολή και γιατί;

Όχι, δεν έχω την εντύπωση ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος απ' το ν + 2 για την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών πάνω σε οποιονδήποτε τομέα, αν και δεν αισθάνομαι αρμόδιος να το κρίνω τόσο γενικά κι αόριστα. Συμφωνώ μαζί σου ως προς το εσφαλμένο της αντίληψης του πανεπιστημίου ως χώρου αναψυχής. Απλώς, τυχαίνει για διάφορους προσωπικούς λόγους να είμαι 21 ετών, να έδωσα φέτος, για δεύτερη χρονιά πανελλαδικές, και να προετοιμάζομαι για τρίτη. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα τελειώνω με το προπτυχιακό μου κατά τα 26-27 έτη. Σκοπεύω, παράλληλα, ν' ασχοληθώ σε πρακτικό επίπεδο με το αντικείμενο των σπουδών μου, κι έχω -ευτυχώς- τα μέσα για κάτι τέτοιο.
Ξεφεύγω λοιπόν από το θέμα, αλλά διαβάζοντας το εν λόγω σημείο του ποστ σου, διαισθάνθηκα έναν χ ρατσισμό προς όσους τελειώνουν αργότερα απ' το αναμενόμενο-προβλεπόμενο τις προπτυχιακές σπουδές τους εν γένει. Και "σκάλωσα". Με συγχωρείς αν το εξέλαβα λανθασμένα, είμαι κι εγώ συγχυσμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top