Vladimiros92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σε 7 μερες δίνετε ΕCPE.
Να δώσετε να φυγει ενα βαρος απο πάνω σας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ariana
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
X-FILER
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garret
Νεοφερμένος
εμας παντως ενας στα αγγλικα μας εχει τρομοκρατησει και μας λεει οτι δεν εχουμε χρονο να σκεφτουμε και τετοια.τεσπα,εμεις ετσι κι αλλιως cambridge θα δωσουμε...
Συχνά το παρακάνουν στα φροντιστήρια, υπερβάλλουν και τελικά αγχώνουν τους μαθητές περισσότερο απ όσο θα έπρεπε.
Συμβουλή μου; 1 ημέρα πριν τις εξετάσεις, βγες έξω, πήγαινε βόλτα, γενικά προσπάθησε να χαλαρώσεις Φάε κάτι ελαφρύ το βράδυ, κάνε 1 ντουζάκι και γενικά ό,τι σε χαλαρώνει πριν πας για ύπνο.
Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό είναι το εξής:
Όταν πάρετε τα θέματα, μη πανικοβληθείς αν σου φαίνονται δύσκολα αρχικά! Δώσε 5 λεπτά στον εαυτό σου να συγκεντρωθεί και θα δεις οτι είναι πολύ πιο εύκολα απ ότι νόμιζες αρχικά! Η θετική ψυχολογία βοηθάει αφάνταστα
Καλή επιτυχία σε όλους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Στο reading επίσης στo part 3 εγώ χάνομαι εκεί μέσα.
Τέλος πάντων, στα test πηγαίνω καλά ( παίρνω Β & C) αλλά πιστεύω ότι εκείνη τη μέρα θα τα κάνω σαλάτα. Υπάρχει όμως και το αρχαίο ρητό ( μηδένα προ του τέλους μακάριζεν". Μακάρι να περάσω να ξεμπερδέψω και με το cambridge proficiency ( το michigan το πήρα το Νοέμβριο"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garret
Νεοφερμένος
Part 1 - Εδώ, απαιτείται εκτός από ευρεία γνώση λεξιλογίου και προσοχή σε σύνταξη, phrasal verbs / εκφράσεις / ιδιωματισμούς. Συγκεκριμένες λέξεις χρησιμοποιούνται σε συγκεκριμένες εκφράσεις ( πχ perform a task ). Οπότε εάν ξέρουμε πως χρησιμοποιείται η λέξη task θα βρούμε εύκολα την απάντηση.
=>Επίσης, αν έχουμε X λέξεις που έχουν σχεδόν ίδια σημασία και μας φαίνεται οτι και οι X ταιριάζουν στο κενό πρέπει να κοιτάξουμε τη σύνταξη τους! π.χ ας υποθέσουμε οτι έχουμε το παρακάτω τυπικό παράδειγμα:
They were..................about reading comprehension.
a. good b. interested c. keen d. enthusiastic
Νοηματικά θα μπορούσαν να είναι και οι 4 σωστές απαντήσεις. Όμως, λέμε "good at, interested in, keen on" και "enthusiastic about"
Συνήθως, οι μαθητές συναντούν πολύ συχνά τέτοιες εκφράσεις σε κείμενα, δε δίνουν όμως αρκετή σημασία, παρα μόνο όταν είναι σε ασκήσεις
=>Προσέχουμε επίσης να διαβάζουμε πριν και μετά το κενό ( κάποιες φορές και παραπάνω απο 1 πρόταση πριν/μετά ) ώστε να έχουμε καταλάβει το νόημα του κειμένου.
=>Μία καλή μέθοδος ( η οποία απαιτεί και αρκετές γνώσεις όμως ) είναι να δοκιμάζουμε να βρούμε τη λέξη του κενού καθώς ακολουθούμε τη ροή του κειμένου, πριν κοιτάξουμε ακόμα τι επιλογές έχουμε για το κενό. Το κόλπο εδώ βρίσκεται στό ότι δεν αποσπάμε καθόλου τη προσοχή μας απο το κείμενο, με αποτέλεσμα κάποιες λέξεις να μας έρχονται με φυσικό τρόπο σαν πιθανές απαντήσεις Οπότε ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά, μπορούμε να δούμε τις 4 απαντήσεις και να βεβαιωθούμε αν μαντέψαμε σωστά ή όχι
Part 2 - Αρχικά, εδώ κάθε σωστή απάντηση μετράει για 2 βαθμούς, όπως και στο 3ο και 4ο μέρος, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη προσοχή.
=>Πρώτα, διαβάζουμε με προσοχή ποιο είναι το κοινό θέμα που συνδέει τα κείμενα, ώστε να έχουμε 1 γενική ιδέα του τι θα συναντήσουμε (αν τύχει να είναι και αντικείμενο που γνωρίζουμε τόσο το καλύτερο )
=>Οι ερωτήσεις ακολουθούν τη ροή του κειμένου, οπότε δε χρειάζεται να ψάχνουμε στο τέλος του κειμένου για να απαντήσουμε την 1η ερώτηση.
=>Πρώτα διαβάζουμε προσεκτικά τα κείμενα, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τι λένε, δε θα ξοδέψουμε αρκετό χρόνο μιας και είναι μικρά αποσπάσματα. (αν πιστεύουμε ότι έχουμε καλές ικανότητες text-scanning, μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε, προσοχή όμως χωρίς υπερβολές )
=>Λοιπόν, 1 μέθοδος που μπορεί να βοηθήσει εδώ, είναι να προσπαθήσουμε διαβάζοντας την ερώτηση να δούμε ποια θα μπορούσε να είναι 1 λογική απάντηση ( χωρίς να κοιτάμε τις απαντήσεις ακόμα ). Μετά, τσεκάρουμε την απάντηση μας με τις 4ς πιθανές απαντήσεις, αλλά πάντα βρίσκουμε απόδειξη ότι αυτή που διαλέξαμε είναι η σωστή.
=>Επίσης προσέχουμε πάρα πολύ, τις ανολοκλήρωτες ερωτήσεις του στυλ:
The writer mentions that music nowadays....
όπου πρέπει η απάντηση που θα διαλέξουμε να μπορεί να συμπληρώσει την πρόταση εκτός απο νοηματικά, και γραμματικά/συντακτικά!
=>Τέλος, προσπαθούμε να κατανοήσουμε το ύφος του συγγραφέα ( ειρωνικό, κριτικό, επαινετικό κλπ ) καθώς θα μας βοηθήσει να απαντήσουμε τις ερωτήσεις
- Θα συνεχίσω αργότερα με tips για τα Parts 3&4
χμμ... δεν είναι εύκολο να διαβαστεί τόσο μεγάλο κείμενο, θα πρέπει να κάνω αλλαγές αργότερα.
Part 3 - Υπενθυμίζω ότι κάθε σωστή απάντηση μετράει και εδώ 2 βαθμούς.
=>Εδώ διαβάζουμε με προσοχή το κείμενο, προσέχοντας ιδιαίτερα τις προτάσεις πριν και μετά τη παράγραφο που λείπει. Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τη γενική ιδέα του κειμένου, ώστε να τοποθετήσουμε τη παράγραφο εκεί που ακριβώς ταιριάζει. Προσοχή, συνήθως πολλοί μαθητές δίνουν σημασία μόνο στο πρίν και όχι στο μετά (!) Είναι εξίσου σημαντικό!
=>Κοιτάμε να δούμε αν υπάρχουν σύνδεσμοι / εκφράσεις πριν και μετά, που θα μας δώσουν τα στοιχεία που χρειαζόμαστε.
=>Επίσης κάτι πολύ σημαντικό, είναι να κοιτάξουμε αν στη παράγραφο που λείπει, υπάρχουν λέξεις/φράσεις-κλειδιά που συσχετίζονται νοηματικά με την προηγούμενη ή επόμενη παράγραφο. Συνήθως δε θα είναι οι ίδιες λέξεις/φράσεις, αλλά συνώνυμες/παρεμφερείς έννοιες.
πχ. Μπορεί η προηγούμενη παράγραφος να μιλάει για "housework" και αυτή που λείπει να μιλάει για "chores" ή "domestic tasks".
=>Εάν κάποια απο τα κενά σας φαίνονται δύσκολα, μη χάνετε πολύ χρόνο! Κάντε πρώτα αυτά που μπορείτε και επιστρέψτε μετά στα υπόλοιπα.
=>Τέλος, θυμηθείτε να ελέγξετε ότι η παράγραφος που επιλέξατε κολλάει γενικότερα νοημάτικα με την προηγούμενη ή επόμενη και όχι απλά με 1 πρόταση μόνο
Part 4 - Και εδώ έχουμε 2 βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση.
=>Εδώ η τακτική που ακολουθούμε είναι η εξής: γρήγορο διάβασμα του κειμένου προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη γενική ιδέα του. Στη συνέχεια, προσπαθούμε να βρούμε απόδειξη στο κείμενο ότι η απάντηση που διαλέξαμε είναι σωστή, και ταυτόχρονα ελέγχουμε ότι οι άλλες είναι λάθος. Στην αναζήτηση αποδείξεων η τεχνική scanning βοηθάει πολύ καθώς είναι συχνές οι συγκεκριμένες ερωτήσεις του τύπου "what does "it" "x word" in line "10" refer to?, γι' αυτό θα πρέπει να την έχετε εξασκήσει αρκετά, ώστε να μη ξεμείνετε απο διαθέσιμο χρόνο.
=> Χρειάζεται προσοχή στην αξιολόγηση / κατανόηση των ιδεών που περιγράφονται σ' αυτό το μέρος. Συχνά 1-2 λέξεις στις πιθανές απάντησεις μπορεί να κάνουν την διαφορά. Οπότε, αν είστε ανάμεσα σε 2 πιθανές απαντήσεις, κοιτάξτε προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά σε κάθε πιθανή απάντηση και προσπαθείστε να τις αντιστοιχίσετε με το κέιμενο/άποψη του συγγραφέα.
=> Στην περίπτωση ερωτήσεων τύπου "what does "it" in line x refer to? " ,"what is "skimming? in line 10? " μπορεί να χρειαστεί να διαβάσετε παραπάνω απο 1 προτάσεις πριν ή μετά για να καταλάβετε που ακριβώς αναφέρεται και ίσως θα ήταν καλύτερα να κάνετε σύνταξη εαν δυσκολεύεστε να το καταλάβετε οπτικά. Μπορεί κάλλιστα να χρειαστεί να διαβάσετε ολόκληρη παράγραφο, οπότε μη τα παρατάτε εύκολα αν δε μπορείτε άμεσα να το βρείτε
=> Τέλος, μη ξεχνάτε ότι μπορείτε να σημειώνετε πάνω στο exam paper, χρησιμοποιείστε σημειώσεις, θα κερδίσετε χρόνο και θα επιβαρύνετε λιγότερα τα μάτια σας / μυαλό από το συνεχές και κουραστικό ψάξιμο
Ελπίζω να βοήθησα, σαφώς και με περισσότερα παραδείγματα απο κείμενα θα ήταν πιο εύκολο να κατανοήσετε αυτά που περιγράφω, αλλά θα έχετε ήδη ακούσει αρκετά, οπότε θα έχετε βάσεις
Σε ό,τι άλλο μπορώ να σας βοηθήσω παιδιά, ρωτάτε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garret
Νεοφερμένος
Θα προσπαθήσω στην επόμενη ώρα να γράψω και για τα άλλα 2 μέρη.
Part 3 Added.
Part 4 Added.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
:thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Listening: ΠΑΛΟΥΚΙ!
GVR:ετσι και ετσι(γενικα βατο)ειχε και κουφα
WRITING: EASY! Αν θα πρεπει να καταργηθουν τα κιν.τηλ. στα ΜΜΜ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Socratis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καταρχας το BF ειναι 55-65 %
Aν έχεις 1 περνας ,αρκει στα αλλα να εχεις LP.
Αν εχεις 2, κοβεσαι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garret
Νεοφερμένος
Στο summary και τις comprehension questions. Επίσης δεν καταλαβαίνω τελείως τι εννοεί όταν λέει στις instructions του writing part 1 " discussing the ideas and adding your own views". Πάντως σε ευχαριστώ για τις οδηγίες, τις εφάρμοσα σε ένα past paper που έχω σπίτι και όταν κοίταξα στο internet τις απαντήσεις είχα μόνο 4 λάθη στο part 1
:thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks:
Writing part 2 συνήθως εννοείς ;; Σε discursive composition / essay αναφέρεσαι λογικά.
Να' σαι καλά και καλές επιτυχίες Ό,τι άλλο θέλετε ρωτήστε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garret
Νεοφερμένος
Το 1ο πράγμα που θα κάνεις είναι να διαβάσεις προσεκτικά το θέμα και τις γνώμες και να βρεις τις λέξεις κλειδιά. Κατόπιν, θα τις αναλύσεις ΧΩΡΙΣ να αντιγράφεις τη γνώμη/ιδέα όπως δίνεται από το θέμα. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν χρησιμοποιήσεις αυτούσιες 1-2 λέξεις, αλλά αν αντιγράφεις πρόταση όπως την δίνει θα θεωρηθεί αδυναμία έκφρασης.
Οπότε, αναλύεις τις γνώμες, παρέχοντας και τις δικές σου απόψεις πάνω στο θέμα. Στην ουσία είναι η "έκθεση ιδεών" που μαθαίνετε ( η μάλλον κάποτε διδασκόταν ) και στα σχολεία....
Σχετικά με την δομή των Discursive Compositions, κοίταξε το βιβλίο της έκθεσης σου (Ελπίζω να έχετε το Successful Writing νέα έκδοση... ) για λεπτομέρειες / παραδείγματα. Αν έχετε το συγκεκριμένο βιβλίο, είναι απλά κορυφαίο (!)
Επίσης, μεγάλη προσοχή στον εντοπισμό του τύπου έκθεσης και το ύφος που θα χρησιμοποιήσεις. Γιατί ναι μεν, είναι Discursive το θέμα, αλλά μπορεί να χρειάζεται να γράψεις Article, Letter, Essay ή Proposal.
Πιστεύω πως θα έχετε κάποιο καλό βιβλίο έκθεσης, αν όχι, πες μου να παραθέσω κάποια πιο αναλυτικά παραδείγματα "Ανάλυσης ιδεών + προσθήκη άποψης του συγγραφέα".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 94 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Εριφύλη
- VouDou
- BatGuin
- iminspain
- Entropy24
- ioanna2007
- Leo komm
- woasibe
- nicole1982
- SKG
- gegeorgiou90
- omitsop
- Earthquake 123
- stergios191919
- Helen06
- constansn
- Corfu kitty
- Bleach_enjoyer
- charmander
- Albert.123
- george777
- nearos
- bibliofagos
- Hecticism
- Paladin
- shuuu
- AggelikiGr
- Mammy Nun
- Eagle Eye
- Hased Babis
- Pierre Bezukhov
- Τρελας123
- despoina13
- giannhs2001
- Reader
- synthnightingale
- American Economist
- Antonia Alexandra
- eukleidhs1821
- Magissoni
- Angie15
- ένας τυχαίος
- tsiobieman
- Ariana2018
- mermaid89
- kost28
- Scandal
- Unboxholics
- Φινεύς
- hirasawayui
- Dmzk
- Maynard
- chester20080
- averel
- michaelsfak
- Don25
- New member
- Clary
- Nikos05
- Ευθυμος
- Intravenous_drug
- Fanimaid
- Doctorblue
- sofia!
- Ryuzaki
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.