ΣΕΜΦΕ: Σχολή απάτη;

Chartson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κανενας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Από το Σεμφε απορροφούν πολλούς καθηγητές στο πολυτεχνείο και όχι τόσο από το μαθηματικό ή φυσικό ,κατα τα άλλα δεν προσφέρει τίποτα ιδιαίτερο στην επαγγελματική αποκατάσταση σε σχέση με τις σχολές του μαθηματικού ή του φυσικού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Τα 5ετούς φοίτησης διπλώματα των ελληνικών πολυτεχνείων και πολυτεχνικών σχολών, ουσιαστικά είναι ακαδημαϊκά ανώτερα του 4ετούς αγγλοσαξονικού Bachelor+Master και αυτό είναι φανερό όχι μόνο από τον αριθμό των μαθημάτων αλλά και από τις ώρες παρακολούθησης, τον φόρτο εργασίας και γενικά τις πιστωτικές μονάδες σύμφωνα με το σύστημα ECTS της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό φαίνεται πρακτικά από το γεγονός ότι ο ΔΟΑΤΑΠ αναγκάζει τους κατόχους 4ετούς τίτλου Bachelor+Master να παρακολοθήσουν και να εξεταστούν σε ορισμένα προπτυχιακά μαθήματα του 5ου έτους. Συνεπώς ο ΔΟΑΤΑΠ δέχεται την ακαδημαϊκή ανωτερότητα του διπλώματος του ελληνικού πολυτεχνείου από το 4ετές αγγλοσαξονικό master.

Επιπλέον σε επίπεδο πιστωτικών μονάδων κάθε χρόνος αντιστοιχεί σε 60 πιστωτικές μονάδες (ECTS) και το 4ετές Bachelor+Master αντιστοιχεί σε 4x60=240 ECTS ενώ το δίπλωμα του πολυτεχνείου αντιστοιχεί σε 5x60=300 ECTS. Τα νούμερα αυτά δεν καθορίζονται μόνο βάση του χρόνου σπουδών, αλλά δείχνουν τον φόρτο εργασίας (παρακολουθήσεις, εργαστήρια, εργασίες, σεμινάρια Η/Υ κλπ.) και κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο πρέπει να είναι δομημένο έτσι ώστε να ανολογεί σε αυτό φόρτος εργασίας αντίστοιχος των 30 ECTS.

Το τμήμα πολιτικών μηχανικών ΑΠΘ υιοθέτησε το σύστημα ECTS το έτος 2000-2001 και σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών, οι ελάχιστες απαιτήσεις για την λήψη του διπλώματος αντιστοιχούν σε 335 ECTS που σημαίνει ότι υπερπληρεί τις προϋποθέσεις ισοδυναμίας με master.

Βέβαια δεν ικανοποιούν όλες οι πολυτεχνικές σχολές της Ελλάδας τις προϋποθέσεις των 300 ECTS στα 5 χρόνια φοίτησης. Γι αυτό το μέτρο αυτό δεν πρέπει να εφραμοσθεί καθολικά αλλά να γίνει αξιολόγηση κάθε πολυτεχνικής σχολής/τμήματος και αν πληρεί της προϋποθέσεις του φόρτου εργασίας των 300 ECTS τότε να απονεμηθεί ισοδυναμία των χορηγούμενων διπλωμάτων της με master. Προϋπόθεση δεν είναι μόνο να είναι η σχολή 5ετούς φοίτησης ενιαίας και αδιάσπαστης δομής, με θετικό-εφαρμοσμένο (τεχνολογικό) χαρακτήρα, να προβλέπονται 2 τουλάχιστον εξάμηνα μαθημάτων εμβάθυνσης (είτε σε όλο το φάσμα της επιστήμης του τμήματος είτε σε θεσμοθετημένη κατεύθυνση) και τουλάχιστον 1 εξάμηνο για την εκπόνηση της υποχρεωτικής εργασίας. Καθοριστικό ρόλο παίζουν εκτός από τον αριθμό των μαθημάτων, η ποσότητα της ύλης ανά μάθημα, οι ώρες παρακολούθησης των διαλέξεων, οι εργαστηριακές ασκήσεις, οι υποχρεωτικές εργασίες, η εξάσκηση σε Η/Υ κλπ. οι οποίες παράμετροι διαμορφώνουν τις πιστωτικές μονάδες σε κάθε μάθημα.

Για την ακαδημαϊκή πλευρά του ζητήματος, συμφωνούμε: 5ετές ελληνικό πτυχίο > BSc+MSc αγγλοσαξωνικών... και αυτά πάντα με τα ECTS.

Α... στα ECTS του πτυχίου ΓΠΑ πρέπει να σε "τρώω" για λίγο... 343 ECTS λέει. Άρα θέλω MSc και κάτι ακόμα παρακαλώ...:P

Όλες οι 5ετείς σχολές στην Ελλάδα --> 300 ECTS (5x60=300)... Και αυτό δεν έχει σχέση με τα λιγότερα/περισσότερα μαθήματα ή ευκολία/δυσκολία, αλλά σε όλες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα είναι 30-35 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα (να ένα μειονέκτημα των ECTS που απλά μετράνε "φόρτο εργασίας" με τις ώρες στα προγράμματα χωρίς να λαμβάνουν υπόψη το επίπεδο/δυσκολία/ποιότητα του εκάστοτε μαθήματος).

"Επαγγελματική" δυσκολία μέχρι στιγμής είναι το "ενιαίας και αδιαίρετης δομής" για να είναι με μία εκπαιδευτική βαθμίδα BSc+MSc. Όπως επίσης δεν αναγνωρίζει το ΔΟΑΤΑΠ τίτλους από unis που έχουν μόνο undegrats ή/και μόνο postgrats προγράμματα/τίτλους (θέλει υποχρεωτικά ΚΑΙ τα δύο)... Είδωμεν τις εξελίξεις....


Από το Σεμφε απορροφούν πολλούς καθηγητές στο πολυτεχνείο και όχι τόσο από το μαθηματικό ή φυσικό ,κατα τα άλλα δεν προσφέρει τίποτα ιδιαίτερο στην επαγγελματική αποκατάσταση σε σχέση με τις σχολές του μαθηματικού ή του φυσικού

Μα καλά... η ΣΕΜΦΕ άνοιξε πριν 10 έτη ακριβώς (οι πρώτοι μπήκανε το 1999-2000). Πέντε έτη το πτυχίο, 3 κατ΄ ελάχιστον το PhD... βάλε κανά στρατό για τα αγοράκια... κάνα MSc στο ενδιάμεσο... πότε να βγει σχετική προκήρυξη... χλωμό να είναι κάποιος... πότε πρόλαβε και βγήκε αυτό το στατιστικό (που απαιτείται και κάποιο νούμερο "πληθυσμού")?

Γενικότερα, (σχεδόν) πάντα στο Ελλάντα υπερέχει (και τα προσόντα είναι σχεδόν τα ίδια... και όχι μόνο) ο "εσωτερικός" υποψήφιος του εξωτερικού στις προσλήψεις ΔΕΠ...

Από κει και πέρα... ΠΕ-Φυσικός ή ΠΕ-Μαθηματικός είσαι από ΣΕΜΦΕ. Αλλά και πάλι οι πρώτοι πτυχιούχοι της ΣΕΜΦΕ βγήκανε το 2005-2006... Οπότε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

narcotic

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Συμφέρει να βγεις απο ΣΕΜΦΕ σε σχεση με μαθηματικό ή φυσικό από την στιγμή που κανεις κιολας πτυχιο σαντουιτς (και έχεις κ το μεταπτυχιακό τίτλο του εμπ να σε ακολουθεί από πίσω).

Εξάλλου δίνεις κατατακτήριες αν θέλεις και μπαίνεις 5 εξάμηνο και συνεχίζεις από εκεί σε κάποια άλλη σχολη στο ΕΜΠ (σε πολλά μαθήματα μπορεί να έχεις και τους ιδιους καθηγητές).

Φέτος έκαναν αλλαγες και στο πρόγραμμα σπουδών τους.

Αν καταφέρουν και μπούν στο TEE θα είναι σχολη λουκούμι για όσους αγαπάνε τα μαθηματικά και την φυσική (σε συνδυασμό με τα δικαιώματα).

Ενας φιλος μου ήταν μεσα στους πρώτους που μπήκε το '99 και ειχε περάσει τα πάνδεινα εως οτου φτιάξουν καπως τα πράγματα.

Από εδώ και πέρα πιστεύω θα είναι όλο και πιο ρόδινα τα πράγματα για αυτούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fisher96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Στην ιστοσελίδα της ΣΕΜΦΕ λέει "ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ".
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό ; βγαίνουν και κάποιους είδους μηχανικοί απο αυτήν τη σχολή ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Στην ιστοσελίδα της ΣΕΜΦΕ λέει "ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ".
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό ; βγαίνουν και κάποιους είδους μηχανικοί απο αυτήν τη σχολή ??

Όχι δεν βγαίνουν μηχανικοί. Κάθε σχολή αποτελείται από τομείς και κάθε τομέας από τα εργαστήρια. Ο τομέας μηχανικής περιλαμβάνει τα μαθήματα μηχανικής που διδάσκονται στη ΣΕΜΦΕ και στις υπόλοιπες σχολές του ΕΜΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fisher96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Οκ Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τότε γιατί βρίσκεται στο πολυτεχνείο αν δεν βγάζει μηχανικούς?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Τότε γιατί βρίσκεται στο πολυτεχνείο αν δεν βγάζει μηχανικούς?


Για να βολευτούν κάποιοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shanks7

Νεοφερμένος

Ο Shanks7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Σχολη απατη??Εξω γινετε χαμος για τετοιες σχολες,αλλα εδω το μονο που μας νοιαζει ειναι να διοριστουμε στο δημοσιο...Τωρα αν επρεπε να ειναι στο ΕΜΠ,αλλο αυτο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Παιδιά συγνώμη που επεμβαίνω κιόλας αλλα νομίζω οτι οι μηχανικοι στην Ελλάδα μπερδεύουν κάποια πράγματα . Θα ρωτήσω κάτι απλό . Το MIT ειναι Πολυτεχνείο σωστά ; Οπως και το ecole το eth κτλ . Εκεί υπαρχουν διάφορες σχολές ( μεταξύ αυτών και applied mathematics ) που δεν ειναι σχολές μηχανικός . Το ΕΜΠ ονομάζεται national technical university of Athens οχι university for enginiring η κάτι σχετικό . Τα Πολυτεχνεία δεν ειναι πανεπιστήμια για μηχανικούς . Πουθενά στον κόσμο δεν ισχύει αυτο ! Επισης ο τιμές μηχανικής της Σεμφε δεν ειναι απλα ενα τομέας . Υπάρχει στη σχολη κατεύθυνση μηχανικής ( για την ακρίβεια ροη ) που μπορείς να ακολουθήσεις και απο κατεύθυνση μαθηματικών και απο φυσικής . Εχει πολλα μαθήματα μηχανικής ( κυριως θεωρητικής ) με αποτέλεσμα αν την συνδυασμός μα κάποια αλλη ροη να παίρνεις πολυ σημαντικές βάσεις για μια καλη επαγγελματική πορεία σχετικά με διάφορου είδους μελέτες . Η Σεμφε δεν εχει δικαιωματα υπογραφής σε οικοδομικές μελέτες ομως σεμφιτες στο εξωτερικό συμμετέχουν συχνα σε ερευνητικές δραστηριότητες πάνω στην μηχανικη . Κατα την άποψη μου και οπως πολυ καλα είπε ένας φίλος πιο πάνω τέτοιου είδους σχολε ρχουν πολυ μεγάλη ζήτηση στο εξωτερικό και συγκεκριμένα οι απόφοιτοι της Σεμφε εχουν πολυ καλο όνομα στο εξωτερικό . Νομίζω οτι αν κάποιος ενδιαφέρεται για έξω ειναι μια απο τις καλύτερες επιλογές .!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Βασικά άλλο "σχολή" και άλλο "τμήμα".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Εντάξει προφανώς αφου λέει Σεμφε ( σχολη εφαρμοσμένων και μπλα μπλα ) εννοεί σχολη !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι στο εξωτερικό γνωρίζουν την διαφορά. Πχ λέγεται τμήμα ηλεκτρολόγων κλπ... ενώ η σεμφε είναι σχολή εφαρμοσμένων κλπ. Δεν ξέρω τις διαφορές τους, αλλά νομίζω στο εξωτερικό έχουν διαφορά τα τμήματα και οι σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι στο εξωτερικό γνωρίζουν την διαφορά. Πχ λέγεται τμήμα ηλεκτρολόγων κλπ... ενώ η σεμφε είναι σχολή εφαρμοσμένων κλπ. Δεν ξέρω τις διαφορές τους, αλλά νομίζω στο εξωτερικό έχουν διαφορά τα τμήματα και οι σχολές.

Δεν γνωρίζω φίλε μ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Γιατί συγκρίνετε το σύστημα εδώ με το εξωτερικο; Το ΜΙΤ και πολλά άλλα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι επιχειρήσεις και λειτουργούν σαν επιχειρήσεις. Αν ένα τμήμα έχει λεφτά το κρατάνε δε πα να ναι κάτι τέρμα εξειδικευμένο ή αντίστοιχα αόριστο.

Εδώ όλα είναι δημόσια και πρώτη μέριμνα στην επιλογή τμήμάτων είναι και πρέπει να είναι το τι είδους κενό καλύπτει στο πεδίο των επιστημών και τι τυχόν πόρτες ανοίγει στην αγορά εργασίας πρωτίστως στην εγχώρια και δευτερευόντως του εξωτερικού. Αν ένα τμήμα δε κολλάει πουθενά δε το κρατάς γιατί "υπάρχει στο εξωτερικό". Στο εξωτερικό επίσης υπάρχει και astronautical engineering, biological engineering και nuclear science ως ξεχωριστά τμήματα. Μήπως να τα φέρουμε κι εδώ; να μαστε λίγο ρεαλιστές για την Ελλάδα μιλάμε όχι την Αμερική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shanks7

Νεοφερμένος

Ο Shanks7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
να μαστε λίγο ρεαλιστές για την Ελλάδα μιλάμε όχι την Αμερική.
και ποτε θα φυγουμε επιτελους απο την ελλαδα που ειμαστε?:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Γιατί συγκρίνετε το σύστημα εδώ με το εξωτερικο; Το ΜΙΤ και πολλά άλλα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι επιχειρήσεις και λειτουργούν σαν επιχειρήσεις. Αν ένα τμήμα έχει λεφτά το κρατάνε δε πα να ναι κάτι τέρμα εξειδικευμένο ή αντίστοιχα αόριστο.

Εδώ όλα είναι δημόσια και πρώτη μέριμνα στην επιλογή τμήμάτων είναι και πρέπει να είναι το τι είδους κενό καλύπτει στο πεδίο των επιστημών και τι τυχόν πόρτες ανοίγει στην αγορά εργασίας πρωτίστως στην εγχώρια και δευτερευόντως του εξωτερικού. Αν ένα τμήμα δε κολλάει πουθενά δε το κρατάς γιατί "υπάρχει στο εξωτερικό". Στο εξωτερικό επίσης υπάρχει και astronautical engineering, biological engineering και nuclear science ως ξεχωριστά τμήματα. Μήπως να τα φέρουμε κι εδώ; να μαστε λίγο ρεαλιστές για την Ελλάδα μιλάμε όχι την Αμερική.

Ναι βεβαίως να το φέρουμε . Πρωτίστως γεννήθηκα στη γη και δευτερεύοντως στην Ελλάδα . Έχω δικαίωμα σαν άνθρωπος να σπουδασω και να εργαστώ σε όποιον τομέα και χώρα θέλω . Γιατι να μου το στερούν επειδη απλα η χώρα μου δεν εχει την δυνατότητα να αναπτυχθεί στον τομέα αυτο ; Και αν κάποια στιγμή χρειαστεί να έρθει ανάπτυξη σε κάποιους τομείς που τώρα δεν υπαρχουν ποιος θα την φέρει ; Θα θυμηθούμε τότε να δημιουργήσουμε τέτοιες σχολές και να καθυστερήσουμε αλλη μια δεκαετία την ανάπτυξη η θα φέρουμε επιστήμονες απο το εξωτερικό οπως κάναμε και με την οικονομία , την ναυτιλία , τους ορυκτους πόρους κτλ Πως να μπορέσουμε να γίνουμε αναπτυγμένη χώρα αν δεν έχουμε τους επιστήμονες να φέρουμε την ανάπτυξη ; Η Σεμφε πχ ειναι η κατεξοχήν ερευνητική σχολη στον τομέα της . Κάποια στιγμή πρεπει να αναπτυχθεί η έρευνα . Και αυτοί οι επιστήμονες τότε θα ειναι αυτοί που θα την φέρουν . Αντίστοιχα πολλα αλλα επαγγέλματα που αυτήν την στιγμή δεν υπαρχουν γιατι το κράτος κρίνει οτι χρειαζόμαστε 1000 ηλεκτρολόγους μηχανικούς τον χρονο και κανέναν βιολογο μηχανικό !

και ποτε θα φυγουμε επιτελους απο την ελλαδα που ειμαστε?:whistle:

Ακριβως !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ναι βεβαίως να το φέρουμε . Πρωτίστως γεννήθηκα στη γη και δευτερεύοντως στην Ελλάδα . Έχω δικαίωμα σαν άνθρωπος να σπουδασω και να εργαστώ σε όποιον τομέα και χώρα θέλω . Γιατι να μου το στερούν επειδη απλα η χώρα μου δεν εχει την δυνατότητα να αναπτυχθεί στον τομέα αυτο ; Και αν κάποια στιγμή χρειαστεί να έρθει ανάπτυξη σε κάποιους τομείς που τώρα δεν υπαρχουν ποιος θα την φέρει ; Θα θυμηθούμε τότε να δημιουργήσουμε τέτοιες σχολές και να καθυστερήσουμε αλλη μια δεκαετία την ανάπτυξη η θα φέρουμε επιστήμονες απο το εξωτερικό οπως κάναμε και με την οικονομία , την ναυτιλία , τους ορυκτους πόρους κτλ Πως να μπορέσουμε να γίνουμε αναπτυγμένη χώρα αν δεν έχουμε τους επιστήμονες να φέρουμε την ανάπτυξη ; Η Σεμφε πχ ειναι η κατεξοχήν ερευνητική σχολη στον τομέα της . Κάποια στιγμή πρεπει να αναπτυχθεί η έρευνα . Και αυτοί οι επιστήμονες τότε θα ειναι αυτοί που θα την φέρουν . Αντίστοιχα πολλα αλλα επαγγέλματα που αυτήν την στιγμή δεν υπαρχουν γιατι το κράτος κρίνει οτι χρειαζόμαστε 1000 ηλεκτρολόγους μηχανικούς τον χρονο και κανέναν βιολογο μηχανικό !


Και εδώ μπορείς να ασχοληθείς ακαδημαϊκά με αυτό που θέλεις. Η διαφορά είναι πως προφανώς εδώ τα όρια είναι πιο στενά, και θα χρειαστεί να κινηθείς αλλιώς. Δε θα το λεγά εντελώς σωστό, αλλά απόλυτα ρεαλιστικό.

Η ποικιλία των διαφόρων επιστημών μαζί με τις διάφορες εξειδικεύσεις τους είναι τεράστια. όπως ακριβώς ανέφερα τα παραπάνω, υπάρχουν πολλά άλλα επιστημονικά πεδία που μπορούν να προκύψουν. Κάπου δεν πρέπει να μπει ένα όριο;
Λες ότι είσαι πολίτης πρωτίστως της γης και δευτερευόντως της Ελλάδας. Τότε γιατί να μην πηγαίνει ο καθένας να σπουδάζει ό,τι τρελό θέλει στη χώρα που έχει κάποια επαφή με αυτό και τα μέσα να σε απογειώσει. Από την άλλη μεριά, με ποια λογική απαιτούμε από μια χώρα 11 εκατομμυρίων να ανοίγεται τόσο σε κάτι που κανένα αντίκτυπο δεν έχει σε αυτή, απλά και μόνο για να το κάνει.

Επίσης μια χώρα δεν αλλάζει από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά και αυτό να συνέβαινε, όπως έχουμε δει εδώ το χουμε κάνει επιστήμη το να ξεφυτρώνουμε τμήματα όποτε θέλουμε.

Επίσης, δε ξέρω πολλά για τη ΣΕΜΦΕ, αλλά ξέρω σίγουρα πως δεν είναι το μόνο τμήμα που προσανατολίζεται στην έρευνα ( αν όπως λες προσανατολίζεται εκεί ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Η ΣΕΜΦΕ τι προοπτικές έχει στην Ελλάδα ή καλύτερα τι ρεαλιστικές προοπτικές έχει. Υπάρχει κάποιο δείγμα ώστε να ξέρουμε οι απόφοιτοι αυτής της σχολής που απασχολήθηκαν μετά το πτυχίο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Έχει γίνει μια σχετική έρευνα. Αυτό είναι πριν μερικά χρόνια βέβαια αλλά δε νομίζω τώρα να είναι καλύτερα τα πράγματα.

https://www.semfe.ntua.gr/docs/apofoitoi-ereuna 2008.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top