Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Στο ίδο συμπέρασμα με εμένα καταλήγεις, αυτό έγραψα κι εγώ.
Από 'κει και πέρα, καθηγητής και μαθητής δεν είναι ισότιμοι. Δεν αποφασίζουν μαζί δημοκρατικά ποια ύλη θα διδαχτεί, ούτε πότε θα μπει διαγώνισμα. Ούτε γίνεται να βγαίνουν οι μαθητές "από πάνω". Ο καθηγητής οφείλει να ξέρει να επιβάλλει την τάξη. Γιατί ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος από όλους τους μαθητές.
Προφανως εννοεις την "σχεση εξουσιας" διαφορετικα. Σχεση εξουσιας υπαρχει και σημερα, γι' αυτο αλλωστε μερικοι μαθητες ειναι τοσο αντιδραστικοι προς συγκεκριμενους καθηγητες. Σκεψου ενα καθηγητη που οι περισσοτεροι στην ταξη δεν χωνευουν. Γιατι δεν τον χωνευουν; Γιατι ειναι αυστηρος/η; Πιθανο. Γιατι ειναι στριμμενος/η; Επισης καθολου σπανιο. Ομως αμα το καλοσκεφτεις, οι περισσοτεροι καθηγητες που δεν αρεσουν τοσο σε σενα οσο και στην υπολοιπη ταξη δεν ειναι μεταδοτικοι στο μαθημα τους (εκτος αμα σου φερθηκαν εσενα προσωπικα αδικα, αυτο ειναι αλλο θεμα). Αντιθετα, με τους καθηγητες τους οποιους τους "παει" η ταξη, το μαθημα γινεται πιο ευχαριστα και συνηθως αυτοι ειναι οι πιο μεταδοτικοι (εκτος αμα λεει συνεχεια αστεια).
Προσωπικα πιστευω οτι αμα ενας καθηγητης κανει το μαθημα του και το κανει σωστα, κερδιζει τον σεβασμο και την εκτιμηση της ταξης. Εφοσον οι καθηγητες δεν βαθμολογουνται ουτε ελεγχονται απο πουθενα, δεν υπαρχουν κινητρα για να κανει καλο μαθημα - αυτος θα πληρωθει ειτε μαθεις ειτε δεν μαθεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fanouria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fanouria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 261 μηνύματα.
ποια ειναι οι γνωμη σας για το σχολειο σημερα ;; θα θελατε να γινουν αλλαγες σε αυτο ,αν ναι ποιες ;; και γενικά πως ονειρεύεστε το ιδανικό σχολείο;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Προφανως εννοεις την "σχεση εξουσιας" διαφορετικα. Σχεση εξουσιας υπαρχει και σημερα, γι' αυτο αλλωστε μερικοι μαθητες ειναι τοσο αντιδραστικοι προς συγκεκριμενους καθηγητες. Σκεψου ενα καθηγητη που οι περισσοτεροι στην ταξη δεν χωνευουν. Γιατι δεν τον χωνευουν; Γιατι ειναι αυστηρος/η; Πιθανο. Γιατι ειναι στριμμενος/η; Επισης καθολου σπανιο. Ομως αμα το καλοσκεφτεις, οι περισσοτεροι καθηγητες που δεν αρεσουν τοσο σε σενα οσο και στην υπολοιπη ταξη δεν ειναι μεταδοτικοι στο μαθημα τους (εκτος αμα σου φερθηκαν εσενα προσωπικα αδικα, αυτο ειναι αλλο θεμα). Αντιθετα, με τους καθηγητες τους οποιους τους "παει" η ταξη, το μαθημα γινεται πιο ευχαριστα και συνηθως αυτοι ειναι οι πιο μεταδοτικοι (εκτος αμα λεει συνεχεια αστεια).
Προσωπικα πιστευω οτι αμα ενας καθηγητης κανει το μαθημα του και το κανει σωστα, κερδιζει τον σεβασμο και την εκτιμηση της ταξης. Εφοσον οι καθηγητες δεν βαθμολογουνται ουτε ελεγχονται απο πουθενα, δεν υπαρχουν κινητρα για να κανει καλο μαθημα - αυτος θα πληρωθει ειτε μαθεις ειτε δεν μαθεις.


Αυτό που λες δεν ισχύει... nop nop nop
Τόσα χρόνια στα θρανία, ένα έχω μάθει. Όπου βλέπω προοδευτικό καθηγητή και κοντά στο μαθητή , να κρατάω και μικρό καλάθι. Ας μην εθελοτυφλούμε, στα περισσότερα σχολεία όταν ένας καθηγητής είναι ηπίων τόνων, όχι αυστηρός και προσπαθεί με χίλιους δυο τρόπους να βελτιώσει το μάθημά του (με έξτρα μέσα) , οι μαθητές τον έχουν στη ΜΠΟΥΚΑ και στο μάθημα γίνεται το έλα να δεις = ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ !

Αντίθετα, υπάρχουν καθηγητές αυστηροί και περίεργοι που και το μάθημά τους είναι άψογο (παρόλο που τους βρίζεις γιατί είναι αχώνευτοι) αλλά μέσα στην τάξη μπορούν να επιβληθούν (σε αυτούς που δεν αφήνουν να γίνει μάθημα).

Δεν είναι θέμα σεβασμού και ιεραρχίας, είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Όταν βλέπεις ανθρώπους που κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για να βελτιώσουν (έστω και σε μικρή κλίμακα) το μάθημά τους και η ανταπόκριση των μαθητών (των περισσότερων) είναι "πως θα τον εκμεταλλευτούμε γιατί βαριόμαστε να κάνουμε μάθημα" ή "απαξιούμε"... είναι λυπηρό. Είπαμε το σύστημα είναι χάλια αλλά ας κοιτάξουμε και ο καθένας την καμπούρα του γιατί έχουμε μάθει να τα ρίχνουμε ΟΛΑ στο σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Και τι ακριβως μοντελο παιδειας θα επικρατησει λοιπον??Ο καθενας θα επιλεγει οποια μαθηματα θελει απο ενα ευρος επιλογων που θα του δινει το υπουργειο??

Σου λέει το υπουργείο "ξέρεις φίλε μου, έχουμε αυτά τα μαθήματα, διάλεξε και πάρε".
Διαλέγεις το μάθημα που θες, διαλέγεις και τον καθηγητή που θες.
Ο καθηγητής που δεν μαζεύει πολλούς μαθητές προφανώς είναι χειρότερος, οπότε μετά από αιτιολόγηση των μαθητών για την επιλογή τους και επιτήρηση του μαθήματος 1, 2, 10 φορές, αυτός που αποδεικνύεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλύτερος τσιμπάει και καλύτερο μισθό :D

Άμα εσύ διαλέξεις Τεχνικά, Μουσική και Αρχαία για να κάνεις, και πάρεις 20 στα τεχνικά, 19 στη μουσική, και 18 στα αρχαία θα σου πούμε "μπράβο πήρες άριστα σε αυτά τα μαθήματα, ορίστε και το άριστο απωλυτήριό σου, βρες κάποιον που να σε θέλει επειδή είσαι καλός σε ΑΥΤΑ".
Το ιδανικό σύστημα παιδείας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Χωρίς παπαγαλία, αλλά με προώθηση της κριτικής ικανότητας. Αυτό το κακό με την παπαγαλία υπήρχε απ' τα χρόνια μου και συνεχίζεται ακόμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Θα ηταν καλυτερα ο καθε μαθητης να εκανε μαθημα με παιδια του επιπεδου του... Και οχι σαν τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Θα ήθελα μαθήματα επιλογής (που να ΓΙΝΟΝΤΑΙ και στην πραγματικότητα, όχι μόνο να υπάρχουν στο πρόγραμμα του Υπουργείου), έστω και εξωσχολικές ώρες, για τους μαθητές που θέλουν να μάθουν περισσότερα πράγματα σε κάποιο μάθημα, χωρίς να έχουν πλεονέκτημα ένταντι των άλλων μαθητών, δηλαδή να κάνουν πράγματα εκτός ύλης. Καλό θα ταν να χαμε τέτοια μαθήματα φυσικής και χημείας :P.

Θα ηταν καλυτερα ο καθε μαθητης να εκανε μαθημα με παιδια του επιπεδου του... Και οχι σαν τωρα

όταν αρχίσεις να μιλάς για επίπεδο μαθητών θα θίγονται πολλά άτομα, μάθε να χρησιμοποιείς πιο ήπιες λέξεις όπως κλίσεις ή ενδιαφέροντα (που στην ουσία ίδιο πράγμα είναι, αλλά το δεύτερο φέρνει λιγότερες αντιδράσεις(αρνητικές ψήφους)).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Θα ήθελα μαθήματα επιλογής (που να ΓΙΝΟΝΤΑΙ και στην πραγματικότητα, όχι μόνο να υπάρχουν στο πρόγραμμα του Υπουργείου), έστω και εξωσχολικές ώρες, για τους μαθητές που θέλουν να μάθουν περισσότερα πράγματα σε κάποιο μάθημα, χωρίς να έχουν πλεονέκτημα ένταντι των άλλων μαθητών, δηλαδή να κάνουν πράγματα εκτός ύλης. Καλό θα ταν να χαμε τέτοια μαθήματα φυσικής και χημείας :P.



όταν αρχίσεις να μιλάς για επίπεδο μαθητών θα θίγονται πολλά άτομα, μάθε να χρησιμοποιείς πιο ήπιες λέξεις όπως κλίσεις ή ενδιαφέροντα (που στην ουσία ίδιο πράγμα είναι, αλλά το δεύτερο φέρνει λιγότερες αντιδράσεις(αρνητικές ψήφους)).

Ναι εχεις δικαιο... Αλλα αυτο θα ηταν καλυτερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The little musician boy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;
Εμεις σαν τμημα δουλευουμε συνολικα 5 παιδια απο τα 20 και πανω κατω τοσα ειναι και τα παιδια που δουλεύουν σε καθε απο τα 3 τμήματα της πρωτης γυμνασίου.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαστε πίσω στην ύλη και να υπάρχει ένας έμμεσος ρατσισμός προς εμάς,που δουλεύουμε,από τους υπόλοιπους μαθητές.Θα πρότεινα το πρώτο τρίμηνο να είναι καθοριστικό για το ποιο επίπεδο ταιριάζει στον καθένα.

Προσωπική μου άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Θα ποια μια ερωτηση που πλεον μπορω να απαντησω με ανεση.
Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;
Εμεις σαν τμημα δουλευουμε συνολικα 5 παιδια απο τα 20 και πανω κατω τοσα ειναι και τα παιδια που δουλεύουν σε καθε απο τα 3 τμήματα της πρωτης γυμνασίου.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαστε πίσω στην ύλη και να υπάρχει ένας έμμεσος ρατσισμός προς εμάς,που δουλεύουμε,από τους υπόλοιπους μαθητές.Θα πρότεινα το πρώτο τρίμηνο να είναι καθοριστικό για το ποιο επίπεδο ταιριάζει στον καθένα.

Προσωπική μου άποψη.
Εγω παντως μονο απο το ονομα σου σε θεωρω μεγαλο καραγκιοζη... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The little musician boy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Γιατί;Επειδή μου αρέσει το διάβασμα;και το είχα διαλέξει όταν ήμουν ακόμη 6η η 5η δημοτικού!

Και σχετικά με το πόστ μου.Αν θες να ξερεις τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται καν για το αν μείνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Γιατί;Επειδή μου αρέσει το διάβασμα;και το είχα διαλέξει όταν ήμουν ακόμη 6η η 5η δημοτικού!

Και σχετικά με το πόστ μου.Αν θες να ξερεις τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται καν για το αν μείνουν.
Παντου ισχυει αυτο αγορι μου... Και μεις πηγαμε σε δημοσια σχολεια και πιστεψε με εμεις στον Εβρο ειχαμε χειροτερες καταστασεις απ αυτες που μπορεις να φανταστεις εσυ στην πολη σου. Το οτι διαβαζεις δεν νομιζω οτι απασχολει κανεναν μας και το θεωρω τελειως γελοιο να το χρησιμοποιεις σαν ονομα. Και μεις διαβασαμε δεν καναμε ετσι... Οσο γι αυτο που λες ταξεις 2 ταχυτητων ειναι πρακτικα αδυνατο να εφαρμοσθει... Φαντασου το χασμα μεταξυ αυτων που θα ειναι στο προνομιουχο τμημα εναντι αυτων που ειναι καταδικασμενοι στο τμημα των "κακων μαθητων". Αν οπως λες διαχωριζονταν απο το 1ο τριμηνο τα τμηματα ετσι τοτε ενα παιδι που ελαχε να μπει στο τμημα της αδιαφοριας θα ηταν καταδικασμενο για τα επομενα μαθητικα του χρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The little musician boy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Πρώτον δεν ζω σε πόλη αλλα σε κωμόπολη που έχουν μαζευτεί άτομα από άλλα τόσα χωριά.Δεύτερον σχετικά με τον όνομα μου απλά το έβαλα ούτε για να ψωνιστώ ούτε για τπτ,αυτο μου ήρθε τότε αυτό έβαλα.
Φυσικά ξέρω πως ειναι πρακτικά αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο και δεν είπα πως θα καθορίσει όλα τα σχολικά του χρόνια,αλλά νομίζεις πως ειναι καλύτερο για ένα παιδί να μην καταλαβαίνει καθόλου ή να έχει κάποια δυσκολία και να μην μπορεί να βοηθηθεί.Γενικά δεν καταλαβαίνω την επιθεση που μου έκανες.
Αλλα ας το τελειώσουμε εδω γιατί δεν υπάρχει λόγος να το συνεχείσουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Το φανταζομαι με τετοιες καθηγητριες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
[B]Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;[/B]
Εμεις σαν τμημα δουλευουμε συνολικα 5 παιδια απο τα 20 και πανω κατω τοσα ειναι και τα παιδια που δουλεύουν σε καθε απο τα 3 τμήματα της πρωτης γυμνασίου.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαστε πίσω στην ύλη και να υπάρχει ένας έμμεσος ρατσισμός προς εμάς,που δουλεύουμε,από τους υπόλοιπους μαθητές.Θα πρότεινα το πρώτο τρίμηνο να είναι καθοριστικό για το ποιο επίπεδο ταιριάζει στον καθένα.

Προσωπική μου άποψη.

Ακριβως! Για τον λογο που αναφερεις και το παραδειγμα που φερνεις πρεπει να ειναι χωρισμενα σε τμηματα Διαβαστερε!!! :clapup: Ωραιο νικ που το βρηκες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;

Ναι να διαχωριστούν, παρόλα αυτά τα πτυχία που θα δίνει το κάθε σχολείο να είναι ισάξια.
Δεν γίνεται να είσαι σε γενικό λύκειο, να προσπαθείς να συγκεντρωθείς, και μαθητές που πήραν 10 στο δημοτικό και 12 στο γυμνάσιο και που φανταζόντουσαν ότι θα πετύχαιναν κάτι σε ένα ΓΕΛ να χαλάν όλο το μάθημα..!
Ο διαχωρισμός τμημάτων θα ωφελούσε τους ΠΑΝΤΕΣ. Τους "καλούς" μαθητές που θέλουν να ασχοληθούν, τους "κακούς" μαθητές που το μάθημα θα είναι στις δυνατότητές τους και τους καθηγητές οι οποίοι θα ξέρουν τι θα περιμένουν και δεν θα γυρίζουν τα μεσημέρια με πονοκεφάλους σπίτια τους!

Υ.Γ.: Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται στην Γερμανία.


Τώρα πάμε στο αρχικό θέμα:
Το ιδανικό σχολείο είναι αυτό το οποίο οι μαθητές το λειτουργούν με την καθοδήγηση καθηγητών και όχι το σύστημα. 2 τετράμηνα στα οποία ο μαθητής ΕΠΙΛΕΓΕΙ 4 μαθήματα τα οποία θέλει να παρακολουθήσει (+ απαραίτητη η γυμναστική και τα νέα ελληνικά) θα αποτελούσαν ένα dream school.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Λεω να γραψω παλι αφου πηρα ιδεες: Παραμενω σταθερη στον χωρισμο επιπεδον και οχι στο ιδιο σχολειο διαβαστερε μου! Να μην υπηρχε ο περιορισμος της υλης και οι καθηγητες να ηταν ολοι ικανοι να διδαξουν....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Yamcha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Πρέπει να φτιαχτεί ένα εκπαιδευτικό συστήμα στο οποιό οι μαθητές δεν έχουν εργασίες που αφορούν το σχολειό μετά από το πέρας των μαθημάτων ότι δουλεία που πρέπει να γίνεται, πρέπει να γίνεται στους χώρους του σχολείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
με πολλα μαθηματα αρχαιων ελληνικων και νεων ελληνικων σε καθε βαθμιδα εκπαιδευσης και σε καθε τυπο σχολειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
με πολλα μαθηματα αρχαιων ελληνικων και νεων ελληνικων σε καθε βαθμιδα εκπαιδευσης και σε καθε τυπο σχολειου

και εκεινοι που δεν ειναι των θεωρητικων τι θα κανουν;:confused::worry::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top