NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προφανως εννοεις την "σχεση εξουσιας" διαφορετικα. Σχεση εξουσιας υπαρχει και σημερα, γι' αυτο αλλωστε μερικοι μαθητες ειναι τοσο αντιδραστικοι προς συγκεκριμενους καθηγητες. Σκεψου ενα καθηγητη που οι περισσοτεροι στην ταξη δεν χωνευουν. Γιατι δεν τον χωνευουν; Γιατι ειναι αυστηρος/η; Πιθανο. Γιατι ειναι στριμμενος/η; Επισης καθολου σπανιο. Ομως αμα το καλοσκεφτεις, οι περισσοτεροι καθηγητες που δεν αρεσουν τοσο σε σενα οσο και στην υπολοιπη ταξη δεν ειναι μεταδοτικοι στο μαθημα τους (εκτος αμα σου φερθηκαν εσενα προσωπικα αδικα, αυτο ειναι αλλο θεμα). Αντιθετα, με τους καθηγητες τους οποιους τους "παει" η ταξη, το μαθημα γινεται πιο ευχαριστα και συνηθως αυτοι ειναι οι πιο μεταδοτικοι (εκτος αμα λεει συνεχεια αστεια).Στο ίδο συμπέρασμα με εμένα καταλήγεις, αυτό έγραψα κι εγώ.
Από 'κει και πέρα, καθηγητής και μαθητής δεν είναι ισότιμοι. Δεν αποφασίζουν μαζί δημοκρατικά ποια ύλη θα διδαχτεί, ούτε πότε θα μπει διαγώνισμα. Ούτε γίνεται να βγαίνουν οι μαθητές "από πάνω". Ο καθηγητής οφείλει να ξέρει να επιβάλλει την τάξη. Γιατί ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος από όλους τους μαθητές.
Προσωπικα πιστευω οτι αμα ενας καθηγητης κανει το μαθημα του και το κανει σωστα, κερδιζει τον σεβασμο και την εκτιμηση της ταξης. Εφοσον οι καθηγητες δεν βαθμολογουνται ουτε ελεγχονται απο πουθενα, δεν υπαρχουν κινητρα για να κανει καλο μαθημα - αυτος θα πληρωθει ειτε μαθεις ειτε δεν μαθεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fanouria
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Προφανως εννοεις την "σχεση εξουσιας" διαφορετικα. Σχεση εξουσιας υπαρχει και σημερα, γι' αυτο αλλωστε μερικοι μαθητες ειναι τοσο αντιδραστικοι προς συγκεκριμενους καθηγητες. Σκεψου ενα καθηγητη που οι περισσοτεροι στην ταξη δεν χωνευουν. Γιατι δεν τον χωνευουν; Γιατι ειναι αυστηρος/η; Πιθανο. Γιατι ειναι στριμμενος/η; Επισης καθολου σπανιο. Ομως αμα το καλοσκεφτεις, οι περισσοτεροι καθηγητες που δεν αρεσουν τοσο σε σενα οσο και στην υπολοιπη ταξη δεν ειναι μεταδοτικοι στο μαθημα τους (εκτος αμα σου φερθηκαν εσενα προσωπικα αδικα, αυτο ειναι αλλο θεμα). Αντιθετα, με τους καθηγητες τους οποιους τους "παει" η ταξη, το μαθημα γινεται πιο ευχαριστα και συνηθως αυτοι ειναι οι πιο μεταδοτικοι (εκτος αμα λεει συνεχεια αστεια).
Προσωπικα πιστευω οτι αμα ενας καθηγητης κανει το μαθημα του και το κανει σωστα, κερδιζει τον σεβασμο και την εκτιμηση της ταξης. Εφοσον οι καθηγητες δεν βαθμολογουνται ουτε ελεγχονται απο πουθενα, δεν υπαρχουν κινητρα για να κανει καλο μαθημα - αυτος θα πληρωθει ειτε μαθεις ειτε δεν μαθεις.
Αυτό που λες δεν ισχύει... nop nop nop
Τόσα χρόνια στα θρανία, ένα έχω μάθει. Όπου βλέπω προοδευτικό καθηγητή και κοντά στο μαθητή , να κρατάω και μικρό καλάθι. Ας μην εθελοτυφλούμε, στα περισσότερα σχολεία όταν ένας καθηγητής είναι ηπίων τόνων, όχι αυστηρός και προσπαθεί με χίλιους δυο τρόπους να βελτιώσει το μάθημά του (με έξτρα μέσα) , οι μαθητές τον έχουν στη ΜΠΟΥΚΑ και στο μάθημα γίνεται το έλα να δεις = ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ !
Αντίθετα, υπάρχουν καθηγητές αυστηροί και περίεργοι που και το μάθημά τους είναι άψογο (παρόλο που τους βρίζεις γιατί είναι αχώνευτοι) αλλά μέσα στην τάξη μπορούν να επιβληθούν (σε αυτούς που δεν αφήνουν να γίνει μάθημα).
Δεν είναι θέμα σεβασμού και ιεραρχίας, είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Όταν βλέπεις ανθρώπους που κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για να βελτιώσουν (έστω και σε μικρή κλίμακα) το μάθημά τους και η ανταπόκριση των μαθητών (των περισσότερων) είναι "πως θα τον εκμεταλλευτούμε γιατί βαριόμαστε να κάνουμε μάθημα" ή "απαξιούμε"... είναι λυπηρό. Είπαμε το σύστημα είναι χάλια αλλά ας κοιτάξουμε και ο καθένας την καμπούρα του γιατί έχουμε μάθει να τα ρίχνουμε ΟΛΑ στο σύστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Και τι ακριβως μοντελο παιδειας θα επικρατησει λοιπον??Ο καθενας θα επιλεγει οποια μαθηματα θελει απο ενα ευρος επιλογων που θα του δινει το υπουργειο??
Σου λέει το υπουργείο "ξέρεις φίλε μου, έχουμε αυτά τα μαθήματα, διάλεξε και πάρε".
Διαλέγεις το μάθημα που θες, διαλέγεις και τον καθηγητή που θες.
Ο καθηγητής που δεν μαζεύει πολλούς μαθητές προφανώς είναι χειρότερος, οπότε μετά από αιτιολόγηση των μαθητών για την επιλογή τους και επιτήρηση του μαθήματος 1, 2, 10 φορές, αυτός που αποδεικνύεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλύτερος τσιμπάει και καλύτερο μισθό
Άμα εσύ διαλέξεις Τεχνικά, Μουσική και Αρχαία για να κάνεις, και πάρεις 20 στα τεχνικά, 19 στη μουσική, και 18 στα αρχαία θα σου πούμε "μπράβο πήρες άριστα σε αυτά τα μαθήματα, ορίστε και το άριστο απωλυτήριό σου, βρες κάποιον που να σε θέλει επειδή είσαι καλός σε ΑΥΤΑ".
Το ιδανικό σύστημα παιδείας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Θα ηταν καλυτερα ο καθε μαθητης να εκανε μαθημα με παιδια του επιπεδου του... Και οχι σαν τωρα
όταν αρχίσεις να μιλάς για επίπεδο μαθητών θα θίγονται πολλά άτομα, μάθε να χρησιμοποιείς πιο ήπιες λέξεις όπως κλίσεις ή ενδιαφέροντα (που στην ουσία ίδιο πράγμα είναι, αλλά το δεύτερο φέρνει λιγότερες αντιδράσεις(αρνητικές ψήφους)).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Θα ήθελα μαθήματα επιλογής (που να ΓΙΝΟΝΤΑΙ και στην πραγματικότητα, όχι μόνο να υπάρχουν στο πρόγραμμα του Υπουργείου), έστω και εξωσχολικές ώρες, για τους μαθητές που θέλουν να μάθουν περισσότερα πράγματα σε κάποιο μάθημα, χωρίς να έχουν πλεονέκτημα ένταντι των άλλων μαθητών, δηλαδή να κάνουν πράγματα εκτός ύλης. Καλό θα ταν να χαμε τέτοια μαθήματα φυσικής και χημείας .
όταν αρχίσεις να μιλάς για επίπεδο μαθητών θα θίγονται πολλά άτομα, μάθε να χρησιμοποιείς πιο ήπιες λέξεις όπως κλίσεις ή ενδιαφέροντα (που στην ουσία ίδιο πράγμα είναι, αλλά το δεύτερο φέρνει λιγότερες αντιδράσεις(αρνητικές ψήφους)).
Ναι εχεις δικαιο... Αλλα αυτο θα ηταν καλυτερο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The little musician boy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εμεις σαν τμημα δουλευουμε συνολικα 5 παιδια απο τα 20 και πανω κατω τοσα ειναι και τα παιδια που δουλεύουν σε καθε απο τα 3 τμήματα της πρωτης γυμνασίου.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαστε πίσω στην ύλη και να υπάρχει ένας έμμεσος ρατσισμός προς εμάς,που δουλεύουμε,από τους υπόλοιπους μαθητές.Θα πρότεινα το πρώτο τρίμηνο να είναι καθοριστικό για το ποιο επίπεδο ταιριάζει στον καθένα.
Προσωπική μου άποψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StratosRIP
Δραστήριο μέλος
Εγω παντως μονο απο το ονομα σου σε θεωρω μεγαλο καραγκιοζη...Θα ποια μια ερωτηση που πλεον μπορω να απαντησω με ανεση.
Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;
Εμεις σαν τμημα δουλευουμε συνολικα 5 παιδια απο τα 20 και πανω κατω τοσα ειναι και τα παιδια που δουλεύουν σε καθε απο τα 3 τμήματα της πρωτης γυμνασίου.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαστε πίσω στην ύλη και να υπάρχει ένας έμμεσος ρατσισμός προς εμάς,που δουλεύουμε,από τους υπόλοιπους μαθητές.Θα πρότεινα το πρώτο τρίμηνο να είναι καθοριστικό για το ποιο επίπεδο ταιριάζει στον καθένα.
Προσωπική μου άποψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The little musician boy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και σχετικά με το πόστ μου.Αν θες να ξερεις τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται καν για το αν μείνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StratosRIP
Δραστήριο μέλος
Παντου ισχυει αυτο αγορι μου... Και μεις πηγαμε σε δημοσια σχολεια και πιστεψε με εμεις στον Εβρο ειχαμε χειροτερες καταστασεις απ αυτες που μπορεις να φανταστεις εσυ στην πολη σου. Το οτι διαβαζεις δεν νομιζω οτι απασχολει κανεναν μας και το θεωρω τελειως γελοιο να το χρησιμοποιεις σαν ονομα. Και μεις διαβασαμε δεν καναμε ετσι... Οσο γι αυτο που λες ταξεις 2 ταχυτητων ειναι πρακτικα αδυνατο να εφαρμοσθει... Φαντασου το χασμα μεταξυ αυτων που θα ειναι στο προνομιουχο τμημα εναντι αυτων που ειναι καταδικασμενοι στο τμημα των "κακων μαθητων". Αν οπως λες διαχωριζονταν απο το 1ο τριμηνο τα τμηματα ετσι τοτε ενα παιδι που ελαχε να μπει στο τμημα της αδιαφοριας θα ηταν καταδικασμενο για τα επομενα μαθητικα του χρονια.Γιατί;Επειδή μου αρέσει το διάβασμα;και το είχα διαλέξει όταν ήμουν ακόμη 6η η 5η δημοτικού!
Και σχετικά με το πόστ μου.Αν θες να ξερεις τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται καν για το αν μείνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The little musician boy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φυσικά ξέρω πως ειναι πρακτικά αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο και δεν είπα πως θα καθορίσει όλα τα σχολικά του χρόνια,αλλά νομίζεις πως ειναι καλύτερο για ένα παιδί να μην καταλαβαίνει καθόλου ή να έχει κάποια δυσκολία και να μην μπορεί να βοηθηθεί.Γενικά δεν καταλαβαίνω την επιθεση που μου έκανες.
Αλλα ας το τελειώσουμε εδω γιατί δεν υπάρχει λόγος να το συνεχείσουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
[B]Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;[/B]
Εμεις σαν τμημα δουλευουμε συνολικα 5 παιδια απο τα 20 και πανω κατω τοσα ειναι και τα παιδια που δουλεύουν σε καθε απο τα 3 τμήματα της πρωτης γυμνασίου.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαστε πίσω στην ύλη και να υπάρχει ένας έμμεσος ρατσισμός προς εμάς,που δουλεύουμε,από τους υπόλοιπους μαθητές.Θα πρότεινα το πρώτο τρίμηνο να είναι καθοριστικό για το ποιο επίπεδο ταιριάζει στον καθένα.
Προσωπική μου άποψη.
Ακριβως! Για τον λογο που αναφερεις και το παραδειγμα που φερνεις πρεπει να ειναι χωρισμενα σε τμηματα Διαβαστερε!!! Ωραιο νικ που το βρηκες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος
Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;
Ναι να διαχωριστούν, παρόλα αυτά τα πτυχία που θα δίνει το κάθε σχολείο να είναι ισάξια.
Δεν γίνεται να είσαι σε γενικό λύκειο, να προσπαθείς να συγκεντρωθείς, και μαθητές που πήραν 10 στο δημοτικό και 12 στο γυμνάσιο και που φανταζόντουσαν ότι θα πετύχαιναν κάτι σε ένα ΓΕΛ να χαλάν όλο το μάθημα..!
Ο διαχωρισμός τμημάτων θα ωφελούσε τους ΠΑΝΤΕΣ. Τους "καλούς" μαθητές που θέλουν να ασχοληθούν, τους "κακούς" μαθητές που το μάθημα θα είναι στις δυνατότητές τους και τους καθηγητές οι οποίοι θα ξέρουν τι θα περιμένουν και δεν θα γυρίζουν τα μεσημέρια με πονοκεφάλους σπίτια τους!
Υ.Γ.: Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται στην Γερμανία.
Τώρα πάμε στο αρχικό θέμα:
Το ιδανικό σχολείο είναι αυτό το οποίο οι μαθητές το λειτουργούν με την καθοδήγηση καθηγητών και όχι το σύστημα. 2 τετράμηνα στα οποία ο μαθητής ΕΠΙΛΕΓΕΙ 4 μαθήματα τα οποία θέλει να παρακολουθήσει (+ απαραίτητη η γυμναστική και τα νέα ελληνικά) θα αποτελούσαν ένα dream school.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yamcha
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
metspanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
με πολλα μαθηματα αρχαιων ελληνικων και νεων ελληνικων σε καθε βαθμιδα εκπαιδευσης και σε καθε τυπο σχολειου
και εκεινοι που δεν ειναι των θεωρητικων τι θα κανουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 127 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Tromeros
- gmoutzour
- agg41
- chester20080
- Basilis0
- Aggel0sss
- Sotiris.Y
- Than003
- pnf292
- phleidhs
- Georgiamo
- giannhs2001
- Mara2004
- giorgos5002
- BatGuin
- AggelikiGr
- Maynard
- V@Per
- Scandal
- GeorgePap2003
- Nala
- jims
- Νικολινα
- constansn
- Joji
- suaimhneas
- nearos
- angies
- Obi-Wan Kenobi
- flaura
- Wonderkid
- Frozensun
- Unboxholics
- Alessandra Eliza
- johnny20
- Νομάρχης
- ggl
- NikNik1995
- estrela
- Mary06
- Abiogenesis
- Steliosgkougkou
- Alexandros.Kourtis
- MrDna
- Ness
- Enhypen
- arko
- petrosln
- Πικλιδιος
- ditaaa
- Maria_Xagorari
- Έλενα Παπαμακαριου
- SoyN
- Memetchi
- maril8na
- Drglitterstar
- augustine
- Philologist
- Mammy Nun
- Πύρος
- PanMoonlight
- johnsala
- Nick_nt
- Otinannai
- Alexecon1991
- spring day
- Nina-nana
- george777
- Ιωάννης1234
- Τρελας123
- Helen06
- charmander
- Unicorn30
- Fanimaid123
- Eri0611
- calliope
- wannabelawyer
- SlimShady
- stefan
- Barka
- Lol2727
- eva1212
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.