Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Εμενα αυτό που θα μου άρεζε να αλλάξει είναι το εξής.
Ο βαθμός των πανελλήνιων εξετάσεων να μην μετράει στο απολυτήριο. Επίσης να έχουν οι μαθητες το δικαίωμα να διαλέγουν αν θέλουν να δώσουν πανελλήνιες ή όχι. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει να έχουν το δικαίωμα να διαλέξουν αν θα πάνε στο πανεπιστήμιο ή όχι. Αλλιώς να προσπαθήσουν να τελιώσουν το λύκειο με έναν αξιοπρεπή βαθμο απολυτηρίου. Ουσιαστικά με αυτό το σύστημα εισαγωγής που έχουμε τώρα είναι σαν να λέμε σε όλους πρέπει να πάτε στο πανεπιστήμιο....

Πολλές φορές το έχω σκεφτεί αυτό, αλλά όταν το λέω με κοιτάζουν λες και είμαι από τον πλανήτη Άρη. Βέβαια, στην Ελλάδα μόνο, το Πανεπιστήμιο από κοινωνικό αγαθό (μόρφωση) έγινε είδος κοινωνικής και βιολογικής ανάγκης (μέσο κοινωνικής πολιτικής προς τον Ελληνικό λαό: εικονική ανεργία,...κτλ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Εμενα αυτό που θα μου άρεζε να αλλάξει είναι το εξής.
Ο βαθμός των πανελλήνιων εξετάσεων να μην μετράει στο απολυτήριο. Επίσης να έχουν οι μαθητες το δικαίωμα να διαλέγουν αν θέλουν να δώσουν πανελλήνιες ή όχι. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει να έχουν το δικαίωμα να διαλέξουν αν θα πάνε στο πανεπιστήμιο ή όχι. Αλλιώς να προσπαθήσουν να τελιώσουν το λύκειο με έναν αξιοπρεπή βαθμο απολυτηρίου.
Ουσιαστικά με αυτό το σύστημα εισαγωγής που έχουμε τώρα είναι σαν να λέμε σε όλους πρέπει να πάτε στο πανεπιστήμιο....

Η απλή και ταπεινή μου γνώμη....:)

Συμφωνώ και προσυπογράφω!!!
Αυτό που προτείνεις είναι ότι πιο λογικό και ταυτόχρονα ότι πιο απλό.

Πολλές φορές το έχω σκεφτεί αυτό, αλλά όταν το λέω με κοιτάζουν λες και είμαι από τον πλανήτη Άρη. Βέβαια, στην Ελλάδα μόνο, το Πανεπιστήμιο από κοινωνικό αγαθό (μόρφωση) έγινε είδος κοινωνικής και βιολογικής ανάγκης (μέσο κοινωνικής πολιτικής προς τον Ελληνικό λαό: εικονική ανεργία,...κτλ).

Φίλε nPb, εγώ θα κοιτούσα εκείνους σαν εξωγήινα όντα...:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Το καρκίνωμα των πανελληνίων εξετάσεων, η ένεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια όλων αξίζουν-δεν αξίζουν, η φροντιστηριομανία και φροντιστηριολαγνεία δύσκολα θα βγούν από το DNA του νεοέλληνα. Εδώ και με διακοποδάνεια ή πασχαλινοδάνεια κάνουν φροντιστήρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Προτάσεις για νέο εκπαιδευτικό σύστημα:

Διαφορετικό από το παρόν.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Προτάσεις για νέο εκπαιδευτικό σύστημα:

Διαφορετικό από το παρόν.:P

Η πρόταση αυτή θα αλλάξει ριζικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Το ήξερα.*πανηγυρίζει*

Χαίρομαι που συμβάλλω.:D

Χμμ.. δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το συζητάμε... Πράξεις θέλουμε.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

riemann80

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
το θεμα της αξιολογησης των εκπαιδευτικων βρισκεται νομιζω στη ριζα του προβληματος της παιδειας στη χωρα μας.ως ιδεα ειναι μια χαρα,δηλαδη ειναι ο μοναδικος τροπος για να αρχισει να ανεβαινει σταδιακα το επιπεδο διδασκαλιας.απο κει και περα ενα θεμα ειναι το ποιος θα κανει την αξιολογηση και ολες οι αντιδρασεις προερχονται απο αυτο.

το δικαιοτερο συστημα προσληψεων επηλθε με τις γραπτες εξετασεις του ασεπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κοπέρνικος

Νεοφερμένος

Ο Κοπέρνικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
-Αλλαγές (σταδιακά) από την 1η δημοτικού. Τα παιδιά να μην είναι απλοί δέκτες, αλλά να συμμετέχουν στην απόκτηση της γνώσης. Ο δάσκαλος να τους δίνει από μικρά τα ερεθίσματα για να ενδιαφερθούν για την ιστορία, την φυσική κλπ.
-Αποβολή του στείρου εγκυκλοπαιδισμού. Η συσσώρευση πληροφοριών με απώτερο σκοπό την εξέταση σε αυτές (βλ. Πανελλαδικές) δεν προωθεί την σκέψη του μαθητή, ίσα ίσα τον καθιστά "σκληρό δίσκο" με μοναδική ικανότητα την επιλογή πληροφοριών όταν αυτές του ζητηθούν.
-Καλλιέργεια πολιτικού πνεύματος στους μαθητές, έτσι ώστε να μην γίνονται θύματα του κάθε κόμματος και της νεολαίας του, που τους τάζει εκδρομές και ,αργότερα, σημειώσεις για το μάθημα στο πανεπιστήμιο (άκου εκεί να προσπαθούν μέλη νεολαίας κόμματος να πείσουν τα παιδάκια της πρώτης γυμνασίου να μπουν στο κόμμα, υποσχόμενοι εκδρομές και αθλητικές δραστηριότητες!!!! Απλά θλιβερό κατα την γνώμη μου.....)
-Την καλλιέργεια της Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Η Σ από το δημοτικό ακόμη. Από ότι έχω παρατηρήσει, τόσο από το δικό μου σχολείο όσο και από λεγόμενα συμμαθητών από άλλα σχολεία, οι σημερινοί νέοι δεν ξέρουν να συζητούν! Όταν από μικρά τα παιδιά βλέπουν ως πρότυπα δημοσιογράφων και πολιτικών τα τηλεψώνια (βλ. Τράγκας, Ψωμιάδης) που εμφανίζονται στην τηλεόραση για να ανεβάσουν την τηλεθέαση με τους στημένους καυγάδες τους, τότε και εκείνα συμπεριφέρονται αναλόγως.
-Θέλω να μαθαίνω , όχι να αποστηθίζω.Δεν θέλω να ξέρω να λύνω ασκήσεις με όρια, αν δεν ξέρω που χρησιμεύουν! (πέρα από την κλισέ απάντηση "δεν θα καταλάβεις και να σου πω" ή "στο πανεπιστήμιο αυτά, στόχος τώρα είναι να βγάλεις βαθμό στις πανελλαδικές").
-Η αξιοποίηση των μαθητικών συμβουλίων, όχι μόνο σε περιπτώσεις εκδρομών. Και αυτό θα γίνει μόνο με την κατάλληλη ενημέρωση των μαθητών από τους καθηγητές τους.
-Οπως αναφέρθηκε παραπάνω, αξιολόγηση καθηγητών.Τοποθέτηση ακατάλληλων καθηγητών σε άλλες θέσεις εντός ή εκτός σχολείου (π.χ. γραμματέας του σχολείου).
-Και το πιο σημαντικό: Η νοοτροπία για το σχολείο καλλιεργείται πιστεύω σε έναν σημαντικό βαθμό από τους γονείς στα παιδιά. Οι γονείς όμως σε 20-25 χρόνια από τώρα, θα είναι η γενιά που τώρα βρίσκεται στα θρανία. Εάν λοιπόν το εκπαιδευτικό σύστημα δεν προάγει την αγάπη για την μάθηση και για το σχολείο στους μελλοντικούς γονείς, τότε και εκείνοι θα μεταφέρουν στα παιδιά τους το "αντι-σχολικό" κλίμα. Συνεπώς, ο κύκλος θα συνεχίζεται αέναα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adam el único

Νεοφερμένος

Ο Αδάμ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Σωστός ο Κοπέρνικος..συμφωνώ απόλυτα;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

riemann80

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
καλα τα λες φιλε κοπερνικε συμφωνω σε ολα,αλλα εδω δε γραφουμε εκθεσεις ιδεων για να βαθμολογηθουμε.θελω να πω πως ειναι πολυ θεωρητικα αυτα που λες..πως θα αξιοποιηθουν τα μαθητικα συμβουλια? πως θα καλλιεργησουμε το πολιτικο πνευμα?πως θα αποβαλουμε τον στειρο εγκυκλοπαιδισμο?

εδω αντιμετωπιζουμε μια κατασταση επιθετικης αγραμματοσυνης,ανικανους κρατικους λειτουργους,υπουργους χωρις στοχους για την παιδεια,κομματοσκυλα αγραμματα που σφαζονται για να μεταθεσουν ευνοικα τους υμμετερους,αδιαφορους γονεις,αθλιες εγκαταστασεις.

και βεβαια η κατασταση αυτη θα συνεχισει για παντα.θα πρεπει η απαντηση που θα δωσουμε να ναι δυο φορες πιο δυνατη απο τη λαιλαπα που μας καει ολους.θα πρεπει και γω και συ και ολοι να καταλαβουμε οτι ο καιρος που θεωρουμασταν ενεργοι μονο και μονο επειδη λεγαμε τα στραβα περασε.δε φτανει αυτο,παει εφυγε.τωρα θελει διεκδικηση,και ξυλο στους δρομους,θελει φωνες καινουριες με δυναμη.και βεβαια μαζικοτητα.μονο ετσι θα γινει το σχολειο οπως πρεπει να ειναι.

τα αλλα,αυτα που λες δηλαδη και στα οποια συμφωνω, ειναι για τη βουλη των εφηβων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
σύστημα γίνεται όλο και πιο άδικο για τους νέους συναδέλφους...θα μας στοίβουν και θα μας πετάνε σαν άδεις λεμονόκουπες ,σε λιγάκι ή θα μας πετάνε στο πεζοδρόμιο...προκαταβολικά κιόλας & αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί,όχι μόνο σε μας αλλά σε κανέναν κοινωνικό κλάδο !:worry:

δηλαδή, ένα ωραίο κοινωνικό έργο είναι να διοριστούν όλοι οι εκπαιδευτικοί στο δημόσιο; Νομίζω ότι το πτυχίο του «εκπαιδευτικού» (όπως λάθος βαφτίστηκε στην Ελλάδα), προσφέρει αρκετές εναλλακτικές εργασιακές επιλογές. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κοπέρνικος

Νεοφερμένος

Ο Κοπέρνικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
καλα τα λες φιλε κοπερνικε συμφωνω σε ολα,αλλα εδω δε γραφουμε εκθεσεις ιδεων για να βαθμολογηθουμε.θελω να πω πως ειναι πολυ θεωρητικα αυτα που λες..πως θα αξιοποιηθουν τα μαθητικα συμβουλια? πως θα καλλιεργησουμε το πολιτικο πνευμα?πως θα αποβαλουμε τον στειρο εγκυκλοπαιδισμο?

εδω αντιμετωπιζουμε μια κατασταση επιθετικης αγραμματοσυνης,ανικανους κρατικους λειτουργους,υπουργους χωρις στοχους για την παιδεια,κομματοσκυλα αγραμματα που σφαζονται για να μεταθεσουν ευνοικα τους υμμετερους,αδιαφορους γονεις,αθλιες εγκαταστασεις.

και βεβαια η κατασταση αυτη θα συνεχισει για παντα.θα πρεπει η απαντηση που θα δωσουμε να ναι δυο φορες πιο δυνατη απο τη λαιλαπα που μας καει ολους.θα πρεπει και γω και συ και ολοι να καταλαβουμε οτι ο καιρος που θεωρουμασταν ενεργοι μονο και μονο επειδη λεγαμε τα στραβα περασε.δε φτανει αυτο,παει εφυγε.τωρα θελει διεκδικηση,και ξυλο στους δρομους,θελει φωνες καινουριες με δυναμη.και βεβαια μαζικοτητα.μονο ετσι θα γινει το σχολειο οπως πρεπει να ειναι.

τα αλλα,αυτα που λες δηλαδη και στα οποια συμφωνω, ειναι για τη βουλη των εφηβων...
Οι απεργίες, οι καταλήψεις και τα λοιπά μέσα αγώνα εξυπηρετούν τόσο αυτούς που είναι στην εξουσία, όσο και τον ιδιωτικό τομέα. Δυστυχώς, αυτές οι μορφές αγώνα πλέον έχουν κορεστεί και αποτελούν όπλο στα χέρια των συμφερόντων. Κάθε μέρα που το σχολείο μένει κλειστό για διάφορους λόγους, είτε αυτό λέγεται απεργία είτε λέγεται κατάληψη, η δημόσια παιδεία χάνει. . Γιατί; Πολύ απλά, διότι αν η εκπαιδευτική μονάδα δεν λειτουργεί, δεν μπορεί να επιτελέσει τον βασικό στόχο της, ο οποίος είναι η εκπαίδευση. Και ενώ τα δημόσια παραμένουν κλειστά, τα ιδιωτικά σχολεία, τα φροντηστήρια, τα ΙΕΚ είναι ανοικτά, και προχωρούν δίνοντας το προβάδισμα σε εκείνους που πάνε σε αυτά. Πως λοιπόν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση; Όχι με τρόπους που ,καλώς ή κακώς, είναι πλέον αχρηστευμένοι, αλλά με τα ίδια τα όπλα εκείνων που μας έχουν οδηγήσει σε αυτή τη κατάσταση. Γιατί ο καθηγητής που δεν θεωρεί τον εαυτό του μέλος των ανίκανων στερεί από τον μαθητή του τις γνώσεις που μπορεί να του προσφέρει, κατεβαίνοντας στον δρόμο; Αφού στο κάτω κάτω, λίγο η απαξίωση των διαδηλώσεων και των λοιπών επαναστατικών δράσεων από τα ΜΜΕ, λίγο η αυξημένη συχνότητα εμφάνισης τους, τα έχει καταστήσει ρουτίνα. Και όταν κάτι αποτελεί ρουτίνα, δεν είναι επαναστατικό, απλά γίνεται μέρος του συστήματος. Οι περιπτώσεις που αναφέρετε πάντα θα αποτελούν μέλος του εκπαιδευτικού συστήματος, το θέμα είναι να μην αποτελούν την πλειοψηφία. Αλλά βρίσκεται κάποιος για να τους αντιμετωπίσει ευθέως; Όχι. Το να κατέβει κάποιος στους δρόμους είναι η εύκολη λύση, το έχω ζήσει εδω και περίπου 5 χρόνια. Αυτό που λείπει είναι η ατομική πρωτοβουλία και όχι η μαζική απάντηση.

Υ.Γ.1 Τα μαθητικά συμβούλια μπορούν να αξιοποιηθούν με αρκετούς τρόπους, όπως η δυνατότητα συμμετοχής στην αξιολόγηση του καθηγητή.
Το πολιτικό πνεύμα θα το καλλιεργήσουμε μέσα από την μελέτη πολιτικών προσώπων και ιδεολογιών (από τον Περικλή και τον Μαρξ, έως τον Πεισίστρατο και τον Χίτλερ. Στη διαμόρφωση πολιτικού χαρακτήρα δεν αρκεί η εξύμνηση της δημοκρατίας.Πρέπει το άτομο να έχει σφαιρική γνώση, ακόμη και γύρω από ιδεολογίες όπως ο εθνικισμός)
Θα αποβάλλουμε τον στείρο εγκυκλοπαιδισμό, μέσα από την αλλαγή πορείας στον τρόπο διδασκαλίας. Όπως είπα και στην πρώτη ανάρτηση, με την συμμετοχή του μαθητή στην απόκτηση της γνώσης, όχι με την απλή αποδοχή των όσων λέει ο καθηγητής/δάσκαλος.

Ελπίζω να αποσαφήνισα μερικά πράγματα, αν και για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω γιατί τα θεωρήσατε τόσο γενικά.
Υ.Γ.2 Η βουλή των εφήβων θα ήταν ένα πολύ ισχυρό όργανο των νέων, εάν είχε περισσότερες αρμοδιότητες και είχε συμμετοχή στην διαμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Όμως, αφού δεν το απαίτησε κανείς....... Επίσης, θα ήταν χρήσιμη, αν οι έφηβουι "βουλευτές" εκλέγονταν από τους μαθητές, και όχι από μία έκθεση στην Β λυκείου, κάτι το οποίο είναι πραγματικά λυπηρό . :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

riemann80

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
αν εχεις φτασει να θεωρεις οτι η καθοδος στους δρομους και οι καταληψεις εχουν παρελθει ως μεσα για να αγωνιστεις τοτε το συστημα που ειναι η πηγη ολων αυτων που αναφεραμε εχει ηδη κερδισει.δε σημαινει τιποτα το οτι τα μμε απαξιωνουν τις διαδηλωσεις.ισα ισα που αυτο θα πρεπε να σε χαροποιει διοτι τα μμε τα χουν κανει πλακακια με τις κυβερνησεις.

απ την αλλη μερια οταν λεμε οτι με την καταληψη χανεται ο βασικος στοχος που ειναι η παροχη γνωσης εχουμε εν μερει δικιο.διοτι τι να την κανεις τη γνωση οταν σε εχουν αποκοιμησει σε εναν καναπε να βλεπεις τα χαζοσηριαλ? αν δε μπορεις να εισαι απο μονος σου ενεργητικος (κι αυτο ειναι προσωπικο θεμα) καμια γνωση δε θα σε ξυπνησει.και σιγουρα μια καταληψη με δικαια αιτηματα δε βολευει το συστημα οπως λες.αυτο ειναι παοδεδειγμενο εδω και πολλους αιωνες.επισης ειναι απολυτως σιγουρο οτι η καθοδος στο δρομο δεν ειναι η ευκολη αλλα η δυσκολη λυση.πιο ευκολα θα την πεσεις στην παραλια για καφε παρα θα κατεβεις σε μια πορεια με δικαια αιτηματα.αρα δεν ειναι καθολου ευκολο.βεβαιως το οτι με τοσα στραβα ακομα οι νεοι ειναι πεσμενοι στους καναπεδες δεν ειναι καθολου παρηγορο και ελπιδοφορο.

οταν λοιπον θα λυσουμε με αγωνες ολα αυτα τα βασικα προβληματα της παιδειας μετα μπορουμε ελευθεροι κι ωραιοι να μελετησουμε και τον περικλη και τον χιτλερ και ολους.τοτε να κανουμε και βουλη των εφηβων και μαθητια συμβουλια.αλλα πρωτα θα λυσουμε τα στοιχειωδη γιατι αλλιως θα χτισουμε πανω στην αμμο.

τελος θα συμφωνησω οτι ολο το στοιχημα της παιδειας αναγεται τελικα στην προσωπικη δραση του καθενος.κι ο καθε μαθητης-φοιτητης-καθηγητης θα πρεπει να χει στο νου του τελικα μονο δυο πραγματα.να διαβαζει και να αγωνιζεται.σε γενικες γραμμες (με εξαιρεσεις) αυτη τη στιγμη δεν κανει τιποτα απ τα δυο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κοπέρνικος

Νεοφερμένος

Ο Κοπέρνικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Από μόνο του βεβαίως και δεν σημαίνει τίποτα. Όμως, όπως ανέφερα και στην προηγούμενη ανάρτηση, οι ίδιες οι διαδηλώσεις απαξιώνουν τον εαυτό τους, όπως και οι καταλήψεις. Στην αρχή (δεκαετία του 90 νομίζω πρωτοξεκίνησαν οι καταλήψεις σε μεγάλο βαθμό πανελλαδικά, συγχωρήστε με αν είναι πιο μετά ή πιο πριν, αλλά ως 17χρονος δεν μπορώ να τα ξέρω και όλα :)) ήταν κάτι πρωτόγνωρο για το ευρύ κοινό. Στα χρόνια μου, δεν έκανε καμία απολύτως αίσθηση, ακόμη και αν τα αιτήματα ήταν δίκαια. Και αναφέρω τα λόγια μιας κυρίας που πέρναγε τυχαία έξω από το σχολείο μου πέρυσι, ενώ ξεκινάγαμε την κατάληψη "Πάλι κατάληψη έχουν; Δεν βαρεθήκανε τόσα χρόνια...." Έτσι και η διαδήλωση. Τα μέσα αυτά δεν έχουν ως στόχο την γνωστοποίηση κάποιων αιτημάτων στο ευρύ κοινό και στην πολιτεία; Όταν η πολιτεία τα αγνοεί και το ευρύ κοινό δεν τα ακούει , αφού τα έχει συνηθήσει και δεν αποτελούν κάτι καινούριο, λογικό δεν είναι να είναι αχρηστευμένα;
Ακόμη, δεν είπα ότι δεν πρέπει να αγωνιστούμε. Ο αγώνας είναι δόκιμος, όταν επιφέρει αποτέλεσμα. Ωραία είναι στις φωτογραφίες και στα λόγια οι διαδηλώσεις, αλλά πότε αγωνίστηκε κάποιος να αλλάξει το σύστημα εκ των έσω; Πότε αγωνίστηκε κάποιος να γίνει επιφανές μέλος του συστήματος , ώστε να το αλλάξει, διατηρόντας όμως την ακεραιότητα του ως άνθρωπος και τα πιστέυω του; Για τους λόγους αυτούς, πιστεύω ότι εξίσου έυκολο είναι το να πας στην παραλία για καφέ με το να πας στην διαδήλωση και μετά για καφέ.
Όμως, αφού το θέμα δεν είναι οι καταλήψεις και οι διαδηλώσεις , αλλά γενικότερα τρόπους με τους οποίους θα αλλάζαμε την παιδεία, καλό θα ήταν να μην δώσουμε περαιτέρω έκταση. Ευχαρίστως σε κάποιο άλλο topic αφιερωμένο στο θέμα :)
Υ.Γ. Όσον αφορά εμένα, αν το σύστημα είχε κερδίσει, αυτή την στιγμή θα έβλεπα στην τηλεόραση κάποιο σήριαλ ή κάποιο ριάλιτι και θα σκεφτόμουν τι χρώμα παντελόνι να βάλω αύριο.Δεν θα καθόμουν μπροστά από μία οθόνη προσπαθόντας να εξηγήσω τις απόψεις μου για την παιδεία σε έναν άνθρωπο ο οποίος, όπως και εγώ, είναι μέρος της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Επίσης, θα ήταν χρήσιμη, αν οι έφηβουι "βουλευτές" εκλέγονταν από τους μαθητές, και όχι από μία έκθεση στην Β λυκείου, κάτι το οποίο είναι πραγματικά λυπηρό . :(
Μέγα λάθος! Αν επιλέγονταν κατά αυτόν τον τρόπο οι έφηβοι βουλευτές δεν μπορείς να φανταστείς πόσα σούργελα θα πήγαιναν στην βουλή που όχι μόνο δεν ξέρουν να εκφράσουν τις ιδέες και τις απόψεις τους, δεν έχουν ούτε ιδέες ούτε απόψεις πάνω σε οποιοδήποτε κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό ή άλλο θέμα.

Όπως ακριβώς σημβαίνει και στις εκλογές στα 5μελη και 15μελή των σχολείων. Στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον όποιος είναι πιο "τσίρκο" ή "μάγκας" εκλέγεται και χαίρεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Απορία: γιατί δεν τα γράφει κανείς ΕΔΩ αυτά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Μέγα λάθος! Αν επιλέγονταν κατά αυτόν τον τρόπο οι έφηβοι βουλευτές δεν μπορείς να φανταστείς πόσα σούργελα θα πήγαιναν στην βουλή που όχι μόνο δεν ξέρουν να εκφράσουν τις ιδέες και τις απόψεις τους, δεν έχουν ούτε ιδέες ούτε απόψεις πάνω σε οποιοδήποτε κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό ή άλλο θέμα.

Όπως ακριβώς σημβαίνει και στις εκλογές στα 5μελη και 15μελή των σχολείων. Στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον όποιος είναι πιο "τσίρκο" ή "μάγκας" εκλέγεται και χαίρεται.

αυτή είναι η πικρή αλήθεια που δεν θέλουν να την δουν πολλοί...
που να έβλεπες στις φοιτητικές εκλογές τα σούργελα πώς χαίρονται :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κοπέρνικος

Νεοφερμένος

Ο Κοπέρνικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Μέγα λάθος! Αν επιλέγονταν κατά αυτόν τον τρόπο οι έφηβοι βουλευτές δεν μπορείς να φανταστείς πόσα σούργελα θα πήγαιναν στην βουλή που όχι μόνο δεν ξέρουν να εκφράσουν τις ιδέες και τις απόψεις τους, δεν έχουν ούτε ιδέες ούτε απόψεις πάνω σε οποιοδήποτε κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό ή άλλο θέμα.

Όπως ακριβώς σημβαίνει και στις εκλογές στα 5μελη και 15μελή των σχολείων. Στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον όποιος είναι πιο "τσίρκο" ή "μάγκας" εκλέγεται και χαίρεται.
Σε αυτό όντως έχεις δίκιο, και στο δικό μου σχολείο το ίδιο συνέβει και πιστεύω και στην πλειοψηφία των σχολείων :( Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι όσον αφορά έναν θεσμό όπως η βουλή των εφήβων, όπου η ψήφος θα ήταν πανελλαδική , δεν θα μπορούσε κάποιος τόσο εύκολα να γίνει δημοφιλής επειδή είναι "τσίρκο" ή "μάγκας".Στις πρώτες χρονιές ίσως, αλλά μετά από τα πρώτα "πέτρινα χρόνια" χαβαλέδων μαθητών, ε δε μπορεί, οι ψηφοφόροι μαθητές θα άρχιζαν να εκλέγουν ικανά άτομα!. Τέτοια σούργελα πάντως, πάντα θα υπάρχουν. Ακόμη και στην επίσημη Βουλή υπάρχουν. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Σε αυτό όντως έχεις δίκιο, και στο δικό μου σχολείο το ίδιο συνέβει και πιστεύω και στην πλειοψηφία των σχολείων :( Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι όσον αφορά έναν θεσμό όπως η βουλή των εφήβων, όπου η ψήφος θα ήταν πανελλαδική , δεν θα μπορούσε κάποιος τόσο εύκολα να γίνει δημοφιλής επειδή είναι "τσίρκο" ή "μάγκας".Στις πρώτες χρονιές ίσως, αλλά μετά από τα πρώτα "πέτρινα χρόνια" χαβαλέδων μαθητών, ε δε μπορεί, οι ψηφοφόροι μαθητές θα άρχιζαν να εκλέγουν ικανά άτομα!. Τέτοια σούργελα πάντως, πάντα θα υπάρχουν. Ακόμη και στην επίσημη Βουλή υπάρχουν. :P
Λάθος και πάλι.

Πρώτον, αφού θα πρέπει να επιλεγούν 300 άτομα από όλη την Ελλάδα για να πάνε στην βουλή θα πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνουν γνωστοί στο ευρή μαθητικό κοινό ώστε να μην τους ψηφίσουν μόνο οι μαθητές στο σχολείο όπου φοιτούν. Στην περίπτωση των κανονικών βουλευτών τον ρόλο της δημοσιότητας τον παίζουν τα ΜΜΕ (τηλεόραση, εφημερίδες, αφίσες, κτλ). Στην περίπτωση των εφήβων βουλευτών ποιος θα κάνει αυτή τη δουλειά? Θα εμπλακούν μέσα και άλλοι παράγοντες και καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει... Με μία φράση "Το καλύτερο μέσον περνάει".

Δεύτερον, είναι εντελώς λάθος ο συλογισμός που απορρέει από την πρόταση σου "Στις πρώτες χρονιές ίσως, αλλά μετά από τα πρώτα "πέτρινα χρόνια" χαβαλέδων μαθητών, ε δε μπορεί, οι ψηφοφόροι μαθητές θα άρχιζαν να εκλέγουν ικανά άτομα!" Μα αφού περνάνε τα χρόνια έρχοντε άλλοι υποψήφιοι αλλά και άλλοι ψηφοφόροι! Μπορεί εγώ σήμερα να ψηφήσω το σούργελο που είδα να κάνει φιγούρα αλλά σε 5 χρόνια θα έχω οριμάσει και δεν θα τον ψηφίσω, όμως σε 5 χρόνια δεν θα είμαι και στο σχολείο. Και αυτοί που θα είναι θα έχουν την ανοριμότητα που είχα και θα ψηφίσουν τον πρώτο τυχόντα.

Τέλος, συμφωνώ με το γεγονός ότι στην βουλή υπάρχουν μερικοί ανίκανοι αλλά θεωρώ πραγματική ξευτήλα, ντροπή και αηδία ο πρώτος σε ψήφους μαθητής στο σχολείο μου να είναι αυτός που την ώρα που μας δίνουν ελεύθερη οι καθηγητές ώστε να διαβάσουν στο προαύλιο οι υποψήφιοι τα σχέδια τους ώστε να μας πείσουν να τους ψηφίσουμε εκείνος πήρε το μικρόφωνο και ρευόταν!!! Και τα ζώα από κάτω γελάγανε και του δώσανε 120/150 ψήφους!

Υ.Γ. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι αυτό που με κάνει να μην θέλω να δω το σχολείο στα μάτια μου είναι οι περισσότεροι απο τους συμαθητές μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Για αυτούς τους λόγους έπρεπε να παραιτηθεί η Άννα Διαμαντοπούλου

Πηγη:troktiko


Ξέρετε γιατί θα έπρεπε να φύγει η Διαμαντοπούλου; Θα σας πούμε εμείς τους λόγους που έβαλε μπροστά τα παιδιά (σιγά τώρα που την έπιασε ο πόνος) των πανελλαδικών εξετάσεων.

1). Έχει τον γιο της που είναι μαθητής σε κολέγιο, φοιτά στο ΙΒ του Γείτονα στη Βάρη, και το Σεπτέμβρη του 2011 θα ταξιδέψει προς Αγγλία ή Αμερική για σπουδές. ΔΕΝ θα ανταγωνισθεί τους συμμαθητές του αλλά ξεκινά τη ζωή του από θέση ισχύος διότι παρόλο που η μητέρα του είναι Υπουργός Παιδείας με τις επιλογές της απαξιώνει απολύτως το Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι δικαίωμά της αυτές οι επιλογές, όμως το ενδιαφέρον της για τα παιδιά δεν μας πείθει.

2). Η κ.Διαμαντοπούλου και το σύστημα παιδείας που υπηρετεί έβαλε χθες θέμα στην λογοτεχνία με τίτλο "Στου Κεμάλ το σπίτι". Την ημερομηνία 19 Μαίου που είναι η ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων, η επιτροπή έβαλε τίτλο τον Κεμάλ που είναι ο μεγάλος σφαγέας των Ποντίων και των Αρμενίων! Και...
βέβαια μην πιστέψει κανένας ότι έγινε τυχαία. Έτσι δεν είναι κ.υπουργέ που μετέχετε στην λέσχη Μπίλντερμπεργκ;

3). Έχετε μια γ.γ. που έχει καταγγελθεί ότι δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!!! Είναι η Θ.Δραγώνα που μάλιστα είχε απρεπή συμπεριφορά στην ηρωίδα δασκάλα της Θράκης σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η Χαρά Νικοπούλου.

4). Ο σύζυγος της υπουργού παιδείας Γ.Σαλαβάνος διορίστηκε στο Δ.Σ του "Κτηματολογίου ΑΕ" που διαχειρίζεται πολλά εκατομμύρια ευρώ και έργο. Είναι πολιτικά ηθικό να γίνεται κάτι τέτοιο;

5). Έβαλε υπογραφή 194.500 ευρώ για να πάρουν οι υπάλληλοι του υπουργείου τις υπερωρίες μέχρι το τέλος του 2010 την ώρα που όλοι οι άλλοι σφίγγουν το ζωνάρι.

6). Γύρισε την πλάτη στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς και έφυγε από την πίσω πόρτα για να μην τους αντιμετωπίσει στο κρατικό κανάλι.

7). Η παιδεία είναι άνω κάτω με το νομοσχέδιο που τινάζει στον αέρα ωρομίσθιους-αποσπάσεις-αδιόριστους και η Άννα Διαμαντοπούλου ασχολείται με τις φήμες.

8 ). Οι γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν ένα κάρο χρήματα στα φροντιστήρια επειδή τα σχολεία δεν τους προσφέρουν την παιδεία που επιβάλλεται να έχει κάθε νέος πολίτης - μαθητής αυτής της χώρας.


9).Με αρ. πρωτ. Φ.821/2443Π/144249/Ζ1/20-11-2009 προκήρυξη του ΥΠΔΒΜΘ, δεν θα πραγματοποιηθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2010-2011 που σημαίνει ότι τα Ελληνικά καταργούνται από την ομογένεια και φτιάχνει το κράτος ...γενίτσαρους.

10). Το τελευταίο αλλά για εμάς σοβαρό είναι ότι συμμετέχετε στην περίφημη λέσχη bilderberg που καθορίζει πολλά πράγματα με τις αποφάσεις της. Και έχετε δώσει όρκο τιμής να μην μαθαίνει ποτέ και κανένας τι λέτε εκεί μέσα. Έχετε αυτό το δικαίωμα; Ο όρκος σε μια λέσχη κάποιων ισχυρών ανθρώπων έχει περισσότερο βάρος από τον όρκο στην Πατρίδα και τον λαό του;
Δεν έπρεπε να μάθουμε τι συζητήσατε στον "Αστέρα" για την οικονομία;

Αυτά και άλλα πολλά έπρεπε να την ρωτήσουν στο mega αλλά ΔΕΝ βρέθηκε ούτε ένας να το κάνει.

Γιαυτούς και για άλλους πολλούς λόγους θα έπρεπε να είχατε φύγει...

Υ.Γ: Θα μπορούσαμε να πούμε και για τα 15 ακίνητα που είχατε δηλώσει παλαιότερα στο πόθεν έσχες αλλά είναι η νόμιμη περιουσία σας. Μην προσπαθείτε όμως να μας πείσετε ότι μας καταλαβαίνετε. Εκπέμπουμε σε άλλη συχνότητα.

Aποψη ενος αναγνωστη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top