Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποιο είναι το ποιντ της μουσικης κατεύθυνσης; έχω χάσει κάτι; υπάρχει κάτι αντίστοιχο; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Ποιο είναι το ποιντ της μουσικης κατεύθυνσης; έχω χάσει κάτι; υπάρχει κάτι αντίστοιχο; :P
Όχι, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο..

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι τεράστια χαζομάρα και επιπολαιότητα ή επιφανειακότητα ακόμα, οι μαθητές που θέλουν ΜΟΝΟ μουσικά τμήματα να αναγκάζονται να παρακολουθήσουν μαθήματα άσχετα με το αντικείμενό τους.

Γι αυτό και το ιδανικότερο θα ήταν να υπάρχει μια κατεύθυνση μουσική, που κάποιος που θέλει να βάλει μουσικά τμήματα να μπορεί να την επιλέξει.. και αν δεν θέλει ΜΟΝΟ μουσικα τμήματα, επιλέγοντας μαθήματα άλλου πεδίου, θα μπορούσε να ανοίξει και εκείνο το πεδίο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο..

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι τεράστια χαζομάρα και επιπολαιότητα ή επιφανειακότητα ακόμα, οι μαθητές που θέλουν ΜΟΝΟ μουσικά τμήματα να αναγκάζονται να παρακολουθήσουν μαθήματα άσχετα με το αντικείμενό τους.

Γι αυτό και το ιδανικότερο θα ήταν να υπάρχει μια κατεύθυνση μουσική, που κάποιος που θέλει να βάλει μουσικά τμήματα να μπορεί να την επιλέξει.. και αν δεν θέλει ΜΟΝΟ μουσικα τμήματα, επιλέγοντας μαθήματα άλλου πεδίου, θα μπορούσε να ανοίξει και εκείνο το πεδίο :)

Μαθήματα άσχετα με το μελλοντικό αντικείμενό τους (που στο λύκειο ούτε καν φαντάζονται ποιο μπορεί να είναι) παρακολουθούν όλοι. Ακόμα κι αυτοί με τις πιο "καθαρές"επιστήμες. Δεν στέκει αυτό που λες. Όσοι θέλουν μουσικά τμήματα είναι σίγουρα σε ωδείο και έχουν ξεπετάξει ήδη αρμονία και λοιπά. Αυτό που προτείνεις θα είναι η ώρα του παιδιού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Μαθήματα άσχετα με το μελλοντικό αντικείμενό τους (που στο λύκειο ούτε καν φαντάζονται ποιο μπορεί να είναι) παρακολουθούν όλοι. Ακόμα κι αυτοί με τις πιο "καθαρές"επιστήμες. Δεν στέκει αυτό που λες. Όσοι θέλουν μουσικά τμήματα είναι σίγουρα σε ωδείο και έχουν ξεπετάξει ήδη αρμονία και λοιπά. Αυτό που προτείνεις θα είναι η ώρα του παιδιού.


Μήπως η δική σου σκέψη είναι μονομερής και κάπως εγωιστική;

Ξέρω 7 κοπέλες που εύχονται να υπήρχε μουσική κατεύθυνση και στα γενικά και στα μουσικά σχολεία, για να δώσουν πανελλήνιες σε αυτά τα Μαθηματα μόνο.

Επίσης, δεν μπορείς να συγκρίνεις θετική και θεωρητική και οικονομικα με μουσική. Όλες οι θεωρητικές σπουδές πανω-κάτω έχουν κάτι σε λατινικά, έχουν ιστορία.
Όλες οι θετικές σχολές έχουν κάτι σε μαθηματικά, φυσική ή χημεία
Και όλες οι σχολές οικονομίας και Πληροφορικής έχουν είτε προγραμματισμό είτε οικονομικά.

Οπότε όσα λαθακια και να υπάρχουν, όλα ταιριάζουν μεταξύ τους και είναι έστω χρήσιμα κάπως..

Αλλά για κάποιον που θέλει Μ Ο Υ Σ Ι Κ Η δεν υπάρχει κανένα αντίστοιχο μάθημα σε καμία κατεύθυνση.

Και γενικότερα δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα για τόσα μαθήματα σε ωδειο. Ή μπορεί να τον ενδιαφέρει η Μουσικολογία και όχι απλώς η μουσική.

Έχει τύχει να μου πει πάλι μια κοπέλα ότι δεν μπορεί οικονομικά να πάει σε ωδειο αλλά ηθελε μουσικη και τελικά πέρασε νοσηλευτική :/

Αν είδες την ιδανική μου πρόταση, όσοι θα επέλεγαν μουσική κατεύθυνση έχουν πολύωρα μαθήματα αρμονίας και ντικτεε, αυτό σημαίνει ότι κανένας που δεν θα ήθελε μουσικό τμήμα, δεν θα επέλεγε αυτό το πεδίο. Θα είχε πολλές ώρες τα ίδια μαθήματα, άρα θα βαριόταν ακομα περισσότερο και δεν θα το επέλεγε... Οπότε αυτό με την ώρα του παιδιού δεν θα ίσχυε ούτε κατά διάνοια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μήπως η δική σου σκέψη είναι μονομερής και κάπως εγωιστική;

Ξέρω 7 κοπέλες που εύχονται να υπήρχε μουσική κατεύθυνση και στα γενικά και στα μουσικά σχολεία, για να δώσουν πανελλήνιες σε αυτά τα Μαθηματα μόνο.

Επίσης, δεν μπορείς να συγκρίνεις θετική και θεωρητική και οικονομικα με μουσική. Όλες οι θεωρητικές σπουδές πανω-κάτω έχουν κάτι σε λατινικά, έχουν ιστορία.
Όλες οι θετικές σχολές έχουν κάτι σε μαθηματικά, φυσική ή χημεία
Και όλες οι σχολές οικονομίας και Πληροφορικής έχουν είτε προγραμματισμό είτε οικονομικά.

Οπότε όσα λαθακια και να υπάρχουν, όλα ταιριάζουν μεταξύ τους και είναι έστω χρήσιμα κάπως..

Αλλά για κάποιον που θέλει Μ Ο Υ Σ Ι Κ Η δεν υπάρχει κανένα αντίστοιχο μάθημα σε καμία κατεύθυνση.

Και γενικότερα δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα για τόσα μαθήματα σε ωδειο. Ή μπορεί να τον ενδιαφέρει η Μουσικολογία και όχι απλώς η μουσική.

Έχει τύχει να μου πει πάλι μια κοπέλα ότι δεν μπορεί οικονομικά να πάει σε ωδειο αλλά ηθελε μουσικη και τελικά πέρασε νοσηλευτική :/

Αν είδες την ιδανική μου πρόταση, όσοι θα επέλεγαν μουσική κατεύθυνση έχουν πολύωρα μαθήματα αρμονίας και ντικτεε, αυτό σημαίνει ότι κανένας που δεν θα ήθελε μουσικό τμήμα, δεν θα επέλεγε αυτό το πεδίο. Θα είχε πολλές ώρες τα ίδια μαθήματα, άρα θα βαριόταν ακομα περισσότερο και δεν θα το επέλεγε... Οπότε αυτό με την ώρα του παιδιού δεν θα ίσχυε ούτε κατά διάνοια..
Η δική μου πρόταση για ποσοστό (90%) στα Μουσικά Σχολεία, πώς σου φαίνεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μήπως η δική σου σκέψη είναι μονομερής και κάπως εγωιστική;

Ξέρω 7 κοπέλες που εύχονται να υπήρχε μουσική κατεύθυνση και στα γενικά και στα μουσικά σχολεία, για να δώσουν πανελλήνιες σε αυτά τα Μαθηματα μόνο.

Επίσης, δεν μπορείς να συγκρίνεις θετική και θεωρητική και οικονομικα με μουσική. Όλες οι θεωρητικές σπουδές πανω-κάτω έχουν κάτι σε λατινικά, έχουν ιστορία.
Όλες οι θετικές σχολές έχουν κάτι σε μαθηματικά, φυσική ή χημεία
Και όλες οι σχολές οικονομίας και Πληροφορικής έχουν είτε προγραμματισμό είτε οικονομικά.

Οπότε όσα λαθακια και να υπάρχουν, όλα ταιριάζουν μεταξύ τους και είναι έστω χρήσιμα κάπως..

Αλλά για κάποιον που θέλει Μ Ο Υ Σ Ι Κ Η δεν υπάρχει κανένα αντίστοιχο μάθημα σε καμία κατεύθυνση.

Και γενικότερα δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα για τόσα μαθήματα σε ωδειο. Ή μπορεί να τον ενδιαφέρει η Μουσικολογία και όχι απλώς η μουσική.

Έχει τύχει να μου πει πάλι μια κοπέλα ότι δεν μπορεί οικονομικά να πάει σε ωδειο αλλά ηθελε μουσικη και τελικά πέρασε νοσηλευτική :/

Αν είδες την ιδανική μου πρόταση, όσοι θα επέλεγαν μουσική κατεύθυνση έχουν πολύωρα μαθήματα αρμονίας και ντικτεε, αυτό σημαίνει ότι κανένας που δεν θα ήθελε μουσικό τμήμα, δεν θα επέλεγε αυτό το πεδίο. Θα είχε πολλές ώρες τα ίδια μαθήματα, άρα θα βαριόταν ακομα περισσότερο και δεν θα το επέλεγε... Οπότε αυτό με την ώρα του παιδιού δεν θα ίσχυε ούτε κατά διάνοια..

Καταρχάς, ηρέμησε. Κρίνω ένα συγκεκριμένο κομμάτι της πρότασης σου, γενικά έχεις μερικά ενδιαφέροντα πόιντς.
Μονομερές είναι αυτό που λες εσύ, ότι όλες οι άλλες κατευθύνσεις οδηγούν σε σχολές με κάποια συνάφεια προς τα εξεταζόμενα μαθήματα. Αυτό δεν ισχύει για τη πλειονότητα των σχολών πέραν των καθηγητικών. Μπες και δες πόσα και τι τμήματα υπάρχουν. Από καλλιτεχνικές (φωτογραφία, διακόσμηση, κειμήλια) μέχρι τις στρατιωτικές. Είσαι μικρός και δεν το έχεις δει ακόμα (δεν το λέω υποτιμητικά, κι εγώ στα 16 και τα 17 και τα 18 δεν το ήξερα) αλλά τα περισσότερα που κάνει κανείς στη κατεύθυνση θα του είναι όντως άχρηστα στη σχολή.
Το ότι υπάρχουν άτομα που θα ήθελαν να ασχοληθούν μόνο με τέτοια μαθήματα είναι λίγο άτοπο επιχείρημα. Και εγω που ήθελα μαθηματικό έπρεπε να δώσω μόνο μαθηματικά; :P
Τέλος, τα άτομα που θέλουν μουσικά τμήματα και δεν είναι για τον χ, ψ λόγο σε ωδείο, αποτελούν αμελητέο ποσοστό, για το οποίο δεν μπορεί να σταθεί ολόκληρη κατεύθυνση.
Φιλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Καταρχάς, ηρέμησε. Κρίνω ένα συγκεκριμένο κομμάτι της πρότασης σου, γενικά έχεις μερικά ενδιαφέροντα πόιντς.
Μονομερές είναι αυτό που λες εσύ, ότι όλες οι άλλες κατευθύνσεις οδηγούν σε σχολές με κάποια συνάφεια προς τα εξεταζόμενα μαθήματα. Αυτό δεν ισχύει για τη πλειονότητα των σχολών πέραν των καθηγητικών. Μπες και δες πόσα και τι τμήματα υπάρχουν. Από καλλιτεχνικές (φωτογραφία, διακόσμηση, κειμήλια) μέχρι τις στρατιωτικές. Είσαι μικρός και δεν το έχεις δει ακόμα (δεν το λέω υποτιμητικά, κι εγώ στα 16 και τα 17 και τα 18 δεν το ήξερα) αλλά τα περισσότερα που κάνει κανείς στη κατεύθυνση θα του είναι όντως άχρηστα στη σχολή.
Το ότι υπάρχουν άτομα που θα ήθελαν να ασχοληθούν μόνο με τέτοια μαθήματα είναι λίγο άτοπο επιχείρημα. Και εγω που ήθελα μαθηματικό έπρεπε να δώσω μόνο μαθηματικά; :P
Τέλος, τα άτομα που θέλουν μουσικά τμήματα και δεν είναι για τον χ, ψ λόγο σε ωδείο, αποτελούν αμελητέο ποσοστό, για το οποίο δεν μπορεί να σταθεί ολόκληρη κατεύθυνση.
Φιλικά.
Ήρεμος είμαι, ίσως τα μηνύματα να φάνηκαν επιθετικά.. :P

Έχω κοιτάξει όλα τα προγράμματα σπουδών όλων των σχολών που ανέφερες και σχεδόν όλων των σχολών της Ελλάδας.. και επειδή ενδιαφερόμουν εγώ, αλλά και επειδή συζητάμε με τα παιδιά σχολές που τους αρέσουν, πετάνε εκεί κάτι πληροφορίες και για να τις επιβεβαιώσω πάω και τσεκάρψω τα προγραμματα.

Π.χ. η φωτογραφία και η διακόσμηση έχουν μαθηματικά (τεχνικό σχέδιο, γραμμικό σχέδιο, γεωμετρία) οπότε το να κάνεις μαθηματικά, έστω της κατεύθυνσης, και γραμμικο σχεδιο ως μαθημα επιλογης, βοηθάει και τέλος πάντων έχεις μια τυπου επαφη. Η φυσική, χημεία και βιολογια, υπάρχει σε όλες τις σχολές με μηχανολογια, αγροτικές, καλλιέργειας, βιοτεχνολογιας, ακομα και μεσογειακων σπουδων. Η Βιολογία κατευθυνσης είναι μια επαφη με τη βιολογια που ουτως ή αλλως κυριαρχει στο 3ο πεδιο σε καθε του σχολη...

Τα Παιδαγωγικα είναι απο παντου, γιατι και αυτα σαν μαθηματα εχουν λιγο απ'ολα. Και ιστορια κανεις, και μαθηματικα και φυσικη, βιολογια, πληροφορικη..

Στην οικονομια και πληροφορικη δεν υπαρχει σχολη που να μην εχει μεσα ειτε κατι απο οικονομικα μικρο-μακρο ή από προγραμματισμο.

Οι στρατιωτικες κλπ τωρα...
Κοιτα, σε αυτες, παλι εχεις ειδικοτητα τυπου ιατρικο, κτηνιατρικο, μηχανολογων αν εισαι ικαρων κλπ, οδοντιατρων, νομικων, ψυχολογων. Ολα αυτα συνδεονται με τα μαθηματα κατευθυνσης. Ολα τα ιατρικα και παραιατρικα του στρατου ταιριαζουν με την βιολογία και χημεια κατευθυνσης. Τα μηχανικων, μηχανολογων, αεροσκαφων, πλοιων κλπ παλί εχουν να κανουν με φυσικη, μαθηματικα και χημεια κατευθυνσης. Οι νομικοι έχουν λατινικα, ιστορια και καποια αρχαια (γενικοτερα, οχι μονο στο στρατο), και η αστυνομια εχει αρκετα νομικα μαθηματα που ειναι σχεδον το ιδιο..

Και εκτος αυτων, η φωτογραφια και η διακοσμηση εσωτερικων χωρων πχ, δεν εχουν ειδικο μαθημα, αρα τουλαχιστον περνας χωρις εξεταση ειδικη. Η Μουσικη απο την αλλη, θέλει αρκετα δυσκολες εξετασεις στην αρμονια και το ντικτε που αν δεν εχεις παει ωδειο απο μικρη/ος δεν περνάς.. το θεμα ειναι το σχολειο να σου προσφερει μαθηματα αρκετων ωρων που θα περνας μονο με αυτα.. μην ξεχνας μιλαω για το ιδανικο μου συστημα, δηλαδη οι καθηγητες, οι βαθμολογητες, η υλη κλπ δεν θα ειχαν καμια σχεση με τα τωρινα.. δηλαδη οι μουσικες ωρες θα εβγαιναν στο σχολειο..

Καταλαβαίνω αυτο που λες, οτι δηλαδη δεν αντιπροσωπεύονται ολες οι σχολες στο συστημα, πχ για να περασεις ψυχολογια πρεπει να δωσεις αρχαια, ιστορια, λατινικα που το θεωρω γελοιο, γι αυτο και εχω κοινωνικη κατευθυνση για σχολες οχι ανθρωπιστικου-κλασικου, αλλά κοινωνικου περιεχομενου..

Οποτε συνολικα, στο δικο μου, εννοειται, μυαλο, ειναι πολυ διαφορετικο να θες λχ φωτογραφια και να μην εχεις μαθημα φωτογραφιας (διοτι στη σχολη ουτως ή άλλως ξεκινουν απο την αρχη τα παντα και δεν εχεις και ειδικο μαθημα, οποτε λιγοτερο αγχος) απο το να θες μουσικα τμηματα ή μουσικα συν κατι αλλο και να μην εχεις καθολου μουσικα μαθηματα και να αναγκαζεσαι να αποκτησεις τη νοοτροπια ''είτε ωδειο απο μικρος είτε καθολου''.. δεν εχουν οι τελευταιοι τις ιδιες ευκαιριες.. εκτος βεβαια αν πανε σε μουσικο σχολειο και απλως στην γ λυκειου κανουν υπομονη με τα αλλα 3 μαθηματα που τους φαινονται μη χρησιμα..

Όντως τα ατομα ειναι σχετικα λιγα, αλλά αυτο δεν σημαινει κατι για εμενα.. στο δικο μου τροπο σκεψης δεν εχει μεγαλη σημασια το πληθος ουτως ή άλλως (εχω γραψει αυτη τη ριμαδα φραση 246546 φορες :P) δηλαδη γενικα το δικο μου συστημα θα ηταν δομημενο με τετοιο τροπο ώστε να κοιτάει καθε μαθητη ξεχωριστα και οχι το συνολο της ταξης ακριβως.. δηλαδη τα τμηματα στο σχολειο θα ηταν πολυ περισσοτερα με λιγοτερους μαθητες το καθε ενα, περισσοτερες εγκαταστασεις, παντου ψυχολογους και ειδικους συμβουλους, πολλά εκπαιδευτικα σεμιναρια για τους καθηγητες και βαθμολογητες κλπ κλπ (τελειως ουτοπικο αλλά γι αυτο λεγεται ιδανικο συστημα :P). Οποτε ολα πιστευω θα ερεαν και καθε μαθητης ξεχωριστα θα ηταν οσο γινεται ικανοποιημενος και θα παρουσιαζε συνεχως προοδο μιας και θα υπηρχε επιλογη και ενδιαφεροντα για εκεινον μαθηματα (εκτος απο τα καθολικης παιδειας που και αυτα θα ηταν πολυ πιο ελευθερα κλπ)

Δεν θελω να περασω οτι σονικαικαλα (δεν ξερω πως γραφεται αυτο :P) πρεπει να μπει μουσικη κατευθυνση.. εννοειται οτι στο τωρα συστημα ειναι αδυνατο και δεν θα λειτουργουσε σωστα.. αλλά σε ενα ιδανικο θα το θεωρουσα εξαιρετικη προταση για τους απο πανω λογους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Τι πρέπει να αλλάξει:

1. Τέλος η παπαγαλία στην ιστορία και άλλων προβλήματων

Το μάθημα της ιστορίας θα έπρεπε να βασίζεται στην κριτική σκέψη και όχι στην αποστήθηση που βλακοδώς εφαρμόζεται, είδικα στην περίοδο των δεσμών μια τελεία να ξεχάσεις η γραπτή βαθμολογία μειόνωνταν. Αυτό δεν αφορά μονο την Ιστορία Προσανατολισμού αλλά και το "κόντρα" μάθημα των θετικοικονομικών το οποίο μάλιστα είναι και μία καλή ευκαιρία να τόσο να μάθουν σημαντικά παγκοσμία και Ελληνικά γεγονότα όσο και να καταλάβουν οι θετικοί σε τί πλαίσιο χρησμοποιήθηκαν οι τεχνολογίες και οι εφευρέσεις του προυγούμενου αιώνα. Ασχέτα με όλα τα άλλα το να μαθαίνω πόσα ατμόπλοια είχε η Ελλάδα το 1912 μόνο χρήσημη γνώση δεν είναι, πρέπει να διδάσκονται ουσιαστικές γνώσεις Ιστορίας. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΔΑΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΠΟΤΕ, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ!

2. Καλός ο "Ερωτόκριτος" άλλα...

Το μάθημα της Λογοτεχνίας πάσχει απο το γέγονος ότι ο καθηγητής κάνει απλά μια ξερή απαγγελία του κάθε κείμενου χώρις να δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να βρούν το βαθύτερο νόημα του κείμενου. Το καλό είναι οτι οι μαθητές γράφουν το δικό τους Fun Fiction κάτι το οποίο τους βοηθάει να καλλιεργίσουν την φαντασία τους. Η Εμμονή με τον Παπδιαμάντη και τον Κορνάρο πρέπει να σταματήσει, θαρρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχει μία μεγαλύτερη ποικιλία κειμένων όπως μεταξύ άλλων.

  • Επιστημονική φαντασία ("Φρανκενστάϊν", της Μαίρη Σέλλεϋ, "2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος", του Άρθουρ Κλάρκ)
  • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία (Αγκάθα Κρίστι, Ρέημοντ Τσάντλερ)
  • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία (Πέτρος Μάρκαρης).
3. Ομαδα Προσανατολισμού Οικονομίας στην Β' Λυκείου

Επιτέλους βάλτε Ομάδα Προσανατολισμού στην Β'Λυκείου δεν γίνεται κάποιος να διδάσκεται Φυσική και Αρχαία για να μπεί ΛΟΧΡΗ, Έλεος!

4. Η Κατήχηση δεν έχει καμία θέση στα σχολεία

Τα Θρησκευτικά θα έπρεπε να διδασκονταί με διαφορετικό τρόπο. Αν κάποιος θέλει να κατηχηθεί ή θέλει να περάσει ΑΕΑ τοτέ σαφώς να επιλέξει το Μάθημα των κλασσικών Θρησκευτικών, άν πάλι θέλει να μάθει για όλες τις θρησκίες καθώς και την κοινωνική τους διάσταση θα μπορούσε να πάρει ένα μάθημα Θρησκεολογίας καλύτερο θα 'ταν, Και φυσικά να μήν επιβαρύνονται με αυτό και στην Γ' που υποτύθεται οτι δίνουν εξετάσεις για να μπούν σε μία σχολή.

5. Διαχωρισμός των Σπουδών Πληροφορικής απο τις Σπουδές Οικονομίας

Όταν καθιερώθηκε το σύστημα των ομάδων προσανατολισμού το σχολικό έτος 2015-16 έβαλαν τμήματα οικονομίας και δοίκησης μαζί με τμήματα πληροφορικής, με αποτέλεσμα τα μαθηματικά για προγραμματιστές που παρακολουθόυν όσοι θέλουν να πάνε σε τμήματα πληροφορικής να τα διδασκούν και όσοι θέλουν να πάνε οικονομικό, λογιστική ή ΟΔΕ.Η Αντοίστιχη 4η δέσμη είχε απο τμήματα Πληροφορικής μόνο αυτό του ΠΑΜΑΚ.
Ένας Πληροφορικός χρείαζεται γνώσεις Προγραμματισμού Μαθηματικών και Φυσικής. Απο την Άλλη κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με τα Οικονομικά χρειάζεται άλλα Μαθηματικά. Όποτε κάλύτερο είναι να μείνουν στο 4ο πεδίο τα τμήματα Πληροφρικής στο οποίο πεδίο θα διδάσκονται σχετικά μαθήματα, φυσικά η Πληροφορική θα είναι προσβάσιμη και απο το 2ο πεδίο για να μπορούν να έχουν μία εναλλακτική σε περίπτωση που κάτι στραβώσει. Τα τμήματα Οικονομικών Επιστημών Λογιστικής και ΟΔΕ να πάνε σε Καινούριο 5ο πεδίο μάζι με τμήματα Πολιτικών Επιστημών, Κοινωιολογίας, Ψυχολογίας και ΜΜΕ Όπως ήταν και η 4η δέσμη.

και

6.

ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΘΕΣ! ΑΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φιλοσοφία 1/2 ώρα την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών 2 ώρες την εβδομάδα

Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία 2 ώρες την εβδομάδα




Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρεςτην εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Ψηφιακών Συστημάτων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1η εκδοχή) 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ, Τεχνών Ήχου και Εικόνας κ.τ.λ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,673 μηνύματα.
Η Εμμονή με τον Παπδιαμάντη
Αλλοίμονο αν ημείς η νέα γενεά δεν ημπορούμε να εκτιμήσουμε την τεράστια αυτή παρακαταθήκη μας που κουβαλάμε. Η υποτίμησις του Παπαδιαμάντη, ενός εκ των σημαντικότερων Ελλήνων λογοτεχνών, είναι αδιανόητη.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.
Τι πρέπει να αλλάξει:

1. Τέλος η παπαγαλία στην ιστορία και άλλων προβλήματων

Το μάθημα της ιστορίας θα έπρεπε να βασίζεται στην κριτική σκέψη και όχι στην αποστήθηση που βλακοδώς εφαρμόζεται, είδικα στην περίοδο των δεσμών μια τελεία να ξεχάσεις η γραπτή βαθμολογία μειόνωνταν. Αυτό δεν αφορά μονο την Ιστορία Προσανατολισμού αλλά και το "κόντρα" μάθημα των θετικοικονομικών το οποίο μάλιστα είναι και μία καλή ευκαιρία να τόσο να μάθουν σημαντικά παγκοσμία και Ελληνικά γεγονότα όσο και να καταλάβουν οι θετικοί σε τί πλαίσιο χρησμοποιήθηκαν οι τεχνολογίες και οι εφευρέσεις του προυγούμενου αιώνα. Ασχέτα με όλα τα άλλα το να μαθαίνω πόσα ατμόπλοια είχε η Ελλάδα το 1912 μόνο χρήσημη γνώση δεν είναι, πρέπει να διδάσκονται ουσιαστικές γνώσεις Ιστορίας. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΔΑΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΠΟΤΕ, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ!

2. Καλός ο "Ερωτόκριτος" άλλα...

Το μάθημα της Λογοτεχνίας πάσχει απο το γέγονος ότι ο καθηγητής κάνει απλά μια ξερή απαγγελία του κάθε κείμενου χώρις να δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να βρούν το βαθύτερο νόημα του κείμενου. Το καλό είναι οτι οι μαθητές γράφουν το δικό τους Fun Fiction κάτι το οποίο τους βοηθάει να καλλιεργίσουν την φαντασία τους. Η Εμμονή με τον Παπδιαμάντη και τον Κορνάρο πρέπει να σταματήσει, θαρρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχει μία μεγαλύτερη ποικιλία κειμένων όπως μεταξύ άλλων.

  • Επιστημονική φαντασία ("Φρανκενστάϊν", της Μαίρη Σέλλεϋ, "2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος", του Άρθουρ Κλάρκ)
  • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία (Αγκάθα Κρίστι, Ρέημοντ Τσάντλερ)
  • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία (Πέτρος Μάρκαρης).
3. Ομαδα Προσανατολισμού Οικονομίας στην Β' Λυκείου

Επιτέλους βάλτε Ομάδα Προσανατολισμού στην Β'Λυκείου δεν γίνεται κάποιος να διδάσκεται Φυσική και Αρχαία για να μπεί ΛΟΧΡΗ, Έλεος!

4. Η Κατήχηση δεν έχει καμία θέση στα σχολεία

Τα Θρησκευτικά θα έπρεπε να διδασκονταί με διαφορετικό τρόπο. Αν κάποιος θέλει να κατηχηθεί ή θέλει να περάσει ΑΕΑ τοτέ σαφώς να επιλέξει το Μάθημα των κλασσικών Θρησκευτικών, άν πάλι θέλει να μάθει για όλες τις θρησκίες καθώς και την κοινωνική τους διάσταση θα μπορούσε να πάρει ένα μάθημα Θρησκεολογίας καλύτερο θα 'ταν, Και φυσικά να μήν επιβαρύνονται με αυτό και στην Γ' που υποτύθεται οτι δίνουν εξετάσεις για να μπούν σε μία σχολή.

5. Διαχωρισμός των Σπουδών Πληροφορικής απο τις Σπουδές Οικονομίας

Όταν καθιερώθηκε το σύστημα των ομάδων προσανατολισμού το σχολικό έτος 2015-16 έβαλαν τμήματα οικονομίας και δοίκησης μαζί με τμήματα πληροφορικής, με αποτέλεσμα τα μαθηματικά για προγραμματιστές που παρακολουθόυν όσοι θέλουν να πάνε σε τμήματα πληροφορικής να τα διδασκούν και όσοι θέλουν να πάνε οικονομικό, λογιστική ή ΟΔΕ.Η Αντοίστιχη 4η δέσμη είχε απο τμήματα Πληροφορικής μόνο αυτό του ΠΑΜΑΚ.
Ένας Πληροφορικός χρείαζεται γνώσεις Προγραμματισμού Μαθηματικών και Φυσικής. Απο την Άλλη κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με τα Οικονομικά χρειάζεται άλλα Μαθηματικά. Όποτε κάλύτερο είναι να μείνουν στο 4ο πεδίο τα τμήματα Πληροφρικής στο οποίο πεδίο θα διδάσκονται σχετικά μαθήματα, φυσικά η Πληροφορική θα είναι προσβάσιμη και απο το 2ο πεδίο για να μπορούν να έχουν μία εναλλακτική σε περίπτωση που κάτι στραβώσει. Τα τμήματα Οικονομικών Επιστημών Λογιστικής και ΟΔΕ να πάνε σε Καινούριο 5ο πεδίο μάζι με τμήματα Πολιτικών Επιστημών, Κοινωιολογίας, Ψυχολογίας και ΜΜΕ Όπως ήταν και η 4η δέσμη.

και

6.

ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΘΕΣ! ΑΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φιλοσοφία 1/2 ώρα την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών 2 ώρες την εβδομάδα

Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία 2 ώρες την εβδομάδα




Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρεςτην εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Ψηφιακών Συστημάτων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1η εκδοχή) 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ, Τεχνών Ήχου και Εικόνας κ.τ.λ.
πολύ δυνατό αδελφέ!!
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 519 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.

maril8na

Νεοφερμένος

Η maril8na αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Πολλοι απο εσας ειστε ή ήσασταν πολυ προσφατα στο κατωφλι της Γ' Λυκειου. Αρα, εχετε ζησει το συστημα εκπαιδευσης απο μεσα, κουραστηκατε, ταλαιπωρηθηκατε, και καποιοι απο εσας καταφερατε να περασετε και σε καποια σχολη.

Στον λιγο καιρο που ειμαι στο forum του ischool, πολλες φορες εχω δει παιδια να αναφερονται στο συστημα ως αδικο, παπαγαλιστικο, καθολου ουσιαστικο, κτλ. Ωραια λοιπον.

Ποιο ειναι το ιδανικο συστημα για εσας; Και δεν μιλαω μονο για την Γ' Λυκειου. Ζηταω απο εσας να ξεχασετε ολα οσα ξερετε. "Γκρεμιστε" ολη την δευτεροβαθμια εκπαιδευση στο νου σας και ξαναφτιαξτε την απο την αρχη. Αν ειχατε λοιπον ενα μαγικο ραβδακι, μια μαγικη δυναμη ρε παιδι μου, σε τι συστημα θα βαζατε ενα παιδακι που μολις τελειωσε το δημοτικο;

Για να σας διευκολυνω, ας το θεσω με ερωτησεις:

1) Ποσα χρονια πιστευετε οτι πρεπει να διαρκει η δευτεροβαθμια εκπαιδευση;

2) Ποια μαθηματα να διδασκονται σε αυτα τα χρονια; Με ευκολοτερη, ή δυσκολοτερη υλη; Να δινεται βαση στην θεωρια ή στις ασκησεις; Ποια μαθηματα θεωρειτε απαραιτητα και ποια εντελως αχρηστα; Ποια μαθηματα πιστευετε οτι θα ηταν ενδιαφεροντα αλλα με αλλη υλη;

3) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;

4) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οπως γινεται τωρα στην Β και στην Γ Λυκειου με τις κατευθυνσεις; Αν ναι, πως πιστευετε οτι θα επρεπε να γινει αυτος ο διαχωρισμος;

5) Και τι γινεται με τις εξετασεις; Να καταργηθουν; Να αλλαξουν; Πως να αλλαξουν; Να ειναι απλα απολυτηριες εξετασεις ή να συνδεουν την Γ' Λυκειου με το πρωτο ετος; Αν δεν συνδεουν οι πανελληνιες την δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση, τοτε πως πιστευετε οτι θα ηταν το ιδανικο σεναριο για να γινει καποιος πρωτοετης φοιτητης;

6) Τι να γινεται με τους καθηγητες που συμπεριφερονται σαν ρεμαλια;

Και φυσικα, ο,τι αλλο γουσταρετε, ελευθερα να το πειτε. Ειμαι πολυ περιεργος για το αποτελεσμα :)

[Α, και φυσικα μιλαω για την δημοσια εκπαιδευση, ετσι;]
1)η δευτεροβάθμια εκπαίδευση πιστεύω πως είναι καλά στα 6 χρόνια

2)Τα μαθήματα που θα έπρεπε να διδάσκονται είναι σίγουρα αρχαία ελληνικά (οσο και αν δεν μας αρέσουν είναι πολύ χρήσιμα για την ελληνική γλώσσα), η νεοελληνική γλώσσα, τα θετικά μαθήματα , σεξουαλικη αγωγή, περισσότερο έμφαση σε μαθήματα όπως είναι η ιστορία μας με σωστό τρόπο και όχι να φτάνει ένα παιδί στην ηλικία των 17 και να καλείτε να μάθει σχεδόν 300 σελίδες αυτολεξεί χωρίς λόγο καθώς δεν θα μάθει στην πραγματικότητα τίποτα. Από εκεί και πέρα ανάλογα με την ειδικότητα που θα επίλεγε ο καθένας να είχε και τα κατάλληλα μαθήματα με τον σωστο τροπο διδασκαλίας, σίγουρα με ευκολότερη ύλη. Έμφαση να δίνετε στις ασκήσεις διοτι η πράξη είναι πάντα καλύτερη απο την θεωρία
Άχρηστα μαθήματα κατά την γνώμη μου είναι η νεοελληνική λογοτεχνία, τα Λατινικά, ΚΠΑ γιατί το «πετάνε» κατά κάποιον τρόπο σε δυο τάξεις χωρίς να γνωρίζουμε σε αυτές τις ηλικίες ούτε καν τι είναι, τα θρησκευτικά με τον τρόπο που διδάσκονται και η γεωγραφία επίσης. Ενδιαφέρον με άλλη ύλη και κυρίως διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας θα ήταν σίγουρα η ιστορία

3) Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να διαχωρίζονται οι μαθητές ανάλογα με τις επιδόσεις τους, είναι τουλάχιστον ρατσιστικό και δεν σημαίνει τίποτα απολύτως.

4) Ναι ο διαχωρισμός πιστεύω πως είναι σωστός το κάθε παιδι θα πρέπει να βρίσκεται στην κατεύθυνση που έχει επιλέξει και να παρακολουθεί τα μαθήματα του

5) οι εξετάσεις είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο είτε λέγονται προαγωγικές είτε πανελλήνιες. Τα παιδια υποβάλλονται σε μια διαδικασία από πολύ μικρές τάξεις (νήπιο) να προάγονται με βαθμό που υποτίθεται τους χαρακτηρίζει Α Άριστα, Β πολύ καλά κτλπ. Μπαίνοντας λοιπόν από μικρή ηλικία σε αυτό το τρυπακι οι μαθητές καταλήγουν σε μεγαλύτερες τάξεις να πιστεύουν πως οι βαθμοί είναι το παν χάνοντας έτσι την παιδική ηλικία και μετέπειτα την εφηβική. Οι πανελλήνιες εξετάσεις σε έναν ιδεατό κόσμο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και ειδικα σε τόσο μικρή ηλικία. Το κάθε παιδί θα έπρεπε να διαλέγει την σχολη που επιθυμεί και ανάλογα με τις επιδόσεις του να παραμένει ή να φεύγει από εκεί ή τουλάχιστον να υπήρχαν με μικρότερη ύλη σε μεγαλύτερη ηλικία που ένας άνθρωπος είναι κατασταλαγμένος
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
2)Τα μαθήματα που θα έπρεπε να διδάσκονται είναι σίγουρα αρχαία ελληνικά (οσο και αν δεν μας αρέσουν είναι πολύ χρήσιμα για την ελληνική γλώσσα),
Φτάνει πια αυτή η καραμέλα. Η γνώση των αρχαίων καμιά απολύτως χρησιμότητα δεν έχει στη σημερινή μας γλώσσα. (Εξαίρεση μόνο για τους ειδικούς). Σε κανένα κράτος δεν διδάσκουν προηγούμενη μορφή της γλώσσας τους.

1679906432211.png
 

maril8na

Νεοφερμένος

Η maril8na αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Φτάνει πια αυτή η καραμέλα. Η γνώση των αρχαίων καμιά απολύτως χρησιμότητα δεν έχει στη σημερινή μας γλώσσα. (Εξαίρεση μόνο για τους ειδικούς). Σε κανένα κράτος δεν διδάσκουν προηγούμενη μορφή της γλώσσας τους.

Καμία καραμέλα εάν κανεις μια προσωπική έρευνα θα δεις ποσο σημαντικά είναι τα αρχαία απο την ορθογραφία μέχρι την σωστή σημασιολογία της λέξης
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
θα δεις ποσο σημαντικά είναι τα αρχαία απο την ορθογραφία μέχρι την σωστή σημασιολογία της λέξης
Δηλαδή, κάποιος που δεν θα διδαχθεί αρχαία ελληνικά, δεν θα ξέρει ορθογραφία ούτε σωστή σημασιολογία των λέξεων; Μην τρελαθούμε! Αυτά τα λένε κάποιοι φιλόλογοι για να υποστηρίξουν τα συντεχνιακά τους συμφέροντα. Ακούσαμε και ότι η καθιέρωση της δημοτικής και του μονοτονικού σκότωσαν τη γλώσσα μας! Μερικοί το τερματίζουν διαδίδοντας ότι οι υπολογιστές λειτουργούν με αρχαία ελληνικά και ότι ο Bill Gates υποχρεώνει τους υπαλλήλους του να μαθαίνουν αρχαία ελληνικά. Έλεος;!!!!!!!!

1679916521525.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Μερικοί το τερματίζουν διαδίδοντας ότι οι υπολογιστές λειτουργούν με αρχαία ελληνικά και ότι ο Bill Gates υποχρεώνει τους υπαλλήλους του να μαθαίνουν αρχαία ελληνικά. Έλεος;!!!!!!!!


Γιατί ως γνωστόν και ο Κίσσινγκερ είναι υπέρμαχος των Ελλήνων. :) Επίσης ξέχασες να αναφέρεις ότι η γλώσσα των υπολογιστών είναι η γλώσσα χίντου των Ινδών. Οπότε βουρ για εξάσκηση με Ινδούς. Ήδη έβαλα κεραία για Μπόλυγουντ για να κάνω πρακτική στο listening.

Καμία καραμέλα εάν κανεις μια προσωπική έρευνα θα δεις ποσο σημαντικά είναι τα αρχαία απο την ορθογραφία μέχρι την σωστή σημασιολογία της λέξης

Η αρχαία Ελληνική όπως διδάσκεται στην Ελλάδα και όπως διδάσκεται εκτός Ελλάδας έχει χαοτική διαφορά. Έχω δει βιβλίο εκμάθησης Ελληνικών και αρχαίων Ελληνικών για Γερμανούς φοιτητές και ο τρόπος που αποδίδεται σαν μάθημα έχει μεγάλη διαφορά. Ναι μεν μαθαίνουν ρήματα, συντακτικό κτλ αλλά όχι με τον διδακτικό σκοπό της Ελληνικής μέσης εκπαίδευσης. Επίσης, η δομή της γλώσσας έχει κάποια συσχέτιση με τα μαθηματικά αλλά δεν νομίζω ότι θα ενδιέφερε κάποιον φιλόλογο να ασχοληθεί με ακολουθίες αριθμών, αυτόματα, κτλ. Κάποιοι ίσως αλλά η γενική πλειοψηφία έχουν στο μυαλό τους τελείως διαφορετικούς σκοπούς επαγγέλματος πάνω στην Ελληνική γλώσσα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top