Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
1ον εβαλες ελαχιστες σχολες
2ον δεν εβαλες μεσα τει που εχουν κι αυτα περισσοτερη αξια απο οτι νομιζουν καποιοι
3ον εβαλες μονο σχολες απο αθην και θεσσαλονικη
4ον οποιος ειναι απο αλλου εκτος αθηνας-θεσσαλονικης να κοψει το λαιμο του; να παει αλλου οπωσδηποτε να φοιτησει;;
5ον ευχαριστω που εβαλες τις σχολες αθηνας και θεσ/νικης, εψαχνα καιρο μια τετοια λιστα, περα απο την πλακα τωρα.
6ον, θα ηταν απαραδεχτο να ηταν ετσι το μηχανογραφικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Αν βρεθεί κάποιος με @@ να το εφαρμόσει,τότε μπορεί και να γίνει κάτι.
Φαντάζομαι θα εννοείς και να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων κάθε σχολής στο ένα τέταρτο, κάθε σχολή να παίρνει φοιτητές χρόνο παρά χρόνο, να έχουν υψηλά δίδακτρα τα πανεπιστήμια και όποιος δεν περνά ένα μάθημα με την 1η φορά να διαγράφεται αυτόματα.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Φαντάζομαι θα εννοείς και να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων κάθε σχολής στο ένα τέταρτο, κάθε σχολή να παίρνει φοιτητές χρόνο παρά χρόνο, να έχουν υψηλά δίδακτρα τα πανεπιστήμια και όποιος δεν περνά ένα μάθημα με την 1η φορά να διαγράφεται αυτόματα.



Δωρεάν φοίτηση όπως σήμερα και εξακολουθεί να ισχύει ο νόμος περί ν+2 χρόνια φοίτησης.Οι εισακτέοι παραμένουν οι ίδιοι σε κάθε τμήμα.
Και με το τεράστιο ποσό που εξοικονομείς από την κατάργηση δεκάδων τμημάτων φτιάχνεις εστίες για να μένουν παιδιά από την επαρχία που δυσκολεύονται οικονομικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,551 μηνύματα.
Τέρμα FAIL μηχανογραφικό :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ - ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΑΕΙ

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΛΑΒ. & ΑΝΑΤ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΝΤΕΙΟΥ
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧ. ΗΛΙΚΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΚΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝ/ΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΕΠΙΚ/ΝΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖ. ΕΝΗΜΕΡ. ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤ. ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΦΙΛ/ΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΙΛ/ΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ





2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ



ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧ. ΗΛΙΚΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΚΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝ/ΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΕΠΙΣΤ. ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧ/ΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΧΗΜΕΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ



3ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ


ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ (ΑΘΗΝΑ)
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ


4ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛ/ΩΝ ΕΜΠ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛ/ΡΓΩΝ ΕΜΠ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ & ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧ/ΓΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΕΜΠ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ


5ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠ. ΟΙΚΟΝ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ (ΑΘΗΝΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΟΡΓΑΝ. & ΔΙΟΙΚ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜ. & ΤΡΑΠΕΖ. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚ. ΠΕΙΡΑΙΑ
Να σβητουν τα τμηματα της πολυτεχνικης της κοζανης απο το χαρτη ειναι πολλη δυσκολο μιας και η πολιτικη επιδραση ειναι μεγαλη δυστηχος:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Οποτε το πανεπιστήμιο πατρας θα αποτελείται απο 2 τμηματα μονο?
Και η παντειος με 1?.

Κατα τα αλλα ναι καπως έτσι θα επρεπε να ειναι το μηχανογραφικο , και τα υπαρχοντα τμηματα με μισους εισακτεους, ετσι ισως να μπορουσαν να αποροφηθουν καπου οι πτυχιουχοι εκτος απτα γκουντις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Οποτε το πανεπιστήμιο πατρας θα αποτελείται απο 2 τμηματα μονο?
Και η παντειος με 1?.


Κατα τα αλλα ναι καπως έτσι θα επρεπε να ειναι το μηχανογραφικο , και τα υπαρχοντα τμηματα με μισους εισακτεους, ετσι ισως να μπορουσαν να αποροφηθουν καπου οι πτυχιουχοι εκτος απτα γκουντις

Μέσα σε 10 λεπτά με copy,paste,delete έκανα τη λίστα.Δεν το πρόσεξα αυτό με την Πάντειο.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Και για να μπω στο θέμα,αναμενόμενο ότι όποιος πρότεινε κάτι τέτοιο θα τον παίρναν με τις πέτρες.
Στην Ελλάδα έχουμε μάθει "στο πάρε" σε θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γι αυτό και τα πτυχία αχρηστεύτηκαν επαγγελματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,551 μηνύματα.
Και για να μπω στο θέμα,αναμενόμενο ότι όποιος πρότεινε κάτι τέτοιο θα τον παίρναν με τις πέτρες.

Οχι βέβαια. Αν ήταν σωστά αυτά που έλεγες, θα συμφωνούσαμε οι περισσότεροι. Αλλα το μηχανογραφικό που έκανες, μπάζει απο παντού ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Οχι βέβαια. Αν ήταν σωστά αυτά που έλεγες, θα συμφωνούσαμε οι περισσότεροι. Αλλα το μηχανογραφικό που έκανες, μπάζει απο παντού ;)

Αν μπάζει τι ασχολείσαι τόση ώρα και με προσβάλλεις χωρίς να με ξέρεις?Και εσύ και ο άλλος.
Το είπες εξαρχής ότι μπάζει και τέλειωσε.
Δεν είμαι υπουργός παιδείας για να με πρήζετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitelioness

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Porcupine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,867 μηνύματα.
ρε raise
αυτο που σκεφτηκες μια ωραια πρωια
ηταν να πεταξεις κατι τμηματα σε ενα θεμα
διχως να συλλογιστεις καμια αλλη παραμετρο (ας πουμε σε τι πλαισιο θα γινουν οι αλλαγες και ασε το πλαισιο "για να βελτιωθει/προωθηθει η παιδεια/πανεπιστημιακη εκπαιδευση γιατι αυτα τα λεν κι αλλοι-you-know-who και τους κοροιδευουν)
και παραδιπλα διατηρησες τους υπολοιπους ισχυοντες κανονες γιατι τι στο διαολο καλοι φαινονται και βρηκες το νεο συστημα που σωζει.......;


ναι μαναρι μου υπουργος παιδειας δεν εισαι, αλλα εδωσες μια θεση, την αποψη σου, δεν την υπερασπιζεσαι; απλως μας την πεταξες και σε οποιον....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,551 μηνύματα.
Αν μπάζει τι ασχολείσαι τόση ώρα και με προσβάλλεις χωρίς να με ξέρεις?Και εσύ και ο άλλος.
Το είπες εξαρχής ότι μπάζει και τέλειωσε.
Δεν είμαι υπουργός παιδείας για να με πρήζετε.

Συγνώμη, σε φόρουμ δεν είμαστε; Δε μπορούμε να το σχολιάσουμε (αρνητικά) αυτό που έγραψες; Δηλαδή θες να διαβάζεις μόνο απαντήσεις τύπου «Raiseonce, τι τέλειο μηχανογραφικό που έκανες!!» ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
ρε raise
αυτο που σκεφτηκες μια ωραια πρωια
ηταν να πεταξεις κατι τμηματα σε ενα θεμα
διχως να συλλογιστεις καμια αλλη παραμετρο (ας πουμε σε τι πλαισιο θα γινουν οι αλλαγες και ασε το πλαισιο "για να βελτιωθει/προωθηθει η παιδεια/πανεπιστημιακη εκπαιδευση γιατι αυτα τα λεν κι αλλοι-you-know-who και τους κοροιδευουν)
και παραδιπλα διατηρησες τους υπολοιπους ισχυοντες κανονες γιατι τι στο διαολο καλοι φαινονται και βρηκες το νεο συστημα που σωζει.......;

Αυτό που πρότεινα-πέταξα στο θέμα σώζει από τον υπερκορεσμό πτυχιούχων που υπάρχει σήμερα.Για την ποιότητα σπουδών φροντίζουν οι πανεπιστημιακοί.
Και σίγουρα αυτό δε μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη.Μπορεί να χρειαστεί πάνω από πενταετία.
Αν κάποιος υπουργός βέβαια τολμούσε να το εφαρμόσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitelioness

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Porcupine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,867 μηνύματα.
ναι μαναρι μου υπουργος παιδειας δεν εισαι, αλλα εδωσες μια θεση, την αποψη σου, δεν την υπερασπιζεσαι; απλως μας την πεταξες και σε οποιον....
(μετα την επεξεργασια και αφοτου ειδα το μνμ σου )

Αυτό που πρότεινα-πέταξα στο θέμα σώζει από τον κορεσμό πτυχιούχων.Για την ποιότητα σπουδών φροντίζουν οι πανεπιστημιακοί.
Και σίγουρα αυτό δε μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη.Μπορεί να χρειαστεί πάνω από πενταετία.
Αν κάποιος υπουργός τολμούσε να το εφαρμόσει.

δηλαδη το μονο που σωζει ειναι να το πετσοκομα σου, να καταλαβω δηλαδης (η ποιοτητα με ποσοτητα χερι χερι πανε)
και ασε αυτα τα αν καποιος υπουργος ηταν να το εφαρμοοσει, τα αυτια/ματια του υπουργου ειναι πολλλλυυυυυ μακρια εδω τι γινεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
(η ποιοτητα με ποσοτητα χερι χερι πανε)

Εγώ αλλιώς τα έχω μάθει μάλλον.
Ποσότητα δεν συνεπάγεται και ποιότητα.
Αντίθετα ελαττώνοντας την ποσότητα μπορείς να προσέξεις περισσότερο την ποιότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitelioness

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Porcupine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,867 μηνύματα.
Εγώ αλλιώς τα έχω μάθει μάλλον.
Ποσότητα δεν συνεπάγεται και ποιότητα.
Αντίθετα ελαττώνοντας την ποσότητα μπορείς να προσέξεις περισσότερο την ποιότητα.
για να εξηγηθω καλυτερα

η ελαττωση η προηγουμενη με τι κριτηρια εχει γινει;
αυτα τα κριτηρια με την ποιοτητα σπουδων τι σχεση εχουν;
αυτο που θελω να πω και παρεξηγησες ειναι οτι για να ελεγξουμε την ποσοτητα ελεγχουμε και την ποιοτητα δεν ειναι ανεξαρτητα κατα τη γνωμη μου τελοσπαντων το ενα απο το αλλο.για να βελτιωσουμε το ενα κοιταζουμε και το αλλο.
η προταση "Ποσότητα δεν συνεπάγεται και ποιότητα." που χρησιμοποιουμε ειναι η ιδια απλως δινεται με διαφορετικη εννοια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Αμα εφαρμοζοταν αυτο θα σπουδαζαν μονο τα παιδια απο Αθηνα-Θεσ/νικη και εμεις απο την επαρχια θα παιρναμε το μπουλο, αυτο θα γινοταν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Αμα εφαρμοζοταν αυτο θα σπουδαζαν μονο τα παιδια απο Αθηνα-Θεσ/νικη και εμεις απο την επαρχια θα παιρναμε το μπουλο, αυτο θα γινοταν

Με τα λεφτά που θα γλίτωνες από την κατάργηση τόσων τμημάτων έφτιαχνες εστίες για τα παιδιά της επαρχίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitelioness

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Porcupine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,867 μηνύματα.
οκ προσπαθησα να μπω στο συλλογισμο σου (γιατι ηθελα να πω οτι ναι ρε προσπαθησα)
και μετα στα νουμερα
και μετα στο αποτελεσμα
και μετα στο μελλον
και μετα καταλαβα (αυτο που ισως ηξερα εξ αρχης) οτι χωρις να εχεις μια ρεαλιστικη εικονα (δηλαδη ποια ειναι η ζητηση/κορεσμος σε καθε επαγγελμα και ποιες οι απαιτησεις της καθε κοινωνιας) δεν μπορεις. απλα. θελεις να πεις οτι μας λενε ολα αυτα τα χρονια. ακολουθειστε μας και εμεις "καπως ετσι" θα σας παμε μπροστα. τι καπως ετσι; δηλαδη παιζεις με την τριτοβαθμια εκπαιδευση τα επομενα 15 χρονια οπως ειπες κι εσυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Με τα λεφτά που θα γλίτωνες από την κατάργηση τόσων τμημάτων έφτιαχνες εστίες για τα παιδιά της επαρχίας.
Και γιατι να γινει αυτο;; Γιατι απλα να μην κατσω σπιτι μου να σπουδασω αν μπορω;; Αντι να καταργησεις τοσα τμηματα, απλα μειωσε τους εισακτεους!!! Ελεος, δεν ειναι τοσο δυσκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top