Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Κανένα κακό, αυτό είναι το φυσιολογικό. Μίλησα για απομυθοποίηση, καθώς σε πολλούς τα ΜΜΕ έχουν περάσει την εικόνα ότι το λύκειο εκεί είναι μόνο για ...χορό και αναρρίχηση, οπότε η Φινλανδία αποτελεί το ....όνειρο του κάθε λουφαδόρου μαθητή.

Nαι, οκ! :P Απλά δεν κατάλαβα που κολλάει η τεχνική εκπαίδευση και το ότι την επιλέγει ένα υψηλό ποσοστό, με το γεγονός ότι τα σχολεία δεν έχουν μόνο χορό και ιστορίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Nαι, οκ! :P Απλά δεν κατάλαβα που κολλάει η τεχνική εκπαίδευση και το ότι την επιλέγει ένα υψηλό ποσοστό, με το γεγονός ότι τα σχολεία δεν έχουν μόνο χορό και ιστορίες.
Κολλάει στο ότι στη Φινλανδία στο γενικό λύκειο συνεχίζουν μόνον όσοι έχουν την ικανότητα και τη θέληση να συνεχίσουν σε πανεπιστήμια, με αποτέλεσμα το επίπεδο του λυκείου να είναι υψηλό. Κάνε μια σύγκριση με το λύκειο που τελειώσαμε.


Κάποτε είχα γράψει αναλυτικά για το θέμα:
Δεν είμαι αντίθετος με το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας, ίσα-ίσα το βρίσκω πολύ καλό. Όμως, εμείς (έχοντας τη μισή πληροφόρηση) το έχουμε εξιδανικεύσει υπερβολικά, πολλοί νομίζουμε ότι το σχολείο εκεί είναι κάτι σαν παιδική χαρά και έχουμε καταντήσει σε κάθε συζήτηση περί εκπαίδευσης να αρχίζουμε πάντα με τις 3 λέξεις “ενώ στην Φινλανδία”. Ας απομυθοποιήσουμε λοιπόν μερικά πράγματα.

Δεν σας φαίνεται λίγο περίεργο το ότι ακούμε τόσο πολλά για το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας και όχι για κανένα άλλο κράτος? Ωραία, πολύ καλό είναι το Φινλανδικό, αλλά δεν υπάρχουν στη Γη και άλλα το ίδιο καλά ή ίσως και καλύτερα? Η απάντηση είναι ότι είναι θέμα marketing. Ναι, όσο παράξενο και να ακούγεται, το εκπαιδευτικό σύστημα είναι εμπορικό αγαθό για πώληση και αγορά. Η Φινλανδία αυτή τη στιγμή προσπαθεί να κάνει εξαγωγή εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό περιλαμβάνει τεχνογνωσία, εμπειρίες, ειδικούς επιστήμονες, βιβλία, υλικό, όργανα και πολλά άλλα. Έτσι πολύ απλά διαφημίζει το προϊόν της. Δεν βρίσκω κάτι το μεμπτό σε αυτό, βρίσκεται μέσα στα θεμιτά πλαίσια του (καπιταλιστικού) κόσμου μας.

Στην Ελλάδα η διαφήμιση άρχισε πριν 3 χρόνια με κάποιες εκδηλώσεις της Φινλανδικής πρεσβείας. Ποιους κάλεσαν? Βουλευτές, στελέχη του υπουργείου παιδείας, καθηγητές πανεπιστημίων και (το πιο βασικό) εκδότες εφημερίδων, ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών και δημοσιογράφους. Από την επόμενη σχεδόν μέρα άρχισε η δουλειά σε όλα τα μέσα ενημέρωσης. Άρθρα στις εφημερίδες και εκπομπές στα κανάλια, ανέλυαν λεπτομερώς το Φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και το εκθείαζαν. Και για να μην πάει ο νους σας στο κακό (nPb εδώ είσαι?), σίγουρα όλοι αυτοί το έκαναν από καλή και μόνο διάθεση, καθώς στην Ελλάδα ποτέ κανένας δεν θα έκανε κάτι τέτοιο από απόκρυφους και ιδιοτελείς σκοπούς.

Ο σκοπός της προπαγάνδας (αν δεν σας αρέσει η λέξη, κάντε τη “ενημέρωση”), είναι να περάσει στην κοινή γνώμη το πόσο καλό είναι το σύστημα, έτσι ώστε την κατάλληλη στιγμή να αγοραστεί σε καλή τιμή. Όπως σε κάθε διαφήμιση, έτσι κι εδώ προβάλλονται μόνον τα θετικά στοιχεία του προϊόντος ή πιο σωστά, μόνον αυτά που θα προσελκύσουν τον καταναλωτή (δηλαδή πάντα η μισή αλήθεια). Έτσι φτάσαμε στα ωραία περιοδικά που στέλνονται στους καθηγητές και στις εκπομπές του Τσίμα (που φυσικά ανέβηκαν αμέσως στο youtube), στις οποίες παρουσιάζεται το σχολείο σαν ένας χώρος ατέλειωτης διασκέδασης, όπου οι μαθητές δεν κάνουν τίποτε άλλο εκτός από σκηνοθεσία, αναρρίχηση και χορό. Γεμίσαμε και από φιλοφινλανδικά blogs. Εδώ έμαθα και κάτι άλλο (από το μήνυμα της Αδαμαντίας): η προπαγάνδα γίνεται και από e-mail αγνώστου που “κυκλοφορεί”. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να έχουμε πλάσει μια πολύ χαλαρή εικόνα για τα σχολεία στη Φινλανδία και λόγω της μονόπλευρης πληροφόρησης να έχουν γίνει το όραμα του κάθε λουφαδόρου μαθητή.

Ας γράψω μερικά πράγματα που δεν τα λένε τα φιλμάκια. Συνολικά εκεί οι μαθητές κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα από εμάς. Δεν χάνονται ποτέ μέρες ούτε υπάρχουν κενές ώρες. Όλες οι δραστηριότητες (εκδρομές κλπ) γίνονται εκτός του ωραρίου μαθημάτων ή σε αργίες. Ο κανονισμός (σχετικά με απουσίες, συμπεριφορά κλπ) είναι πολύ αυστηρός και πολύ εύκολα σε διώχνουν από το σχολείο. Εκτός από τα μαθήματα επιλογής που μας διαφημίζουν, υπάρχουν και τα υποχρεωτικά μαθήματα κορμού (μαθηματικά, γλώσσες, φυσική κλπ) που δεν διαφέρουν από τα δικά μας (και πολλές φορές είναι και πιο δύσκολα). Τα υποχρεωτικά μαθήματα υπάρχουν σε όλα τα σχολεία, αλλά τα επιλογής εξαρτάται από το σχολείο και πόσο πλούσιος είναι ο δήμος ή ποιες εταιρίες-χορηγούς έχει.

Και στη Φινλανδία υπάρχουν εξετάσεις και μάλιστα πολύ πιο αυστηρές από τις δικές μας. Στο τέλος της υποχρεωτικής εννιάχρονης εκπαίδευσης, δηλαδή δικό μας γυμνάσιο, δίνουν απολυτήριες εξετάσεις και για να περάσει κάποιος πρέπει να ξεπεράσει σε κάθε μάθημα βαθμό 50-65%. Το λύκειο τους χωρίζεται σε γενικό και τεχνικό – επαγγελματικό. Σε ποιο τύπο λυκείου θα πάει κάποιος καθορίζεται από τον επαγγελματικό προσανατολισμό και με κάποιο τρόπο από τους βαθμούς του απολυτηρίου γυμνασίου. Πάντως σήμερα το 45% μόνο των μαθητών στη Φινλανδία πηγαίνει στο γενικό λύκειο και το 55% στο τεχνικό – επαγγελματικό. Το λύκειο είναι 3 χρόνια και δεν έχει ακριβώς τάξεις, αλλά μαθήματα υποχρεωτικά ή επιλογής και ο μαθητής μπορεί να διαλέξει όποια θέλει για κάθε χρόνο. Στο τέλος κάθε μαθήματος φυσικά και υπάρχουν εξετάσεις και όποιος δεν το περνά είναι υποχρεωμένος να το ξαναπάρει. Μετά τα 3 χρόνια του λυκείου δίνουν περιφερειακές εξετάσεις, δηλαδή όχι ακριβώς πανφινλανδικές, και πάλι ο βαθμός πρέπει να ξεπερνά το 65%. Δηλαδή, εκεί τα απολυτήρια δεν χαρίζονται σε συσκευασία δώρου με μέσο όρο 9,5 όπως εδώ. Για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο ή το πολυτεχνείο, κάθε σχολή βάζει τα δικά της κριτήρια και υπάρχουν εξετάσεις σε μαθήματα και ύλη που ορίζει το τμήμα, αλλά μετράει και ο βαθμός του απολυτηρίου. Και στο απολυτήριο συμπεριλαμβάνεται και ο προφορικός βαθμός.

Αυτά για να μάθουμε κάτι παραπάνω για το τι ακριβώς συμβαίνει στα σχολεία της Φινλανδίας. Προσωπικά βρίσκω το σύστημα πολύ καλό. Όμως μου αρέσει για αυτά που πραγματικά είναι. Υπάρχουν και άλλα, όμως το μήνυμα είναι ήδη μεγάλο. Αν έχει κάποιος να ρωτήσει κάτι, στη διάθεση του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Γιάννακας

Νεοφερμένος

Ο Γιάννακας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
1) Ίσα χρόνια με τώρα.

2) Στό γυμνάσιο όλα καλά εκτός απο κάτι μαθήματα που μόνο μάθημα δν γίνεται. Θρησκευτικά,ΚΠΑ,οικιακή οικονομλια (δν ξέρω αν έχουν αλλάξει μερικά) . Το ΣΕΠ να γίνει επιτέλους ΣΟΒΑΡΟ μάθημα. Να μπορέι το παιδί να προσανατολιστεί. Πολλοί μαθητές φθάνουν 2α λυκείου και δν μπορούν να αποφασίσουν πια κατεύθυνση θα ακολουθήσουν. Εγώ όταν ήμουν 1η λυκείου, ΣΕΠ μας έκανε ο γυμναστής..... Μέχρι και badminton μάθαμε να παίζουμε, αλλά απο το μάθημα απολύτως ΤΙΠΟΤΑ. Κάποια μαθήματα να μην είναι μόνο θεωρία και γράψε. Ένα παράδειγμα η φυσική, θα ήταν καλύτερο και πιο ενδιαφέρον προς τους μαθητές αν θα μπορούσαν να πειραματιστούν πάνω σε αυτο που διδάσκονται (και οχι αυτά που κάναμε μέχρι τώρα δν ήταν και τπτ σπουδαίο, που 20-30 μαθητές κοιτούν το καθηγητή μόνο...)

3) Αυτό γίνεται στα αγγλικά γυμνασίου χωρίς κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα. Τι εννοώ? Στο τμήμα χαμηλότερων βαθμών και οι καθηγητές και οι μαθητές δν πέρνανε το μάθημα στα σοβαρά.

4) Ναι. Όπως υπάρχουν τα τμήματα, Έτσι να μένουν και τα τμήματα κατεύθυνσης. Δηλαδή να κάνουν και τα μαθήματα γενικής παιδείας μαζί. Δν γίνεται τώρα μαθητής τεχνολογικής/θετικής κατεύθυνσης να γράψει αρχαία μαζί με μαθητές θεωριτικής κατεύθυνσης.

5) Να καταργηθούν οι πανελλήνιες , και να υπάρχουν εισακτέες εξετάσεις. 'Αλλη βαρύτητα μαθημάτων χρειάζεται κάποιος που σπουδάζει Πληροφορική και άλλη κάποιος που σπουδάζει πολιτικός μηχανικός.

6) ΈΛΕΓΧΟΣ! Κάτι που η Ελλαδίτσα μας έχει ξεχάσει χρόνια τώρα. Πόσες φορές είχαμε καθηγητές που πραγματικά δν είχε νόημα να κάνεις μάθημα ή να ασχοληθείς μαζί του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
οι πανελλαδικες να καταργηθουν μπορουν και πολυ απλα να γραφουμε για αυτο που θελουμε να περασουμε 2-3 συγκεκριμενα μαθηματα;

Σημείωση συντονιστή : Τα μηνύματα 184-191 προήλθαν από το thread με τίτλο "Ποιός ήταν ο βαθμός σας; [τετράμηνο, φροντιστήριο,διαγωνίσματα,τεστ]"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Το ορθοτερο θα ηταν να ισχυει αυτο που γινεται στην Ιταλια, να πας και να εγγραφεσαι με το απολυτηριο σου στο Τμημα που θες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
οι πανελλαδικες να καταργηθουν μπορουν και πολυ απλα να γραφουμε για αυτο που θελουμε να περασουμε 2-3 συγκεκριμενα μαθηματα;

Λέγεται ότι σε μερικά χρόνια αυτό το σύστημα θα εφαρμόζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Και πολλα αλλα λεγονταν αλλα.. :P Εγω θελω να δω επιλογη κατευθυνσεων απο το γυμνασιο τουλαχιστον για τα ατομα που εχουν αποφασισει τι θα κανουν στη ζωη τους :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,551 μηνύματα.
Το ορθοτερο θα ηταν να ισχυει αυτο που γινεται στην Ιταλια, να πας και να εγγραφεσαι με το απολυτηριο σου στο Τμημα που θες

Ορθότερο ε;
Ωραία, πάω και τα σκάω σε ενα ιδιωτικό σχολείο στη Γ λυκείου και παίρνω σε όλα 20. Συμφωνείς ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Ορθότερο ε;
Ωραία, πάω και τα σκάω σε ενα ιδιωτικό σχολείο στη Γ λυκείου και παίρνω σε όλα 20. Συμφωνείς ε;
Να το εξηγησω καλυτερα γιατι ή εσύ δεν καταλαβες εμένα ή εγώ δεν καταλαβαίνω εσένα :P
Λέω ότι πιο σωστό θα ηταν να εισάγονταν στην Γ/βαθμια εκπαίδευση οι μαθητές με το βαθμο απολυτηρίου τους. Παράδειγμα η Χ σχολή να έλεγε ότι δέχεται φοιτήτες με βαθμό απολυτηρίου >14. Χωρις ομως να αποκλειει και απο τους αλλους τις σπουδες. Το πρωτο ετος είναι γενικο και εχει συνεχως εξετασεις και οσοι τα καταφερουν συνεχιζουν στο 2ο ετος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,551 μηνύματα.
Να το εξηγησω καλυτερα γιατι ή εσύ δεν καταλαβες εμένα ή εγώ δεν καταλαβαίνω εσένα :P
Λέω ότι πιο σωστό θα ηταν να εισάγονταν στην Γ/βαθμια εκπαίδευση οι μαθητές με το βαθμο απολυτηρίου τους. Παράδειγμα η Χ σχολή να έλεγε ότι δέχεται φοιτήτες με βαθμό απολυτηρίου >14. Χωρις ομως να αποκλειει και απο τους αλλους τις σπουδες. Το πρωτο ετος είναι γενικο και εχει συνεχως εξετασεις και οσοι τα καταφερουν συνεχιζουν στο 2ο ετος

Το οποίο δε γίνεται, γιατί οι Ελληνες (που είναι και μεγάλα ψώνια) θα δήλωναν πάνω απο 5000 άτομα Ιατρικές, και κανείς δε θα δήλωνε τα χαμηλόβαθμα ΤΕΙ. Θα μπουν δηλαδη 5000 άτομα στην Ιατρική και μετά θα υπάρξουν εξετάσεις για να κοπουν οσοι δε τα κατάφεραν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Το οποίο δε γίνεται, γιατί οι Ελληνες (που είναι και μεγάλα ψώνια) θα δήλωναν πάνω απο 5000 άτομα Ιατρικές, και κανείς δε θα δήλωνε τα χαμηλόβαθμα ΤΕΙ. Θα μπουν δηλαδη 5000 άτομα στην Ιατρική και μετά θα υπάρξουν εξετάσεις για να κοπουν οσοι δε τα κατάφεραν;
Μονο στην ελλαδα θα γινοταν αυτο γιατι εξω εχουν τουλαχιστον την ικανοτητα να κρινουν αν μπορουν/θελουν να συνεχισουν την εκπαιδευση τους :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ - ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΑΕΙ

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΛΑΒ. & ΑΝΑΤ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΝΤΕΙΟΥ
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧ. ΗΛΙΚΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΚΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝ/ΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΕΠΙΚ/ΝΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖ. ΕΝΗΜΕΡ. ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤ. ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΦΙΛ/ΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΙΛ/ΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ





2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ



ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧ. ΗΛΙΚΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΚΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝ/ΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΕΠΙΣΤ. ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧ/ΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΧΗΜΕΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ



3ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ


ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ (ΑΘΗΝΑ)
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ


4ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛ/ΩΝ ΕΜΠ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛ/ΡΓΩΝ ΕΜΠ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ & ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧ/ΓΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ ΕΜΠ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ


5ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠ. ΟΙΚΟΝ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ (ΑΘΗΝΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΟΡΓΑΝ. & ΔΙΟΙΚ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜ. & ΤΡΑΠΕΖ. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚ. ΠΕΙΡΑΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χαράλαμπος Χ.

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας (Λάρισα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Τι ακριβώς είναι αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Δεν μας εξηγεις λιγο κι εμας τι ειναι αυτο:D ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Τι ακριβώς είναι αυτό;

Μια ιδέα για το πώς θα έπρεπε να είναι ίσως το μηχανογραφικό από εδώ και πέρα για να αποκτήσουν ξανά επαγγελματική αξία τα πτυχία.

Παρατηρείστε πως λείπουν ένα σωρό τμήματα της επαρχίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Μια ιδέα για το πώς θα έπρεπε να είναι ίσως το μηχανογραφικό από εδώ και πέρα για να αποκτήσουν ξανά επαγγελματική αξία τα πτυχία.
Ουτε ενα τει μεσα στη λιστα ;:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ουτε ενα τει μεσα στη λιστα ;:whistle:

Με τα ΤΕΙ δεν ασχολήθηκα.Είναι πολλά και θα πάρει ώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Αυτό από πότε θα ισχύει;

Wtf, δραματική μείωση σχολών..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Αν βρεθεί κάποιος με @@ να το εφαρμόσει,τότε μπορεί και να γίνει κάτι.

Αλλιώς τα περισσότερα πτυχία θα γίνονται κορνίζες.

(άποψη μου πάντα)

Και μερικοί μη τα παίρνετε όλα τόσο σοβαρά.Χαλαρώστε.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top