Θεμιστοπόλος
Πολύ δραστήριο μέλος
Μού φαίνεται παράλογο αυτό που ισχυρίζεσαι... Μαθαίνει κανείς να σκέφτεται με τον α' ή τον β' τρόπο. Ποτέ δεν είναι αργά!μου φαίνεται τόσο παράλογο να συγκρατήσω τόσα πολλά...δε νιώθω ασφάλεια με αυτό τον τρόπο μελέτης...η παπαγαλία μου φαινόταν πιο ασφαλής...αλλα καταλάβαινα τι διάβαζα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
μαθαίνα να απομνημονεύεω απο τη γ γυμνασιου...μη σου φαίνεται τοσο περίεργο...τώρα φοβάμαι μήπως αποτύχω..με τον τρόπο που μου προτείνετε..Μού φαίνεται παράλογο αυτό που ισχυρίζεσαι... Μαθαίνει κανείς να σκέφτεται με τον α' ή τον β' τρόπο. Ποτέ δεν είναι αργά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεμιστοπόλος
Πολύ δραστήριο μέλος
Ε, εντάξει, προσπάθησε ρε' συ. Δεν είσαι μωρό. Με το να το σκέφτεσαι μόνο, δεν αλλάζει κάτι. Εκτός των άλλων, είναι και αδύνατο να απομνημονεύσεις τόσες σελίδες.μαθαίνα να απομνημονεύεω απο τη γ γυμνασιου...μη σου φαίνεται τοσο περίεργο...τώρα φοβάμαι μήπως αποτύχω..με τον τρόπο που μου προτείνετε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
δίκιο έχεις...Και εσύ τα συγκρατείς δλδ?Γιατί εγώ ειδικά την αρχαιολογία...δεν μπορώ ευκολα να την κατανοήσω...Ε, εντάξει, προσπάθησε ρε' συ. Δεν είσαι μωρό. Με το να το σκέφτεσαι μόνο, δεν αλλάζει κάτι. Εκτός των άλλων, είναι και αδύνατο να απομνημονεύσεις τόσες σελίδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεμιστοπόλος
Πολύ δραστήριο μέλος
Δε σπουδάζω Αρχαιολογία. Γενικά, τα βασικά, τα συγκρατώ ήδη από το πρώτο διάβασμα πλέον.δίκιο έχεις...Και εσύ τα συγκρατείς δλδ?Γιατί εγώ ειδικά την αρχαιολογία...δεν μπορώ ευκολα να την κατανοήσω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
μακάρι να είχα και εγω αυτή την ικανότητα..Δε σπουδάζω Αρχαιολογία. Γενικά, τα βασικά, τα συγκρατώ ήδη από το πρώτο διάβασμα πλέον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεμιστοπόλος
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν είναι ικανότητα με την έννοια που την αντιλαμβάνεσαι, και μην είσαι μοιρολάτρης. Ξεκίνα να διαβάζεις, χωρίς να απομνημονεύεις, απλώς προσπαθώντας να κατανοήσεις όσα γράφει το βιβλίο σου, και θα δεις. Κατανοώ σημαίνει: Διαβάζω, και στο μυαλό μου αρχίζω να εξηγώ αυτό που διάβασα. Αποκωδικοποιώ.μακάρι να είχα και εγω αυτή την ικανότητα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
οκ σε ευχαριστώ πολύ θα κάνω μια προσπάθειαΔεν είναι ικανότητα με την έννοια που την αντιλαμβάνεσαι, και μην είσαι μοιρολάτρης. Ξεκίνα να διαβάζεις, χωρίς να απομνημονεύεις, απλώς προσπαθώντας να κατανοήσεις όσα γράφει το βιβλίο σου, και θα δεις. Κατανοώ σημαίνει: Διαβάζω, και στο μυαλό μου αρχίζω να εξηγώ αυτό που διάβασα. Αποκωδικοποιώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cydonian Knight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σίγουρα μην περιμένεις ότι από το πρώτο διάβασμα/ανάγνωση θα τα καταλάβεις όλα. Την πρώτη φορά θα καταλάβεις ένα, τη δέυτερη δύο πράγματα, την τρίτη μπορεί να μην καταλάβεις τα επόμενα. Αλλά όσο προχωράς θα αρχίζεις να κατανοείς όλο και περισσότερο. Και στο δεύτερο, τρίτο πέρασμα θα καταλαβαίνεις τα περισσότερα. Κι η επιτυχία είναι σίγουρη! Ντοντ γουόρι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν εννοείς παπαγαλία όχι δεν χρειάζεται όπως στο λύκειο αλλά χρειάζεται διάβασμα.Αν σου δείξει πχ μια κάτοψη ναού και σου ζητήσει περιγραφή,χρονολόγηση,σε ποιά σχολή ανήκει κτλ πρέπει να μπορείς να αξιόποιείς τις γνώσεις σου διακρίνοντας τα χαρακτηριστικά και απαντώντας στην ερώτηση.Δες αυτό το site μπορεί να σε βοηθήσει λίγο να εξoικειωθείς.θελει απομνημόνευση?
https://www.e-yliko.gr/htmls/istoria/icons/fiiconbyzNa6.aspx
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Σχεδιαγράμματα, πίνακες, συντομογραφίες κτλ. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Επίσης να συμβουλεύεσαι τις εκάστοτε συλλογές και τόμους.δίκιο έχεις...Και εσύ τα συγκρατείς δλδ?Γιατί εγώ ειδικά την αρχαιολογία...δεν μπορώ ευκολα να την κατανοήσω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
οκ.ΕυχαριστώΣχεδιαγράμματα, πίνακες, συντομογραφίες κτλ. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Επίσης να συμβουλεύεσαι τις εκάστοτε συλλογές και τόμους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Mην είσαι μοιρολάτρης, όπως σου λένε και τα παιδιά, και μην απογοητεύεσαι.
Σίγουρα μην περιμένεις ότι από το πρώτο διάβασμα/ανάγνωση θα τα καταλάβεις όλα. Την πρώτη φορά θα καταλάβεις ένα, τη δέυτερη δύο πράγματα, την τρίτη μπορεί να μην καταλάβεις τα επόμενα. Αλλά όσο προχωράς θα αρχίζεις να κατανοείς όλο και περισσότερο. Και στο δεύτερο, τρίτο πέρασμα θα καταλαβαίνεις τα περισσότερα. Κι η επιτυχία είναι σίγουρη! Ντοντ γουόρι.
Σχεδιαγράμματα, πίνακες, συντομογραφίες κτλ. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Επίσης να συμβουλεύεσαι τις εκάστοτε συλλογές και τόμους.
Συμφωνώ απόλυτα και με τους δύο.
Προκειμένου να εμπεδωθεί η ύλη, χρειάζεται συστηματικό διάβασμα από την αρχή της χρονιάς. Ένα μήνα πριν την εξεταστική πρέπει να έχει βγει η ύλη και να κάνουμε καθημερινές επαναλήψεις.
Επίσης, καλό είναι το καλοκαίρι να δανειζόμαστε τα βιβλία του επόμενου έτους και να τα μελετάμε. Έτσι, αξιοποιούμε την καλοκαιρινή περίοδο δημιουργικά και μας μένει χρόνος -κατά τη διάρκεια της χρονιάς- να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας διαβάζοντας πρόσθετη βιβλιογραφία.
Ίσως να ακούγομαι υπερβολική. Ωστόσο, η εν λόγω τακτική έχει πολύ καλά αποτελέσματα, ακόμα και στα πιο δύσκολα μαθήματα.
Πέραν των παραπάνω βοηθάνε πολύ οι πλαγιότιτλοι και οι νοητικοί χάρτες.
Κατόπιν, δεν πρέπει να χάνουμε καθόλου την επαφή με τα κεφάλαια που μας δυσκολεύουν. Θα αναφερθώ σε προσωπικό παράδειγμα, προκειμένου να γίνω κατανοητή. Στη θεματική ενότητα "Εισαγωγή στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον" με δυσκόλευε πολύ η τεχνική υδρολογία. Αυτή την ενότητα, λοιπόν, από την αρχή της χρονιάς τη μελετάω μια φορά την εβδομάδα. Ε, τώρα την κατέχω πολύ καλά.
Ήταν ένα απόσπασμα από το βιβλίο: "Εμπειρίες της γιαγιάς Λυσιστράτης".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 892943
Επισκέπτης
Έναν μήνα πριν την εξεταστική πρέπει να έχει βγει η ύλη; Στις πανελλήνιες ναι, στο πανεπιστήμιο δε νομίζω. Βασικά σε ποια σχολή; Και δεν νομίζω να υπάρχουν μαθήματα στα οποία μπορεί να συμβαίνει αυτό(πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Η ύλη πολλές, μα πολλές φορές είναι τόσο ογκώδης που είναι φυσιολογικό να μαθαίνεις και καινούργια πράγματα κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.Συμφωνώ απόλυτα και με τους δύο.
Προκειμένου να εμπεδωθεί η ύλη, χρειάζεται συστηματικό διάβασμα από την αρχή της χρονιάς. Ένα μήνα πριν την εξεταστική πρέπει να έχει βγει η ύλη και να κάνουμε καθημερινές επαναλήψεις.
Επίσης, καλό είναι το καλοκαίρι να δανειζόμαστε τα βιβλία του επόμενου έτους και να τα μελετάμε. Έτσι, αξιοποιούμε την καλοκαιρινή περίοδο δημιουργικά και μας μένει χρόνος -κατά τη διάρκεια της χρονιάς- να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας διαβάζοντας πρόσθετη βιβλιογραφία.
Ίσως να ακούγομαι υπερβολική. Ωστόσο, η εν λόγω τακτική έχει πολύ καλά αποτελέσματα, ακόμα και στα πιο δύσκολα μαθήματα.
Πέραν των παραπάνω βοηθάνε πολύ οι πλαγιότιτλοι και οι νοητικοί χάρτες.
Κατόπιν, δεν πρέπει να χάνουμε καθόλου την επαφή με τα κεφάλαια που μας δυσκολεύουν. Θα αναφερθώ σε προσωπικό παράδειγμα, προκειμένου να γίνω κατανοητή. Στη θεματική ενότητα "Εισαγωγή στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον" με δυσκόλευε πολύ η τεχνική υδρολογία. Αυτή την ενότητα, λοιπόν, από την αρχή της χρονιάς τη μελετάω μια φορά την εβδομάδα. Ε, τώρα την κατέχω πολύ καλά.
Ήταν ένα απόσπασμα από το βιβλίο: "Εμπειρίες της γιαγιάς Λυσιστράτης".
Όσο για αυτό με το καλοκαίρι, δύσκολο το κόβω. Καλύτερα πάνε διάβασε κανένα που να χρωστάς παρά το μάθημα με το πιασάρικο όνομα του επόμενου εξαμήνου. Δεν εξετάζονται όλα τα μαθήματα βάσει βιβλίου. Μερικά μαθήματα περνιούνται κα με βαθμό αν διαβάσεις διαφάνειες(αν δίνονται). Πολλές φορές το βιβλίο είναι τόσο συμπληρωματικό που ο καθηγητής δεν το θέλει. Άσε που παίζει να αρχίσεις να διαβάζεις πράγματα που δεν παίζει να στα ζητησει με την καμμία οπότε τζάμπα κόπος, εκτός κι αν το αντικείμενο του εν λόγω μαθήματος σ' αρέσει τόσο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
έχω ένα μάθημα στη σχολή που δεν μπορώ να το περάσω, το έχω δώσει ήδη δύο φορές και γι' αυτό σκέφτομαι να πάω σε φροντιστήριο, για να βοηθηθώ. Ξέρετε να μου προτείνετε κανένα καλό στη Θεσσαλονίκη? Η σχολή μου είναι θεωρητική. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oasis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Τι σχολή είσαι, αν επιτρέπεται; Υπάρχουν κάποια φροντιστήρια με "όνομα" στη Θεσσαλονίκη, αλλά θα σου πιουν το αίμα (στο οικονομικό κομμάτι!)
Ιστορικό - Αρχαιολογικό. Το ξέρω ότι θα είναι πανάκριβα, αλλά δε γίνεται αλλιώς, πρέπει να το περάσω. Γι' αυτό, αν ξέρεις να μου προτείνεις εσύ ή κάποιος άλλος, ώστε να μην πάω τυχαία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oasis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Νομίζω αντιπροσωπεύει αυτό την πλειοψηφία των φοιτητών.
Αυτό που μου τη δίνει βέβαια παραπάνω είναι ότι μέτριοι ως κάκιστοι φοιτητές Θετικών Επιστημών (λχ Μαθηματικό, Φυσικό) και Πολυτεχνείων, κρύβονται υπό την υπέρμετρη δυσκολία των εκάστοτε τμημάτων τους και σου την λένε κιόλας, δίχως καν να έχουν δει στατιστικά αποφοίτων του δικού σου τμήματος και ακόμα χειρότερα χωρίς καν να έχουν καταλάβει με τι ασχολείσαι και τι μαθήματα κάνεις, γενικεύοντας άρδην.
------
Θεωρώ πάντως ότι για να πετύχεις στην εξεταστική (ανάλογα βέβαια πως ορίζει ο καθένας την επιτυχία), πρέπει να κάνεις κτήμα σου τον βασικό κορμό των μαθημάτων και να παρατηρείς που το πάει ο ίδιος ο καθηγητής.
Αυτά, που αντικειμενικά θα σε δυσκολέψουν πάρα πολύ και που θέλουν το κάτι παραπάνω, κυμαίνεται στο 5-15% των μαθημάτων που έχεις για πτυχίο ανάλογα την φύση και το αντικείμενο του τμήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.