niek
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pkat876
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν έμαθα τίποτα κατά λέξη φέτος αν και ήμουν θεωρητική.Μπορεί να μου πάρει 1 ώρα η σελίδα και πάλι να την ξεχάσω! Όντως στις πανελλήνιες κάποιοι κόβουν μονάδες αν δεν τα γράψεις κατά λεξη (8/10 ο ένας, 10/10 ο άλλος) Όσο για την ιστορία, δεν πιστεύυω πως είναι δυνατό να τη μάθει κανεις έτσι γιατί στο τέλος την ώρα που γράφεις θα σκέφτεις ποιο κομμάτι χρειάζεται και δε θα αρχίσεις να λές το μάθημα από την αρχή μέχρι να το θυμηθείς! Στο δικό μου σχολείο όσοι αποστήθιζαν κατά λέξη δεν έγραψαν πάνω από 5 κι ας ήξεραν όλο το βιβλίο νερό
Εννοείται! Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό εφόσον τα θέματα είναι συνδυαστικά;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Επίσης μου είπε μια κοπέλα ότι οι συντάκτες του βιβλίου εχουν πάρει απο παντού πληροφορίες και τις εχουν συμπυκνώσει ώστε σε καθε πρόταση η καθε λέξη έχει μεγάλη σημασία. Οπότε η παπαγαλία ειναι αναπόφευκτη. Έχει βέβαια και αυτό μια βάση αλλα... Τι να πω...
Για καλο βαθμό πάντως μάθετε τα καλα απέξω. Όσο αντιπαιδαγωγικο κι αν ακούγεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βροντοσαυρος
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
ειναι τραγικο που ο κανονας και το φυσιολογικο ειναι η αποστηθιση και που αυτο ενθαρρυνεται απο εκπαιδευτικους και διορθωτες… κανονικα θα επρεπε να ηταν ετσι η υλη και τα θεματα των εξετασεων που να ηταν αδυνατων να περασεις με παπαγαλια και η παπαγαλια να επερνε την μοναδα, θα επρεπε να χρειαζεται συνδυασμος γνωσεων και να βγαλεις συμπερασματα για να απαντησεις…
Συμφωνώ απόλυτα! Είναι παράλογο αυτό που γίνεται με την αποστήθιση! (και ηλίθιο μαζί είναι και βάρβαρο βέβαια). Παραθέτω και τη δική μου άποψη για την αποστήθιση και την παπαγαλία που προωθείται δυστυχώς στα περισσότερα μαθήματα και δη στην Ιστορία:
(*)...Δεν ωφελεί η υπερβολική παπαγαλία και η αποστήθιση που κατά κόρον ζητείται από το υπάρχον εκπαιδευτικό μας σύστημα. Φυσικά και να μάθεις "απ' έξω" κάποια πράγματα/απαραίτητες γνώσεις, αλλά όχι βρε αδερφέ, να είναι αυτό αυτοσκοπός! Μάθε, αλλά πρώτα κατανόησε. Κάνε το κτήμα σου. Συνειδητοποίησε τι διαβάζεις. Και σε αυτό δε φταίει τόσο ο μαθητής, που παπαγαλίζει αδιαλείπτως. Έτσι του έμαθαν, έτσι κάνει. Αυτό επιζητείται, αυτό επιβραβεύεται (οι Πανελλήνιες και γενικά η μορφή των εξετάσεων καταδεικνύουν αυτό το γεγονός) και σε αυτό με τη σειρά τους, επιδίδονται οι μαθητές προκειμένου να "επιτύχουν". (Τώρα το τι εστί επιτυχία, είναι μεγάλη κουβέντα και σίγουρα όχι της παρούσης).
Δε μπορεί ο καθηγητής, φερειπείν, να "επιβραβεύει" τον μαθητή που παπαγάλισε το μάθημα της Ιστορίας και όχι αυτόν που το κατανόησε κατά κύριο λόγο, και είναι σε θέση να εξηγήσει τα 'γεγονότα', να τα κρίνει, να τα 'επεξεργαστεί' και να τα συνειδητοποιήσει. Να το βράσω αν ξέρεις πότε πέθανε ο τρίτος αυτοκράτορας του Βυζαντίου, αν δε γνωρίζεις πράγματα που είναι η ουσία της "Ιστορίας" και του μαθήματος, όπως την επιρροή/συνέπειες/αλλάγές/αποτελέσματα... κλπ που επέφερε η ύπαρξη αχανών αυτοκρατοριών στο πέρασμα των αιώνων και πως οι διάφορες συνθήκες επηρέασαν τη ζωή και τον σύγχρονο κόσμο. Η Ιστορία πχ, (μιας και αναφέρθηκα σε αυτήν) δεν είναι απλά χρονολογίες και τυπικά-άτυπα γεγονότα. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Είναι ουσιαστική γνώση, που πρέπει να μεταδίδεται με την Αντικειμενικότητα των πολλών πηγών. Δε θέλω να μου παρουσιάζεται το Ελληνικό έθνος ως το "σούπερ ντούπερ ουάου", που επισκιάζει και η ύπαρξή του και μόνο όλα τα άλλα έθνη. Θέλω, πολυφωνία των πηγών και διαδραστικό μάθημα. Πόσο πιο ωραίο και αποδοτικό θα ήταν αν στα πλαίσια του μαθήματος, εκτός από τα γνωστά μουσεία, οι μαθητές επισκέπτονταν σχετικούς ιστορικούς χώρους, συζητούσαν, συνδιαλέγονταν και δεν περιορίζονταν στο να "ακούν" απλά τη βαρετή και μονότονη φωνή του φιλόλογου, που νιώθει πως και ο ίδιος κάνει αγγαρεία, με το να "απαγγέλει" και να αφηγείται "στεγνά" ιστορικά 'δεδομένα';;; ...
(*) Μέρος απάντησης μου από μήνυμα μου σε άλλο thread
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
ΕΔΩ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=71780
(Παρά το ότι έχουν περάσει πάνω από 4 χρόνια, δεν έχω αλλάξει απόψεις έκτοτε)...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
ειναι τραγικο που ο κανονας και το φυσιολογικο ειναι η αποστηθιση και που αυτο ενθαρρυνεται απο εκπαιδευτικους και διορθωτες… κανονικα θα επρεπε να ηταν ετσι η υλη και τα θεματα των εξετασεων που να ηταν αδυνατων να περασεις με παπαγαλια και η παπαγαλια να επερνε την μοναδα, θα επρεπε να χρειαζεται συνδυασμος γνωσεων και να βγαλεις συμπερασματα για να απαντησεις… εγω θα παω φετος να απαντησω σωστα… αν καποιος θερμοκεφαλος μου βαλει μοναδα ας ειναι, ετσι και αλλως δυσκολα θα κοπω απο εκει που θελω να περασω, η χωρα αυτη ομως εχει τους αριστους που της αξιζουν
Εντάξει δεν χρειάζεται να σπέρνεις τον πανικό, άκουσες ποτέ να βάζουν μονάδα σε γραπτό επειδή δεν ήταν το κείμενο αυτολεξεί;
Εγώ πάντως όταν έδινα στην Ιστορία και τα Λατινικά ήμουν μεγάλο σούργελο και στο φροντιστήριο δεν έγραφα ποτέ πάνω απ'τη βάση, επειδή σιχαινόμουν την παπαγαλία (και τα βαριόμουν και σαν μαθήματα). Στην Ιστορία αν και κατανοώ τα γεγονότα, δεν μπορώ με τίποτα να θυμάμαι α) ονόματα και β) ημερομηνίες/χρονολογίες. Στις πανελλήνιες λοιπόν έγραψα τα πάντα με δικά μου λόγια, σίγουρα με διάφορα κενά (φανταστείτε έδινα αιώνες ή δεκαετίες μπας και πέσω μέσα ) και μου βάλανε σχεδόν 17, όχι κι άσχημα για άτομο που δεν αποστήθισε λέξη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
Κάποτε, όταν ήμουν μαθητής, είχα ανοίξει θέμα σχετικό με την "παπαγαλία".
ΕΔΩ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=71780
Δε το είχα πάρει μυρωδιά αυτό το θέμα! Θα το κοιτάξω αργότερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εντάξει δεν χρειάζεται να σπέρνεις τον πανικό, άκουσες ποτέ να βάζουν μονάδα σε γραπτό επειδή δεν ήταν το κείμενο αυτολεξεί;
Εγώ πάντως όταν έδινα στην Ιστορία και τα Λατινικά ήμουν μεγάλο σούργελο και στο φροντιστήριο δεν έγραφα ποτέ πάνω απ'τη βάση, επειδή σιχαινόμουν την παπαγαλία (και τα βαριόμουν και σαν μαθήματα). Στην Ιστορία αν και κατανοώ τα γεγονότα, δεν μπορώ με τίποτα να θυμάμαι α) ονόματα και β) ημερομηνίες/χρονολογίες. Στις πανελλήνιες λοιπόν έγραψα τα πάντα με δικά μου λόγια, σίγουρα με διάφορα κενά (φανταστείτε έδινα αιώνες ή δεκαετίες μπας και πέσω μέσα ) και μου βάλανε σχεδόν 17, όχι κι άσχημα για άτομο που δεν αποστήθισε λέξη.
Αυτο που λες ειναι αντιθετο με αυτα που αναφερονται σε αλλες αναρτησεις παραπανω, αν οντως τα πραγματα ειναι οπως τα λες και οι βαθμολογητες το βλεπουν ετσι, τοτε δεν εχω θεμα. και ειναι λογικο απο την αλλη γιατι βλεπω οτι βαζουν πχ αγνωστες πηγες, αγνωστα κειμενα, φανταζομαι ακριβως για να περιορισουν την παπαγαλια… πως λετε μετα οτι την απαιτουν; εκτως βεβαια αν δεν υπαρχουν κοινες οδηγιες για το πως βαθμολογουνται τα γραπτα και ο καθε ενας βαθμολογει κατα βουληση… οποτε καηκαμε.
Υστερα μπορει καποιος να μην μπορει να καταλαβει και να διατυπωσει σωστα, και να θεωρει οτι φταιει που δεν χρησιμοποιησε ακριβως τις διατυπωσεις του βιβλιου που δεν εγραψε καλα, και να βγαινει να φωναζει μετα ‘’παπαγαλιστε γιατι πατωσατε!΄΄ ενω στην πραγματικοτητα να φταιει οτι αυτο που διατυπωσε με δικα του λογια ηταν λαθος, να εβγαζε λαθος νοημα…
Με αλλα λογια καποια παιδια μπορει να χρειαζονται τις διατυπωσεις του βιβλιου για να γραψουν, ειτε γιατι δεν κατανοουν καλα, ειτε γιατι δεν εχουν την ευφραδεια για να διατυπωσουν κατι μονοι τους, το ιδιο σωστα με το βιβλιο, γιαυτο χρειαζονται πχ οι αγνωστες πηγες και πιστευω χρειαζονται και αλλα θεματα με τετοια φιλοσοφια ωστε να εκλειψει εντελως το ‘’κασετοφωνο’’. Και αυτο δεν ισχυει μονο για τα μαθηματα της θεωρητικης καθως η μεθοδος και οι τυποι για να λυσεις πχ ενα μαθηματικο προβλημα αποστηθιζονται και αυτα, και λυνεις εφαρμοζοντας καποιους αλγεβρικους κανονες χωρις βαθια κατανοηση του τι κανεις, και αυτα τα μαθηματα ετσι που ειναι, ειναι ελαχιστα δημιουργικα.
Δεν μπορει να θετεις την δυνατοτητα αποστηθισης σαν βασικο προσον εισαγωγης στα πανεπιστημια γιατι ετσι θα παρεις και αναλογους επιστημονες, η αποστηθιση ειναι μια ευτελη και αναδημιουργικη ικανοτητα του ανθρωπινου μυαλου, τι θα κανεις μετα με αυτους, ερευνα, ή θα βαλεις μερικους ακομα δημοσιους υπαλληλους στην αναμονη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος
Καλησπερα! Ειμαι μαθητρια τριτης λυκειου και χρειαζομαι πραγματικα βοηθεια! Μεχρι και περυσι οι βαθμοι μου βρισκονταν κοντα στο 18,5 μαθαινοντας τα παντα με δικα μου λογια. Δυστυχως φετος στο φροντιστηριο μου ειπαν οτι χρειαζεται παπαγαλια, με την οποια ειχαμε μπορω να πω πολυ ασχημες σχεσεις Ολο το καλοκαιρι προσπαθω να μαθω την ιστορια παπαγαλια, αλλα δεν τα καταφερνω και πολυ καλα... Τη διαβαζω ανα προταση, μετα ανα παραγραφο και τελικα ολο το κειμενο και τα θυμαμαι πολυ καλα μονο μεχρι την επομενη μερα.. Αυριο γραφω στο φροντιστηριο, εχω ξεκινησει την επαναληψη καιρο πριν και σημερα που εκανα την τελευταια μου επαναληψη δεν θυμομουν τιποτα απο τα πρωτα μαθηματα Σας παρακαλω μπορειτε να μου προτεινετε κατι διαφορετικο απο αυτο που κανω; Στοχευω στη Στρατιωτικη Νομικη και η βαση ειναι πολυ υψηλη και φοβαμαι πως τελικα δεν θα τα καταφερω...
Προσπάθησε να γράφεις ό,τι μαθαίνεις, αν και χρονοβόρο κάποιους τους βοηθάει απίστευτα...
Επίσης ποτέ μην διαβάζεις κάτι χωρίς να το καταλάβεις σε βάθος. Θα το ξεχάσεις το ίδιο βράδυ. Κάνε πρώτα μία ανάγνωση το κείμενο να δεις περί τίνος πρόκειται, να μπορείς να το λες με δικά σου λόγια όπως έκανες μέχρι τώρα, κι ύστερα ξεκίνα παράγραφο-παράγραφο να αποστηθίζεις τα λόγια του βιβλίου, αφού θα έχεις καταλάβει τι διαβάζεις.
Επειδή με την παπαγαλία κι εγώ δεν τα πάω καλά, δεν νομίζω να μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω, σου λέω ό,τι έχω κάνει εγώ και με έχει βοηθήσει.
Υπάρχει παρόμοιο θέμα με πολλές απαντήσεις (έτσι κι αλλιώς τα μηνύματά μας θα μεταφερθούν εκεί αργά ή γρήγορα), κάνε μία αναζήτηση πάνω δεξιά, θα το βρείς
Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Κοίταξε να δεις. Στα φροντιστήρια έχουν δει πολλά τα μάτια των καθηγητών. Συχνά οι μαθητές που λένε ότι "το μαθαίνουν με δικά τους λόγια" σκοτώνουν εντελώς το νόημα. Έτσι οι καθηγητές, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο, λένε "μάθε το παπαγαλία". Αν πιστεύεις ότι χωρίς παπαγαλία αποδίδεις σωστά το μάθημα, συνέχισε έτσι. Είναι όμως πάντα έτσι;φετος στο φροντιστηριο μου ειπαν οτι χρειαζεται παπαγαλια, με την οποια ειχαμε μπορω να πω πολυ ασχημες σχεσεις Ολο το καλοκαιρι προσπαθω να μαθω την ιστορια παπαγαλια, αλλα δεν τα καταφερνω και πολυ καλα...
Δες σχετικό θέμα και ΕΔΩ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=71780
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 186240
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
χαχα μακαρι το ελπιζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό είναι μύθος που καλλιεργούν οι καθηγητές (και με το δίκιο τους) φοβούμενοι ότι τα "δικά σου λόγια" δεν θα είναι σωστά. Αν όμως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χωρίς να παπαγαλίσεις το βιβλίο, αποδώσεις το νόημα σωστά και με πληρότητα, δεν πρόκειται να σου αφαιρεθούν μόρια. Ίσως μάλιστα αυτό να εκτιμηθεί από τον βαθμολογητή, που έχει βαρεθεί να διαβάζει γραπτά παπαγάλων του βιβλίου.....δεδομενου οτι στις πανελληνιες εαν τα γραψω με δικα μου λογια θα μου αφαιρεθουν μορια....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- kathleenn
- rseven
- Τρελας123
- iamgiannhs
- tan07
- Lolipop7
- _baddie__
- nefelakii
- Aggel0sss
- xristoss
- maril8na
- Αναστασία197
- Mariahj
- Rozpanthiras
- Applepie
- Philologist
- Praxis
- francies_nolan
- Nikoleta05
- Drglitterstar
- Jessie
- xakounaamatata
- Marifei
- uparxhgoss
- Lia 2006
- Riaki28
- costasgeo
- Εριφύλη
- magiaantm
- Anwnumh
- Scandal
- krisd
- V. P
- brizoulis
- Ziggy 1
- Boulotof
- the purge
- ManiLaw
- Parrot
- uni77
- sofia!
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.