Guest 647452
Επισκέπτης
Μα μπορεί να είναι ήδη καλύτεροι!Και να διαβάζουν περισσότερο γύρω από τα ενδιαφέροντά τους.Όταν θα κριθείς αύριο μεθαύριο στην σχολή σου για τις γνώσεις σου(και όχι μόνο)πάνω στο αντικείμενο, ένα μαθητής που διάβαζε για τα οικονομικά(έτυχε να δω τι επιδιώκεις) κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών θα είναι σε ανώτερο επίπεδο από εσένα που διάβαζες για να γράψεις καλά ιστορία,θρησκευτικά,καλλιτεχνικά κλπ.Δεν είναι κανόνας αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο.Άλλωστε δεν έχει αξία το σχολείο.Κανένας δεν σου ζητάει βαθμολογία.Ούτε στην προπτυχιακή αλλά ούτε και στην μεταπτυχιακή σου εκπαίδευση.Οκ παιδιά.Ενταξει ότι και να λετε αυτο δεν αλλάζει.Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες πρέπει να είναι οι καλύτεροι.Αν θέλουν οι μαθητές του 17 να γίνουν παραστάτες να διαβάσουν λίγο.
Θα μπορούσες να μου πεις γιατί παραστάτες και σημαιοφόροι θα πρέπει να είναι οι υψηλά βαθμολογούμενοι;Γιατί απαραίτητα οι καλύτεροι δεν είναι και σου εξήγησα το γιατί.Και καλύτεροι σε τι ακριβώς;Αν βαθμολογείται η παπαγαλία και ο καθωσπρεπισμός τότε βεβαίως μιλάμε για τους καλύτερους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 647452
Επισκέπτης
Ή με κοροϊδεύεις ή δεν έχεις διαβάσει τίποτα από πάνω ή δεν καταλαβαίνεις τίποτα από πάνω.Πες μου τι ακριβώς να ξέρω και γω να μην συνεχίσω την αντιπαράθεση.Απο την στιγμη που βγαζουν τους μεγαλυτερους βαθμους γιατι να μην ειναι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 647452
Επισκέπτης
Δεν έχεις πει ούτε 1 επιχείρημα,με κάνεις να στο ζητάω και απαντάς προσβάλλοντας με.Με λες κομπλεξικό(έμμεσα) όταν αυτός που δεν μπορεί να δεχθεί τα προφανή τα οποία και σου αιτιολόγησα χωρίς να μου δόσεις ούτε 1 επιχείρημα είσαι εσύ.Και γω παιδί του 18-20 είμαι αλλά δεν θεωρώ ότι μειώνω τον εαυτό μου.Απλά είμαι ρεαλιστής και είμαι "κάτι" και χωρίς τους βαθμούς του σχολείου.Δυστυχώς σύντομα θα αντικρίσεις την πραγματικότητα και θα αντιληφθείς την πραγματική σου αξία,που καμία σχέση με αυτή του σχολείου δεν έχει,ξεκινώντας από τις πανελλήνιες,συνεχίζοντας με τις σπουδές και την ζωή σου.Δεν φταις εσύ. Αλίμονο.Όλα αυτά είναι απότοκα του εκπαιδευτικού συστήματος και της πλάνης που δημιουργεί.Γιαυτό σήμερα ερχόμαστε αντιμέτωποι με την κατρακύλα.Επειδή ζούσαμε( μερικοί ζείτε ακόμα) στην πλάνη.Καλή συνέχεια.Μαλλον εσυ δεν ξερεις τι λες.Γιατι τοσο κομπλεξ με τους αριστους μαθητες?Πως ακυρωνουν μερικοι τα παιδια του 18-20?
Δεν συνεχίζω την συζήτηση γιατί δεν επιχειρηματολογείς τις θέσεις σου και είσαι εξαιρετικά εριστικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν και τα σχολεία να λειτουργούν στη βάση ουσιωδών στόχων, και όχι στη βάση αυθαίρετων αριθμών που ουδεμία σχέση με τη γνώση έχουν, παρά μόνο με την σύγκριση μικρών παιδιών μεταξύ τους, ως σαν να ψάχνουμε το φθηνότερο αρνί σε κρεοπωλείο. Αλίμονο αν η αριστεία δε βασίζεται στη γνώση αυτή καθεαυτή, αλλά στο πόσο καλύτερος είμαι από μερικά αυθαίρετα άτομα. Αυτό που πέταξες για τις Πανελλήνιες καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι άσχετο. Δεν είπα να μη γράφουν διαγωνίσματα, βαθμούς είπα να μην παίρνουν. Και σιγά την προσαρμογή, για 17χρονα μιλάμε, όχι για καθυστερημένα 5χρονα.
Γιατί κόπτεσαι να αλλάξουν τα παιδιά το motivation τους; Όσοι θέλουν να διαβάζουν για τη γνώση θα την αποκτούν έτσι και αλλιώς, και όσοι θέλουν να διαβάζουν για βαθμούς θα τους δίνει ένα παραπάνω κίνητρο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Δεν επινόησαν τα παιδιά τους βαθμούς. Δεν είναι τόσο μαζοχιστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν και τα σχολεία να λειτουργούν στη βάση ουσιωδών στόχων, και όχι στη βάση αυθαίρετων αριθμών που ουδεμία σχέση με τη γνώση έχουν, παρά μόνο με την σύγκριση μικρών παιδιών μεταξύ τους, ως σαν να ψάχνουμε το φθηνότερο αρνί σε κρεοπωλείο. Αλίμονο αν η αριστεία δε βασίζεται στη γνώση αυτή καθεαυτή, αλλά στο πόσο καλύτερος είμαι από μερικά αυθαίρετα άτομα. Αυτό που πέταξες για τις Πανελλήνιες καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι άσχετο. Δεν είπα να μη γράφουν διαγωνίσματα, βαθμούς είπα να μην παίρνουν. Και σιγά την προσαρμογή, για 17χρονα μιλάμε, όχι για καθυστερημένα 5χρονα.
Κι εγώ συμφωνώ ότι δεν πρέπει να γίνονται παρελάσεις. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον μπροστά στο πραγματικό παιδαγωγικό πρόβλημα που τίθεται. Εσύ μπορείς να λες "χωρίς ασφαλώς να χαρακτηρίζονται αρνητικά οι αδύναμοι" έλα όμως που χαρακτηρίζονται. Δεν έχουν δικαίωμα λέει στη σημαία, και ποιος είσαι εσύ ρε φίλε που αναθέτεις ως μονάρχης τα σύμβολα του έθνους;
Ξαναλέω, να μάθουν τα παιδιά να μοχθούν για ουσιώδεις στόχους γνώσης. Όχι για εθνικά σύμβολα που τους ανήκουν ούτως ή άλλως. Ούτε για να αποδειχθούν καλύτεροι των φίλων τους.
Φώτη, είχα βγάλει μια χρονιά 19.9 και έχασα τη σημαία, δεν την αξίζω; Στο διπλανό σχολείο ο σημαιοφόρος βγήκε με 17.3 . Την άξιζε τη σημαία παραπάνω από μένα; Να απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις.
Πώς ακριβώς αυτό που είπα για τις πανελληνιες είναι άσχετο;; Αν ερμηνεύω σωστά αυτά που γράφεις, διατείνεσαι ότι τα παιδιά δεν πρέπει να αξιολογούνται βαθμολογικά, αλλά ξαφνικά στα 18 τους να δώσουν πανελληνιες και να διαγωνιστούν για μια υψηλή βαθμολογία. Ξαφνικό δε θα τους έρθει;;
Και όταν λες να γράφουν διαγωνίσματα, πώς το εννοείς;; Να γράφουν χωρίς να παίρνουν βαθμό;; Δηλαδή δε θα διορθώνει ο καθηγητής τα λάθη τους;;
Όπως και να το κάνουμε, χρειάζεται να δίνουμε κίνητρα, ώστε οι μαθητές να θέτουν υψηλούς βαθμολογικού στόχους. Γι αυτό και υπάρχουν η επιβράβευση, οι βαθμοί, τα αριστεία, τα βραβεία,ακόμα και η σημαια(αν και επαναλαμβάνω ότι κατά τη γνώμη μου πρέπει να καταργηθούν οι παρελάσεις).
Βαθμοί υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Και λογικό, αφού διαφορετικά θα καλλιεργηθεί η νοοτροπία της ησσονος προσπαθειας(που τόσο έχει διαποτίσει τον νεοέλληνα).
Στο σημερινές κοινωνίες, όπου ο ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας έχει φτάσει στα ύψη λόγω και παγκοσμιοποίησης, πετυχαίνει εκείνος που προσπαθεί, πειθαρχεί και δεν αποσπάται από το στόχο του. Τέτοιες αξίες πρέπει να μεταγγίσουμε στα παιδιά,
μπάς και αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Και διατυπώνω αυτές τις σκέψεις όχι για να σου επιτεθώ, άλλο στο πλαίσιο ενός ευρύτερου παιδαγωγικού προβληματισμού. Δεν χρειάζεται να αρπάζεσαι αγορι μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος
Εν προκειμένω, το πρόβλημα δεν έγκειται στην ίδια την αξιολόγηση αλλά στην διαδικασία, με κυριότερο πρόβλημα το ότι τα βαθμολογικά κριτήρια δεν είναι καθολικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 647452
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Κλεάνθη δίχως κάποιας μορφής αξιολόγηση δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει οτιδήποτε.
Εν προκειμένω, το πρόβλημα δεν έγκειται στην ίδια την αξιολόγηση αλλά στην διαδικασία, με κυριότερο πρόβλημα το ότι τα βαθμολογικά κριτήρια δεν είναι καθολικά.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ τι θέλεις να πεις, ωστόσο η κατάργηση των βαθμών αναφέρεται διεθνώς ως "καινοτόμα πρακτική ενδυνάμωσης της αξιολόγησης" (μεταφράζω αγγλικό όρο που έχω διαβάσει). Όχι μόνο δεν ακυρώνει την αξιολόγηση, αλλά την προωθεί στα ουσιώδη της στοιχεία, αποβάλλοντας τις αυθαιρεσίες που προανέφερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν μπορώ να αντιληφθώ τι θέλεις να πεις, ωστόσο η κατάργηση των βαθμών αναφέρεται διεθνώς ως "καινοτόμα πρακτική ενδυνάμωσης της αξιολόγησης" (μεταφράζω αγγλικό όρο που έχω διαβάσει). Όχι μόνο δεν ακυρώνει την αξιολόγηση, αλλά την προωθεί στα ουσιώδη της στοιχεία, αποβάλλοντας τις αυθαιρεσίες που προανέφερα.
Εννοώ ότι το ζητούμενο είναι να έχεις μια αντιπροσωπευτική αξιολόγηση και προκειμένου να γίνει αυτό πρέπει να ισχύουν πανελλαδικώς τα ίδια βαθμολογικά κριτήρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Δεν θυμαμαι ποτε ειχε γινει το επεισοδιο με ενα παιδακι,και το πηγαν μεχρι και στο γραφειο του Τσιπρα.Δηλαδη τοσο σημαντικο ηταν,θιγοταν τοσο πολυ η δημοσια εικονα της χωρας ωστε να απασχολησει ενα τετοιο θεμα τον ιδιο τον προθυπουργο;Διοτι σιγουρα απο την καλη του την καρδια δεν κανονισε την επισκεψη.Γιατι δεν εχει δεχτει ποτε επισκεψη στο γραφειο του απο εναν Ελληνα φορολογουμενο;
Γι'αυτο λεω το θεμα με την σημαια απλα γινεται τραγικο,αλιμονο εαν καταληξουμε να τσακωνομαστε ποιος θα σηκωσει την σημαια που ειναι απλα μια συμβολικη κινηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chem2000
Διάσημο μέλος
Γενικότερα,ο καθένας έχει δικαίωμα να την κρατήσει.Και ο μαθητής του 14 και του 15 και του 16 και οποισδήποτε αγαπάει και σέβεται τη χώρα!Επίσης,αυτός που βγάζει 17 σημαίνει οτι δεν διαβάζει;Και αν έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία που δεν του επιτρέπει να βγάλει καλύτερους βαθμούς;
Εν κατακλείδι,αν θέλουμε ακόμα να κρατάνε τη σημαία άτομα με άριστους βαθμούς με το πρόσχημα οτι νιώθουν επιβράβευση για τους κόπους τους,τότε ας αλλάξουν οι τρόποι βαθμολόγησης.Κι εγώ δε θεωρώ σωστό να σταματήσει η αξιολόγηση των μαθητών.Ωστόσο,πρέπει επιτέλους να γίνεται αντικειμενικά!!Μόνο τότε θα δεχθώ να κρατήσει τη σημαία ο άριστος.Γιατί αν υπάρχει αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση τότε 19 θα παίρνουν αυτοί που διάβασαν όντως πολύ!Αυτά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.