Πώς να επιλέγονται οι σημαιοφόροι;

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οκ παιδιά.Ενταξει ότι και να λετε αυτο δεν αλλάζει.Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες πρέπει να είναι οι καλύτεροι.Αν θέλουν οι μαθητές του 17 να γίνουν παραστάτες να διαβάσουν λίγο.
Μα μπορεί να είναι ήδη καλύτεροι!Και να διαβάζουν περισσότερο γύρω από τα ενδιαφέροντά τους.Όταν θα κριθείς αύριο μεθαύριο στην σχολή σου για τις γνώσεις σου(και όχι μόνο)πάνω στο αντικείμενο, ένα μαθητής που διάβαζε για τα οικονομικά(έτυχε να δω τι επιδιώκεις) κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών θα είναι σε ανώτερο επίπεδο από εσένα που διάβαζες για να γράψεις καλά ιστορία,θρησκευτικά,καλλιτεχνικά κλπ.Δεν είναι κανόνας αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο.Άλλωστε δεν έχει αξία το σχολείο.Κανένας δεν σου ζητάει βαθμολογία.Ούτε στην προπτυχιακή αλλά ούτε και στην μεταπτυχιακή σου εκπαίδευση.

Θα μπορούσες να μου πεις γιατί παραστάτες και σημαιοφόροι θα πρέπει να είναι οι υψηλά βαθμολογούμενοι;Γιατί απαραίτητα οι καλύτεροι δεν είναι και σου εξήγησα το γιατί.Και καλύτεροι σε τι ακριβώς;Αν βαθμολογείται η παπαγαλία και ο καθωσπρεπισμός τότε βεβαίως μιλάμε για τους καλύτερους. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Απο την στιγμη που βγαζουν τους μεγαλυτερους βαθμους γιατι να μην ειναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Απο την στιγμη που βγαζουν τους μεγαλυτερους βαθμους γιατι να μην ειναι?
Ή με κοροϊδεύεις ή δεν έχεις διαβάσει τίποτα από πάνω ή δεν καταλαβαίνεις τίποτα από πάνω.Πες μου τι ακριβώς να ξέρω και γω να μην συνεχίσω την αντιπαράθεση.:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Μαλλον εσυ δεν ξερεις τι λες.Γιατι τοσο κομπλεξ με τους αριστους μαθητες?Πως ακυρωνουν μερικοι τα παιδια του 18-20?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μαλλον εσυ δεν ξερεις τι λες.Γιατι τοσο κομπλεξ με τους αριστους μαθητες?Πως ακυρωνουν μερικοι τα παιδια του 18-20?
Δεν έχεις πει ούτε 1 επιχείρημα,με κάνεις να στο ζητάω και απαντάς προσβάλλοντας με.Με λες κομπλεξικό(έμμεσα) όταν αυτός που δεν μπορεί να δεχθεί τα προφανή τα οποία και σου αιτιολόγησα χωρίς να μου δόσεις ούτε 1 επιχείρημα είσαι εσύ.Και γω παιδί του 18-20 είμαι αλλά δεν θεωρώ ότι μειώνω τον εαυτό μου.Απλά είμαι ρεαλιστής και είμαι "κάτι" και χωρίς τους βαθμούς του σχολείου.Δυστυχώς σύντομα θα αντικρίσεις την πραγματικότητα και θα αντιληφθείς την πραγματική σου αξία,που καμία σχέση με αυτή του σχολείου δεν έχει,ξεκινώντας από τις πανελλήνιες,συνεχίζοντας με τις σπουδές και την ζωή σου.Δεν φταις εσύ. Αλίμονο.Όλα αυτά είναι απότοκα του εκπαιδευτικού συστήματος και της πλάνης που δημιουργεί.Γιαυτό σήμερα ερχόμαστε αντιμέτωποι με την κατρακύλα.Επειδή ζούσαμε( μερικοί ζείτε ακόμα) στην πλάνη.Καλή συνέχεια.

Δεν συνεχίζω την συζήτηση γιατί δεν επιχειρηματολογείς τις θέσεις σου και είσαι εξαιρετικά εριστικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν και τα σχολεία να λειτουργούν στη βάση ουσιωδών στόχων, και όχι στη βάση αυθαίρετων αριθμών που ουδεμία σχέση με τη γνώση έχουν, παρά μόνο με την σύγκριση μικρών παιδιών μεταξύ τους, ως σαν να ψάχνουμε το φθηνότερο αρνί σε κρεοπωλείο. Αλίμονο αν η αριστεία δε βασίζεται στη γνώση αυτή καθεαυτή, αλλά στο πόσο καλύτερος είμαι από μερικά αυθαίρετα άτομα. Αυτό που πέταξες για τις Πανελλήνιες καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι άσχετο. Δεν είπα να μη γράφουν διαγωνίσματα, βαθμούς είπα να μην παίρνουν. Και σιγά την προσαρμογή, για 17χρονα μιλάμε, όχι για καθυστερημένα 5χρονα.

Γιατί κόπτεσαι να αλλάξουν τα παιδιά το motivation τους; Όσοι θέλουν να διαβάζουν για τη γνώση θα την αποκτούν έτσι και αλλιώς, και όσοι θέλουν να διαβάζουν για βαθμούς θα τους δίνει ένα παραπάνω κίνητρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν κόπτομαι να αλλάξουν τα παιδιά το motivation τους, κόπτομαι να αλλάξει το σχολείο τα πρότυπα που διδάσκει στα παιδιά, μόνο και μόνο για να κρύψει τις ελλείψεις του κάτω από το χαλί των αρίστων.

Δεν επινόησαν τα παιδιά τους βαθμούς. Δεν είναι τόσο μαζοχιστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν και τα σχολεία να λειτουργούν στη βάση ουσιωδών στόχων, και όχι στη βάση αυθαίρετων αριθμών που ουδεμία σχέση με τη γνώση έχουν, παρά μόνο με την σύγκριση μικρών παιδιών μεταξύ τους, ως σαν να ψάχνουμε το φθηνότερο αρνί σε κρεοπωλείο. Αλίμονο αν η αριστεία δε βασίζεται στη γνώση αυτή καθεαυτή, αλλά στο πόσο καλύτερος είμαι από μερικά αυθαίρετα άτομα. Αυτό που πέταξες για τις Πανελλήνιες καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι άσχετο. Δεν είπα να μη γράφουν διαγωνίσματα, βαθμούς είπα να μην παίρνουν. Και σιγά την προσαρμογή, για 17χρονα μιλάμε, όχι για καθυστερημένα 5χρονα.

Κι εγώ συμφωνώ ότι δεν πρέπει να γίνονται παρελάσεις. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον μπροστά στο πραγματικό παιδαγωγικό πρόβλημα που τίθεται. Εσύ μπορείς να λες "χωρίς ασφαλώς να χαρακτηρίζονται αρνητικά οι αδύναμοι" έλα όμως που χαρακτηρίζονται. Δεν έχουν δικαίωμα λέει στη σημαία, και ποιος είσαι εσύ ρε φίλε που αναθέτεις ως μονάρχης τα σύμβολα του έθνους;

Ξαναλέω, να μάθουν τα παιδιά να μοχθούν για ουσιώδεις στόχους γνώσης. Όχι για εθνικά σύμβολα που τους ανήκουν ούτως ή άλλως. Ούτε για να αποδειχθούν καλύτεροι των φίλων τους.

Φώτη, είχα βγάλει μια χρονιά 19.9 και έχασα τη σημαία, δεν την αξίζω; Στο διπλανό σχολείο ο σημαιοφόρος βγήκε με 17.3 . Την άξιζε τη σημαία παραπάνω από μένα; Να απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις.

Πώς ακριβώς αυτό που είπα για τις πανελληνιες είναι άσχετο;; Αν ερμηνεύω σωστά αυτά που γράφεις, διατείνεσαι ότι τα παιδιά δεν πρέπει να αξιολογούνται βαθμολογικά, αλλά ξαφνικά στα 18 τους να δώσουν πανελληνιες και να διαγωνιστούν για μια υψηλή βαθμολογία. Ξαφνικό δε θα τους έρθει;;
Και όταν λες να γράφουν διαγωνίσματα, πώς το εννοείς;; Να γράφουν χωρίς να παίρνουν βαθμό;; Δηλαδή δε θα διορθώνει ο καθηγητής τα λάθη τους;;

Όπως και να το κάνουμε, χρειάζεται να δίνουμε κίνητρα, ώστε οι μαθητές να θέτουν υψηλούς βαθμολογικού στόχους. Γι αυτό και υπάρχουν η επιβράβευση, οι βαθμοί, τα αριστεία, τα βραβεία,ακόμα και η σημαια(αν και επαναλαμβάνω ότι κατά τη γνώμη μου πρέπει να καταργηθούν οι παρελάσεις).
Βαθμοί υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Και λογικό, αφού διαφορετικά θα καλλιεργηθεί η νοοτροπία της ησσονος προσπαθειας(που τόσο έχει διαποτίσει τον νεοέλληνα).
Στο σημερινές κοινωνίες, όπου ο ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας έχει φτάσει στα ύψη λόγω και παγκοσμιοποίησης, πετυχαίνει εκείνος που προσπαθεί, πειθαρχεί και δεν αποσπάται από το στόχο του. Τέτοιες αξίες πρέπει να μεταγγίσουμε στα παιδιά,
μπάς και αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στους βαθμούς τετραμήνου αναφέρομαι. Ποιος χέστηκε για τα διαγωνίσματα, από τα διαγωνίσματα επιλέγουν σημαιοφόρο? Κατά τα άλλα, δε νομίζω πως απαντάς στην ουσία, δε δέχομαι αναντίρρητα τα κίνητρα "υψηλών βαθμολογικών στόχων".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Μου φαίνεται πως εσυ δεν απαντάς σε τίποτα και βρίσκεσαι σε αμηχανία. Με ποια λογική να καταργηθούν οι βαθμοί των τετραμήνων, αλλά όχι των διαγωνισματων;; Και πάλι δε θα υπάρχει διάκριση;;
Και διατυπώνω αυτές τις σκέψεις όχι για να σου επιτεθώ, άλλο στο πλαίσιο ενός ευρύτερου παιδαγωγικού προβληματισμού. Δεν χρειάζεται να αρπάζεσαι αγορι μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε με ενδιαφέρει τι κάνουν σε ένα διαγώνισμα. Στο δικό μου σχολείο, σε μερικά διαγωνίσματα βαθμολογούσαν στα 100, σε μερικά στα 20, σε μερικά στα 5, σε μερικά καθόλου. Δε με ενδιαφέρει, εκεί υπάρχει τουλάχιστον μια αντιστοίχηση πρακτική, είχες δηλαδή μια απόδοση αντικειμενική πάνω στο γραπτό 70%, απάντησες 7 στις 10 ερωτήσεις. Αυτό είναι καθαρό και αντικειμενικό. Δε συγκρίνει μαθητές μεταξύ τους. Καμία σχέση με την αυθαίρετη βαθμολογία τετραμήνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Κλεάνθη δίχως κάποιας μορφής αξιολόγηση δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει οτιδήποτε.

Εν προκειμένω, το πρόβλημα δεν έγκειται στην ίδια την αξιολόγηση αλλά στην διαδικασία, με κυριότερο πρόβλημα το ότι τα βαθμολογικά κριτήρια δεν είναι καθολικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είναι ανήκουστο να βαθμολογείται ένα παιδί για τον χαρακτήρα του.Τι πάει να πει είσαι ήσυχος και θα ευνοηθείς ή άτακτος και θα χαντακωθείς.Μόνο από τα προφορικά δεν εξαρτάται ο προφορικός βαθμός τετραμήνου.Καμία αντικειμενικότητα.Το βαθμοθηρικό σύστημα έχει δείξει τα αποτελέσματά του.Λίγοι είναι οι προσκολλημένοι σε αυτό πλέον.Μέχρι και το εξωτερικό μας έχει πάρει χαμπάρι και μεις το έχουμε καμάρι.Άντε να παρελαύνουν και τα κυλικεία να δούμε ποιο δίνει την φαινομενικά καλύτερη τυρόπιτα.
:giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
D3admus σε πρόσβαλα εγώ;Μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις τι λέω.Απο την στιγμή που οι καλύτεροι βγάζουν μεγάλους βαθμούς γιατί να επιβραβεύονται;Τι το πέρασαμε εδώ σοσιαλισμό έχουμε;Οι καλύτεροι Οσο και αν ενοχλεί κάποιους πρέπει να βραβεύονται.Σκεψου να είναι σημαιοφόρος ένας μαθητής του 14 που κάνει φασαρία αυτο είναι ωραίο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Γιατί να σηκώνουν την σημαία μόνο οι άριστοι δεν το καταλαβαίνω ; Τι σχέση ο άριστος μαθητής με την ελληνική σημαία ; Οι υπόλοιποι μαθητές επειδή δεν είναι άριστοι δεν έχουν δικαίωμα να σηκώνουν την ελληνική σημαία ;
Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κλεάνθη δίχως κάποιας μορφής αξιολόγηση δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει οτιδήποτε.

Εν προκειμένω, το πρόβλημα δεν έγκειται στην ίδια την αξιολόγηση αλλά στην διαδικασία, με κυριότερο πρόβλημα το ότι τα βαθμολογικά κριτήρια δεν είναι καθολικά.

Δεν μπορώ να αντιληφθώ τι θέλεις να πεις, ωστόσο η κατάργηση των βαθμών αναφέρεται διεθνώς ως "καινοτόμα πρακτική ενδυνάμωσης της αξιολόγησης" (μεταφράζω αγγλικό όρο που έχω διαβάσει). Όχι μόνο δεν ακυρώνει την αξιολόγηση, αλλά την προωθεί στα ουσιώδη της στοιχεία, αποβάλλοντας τις αυθαιρεσίες που προανέφερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Ας διαβάσουν δεν είναι δύσκολο να ανοίξουν ένα βιβλίο και να μην παίζουν lol.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ τι θέλεις να πεις, ωστόσο η κατάργηση των βαθμών αναφέρεται διεθνώς ως "καινοτόμα πρακτική ενδυνάμωσης της αξιολόγησης" (μεταφράζω αγγλικό όρο που έχω διαβάσει). Όχι μόνο δεν ακυρώνει την αξιολόγηση, αλλά την προωθεί στα ουσιώδη της στοιχεία, αποβάλλοντας τις αυθαιρεσίες που προανέφερα.

Εννοώ ότι το ζητούμενο είναι να έχεις μια αντιπροσωπευτική αξιολόγηση και προκειμένου να γίνει αυτό πρέπει να ισχύουν πανελλαδικώς τα ίδια βαθμολογικά κριτήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Καταλαβαινω την ιστορια και τον συμβολισμο του "εθιμου" ο μαθητης με αριστες επιδοσεις να γινεται σημαιοφορος ωστοσο το βρισκω παντελως αδιαφορο το ποιος κουβαλαει την σημαια.Εχουν γινει παλια επεισοδια σχετικα με την εθνικοτητα αυτου που σηκωνει την σημαια,αλλα ειλικρινα τι σημασια εχει; Εαν καποιος σηκωνει την σημαια ενω δεν πιστευει σε αυτην ειλικρινα δεν κανει κακο σε εμας,αλλα ο ιδιος "ξευτιλιζεται" οποτε δεδομενου οτι παει λυθηκε και αυτο,δεν βλεπω τον λογο να μην παιρνει την σημαια ενας τυχαιος μαθητης μετα απο κληρωση και αποδοχη φυσικα της σημαιας.

Δεν θυμαμαι ποτε ειχε γινει το επεισοδιο με ενα παιδακι,και το πηγαν μεχρι και στο γραφειο του Τσιπρα.Δηλαδη τοσο σημαντικο ηταν,θιγοταν τοσο πολυ η δημοσια εικονα της χωρας ωστε να απασχολησει ενα τετοιο θεμα τον ιδιο τον προθυπουργο;Διοτι σιγουρα απο την καλη του την καρδια δεν κανονισε την επισκεψη.Γιατι δεν εχει δεχτει ποτε επισκεψη στο γραφειο του απο εναν Ελληνα φορολογουμενο;

Γι'αυτο λεω το θεμα με την σημαια απλα γινεται τραγικο,αλιμονο εαν καταληξουμε να τσακωνομαστε ποιος θα σηκωσει την σημαια που ειναι απλα μια συμβολικη κινηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,982 μηνύματα.
Εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο συγχέουμε την καλή βαθμολογία με όλο αυτό.Αναφέρθηκε παραπάνω πως το να έχεις τη σημαία στα χέρια σου,επιβραβεύει τον κόπο σου στο σχολείο κτλ...Και έρχομαι και εγώ τώρα και ρωτάω:Πρώτον,ποιος μαθητής εκεί έξω παίρνει τη σημαία για να νιώσει "ηθική" ικανοποίηση για το "διάβασμα" που έχει ρίξει ή για να τιμήσει την πατρίδα;Οι περισσότεροι δέχονται να την κουβαλήσουν για να το κάνουν πρώτο θέμα στο ινσταγκραμ και για να ανεβάσουν φωτογραφίες.Δεύτερον,ποιος μαθητής δημοσίου σχολείου διαβάζει τόσο δα πολύ ώστε να αξίζει στο 100% τους βαθμούς του;Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων,που πραγματικά αγαπούν το διάβασμα και το δείχνουν,οι υπόλοιποι απλά μαθαίνουν απέξω 5 σελίδες στην ιστορία,γράφουν 20 και voila!Πήραν 19 στο τετράμηνο και είναι υποψήφιοι να κρατήσουν τη σημαία,επειδή διάβασαν 5 σελιδούλες...Μα τι κόπος τέλος πάντων..Το αστείο είναι πως αν τους ρωτήσεις μετά δε θυμούνται καν ούτε τη θεματολογία των μαθημάτων.Τέλος πάντων,επειδή θα με πείτε και κομπλεξική επειδή τα λέω αυτά,κι εγώ μαθήτρια του 19 ήμουν.Φέτος είχα την ευκαιρία να πάρω τη σημαία και αρνήθηκα γιατί πολύ απλά δεν θεωρώ οτι έχω μοχθήσει και πολύ για τους βαθμούς που οι καθηγητές μου έδωσαν απλόχερα.Προτίμησα να την πάρει κάποιος άλλος.
Γενικότερα,ο καθένας έχει δικαίωμα να την κρατήσει.Και ο μαθητής του 14 και του 15 και του 16 και οποισδήποτε αγαπάει και σέβεται τη χώρα!Επίσης,αυτός που βγάζει 17 σημαίνει οτι δεν διαβάζει;Και αν έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία που δεν του επιτρέπει να βγάλει καλύτερους βαθμούς;
Εν κατακλείδι,αν θέλουμε ακόμα να κρατάνε τη σημαία άτομα με άριστους βαθμούς με το πρόσχημα οτι νιώθουν επιβράβευση για τους κόπους τους,τότε ας αλλάξουν οι τρόποι βαθμολόγησης.Κι εγώ δε θεωρώ σωστό να σταματήσει η αξιολόγηση των μαθητών.Ωστόσο,πρέπει επιτέλους να γίνεται αντικειμενικά!!Μόνο τότε θα δεχθώ να κρατήσει τη σημαία ο άριστος.Γιατί αν υπάρχει αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση τότε 19 θα παίρνουν αυτοί που διάβασαν όντως πολύ!Αυτά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top