Πώς να επιλέγονται οι σημαιοφόροι;

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τζόνι, το ακριβώς αντίθετο! Προφανώς μπορείς να το βλέπεις έτσι το θέμα, ως αμοιβή και λάφυρο. Δεν κρίνω αυτό (είναι άλλη συζήτηση αν θες), απλά το τονίζω επειδή κάποιοι θεωρούν πως έχει κάποιο πατριωτικό σκέλος η όλη ιστορία και πλασάρονται μάλιστα ως "προστάτες του έθνους" ενώ η ουσία είναι ακριβώς αυτή που είπες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 23,811 μηνύματα.
Εσένα τι σε νοιάζει τι θεωρώ εγώ ως αμοιβή; Αυτό που κάποιοι εδώ μέσα ξέρετε τι είναι το καλό των άλλων, τι θα έπρεπε να έχουν ως ιδανικά, τι θα έπρεπε να θεωρούν ως αμοιβή κλπ με ξεπερνάει. Διαφορετικοί άνθρωποι έχουν διαφορετικές απόψεις και όχι, η δική σας δεν είναι η πιο σωστή, ξεπεράστε το.


Nαι έλα ντε! Μάλλον έχεις αξιες όταν είναι ιδιες με τις δικές τους! Αλλιώς εισαι για τον Καιαδα και αντιπαθητικος.
Δεν πειράζει όπως λέει και η Χιμέλα .... σειρά δικιά μας να πουμε το "θα μπορέσουμε να ζήσουμε και έτσι" χαχαχα =D


ειχα πει στην χιμέλα πως θα ξανακτυπήσω ... φέρνοντας τον συνομιλητή στην θέση που με ειχε φέρει και αυτος!

Τζόνι, το ακριβώς αντίθετο! Προφανώς μπορείς να το βλέπεις έτσι το θέμα, ως αμοιβή και λάφυρο. Δεν κρίνω αυτό (είναι άλλη συζήτηση αν θες), απλά το τονίζω επειδή κάποιοι θεωρούν πως έχει κάποιο πατριωτικό σκέλος η όλη ιστορία και πλασάρονται μάλιστα ως "προστάτες του έθνους" ενώ η ουσία είναι ακριβώς αυτή που είπες.


Έχει σιγουρα. Και εμενα θα με ενδιέφερε να εμφυσήσω το πατριωτικο σκέλος στους μαθητες που θα ειχα σε μια δυσκολη περιοδο τουρκικων προκλησεων και αμφισβητησεων. Κοιτα εμενα δεν θα με ενδιέφερε καθολου γιατι όπως δεν διώχνουνε κάτι απαράδεκτους που δεν τους νοιάζει τιποτα και δεν μιλάνε ποτε στα παιδια και για τιποτα έτσι δεν θα διώχνανε και μένα που θα ήμουν το αντιθετο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BellaVita

Νεοφερμένος

Η Ελισάβετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Θεωρώ πως κανένα παιδί δεν κάνει παρέλαση για να τιμήσει την Ελλάδα - πλέον! Ακόμα κι αν υπάρχουν κάποιοι θα είναι μετρημένοι.. Δεν γίνεται ωστόσο να υπάρχει αυτή η διάκριση μεταξύ άριστου και κακού μαθητή... Δηλαδή αν είσαι κακός μαθητής δεν μπορείς να έχεις άλλες αρετές; Είσαι λιγότερο καλός άνθρωπος; Ποτέ μου δεν το κατάλαβα αυτό, κι όταν το "συνειδητοποίησα" (λίγο αργά βέβαια) σταμάτησα και η ίδια να συμμετέχω στις παρελάσεις! Δεν τιμάω την Ελλάδα με το να με αναγκάζεις να φοράω ζώνες για φούστα και τακούνια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κλήρωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Γιατί να επιλέγονται; Η λύση είναι απλή: ΟΛΟΙ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΙ.


Υ.Γ. Θα ήθελα να μάθω ποια κράτη (εκτός Ελλάδας και Βόρειας Κορέας) έχουν ακόμα ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ παρελάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υ.Γ. Θα ήθελα να μάθω ποια κράτη (εκτός Ελλάδας και Βόρειας Κορέας) έχουν ακόμα ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ παρελάσεις.
Στην Κύπρο!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Κανονικά όπως και τωρα.Ειναι επιβράβευση για τον μαθητή.Πχ εγώ ημουν σημαιοφόρος στο δημοτικό και στο γυμνάσιο επειδή ημουν ο καλύτερος άρα γιατί να πάρει τη σημαία ένας μαθητής του 17 πχ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το πρόβλημα ξεκινάει από τους βαθμούς. Αν καταργηθούν οι βαθμοί, κάθε αντιπαιδαγωγική ανταγωνιστική διάκριση και δήθεν επιβράβευση δε θα έχει βάση να στηριχθεί. Αυτό είναι το κύριο. Η κατάργηση των παρελάσεων είναι πιο πολύ θεαθήναι παρά ουσία. Το απόστημα πρέπει να σπάσει στη ρίζα του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Να καταργηθούν οι βαθμοί παιδιά. Μετά στο πανεπιστήμιο θα μπαίνει όποιος ζυγίζει περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στο Πανεπιστήμιο μπαίνει κάποιος γράφοντας Πανελλήνιες, όχι με τους βαθμούς του στο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Να καταργηθούν τα σχολεία γενικά. Βάζουν στα παιδιά ασκήσεις και τους ζορίζουν με γλώσσα, μαθηματικά και φυσική ενώ θα έπρεπε να παίζουν μέχρι την εφηβεία τους και να αναπτύσσουν τις καλλιτεχνικές τους φύσεις. Και μετά την εφηβεία πάλι δε χρειάζεται το σχολείο και το πανεπιστήμιο, όλα αυτά γίνονται στον βωμό του καπιταλισμού και του ιμπεριαλισμού για να δημιουργηθούν εργάτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τζόνι, ήμουν σαφέστατος: Να καταργηθούν οι βαθμοί. Όχι τα σχολεία, όχι οι ασκήσεις, οι βαθμοί. Σε δυσκολεύει κάτι στη δομή των κύριων δηλωτικών προτάσεων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τζόνι, ήμουν σαφέστατος: Να καταργηθούν οι βαθμοί. Όχι τα σχολεία, όχι οι ασκήσεις, οι βαθμοί. Σε δυσκολεύει κάτι στη δομή των κύριων δηλωτικών προτάσεων;

Μα, συμφωνώ, και επίσης επαυξάνω! Είναι πολύ καταπιεστικά τα σχολεία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλοδεχούμενη η σύμπλευση με τις πλέον καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές παγκοσμίως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κανονικά όπως και τωρα.Ειναι επιβράβευση για τον μαθητή.Πχ εγώ ημουν σημαιοφόρος στο δημοτικό και στο γυμνάσιο επειδή ημουν ο καλύτερος άρα γιατί να πάρει τη σημαία ένας μαθητής του 17 πχ;
Επιβράβευση γιατί;Που περπάτησες κάποια μέτρα με μια Ελληνική σημαία;Το κύρος μεταξύ των ψωνισμένων-στάσιμων της κοινωνίας;Όταν έχεις ίδια βαθμολογία με άλλους και γίνεται κλήρωση δεν είσαι ο καλύτερος αλλά ο τυχερός.Συνεπώς δεν αντικατοπτρίζει πάντα τον καλύτερο.Επίσης το αν είσαι καλύτερος δεν το δείχνουν οι βαθμοί.Πολλά παιδιά του 18 βρίσκονται σε πολύ ανώτερο γνωστικό και νοητικό επίπεδο από το καλό παιδί της τάξης που βγάζει 19 και 9/13. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Τζόνι, ήμουν σαφέστατος: Να καταργηθούν οι βαθμοί. Όχι τα σχολεία, όχι οι ασκήσεις, οι βαθμοί. Σε δυσκολεύει κάτι στη δομή των κύριων δηλωτικών προτάσεων;

Αν καταργηθούν οι βαθμοί τότε ποιος θα διαβάζει;; Αν τα παιδιά δεν έχουν και λίγη άμιλλα μεταξύ τους(ευγενή φυσικά), πώς θα επιδιώξουν να γίνουν καλύτερα;; Και τι δηλαδή, όταν φτάσουν στα 17 τους τότε θα τα βάλουμε να διαγωνιστούν στο τόσο ψυχοφθόρο σύστημα εξετάσεων των πανελληνίων;; Αυτό κι αν είναι αντιπαιδαγωγικό.

Κατ' εμε δεν πρέπει να γίνονται παρελάσεις. Εντούτοις, καθότι καμία κυβέρνηση δε φαίνεται πρόθυμη να τις καταργήσει, χρειάζεται ο καλύτερος να είναι σημαιοφόρος, χωρίς ασφαλώς να χαρακτηρίζονται αρνητικά οι πιο αδύναμοι σχολικά μαθητές. Γιατί τέτοια ρετσινιά απέναντι στην αριστεία;; Αν στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάσει τα παιδιά για την ενήλικη ζωή τους, δεν πρέπει και να τους καταστήσει σαφές ότι στη τίποτα δε δίνεται στο χέρι, αλλά απαιτείται μόχθος και πειθαρχια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannischx

Νεοφερμένος

Ο Giannischx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Επιβράβευση γιατί;Που περπάτησες κάποια μέτρα με μια Ελληνική σημαία;Το κύρος μεταξύ των ψωνισμένων-στάσιμων της κοινωνίας;Όταν έχεις ίδια βαθμολογία με άλλους και γίνεται κλήρωση δεν είσαι ο καλύτερος αλλά ο τυχερός.Συνεπώς δεν αντικατοπτρίζει πάντα τον καλύτερο.Επίσης το αν είσαι καλύτερος δεν το δείχνουν οι βαθμοί.Πολλά παιδιά του 18 βρίσκονται σε πολύ ανώτερο γνωστικό και νοητικό επίπεδο από το καλό παιδί της τάξης που βγάζει 19 και 9/13. :)
Συμφωνώ απολύτως καθώς στο σχολείο δεν κρίνονται οι μαθητές για το σύνολο των γνώσεων που κατέχουν και τις ιδιαιτερότητες της προσωπικότητας τους αλλά για το σύνολο των «γνώσεων» που τους παρέχει το «εκπαιδευτικό σύστημα».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Οκ παιδιά.Ενταξει ότι και να λετε αυτο δεν αλλάζει.Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες πρέπει να είναι οι καλύτεροι.Αν θέλουν οι μαθητές του 17 να γίνουν παραστάτες να διαβάσουν λίγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν καταργηθούν οι βαθμοί τότε ποιος θα διαβάζει;; Αν τα παιδιά δεν έχουν και λίγη άμιλλα μεταξύ τους(ευγενή φυσικά), πώς θα επιδιώξουν να γίνουν καλύτερα;; Και τι δηλαδή, όταν φτάσουν στα 17 τους τότε θα τα βάλουμε να διαγωνιστούν στο τόσο ψυχοφθόρο σύστημα εξετάσεων των πανελληνίων;; Αυτό κι αν είναι αντιπαιδαγωγικό.

Κατ' εμε δεν πρέπει να γίνονται παρελάσεις. Εντούτοις, καθότι καμία κυβέρνηση δε φαίνεται πρόθυμη να τις καταργήσει, χρειάζεται ο καλύτερος να είναι σημαιοφόρος, χωρίς ασφαλώς να χαρακτηρίζονται αρνητικά οι πιο αδύναμοι σχολικά μαθητές. Γιατί τέτοια ρετσινιά απέναντι στην αριστεία;; Αν στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάσει τα παιδιά για την ενήλικη ζωή τους, δεν πρέπει και να τους καταστήσει σαφές ότι στη τίποτα δε δίνεται στο χέρι, αλλά απαιτείται μόχθος και πειθαρχια;

Να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν και τα σχολεία να λειτουργούν στη βάση ουσιωδών στόχων, και όχι στη βάση αυθαίρετων αριθμών που ουδεμία σχέση με τη γνώση έχουν, παρά μόνο με την σύγκριση μικρών παιδιών μεταξύ τους, ως σαν να ψάχνουμε το φθηνότερο αρνί σε κρεοπωλείο. Αλίμονο αν η αριστεία δε βασίζεται στη γνώση αυτή καθεαυτή, αλλά στο πόσο καλύτερος είμαι από μερικά αυθαίρετα άτομα. Αυτό που πέταξες για τις Πανελλήνιες καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι άσχετο. Δεν είπα να μη γράφουν διαγωνίσματα, βαθμούς είπα να μην παίρνουν. Και σιγά την προσαρμογή, για 17χρονα μιλάμε, όχι για καθυστερημένα 5χρονα.

Κι εγώ συμφωνώ ότι δεν πρέπει να γίνονται παρελάσεις. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον μπροστά στο πραγματικό παιδαγωγικό πρόβλημα που τίθεται. Εσύ μπορείς να λες "χωρίς ασφαλώς να χαρακτηρίζονται αρνητικά οι αδύναμοι" έλα όμως που χαρακτηρίζονται. Δεν έχουν δικαίωμα λέει στη σημαία, και ποιος είσαι εσύ ρε φίλε που αναθέτεις ως μονάρχης τα σύμβολα του έθνους;

Ξαναλέω, να μάθουν τα παιδιά να μοχθούν για ουσιώδεις στόχους γνώσης. Όχι για εθνικά σύμβολα που τους ανήκουν ούτως ή άλλως. Ούτε για να αποδειχθούν καλύτεροι των φίλων τους.

Φώτη, είχα βγάλει μια χρονιά 19.9 και έχασα τη σημαία, δεν την αξίζω; Στο διπλανό σχολείο ο σημαιοφόρος βγήκε με 17.3 . Την άξιζε τη σημαία παραπάνω από μένα; Να απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Μια απλη απαντηση:Ο καλυτερος του σχολειου να παιρνει την σημαια.

Και εγω στην β γυμνασιου εβγαλα 19.10/13 και στην γ ημουν σημαιοφορος,στο διπλανο σχολειο ο σημαιοφορος ειχε 19.7/13 δεν σημαινει οτι ημουν εγω καλυτερος απο αυτον απλα ετυχε να ηταν σε αλλο σχολειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top