Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Προφανώς αν θέλεις να παραχωρήσεις τη θέση σου, μπορείς να το κάνεις και κανένας δε θα σου πει τίποτα. Αγνόησε την συγκεκριμένη καθηγήτρια, που αντί να σε επαινέσει ξερωγώ! για αυτό που κάνεις, σου λέει κάτι βλακείες με μόρια. Στις τελευταίες σου σημειώσεις προσυπογράφω και διερωτώμαι μαζί σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Ζητά από τον διευθυντή ή τον υπεύθυνο καθηγητή της τάξης σου να παραχωρήσεις την θεση σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ευτυχώς διαβάζουμε και κάνα ελπιδοφόρο μήνυμα πού και πού .
Προφανώς αν θέλεις να παραχωρήσεις τη θέση σου, μπορείς να το κάνεις και κανένας δε θα σου πει τίποτα. Αγνόησε την συγκεκριμένη καθηγήτρια, που αντί να σε επαινέσει ξερωγώ! για αυτό που κάνεις, σου λέει κάτι βλακείες με μόρια. Στις τελευταίες σου σημειώσεις προσυπογράφω και διερωτώμαι μαζί σου.
εγώ να δεις πόσο χαίρομαι που κάποιος συμπασχει
Ποια είναι αυτή η μαντάμ που έχει κι άποψη;
Ζητά από τον διευθυντή ή τον υπεύθυνο καθηγητή της τάξης σου να παραχωρήσεις την θεση σου.
η φάση είναι ότι ο διευθυντής συμφωνούσε με αυτά που έλεγα
Εγώ δεν πιστεύω οτι το να κρατήσει κάποιο παιδί τη σημαία θα έπρεπε να είναι επιβράβευση για την αριστεία του ή τους καλούς του βαθμούς. Μάλιστα είμαι και ενάντια στους βαθμούς αλλά δε θέλω να ανάψω και φωτιές! Πιστεύω οτι θα έπρεπε να γίνεται κλήρωση σε όλες τις τάξεις (νομίζω στο δημοτικό γίνεται έτσι; ). Η σημαία είναι κάτι που σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα. Πιστεύω οτι σε νεαρή ηλικία όλη αυτή η έννοια είναι κάτι που δεν ενδιαφέρει τα παιδιά. Ας γίνει με κλήρωση λέω εγώ. Και αν καταργηθούν και οι παρελάσεις, ακόμα καλύτερα.
νομίζω από φέτος στα δημοτικά γινεται με κλήρωση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Griff
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προσωπικά πιστεύω ότι ο θεσμός του σημαιοφόρου και των παραστατών πρέπει να καταργηθεί, αν όχι οι παρελάσεις εντελώς που έχουν μετατραπεί σε κοσμικό γεγονός, και να υπάρχει ένα κύριο σώμα μαθητών. Διαφορετικά, μια υπέροχη για μένα εναλλακτική είναι η κατάθεση στεφάνου. Εκεί υπάρχει πράγματι κλίμα σεβασμού και ανάμνησης προς το παρελθόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πιστεύω πως με το θέμα των βαθμών το έχουν ξεφτιλίσει πλέον γιατί έχουν την ευκαιρία μόνο οι άριστοι των άριστων να περνουν μέρος στην κλήρωση ενω και μαθητές του 17 μπορεί να την αξίζουν περισσότερο.Και γενικά με αυτόν τον τρόπο έχουν συνδιάσει την εικόνα του σημαιοφόρου με τον άριστο μαθήτη και οχί με τον μαθητή που αγάπα την χώρα του.
ισχυει θεωρώ πως άλλες αρετές πρεσβευουν οι βαθμοί και αυτές δεν ταιριάζουν στο απόλυτο με αυτές του σημαιοφορου
Αν σκοπός της παρέλασης είναι η προώθηση της εθνικής ενότητας των Ελλήνων και του πατριωτισμού, τότε η ύπαρξη σημαιοφόρων και παραστατών τον αναιρεί, γιατί προσπαθείς να προτάξεις την ενότητα κάνοντας διακρίσεις ανάμεσα σε "καλούς" και όχι "καλούς" μαθητές, και δίνοντας ως "έπαθλο" κάτι, που για πολλούς, είναι ιερό. Τι κοινωνική συνοχή επιδιώκεις τότε, αν χωρίζεις ήδη από μικρή ηλικία τα παιδιά σε "πετυχημένα" και μη "πετυχημένα", και μάλιστα με κριτήριο αριθμούς;
Προσωπικά πιστεύω ότι ο θεσμός του σημαιοφόρου και των παραστατών πρέπει να καταργηθεί, αν όχι οι παρελάσεις εντελώς που έχουν μετατραπεί σε κοσμικό γεγονός, και να υπάρχει ένα κύριο σώμα μαθητών. Διαφορετικά, μια υπέροχη για μένα εναλλακτική είναι η κατάθεση στεφάνου. Εκεί υπάρχει πράγματι κλίμα σεβασμού και ανάμνησης προς το παρελθόν.
Συμφωνώ απόλυτα στο θέμα του ανταγωνισμού και όντας κάτοικος επαρχιακής πόλης ειδικά τα προηγούμενα χρόνια οι γονείς των παιδιών τσακωνονταν για το θέμα του σημαιοφορου μεταξύ τους.
Σίγουρα κάτι τέτοιο όπως ανέφερες δεν καλλιεργεί την ενότητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βρηκαν τωρα πεδιο να δειξουν προοδευτικοι .... την σημαια και τις κληρώσεις. Τα επιδόματα 10-10 τα αρπάνε όμως από πισω ... εκει τι παιζει .... εκει δεν υπάρχει διακριση;;; ο συνταξιούχος πληρώνει το νοικι του κανονικα. Ο άλλος που είναι βουλευτης γιατι να παιρνει επιδομα δεν καταλαβα. Η σημαια τους πειραξε να την σηκωσει ο καλος μαθητης. Εκει σου λέει υπάρχει διακριση.... ποσα ξέρουν. Ο ανταγωνισμος υπάρχει οπου μας συμφέρει. Σε τοσα άλλα θέματα είναι ανταγωνιστικοι οι περισσοτεροι αλλα στο θέμα της σημαιας "Να μην προάγουμε τον ανταγωνισμο..." όλα αυτά είναι για τα μάτια του κοσμου. Ο καλος πρέπει να επιβραβεύεται και να ηγείται αλλιως θα υπάρξει αναρχια και στη σκέψη και στην πράξη.
Τωρα εντάξει εσενα αμα δεν σε ενδιαφέρει ζητα να παραιτηθείς να παραλαβει ο αμεσως επομενος. Αυτό είναι σεβαστο εννοείται. Και θα γινοταν δεκτο από μένα χωρις περαιτέρω σχολια αλλα μπορει να ρωτουσα το γιατί και ως εκει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο καλος μαθητης πρέπει να κρατάει την σημαια και αμα υπήρχαν και βαθμολογιες σε αθλήματα μεσα στο σχολειο και αθροιζονταν όλα μαζι σε μια τελική βαθμολογια ακομα καλυτερα. Οι Αρχαιοι ειχαν πει νους υγιης εν σωματι υγιες. Σε ποιον θα δώσεις τη σημαια σε κάποιον που είναι κακος και αμελής μαθητης και δεν ξέρει ουτε την ιστορια της;
Άσχετο. Αν κάποιος έχει 20 στην ιστορία και 10 στα μαθηματικά φερ' ειπείν δεν έχει δικαίωμα να κρατήσει τη σημαία αφού ξέρει την ιστορία της;
Αν δεν μπορεί να κλίνει ούτε τη δοτική "εν σώματι υγιεί", τι γίνεται; Την κρατάει τη σημαία ή μπα;
Ο καλος πρέπει να επιβραβεύεται και να ηγείται αλλιως θα υπάρξει αναρχια και στη σκέψη και στην πράξη.
Το καλός και το κακός είναι δύο πολύ γενικές έννοιες. Αν είσαι καλός μαθητής αλλά ο καθηγητής σε αντιπαθεί κι αντί για 20 σού βάλει 15 τι γίνεται; Αν είσαι καλός μαθητής αλλά αρρωστήσεις και χάσεις ένα τρίμηνο και πέσει ο μέσος όρος βαθμολογίας τι γίνεται; Αν είσαι κακός μαθητής αλλά ο καθηγητής σε συμπαθεί και σού βάλει καλύτερο βαθμό από όσο σού αξίζει, τι γίνεται; Και λοιπά και λοιπά.
Επίσης, μπορεί να είσαι καλός κάπου και κακός κάπου αλλού. Θα ηγείσαι τότε;
Άσε Ντέβιλ, βρήκες χώρα τώρα να μιλήσεις για αξιοκρατία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τη σημαία για μένα μπορεί να την κρατήσει οποιοσδήποτε σέβεται και τιμά την Ελλάδα και γνωρίζει έστω τα κομβικά σημεία της ιστορίας της, Έλληνας ή μη. Οποίο παιδί νιώθει Έλληνας και αγαπά αυτόν τον τόπο για μένα επιτρέπεται να την κρατήσει. Το θέμα είναι φυσικά, πως τα παραπάνω στοιχεία τα διαθέτουν και παιδιά που δεν έχουν καλές σχολικές επιδόσεις. Ο καλός βαθμός στην ιστορία δε σημαίνει πως το παιδί ξέρει ιστορία, τουλάχιστον όχι στο εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο εγώ συμμετείχα. Και επειδή τα εθνικά σύμβολα και η αξία τους είναι άκρως υποκειμενικό ζήτημα, θεωρώ κι εγώ πως μεταξύ αυτών που επιθυμούν να κρατήσουν τη σημαία θα ήταν το καλύτερο να γίνεται κλήρωση. Το όλο σκεπτικό ότι οι άριστοι μαθητές είναι αυτοί που τιμούν τη χώρα και θα την πάνε μπροστά άρα αυτοι αξίζουν τη σημαία, είναι άρρωστο και μου προκαλεί εμετό. Οπότε Ήλια δηλώνω κι εγώ ένθερμη υποστηρίκτριά σου και ελπίζω πως θα μπορέσεις να καταφέρεις να τρυπήσεις αυτή τη διστακτικότητα των καθηγητών σου.
Σε ευχαριστώ πολυ!Πράγματι συμφωνώ ότι το τι έχει καθένας στη συνείδηση του ότι πρεσβεύει η σημαία είναι διαφορετικό και πολύ φοβάμαι ότι για πολλούς είναι μέσο επίδειξης και τίποτα άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άσχετο. Αν κάποιος έχει 20 στην ιστορία και 10 στα μαθηματικά φερ' ειπείν δεν έχει δικαίωμα να κρατήσει τη σημαία αφού ξέρει την ιστορία της;
Αν δεν μπορεί να κλίνει ούτε τη δοτική "εν σώματι υγιεί", τι γίνεται; Την κρατάει τη σημαία ή μπα;
Το καλός και το κακός είναι δύο πολύ γενικές έννοιες. Αν είσαι καλός μαθητής αλλά ο καθηγητής σε αντιπαθεί κι αντί για 20 σού βάλει 15 τι γίνεται; Αν είσαι καλός μαθητής αλλά αρρωστήσεις και χάσεις ένα τρίμηνο και πέσει ο μέσος όρος βαθμολογίας τι γίνεται; Αν είσαι κακός μαθητής αλλά ο καθηγητής σε συμπαθεί και σού βάλει καλύτερο βαθμό από όσο σού αξίζει, τι γίνεται; Και λοιπά και λοιπά.
Επίσης, μπορεί να είσαι καλός κάπου και κακός κάπου αλλού. Θα ηγείσαι τότε;
Άσε Ντέβιλ, βρήκες χώρα τώρα να μιλήσεις για αξιοκρατία.
Δεν γινονται αυτά που γράφεις. Ο καθηγητης δεν μπορει να βάλει βαθμούς στο έτσι γιατι θα εκτεθεί. Η κληρωση είναι μια ότι να ναι διαδικασια. Αν είναι έτσι να πάμε και στον ΟΠΑΠ να παιξουμε ένα στοίχημα. Αυτά που γράφεις με τις αρρώστιες είναι αστάθμητοι παράγοντες μπορει να τυχουν στον οποιονδηποτε. Είναι ειδικές περιπτώσεις.
Σε στρατιωτικές σχολές ο σημαιοφόρος εκεινος που κρατάει τη σημαια είναι ο αρχηγος της τάξης δηλαδή ο πρωτος σε βαθμολογια στα μαθηματα , στα αθλήματα και στα στρατιωτικά προσοντα. Ειναι λογικο να έχει ο πρώτος τη σημαια. Ειναι ο καλυτερος άρα ηγειται και την φέρει. Ειναι υποκριτικο να προσπαθουμε να μην φαινομαστε ανταγωνιστικοι σε έναν ανταγωνιστικο κοσμο. Ο καλυτερος θα την πάρει ετσι είναι. Αυτό δεν σημαινει ότι οι άλλοι δεν την αγαπάνε και δεν την τιμάνε και δεν ..... από το να την πάρει κάποιος με κληρωση στο ξεκάρφωτο το προτιμώ αυτό.
Αν είναι έτσι να πάρει και ενας με κληρωση την διευθυνση μιας επιχείρησης , ή την διοικηση ενός μεγάλου οργανισμου. Γιατι οχι; και αυτος αγαπάει αυτό που κάνει. Δεν πάνε ετσι τα πράγματα. Αυτή είναι η θέση μου. Η δικη σου ας είναι με κληρώσεις. Εδώ θέλεις να καταργηθουν και οι παρελάσεις. Αρα δεν εισαι και πολύ φανατική της ιδέας της πατριδας.
Σε ευχαριστώ πολυ!Πράγματι συμφωνώ ότι το τι έχει καθένας στη συνείδηση του ότι πρεσβεύει η σημαία είναι διαφορετικό και πολύ φοβάμαι ότι για πολλούς είναι μέσο επίδειξης και τίποτα άλλο.
Η ελληνική σημαια πρεσβεύει συγκεκριμένα πράγματα. Δεν πρεσβευει ουτε το ουράνιο τοξο , ουτε τα ροζ χρωματάκια ουτε τιποτε τέτοιο ηταν η σημαια της επανάστασης και έχει να κανει με τα ιδανικά αυτής. Ουτε άλλες σημαιες που παρελαύνουν στο Συνταγμα .... εκει δεν μας ενοχλουν οι παρελάσεις. Η Εθνική μας ενοχλεί όμως. Και πρέπει να την καταργησουμε όπως λένε κάποιοι.
Ξέρεις τι συμβολιζει η ελληνική σημαια και γιατι έχει συγκεκριμενο αριθμο μπλε και λευκών ριγων; ρε παιδια ειλικρινα δεν εχει βρεθει κάποιος να σας τα εξηγήσει αυτά ποτέ. Τι καθόμαστε και διαβαζουμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oι προβληματισμοι σου σιγουρα είναι εύλογοι και υπάρχουν πάντα κενά που προσπαθούμε να καλύψουμε σε κάθε διαδικασια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η διαφορά είναι ότι η σημαία για κάθε άνθρωπο έχει διαφορετική σημασία και νόημα. Γιατί πρέπει να αποφασίσει ποιος θα την κρατήσει αυτός που τη θεωρεί κάτι ύψιστο και τιμητικό και να μην αποφασίσει αυτός που τη θεωρεί απλά ένα σύμβολο χωρίς ιδιαίτερη σημασία; Το να συγκρίνεις ποιος θα κρατήσει τη σημαία στην παρέλαση με το ποιος θα διοικήσει μια εταιρεία είναι η συνήθης σου σοφιστεία που δε βγάζει κανένα νόημα και γίνεται μόνο για να δημιουργήσει εντυπώσεις.
Όχι ρε συ Χιμελα δεν είναι το πρόβλημα ότι εγω την ειδα σοφιστης το πρόβλημα είναι ότι αυτή τη φορά η σημαια δεν μπορει να γινει προϊον αυθαίρετης και αοριστης ερμηνείας από τον οπιονδήποτε σε άλλα θρεντ μπορει ο καθενας να πει τα δικά του και να τα ερμηνευσει όπως θέλει εδώ όμως αυτό δεν μπορει να γινει. Γιατι η σημαια δεν είναι για να παιζουμε. Για αυτό δεν μπορει να αποφασισει εκεινος που την θεωρει απλα ένα συμβολο χωρις ιδιαιτερη σημασια. Ουτε μπορει κάποιος να την κρατησει από τη στιγμη που δεν είναι χριστιανος ορθόδοξος διοτι φέρει το σταυρο πάνω. Θα είναι σαν να κοροϊδευει τον εαυτό του.
Η σημαια ξέρεις τι συμβολιζει; αμα σε ρωτούσε κάποιος σε μια παρέα θα ήξερες να του απαντησεις χωρις να το ψάξεις στο Ιντερνετ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εγώ αποφασίζω λοιπόν τη σημαία να την κρατάει όποιος νιώθει Έλληνας και ζει στην Ελλάδα. Γιατί η δική σου γνώμη είναι πιο σημαντική από τη δική μου;
Πατριώτες είμαστε όλοι. Τον εθνικισμό σιχαίνομαι. Κοροϊδεύουμε τους Τούρκους που στα μπαλκόνια τους έχουν τεράστιες σημαίες αλλά μερικοί γινόμαστε ίδιοι με αυτούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ούτε εγώ θέλω να παίξω με τη σημαία την οποία θεωρώ ένα σύμβολο. Γιατί να αποφασίσεις εσύ κι όχι εγώ; (γενικό το εγώ κι εσύ).
Εγώ αποφασίζω λοιπόν τη σημαία να την κρατάει όποιος νιώθει Έλληνας και ζει στην Ελλάδα. Γιατί η δική σου γνώμη είναι πιο σημαντική από τη δική μου;
Πατριώτες είμαστε όλοι. Τον εθνικισμό σιχαίνομαι. Κοροϊδεύουμε τους Τούρκους που στα μπαλκόνια τους έχουν τεράστιες σημαίες αλλά μερικοί γινόμαστε ίδιοι με αυτούς.
Ναι είναι η τάση της εποχής αμα μιλήσεις λιγο περισσοτερο για την σημαια και την πατριδα εισαι αυτόματα εθνικιστής. Πλέον είμαι ιδιαιτερα επιφυλακτικος με ολους. Θα δουμε ποιοι ολοι είναι οι πατριώτες όταν θα κυρηχθεί επιστράτευση. Ελπιζω να μην γινει αλλα δεν τα βλέπω καλα με τους απέναντι τα πράγματα. Είναι και αυτό αποτέλεσμα της χαλαρής - χλιαρής αντιμετωπισης που είχαμε τοσα χρονια και κάναμε τους φίλους.
Για την σημαια δεν θα έπρεπε να αποφασιζει ο καθένας αλλα η επιλογή θα έπρεπε να γινεται από το σχολειο - το συμβουλιο των καθηγητών .... το οποιο κατά τη δική μου γνώμη θα έπρεπε εκτος από τα μαθηματα να λαμβάνει υποψη και τις πνευματικές αρετές - προσωπικοτητα του κάθε μαθητή. Εννοείται ότι ένας καλος και ηθικός μαθητης ο οποιος θα ηταν πρώτος σε βαθμολογια σε όλα αυτά και με την γυμναστική μέσα θα έπαιρνε τελικά την σημαια. Οι κληρώσεις είναι για γέλια πραγματικά. Όπως επισης είναι και για γέλια να πηγαινει η κάθε δασκαλιτσα στην παρέλαση λές και παει στα μπουζούκια. Βρηκε μέρα να την πάρουν οι κάμερες. Αλλα εντάξει τα τελευταια χρονια στην Ελλάδα .... έχουμε ξεφυγει. Ελπιζω να μη μας βγει σε κακο.
Πως θα αξιολογούνταν η προσωπικοτητα και η πειθαρχια - ηθική κάθε μαθητη ;
- Συμπεριφορά μεσα στην τάξη - ποινές
- Τυπικος στην ώρα του - όχι απουσιες λογω κοπάνας.
- Συπεριφορά σε συμμαθητές και καθηγητές κτλπ
όλα αυτά θα αξιολογούνταν + οι βαθμοι στα μαθηματα + οι βαθμοι σε αθλήματα - γυμναστική. Όλα αυτά θα έβγαζαν έναν μέσο ορο.
Όχι κληρώσεις ....δεν ειμαστε πρακτορειο του ΟΠΑΠ! Με κληρωση η σημαια .... λες και γινεται κληρωση για τους ομιλους του τσαπιονς Λιγκ. Και όχι διχρωμίες στην παρέλαση άλλος τζιν ξεβαμένο , άλλος σταράκια άλλος σκαρπινια. Και η δασκάλα υπερ παραγωγή παρέλαση είναι αυτο; =D
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Donatella
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τη σημαία για μένα μπορεί να την κρατήσει οποιοσδήποτε σέβεται και τιμά την Ελλάδα και γνωρίζει έστω τα κομβικά σημεία της ιστορίας της, Έλληνας ή μη. Οποίο παιδί νιώθει Έλληνας και αγαπά αυτόν τον τόπο για μένα επιτρέπεται να την κρατήσει. Το θέμα είναι φυσικά, πως τα παραπάνω στοιχεία τα διαθέτουν και παιδιά που δεν έχουν καλές σχολικές επιδόσεις. Ο καλός βαθμός στην ιστορία δε σημαίνει πως το παιδί ξέρει ιστορία, τουλάχιστον όχι στο εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο εγώ συμμετείχα. Και επειδή τα εθνικά σύμβολα και η αξία τους είναι άκρως υποκειμενικό ζήτημα, θεωρώ κι εγώ πως μεταξύ αυτών που επιθυμούν να κρατήσουν τη σημαία θα ήταν το καλύτερο να γίνεται κλήρωση. Το όλο σκεπτικό ότι οι άριστοι μαθητές είναι αυτοί που τιμούν τη χώρα και θα την πάνε μπροστά άρα αυτοι αξίζουν τη σημαία, είναι άρρωστο και μου προκαλεί εμετό. Οπότε Ήλια δηλώνω κι εγώ ένθερμη υποστηρίκτριά σου και ελπίζω πως θα μπορέσεις να καταφέρεις να τρυπήσεις αυτή τη διστακτικότητα των καθηγητών σου.
Δεν θεωρώ ότι το σκεπτικό είναι οτι οι άριστοι μαθητές είναι αυτοι που τιμούν την χώρα και θα την πάνε μπροστά και για αυτό πρέπει να κρατάνε την σημαία, εφόσον δεν είναι δεδομένο το γεγονός ότι επείδη εκείνη την χρονική στιγμή κάποιος είναι καλός μαθητής, θα συνεχίσει να είναι έτσι σε όλη του την ζωή. Δεν νομίζω ότι ο σκοπός είναι αυτός.
Κατά την γνώμη μου, την σημάια θα πρέπει να την κρατάει ο άριστος μαθητής του σχολείου γιατί είναι σαν ένα δώρο προς αυτόν που προσπάθησε παραπάνω, διάβασε παραπάνω και κατάφερε να διακριθεί για τις μαθητικές του επιδόσεις. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί και σαν αφορμή να προσπαθήσουν και αλλοι μαθητές να είναι καλοί στα μαθήματα για να έχουν αυτή την επιβράβευση. Άμα το όλο θέμα το αφήσουμε στην τύχη του, το θεωρώ κατά κάποιον τρόπο αδικία προς τα άλλα παιδιά που ειναι συνεπείς στις σχολικές τους υποχρεώσεις. Τώρα αν ο άριστος μαθητής τυγχάνει να είναι άλλης εθνικότητας, δεν με πειράζει καθόλου, γιατί το παιδί σημαίνει ότι έχει δουλέψει, έχει διαβάσει και έχει προσπαθήσει παραπάνω από τα άλλα παιδιά. Ο καλός βαθμός στην ιστορία συμφωνώ ότι δεν σημαίνει πως ο άλλος ξερει ιστορία, αλλά στα δικά μου μάτια σημαίνει πως ο μαθητής κάθισε ασχολήθηκε και διάβασε και κάτι παραπάνω, τουλαχιστον στο εκπαιδευτικό σύστημα που συμμετείχα εγώ δεν μας έκαναν χάρες στους βαθμούς.
Για να συνοψίσω την σκέψη μου, αυτό που καποιοι βλέπουν σαν αδικία ( το ότι δηλαδή η σημαία ειναι δώρο μόνο για τους άριστους μαθητές και όχι για όλους) εγώ το βλέπω αξιοκρατία, γιατί αντίθετα θεωρώ αδικία κάτι τόσο τιμητικό να το χαρεί κάποιος που το κέρδισε μέσω κλήρωσης και είναι έτοιμος να μείνει από απουσίες επειδή όταν ο καλός μαθητής είναι στο σχολείο και διαβάζει, εκείνος έπινε φραπεδάκι και χαιρόταν τον ήλιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.