dimpaokara
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γεια σας.Είμαι καινούργια εδώ και πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια.Λοιπόν..Το πρόβλημα μου ονομάζεται "μαθηματικά".Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά μου έχουν γίνει εφιάλτης.Ποτέ δεν τα πήγαινα και ποτέ δεν μου άρεσαν.Αλλά φέτος έχω φοβηθεί σε μεγάλο βαθμό.Φταίω γιατί ποτέ δεν έκατσα να ξεσκιστώ στο διάβασμα.Έχω και ελλείψεις από προηγούμενες χρονιές.Πάω 1η λυκείου και με το νέο σύστημα που πρέπει να έχω πάνω από 10 άλγεβρα&γεωμετρία φοβάμαι πάρα πολύ ότι θα μείνω.Δεν έχω καταλάβει τίποτα όλη την χρονιά.Δεν είναι ότι χαζεύω ή ότι δεν προσέχω αντιθέτως.Πάω σπίτι και δεν θυμάμαι τίποτα.Αγχόνομαι,μου πέφτει η ψυχολογία και το ότι είμαι ένα βήμα πριν τις εξετάσεις με κάνει κομμάτια.Τώρα έχω διακοπές για Πάσχα.Την πρώτη εβδομάδα έκατσα να διαβάσω γεωμετρία.Αλλά τίποτα.Μαθαίνω θεωρία απέξω αλλά δεν μπορώ να την εφαρμόσω στις ασκήσεις.Έχασα μια εβδομάδα που υποτίθεται θα έκανα επανάληψη.Δεν ξέρω αγχόνομαι πολύ.Και φοβάμαι.Πφφ,αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων.
Η γεωμετρία δεν είναι δύσκολο να την μάθεις δες όλες τις αποδείξεις και βασικά να μάθεις όλους τους όρους που σε χρειάζονται για την επίλυση των ασκήσεων,εγώ πιστεύω πιο πολύ βάση θέλει να δώσεις στην άλγεβρα, θα παίρνεις κάθε μέρα ένα κεφάλαιο διάβαζε το και λύνε πολλές ασκήσεις αρχικά από το βιβλίο και μετά αν πιστεύεις ότι έχεις χρόνο λύνε ασκήσεις και από κάποιο βοήθημα,αλλά κάνε και κάποια μαθήματα ιδιαίτερα μην αφήνεις τα κενά σου να μεγαλώνουν διότι αν ο μέσος όρος στο κλάδο τον μαθηματικών (άλγεβρα, γεωμετρία) είναι κάτω του 10 και ένα από αυτά τα μαθήματα είναι κάτω του 10 (που εννοείτε) επαναλαμβάνεις την τάξη και δεν πας Σεπτέμβριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Ας ξεκινήσουμε με τα απλά |χ|=5
και |χ|=-3 για λύσε αυτά για να καταλάβω τι εννοείς
Το αν έχει φτάσει το γνωστικό της επίπεδο στην έννοια της Απόστασης και του Απολύτου, είναι μικρής σημασίας για την περίπτωση. Για την ακρίβεια, το τι γνώσεις και ελλείψεις έχει αυτή τη στιγμή είναι δευτερευούσης σημασίας.
Το μεγαλύτερο κενό που δημιουργήθηκε, από την αποστασιοποίηση από το μάθημα, είναι αυτό της Μαθηματικής Λογικής. Πώς "πρέπει" να σκέφτεσαι, για να φτάσεις σε μια λύση? Τι σημαίνουν τα δεδομένα που σου δόθηκαν, πώς ακριβώς ερμηνεύεται το ζητούμενο της εκφώνησης, πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα δεδομένα για να καταλήξεις στο ζητούμενο, τι ενέργειες πρέπει να κάνεις για να καταλήξεις εκεί?
Για να "αποκτήσεις" την "Μαθηματική Λογική" χρειάζονται δύο πράγματα:
1ον Ένας καθηγητή (Μαθηματικό) να σου διδάξει την τεχνική του πώς να σκέφτεσαι "μαθηματικά". Το πρόβλημα είναι ότι, μεγάλο μέρος των Μαθηματικών δεν διδάσκουν Μαθηματική Λογική. Επαναπαύονται σε τετριμμένες ασκήσεις και περιορίζονται σε μεθοδολογίες. Σίγουρα, άμα ζητηθεί μια "γνωστή" άσκηση, που το μόνο που απαιτεί είναι μεθοδολογία, αυτός ο τρόπος εκμάθησης είναι γρηγορότερος, αποδοτικότερος και πιο ξεκούραστος. Αλλά, σε περίπτωση που ζητηθεί κάτι "διαφορετικό", ο μαθητής παγώνει, αφού δεν έχει καμία έτοιμη μεθοδολογία να λύσει την άσκηση. Περισσότερα σε αυτό το κομμάτι, πιστεύω, μπορεί να πει ο nPb.
2ον Προσωπική ενασχόληση. Αφού σου δείξει ο καθηγητής πώς λύνουμε ασκήσεις σε ένα κεφάλαιο της ύλης, να σου δώσει ασκήσεις να σχοληθείς μόνη σου. Ιδιαίτερα, θα χρειαστείς ασκήσεις λίγο μεγαλύτερης δυσκολίας από αυτών που σου έδειξε ο καθηγητής, προκείμενου να καλλιεργήσεις την Μαθηματική σου Λογική, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο της ύλης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
@InaPrince: Τα μαθηματικά δεν είναι μόνο θεωρία.
Βήμα 1ο: Ανοίγω το βιβλίο και διαβάζω θεωρία.
Βήμα 2ο: Προσπαθώ να δω γιατί ο/η καθηγητής/τριά μου έλυσε κάθε άσκηση έτσι.
Βήμα 3ο: Αφού καταλάβεις προσπαθείς να εφαρμόσεις τον τρόπο του αλλά και με βάση την θεωρία λύνεις ασκήσεις. ( στην αρχή τις πολύ απλές πχ εφαρμογή σε κάποιον τύπο) ψάχνε στο νετ για αξιόλογες ασκήσεις!
Να ρωτάς τον/την μαθηματικό σου όταν έχεις ακόμα και την πιο μικρή απορία! Γι αυτό τον λόγο βρίσκεται εκεί! Μην αφήνεις κενά! Ίσως θα πρέπει να κάνεις επανάληψη τα βασικά από την γ γύμν. Διακρίνουσα, παραγοντοποίηση και ταυτότητες.!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το αν έχει φτάσει το γνωστικό της επίπεδο στην έννοια της Απόστασης και του Απολύτου, είναι μικρής σημασίας για την περίπτωση. Για την ακρίβεια, το τι γνώσεις και ελλείψεις έχει αυτή τη στιγμή είναι δευτερευούσης σημασίας.
Το μεγαλύτερο κενό που δημιουργήθηκε, από την αποστασιοποίηση από το μάθημα, είναι αυτό της Μαθηματικής Λογικής. Πώς "πρέπει" να σκέφτεσαι, για να φτάσεις σε μια λύση? Τι σημαίνουν τα δεδομένα που σου δόθηκαν, πώς ακριβώς ερμηνεύεται το ζητούμενο της εκφώνησης, πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα δεδομένα για να καταλήξεις στο ζητούμενο, τι ενέργειες πρέπει να κάνεις για να καταλήξεις εκεί?
Για να "αποκτήσεις" την "Μαθηματική Λογική" χρειάζονται δύο πράγματα:
1ον Ένας καθηγητή (Μαθηματικό) να σου διδάξει την τεχνική του πώς να σκέφτεσαι "μαθηματικά". Το πρόβλημα είναι ότι, μεγάλο μέρος των Μαθηματικών δεν διδάσκουν Μαθηματική Λογική. Επαναπαύονται σε τετριμμένες ασκήσεις και περιορίζονται σε μεθοδολογίες. Σίγουρα, άμα ζητηθεί μια "γνωστή" άσκηση, που το μόνο που απαιτεί είναι μεθοδολογία, αυτός ο τρόπος εκμάθησης είναι γρηγορότερος, αποδοτικότερος και πιο ξεκούραστος. Αλλά, σε περίπτωση που ζητηθεί κάτι "διαφορετικό", ο μαθητής παγώνει, αφού δεν έχει καμία έτοιμη μεθοδολογία να λύσει την άσκηση. Περισσότερα σε αυτό το κομμάτι, πιστεύω, μπορεί να πει ο nPb.
2ον Προσωπική ενασχόληση. Αφού σου δείξει ο καθηγητής πώς λύνουμε ασκήσεις σε ένα κεφάλαιο της ύλης, να σου δώσει ασκήσεις να σχοληθείς μόνη σου. Ιδιαίτερα, θα χρειαστείς ασκήσεις λίγο μεγαλύτερης δυσκολίας από αυτών που σου έδειξε ο καθηγητής, προκείμενου να καλλιεργήσεις την Μαθηματική σου Λογική, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο της ύλης.
Αν και νομίζω ότι με καλύπτεις πολύπλευρα για να πω κάτι διαφορετικό, θα έλεγα απλώς ότι για μένα τα Μαθηματικά και η Φυσική δεν είναι απλή επίλυση ασκήσεων. Γνωρίζω φυσικά ότι απευθύνομαι σε μαθητές και δεν μπορώ να εξισώσω τη δική μου εικόνα ως βιωματική εμπειρία επ' αυτών των επιστημών με την εικόνα που έχει ένας μαθητής σε προθάλαμο εξετάσεων (τριμήνου, πανελληνίων ή ενδοσχολικών). Η βάση όμως είναι βάση που σημαίνει ότι και hardcore μαθηματικά προβλήματα να λύσει κάποιος θα πρέπει να ξεκινήσει από τις "παιδικές" πράξεις. Να έχει μια βάση δεδομένων γνωστών και όχι στην πρώτη δυσκολία να σηκώνουμε χέρια ψηλά (και όλα τα πιάνω). Η δυσκολία των Μαθηματικών επαφίεται στην συνθετική σκέψη: πως η ύλη της Γ' Γυμνασίου μπορεί να είναι χρήσιμη σε μια άσκηση Β' Λυκείου τη δεδομένη χρονική στιγμή. Με συζητήσεις που κάνω κατά καιρούς με συναδέλφους στη Μέση Εκπαίδευση μου λένε, ότι οι μαθητές με την μαθησιακή τους στάση απέναντι στα Μαθηματικά και στη Φυσική δεν ενθαρρύνουν την πρωτοβουλία προς εξάσκηση με επιπλέον ασκήσεις. Υπάρχει ένα φοβικό σύνδρομο που καθηλώνει τη σκέψη σε ότι είναι εντός σχολικής ύλης. Ξεκινάμε να μαθαίνουμε Μαθηματικά κάνοντας ΠΟΛΛΑ και ΧΟΝΤΡΑ λάθη. Όποιος ισχυριστεί το αντίθετο δεν έχει σχέση με τα Μαθηματικά και εν γένει με τις Φυσικές Επιστήμες. Απεμπλακείτε λιγάκι από τη λογική του βαθμού και σε τι θα εξεταστείτε και προσπαθήστε στο ανθρώπινο και μαθητικό πλαίσιο να δείτε αυτά τα μαθήματα ως ένα παιχνίδι λογικής και όχι ξερές ασκήσεις που απλά πρέπει να λυθούν. Από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι οι μαθητές έχουν χτυπητά κενά σε βασικά θεμέλια όπως: δυνάμεις, προπαίδεια και αλγεβρικές πράξεις. Επίσης και στη λανθασμένη χρήση του συνεπάγεται ή του ισοδυναμεί. Για να ξέρετε πότε θα βάζετε το καθένα εκεί που πρέπει, να σκέφτεστε τη διαδρομή ως ένα μονοπάτι μετάβασης από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Να κάνετε πάντα επαλήθευση να δείτε αν μπορείτε από το Β να επιστρέψετε στο Α. Και για να εξασκηθείτε κλείστε τον ΗΥ και καθείστε να γράψετε τις σκέψεις σας, να δείτε πως και αν μπορείτε να λύσετε μόνοι σας μια άσκηση μαθηματικών, φυσικής,... εκεί θα δείτε τι ακριβώς δεν γνωρίζετε για να το διαβάσετε. Τα Μαθηματικά και η Φυσική απαιτούν μια νηφάλια σκέψη και ξεκούραστο κεφάλι. Δεν υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε νοητικές καταπονήσεις διότι δεν αποδίδει. Γενικά ένα "δεν καταλαβαίνω" είναι λίγο αόριστο. Όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν μια αφετηρία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kurosaki
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kurosaki
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αντιθέτως, θα πρέπει να προσπαθήσεις. Είναι άσχημο να αυτοθεωρείσαι βλάκας και να βλέπεις απέναντί σου ένα βουνό δυσπρόσιτο. Αν ήταν εύκολα στην αντίληψη και νοητική σύλληψη δεν θα ήταν Μαθηματικά. Ακόμη και οι καλύτεροι Μαθηματικοί όλων των εποχών, έχουν κολλήσει όχι σε μια αλλά σε πολλές ασκήσεις.
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση φίλε nPb. Για αυτό το ανεξήγητο άγχος που με πιάνει έχεις άποψη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση φίλε nPb. Για αυτό το ανεξήγητο άγχος που με πιάνει έχεις άποψη;
Kαι εγώ για πράγματα που δεν γνωρίζω καλά, έχω άγχος. Το άγχος δεν έχει ηλικία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Στο πρώτο τεστάκι που γράψαμε Πιθανότητες
Παρένθεση: Το κεφάλαιο "Πιθανότητες", που βρίσκεται στην εισαγωγή της Άλγεβρας Α' Λυκείου, είναι κλεμμένο από τα Μαθηματικά Γενικής Παιδίας της Γ' Λυκείου. Κοινώς, τα σαΐνια του υπουργείου παιδείας αποφάσισαν, πριν 2 χρόνια (Νέο Λύκειο Διαμαντοπούλου-Project), να πάρουν ένα κεφάλαιο πανελαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος και να το βάλουν στη διδαχθείσα ύλη της Α' Λυκείου... Φοβερή η ιδέα τους!
Χέσε τις Πιθανότητες. Έχουμε ξεφτέρια στα Μαθηματικά στο σχολείο μας (πάνε για 18 και πάνω στα Μαθ.Κατ) που βρίσκουν το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων δυσκολότερο από ολόκληρη την ύλη της Κατεύθυνσης. Μην δίνεις βαρύτητα...
Δεδομένου ότι έχεις την οικονομική άνεση, σκέψου το ενδεχόμενο να απευθυνθείς σε επαγγελματία ψυχολόγο. Από την στιγμή που αντιλαμβάνεσαι το αντικείμενο, αλλά δεν αποδίδεις στο σχολείο, το πρόβλημα είναι περισσότερο ψυχολογικό, παρά μαθηματικό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Peace_
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
H δική μου εμπειρία με τα μαθηματικά είναι ότι έχουν μεγάλη σχέση με το γράψιμο. Αν δε γράψεις, σβήσεις, ξαναγράψεις δεν έχεις σχέση με τα μαθηματικά. Μπορείς λοιπόν να ξαναλύνεις τις ασκήσεις που κάνατε στην τάξη. Έτσι τα προβλήματά σου, που δεν γίνονται αντιληπτά με μια ανάγνωση, βγαίνουν στην επιφάνεια. Όσο για το άγχος πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αυτοεκτίμησης.
Αυτό! Θυμάμαι πριν κανά μήνα για να βρω σωστά τα αποτελέσματα μιας άσκησης την έλυσα 12 φορές!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ακριβώς. Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία σημαίνει μολύβι και χαρτί. Όσοι θεωρούν τα μαθήματα αυτά ανάγνωση περιοδικού και απλά "διαβάζουν ασκήσεις" είναι σε εντελώς λάθος δρόμο.H δική μου εμπειρία με τα μαθηματικά είναι ότι έχουν μεγάλη σχέση με το γράψιμο. Αν δε γράψεις, σβήσεις, ξαναγράψεις δεν έχεις σχέση με τα μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Με λίγα λόγια εις το όνομα του Πατρός.....Ακριβώς. Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία σημαίνει μολύβι και χαρτί. Όσοι θεωρούν τα μαθήματα αυτά ανάγνωση περιοδικού και απλά "διαβάζουν ασκήσεις" είναι σε εντελώς λάθος δρόμο.
Αστειεύομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InaPrince.
Νεοφερμένος
Με λίγα λόγια εις το όνομα του Πατρός.....
Αστειεύομαι.
Eγώ πάντως με βλέπω να κλείνομαι σε μοναστήρι για να γλιτώσω!
@InaPrince. αν εισαι αυτη στη φωτο προσωπικα δε θα ασχολιομουν καν με το σχολειο αλλα θα εκανα αλλη καριερα στο χωρο του μοντελινγκ
Ναι αυτή που έχω βάλει στην φωτογραφία είμαι. Το πρόβλημα μου όμως λέγεται Μαθηματικά και είναι αυτό που με καίει περισσότερο τώρα και όχι το πόσο όμορφη είμαι ή δεν είμαι. ( παρεμπιπτόντως αυτό με το μόντελινγκ μου το έχουν ξαναπεί και η απάντηση είναι : ούτε με σφαίρες! )
ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ! Aν και δεν ειμαι πολυ του γραψιμου θα προσπαθησω. Αν περασω φετος παντως αλγεβρα/γεωμετρια θα παω να αναψω κερι στην Παναγια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
notis_19
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Δε μπορεί κάποιος να είναι καλύτερος στα μαθηματικά από την μια στιγμή στην άλλη. Για να είσαι καλός πρέπει να έχεις βάσεις , τα μαθηματικά σε αντίθεση με τα αρχαία και τα φιλολογικά μαθήματα δεν είναι για παπαγάλους
1: απογορεύονται τα greeklish
2: ο χαρακτηρισμός ''παπαγάλος'' δεν είναι ότι καλύτερο.
3: όλοι μπορούν να τα καταφέρουν στα μαθηματικά αρκεί να προσπαθήσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γατόπαρδος.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.