edweimaste
Πολύ δραστήριο μέλος
Μάλλον δεν είχα και δεν έχω βρει ακόμα το κουμπί τους!Το παν είναι να λύνεις τις ασκήσεις ξανά και ξανά μέχρι να πιάσεις το νόημα και τη μέθοδο...Μη σε παίρνει από κάτω μπορεί απλά να μην έχεις κλίση προς τα μαθηματικά!Δεν γεννηθήκαμε όλοι να τα καταφέρνουμε όλα! Μην ανησυχείς!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οταν τα παρουμε θα σου πω...Κενα εννοω απ τις προηγουμενες ταξεις. Επισης δεν αρκει να τα καταλαβεις στην ταξη. Μετα στο σπιτι πρωτα θα ξεκινας απ τη θεωρια με μολυβι και χαρτι και πολλες ερωτησεις και μετα θα πας στις ασκησεις. Δωσε ενα παραδειγμα που εκανες λαθος στο τεστ να σου πω συγκεκριμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δυστυχως αυτο ειναι αληθεια εχω αρκετο αγχος γενικα σε ολα...Νομίζω ότι έχεις το υπερβολικό άγχος της απομνημόνευσης το οποίο είναι ενάντιο στα μαθηματικά (και στη φυσική). .
Λοιπον προκειται για μια ασκηση που ελεγε οτι το 20% δεν μαθαινει αγγλικα , το 80% δεν μαθαινει γαλλικα και το 10% μαθαινει και τις δυο γλωσσες.α) να βρεις την πιθανοτητα να μαθαινει μονο μια γλωσσα και το β δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε...για το α πρωτα ορισα ενδεχομενα οπως μας ειχε πει ο καθηγητης Εστω Α οτι μαθαινει αγγλικα και εστω Γ οτι μαθαινει γαλλικα δηλαδη να μαθαινει μονο μια = P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)Λες οτι σε καποια σημεια κολησες. Για πες ενα παραδειγμα που δεν εισαι σιγουρος αν το σκεπτεσαι σωστα ή λαθος. Αμα μας φανερωσεις τη σκεψη σου θα μπορουμε να καταλαβουμε τι παιζεται στο μυαλο σου.
=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,2-0,1+0,8-0,2 =0,7 σωστο δεν ειναι????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Δυστυχως αυτο ειναι αληθεια εχω αρκετο αγχος γενικα σε ολα...
Λοιπον προκειται για μια ασκηση που ελεγε οτι το 20% δεν μαθαινει αγγλικα , το 80% δεν μαθαινει γαλλικα και το 10% μαθαινει και τις δυο γλωσσες.α) να βρεις την πιθανοτητα να μαθαινει μονο μια γλωσσα και το β δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε...για το α πρωτα ορισα ενδεχομενα οπως μας ειχε πει ο καθηγητης Εστω Α οτι μαθαινει αγγλικα και εστω Γ οτι μαθαινει γαλλικα δηλαδη να μαθαινει μονο μια = P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)
=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,2-0,1+0,8-0,2 =0,7 σωστο δεν ειναι????
Άλλη μία απόδειξη ότι μόνο εμείς έχουμε τελειώσει και πραγματικούς αριθμούς (στο σχολείο)
Βασικά,μην αγχώνεσαι. Εγώ έχω αποφασίσει πως ό,τι και να κάνω δε θα τα καταλαβαίνω.
Με τα άλλα θετικά πώς τα πας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeorgeRtr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλησπερα φετος παω Α' λυκειου και εχω ενα προβλημα κυριως με τα μαθηματικα.Το προβλημα ειναι οτι οταν βρισκομαι στην ταξη ο καθηγητης τα εξηγει καλα και τα καταλαβαινω..οταν ομως παω σπιτι και παω να κανω τις ασκησεις κολλαω ειναι σαν να μην ξερω τιποτα και πρεπει να τα ξανα δω ολα και γυρναω μπρος πισω για να λυσω τις ασκησσεις.Σημερα γραψαμε αλγεβρα διαγωνισμα στις πιθανοτητες.. δεν μπορωνα πω οτι ειναι δυσκολες αλλα παντα καπου κολλαω και δεν παιζει να εγραψα και πολυ καλα :/ Συμβαινει σε κανεναν αλλο αυτο? Πως θα μπορεσω να λυσω αυτο το προβλημα?
Μαθηματικά γενικής παιδείας γ λυκείου κεφάλαιο τρίτο πιθανότητες. Μια ύλη που προστέθηκε στα παιδιά της α λυκείου και ιδού τα αποτελέσματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Ααα ναι όντως. Μας το΄χαν πει και΄μας ότι προστέθηκε φέτος.Μαθηματικά γενικής παιδείας γ λυκείου κεφάλαιο τρίτο πιθανότητες. Μια ύλη που προστέθηκε στα παιδιά της α λυκείου και ιδού τα αποτελέσματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Είναι απαράδεκτη η μεταφορά της θεωρίας πιθανοτήτων στην Α' Λυκείου. Είναι ένα εντελώς καινούργιο και δύσκολο στην κατανόησή του θέμα, που δεν έχει σχέση με οτιδήποτε άλλο έχουν κάνει οι μαθητές στις άλλες τάξεις.Δυστυχως αυτο ειναι αληθεια εχω αρκετο αγχος γενικα σε ολα...
Λοιπον προκειται για μια ασκηση που ελεγε οτι το 20% δεν μαθαινει αγγλικα , το 80% δεν μαθαινει γαλλικα και το 10% μαθαινει και τις δυο γλωσσες.α) να βρεις την πιθανοτητα να μαθαινει μονο μια γλωσσα και το β δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε...για το α πρωτα ορισα ενδεχομενα οπως μας ειχε πει ο καθηγητης Εστω Α οτι μαθαινει αγγλικα και εστω Γ οτι μαθαινει γαλλικα δηλαδη να μαθαινει μονο μια = P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)
=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,2-0,1+0,8-0,2 =0,7 σωστο δεν ειναι????
Για την άσκηση τώρα, πίστευα ότι θα βοηθήσει κάποιος συμμαθητής, αλλά δεν το είδα μέχρι τώρα.
Νομίζω ότι τα θυμάμαι.
Ονομάζουμε Ρ(Α) την πιθανότητα να μαθαίνει ένας μαθητής Αγγλικά. Ρ(Α') είναι η πιθανότητα του συμπληρωματικού ενδεχομένου, να μη μαθαίνει κάποιος Αγγλικά.
Έχουμε: Ρ(Α')=0,2 , οπότε Ρ(Α)=1-Ρ(Α')=1-0,2=0,8
Ονομάζουμε Ρ(Γ) την πιθανότητα να μαθαίνει ένας μαθητής Γαλλικά. Ρ(Γ') είναι η πιθανότητα του συμπληρωματικού ενδεχομένου, να μη μαθαίνει κάποιος Γαλλικά.
Έχουμε: Ρ(Γ')=0,8 , οπότε Ρ(Γ)=1-Ρ(Γ')=1-0,8=0,2
Επίσης: Ρ(Α∩Γ)=0,1
Α-Γ είναι το ενδεχόμενο να μαθαίνει κάποιος μόνο Αγγλικά. Γ-Α είναι το ενδεχόμενο να μαθαίνει κάποιος μόνο Γαλλικά.
Ψάχνουμε την πιθανότητα το ενδεχομένου ((A-Γ)υ(Γ-Α)), να μαθαίνει δηλαδή κάποιος μόνο μία από τις δύο γλώσσες.
Επειδή τα ενδεχόμενα (A-Γ) και (Γ-Α) είναι ασυμβίβαστα έχουμε:
P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,8-0,1+0,2-0,1 =0,8
Υ.Γ.
Μάλλον έχεις πρόβλημα προσοχής και όχι κατανόησης. Όπως θα κατάλαβες, δεν σου έδινε τα Ρ(Α), Ρ(Γ), αλλά τα Ρ(Α'), Ρ(Γ'). Έκανες και ένα λαθάκι στο τέλος. Αν δεν το έκανες, το αποτέλεσμα θα ήταν σωστό, όχι όμως και η λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βασικα τα μαθηματικα ειναι που με ενοχλουν και θελω να παω και τεχνολογικη κατευθυνση.. μετα τα αλλα φυσικη και χημεια τα πηγαινα αρκετα καλα και ως τωρα αυτα στο λυκειο η φυσικη μου φενεται αρκετα ευκολη και η χημεια αλλα οχι τοσο οση η φυσικη...Άλλη μία απόδειξη ότι μόνο εμείς έχουμε τελειώσει και πραγματικούς αριθμούς (στο σχολείο)
Βασικά,μην αγχώνεσαι. Εγώ έχω αποφασίσει πως ό,τι και να κάνω δε θα τα καταλαβαίνω.
Με τα άλλα θετικά πώς τα πας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Του χρόνου δεν έχει κατευθύνσεις (πλέον) έχει προσανατολισμούς.Βασικα τα μαθηματικα ειναι που με ενοχλουν και θελω να παω και τεχνολογικη κατευθυνση.. μετα τα αλλα φυσικη και χημεια τα πηγαινα αρκετα καλα και ως τωρα αυτα στο λυκειο η φυσικη μου φενεται αρκετα ευκολη και η χημεια αλλα οχι τοσο οση η φυσικη...
Και δεν υπάρχει η τεχνολογική. Μόνο θεωρητική και θετική. Η 3η θα'χει τεχνολογική.
Η Χημεία έχει γίνει μόνιμος εφιάλτης για΄μενα.
Η Φυσική ωραία είναι. Τον καθηγητή φοβάμαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι το ξερω απλως το εγραψα ετσι ποιο απλα εχει ανθρωπιστικες, θετικες και οικονομικεσ-πολιτικες-κοινωνικες-παιδαγωγικες και στις θετικες ειναι οι θετικες και τεχνολογικες επιστημες κατι αναλογο με τεχνολογικη κατευθυνση και επιστημες υγειας αντιστοιχο με θετικη και εμας η καθηγητρια στη χημεια ειναι αστα να πανε και κανεις δεν καταλαβενει τιποταΤου χρόνου δεν έχει κατευθύνσεις (πλέον) έχει προσανατολισμούς.
Και δεν υπάρχει η τεχνολογική. Μόνο θεωρητική και θετική. Η 3η θα'χει τεχνολογική.
Η Χημεία έχει γίνει μόνιμος εφιάλτης για΄μενα.
Η Φυσική ωραία είναι. Τον καθηγητή φοβάμαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Για την έννοια της πιθανότητας τώρα, πρέπει να δεις οτι είναι μια έννοια που δημιουργήθηκε προκειμένου να δώσει μια απάντηση στις περιπτώσεις που δεν είναι εφικτή μια απόλυτη πρόβλεψη. Είναι το αμέσως καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε απ το να μην πούμε τίποτα. Αν στα φαινόμενα υπήρχαν μόνο βεβαιότητες, δε θα μιλάγαμε για την έννοια αυτή. Σε κάθε πρόβλημα λοιπόν θα έχεις ένα σύνολο απο πιθανές καταστάσεις για παράδειγμα στη ρίψη ζαριού έχεις τα νούμερα 1 ως 6 και θα χεις και δυνατά αποτελέσματα-τα ενδεχόμενα-που μπορούν να συμβούν το καθένα με μια πιθανότητα που είναι ένα μέτρο της πιθανότητας πραγματοποίησης. Για να μοντελοποιήσεις την έννοια του συνόλου καταστάσεων που μπορούν να συμβούν και των ενδεχομένων, χρησιμοποιείς την έννοια του συνόλου που έχεις μάθει και ορίσει αυστηρα στην άλγεβρα και αποδίδεις με κάποιο τρόπο ένα νούμερο σε κάθε ενδεχόμενο, ενδεικτικό του πόσο πιθανό είναι να συμβεί κατι. Η πιθανότητα λοιπόν αν θες να το δεις αφαιρετικά, είναι μια συνολοσυνάρτηση που σε κάθε σύνολο αποδίδει ένα ''μέτρο'' δηλαδή ένα νουμεράκι για να καταλάβουμε πόσο πιθανό είναι ένα ενδεχόμενο. Είναι απαραίτητο προαπαιτούμενο λοιπόν να ξέρεις σύνολα για να καταλάβεις τη γλώσσα που μοντελοποιεί τα ενδεχόμενα. Έχεις ξαναδεί την έννοια του συνόλου ως μοντέλο, στην περίπτωση του πεδίου ορισμού συνάρτησης και του συνόλου τιμών και αλλου. Αυτά εισαγωγικά για τα σύνολα και τις πιθανότητες για να προσανατολιστείς στο τι κάνουμε, πιο μετα έρχομαι και στην άσκηση αν θες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InaPrince.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Για να κατανοήσεις τα μαθηματικά πρώτα απ'όλα πρέπει να διαβάσεις την θεωρία.Γεια σας.Είμαι καινούργια εδώ και πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια.Λοιπόν..Το πρόβλημα μου ονομάζεται "μαθηματικά".Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά μου έχουν γίνει εφιάλτης.Ποτέ δεν τα πήγαινα και ποτέ δεν μου άρεσαν.Αλλά φέτος έχω φοβηθεί σε μεγάλο βαθμό.Φταίω γιατί ποτέ δεν έκατσα να ξεσκιστώ στο διάβασμα.Έχω και ελλείψεις από προηγούμενες χρονιές.Πάω 1η λυκείου και με το νέο σύστημα που πρέπει να έχω πάνω από 10 άλγεβρα&γεωμετρία φοβάμαι πάρα πολύ ότι θα μείνω.Δεν έχω καταλάβει τίποτα όλη την χρονιά.Δεν είναι ότι χαζεύω ή ότι δεν προσέχω αντιθέτως.Πάω σπίτι και δεν θυμάμαι τίποτα.Αγχόνομαι,μου πέφτει η ψυχολογία και το ότι είμαι ένα βήμα πριν τις εξετάσεις με κάνει κομμάτια.Τώρα έχω διακοπές για Πάσχα.Την πρώτη εβδομάδα έκατσα να διαβάσω γεωμετρία.Αλλά τίποτα.Μαθαίνω θεωρία απέξω αλλά δεν μπορώ να την εφαρμόσω στις ασκήσεις.Έχασα μια εβδομάδα που υποτίθεται θα έκανα επανάληψη.Δεν ξέρω αγχόνομαι πολύ.Και φοβάμαι.Πφφ,αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων.
Όταν την μάθεις μετά λύσε τις ασκήσεις που κάνετε σχολείο φροντιστήρειο και δες σε ποιο τύπο ασκήσεων έχεις πρόβλημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InaPrince.
Νεοφερμένος
Μα το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να την εφαρμόσωΓια να κατανοήσεις τα μαθηματικά πρώτα απ'όλα πρέπει να διαβάσεις την θεωρία.
Όταν την μάθεις μετά λύσε τις ασκήσεις που κάνετε σχολείο φροντιστήρειο και δες σε ποιο τύπο ασκήσεων έχεις πρόβλημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Ας ξεκινήσουμε με τα απλά |χ|=5Μα το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να την εφαρμόσω
και |χ|=-3 για λύσε αυτά για να καταλάβω τι εννοείς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος
μην περιμενεις οι καθηγητες να στα βαλουν στο κεφαλι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.