Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Γεια σας.Είμαι καινούργια εδώ και πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια.Λοιπόν..Το πρόβλημα μου ονομάζεται "μαθηματικά".Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά μου έχουν γίνει εφιάλτης.Ποτέ δεν τα πήγαινα και ποτέ δεν μου άρεσαν.Αλλά φέτος έχω φοβηθεί σε μεγάλο βαθμό.Φταίω γιατί ποτέ δεν έκατσα να ξεσκιστώ στο διάβασμα.Έχω και ελλείψεις από προηγούμενες χρονιές.Πάω 1η λυκείου και με το νέο σύστημα που πρέπει να έχω πάνω από 10 άλγεβρα&γεωμετρία φοβάμαι πάρα πολύ ότι θα μείνω.Δεν έχω καταλάβει τίποτα όλη την χρονιά.Δεν είναι ότι χαζεύω ή ότι δεν προσέχω αντιθέτως.Πάω σπίτι και δεν θυμάμαι τίποτα.Αγχόνομαι,μου πέφτει η ψυχολογία και το ότι είμαι ένα βήμα πριν τις εξετάσεις με κάνει κομμάτια.Τώρα έχω διακοπές για Πάσχα.Την πρώτη εβδομάδα έκατσα να διαβάσω γεωμετρία.Αλλά τίποτα.Μαθαίνω θεωρία απέξω αλλά δεν μπορώ να την εφαρμόσω στις ασκήσεις.Έχασα μια εβδομάδα που υποτίθεται θα έκανα επανάληψη.Δεν ξέρω αγχόνομαι πολύ.Και φοβάμαι.Πφφ,αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων.:( :cry_x:

Η γεωμετρία δεν είναι δύσκολο να την μάθεις δες όλες τις αποδείξεις και βασικά να μάθεις όλους τους όρους που σε χρειάζονται για την επίλυση των ασκήσεων,εγώ πιστεύω πιο πολύ βάση θέλει να δώσεις στην άλγεβρα, θα παίρνεις κάθε μέρα ένα κεφάλαιο διάβαζε το και λύνε πολλές ασκήσεις αρχικά από το βιβλίο και μετά αν πιστεύεις ότι έχεις χρόνο λύνε ασκήσεις και από κάποιο βοήθημα,αλλά κάνε και κάποια μαθήματα ιδιαίτερα μην αφήνεις τα κενά σου να μεγαλώνουν διότι αν ο μέσος όρος στο κλάδο τον μαθηματικών (άλγεβρα, γεωμετρία) είναι κάτω του 10 και ένα από αυτά τα μαθήματα είναι κάτω του 10 (που εννοείτε) επαναλαμβάνεις την τάξη και δεν πας Σεπτέμβριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Ας ξεκινήσουμε με τα απλά |χ|=5
και |χ|=-3 για λύσε αυτά για να καταλάβω τι εννοείς

Το αν έχει φτάσει το γνωστικό της επίπεδο στην έννοια της Απόστασης και του Απολύτου, είναι μικρής σημασίας για την περίπτωση. Για την ακρίβεια, το τι γνώσεις και ελλείψεις έχει αυτή τη στιγμή είναι δευτερευούσης σημασίας.

Το μεγαλύτερο κενό που δημιουργήθηκε, από την αποστασιοποίηση από το μάθημα, είναι αυτό της Μαθηματικής Λογικής. Πώς "πρέπει" να σκέφτεσαι, για να φτάσεις σε μια λύση? Τι σημαίνουν τα δεδομένα που σου δόθηκαν, πώς ακριβώς ερμηνεύεται το ζητούμενο της εκφώνησης, πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα δεδομένα για να καταλήξεις στο ζητούμενο, τι ενέργειες πρέπει να κάνεις για να καταλήξεις εκεί?

Για να "αποκτήσεις" την "Μαθηματική Λογική" χρειάζονται δύο πράγματα:
1ον Ένας καθηγητή (Μαθηματικό) να σου διδάξει την τεχνική του πώς να σκέφτεσαι "μαθηματικά". Το πρόβλημα είναι ότι, μεγάλο μέρος των Μαθηματικών δεν διδάσκουν Μαθηματική Λογική. Επαναπαύονται σε τετριμμένες ασκήσεις και περιορίζονται σε μεθοδολογίες. Σίγουρα, άμα ζητηθεί μια "γνωστή" άσκηση, που το μόνο που απαιτεί είναι μεθοδολογία, αυτός ο τρόπος εκμάθησης είναι γρηγορότερος, αποδοτικότερος και πιο ξεκούραστος. Αλλά, σε περίπτωση που ζητηθεί κάτι "διαφορετικό", ο μαθητής παγώνει, αφού δεν έχει καμία έτοιμη μεθοδολογία να λύσει την άσκηση. Περισσότερα σε αυτό το κομμάτι, πιστεύω, μπορεί να πει ο nPb.
2ον Προσωπική ενασχόληση. Αφού σου δείξει ο καθηγητής πώς λύνουμε ασκήσεις σε ένα κεφάλαιο της ύλης, να σου δώσει ασκήσεις να σχοληθείς μόνη σου. Ιδιαίτερα, θα χρειαστείς ασκήσεις λίγο μεγαλύτερης δυσκολίας από αυτών που σου έδειξε ο καθηγητής, προκείμενου να καλλιεργήσεις την Μαθηματική σου Λογική, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο της ύλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
@InaPrince. αν εισαι αυτη στη φωτο προσωπικα δε θα ασχολιομουν καν με το σχολειο αλλα θα εκανα αλλη καριερα στο χωρο του μοντελινγκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
@rolingstones: Κι εγώ αν ήμουν αυτός που έχεις στην φώτο θα έβγαζα όλους τους καθρέφτες από το σπίτι μου :)

@InaPrince: Τα μαθηματικά δεν είναι μόνο θεωρία.
Βήμα 1ο: Ανοίγω το βιβλίο και διαβάζω θεωρία.
Βήμα 2ο: Προσπαθώ να δω γιατί ο/η καθηγητής/τριά μου έλυσε κάθε άσκηση έτσι.
Βήμα 3ο: Αφού καταλάβεις προσπαθείς να εφαρμόσεις τον τρόπο του αλλά και με βάση την θεωρία λύνεις ασκήσεις. ( στην αρχή τις πολύ απλές πχ εφαρμογή σε κάποιον τύπο) ψάχνε στο νετ για αξιόλογες ασκήσεις!

Να ρωτάς τον/την μαθηματικό σου όταν έχεις ακόμα και την πιο μικρή απορία! Γι αυτό τον λόγο βρίσκεται εκεί! Μην αφήνεις κενά! Ίσως θα πρέπει να κάνεις επανάληψη τα βασικά από την γ γύμν. Διακρίνουσα, παραγοντοποίηση και ταυτότητες.!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Το αν έχει φτάσει το γνωστικό της επίπεδο στην έννοια της Απόστασης και του Απολύτου, είναι μικρής σημασίας για την περίπτωση. Για την ακρίβεια, το τι γνώσεις και ελλείψεις έχει αυτή τη στιγμή είναι δευτερευούσης σημασίας.

Το μεγαλύτερο κενό που δημιουργήθηκε, από την αποστασιοποίηση από το μάθημα, είναι αυτό της Μαθηματικής Λογικής. Πώς "πρέπει" να σκέφτεσαι, για να φτάσεις σε μια λύση? Τι σημαίνουν τα δεδομένα που σου δόθηκαν, πώς ακριβώς ερμηνεύεται το ζητούμενο της εκφώνησης, πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα δεδομένα για να καταλήξεις στο ζητούμενο, τι ενέργειες πρέπει να κάνεις για να καταλήξεις εκεί?

Για να "αποκτήσεις" την "Μαθηματική Λογική" χρειάζονται δύο πράγματα:
1ον Ένας καθηγητή (Μαθηματικό) να σου διδάξει την τεχνική του πώς να σκέφτεσαι "μαθηματικά". Το πρόβλημα είναι ότι, μεγάλο μέρος των Μαθηματικών δεν διδάσκουν Μαθηματική Λογική. Επαναπαύονται σε τετριμμένες ασκήσεις και περιορίζονται σε μεθοδολογίες. Σίγουρα, άμα ζητηθεί μια "γνωστή" άσκηση, που το μόνο που απαιτεί είναι μεθοδολογία, αυτός ο τρόπος εκμάθησης είναι γρηγορότερος, αποδοτικότερος και πιο ξεκούραστος. Αλλά, σε περίπτωση που ζητηθεί κάτι "διαφορετικό", ο μαθητής παγώνει, αφού δεν έχει καμία έτοιμη μεθοδολογία να λύσει την άσκηση. Περισσότερα σε αυτό το κομμάτι, πιστεύω, μπορεί να πει ο nPb.
2ον Προσωπική ενασχόληση. Αφού σου δείξει ο καθηγητής πώς λύνουμε ασκήσεις σε ένα κεφάλαιο της ύλης, να σου δώσει ασκήσεις να σχοληθείς μόνη σου. Ιδιαίτερα, θα χρειαστείς ασκήσεις λίγο μεγαλύτερης δυσκολίας από αυτών που σου έδειξε ο καθηγητής, προκείμενου να καλλιεργήσεις την Μαθηματική σου Λογική, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο της ύλης.

Αν και νομίζω ότι με καλύπτεις πολύπλευρα για να πω κάτι διαφορετικό, θα έλεγα απλώς ότι για μένα τα Μαθηματικά και η Φυσική δεν είναι απλή επίλυση ασκήσεων. Γνωρίζω φυσικά ότι απευθύνομαι σε μαθητές και δεν μπορώ να εξισώσω τη δική μου εικόνα ως βιωματική εμπειρία επ' αυτών των επιστημών με την εικόνα που έχει ένας μαθητής σε προθάλαμο εξετάσεων (τριμήνου, πανελληνίων ή ενδοσχολικών). Η βάση όμως είναι βάση που σημαίνει ότι και hardcore μαθηματικά προβλήματα να λύσει κάποιος θα πρέπει να ξεκινήσει από τις "παιδικές" πράξεις. Να έχει μια βάση δεδομένων γνωστών και όχι στην πρώτη δυσκολία να σηκώνουμε χέρια ψηλά (και όλα τα πιάνω). :P Η δυσκολία των Μαθηματικών επαφίεται στην συνθετική σκέψη: πως η ύλη της Γ' Γυμνασίου μπορεί να είναι χρήσιμη σε μια άσκηση Β' Λυκείου τη δεδομένη χρονική στιγμή. Με συζητήσεις που κάνω κατά καιρούς με συναδέλφους στη Μέση Εκπαίδευση μου λένε, ότι οι μαθητές με την μαθησιακή τους στάση απέναντι στα Μαθηματικά και στη Φυσική δεν ενθαρρύνουν την πρωτοβουλία προς εξάσκηση με επιπλέον ασκήσεις. Υπάρχει ένα φοβικό σύνδρομο που καθηλώνει τη σκέψη σε ότι είναι εντός σχολικής ύλης. Ξεκινάμε να μαθαίνουμε Μαθηματικά κάνοντας ΠΟΛΛΑ και ΧΟΝΤΡΑ λάθη. Όποιος ισχυριστεί το αντίθετο δεν έχει σχέση με τα Μαθηματικά και εν γένει με τις Φυσικές Επιστήμες. Απεμπλακείτε λιγάκι από τη λογική του βαθμού και σε τι θα εξεταστείτε και προσπαθήστε στο ανθρώπινο και μαθητικό πλαίσιο να δείτε αυτά τα μαθήματα ως ένα παιχνίδι λογικής και όχι ξερές ασκήσεις που απλά πρέπει να λυθούν. Από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι οι μαθητές έχουν χτυπητά κενά σε βασικά θεμέλια όπως: δυνάμεις, προπαίδεια και αλγεβρικές πράξεις. Επίσης και στη λανθασμένη χρήση του συνεπάγεται ή του ισοδυναμεί. Για να ξέρετε πότε θα βάζετε το καθένα εκεί που πρέπει, να σκέφτεστε τη διαδρομή ως ένα μονοπάτι μετάβασης από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Να κάνετε πάντα επαλήθευση να δείτε αν μπορείτε από το Β να επιστρέψετε στο Α. Και για να εξασκηθείτε κλείστε τον ΗΥ και καθείστε να γράψετε τις σκέψεις σας, να δείτε πως και αν μπορείτε να λύσετε μόνοι σας μια άσκηση μαθηματικών, φυσικής,... εκεί θα δείτε τι ακριβώς δεν γνωρίζετε για να το διαβάσετε. Τα Μαθηματικά και η Φυσική απαιτούν μια νηφάλια σκέψη και ξεκούραστο κεφάλι. Δεν υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε νοητικές καταπονήσεις διότι δεν αποδίδει. Γενικά ένα "δεν καταλαβαίνω" είναι λίγο αόριστο. Όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν μια αφετηρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Μαθηματικά, aka το βάσανο της ζωής μου. Λυπάμαι τους γονείς μου που μου πληρώνουν ιδιαίτερα και τους καθηγητές μου που έχουν βαρεθεί να μου επαναλαμβάνουν το ίδιο μάντρα ("διάβασε, διάβασε, διάβασε"). Το πράγμα σε φυσιολογικά πλαίσια, θα έπρεπε να είχε πάρει την ακριβώς αντίθετη τροπή. Ο θείος μου και ο πατέρας μου (μαθηματικός ο ένας, οικονομολόγος ο άλλος) με είχαν βυθίσει στον μαγικό και αχανή κόσμο των Μαθηματικών από νηπιακής ηλικίας. Είχα συνδρομή στον "Μικρό Ευκλείδη" απ'την πρώτη Δημοτικού και μέχρι την 6η Δημοτικού τα λάτρευα. Ήξερα για τους μιγαδικούς, τα ολοκληρώματα κτλ πριν πατήσω το πόδι μου στο Γυμνάσιο. Δεν υπήρχε βιβλίο που δεν είχα διαβάσει, ταινία που δεν είχα δει που να είχε σχέση με τα Μαθηματικά. Κοινώς, την είχα ψωνίσει. Στην πρώτη Γυμνασίου μου έτυχε ένας τραγικός Μαθηματικός που με έκανε κυριολεκτικά να μισήσω τον παλιό μου έρωτα. Θυμάμαι ακόμα την ντροπή που ένιωσα όταν αντίκρισα τον πατέρα μου και του είπα πως είχα γράψει 9. Στο δεύτερο τρίμηνο έγραψα 7, στο τρίτο 4 κι έτσι άρχισα να νιώθω ηλίθιος και να σιχαίνομαι με όλη μου την καρδιά τα Μαθηματικά. Ήμουν και παιδί συνηθισμένο στους υψηλούς βαθμούς και αν μη τι άλλο πληγώθηκε θανάσιμα η αυτοεκτίμηση μου. Εκεί που νόμιζα πως τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να γίνουν χειρότερα, στη δευτέρα Γυμνασίου πέτυχα την χειρότερη Μαθηματικού του σχολείου μας, η οποία για ακόμα χειρότερη μου τύχη, ανέλαβε το τμήμα μου και στην τρίτη (!!). Δεν καταλάβαινα Χριστό και έγραψα σε όλα τα τρίμηνα της δευτέρας Γυμνασίου μονάδα, ενώ στην τρίτη έγραψα στα πρώτα δύο τρίμηνα μονάδα και στο τρίτο τρίμηνο δύο. Τα έχασα τελείως, ένιωθα καταρρακωμένος (αντίστοιχη πορεία ξεκίνησα να χαράζω σε όλα τα θετικά μαθήματα). Σημειωτέον, έκανα μάθημα και με τον πατέρα μου και με τον θείο μου για να γράψω το πολυπόθητο δυάρι. Το καλοκαίρι ανάμεσα σε Γ' Γυμνασίου και Α' Λυκείου είπα να προσλάβω έναν άλλο Μαθηματικό να μου κάνει κανένα ιδιαίτερο μπας και ξετρίψω. Έκανα γύρω στα 100 μαθήματα, έλυσα όσες περισσότερες ασκήσεις μπορούσα, διάβασα θεωρία εξονυχιστικά και λεπτομερέστατα και πίστεψα πως όλα θα πήγαιναν καλά στο Λύκειο, σκεφτόμουν μάλιστα να πάω Θετική. Στο πρώτο τεστάκι που γράψαμε Πιθανότητες με έπιασε τρομερό άγχος σε σημείο τρέλαςμόλις συνειδητοποίησα πως δεν μπορούσα να λύσω τις απλοϊκές ασκησούλες. Είχα λύσει εκατοντάδες παρόμοιες το καλοκαίρι, αλλά τίποτα. Είχε κολλήσει το μυαλό μου. Έτσι, τα πήρα στραβά και ακολούθησαν τα απανωτά 9άρια στα πολλά τεστάκια που ακολούθησαν (πάω σε ιδιωτικό και γράφουμε συνέχεια). Είπα κάπου στη μέση της χρονιάς να πάρω άλλον μαθηματικό (αφρόκρεμα). Εκείνος είπε πως δεν είχα κανένα κενό και πως δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί τα πήγαινα τόσο χάλια, μάλιστα του έλυνα τις ασκήσεις που μου έβαζε μπροστά στα μάτια του. Συνεχίζω να κάνω μάθημα μαζί του, μόνο και μόνο για να περάσω την τάξη. Είμαι σκατά και στην Άλγεβρα και στη Γεωμετρία αν και η Γεωμετρία μου αρέσει πάρα πολύ. Δεν ξέρω τι φταίει. Σε όλα τα υπόλοιπα θετικά μαθήματα τα πάω χάλια επειδή κολλάω στις μαθηματικές πράξεις. Ειδικά στη Φυσική (σε αυτές τις γελοίες πράξεις) τα βρίσκω μπαστούνια απ΄το άγχος και κολλάω. Το ειρωνικό είναι ότι σαν concept μου αρέσουν τόσο πολύ τα Μαθηματικά... αλλά μάλλον το IQ μου είναι εξαιρετικά χαμηλό, δε βρίσκω άλλη εξήγηση. Μακάρι να ήμουν καλός γιατί νιώθω τελείως βλάκας. Αυτό το άγχος πως να το καταπολεμήσω τουλάχιστον; Και να ξέρω τι πρέπει να γράψω, θολώνω και δεν γράφω τίποτα. Συγγνώμη αν σας είναι μη κατανοητό το post αλλά είναι τόσο αχταρμάς το μυαλό μου με το θέμα αυτό που δεν ξέρω τι να πρωτογράψω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Αντιθέτως, θα πρέπει να προσπαθήσεις. Είναι άσχημο να αυτοθεωρείσαι βλάκας και να βλέπεις απέναντί σου ένα βουνό δυσπρόσιτο. Αν ήταν εύκολα στην αντίληψη και νοητική σύλληψη δεν θα ήταν Μαθηματικά. Ακόμη και οι καλύτεροι Μαθηματικοί όλων των εποχών, έχουν κολλήσει όχι σε μια αλλά σε πολλές ασκήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Αντιθέτως, θα πρέπει να προσπαθήσεις. Είναι άσχημο να αυτοθεωρείσαι βλάκας και να βλέπεις απέναντί σου ένα βουνό δυσπρόσιτο. Αν ήταν εύκολα στην αντίληψη και νοητική σύλληψη δεν θα ήταν Μαθηματικά. Ακόμη και οι καλύτεροι Μαθηματικοί όλων των εποχών, έχουν κολλήσει όχι σε μια αλλά σε πολλές ασκήσεις.

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση φίλε nPb. Για αυτό το ανεξήγητο άγχος που με πιάνει έχεις άποψη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση φίλε nPb. Για αυτό το ανεξήγητο άγχος που με πιάνει έχεις άποψη;

Kαι εγώ για πράγματα που δεν γνωρίζω καλά, έχω άγχος. Το άγχος δεν έχει ηλικία. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Στο πρώτο τεστάκι που γράψαμε Πιθανότητες

Παρένθεση: Το κεφάλαιο "Πιθανότητες", που βρίσκεται στην εισαγωγή της Άλγεβρας Α' Λυκείου, είναι κλεμμένο από τα Μαθηματικά Γενικής Παιδίας της Γ' Λυκείου. Κοινώς, τα σαΐνια του υπουργείου παιδείας αποφάσισαν, πριν 2 χρόνια (Νέο Λύκειο Διαμαντοπούλου-Project), να πάρουν ένα κεφάλαιο πανελαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος και να το βάλουν στη διδαχθείσα ύλη της Α' Λυκείου... Φοβερή η ιδέα τους!:whistle:
Χέσε τις Πιθανότητες. Έχουμε ξεφτέρια στα Μαθηματικά στο σχολείο μας (πάνε για 18 και πάνω στα Μαθ.Κατ) που βρίσκουν το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων δυσκολότερο από ολόκληρη την ύλη της Κατεύθυνσης. Μην δίνεις βαρύτητα...

Δεδομένου ότι έχεις την οικονομική άνεση, σκέψου το ενδεχόμενο να απευθυνθείς σε επαγγελματία ψυχολόγο. Από την στιγμή που αντιλαμβάνεσαι το αντικείμενο, αλλά δεν αποδίδεις στο σχολείο, το πρόβλημα είναι περισσότερο ψυχολογικό, παρά μαθηματικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
H δική μου εμπειρία με τα μαθηματικά είναι ότι έχουν μεγάλη σχέση με το γράψιμο. Αν δε γράψεις, σβήσεις, ξαναγράψεις δεν έχεις σχέση με τα μαθηματικά. Μπορείς λοιπόν να ξαναλύνεις τις ασκήσεις που κάνατε στην τάξη. Έτσι τα προβλήματά σου, που δεν γίνονται αντιληπτά με μια ανάγνωση, βγαίνουν στην επιφάνεια. Όσο για το άγχος πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αυτοεκτίμησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
H δική μου εμπειρία με τα μαθηματικά είναι ότι έχουν μεγάλη σχέση με το γράψιμο. Αν δε γράψεις, σβήσεις, ξαναγράψεις δεν έχεις σχέση με τα μαθηματικά. Μπορείς λοιπόν να ξαναλύνεις τις ασκήσεις που κάνατε στην τάξη. Έτσι τα προβλήματά σου, που δεν γίνονται αντιληπτά με μια ανάγνωση, βγαίνουν στην επιφάνεια. Όσο για το άγχος πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αυτοεκτίμησης.

Αυτό! Θυμάμαι πριν κανά μήνα για να βρω σωστά τα αποτελέσματα μιας άσκησης την έλυσα 12 φορές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,065 μηνύματα.
H δική μου εμπειρία με τα μαθηματικά είναι ότι έχουν μεγάλη σχέση με το γράψιμο. Αν δε γράψεις, σβήσεις, ξαναγράψεις δεν έχεις σχέση με τα μαθηματικά.
Ακριβώς. Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία σημαίνει μολύβι και χαρτί. Όσοι θεωρούν τα μαθήματα αυτά ανάγνωση περιοδικού και απλά "διαβάζουν ασκήσεις" είναι σε εντελώς λάθος δρόμο.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Ακριβώς. Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία σημαίνει μολύβι και χαρτί. Όσοι θεωρούν τα μαθήματα αυτά ανάγνωση περιοδικού και απλά "διαβάζουν ασκήσεις" είναι σε εντελώς λάθος δρόμο.


Με λίγα λόγια εις το όνομα του Πατρός..... :P
Αστειεύομαι.:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

InaPrince.

Νεοφερμένος

Η InaPrince. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Με λίγα λόγια εις το όνομα του Πατρός..... :P
Αστειεύομαι.:redface:

Eγώ πάντως με βλέπω να κλείνομαι σε μοναστήρι για να γλιτώσω! :worry: :P



@InaPrince. αν εισαι αυτη στη φωτο προσωπικα δε θα ασχολιομουν καν με το σχολειο αλλα θα εκανα αλλη καριερα στο χωρο του μοντελινγκ

Ναι αυτή που έχω βάλει στην φωτογραφία είμαι. Το πρόβλημα μου όμως λέγεται Μαθηματικά και είναι αυτό που με καίει περισσότερο τώρα και όχι το πόσο όμορφη είμαι ή δεν είμαι. ( παρεμπιπτόντως αυτό με το μόντελινγκ μου το έχουν ξαναπεί και η απάντηση είναι : ούτε με σφαίρες! )

ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ! :) Aν και δεν ειμαι πολυ του γραψιμου θα προσπαθησω. Αν περασω φετος παντως αλγεβρα/γεωμετρια θα παω να αναψω κερι στην Παναγια :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Ο χειρότερος μου εφιάλτης τα μαθηματικά, από το γυμνάσιο μέχρι α λυκείου. :P :P Παραλίγο να κοπώ α λυκείου μαθηματικά..Το πως στην β λυκείου είχα 18 και 19 και τώρα γ λυκείου γράφω 14-15 στα διαγωνίσματα είναι μεγάλη ιστορία.Διάβασμα με πρόγραμμα θέλει και όχι πανικός... Keep calm and be strong. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pentium

Νεοφερμένος

Ο pentium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Δε μπορεί κάποιος να είναι καλύτερος στα μαθηματικά από την μια στιγμή στην άλλη. Για να είσαι καλός πρέπει να έχεις βάσεις , τα μαθηματικά σε αντίθεση με τα αρχαία και τα φιλολογικά μαθήματα δεν είναι για παπαγάλους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Δε μπορεί κάποιος να είναι καλύτερος στα μαθηματικά από την μια στιγμή στην άλλη. Για να είσαι καλός πρέπει να έχεις βάσεις , τα μαθηματικά σε αντίθεση με τα αρχαία και τα φιλολογικά μαθήματα δεν είναι για παπαγάλους

1: απογορεύονται τα greeklish
2: ο χαρακτηρισμός ''παπαγάλος'' δεν είναι ότι καλύτερο.
3: όλοι μπορούν να τα καταφέρουν στα μαθηματικά αρκεί να προσπαθήσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Καλησπερα, αυριο γραφουμε αλγεβρα (Α' λυκειου) στα κεφαλαια 2,3,4 δηλαδη πραγματικοι αριθμοι, εξισωσεις και ανισωσεις. Τι πρεπει να προσεξω περισσοτερο;; Και μπορειτε να μου δωσετε κανα λινκ με τετοιες ασκησεις που να εχουν και την λυση ομως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Λύσε όλες τις ασκήσεις του σχολικού καταρχήν.Δώσε περισσότερη βαρύτητα στους τύπους vieta και ανισώσεις 2ου βαθμού χωρίς να σημαίνει ότι θα αφήσεις τα άλλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top