Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

edweimaste

Πολύ δραστήριο μέλος

Η edweimaste αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,050 μηνύματα.
To πάθαινα και εγώ όσο και να τα διάβαζα τα ρημάδια στα διαγωνίσματα και στις εξετάσεις πάτωνα!
Μάλλον δεν είχα και δεν έχω βρει ακόμα το κουμπί τους!Το παν είναι να λύνεις τις ασκήσεις ξανά και ξανά μέχρι να πιάσεις το νόημα και τη μέθοδο...Μη σε παίρνει από κάτω μπορεί απλά να μην έχεις κλίση προς τα μαθηματικά!Δεν γεννηθήκαμε όλοι να τα καταφέρνουμε όλα! Μην ανησυχείς! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Και εννοειται να πεις στον καθηγητη σου στο σχολειο το προβλημα σου να σε βοηθησει. Αυτη ειναι η δουλεια του, μη διαστασεις. Καλο ειναι να αποφυγεις τις μεθοδους και να κοιταξεις να κατανοησεις τι κανεις, γιατι το κανεις και μετα το πως. Γραψε καποια λαθη που εκανες να καταλαβουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Κενα εννοω απ τις προηγουμενες ταξεις. Επισης δεν αρκει να τα καταλαβεις στην ταξη. Μετα στο σπιτι πρωτα θα ξεκινας απ τη θεωρια με μολυβι και χαρτι και πολλες ερωτησεις και μετα θα πας στις ασκησεις. Δωσε ενα παραδειγμα που εκανες λαθος στο τεστ να σου πω συγκεκριμενα.
Οταν τα παρουμε θα σου πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Λες οτι σε καποια σημεια κολησες. Για πες ενα παραδειγμα που δεν εισαι σιγουρος αν το σκεπτεσαι σωστα ή λαθος. Αμα μας φανερωσεις τη σκεψη σου θα μπορουμε να καταλαβουμε τι παιζεται στο μυαλο σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Νομίζω ότι έχεις το υπερβολικό άγχος της απομνημόνευσης το οποίο είναι ενάντιο στα μαθηματικά (και στη φυσική). .
Δυστυχως αυτο ειναι αληθεια :/: εχω αρκετο αγχος γενικα σε ολα...

Λες οτι σε καποια σημεια κολησες. Για πες ενα παραδειγμα που δεν εισαι σιγουρος αν το σκεπτεσαι σωστα ή λαθος. Αμα μας φανερωσεις τη σκεψη σου θα μπορουμε να καταλαβουμε τι παιζεται στο μυαλο σου.
Λοιπον προκειται για μια ασκηση που ελεγε οτι το 20% δεν μαθαινει αγγλικα , το 80% δεν μαθαινει γαλλικα και το 10% μαθαινει και τις δυο γλωσσες.α) να βρεις την πιθανοτητα να μαθαινει μονο μια γλωσσα και το β δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε...για το α πρωτα ορισα ενδεχομενα οπως μας ειχε πει ο καθηγητης Εστω Α οτι μαθαινει αγγλικα και εστω Γ οτι μαθαινει γαλλικα δηλαδη να μαθαινει μονο μια = P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)
=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,2-0,1+0,8-0,2 =0,7 σωστο δεν ειναι????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Δυστυχως αυτο ειναι αληθεια :/: εχω αρκετο αγχος γενικα σε ολα...
Λοιπον προκειται για μια ασκηση που ελεγε οτι το 20% δεν μαθαινει αγγλικα , το 80% δεν μαθαινει γαλλικα και το 10% μαθαινει και τις δυο γλωσσες.α) να βρεις την πιθανοτητα να μαθαινει μονο μια γλωσσα και το β δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε...για το α πρωτα ορισα ενδεχομενα οπως μας ειχε πει ο καθηγητης Εστω Α οτι μαθαινει αγγλικα και εστω Γ οτι μαθαινει γαλλικα δηλαδη να μαθαινει μονο μια = P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)
=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,2-0,1+0,8-0,2 =0,7 σωστο δεν ειναι????

Άλλη μία απόδειξη ότι μόνο εμείς έχουμε τελειώσει και πραγματικούς αριθμούς (στο σχολείο):P
Βασικά,μην αγχώνεσαι. Εγώ έχω αποφασίσει πως ό,τι και να κάνω δε θα τα καταλαβαίνω.:P
Με τα άλλα θετικά πώς τα πας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Καλησπερα φετος παω Α' λυκειου και εχω ενα προβλημα κυριως με τα μαθηματικα.Το προβλημα ειναι οτι οταν βρισκομαι στην ταξη ο καθηγητης τα εξηγει καλα και τα καταλαβαινω..οταν ομως παω σπιτι και παω να κανω τις ασκησεις κολλαω ειναι σαν να μην ξερω τιποτα και πρεπει να τα ξανα δω ολα και γυρναω μπρος πισω για να λυσω τις ασκησσεις.Σημερα γραψαμε αλγεβρα διαγωνισμα στις πιθανοτητες.. δεν μπορωνα πω οτι ειναι δυσκολες αλλα παντα καπου κολλαω και δεν παιζει να εγραψα και πολυ καλα :/ Συμβαινει σε κανεναν αλλο αυτο? Πως θα μπορεσω να λυσω αυτο το προβλημα?


Μαθηματικά γενικής παιδείας γ λυκείου κεφάλαιο τρίτο πιθανότητες. Μια ύλη που προστέθηκε στα παιδιά της α λυκείου και ιδού τα αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Μαθηματικά γενικής παιδείας γ λυκείου κεφάλαιο τρίτο πιθανότητες. Μια ύλη που προστέθηκε στα παιδιά της α λυκείου και ιδού τα αποτελέσματα.
Ααα ναι όντως. Μας το΄χαν πει και΄μας ότι προστέθηκε φέτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Δυστυχως αυτο ειναι αληθεια :/: εχω αρκετο αγχος γενικα σε ολα...

Λοιπον προκειται για μια ασκηση που ελεγε οτι το 20% δεν μαθαινει αγγλικα , το 80% δεν μαθαινει γαλλικα και το 10% μαθαινει και τις δυο γλωσσες.α) να βρεις την πιθανοτητα να μαθαινει μονο μια γλωσσα και το β δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε...για το α πρωτα ορισα ενδεχομενα οπως μας ειχε πει ο καθηγητης Εστω Α οτι μαθαινει αγγλικα και εστω Γ οτι μαθαινει γαλλικα δηλαδη να μαθαινει μονο μια = P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)
=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,2-0,1+0,8-0,2 =0,7 σωστο δεν ειναι????
Είναι απαράδεκτη η μεταφορά της θεωρίας πιθανοτήτων στην Α' Λυκείου. Είναι ένα εντελώς καινούργιο και δύσκολο στην κατανόησή του θέμα, που δεν έχει σχέση με οτιδήποτε άλλο έχουν κάνει οι μαθητές στις άλλες τάξεις.

Για την άσκηση τώρα, πίστευα ότι θα βοηθήσει κάποιος συμμαθητής, αλλά δεν το είδα μέχρι τώρα.
Νομίζω ότι τα θυμάμαι:hmm:.
Ονομάζουμε Ρ(Α) την πιθανότητα να μαθαίνει ένας μαθητής Αγγλικά. Ρ(Α') είναι η πιθανότητα του συμπληρωματικού ενδεχομένου, να μη μαθαίνει κάποιος Αγγλικά.
Έχουμε: Ρ(Α')=0,2 , οπότε Ρ(Α)=1-Ρ(Α')=1-0,2=0,8
Ονομάζουμε Ρ(Γ) την πιθανότητα να μαθαίνει ένας μαθητής Γαλλικά. Ρ(Γ') είναι η πιθανότητα του συμπληρωματικού ενδεχομένου, να μη μαθαίνει κάποιος Γαλλικά.
Έχουμε: Ρ(Γ')=0,8 , οπότε Ρ(Γ)=1-Ρ(Γ')=1-0,8=0,2
Επίσης: Ρ(Α∩Γ)=0,1
Α-Γ είναι το ενδεχόμενο να μαθαίνει κάποιος μόνο Αγγλικά. Γ-Α είναι το ενδεχόμενο να μαθαίνει κάποιος μόνο Γαλλικά.
Ψάχνουμε την πιθανότητα το ενδεχομένου ((A-Γ)υ(Γ-Α)), να μαθαίνει δηλαδή κάποιος μόνο μία από τις δύο γλώσσες.
Επειδή τα ενδεχόμενα (A-Γ) και (Γ-Α) είναι ασυμβίβαστα έχουμε:
P((A-Γ)υ(Γ-Α))=Ρ(Α-Γ)+Ρ(Γ-Α)=Ρ(Α)-Ρ(Α∩Γ)+Ρ(Γ)-Ρ(Α∩Γ)=0,8-0,1+0,2-0,1 =0,8

Υ.Γ.
Μάλλον έχεις πρόβλημα προσοχής και όχι κατανόησης. Όπως θα κατάλαβες, δεν σου έδινε τα Ρ(Α), Ρ(Γ), αλλά τα Ρ(Α'), Ρ(Γ'). Έκανες και ένα λαθάκι στο τέλος. Αν δεν το έκανες, το αποτέλεσμα θα ήταν σωστό, όχι όμως και η λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Άλλη μία απόδειξη ότι μόνο εμείς έχουμε τελειώσει και πραγματικούς αριθμούς (στο σχολείο):P
Βασικά,μην αγχώνεσαι. Εγώ έχω αποφασίσει πως ό,τι και να κάνω δε θα τα καταλαβαίνω.:P
Με τα άλλα θετικά πώς τα πας;
Βασικα τα μαθηματικα ειναι που με ενοχλουν :/: και θελω να παω και τεχνολογικη κατευθυνση.. μετα τα αλλα φυσικη και χημεια τα πηγαινα αρκετα καλα και ως τωρα αυτα στο λυκειο η φυσικη μου φενεται αρκετα ευκολη και η χημεια αλλα οχι τοσο οση η φυσικη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Βασικα τα μαθηματικα ειναι που με ενοχλουν :/: και θελω να παω και τεχνολογικη κατευθυνση.. μετα τα αλλα φυσικη και χημεια τα πηγαινα αρκετα καλα και ως τωρα αυτα στο λυκειο η φυσικη μου φενεται αρκετα ευκολη και η χημεια αλλα οχι τοσο οση η φυσικη...
Του χρόνου δεν έχει κατευθύνσεις (πλέον) έχει προσανατολισμούς.:P
Και δεν υπάρχει η τεχνολογική. Μόνο θεωρητική και θετική. Η 3η θα'χει τεχνολογική.:P
Η Χημεία έχει γίνει μόνιμος εφιάλτης για΄μενα.:/:
Η Φυσική ωραία είναι. Τον καθηγητή φοβάμαι.:hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Του χρόνου δεν έχει κατευθύνσεις (πλέον) έχει προσανατολισμούς.:P
Και δεν υπάρχει η τεχνολογική. Μόνο θεωρητική και θετική. Η 3η θα'χει τεχνολογική.:P
Η Χημεία έχει γίνει μόνιμος εφιάλτης για΄μενα.:/:
Η Φυσική ωραία είναι. Τον καθηγητή φοβάμαι.:hehe:
Ναι το ξερω απλως το εγραψα ετσι ποιο απλα :P εχει ανθρωπιστικες, θετικες και οικονομικεσ-πολιτικες-κοινωνικες-παιδαγωγικες και στις θετικες ειναι οι θετικες και τεχνολογικες επιστημες κατι αναλογο με τεχνολογικη κατευθυνση και επιστημες υγειας αντιστοιχο με θετικη και εμας η καθηγητρια στη χημεια ειναι αστα να πανε και κανεις δεν καταλαβενει τιποτα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Κοίταξε φίλε Πάνε, αρχικά πρέπει να δεις οτι τα μαθηματικά αποτελούν ένα κομμάτι της ανθρώπινης κουλτούρας και πολιτισμού και δεν υπήρχαν απο πάντα, ουτε στην τωρινή τους μορφή. Αρχικά ο άνθρωπος σε ολες τις κοινωνίες ήρθε αντιμέτωπος με πληθώρα πρακτικών προβλημάτων που ηταν απαραίτητο να λυθούν. Στην προσπάθεια αυτή το μυαλό άρχισε να οικοδομεί έννοιες και θεωρίες που μοντελοποιούν αυτα τα προβλήματα. Αφου απέκτησε κάποιες έννοιες μετα το μυαλό θεώρησε και ερωτήματα που δεν είχαν αφορμή κάποιο πρακτικό πρόβλημα. Αυτός είναι και ο τρόπος που προχωρούν τα ανώτερα μαθηματικά. Αυτά λίγο γενικά για τα μαθηματικά. Στο θέμα μας τώρα. Εκείνο που καλείσαι να δεις ειναι οτι στα διάφορα φαινόμενα, προβλήματα, καταστάσεις κλπ κάποιες φορές ένα φαινόμενο είναι αιτιοκρατικό αρα μπορεί να γίνει πλήρης μοντελοποίηση και πρόβλεψη της εξελιξης των μεγεθών που υπεισέρχονται και αλλες φορές είναι ανέφικτο να προβλέψεις την εξέλιξη και να κάνεις απόλυτες προβλέψεις. Η 2η κατηγορία είναι τα στοχαστικά φαινόμενα και οπως καταλαβαίνεις είναι και τα πιο ρεαλιστικά, αρα και τα πιο ενδιαφέροντα γιατι είναι σπάνιο ένα ρεαλιστικό πρόβλημα ή φαινόμενο να ναι αιτιοκρατικό. Αν συνεχίσεις στο πανεπιστήμιο μπορείς να δεις αναλυτικά τη μελετη στοχαστικών φαινομένων και οχι μονο σε τεχνικά επιστημονικά προβλήματα.

Για την έννοια της πιθανότητας τώρα, πρέπει να δεις οτι είναι μια έννοια που δημιουργήθηκε προκειμένου να δώσει μια απάντηση στις περιπτώσεις που δεν είναι εφικτή μια απόλυτη πρόβλεψη. Είναι το αμέσως καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε απ το να μην πούμε τίποτα. Αν στα φαινόμενα υπήρχαν μόνο βεβαιότητες, δε θα μιλάγαμε για την έννοια αυτή. Σε κάθε πρόβλημα λοιπόν θα έχεις ένα σύνολο απο πιθανές καταστάσεις για παράδειγμα στη ρίψη ζαριού έχεις τα νούμερα 1 ως 6 και θα χεις και δυνατά αποτελέσματα-τα ενδεχόμενα-που μπορούν να συμβούν το καθένα με μια πιθανότητα που είναι ένα μέτρο της πιθανότητας πραγματοποίησης. Για να μοντελοποιήσεις την έννοια του συνόλου καταστάσεων που μπορούν να συμβούν και των ενδεχομένων, χρησιμοποιείς την έννοια του συνόλου που έχεις μάθει και ορίσει αυστηρα στην άλγεβρα και αποδίδεις με κάποιο τρόπο ένα νούμερο σε κάθε ενδεχόμενο, ενδεικτικό του πόσο πιθανό είναι να συμβεί κατι. Η πιθανότητα λοιπόν αν θες να το δεις αφαιρετικά, είναι μια συνολοσυνάρτηση που σε κάθε σύνολο αποδίδει ένα ''μέτρο'' δηλαδή ένα νουμεράκι για να καταλάβουμε πόσο πιθανό είναι ένα ενδεχόμενο. Είναι απαραίτητο προαπαιτούμενο λοιπόν να ξέρεις σύνολα για να καταλάβεις τη γλώσσα που μοντελοποιεί τα ενδεχόμενα. Έχεις ξαναδεί την έννοια του συνόλου ως μοντέλο, στην περίπτωση του πεδίου ορισμού συνάρτησης και του συνόλου τιμών και αλλου. Αυτά εισαγωγικά για τα σύνολα και τις πιθανότητες για να προσανατολιστείς στο τι κάνουμε, πιο μετα έρχομαι και στην άσκηση αν θες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

InaPrince.

Νεοφερμένος

Η InaPrince. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Γεια σας.Είμαι καινούργια εδώ και πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια.Λοιπόν..Το πρόβλημα μου ονομάζεται "μαθηματικά".Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά μου έχουν γίνει εφιάλτης.Ποτέ δεν τα πήγαινα και ποτέ δεν μου άρεσαν.Αλλά φέτος έχω φοβηθεί σε μεγάλο βαθμό.Φταίω γιατί ποτέ δεν έκατσα να ξεσκιστώ στο διάβασμα.Έχω και ελλείψεις από προηγούμενες χρονιές.Πάω 1η λυκείου και με το νέο σύστημα που πρέπει να έχω πάνω από 10 άλγεβρα&γεωμετρία φοβάμαι πάρα πολύ ότι θα μείνω.Δεν έχω καταλάβει τίποτα όλη την χρονιά.Δεν είναι ότι χαζεύω ή ότι δεν προσέχω αντιθέτως.Πάω σπίτι και δεν θυμάμαι τίποτα.Αγχόνομαι,μου πέφτει η ψυχολογία και το ότι είμαι ένα βήμα πριν τις εξετάσεις με κάνει κομμάτια.Τώρα έχω διακοπές για Πάσχα.Την πρώτη εβδομάδα έκατσα να διαβάσω γεωμετρία.Αλλά τίποτα.Μαθαίνω θεωρία απέξω αλλά δεν μπορώ να την εφαρμόσω στις ασκήσεις.Έχασα μια εβδομάδα που υποτίθεται θα έκανα επανάληψη.Δεν ξέρω αγχόνομαι πολύ.Και φοβάμαι.Πφφ,αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων.:( :cry_x:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Φροντιστηριο δεν πας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,885 μηνύματα.
Γεια σας.Είμαι καινούργια εδώ και πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια.Λοιπόν..Το πρόβλημα μου ονομάζεται "μαθηματικά".Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά μου έχουν γίνει εφιάλτης.Ποτέ δεν τα πήγαινα και ποτέ δεν μου άρεσαν.Αλλά φέτος έχω φοβηθεί σε μεγάλο βαθμό.Φταίω γιατί ποτέ δεν έκατσα να ξεσκιστώ στο διάβασμα.Έχω και ελλείψεις από προηγούμενες χρονιές.Πάω 1η λυκείου και με το νέο σύστημα που πρέπει να έχω πάνω από 10 άλγεβρα&γεωμετρία φοβάμαι πάρα πολύ ότι θα μείνω.Δεν έχω καταλάβει τίποτα όλη την χρονιά.Δεν είναι ότι χαζεύω ή ότι δεν προσέχω αντιθέτως.Πάω σπίτι και δεν θυμάμαι τίποτα.Αγχόνομαι,μου πέφτει η ψυχολογία και το ότι είμαι ένα βήμα πριν τις εξετάσεις με κάνει κομμάτια.Τώρα έχω διακοπές για Πάσχα.Την πρώτη εβδομάδα έκατσα να διαβάσω γεωμετρία.Αλλά τίποτα.Μαθαίνω θεωρία απέξω αλλά δεν μπορώ να την εφαρμόσω στις ασκήσεις.Έχασα μια εβδομάδα που υποτίθεται θα έκανα επανάληψη.Δεν ξέρω αγχόνομαι πολύ.Και φοβάμαι.Πφφ,αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων.:( :cry_x:
Για να κατανοήσεις τα μαθηματικά πρώτα απ'όλα πρέπει να διαβάσεις την θεωρία.
Όταν την μάθεις μετά λύσε τις ασκήσεις που κάνετε σχολείο φροντιστήρειο και δες σε ποιο τύπο ασκήσεων έχεις πρόβλημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

InaPrince.

Νεοφερμένος

Η InaPrince. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Πάω. Εκεί κάτι κάνω. Αλλά όταν πάω σπίτι τα έχω ξεχάσει..

Για να κατανοήσεις τα μαθηματικά πρώτα απ'όλα πρέπει να διαβάσεις την θεωρία.
Όταν την μάθεις μετά λύσε τις ασκήσεις που κάνετε σχολείο φροντιστήρειο και δες σε ποιο τύπο ασκήσεων έχεις πρόβλημα
Μα το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να την εφαρμόσω :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,885 μηνύματα.
Μα το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να την εφαρμόσω :(
Ας ξεκινήσουμε με τα απλά |χ|=5
και |χ|=-3 για λύσε αυτά για να καταλάβω τι εννοείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
παρε ενα καλο και ΑΠΛΟ βοηθημα...ψαξτο λιγο μονη σου και ρωτα ΣΥΝΕΧΕΙΑ οτι δεν καταλαβαίνεις! επισης ρωτα κ στο σχολειο για βοηθεια...
μην περιμενεις οι καθηγητες να στα βαλουν στο κεφαλι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,099 μηνύματα.
Πώς γίνεται να τα ξεχνάς; :P στο φροντιστήριο δεν σας λύνουν οι καθηγητές ασκήσεις; Δεν σας δίνουν σημειώσεις ώστε να κανεις επανάληψη τις λυμένες ασκήσεις και να καταλάβεις πως να τις λυνεις μονη σου; Εξάσκηση χρειάζεται, όσο και να μάθεις παπαγαλία τη θεωρία, αν δεν την έχεις κατανοήσει, δεν γίνεται. Μιλά για αυτό το θέμα στους καθηγητές σου και ειδικά στο φροντιστήριο, τους πληρώνεις εξάλλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top