Πώς αντιδρούν οι καθηγητές σε ερωτευμένους μαθητές;

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Μπορεί το θέμα μου να φανεί χαζό....αλλά επειδή ξέρω περιπτώσεις μαθητών που ερωτεύονται καθηγητές τους, θα ήθελα να μάθω τις σκέψεις των καθηγητών πάνω σε αυτό, τι έχουν βιώσει οι ίδιοι ή οι συνάδελφοί τους, καθώς και την πιθανή αντίδρασή τους...Ευχαριστώ πολύ....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
αν και εγώ βρίσκω χαζό το θέμα..ομολογώ πως δεν είναι λίγες φορές που μου άρεσε κάποιος καθηγητής..επίσης έχω παράδειγμα όπου καθηγητής έκανε σχέση με μαθητρια(γ λυκείου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Ουσιαστικα ειναι πολυ λιγες οι περιπτωσεις, διοτι δεν συνανταμε και πολλα "μοντελα" καθηγητες-τριες.
Εγω προσωπικα μια φορα μου αρεσε ως εμφανιση μια καθηγητρια, ηταν πολυ ομορφη (προσωπο-σωμα) αλλα οχι και να την ερωτευτω οπως ερωτευομαι μια της ηλικιας μου ή εξω απο το σχολειο ακομα και μεγαλυτερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 894423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η πιθανότατη αντίδρασή τους είναι η αποστασιοποίηση από τον εκάστοτε μαθητή και βέβαια η απόρριψη!

Βέβαια υπάρχουν κι εξαιρέσεις...

Πέρυσι που πήγαινα γ' λυκείου, ήρθε στο σχολείο μας ένας κούκλος καθηγητής... και τρελάθηκα! Σιγά σιγά άρχισα να τον σκέφτομαι συνέχεια, δε μπορούσα να διαβάσω, είχα πάθει εμμονή. 'Αρχισα να τον παίρνω τηλέφωνο με απόκρυψη και να κάνω κι άλλα τέτοια χαζά που κάνουν οι ερωτευμένοι...!
Τον έβρισκα στο σχολείο και τον πίεζα να κάνουμε ιδιαίτερα (ζούσα στην επαρχία) και στο τέλος το κατάλαβε ότι ήμουν εγώ που έκανα όλα εκείνα τα χαζά. Το παραδέχτηκα κιόλας...
Συνάχισα να τον παίρνω τηλέφωνα κι εκέινος δεν το σήκωνε πλέον, είχαμε μιλήσει και δύο φορές στο σχολείο και μου είχε πει να ξεκολλήσω. Δε μου έδινε δικαιώματα, τα έπαιρνα από μόνη μου! (Τόσο τρελή ;))
Είχα όμως την καλή την τύχη να του αρέσω και να είναι κι ελεύθερος...
Έτσι, συνέχισα να τον παίρνω τηλέφωνο κι αυτός άρχισε να μου απαντάει... για να μου πει να ξεκολλήσω κι ότι δε γίνεται αυτό μεταξύ μας. Του ζήτησα μόνο μια συνάντηση, μόνο μία! Έκανα ένα μήνα να τον πείσω... αλλά τελικά βρεθήκαμε :) 'Επειτα ξεκινήσαμε κι ιδιαίτερα, μάλλον για να μπορούμε να βλεπόμαστε!

Πρέπει να σου πω ότι ήταν πολύ δύσκολο αυτό που ζούσαμε. Είχαμε το άγχος να μη μας δει κανείς, να μην το μάθει κανείς...
Επίσης εγώ δε μπορούσα να συγκεντρωθώ μέσα στην τάξη, μου φαινόταν αλλόκοτο αυτό που ζούσα, που ήταν εκεί και δε μου έριχνε ούτε μία ματιά ενώ το βράδυ με είχε αγκαλιά...

Είμαστε ακόμα μαζί, πήρε μετάθεση κι εγώ πέρασα Αθήνα. Δεν είναι όμως όλα ρόδινα! Είναι 35 κι είμαι 18... δεν έχουμε πολλά κοινά, αλλά αγαπιόμαστε πολύ!

Anyway, έχοντας μια κάποια πείρα :xixi: θα συμβούλευα όσους είναι ενθουσιασμένοι με κάποιον καθηγητή να μην το τραβήξουν! Στην πραγματικότητα είναι η αίσθηση του απαγορευμένου που μας γοητεύει στους καθηγητές, ο θαυμασμός που έχουμε γι' αυτούς και φυσικά η εξουσία που έχουν πάνω μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Η πιθανότατη αντίδρασή τους είναι η αποστασιοποίηση από τον εκάστοτε μαθητή και βέβαια η απόρριψη!

Βέβαια υπάρχουν κι εξαιρέσεις...

Πέρυσι που πήγαινα γ' λυκείου, ήρθε στο σχολείο μας ένας κούκλος καθηγητής... και τρελάθηκα! Σιγά σιγά άρχισα να τον σκέφτομαι συνέχεια, δε μπορούσα να διαβάσω, είχα πάθει εμμονή. 'Αρχισα να τον παίρνω τηλέφωνο με απόκρυψη και να κάνω κι άλλα τέτοια χαζά που κάνουν οι ερωτευμένοι...!
Τον έβρισκα στο σχολείο και τον πίεζα να κάνουμε ιδιαίτερα (ζούσα στην επαρχία) και στο τέλος το κατάλαβε ότι ήμουν εγώ που έκανα όλα εκείνα τα χαζά. Το παραδέχτηκα κιόλας...
Συνάχισα να τον παίρνω τηλέφωνα κι εκέινος δεν το σήκωνε πλέον, είχαμε μιλήσει και δύο φορές στο σχολείο και μου είχε πει να ξεκολλήσω. Δε μου έδινε δικαιώματα, τα έπαιρνα από μόνη μου! (Τόσο τρελή ;))
Είχα όμως την καλή την τύχη να του αρέσω και να είναι κι ελεύθερος...
Έτσι, συνέχισα να τον παίρνω τηλέφωνο κι αυτός άρχισε να μου απαντάει... για να μου πει να ξεκολλήσω κι ότι δε γίνεται αυτό μεταξύ μας. Του ζήτησα μόνο μια συνάντηση, μόνο μία! Έκανα ένα μήνα να τον πείσω... αλλά τελικά βρεθήκαμε :) 'Επειτα ξεκινήσαμε κι ιδιαίτερα, μάλλον για να μπορούμε να βλεπόμαστε!

Πρέπει να σου πω ότι ήταν πολύ δύσκολο αυτό που ζούσαμε. Είχαμε το άγχος να μη μας δει κανείς, να μην το μάθει κανείς...
Επίσης εγώ δε μπορούσα να συγκεντρωθώ μέσα στην τάξη, μου φαινόταν αλλόκοτο αυτό που ζούσα, που ήταν εκεί και δε μου έριχνε ούτε μία ματιά ενώ το βράδυ με είχε αγκαλιά...

Είμαστε ακόμα μαζί, πήρε μετάθεση κι εγώ πέρασα Αθήνα. Δεν είναι όμως όλα ρόδινα! Είναι 35 κι είμαι 18... δεν έχουμε πολλά κοινά, αλλά αγαπιόμαστε πολύ!

Anyway, έχοντας μια κάποια πείρα :xixi: θα συμβούλευα όσους είναι ενθουσιασμένοι με κάποιον καθηγητή να μην το τραβήξουν! Στην πραγματικότητα είναι η αίσθηση του απαγορευμένου που μας γοητεύει στους καθηγητές, ο θαυμασμός που έχουμε γι' αυτούς και φυσικά η εξουσία που έχουν πάνω μας!

Κάποιος χτυπάει την πόρτα :)
-Ποιος είναι;
-Εισαγγελέας ανηλίκων
:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 894423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Χαχα! Εεεεεγωωωωωώ φταίω???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Υπαρχουν καποια πραγματα που καθε επαγγελματιας θα επρεπε να σεβεται. Επισης, ο σοφος λαος μας λεει "την υπογραφη σου και το πουλι σου να προσεχεις που τα βαζεις".

Σε μια ταξη υπαρχει παντα ενας "leader" και πολλοι "followers". Αυτοι ειναι ο καθηγητης και οι μαθητες, αντιστοιχα. Ο καθηγητης πληρωνεται απο τους γονεις των μαθητων [ειτε μεσω της φορολογιας τους ή και αμεσα, αν μιλαμε για φροντιστηριο ή ιδιαιτερο\ για να κανει καποια συγκεκριμενα πραγματα:

Πρωτον, να διδασκει μια συγκεκριμενη υλη στους μαθητες του.

Δευτερον, του δινεται μια εξουσια την οποια ο καθε καθηγητης χρησιμοποιει κατα το δοκουν για να μπορεσει να διδαξει.

Τριτον, ελεγχει τους μαθητες αν εχουν μαθει αυτα που πρεπει.

Τεταρτον, αφου τελειωσει ολα αυτα, πηγαινει σπιτι του. Μετα το σχολασμα του, και μεχρι να ξαναπιασει δουλεια, εχει τον χρονο της προσωπικης του ζωης.

Θεωρω εντελως ανευθυνο οποιον μπλεκει τα επαγγελματικα με τα προσωπικα. Ποσο μαλλον, οταν προκειται για ενα μαθημα στο οποιο εμπλεκονται ανηλικοι. Θα μου πεις, δεν ειναι παρανομο ενας ενηλικος να εχει σχεση με μια 17αρα, το οριο ειναι τα 16 ετη [για να μην θεωρηθει παιδεραστης].

Και εγω θα σου πω πως, αυτος ο καθηγητης, συναπτοντας σχεση με μια μαθητρια του, ισως υποκυπτοντας στον πειρασμο της νεας σαρκας, καταφερε να καταστρεψει το μαθητικο μερος της. Δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα για μενα, αν δεν επροκειτο για 35αρη καθηγητη-μαθητρια και επροκειτο για 35αρη ταξιτζη/ζαχαροπλαστη/περιπτερα - μαθητρια. Και μονο το γεγονος της επαγγελματικης σας σχεσης, αδικει και τις δυο μεριες.

Την μερια του καθηγητη, ο οποιος με την μαλακια του καταφερε να καταστρεψει μια μαθητρια, και την μερια της μαθητριας, η οποια απολαυσε το "απαγορευμενο" μεν, αλλα βρεθηκε σε μια σχεση που απο την αρχη της βρισκεται ενα σκαλι πιο κατω: Για αυτην την σχεση, ποτε δεν θα παψει να ισχυει το πως ξεκινησε: Ο ανθρωπος που βρισκοταν στο κατωτερο μερος της ιεραρχιας θελησε να δει πως ειναι να εχει τον ανωτερο του στο κρεβατι του.

Να το παω παραπερα; Αληθεια, μηπως αυτος ο καθηγητης εχασε ενα μεγαλο μερος [μην πω ολοκληρη] την αντικειμενικοτητα του απεναντι στην μαθητρια; Βαθμολογουσε αραγε με τον ιδιο τροπο απο την στιγμη της συναψης της σχεσης και μετα; Ή, εχοντας τα χαμενα, δεν ηξερε τι να κανει;

Δεν ισχυει βεβαια μονο για καθηγητες που συναπτουν σχεση με μαθητες του ολο αυτο. Καθε σχεση που στο ξεκινημα της αφορα δυο ανθρωπους που εμπλεκονται με μια σχεση ιεραρχιας πιο πριν, ειναι προβληματικη. Τα ιδια θα σου ελεγα αν μαθαινα οτι ενας προισταμενος πηδαει την γραμματεα του, ή ενας ιδιοκτητης φροντιστηριου μια καθηγητρια που εχει προσλαβει, και παει λεγοντας.

Εδω υπαρχει προβλημα οταν γινεται με ανθρωπους που βρισκονται στην ιδια βαθμιδα της ιεραρχιας [ειχα παραδειγμα ζευγαριου καθηγητων στο φροντιστηριο που δουλευω, και δεν μου φαινοταν ωραιο, πιστεψε με], δεν θα υπαρχει προβλημα οταν εχουμε διαφορετικες βαθμιδες ιεραρχιας;

Το ολο θεμα μου θυμισε ενα σκηνικο που εζησα, 4 μηνες πισω. Αντιγραφω απο το μπλογκ μου:

Μπαινω μεσα, μπαινουν και τα παιδια και καθονται. Ακριβως μπροστα μου καθονται δυο κοπελιες. Καταλαβαινω, πριν ξεκινησω το μαθημα οτι πρεπει να ειναι και πολυ καλες φιλες. Ας τις πουμε Κουλα και Σουλα.

Η Κουλα, με την πρωτη ματια, φαινεται παρτολιτσα. Οχι, δεν ηταν μονο οτι το ντεκολτε εφτανε μεχρι τον αφαλο, με το περιεχομενο αρκετα... πληθωρικο. Η σταση του σωματος της φροντιζε να το υπερτονιζει. Ας μην προχωρησω σε λεπτομερειες, με διαβαζουν και μικρα παιδια :Ρ

Η Σουλα, με την πρωτη ματια, φαινεται συμπαθεστατη. Χωρις να μπορω να το διευκρινισω περαιτερω.

Ξεκιναω το μαθημα. Στην αρχη χαλαρα, να γνωριστουμε. Και μετα σιγα σιγα να μπουμε στην υλη. Γυρω στα 10-15 λεπτα, και ενω εχουμε ξεκινησει να μπαινουμε στα προκαταρκτικα της Στατιστικης, και ενω τα παιδια δινουν τον καλυτερο τους εαυτο σηκωνοντας χερια και συμμετεχοντας στο μαθημα, πιανω ενα περιεργο βλεμμα απο την Σουλα. Πολυ περιεργο. Αρκετα πονηρο. Οχι, ηταν κατι παραπανω απο πονηρο. Ηταν σχεδον προστυχο...!

Μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου μου βγαινει η αντιδραση απλα να το αγνοησω. Λιγα δευτερολεπτα αργοτερα, διαπιστωνω πως το εχω κανει αρκετα καλα, μιας και δεν σταματησα τον ρυθμο της προτασης μου, δεν ταλαντευτηκε η φωνη μου και οι κινησεις που εκανα την στιγμη που επιασα το βλεμμα συνεχιστηκαν σαν να μην εγινε τιποτα. Το εχω σχεδον ξεχασει.

Λιγα λεπτα αργοτερα, και ενω μιλαω στην ταξη, πιανω με την ακρη του ματιου μου το ιδιο ακριβως βλεμμα. Πιο σιγουρος λογω της αντιδρασης μου πριν, συνεχιζω απτοητος. Λιγα λεπτα μετα, αντιλαμβανομαι την Κουλα να μιλαει στο αυτι της Σουλας, ενω ταυτοχρονα με κοιτανε περιπαικτικα, χαμογελωντας. Δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα εννοουν. Περναει απο το μυαλο μου και η ιδεα της ειρωνειας, δεδομενου οτι δεν ειμαι και κανενας δον Ζουαν. Οπως και να'χει, κατι τρεχει.

Οι δυο κοπελιες, παρολαυτα, ειναι απο τις πρωτες που σηκωνουν χερι για να συμμετασχουν. Αναποφευκτα, τους δινω τον λογο αρκετα συχνα, μιας και σε πολλες ερωτησεις μου ειναι και οι μονες που σηκωνουν χερι. Και συνεχιζουν το ιδιο βιολι: Η μια να μου δειχνει τα καλλη της, η αλλη να με κοιταει επιμονα σαν την Jenna Haze σε ταινια Point of View, και φυσικα, να σκυβει η μια και να μιλαει στην αλλη, και δωστου χαμογελα και φτου κι απο την αρχη. Και ομως, συνεχιζουν να προσεχουν στο μαθημα...!!!

Η ωρα τελειωνει, και οταν το συγκεκριμενο τμημα σχολαει 2 ωρες μετα, εγω ειμαι ηδη εξω για τσιγαρο. Στις πρωτες τζουρες, αναρωτιεμαι αν ηταν ιδεα μου ολα αυτα. Μηπως ρε παιδι μου μου φανηκαν, ξερωγω. Σκεφτομαι βεβαια πως κατι τετοια "σινιαλα" δεν τα πιανω και ευκολα και πως, για να το εχω πιασει, ε κατι τρεχει. Μεσα στο μυαλο μου γινεται παλη για να καταλαβω το τι εχει προηγηθει τις 2 ωρες του μαθηματος.

Και πανω που παω να καταληξω στο συμπερασμα που με βολευει, οτι παιδια ειναι μωρε [ναι καλα], μαλλον ιδεα μου ειναι ολα αυτα, και καλα θα κανω να επικεντρωθω στο μαθημα, παρατηρω οτι τα παιδια απο το συγκεκριμενο τμημα εχουν σχηματισει ενα μπουγιο και ετοιμαζονται να φυγουν παρεα απο το φροντιστηριο, καμια δεκαρια μετρα αποσταση απο μενα. Ε, η Κουλα και η Σουλα ειναι οι μονες που γυρισαν να με χαιρετησουν, εννοειται ναζιαρικα, εννοειται με το ιδιο βλεμμα, εννοειται με την...επιδειξη.

Ανταποδιδω τον χαιρετισμο και διαπιστωνω πως για φετος, εχω ηδη ενα αρκετο σοβαρο ζητημα στο κεφαλι μου.

Η κοπελα μου λεει πως απλα με δοκιμαζουν, θελουν να δουν αν θα "σπασω" ωστε σε αυτην την περιπτωση να προκληθει ακομη μεγαλυτερος χαβαλες στο μαθημα. Γιατι, αν σπασω μια φορα, δεν υπαρχει γυρισμος.


Και καπως ετσι, καταφερα να αποκρουσω τον πειρασμο. Γιατι ηξερα πως αν εμπλεκα, θα ειχα και εγω και οι κοπελες ασχημα ξεμπερδεματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
@ sourotiri. αυτά που περιγράφετε μου θυμίζουν πρώην συμμαθήτριες μου. τα βλέπουμε τόσο συχνά που πάντα έχουμε κάποιο σκηνικό να περιγράψουμε. είναι πραγματικά η καλύτερη στάση που θα μπορούσε να έχει κάποιος απέναντι σε ένα ανάλογο θέμα. διακριτικότητα και αποστασιοποίηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Υπαρχουν καποια πραγματα που καθε επαγγελματιας θα επρεπε να σεβεται. Επισης, ο σοφος λαος μας λεει "την υπογραφη σου και το πουλι σου να προσεχεις που τα βαζεις".

Σε μια ταξη υπαρχει παντα ενας "leader" και πολλοι "followers". Αυτοι ειναι ο καθηγητης και οι μαθητες, αντιστοιχα. Ο καθηγητης πληρωνεται απο τους γονεις των μαθητων [ειτε μεσω της φορολογιας τους ή και αμεσα, αν μιλαμε για φροντιστηριο ή ιδιαιτερο για να κανει καποια συγκεκριμενα πραγματα:

Πρωτον, να διδασκει μια συγκεκριμενη υλη στους μαθητες του.

Δευτερον, του δινεται μια εξουσια την οποια ο καθε καθηγητης χρησιμοποιει κατα το δοκουν για να μπορεσει να διδαξει.

Τριτον, ελεγχει τους μαθητες αν εχουν μαθει αυτα που πρεπει.

Τεταρτον, αφου τελειωσει ολα αυτα, πηγαινει σπιτι του. Μετα το σχολασμα του, και μεχρι να ξαναπιασει δουλεια, εχει τον χρονο της προσωπικης του ζωης.

Θεωρω εντελως ανευθυνο οποιον μπλεκει τα επαγγελματικα με τα προσωπικα. Ποσο μαλλον, οταν προκειται για ενα μαθημα στο οποιο εμπλεκονται ανηλικοι. Θα μου πεις, δεν ειναι παρανομο ενας ενηλικος να εχει σχεση με μια 17αρα, το οριο ειναι τα 16 ετη [για να μην θεωρηθει παιδεραστης].

Και εγω θα σου πω πως, αυτος ο καθηγητης, συναπτοντας σχεση με μια μαθητρια του, ισως υποκυπτοντας στον πειρασμο της νεας σαρκας, καταφερε να καταστρεψει το μαθητικο μερος της. Δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα για μενα, αν δεν επροκειτο για 35αρη καθηγητη-μαθητρια και επροκειτο για 35αρη ταξιτζη/ζαχαροπλαστη/περιπτερα - μαθητρια. Και μονο το γεγονος της επαγγελματικης σας σχεσης, αδικει και τις δυο μεριες.

Την μερια του καθηγητη, ο οποιος με την μαλακια του καταφερε να καταστρεψει μια μαθητρια, και την μερια της μαθητριας, η οποια απολαυσε το "απαγορευμενο" μεν, αλλα βρεθηκε σε μια σχεση που απο την αρχη της βρισκεται ενα σκαλι πιο κατω: Για αυτην την σχεση, ποτε δεν θα παψει να ισχυει το πως ξεκινησε: Ο ανθρωπος που βρισκοταν στο κατωτερο μερος της ιεραρχιας θελησε να δει πως ειναι να εχει τον ανωτερο του στο κρεβατι του.

Να το παω παραπερα; Αληθεια, μηπως αυτος ο καθηγητης εχασε ενα μεγαλο μερος [μην πω ολοκληρη] την αντικειμενικοτητα του απεναντι στην μαθητρια; Βαθμολογουσε αραγε με τον ιδιο τροπο απο την στιγμη της συναψης της σχεσης και μετα; Ή, εχοντας τα χαμενα, δεν ηξερε τι να κανει;

Δεν ισχυει βεβαια μονο για καθηγητες που συναπτουν σχεση με μαθητες του ολο αυτο. Καθε σχεση που στο ξεκινημα της αφορα δυο ανθρωπους που εμπλεκονται με μια σχεση ιεραρχιας πιο πριν, ειναι προβληματικη. Τα ιδια θα σου ελεγα αν μαθαινα οτι ενας προισταμενος πηδαει την γραμματεα του, ή ενας ιδιοκτητης φροντιστηριου μια καθηγητρια που εχει προσλαβει, και παει λεγοντας.

Εδω υπαρχει προβλημα οταν γινεται με ανθρωπους που βρισκονται στην ιδια βαθμιδα της ιεραρχιας [ειχα παραδειγμα ζευγαριου καθηγητων στο φροντιστηριο που δουλευω, και δεν μου φαινοταν ωραιο, πιστεψε με], δεν θα υπαρχει προβλημα οταν εχουμε διαφορετικες βαθμιδες ιεραρχιας;

Το ολο θεμα μου θυμισε ενα σκηνικο που εζησα, 4 μηνες πισω. Αντιγραφω απο το μπλογκ μου:

Μπαινω μεσα, μπαινουν και τα παιδια και καθονται. Ακριβως μπροστα μου καθονται δυο κοπελιες. Καταλαβαινω, πριν ξεκινησω το μαθημα οτι πρεπει να ειναι και πολυ καλες φιλες. Ας τις πουμε Κουλα και Σουλα.

Η Κουλα, με την πρωτη ματια, φαινεται παρτολιτσα. Οχι, δεν ηταν μονο οτι το ντεκολτε εφτανε μεχρι τον αφαλο, με το περιεχομενο αρκετα... πληθωρικο. Η σταση του σωματος της φροντιζε να το υπερτονιζει. Ας μην προχωρησω σε λεπτομερειες, με διαβαζουν και μικρα παιδια :Ρ

Η Σουλα, με την πρωτη ματια, φαινεται συμπαθεστατη. Χωρις να μπορω να το διευκρινισω περαιτερω.

Ξεκιναω το μαθημα. Στην αρχη χαλαρα, να γνωριστουμε. Και μετα σιγα σιγα να μπουμε στην υλη. Γυρω στα 10-15 λεπτα, και ενω εχουμε ξεκινησει να μπαινουμε στα προκαταρκτικα της Στατιστικης, και ενω τα παιδια δινουν τον καλυτερο τους εαυτο σηκωνοντας χερια και συμμετεχοντας στο μαθημα, πιανω ενα περιεργο βλεμμα απο την Σουλα. Πολυ περιεργο. Αρκετα πονηρο. Οχι, ηταν κατι παραπανω απο πονηρο. Ηταν σχεδον προστυχο...!

Μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου μου βγαινει η αντιδραση απλα να το αγνοησω. Λιγα δευτερολεπτα αργοτερα, διαπιστωνω πως το εχω κανει αρκετα καλα, μιας και δεν σταματησα τον ρυθμο της προτασης μου, δεν ταλαντευτηκε η φωνη μου και οι κινησεις που εκανα την στιγμη που επιασα το βλεμμα συνεχιστηκαν σαν να μην εγινε τιποτα. Το εχω σχεδον ξεχασει.

Λιγα λεπτα αργοτερα, και ενω μιλαω στην ταξη, πιανω με την ακρη του ματιου μου το ιδιο ακριβως βλεμμα. Πιο σιγουρος λογω της αντιδρασης μου πριν, συνεχιζω απτοητος. Λιγα λεπτα μετα, αντιλαμβανομαι την Κουλα να μιλαει στο αυτι της Σουλας, ενω ταυτοχρονα με κοιτανε περιπαικτικα, χαμογελωντας. Δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα εννοουν. Περναει απο το μυαλο μου και η ιδεα της ειρωνειας, δεδομενου οτι δεν ειμαι και κανενας δον Ζουαν. Οπως και να'χει, κατι τρεχει.

Οι δυο κοπελιες, παρολαυτα, ειναι απο τις πρωτες που σηκωνουν χερι για να συμμετασχουν. Αναποφευκτα, τους δινω τον λογο αρκετα συχνα, μιας και σε πολλες ερωτησεις μου ειναι και οι μονες που σηκωνουν χερι. Και συνεχιζουν το ιδιο βιολι: Η μια να μου δειχνει τα καλλη της, η αλλη να με κοιταει επιμονα σαν την Jenna Haze σε ταινια Point of View, και φυσικα, να σκυβει η μια και να μιλαει στην αλλη, και δωστου χαμογελα και φτου κι απο την αρχη. Και ομως, συνεχιζουν να προσεχουν στο μαθημα...!!!

Η ωρα τελειωνει, και οταν το συγκεκριμενο τμημα σχολαει 2 ωρες μετα, εγω ειμαι ηδη εξω για τσιγαρο. Στις πρωτες τζουρες, αναρωτιεμαι αν ηταν ιδεα μου ολα αυτα. Μηπως ρε παιδι μου μου φανηκαν, ξερωγω. Σκεφτομαι βεβαια πως κατι τετοια "σινιαλα" δεν τα πιανω και ευκολα και πως, για να το εχω πιασει, ε κατι τρεχει. Μεσα στο μυαλο μου γινεται παλη για να καταλαβω το τι εχει προηγηθει τις 2 ωρες του μαθηματος.

Και πανω που παω να καταληξω στο συμπερασμα που με βολευει, οτι παιδια ειναι μωρε [ναι καλα], μαλλον ιδεα μου ειναι ολα αυτα, και καλα θα κανω να επικεντρωθω στο μαθημα, παρατηρω οτι τα παιδια απο το συγκεκριμενο τμημα εχουν σχηματισει ενα μπουγιο και ετοιμαζονται να φυγουν παρεα απο το φροντιστηριο, καμια δεκαρια μετρα αποσταση απο μενα. Ε, η Κουλα και η Σουλα ειναι οι μονες που γυρισαν να με χαιρετησουν, εννοειται ναζιαρικα, εννοειται με το ιδιο βλεμμα, εννοειται με την...επιδειξη.

Ανταποδιδω τον χαιρετισμο και διαπιστωνω πως για φετος, εχω ηδη ενα αρκετο σοβαρο ζητημα στο κεφαλι μου.

Η κοπελα μου λεει πως απλα με δοκιμαζουν, θελουν να δουν αν θα "σπασω" ωστε σε αυτην την περιπτωση να προκληθει ακομη μεγαλυτερος χαβαλες στο μαθημα. Γιατι, αν σπασω μια φορα, δεν υπαρχει γυρισμος.

Και καπως ετσι, καταφερα να αποκρουσω τον πειρασμο. Γιατι ηξερα πως αν εμπλεκα, θα ειχα και εγω και οι κοπελες ασχημα ξεμπερδεματα.


τι τραβατε κ σεις...ελεοος δλδ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ellog96

Νεοφερμένος

Η Ellog96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Εγώ ξέρω παραδείγματα κοριτσιών Γ' και Β' Λυεκίου που την "πάτησαν" με καθηγητή και μαλιστα μια κοπέλα διώχθηκε και από το σχολείο της....ζωντανό παράδειγμα είναι και η ξαδέρφη μου (ονόματα δεν λέμε) η οποία πάει Γ' Γυμνασίου(:D) και έχει ερωτευθεί τρελά τον φιλολογό της...Σοβαρα...δεν ξεκολλάει...αλλα δεν το έχει παρατραβήξει..απλά τον θαυμάζει και περπατάει συνεχώς δίπλα του και τον κοιτάζει στα Διαλλείμματα που είναι έξω....δεν έχει προχωρήσει σε κάτι άλλο (και ελπίζω όχι και στο μέλλον!):nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Η πιθανότατη αντίδρασή τους είναι η αποστασιοποίηση από τον εκάστοτε μαθητή και βέβαια η απόρριψη!

Βέβαια υπάρχουν κι εξαιρέσεις...

Πέρυσι που πήγαινα γ' λυκείου,...είναι η αίσθηση του απαγορευμένου που μας γοητεύει στους καθηγητές, ο θαυμασμός που έχουμε γι' αυτούς και φυσικά η εξουσία που έχουν πάνω μας!

Δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα, αν μου τύχαινε μια τέτοια περίπτωση! :hmm: Τώρα είναι πραγματικά, που σκέφτομαι αν θα ακολουθήσω τον κλάδο του εκπαιδευτικού...διότι όπως και να το κάνουμε, κυκλοφορούν στα σχολεία κάτι κουκλιά και μανούλια (μαθήτριες μεγάλων τάξεων) πολύ "μεγαλωμένες" σε σχέση με την μικρή ηλικία τους... :D :D :lol: :lol: (αστειεύομαι)

Υπαρχουν καποια πραγματα που καθε επαγγελματιας θα επρεπε να σεβεται. Επισης, ο σοφος λαος μας λεει "την υπογραφη σου και το πουλι σου να προσεχεις που τα βαζεις".

Συμφωνώ με τον συνομιλητή sourotiri. Σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται σωστός επαγγελματισμός (σοβαρότητα εν ώρα και χώρου δουλειάς), τυπική αποστασιοποίηση (ουδέτερο ύφος) και διακριτικότητα σαν παιδαγωγός...διότι για τα ναζιάρικα μάτια και το πρόστυχο βλέμα μιας όμορφης μαθήτριας, δεν αξίζει κανένας εκπαιδευτικός να χάσει την αξιοπρέπειά του και την πολύκοπη καριέρα του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roseberry

Διάσημο μέλος

Η roseberry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,130 μηνύματα.
εμεις ειχαμε 2 καθικια με συγχωρειτε καθηγητες, οι οποιοι ειχαν σχεση με μαθητριες και ομως διδασκουν ακομα και μαλιστα ο ενας κανει και σε εμας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Ένα ζευγάρι φίλοι των γονιών μου 50+ τώρα αυτός ήταν καθηγητής και την είχε μαθήτρια και τα είχαν στο σχολείο και συνέχισαν και παντρέυτηκαν. Λέγανε μια φορά ιστορίες ότι αυτός της έβαζε πάντα πιο μικρό βαθμό από όσο άξιζε για να μην γίνουν σχόλια. Λέγανε ότι εκείνη την εποχή δεν το θεωρούσαν κακό και το ξέρανε όλοι και τους παρομοίαζαν με τη Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ. Εμένα πάντως μου φαίνεται βλακεία. Τι κοινό μπορεί να έχουν ο 30ρης με την 16χρονη?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Ένα ζευγάρι φίλοι των γονιών μου 50+ τώρα αυτός ήταν καθηγητής και την είχε μαθήτρια και τα είχαν στο σχολείο και συνέχισαν και παντρέυτηκαν. Λέγανε μια φορά ιστορίες ότι αυτός της έβαζε πάντα πιο μικρό βαθμό από όσο άξιζε για να μην γίνουν σχόλια. Λέγανε ότι εκείνη την εποχή δεν το θεωρούσαν κακό και το ξέρανε όλοι και τους παρομοίαζαν με τη Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ. Εμένα πάντως μου φαίνεται βλακεία. Τι κοινό μπορεί να έχουν ο 30ρης με την 16χρονη?

λίγα πράγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 894423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα...
Το ότι το κάνει αυτό ένας καθηγητής δεν σημαίνει ότι το ευχαριστιέται στο έπακρο. Δεν σημαίνει ότι είναι ασυνείδητος, πόσο μάλιστα "καθίκι".
Οι καθηγητές, όπως και κάθε επαγγελματίας, πάνω απ' όλα είναι άνθρωποι! Κι ένας άνθρωπος είναι εύκολο να υποκύψει σε έναν πειρασμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα ισοπεδώνουμε όλα... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν υπάρχει -όπως στην περίπτωσή μου- κάτι δυνατό, δεν πρέπει να το καταδικάζουμε ως κοινωνικά μη αποδεκτό. Άλλωστε για να το κάνει αυτό ένας καθηγητής, να ρισκάρει τη δουλειά του (ειδικά στην εποχή που ζούμε) σημαίνει ότι έχει κάποια αισθήματα -εκτός αν είναι κούκου-ρούκου:P

Επίσης, σε μια τέτοια περίπτωση ο καθηγητής όντως δεν είναι καθόλου αμερόληπτος. Στην τάξη ένιωθα "κατώτερη" από τους άλλους. Ζήτημα αν μου έριχνε έστω και μία ματιά κατά την διάρκεια του μαθήματος κι αν όλη τη σχολική χρονιά μου είχε απευθύνει πέντε φορές τον λόγο μέσα στην τάξη. Κι αυτό με πείραζε πολύ, γιατί ήμουν άριστη μαθήτρια και κατά κάποιον τρόπο δε με άφηνε να συμμετέχω στο μάθημα. Παρόλα αυτά στις πανελλήνιες και μόνο με τη δική του βοήθεια έγραψα 19,1 στο μάθημά του.

...Είχε πολλές τύψεις και τον βασάνιζε πολύ το θέμα, τόσο που μερικές φορές γινόταν περίεργος κι απόμακρος. Μου έλεγε πως μου κάνει κακό αυτή η σχέση... Όμως νοιαζόταν πάρα πολύ για την ψυχολογία μου και προσπαθούσε συνέχεια να με κάνει να νιώσω καλά. Αλλά όποιος δεν το έχει ζήσει από κοντά, βλέπει την κοπέλα ως "το ξεκ...κι που του κουνήθηκε" και τον καθηγητή ως "τον ασυνείδητο που τα έφτιαξε με μαθήτρια". :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Αλλά όποιος δεν το έχει ζήσει από κοντά, βλέπει την κοπέλα ως "το ξεκ...κι που του κουνήθηκε" και τον καθηγητή ως "τον ασυνείδητο που τα έφτιαξε με μαθήτρια". :(

είπε κανένας κάτι τέτοιο; :hmm:
αν και προσωπικά, το προηγούμενο post σου με την περιγραφή της σχέσης σου, με βάζει σε πολλές σκέψεις για το πως πρέπει να συμπεριφερθώ ως αυριανός καθηγητής....

...τελικά, οι καθηγητές έχουν ερωτική πέραση στις μαθήτριες της 3ης λυκείου; :hmm: :!:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 894423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν ζεις στην επαρχία ακούς πολλά...

Έχουν ως... θανατηφόρο όπλο:xixi: την ιδιότητα του καθηγητή! Ε, κι αν είναι και λίγο γοητευτικοί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα...
Το ότι το κάνει αυτό ένας καθηγητής δεν σημαίνει ότι το ευχαριστιέται στο έπακρο. Δεν σημαίνει ότι είναι ασυνείδητος, πόσο μάλιστα "καθίκι".
Οι καθηγητές, όπως και κάθε επαγγελματίας, πάνω απ' όλα είναι άνθρωποι! Κι ένας άνθρωπος είναι εύκολο να υποκύψει σε έναν πειρασμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα ισοπεδώνουμε όλα... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν υπάρχει -όπως στην περίπτωσή μου- κάτι δυνατό, δεν πρέπει να το καταδικάζουμε ως κοινωνικά μη αποδεκτό. Άλλωστε για να το κάνει αυτό ένας καθηγητής, να ρισκάρει τη δουλειά του (ειδικά στην εποχή που ζούμε) σημαίνει ότι έχει κάποια αισθήματα -εκτός αν είναι κούκου-ρούκου:P

Επίσης, σε μια τέτοια περίπτωση ο καθηγητής όντως δεν είναι καθόλου αμερόληπτος. Στην τάξη ένιωθα "κατώτερη" από τους άλλους. Ζήτημα αν μου έριχνε έστω και μία ματιά κατά την διάρκεια του μαθήματος κι αν όλη τη σχολική χρονιά μου είχε απευθύνει πέντε φορές τον λόγο μέσα στην τάξη. Κι αυτό με πείραζε πολύ, γιατί ήμουν άριστη μαθήτρια και κατά κάποιον τρόπο δε με άφηνε να συμμετέχω στο μάθημα. Παρόλα αυτά στις πανελλήνιες και μόνο με τη δική του βοήθεια έγραψα 19,1 στο μάθημά του.

...Είχε πολλές τύψεις και τον βασάνιζε πολύ το θέμα, τόσο που μερικές φορές γινόταν περίεργος κι απόμακρος. Μου έλεγε πως μου κάνει κακό αυτή η σχέση... Όμως νοιαζόταν πάρα πολύ για την ψυχολογία μου και προσπαθούσε συνέχεια να με κάνει να νιώσω καλά. Αλλά όποιος δεν το έχει ζήσει από κοντά, βλέπει την κοπέλα ως "το ξεκ...κι που του κουνήθηκε" και τον καθηγητή ως "τον ασυνείδητο που τα έφτιαξε με μαθήτρια". :(


Η κολλητη μου τα ειχε τρισημιση χρονια με τον καθηγητη της, ελεγε απειρα ψεματα στους γονεις της για να μην το μαθουν κ χασει τη δουλεια του, ολες λεγαμε οτι ειχε την ιδανικη σχεση, φαινοταν να την λατρευει!!!! Ειλικρινα, δεν υπηρχε καλυτερος. Και διαπιστωσαμε πριν λιγες μερες οτι ειχε παραλληλη σχεση με μια κοπελα τουλαχιστον μισο χρονο κ τις ειχε φλομωσει κ τις δυο στα ψεματα. Παντα πιστευα οτι ειναι εντελως αντιεπαγγελματικο για καποιον να κανει κατι τετοιο (Κ οντως ειναι, κ η αντιεπαγγελματικοτητα προφανως αποκαλυπτει πραγματα γενικα για την αισθηση ευθυνης ενος ανθρωπου κ για το ποσο αξιζει την εμπιστοσυνη μας!) κ παντα υποψιαζομουν οτι ο κυριος λογος που η σχεση ξεκινησε κ ισως συνεχιστηκε ηταν προφανως το γεγονος οτι οι συνομιληκες του ειχαν ηδη αρχισει να μεγαλωνουν κτλ, ενω η φιλη μου ηταν 18 χρονων θεα. Εν τελη κατεληξα στο συμπερασμα οτι αλλο να κανει καποιος 35χρονος σχεση με καποια 18αρα που απλα γνωρισε κ αλλο να ειναι καθηγητης της, γιατι οπως κ να το κανουμε ενας καθηγητης νιωθει εστω αρχικα συναισθηματα "πατρικα" για τους μαθητες του, νιωθει οτι εχει αναλαβει την ευθυνη να τους αναθρεψει πνευματικα. Η σχεση δηλαδη ξεκιναει με τετοια δεδομενα που για να μπορεσει στο τελος να κανει σχεση ερωτικη με τη μαθητρια του, σημαινει κατ εμε οτι τον εξιταρει το γεγονος οτι ειναι μαθητρια, παιδακι δηλαδη στο μυαλο του. Γιατι θεωρω ολοι οσοι εχουμε διδαξει βλεπουμε τους μαθητες μας ως παιδια, ανεξαρτητως διαφορας ηλικιας. Με αλλα λογια, ισως λιγο καυστικα, ενας καθηγητης που παει με μαθητρια ειναι παιδεραστης με ολη τη σημασια της λεξης. Και φυσικα ελαχιστες των ελαχιστων σχεσεις τετοιου ειδους καταληγουν καλα. Ελπιζω να μην εχεις την ιδια καταληξη με τη φιλη μου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 894423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νομίζω πως αυτό που έπαθε η φίλη σου μπορεί να το πάθει κάθε γυναίκα, ανεξάρτητα από το αν τα έχει με καθηγητή ή με υδραυλικό... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Νομίζω πως αυτό που έπαθε η φίλη σου μπορεί να το πάθει κάθε γυναίκα, ανεξάρτητα από το αν τα έχει με καθηγητή ή με υδραυλικό... :)

προφανως και ναι, απλα αν διαβασεις κ ολα τα υπολοιπα που ειπα, εξηγησα οτι θεωρω πως η σχεση αυτη ειχε εξ αρχης κατι το περιεργο, σχεδον διεστραμμενο, και εν τελει αποδειχτηκε οτι οντως κατι δεν πηγαινε καλα με τα μυαλα του τυπου (κ δεν εχω πει εδω ολη την ιστορια, οντως αποκαλυφθηκε οτι ο ανθρωπος αυτος δεν μπορουσε να κανει φυσιολογικες σχεσεις...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top