Angie_Ann
Διάσημο μέλος
Πόσο σημαντικό είναι για σας να είναι ενα ποστ σωστό γραμματικά και ορθογραφικά; Μπορεί να μην διαβάσετε ένα ποστ μόνο και μόνο επειδή έχει πολλά λάθη;
Προσωπικά δεν με ενοχλεί τόσο η ορθογραφία (όταν δεν ξεπερνάει κάποια όρια) μιας και κανείς δεν είναι τελειος ούτε και γω φυσικά. Όμως δυσκολεύομαι να διαβάσω ποστ χωρίς κεφαλαία, τελείες και σωστή σύνταξη κάτι που μπορεί κάποιος να διορθώσει αν ξοδέψει 2 παραπάνω λεπτά για να γράψει το ποστ άσχετα με τις γνώσεις του. Επίσης δεν μ' αρέσει να λείπουν οι τόνοι, όχι ότι είναι κατακριτέο απλώς είμαι ικανή να κάνω quote ένα ποστ και να βάλω όλους τους τόνους. (είμαι καλά γιατρέ μου; )
οταν δηλαδη το ποστ ειναι καπως ετσι περιπου
για πανω απο 6-7 σειρες
σε σοβαρά θέματα
με πιανουν δολοφονικες τασεις :P
Eννοείται πως αυτά που λέω δεν ισχύουν για το Chat and Fun section αλλά για σοβαρές συζητήσεις (π.χ. πολιτική κτλ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το ίδιο ισχύει και για την κακή στίξη. Θέλω να βλέπω κόμμα, αλλα όχι πολλά...
Επίσης αν είναι να έχει το κείμενο bold, χρωματιστά η μεγάλα γράμματα σε κάποιες λέξεις, ας είναι με metro, αλλιώς ζαλίζομαι.
Η ορθογραφία είναι ένα άλλο πρόβλημα μου, αφαιρεί, κατ' εμέ, μεγάλο μέρος της ισχύος του κειμένου, αν είναι λάθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Για μενα θα λεγα οτι δε με ενοχλει κατι απο ολα αυτα, αλλά πχ μια δυσνοητη συνταξη ή πολλα ορθογραφικα κουραζουν λιγο. Αλλα τα εχω συνηθισει και προχωραω στην ουσια.
Giovanna
Επιφανές μέλος
αυτο με τα ορθογραφικα με ενοχλει παρα πολυ κι εμενα, και συμφωνω με γιδι!
Isiliel
Επιφανές μέλος
Τα ορθογραφικά είναι και δικό μου πρόβλημα (και να με συγχωρούν όσοι τους κουράζουν) αλλά βλέπω πως με την τριβή καλυτερεύω κι εγώ και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα.
Σιγά-σιγά συνηθίζει το μάτι στη σωστή ορθογραφία και γίνονται λιγότερα λάθη!
underwater
Περιβόητο μέλος