Marelpt
Νεοφερμένος
Αυτο γινεται σ΄ολα τα μαθηματα (οχι πχ μονο εκθεση) και καποιοι καθηγητες μου λενε οτι γραφω πραγματα περιττα...
Ωστοσο εγω το κανω για μην μπορει να βρει "πατημα" για να μου κοψει κανενας περιεργος διορθωτης...Αντιμετωπιζετε εσεις τετοιο προβλημα και τι προτεινετε? Και ποσο πιστευετε οτι πρεπει να ειναι σε σελιδες ενα γραπτο σε μαθημα της θετικης για να ειναι πληρες (οκ παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες πχ μικρα-μεγαλα γραμματα αλλα στο περιπου)?
Ευχαριστω!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Κοίτα μην αγχώνεσαι πολύ. Το ιδανικό θα ήταν τα πάντα στο γραπτό σου να είναι τεκμηριωμένα, όμως αφού βλέπεις ότι έτσι δε βγαίνει κοίτα να τελειώνεις τις ασκήσεις και στο τέλος, εφόσον έχεις χρόνο, να εξηγείς ό,τι άφησες ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
Όταν ξεκινούσα στο στερεό για παράδειγμα θεωρούσα πολύ μπακαλίστικο να παίρνεις αμέσως ίσες τις δυνάμεις που ασκεί ένα σχοινί σε τροχαλία και σώμα, εφόσον έχεις σχοινί που το επιτρέπει αυτό. Ήθελα κάθε φορά να το αποδεικνύω. Ε, στην αρχή την πάλευα που ήταν μικρές οι ασκήσεις. Μετά όμως που μπαίνουν όλα σε μια άσκηση νομίζω πρέπει να συνεχίσεις με τη λύση και αφού τελειώσεις -και είσαι πιο χαλαρός και μέσα στο χρόνο- φτιάχνεις ένα παραρτηματάκι και εξηγείς ό,τι θες. Φυσικοί θα το διορθώσουν στην τελική, ξέρουν τι μπορείς και τι όχι να κάνεις.
Μιλούσα με παιδιά δηλαδή που πήραν έτοιμο τον τύπο για τη Δθ στη στροφική ομαλά μεταβαλλόμενη και δεν τους έκοψαν τίποτα. Καλό να μη δίνεις δικαίωμα για αμφισβήτηση, αυτό κυνηγάμε όλοι άλλωστε. Αλλά από το να μη βγάλεις την άσκηση είναι προτιμότερο να θυσιάσεις κάτι που μπορεί να παραλειφθεί και μετά να το αναφέρεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Θα πρέπει να είσαι τόσο αναλυτικός, όσο δεν θα σου δημιουργεί πρόβλημα να χάσεις χρόνο και να μην προλάβεις κάτι. Συμφωνώ με όσα έγραψε ο Shadowfax. Μια παρατήρηση μόνο: Δεν μπορούμε να ξέρουμε από πριν τι θα δεχθούν χωρίς δικαιολόγηση και τι όχι, επίσης υπάρχει περίπτωση να μην ισχύσουν τα ίδια για όλα τα διορθωτικά κέντρα καθώς δεν υπάρχουν γενικές οδηγίες για όλα και αποφασίζουν ξεχωριστά. Μια γενική αρχή πάντως είναι ότι χωρίς απόδειξη είναι δεκτό ότι αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο.....για μην μπορει να βρει "πατημα" για να μου κοψει κανενας περιεργος διορθωτης...Αντιμετωπιζετε εσεις τετοιο προβλημα και τι προτεινετε? Και ποσο πιστευετε οτι πρεπει να ειναι σε σελιδες ενα γραπτο σε μαθημα της θετικης για να ειναι πληρες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Admiral
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Σε παλιότερα βιβλία φυσικής ο Imax=Qω στις ηλεκτρικές ταλαντώσεις αποδεικνύεται ενώ σε νεότερα υπάρχει έτοιμος νομίζω -σε πλαίσιο, δεν ξέρω πώς πάει, έτσι που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως εννοώ. Τον αποδεικνύεις λοιπόν πάντα και είσαι μέσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο συγκεκριμένος δε θέλει απόδειξη πάντως.Σε παλιότερα βιβλία φυσικής ο Imax=Qω στις ηλεκτρικές ταλαντώσεις αποδεικνύεται ενώ σε νεότερα υπάρχει έτοιμος νομίζω -σε πλαίσιο, δεν ξέρω πώς πάει, έτσι που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως εννοώ. Τον αποδεικνύεις λοιπόν πάντα και είσαι μέσα.
Είναι αντίστοιχος του .
Θέλω να πω, κουλ, δεν είναι όλα προς απόδειξη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Καλό να μη δίνεις δικαίωμα για αμφισβήτηση, αυτό κυνηγάμε όλοι άλλωστε.
Δε διαφωνώ με όσα έγραψες,απλά έχω μια ένσταση εδώ.Υποτίθεται ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι δεκτή.Αν εγώ στη γενική χρησιμοποιήσω L'Hospital υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μου κόψουν κάτι.Αλλά γιατί;Αφού είναι σωστό.Κάποιος άλλος μπορεί στη φυσική ή στη βιολογία να χρησιμοποιήσει κάποιον άλλο νόμο.Επειδή ο διορθωτής μπορεί να μην το ξέρει ή από το υπουργείο να μην έχουν δώσει σχετική οδηγία,πρέπει να καεί ο άλλος;
Πρακτικά,αυτό με την τεκμηριωμένη απάντηση δεν ισχύει.Ψήνομαι να χρησιμοποιήσω διάφορα κουλά εκτός ύλης στα διαγωνίσματα (φροντιστηρίου και σχολείου) μόνο και μόνο για να δω τι θα κάνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Πες όμως ότι εσύ θες να το κάνεις όπως και να 'χει. Αν πάρεις το όριο του αριθμητή, μετά το όριο του παρονομαστή, δείξεις ότι και τα δύο είναι 0 ή ±oo, και μετά δείξεις και ότι το όριο του πηλίκου των παραγώγων αριθμητή και παρονομαστή υπάρχει τότε χρησιμοποιείς πλήρως θεώρημα που ισχύει, αλίμονο, σε όλα τα μαθηματικά που κάνουμε. Δε μπορούν να σου κόψουν.
Δε θα ρισκάρεις βέβαια, προφανώς. Αν και δε δίνω μαθ. γενικής, είχα ρωτήσει στο σχολείο αν γίνεται να χρησιμοποιηθεί η y-f(xo)=f'(xo)(x-xo) για τις εφαπτομένες και μου είχαν πει όχι. Θεωρητικά όμως, ό,τι αποδείξεις μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Μήπως θέλουν και απόδειξη για το L'Hospital; Εντάξει πες τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Από την άλλη όπως είπε και ο κουμ πιο πάνω, δεν είναι όλα προς απόδειξη.Συζήτησε το και με καθηγητές σου..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για τα μαθηματικά γενικής και τη φυσική γενικής είναι απόλυτα ξεκαθαρισμένο: Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αντίστοιχα πράγματα από την κατεύθυνση χωρίς πρόβλημα. Για π.χ. ο Χοσπιτάλης στα μαθηματικά και ο Σνέλης στη φυσική. Για άλλα εκτός ύλης, αν τα αποδείξουμε πάει καλά, αν όχι εξαρτάται από το διορθωτή μας, γιαυτό ας το αποφύγουμε. Τώρα, αν κάποιος εφαρμόσει χωρίς απόδειξη κάποιο άγνωστο θεώρημα του καθηγητή του στο φροντιστήριο, μάλλον κάηκε....Αν εγώ στη γενική χρησιμοποιήσω L'Hospital υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μου κόψουν κάτι.Αλλά γιατί;Αφού είναι σωστό.Κάποιος άλλος μπορεί στη φυσική ή στη βιολογία να χρησιμοποιήσει κάποιον άλλο νόμο.Επειδή ο διορθωτής μπορεί να μην το ξέρει ή από το υπουργείο να μην έχουν δώσει σχετική οδηγία,πρέπει να καεί ο άλλος; Πρακτικά,αυτό με την τεκμηριωμένη απάντηση δεν ισχύει.Ψήνομαι να χρησιμοποιήσω διάφορα κουλά εκτός ύλης στα διαγωνίσματα (φροντιστηρίου και σχολείου) μόνο και μόνο για να δω τι θα κάνουν.
Υ.Γ. Ναι είμαι απόλυτα σίγουρος, είναι 100% καρατσεκαρισμένο.
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Για τα μαθηματικά γενικής και τη φυσική γενικής είναι απόλυτα ξεκαθαρισμένο: Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αντίστοιχα πράγματα από την καυεύθυνση χωρίς πρόβλημα. Για π.χ. ο Χοσπιτάλης στα μαθηματικά και ο Σνέλης στη φυσική.
είσαι σίγουρος για αυτό; γιατί εγώ ήξερα το αντίθετο, Εντάξει ο τύπος της εφαπτομένης που κάνεις στη Β' λυκείου, αλλά αυτά; δεν ξέρω εγώ δεν θα το διακινδύνευα..
πάντως κι εμένα η αλήθεια είναι με προβληματίζει ο τρόπος που τα αποτυπώνεις, ξέρω γω αν παραγωγίσω μια συνάρτηση χωρίς να αναφέρω ότι είναι παραγωγίσιμη θα μου κόψουν ή όχι; τέτοια μικροπράγματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marelpt
Νεοφερμένος
Ετσι ειχα επαναπαυθει...
Πριν λιγες μερες ομως γραφω ενα διαγωνισμα σε Μαθηματικα Κατ. και χρησιμοποιω οτι f'(3)=1 (αντι του f(3)=1 που μου δινοταν) κανω Bolzano στην f' αντι Rolle στην f και χανω 4 μορια (19,2)...Ετσι τωρα προβληματιζομαι. Εξι μαθηματα, σε καποιο θα την πεταξω την βλακεια...
Εσυ Shadowfax, οταν γραφεις 12 σελιδες προλαβαινεις ανετα και να τα ελεγξεις?
Και τελος, εχω ακουσει οτι στη χημεια στις διαδοχικες αντιδρασεις της οργανικης δεν θελει καθολου αιτιολογηση (αυτο πραγματικα μπορει να με σωσει), το ιδιο και στα Μαθ. Γεν. οταν σου ζηταει να συμπληρωσεις πινακα συχνοτητων...
Ξερετε αν ισχυουν αυτα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dukem93
Νεοφερμένος
Δηλαδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο De L' Hospital και ο ορισμός της παραγώγου που υπάρχει μόνο στην κατεύθυνση στα μαθηματικά Γενικής??Για τα μαθηματικά γενικής και τη φυσική γενικής είναι απόλυτα ξεκαθαρισμένο: Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αντίστοιχα πράγματα από την κατεύθυνση χωρίς πρόβλημα. Για π.χ. ο Χοσπιτάλης στα μαθηματικά και ο Σνέλης στη φυσική. Για άλλα εκτός ύλης, αν τα αποδείξουμε πάει καλά, αν όχι εξαρτάται από το διορθωτή μας, γιαυτό ας το αποφύγουμε. Τώρα, αν κάποιος εφαρμόσει χωρίς απόδειξη κάποιο άγνωστο θεώρημα του καθηγητή του στο φροντιστήριο, μάλλον κάηκε.
Υ.Γ. Ναι είμαι απόλυτα σίγουρος, είναι 100% καρατσεκαρισμένο.
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Και στο κάτω-κάτω δεν το λέει το βιβλίο της Γενικής, πως να το κάνουμε;
είσαι σίγουρος για αυτό; γιατί εγώ ήξερα το αντίθετο, Εντάξει ο τύπος της εφαπτομένης που κάνεις στη Β' λυκείου, αλλά αυτά; δεν ξέρω εγώ δεν θα το διακινδύνευα..
πάντως κι εμένα η αλήθεια είναι με προβληματίζει ο τρόπος που τα αποτυπώνεις, ξέρω γω αν παραγωγίσω μια συνάρτηση χωρίς να αναφέρω ότι είναι παραγωγίσιμη θα μου κόψουν ή όχι; τέτοια μικροπράγματα
Ακόμα και για την εξίσωση εφαπτομένης όταν γράφω στην γενική το γράφω έτσι: y=λx + β και όχι : y-f(n)=f'(n)(x-n) αφού ήταν στην κατεύθυνση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Γιατί να χρησιμοποιήσεις De L'Hopital στην γενική παιδεία???
Πάντως η αλήθεια είναι ότι απο λεπτομέρειες[ελλειπής αιτιολόγηση] χάνεται το 100
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
-Ούτε θέλω να βγάλω 19999 μόρια!
--Το 99 στα Μαθ.Κατ δεν θα με πείραζε ,όμως, καθόλου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.