Πόλεμος μεταξύ Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και Εθνικού Συμβουλίου Παιδεία για εξεταστικό

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Δηλαδή θα παίζουμε κυνηγητό; Μπαίνουμε σε μια σχολή και βγαίνουμε. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.
α κατι τελευταιο

Σ.Ε.Π
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Φέτος, όλο το δεύτερο τετράμηνο, ζήτημα να έκανα Σ.Ε.Π μια ώρα. Όταν το διδάσκουν γυμναστές, χαίρω πολύ χαιρόπουλος μπισκότα Παπαδόπουλος :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,463 μηνύματα.
Fasdag, τι ειδικότητας καθηγητές πρέπει να είναι αυτοί που θα διδάξουν ένα αναμορφωμένο και σοβαρό μάθημα Σ.Ε.Π.;

Djimmakos πρόλαβες το μάθημα Ολυμπιακή Αγωγή; Εκεί να δεις χαίρω πολύ χαιρόπουλος, μπισκότα Παπαδόπουλος. :P :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aero :P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Οι αλλαγές όμως δύσκολα περνάνε στην Ελλάδα ότι προθέσεις και να έχει ο Μπαμπινιώτης με άντικτυπα καλά ή κακά, όλα τα υπόλοιπα κόμματα που δε βρίσκονται στην εξουσία (όποιο κόμμα και αν κυβερνάει) θα εναντιωθούν, θα δημιουργήσουν καταλήψεις και τελικά το κόμμα που υποστηρίζει τις αλλαγές θα υποχωρήσει (π.χ. όπως η Γιαννάκου και ο Αρσένης που οι κυβερνήσεις των κομμάτων τους, τους έβγαλε από υπουργούς παιδείας...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Οι αλλαγές όμως δύσκολα περνάνε στην Ελλάδα ότι προθέσεις και να έχει ο Μπαμπινιώτης με άντικτυπα καλά ή κακά, όλα τα υπόλοιπα κόμματα που δε βρίσκονται στην εξουσία (όποιο κόμμα και αν κυβερνάει) θα εναντιωθούν, θα δημιουργήσουν καταλήψεις και τελικά το κόμμα που υποστηρίζει τις αλλαγές θα υποχωρήσει (π.χ. όπως η Γιαννάκου και ο Αρσένης που οι κυβερνήσεις των κομμάτων τους, τους έβγαλε από υπουργούς παιδείας...)


Αυτο το λες απλα γιατι δε ξερεις τους λογους που γινονται οι καταληψεις τοσα χρονια. Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα υπαρχει τετοια αντιδραση για αυτες τις αλλαγες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aero :P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Αυτο το λες απλα γιατι δε ξερεις τους λογους που γινονται οι καταληψεις τοσα χρονια. Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα υπαρχει τετοια αντιδραση για αυτες τις αλλαγες.

Μακάρι αν είναι καλές αλλαγές να περάσουν, ξέρω γιατί γίνονται οι καταλήψεις, απλά ανάφερα ότι δυστυχώς στην Ελλαδά όποιος προτείνει κάτι όλοι οι υπόλοιποι είναι εναντίων του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Μακάρι αν είναι καλές αλλαγές να περάσουν, ξέρω γιατί γίνονται οι καταλήψεις, απλά ανάφερα ότι δυστυχώς στην Ελλαδά όποιος προτείνει κάτι όλοι οι υπόλοιποι είναι εναντίων του.

yπαρχουν λογοι για αυτη την εναντιωση παντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Πώς να βγούνε να κάνουν καταλήψεις όταν δεν ξέρουν τι αλλαγές θα γίνουν;

Κάτι μήνες τώρα υποθέσεις κάνουν, δεν έχουν δώσει κάτι τελικό. Γιατί να κάνουμε καταλήψεις για κάτι που δεν ξέρουμε;

Θα μου πεις, γιατί όταν αποφασισθεί τι θα γίνει, θα το μάθουμε; Αυτό είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Διάβασα ότι ο Μπαμπινιώτης το Σεπτέμβρη θα γίνει Υπουργός Παιδείας οπότε θα έχουμε εξελίξεις σίγουρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Ρε παιδιά εγώ δεν θέλω αυτές τις αλλαγές (ειδικά για φέτος) γιατί

1) Το να μπεις σε μια σχολή θα γίνει πιο δύσκολο γιατί οι εξετάσεις θα είναι κορυφής πράγμα που σημαίνει οτι οι ιατρικές και οι υπόλοιπες που αναφέρατε θα είναι ακατόρθωτο να περάσουν τα μισά από τα άτομα που θα περνούσαν στις πανελλήνιες. Και το ίδιο βέβαια θα ίσχυε και για τις στρατιωτικές σχ που επειδή έχουν σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση θα τρέξουν όλοι. Δεν νομίζω όμως παρόλα αυτά το οτι για να γίνεις τεχνικός σε αυτές τις σχολές πρέπει να είσαι διάνοια.

2) Η γενιά αυτή θα γίνει το πειραματόζωο αφού κανείς δεν ξέρει αν θα υπάρξει αποτέλεσμα.

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ πλήρως αφού έτσι θα βελτιωθεί κατά πολύ η παιδεία κυρίως στο θέμα του οτι θα αποδεσμεύσουν το λύκειο από τα πανεπιστήμια και θα δίνετε βαρύτητα σε όλα τα μαθήματα. Με αυτό το τρόπο θα αυξηθεί κατά πολύ το επίπεδο της εκπαίδευσης.

Όμως θα ήθελα να προτείνω και κάτι άλλο. Να μειωθεί κατά ένα χρόνο το λύκειο ώστε ο τρίτος χρόνος να είναι χρόνος προετοιμασίας για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Και όσο για τις κατατακτήριες, για να μη παρεξηγούμαι, κάπου εδώ στο forum είχα διαβάσει αυτό που είπα. Απλώς μου φαίνεται παράξενο να μην υπάρχει αυτό το φαινόμενο σε εξετάσεις που δεν ελέγχονται κατ' εξοχήν από το κράτος
κοιτα να σου πω. εγω θα προτιμουσα εναν γιατρο ο οποιος ηταν ικανος να ανταπεξελθει στις εξετασεις που του εβαλε η ιατρικη σχολη.


by the way, τα σοβαρα πανεπιστημια νομιζω οτι εχουν περισσοτερους λογους να κρατησουν αδιαβλητες τις εξετασεις τους

++

Καθηγητής της σχολής μου, έχει άναφέρει το εξής :

Η εμπειρία μου από όσους δίνουν κατατακτήριες είναι ότι η επίδοση τους είναι bimodal, δηλαδή γράφουν περίπου 10 ή περίπου 0.
----------------------------------------
οχι, σωστη ιεραρχιση αξιων. ενα πανεπιστημιο δεχεται ενα συγκεκριμενο αριθμο υποψηφιων.

Και θα πρέπει επίσης να "ξεφορτώνεται" τους μή παραγωγικούς φοιτητές...

Έτσι θα μπορούν και επιλαχόντες να αξιολογηθούν στην πράξη, που σε άλλη περίπτωση, δεν θα είχαν πρόσβαση στη σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Και θα πρέπει επίσης να "ξεφορτώνεται" τους μή παραγωγικούς φοιτητές...

Έτσι θα μπορούν και επιλαχόντες να αξιολογηθούν στην πράξη, που σε άλλη περίπτωση, δεν θα είχαν πρόσβαση στη σχολή.
διαφωνω, αυτο ειναι μια αποψη ελιτισμου. οι φοιτητες δεν επιβαρυνουν την κοινωνια μετα τα 7 χρονια. δεν βρισκω, ομως το λογο να ξεφορτωθουν
-----------------------------------------
Fasdag, τι ειδικότητας καθηγητές πρέπει να είναι αυτοί που θα διδάξουν ένα αναμορφωμένο και σοβαρό μάθημα Σ.Ε.Π.;

Djimmakos πρόλαβες το μάθημα Ολυμπιακή Αγωγή; Εκεί να δεις χαίρω πολύ χαιρόπουλος, μπισκότα Παπαδόπουλος. :P :P

ψυχολογοι ή κοινωνιολογοι
-----------------------------------------
Πώς να βγούνε να κάνουν καταλήψεις όταν δεν ξέρουν τι αλλαγές θα γίνουν;

Κάτι μήνες τώρα υποθέσεις κάνουν, δεν έχουν δώσει κάτι τελικό. Γιατί να κάνουμε καταλήψεις για κάτι που δεν ξέρουμε;

Θα μου πεις, γιατί όταν αποφασισθεί τι θα γίνει, θα το μάθουμε; Αυτό είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο.

ξερουμε πολυ καλα για ποιο λογο γινονται καταληψεις. για νομους-πλαισια που ψηφιζονται αυγουστιατικα απο τη σχολη και αφορουν σημαντικα ζητηματα της παιδειας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
διαφωνω, αυτο ειναι μια αποψη ελιτισμου. οι φοιτητες δεν επιβαρυνουν την κοινωνια μετα τα 7 χρονια. δεν βρισκω, ομως το λογο να ξεφορτωθουν

Ναι αλλά μου φαίνεται ανεπίτρεπτο κάποιος να έχει εξεταστεί 5 φορές π.χ. σε ένα μάθημα και να έχει αποτύχει και στις 5.

Όπως ανεπίτρεπτο θεωρώ επίσης, ένας φοιτητής 4ου έτους να έχει περάσει αριθμό μαθημάτων <= 10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Όμως θα ήθελα να προτείνω και κάτι άλλο. Να μειωθεί κατά ένα χρόνο το λύκειο ώστε ο τρίτος χρόνος να είναι χρόνος προετοιμασίας για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια
χμ. δεν νομιζω να υπαρχει λογος μειωσης του χρονου.
-----------------------------------------
Ναι αλλά μου φαίνεται ανεπίτρεπτο κάποιος να έχει εξεταστεί 5 φορές π.χ. σε ένα μάθημα και να έχει αποτύχει και στις 5.

γιατι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.

Άντε μία (το καταλαβαίνω), άντε δύο (το καταλαβαίνω), αλλά αν δεν το περάσεις την τρίτη φορά δεν πρόκειται να το περάσεις ποτέ.

Για να μην παρεξηγηθώ, φορά = ακαδημαϊκό έτος. Δεν συμπεριλαμβάνω επαναληπτικές εξεταστικές.

Τα σοβαρά πανεπιστήμια εξωτερικού (απ'οτι είμαι σε θέση να γνωρίζω) δίνουν περιθώριο τρείς εξεταστικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Άντε μία (το καταλαβαίνω), άντε δύο (το καταλαβαίνω), αλλά αν δεν το περάσεις την τρίτη φορά δεν πρόκειται να το περάσεις ποτέ.

Για να μην παρεξηγηθώ, φορά = ακαδημαϊκό έτος. Δεν συμπεριλαμβάνω επαναληπτικές εξεταστικές.

Τα σοβαρά πανεπιστήμια εξωτερικού (απ'οτι είμαι σε θέση να γνωρίζω) δίνουν περιθώριο τρείς εξεταστικές.


Δεν φταις εσυ παντα που δε περνας μαθηματα ομως. Εχω ακουσει για περιπτωσεις ατομων που επειδη συνδικαλιζονται οι καθηγητες τους κοβουν. Επισης για περιπτωσεις καθηγητων που βαζουν επιτηδες πολυ δυσκολα θεματα κτλ. Σιγουρα αν εισαι καλα διαβασμενος εχεις πολλες πιθανοτητες να περασεις αλλα δεν εξαρταται απολυτα απο εσενα.

Τα πανεπιστημια του εξωτερικου εχουν και διαφορετικο τροπο διδασκαλιας ομως και δεν χρησιμοποιουν απαραιτητα το ιδιο συστημα βαθμολογησης, κτλ. Γενικα υπαρχουν διαφορες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Δεν φταις εσυ παντα που δε περνας μαθηματα ομως. Εχω ακουσει για περιπτωσεις ατομων που επειδη συνδικαλιζονται οι καθηγητες τους κοβουν. Επισης για περιπτωσεις καθηγητων που βαζουν επιτηδες πολυ δυσκολα θεματα κτλ. Σιγουρα αν εισαι καλα διαβασμενος εχεις πολλες πιθανοτητες να περασεις αλλα δεν εξαρταται απολυτα απο εσενα.
Θεωρώ πως απόλυτα από "εσένα" εξαρτάται.

Συνηθίζεται να επικρατεί η νοοτροπία "δεν πέρασα το μάθημα => φταίει ο καθηγητής".

Αντίθετα (πιστεύω), ο καθηγητής δε φέρει καμμία ευθύνη. Το οτι συνδικαλίζεται (με ο,τι συνεπάγεται αυτό) δε σημαίνει οτι αυτό καθε αυτό φταίει που κόπηκες. Έχεις το δικαίωμα να δεις το γραπτό σου και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.

Το οτι έβαλε δύσκολα θέματα έμμεσα σου δείχνει να καταλάβεις ότι δε δούλεψες όσο θα έπρεπε ή δεν κατανόησες πλήρως αυτά που έπρεπε.

Γενικά, αυτό που βλέπω μεχρι στιγμής είναι πως αν παρακολουθείς τις διαλέξεις, κάνεις τα δικά σου project/ασκήσεις/σημειώσεις, ασχολείσαι με το μάθημα (παραπάνω απ' αυτό που σου δίνει η σχολή), όχι μόνο θα περάσεις το μάθημα (και με καλό βαθμό) αλλά και θα έχεις και το βλέμμα του καθηγητή πάνω σου.

Άλλωστε δεν πιστεύω πως αν αξίζεις να περάσεις να σε κόψει επίτηδες ο καθηγητής (ίσως κάνω λάθος, ο χρόνος θα δείξει ... :P).

Τα πανεπιστημια του εξωτερικου εχουν και διαφορετικο τροπο διδασκαλιας ομως και δεν χρησιμοποιουν απαραιτητα το ιδιο συστημα βαθμολογησης, κτλ. Γενικα υπαρχουν διαφορες...

Εννοείται. Μια αναφορά έκανα.

(Μακάρι κάποια στιγμή να εφαρμοστούν και εδώ :lol:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Θεωρώ πως απόλυτα από "εσένα" εξαρτάται.

Συνηθίζεται να επικρατεί η νοοτροπία "δεν πέρασα το μάθημα => φταίει ο καθηγητής".

Αντίθετα (πιστεύω), ο καθηγητής δε φέρει καμμία ευθύνη. Το οτι συνδικαλίζεται (με ο,τι συνεπάγεται αυτό) δε σημαίνει οτι αυτό καθε αυτό φταίει που κόπηκες. Έχεις το δικαίωμα να δεις το γραπτό σου και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.

Το οτι έβαλε δύσκολα θέματα έμμεσα σου δείχνει να καταλάβεις ότι δε δούλεψες όσο θα έπρεπε ή δεν κατανόησες πλήρως αυτά που έπρεπε.

Γενικά, αυτό που βλέπω μεχρι στιγμής είναι πως αν παρακολουθείς τις διαλέξεις, κάνεις τα δικά σου project/ασκήσεις/σημειώσεις, ασχολείσαι με το μάθημα (παραπάνω απ' αυτό που σου δίνει η σχολή), όχι μόνο θα περάσεις το μάθημα (και με καλό βαθμό) αλλά και θα έχεις και το βλέμμα του καθηγητή πάνω σου.

Άλλωστε δεν πιστεύω πως αν αξίζεις να περάσεις να σε κόψει επίτηδες ο καθηγητής (ίσως κάνω λάθος, ο χρόνος θα δείξει ... :P).



Εννοείται. Μια αναφορά έκανα.

(Μακάρι κάποια στιγμή να εφαρμοστούν και εδώ :lol:)

Εγω δεν ειπα οτι φταιει παντα ο καθηγητης, αλλα υπαρχουν περιπτωσεις οπου φταιει.
Υπαρχουν καθηγητες ιδιοτροποι που εκμεταλλευονται την εξουσια που τους δινεται. Τεσπα εγω παραδειγματα σου εφερα σε περιπτωσεις που δε φταιει τοσο ο φοιτητης, τετοια συμβαινουν ειτε θες να το πιστεψεις ειτε οχι. Θα σου φερω κ παραδειγμα εναν καθηγητη στο τμημα μου που σε μια εξεταστικη εβαλε τοσο δυσκολα θεματα που 100+ ατομα εδωσαν σχεδον λευκη κολλα και περασαν ελαχιστα, και βγηκε και δηλωσε οτι αυτοι που εδωσαν λευκη κολλα σημαινει οτι ηθελαν να αντιγραψουν και θα το λαβει υποψη του στην επομενη εξεταστικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Καλά, δεν αναφερόμουν σε σενα απλά ανέφερα μια νοοτροπία που επικρατεί.

Τι να σου πω, στην προκειμένη περίπτωση "φταίει" ο καθηγητής, με την έννοια πως δε βοήθησε.

Αλλά και πάλι θα εξετάσει ο καθηγητής κάτι που δεν έχει διδάξει ; Άσχετα με το πόσο δύσκολο είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top