Πως να βγάλουμε το Φυσικό Ιωαννίνων σε 4,5 χρόνια;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Νομίζω σε σχολές όπως
...........................
-Οικονομικής Επιστήμης (οχι διοικηση)
.....................................
Θέλουν αρρωστημένο διάβασμα για να τελείωσεις με άριστα και να το γουστάρεις...
Εντάξει, κατανοητό να θεωρεί καθένας δύσκολη τη δική του επιστήμη, αλλά ας είμαστε και ρεαλιστές. Αν συγκρίνουμε το χρόνο λήψης πτυχίου και τους βαθμούς των οικονομικών σχολών με τις θετικοπολυτεχνικές, θα δούμε ότι οι οικονομικές θέλουν πολύ πιο ελαφρύ διάβασμα και λιγότερο κόπο.

1686751247242.png
 

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Εντάξει, κατανοητό να θεωρεί καθένας δύσκολη τη δική του επιστήμη, αλλά ας είμαστε και ρεαλιστές. Αν συγκρίνουμε το χρόνο λήψης πτυχίου και τους βαθμούς των οικονομικών σχολών με τις θετικοπολυτεχνικές, θα δούμε ότι οι οικονομικές θέλουν πολύ πιο ελαφρύ διάβασμα και λιγότερο κόπο.

Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Το μόνο που έχει σημασία για να πετύχεις , σε όποια σχολή και να'σαι , είναι να λες οτι θα κάτσεις να ασχοληθείς για κανά μισάωρο το πολύ με το x πράγμα , και να καταλήγεις εν τέλει 3 και 4 ώρες απο πάνω του χωρίς να έχεις πάρει χαμπάρι πότε πέρασε η ώρα .

Εαν αυτό δεν συμβαίνει most of the times , τότε κάτι πάει στραβά ( κακό υπόβαθρο , προβλήματα απο πλευράς τμήματος σε επίπεδο οργάνωσης και καθηγητών , έλλειψη προσωπικού ενδιαφέροντος κτλπ. ) .
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.
Αν συγκρίνουμε το χρόνο λήψης πτυχίου και τους βαθμούς των οικονομικών σχολών με τις θετικοπολυτεχνικές, θα δούμε ότι οι οικονομικές θέλουν πολύ πιο ελαφρύ διάβασμα και λιγότερο κόπο.
Κανένας δεν σύγκρινε το διάβασμα των πολυτεχνικών με των οικονομικών...
Αλλά όχι ότι είμαστε και παπαγαλοσχολή ούτε σχολή τύπου νηπιαγωγών!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

θέλουν πολύ πιο ελαφρύ διάβασμα και λιγότερο κόπο.
Αυτό εξαρτάται από τον κλάδο που θα ακολουθήσει κάποιος με τις σπουδές του στο οικονομικό τμήμα...
Άλλο να ασχοληθείς με το μαρκετινγκ κ την επικοινωνία και άλλο με την οικονομετρία και τη ανάλυση χρονολογικών σειρών και των προβλέψεων...
 

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 820 μηνύματα.
-Οικονομικής Επιστήμης (οχι διοικηση)
όχι, το να μάθεις 3 μακροοικονομίες, 3 μικροοικονομίες, πολιτικές οικονομίες, 2 στατιστικές, οικονομετρία, ποσοτικές μεθόδους δεν προσεγγίζουν την δυσκολία που έχει το να μάθεις 3 απειροστικούς λογισμούς, 2 γραμμικές άλγεβρες, 2 γεωμετρίες, Ολικώς/μερικώς διαφορικές εξισώσεις +++ πολλές άλλες άλγεβρες και αναλύσεις επιπλέον
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
όχι, το να μάθεις 3 μακροοικονομίες, 3 μικροοικονομίες, πολιτικές οικονομίες, 2 στατιστικές, οικονομετρία, ποσοτικές μεθόδους δεν προσεγγίζουν την δυσκολία που έχει το να μάθεις 3 απειροστικούς λογισμούς, 2 γραμμικές άλγεβρες, 2 γεωμετρίες, Ολικώς/μερικώς διαφορικές εξισώσεις +++ πολλές άλλες άλγεβρες και αναλύσεις επιπλέον
Και αν είσαι Φυσικό, εκτός από αυτά του Μαθηματικού, επιπλέον: 2 κβαντομηχανικές, 2 θεωρητικούς ηλεκτρομαγνητισμούς, ειδική και γενική θεωρία σχετικότητας, 2 ηλεκτρονικές, 2 πυρηνικές, 1 κουκλοθέατρο και κάποια ακόμα.

1686754912151.png

Υ.Γ. Το κουκλοθέατρο δεν ήρθε ακόμα από τη Νηπιαγωγών.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Ξέχασες το μάθημα " Βιωματική Πλαστελίνη ΙΙ ".
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.
όχι, το να μάθεις 3 μακροοικονομίες, 3 μικροοικονομίες, πολιτικές οικονομίες, 2 στατιστικές, οικονομετρία, ποσοτικές μεθόδους δεν προσεγγίζουν την δυσκολία που έχει το να μάθεις 3 απειροστικούς λογισμούς, 2 γραμμικές άλγεβρες, 2 γεωμετρίες, Ολικώς/μερικώς διαφορικές εξισώσεις +++ πολλές άλλες άλγεβρες και αναλύσεις επιπλέον
Σίγουρα αλλά αν σκεφτείς ότι φίλοι μου που έχουν προχωρήσει σε μεταπτυχιακό επίπεδο τις σπουδές τους στα οικονομικά και τα βιβλία της μικροοικονομίας εμπεριέχουν ανάλυση σε 3 διαστάσεις και advanced θέματα στη θεωρία παιγνίων & οικονομετρία...ίσως η δυσκολία προσεγγίζεται έστω και σε μικρό βαθμό...
Σε προπτυχιακό σίγουρα δεν προσεγγίζεται...
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.
Άλλη μια απόδειξη του γεγονότος ότι δεν έχεις ιδέα το τι θα πει οικονομικά και οικονομική σκέψη
Η πρώτη απόδειξη ποια ηταν; Μπορεις να μας διαφωτίσεις για το πως διαβάζετε, αλλά αυτό που είπες για των νηπιαγωγών δεν ισχύει
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.
Η πρώτη απόδειξη ποια ηταν; Μπορεις να μας διαφωτίσεις για το πως διαβάζετε, αλλά αυτό που είπες για των νηπιαγωγών δεν ισχύει
Πως διαβάζω ποιο μάθημα; Γιατί έχει διαφορά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αλλά αυτό που είπες για των νηπιαγωγών δεν ισχύει
Ισχύει 100%
Είναι σχολή αστεια…
Έχω δει φιλες μου…της πλάκας ύλη έχουν και βγάζουν και βαθμαρες χωρίς ιδιαίτερο κόπο
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.
Πως διαβάζω ποιο μάθημα; Γιατί έχει διαφορά
Μας λες για οικονομική σκέψη; Μαθαίνετε απέξω ναι ή όχι;
Ισχύει 100%
Είναι σχολή αστεια…
Έχω δει φιλες μου…της πλάκας ύλη έχουν και βγάζουν και βαθμαρες χωρίς ιδιαίτερο κόπο
Α καλά, τις φίλες σου. Επιχειρήματα, όχι αστεία. Ο,τι να ναι.
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Ισχύει 100%
Είναι σχολή αστεια…
Έχω δει φιλες μου…της πλάκας ύλη έχουν και βγάζουν και βαθμαρες χωρίς ιδιαίτερο κόπο
Δεν ξέρω για αυτή τη σχολή (ας μας πει ο meme) αλλά το να είναι μια σχολή δύσκολη δεν την κάνει και απαραίτητα καλή. Δηλαδή, το να φτύνεις αίμα για να περάσεις μαθήματα κάποιων καθηγητών οι οποίοι έχουν αποκοπεί από την πραγματικότητα, δεν είναι κάτι θετικό ούτε θα σε βοηθήσει στην εργασία σου.

Το ζητούμενο είναι να μαθαίνεις πράγματα τα οποία θα σου χρειαστούν για αυτό που θέλεις να κάνεις μετά (και γενικές γνώσεις, οκ). Όχι να ικανοποιήσεις τον εκάστοτε καθηγητή έτσι ώστε να συντηρηθεί το παρεάκι των καθηγητάδων.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.
Μας λες για οικονομική σκέψη;
Η Οικονομική είναι μια ελκυστική επιστήμη γιατί συνδυάζει τα τεχνικά εργαλεία (που είναι τα μαθηματικά και η στατιστική) και προσδιορίζει τη θέση της ανάμεσα στις κοινωνικές επιστήμες μιας και η οικονομική δραστηριότητα αποτελεί τη βάση της κοινωνίας. Η σημασία της στο κοινωνικό γίγνεσθαι, στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς είναι θεμελιώδους σημασίας. Σε σχέση δε, με άλλα τμήματα που προσφέρουν μόνο τεχνικά εργαλεία ή μόνο προοπτική κοινωνικής ανάλυσης, η Οικονομική Επιστήμη πετυχαίνει την εξισορρόπηση και των δύο αυτών στοιχείων.

Η οικονομική σκέψη βασίζεται στα εξής: Οι οικονομολόγοι μελετούν το εμπειρικό υλικό το οποίο έχουν πάρει από τις δικές τους παρατηρήσεις για ένα φαινόμενο…επινοούν θεωρίες και προχωρούν στον έλεγχο αυτών των θεωριών
Για να επιβεβαιώσουν τις θεωρίες τους οι οικονομολόγοι προχωρούν σε ποσοτικη και οικονομετρικη ανάλυση εργαλεία τα οποία βασίζονται στα μαθηματικά και τη στατιστική
Σε περίπτωση μη επαλήθευσης της θεωρίας ο οικονομολόγος προχωρά σε θεωρητική ανασύνθεση ( ανασυνθέτουν δηλαδή τη θεωρία ) καθώς το πιο πιθανο είναι ο οικονομολόγος να έχει παραλείψει κάποια μεταβλητή στο θεωρητικό υπόδειγμα που θέλει να εξάγει…
Την διαδικασία αυτη μεταξύ θεωρίας-παρατήρησης και εμπειρίας τη πραγματοποιεί μέχρι να επαληθευτεί η θεωρία του…
Αυτη είναι η οικονομική σκέψη που εννοούμε εμείς…

Στο ερώτημα αν μαθαίνουμε απέξω η απάντηση είναι οχι😂

Τουλάχιστον εγώ
Τύπους εγώ δεν παπαγαλίσω
Θεωρίες δεν παπαγαλίζουμε
Τη στατιστική και την οικονομετρία δεν τη παπαγαλίζουμε
Τη μικρο/μακρο ή τη λογιστική ή τη χρηματοοικονομική δεν τη παπαγαλίζουμε…
Όποτε όλα αυτά είναι ένα χαζο δημιούργημα της κεφαλής σου…





είναι μια σχολή δύσκολη δεν την κάνει και απαραίτητα καλή. Δηλαδή, το να φτύνεις αίμα για να περάσεις μαθήματα κάποιων καθηγητών οι οποίοι έχουν αποκοπεί από την πραγματικότητα, δεν είναι κάτι θετικό ούτε θα σε βοηθήσει στην εργασία σου.
κανένας δεν είπε κάτι τέτοιο…
Γιατί πχ και το τμημα θεολογίας είναι πολυ δύσκολο αλλά η απορρόφηση 0…
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Η Οικονομική είναι μια ελκυστική επιστήμη γιατί συνδυάζει τα τεχνικά εργαλεία (που είναι τα μαθηματικά και η στατιστική) και προσδιορίζει τη θέση της ανάμεσα στις κοινωνικές επιστήμες μιας και η οικονομική δραστηριότητα αποτελεί τη βάση της κοινωνίας. Η σημασία της στο κοινωνικό γίγνεσθαι, στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς είναι θεμελιώδους σημασίας. Σε σχέση δε, με άλλα τμήματα που προσφέρουν μόνο τεχνικά εργαλεία ή μόνο προοπτική κοινωνικής ανάλυσης, η Οικονομική Επιστήμη πετυχαίνει την εξισορρόπηση και των δύο αυτών στοιχείων.

Η οικονομική σκέψη βασίζεται στα εξής: Οι οικονομολόγοι μελετούν το εμπειρικό υλικό το οποίο έχουν πάρει από τις δικές τους παρατηρήσεις για ένα φαινόμενο…επινοούν θεωρίες και προχωρούν στον έλεγχο αυτών των θεωριών
Για να επιβεβαιώσουν τις θεωρίες τους οι οικονομολόγοι προχωρούν σε ποσοτικη και οικονομετρικη ανάλυση εργαλεία τα οποία βασίζονται στα μαθηματικά και τη στατιστική
Σε περίπτωση μη επαλήθευσης της θεωρίας ο οικονομολόγος προχωρά σε θεωρητική ανασύνθεση ( ανασυνθέτουν δηλαδή τη θεωρία ) καθώς το πιο πιθανο είναι ο οικονομολόγος να έχει παραλείψει κάποια μεταβλητή στο θεωρητικό υπόδειγμα που θέλει να εξάγει…
Την διαδικασία αυτη μεταξύ θεωρίας-παρατήρησης και εμπειρίας τη πραγματοποιεί μέχρι να επαληθευτεί η θεωρία του…
Αυτη είναι η οικονομική σκέψη που εννοούμε εμείς…

Στο ερώτημα αν μαθαίνουμε απέξω η απάντηση είναι οχι😂

Τουλάχιστον εγώ
Τύπους εγώ δεν παπαγαλίσω
Θεωρίες δεν παπαγαλίζουμε
Τη στατιστική και την οικονομετρία δεν τη παπαγαλίζουμε
Τη μικρο/μακρο ή τη λογιστική ή τη χρηματοοικονομική δεν τη παπαγαλίζουμε…
Όποτε όλα αυτά είναι ένα χαζο δημιούργημα της κεφαλής σου…






κανένας δεν είπε κάτι τέτοιο…
Γιατί πχ και το τμημα θεολογίας είναι πολυ δύσκολο αλλά η απορρόφηση 0…
Ε τότε ποιο είναι το πρόβλημα αν μια σχολή έχει μεγάλο ποσοστό αποφοίτων με καλούς βαθμούς ? Είναι προτιμότερο να αποφοιτούν μόνο 4 άτομα ακριβώς στα τέσσερα χρόνια ανά έτος σε σχολές όπως το μαθηματικό ? (ναι, ειναι 3-4% το ποσοστό)
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,565 μηνύματα.
Ε τότε ποιο είναι το πρόβλημα αν μια σχολή έχει μεγάλο ποσοστό αποφοίτων με καλούς βαθμούς ? Είναι προτιμότερο να αποφοιτούν μόνο 4 άτομα ακριβώς στα τέσσερα χρόνια ανά έτος σε σχολές όπως το μαθηματικό ? (ναι, ειναι 3-4% το ποσοστό)
Ρε φίλε…στο μαθηματικό οκ συμφωνώ με αυτό που λες αλλά δεν θα βάλουμε το ίδιο έναν νηπειαγωγο που παίζει με πλαστελινες και μαθαίνει ψυχολογίες με τον άλλον που διαβάζει για 10 απειροστικο λογισμό ΙΙΙ και γράφει 5-6 και κάνει πάρτυ…
Σορρυ αλλά δεν έχουν την ίδια αξία…
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Α καλά, τις φίλες σου. Επιχειρήματα, όχι αστεία. Ο,τι να ναι.
Απλά δες τι ΜΟ έχουν οι νηπειαγωγοι και τα παιδαγωγικά και πόσο φοιτητική ζωη κάνουν και μετά σύγκρινε το αυτό με κάποιον που σπουδάζει Ημμυ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top