Πως έχετε φανταστεί το ιδανικό σχολείο;

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ασχετο... αλλα εγω προσωπικα εχω αλλαξει παρα πολυ απο τοτε που ημουν 15 σχεδον στα παντα. Κανω πραγματα που τοτε ουτε ειχα διανοηθει οτι θα εκανα! Επισης πολλα σχεδια που ειχα τοτε για το μελλον μου ανατραπηκαν. Οι εμπειριες παιζουν καθοριστικο ρολο. Μην ξεχναμε οτι στην περιοδο της εφηβειας ο χαρακτηρας διαμορφωνεται με αποτελεσμα να αλλαζουμε συνεχεια αποψεις. Κατα μεσο ορο η σταθεροτητα αρχιζει να ερχεται καπου στα 18-19 (και παλι οχι απολυτα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Ασχετο... αλλα εγω προσωπικα εχω αλλαξει παρα πολυ απο τοτε που ημουν 15 σχεδον στα παντα. Κανω πραγματα που τοτε ουτε ειχα διανοηθει οτι θα εκανα! Επισης πολλα σχεδια που ειχα τοτε για το μελλον μου ανατραπηκαν. Οι εμπειριες παιζουν καθοριστικο ρολο. Μην ξεχναμε οτι στην περιοδο της εφηβειας ο χαρακτηρας διαμορφωνεται με αποτελεσμα να αλλαζουμε συνεχεια αποψεις. Κατα μεσο ορο η σταθεροτητα αρχιζει να ερχεται καπου στα 18-19 (και παλι οχι απολυτα)

ακριβως ;)
συμφωνω απολυτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Φίλε Άγγελε ξεστόμισες μια κουβέντα η οποία σηκώνει συζήτηση 72ώρου. Το ιδανικό σχολείο πάντα θα είναι ιδανικό γιατί πάντα θα ονειρευόμαστε και θα σκεφτόμαστε πως μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο, γιατί πολύ απλά είμαστε άνθρωποι και νους μας τρέχει σαν δαίμονας για οτιδήποτε. Θα γράψω όμως πως θέλω το ελληνικό δημόσιο σχολείο ή πώς θα μπορούσαμε να το καλυτερέψουμε.
Πρότυπο σχολείο φυσικά είναι της Σουηδίας η οποία διαθέτει το 9% του προϋπολογισμού της για την Παιδεία εδώ που στις άλλες χώρες είναι 5% και στην ΕΛλάδα 3%(ΑΙΣΧΟΣ). Φανταστείτε. Και μετά έρχονται Φιλανδία και Δανία.¨αριστο εκαπιαδευτικό σύστημα.
Μπορεί να είμαστε για κλάματα αλλά ευτυχώς και στο δημοτικό και στο γυμνάσιο κάναμε ανταλλαγές μαθητών με σχολεία της ΕΕ. (Πρόγραμμα e-twining, comenius klp). Χάρη στη προθυμία κάποιων καθηγητών που κάθονταν έως τις 17.00 στο σχολείο για να διακανονίσουν τα πάντα και να μας τα έχουν όλα έτοιμα!!!
Όταν ήρθαν οι Δανοί μαθητές στο σχολείο μας, έπεσαν από τα σύννεφα. Και αυτό οι Έλληνες μαθητές το καταλάβανε όταν οι Δανοί μας έφεραν υλικό για το πως είναι η καθημερινότητά τους στο σχολείο. Ένα θα σας πω. Εϊμαστε πίσωωωωωω 100000 χρόνια. Η μέρα με τη νύχτα. Άσπρο με μαύρο. Δηλαδή τα μισά από όσα τους προσφέρονται να είχαμε.Θα μασταν ευτυχισμένοι. Το σχολείο ήταν τεράστιο, πανέμοροφο, με χώρους γυμναστήριο, κολυμβητήριο, βιβλιοθήκη, αίθουσα μουσικής, αίθουσα καλλιτεχνικών, εργαστήριο φυσικής, εργαστήριο χημείας,τραπεζαρία και το σημαντικότερο. Όσο εύκολο είναι να βρεις ένα στυλό στο σχολείο μας, τόσο εύκολο είναι να βρεις υπολογιστή στο διάδρομο, στους κοινόχρηστους χώρους, στην αυλή στη Δανία.Παντού. Για οτιδήποτε. Υπολογιστές παντού. (όχι για παιχνίδι, αλλά για ουσιαστική γνώση, για εργασίες, για πληροφόρηση). Φυσικά και το μάθημα δε γίνετια με τετράδια αλλά με υπολογιστές.Ουσιαστικά ο παράδεισος. (και δεν ήταν χαζομάρες όλα αυτά για να μας εντυπωσιάσουν καθώς και οι Έλληνες καθηγητές, παραδέχονταν πως έτσι έχουν τα πράγματα εκεί ήταν είχαν πάει).
Να διευκρινήσω έρευνα πρόσφατη. Οι πιο ευτυχισμένοι μαθητές σύμφωνα με ερευνα της ΕΕ είναι οι Δανοί και οι πιο δυστυχισμένοι....:(Δυστυχώς καταλάβατε σωστά.Εμείς.

Όλα αυτά τα είπα για να δείτε τί γίνεται εκεί έξω και εμείς εδώ ασχολούμαστε με τα αλλαντικά της πίτσας, την κατάληψη για να χάσουμε μάθημα, την εύρεση "καλού" φροντιστηρίου και ένα σωρό μαλακίες που όταν είδαμε το βίντεο των Δανών όλοι μας αισθανθήκαμε ξεφτίλες. Ξεφτίλες με περικεφαλαία. Και ξέρετε γιατί;;;
Γιατί πολύ απλά ασχολούμαστε με μαλακίες, αντί να διεκδικήσουμε αυτό που δικαιούμαστε. Μόρφωση. Αντί να να κατακτήσουμε το μέλλον μας, κοιτάμε την πίτσα και την τυρόπιτα. Αντί να γίνουμε καλύτεροι, γινόμαστε καφροι. Αντί να αναδείξουμε την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας, ασχολούμαστε με άλλες βλακείες. Αντί να διεκδικήσουμε ένα σχολείο όπως το θέλουμε, γινόμαστε παθητικοί και ασχολούμαστε με το πως θα δείξουμε μαγιά. Μπορεί να σας φάνηκα υπερβολικός, αλλά αν βλέπατε τί κάνουν εκεί και τι κάνουμε εμείς εδώ, είμαστε για τα σκουπίδια. Και το χειρότερο ξέρετε ποιό είναι;;; Ότι δεν έχουμε ιδέα, τι κάνουν εκεί. Τις προάλλες ένας μαθητής στο σχολείο, του φάνηκε παράξενο γιατί στην Ευρώπη δεν έχουν φορντιστήρια. Δηλαδή αν έχετε το Θεό σας.Επειδή στην Ελλάδα είναι όλα σκατά νόμιζε πως κι εκεί έτσι είναι. Δηλαδή δεν ξέρουμε να διεκδικούμε κάτι καλύτερο και δε βλέπουμε πέρα από το ζαμππον της πίτσας. Με ενοχλέι αφάτναστα. Με ενοχλεί που δεν έχουμε φαντασία και αφού βαριόμαστε στο σχολείο δεν κάνουμε τίποτα γι'αυτό. Με ενοχλεί που είμαστε όλοι κλειστοί στο καβούκι αμς και δε βλέπουμε τί γίνεται στα άλλα σχολεία. Και όταν παρακολουθούμε την καθημερινότητα ενός Δανέζικου σχολείου, μένουμε με ανοιχτό το στόμα σαν χάνοι, λες και βλέπουμε τη δευτέρα παρουσία και το φανταζόμαστε ως κα΄τι το αδιανόητο ως έναν παράδεισο. Ενώ την ίδια στιγμή αυτό για τους Δανούς είναι το αυτονόητο. Μια καθημερινότητα στο σχολείο και τίποτα άλλο. Με άλλα λόγια αντί να κάνουμε αυτονόητη μια ιδανική εκπαίδευση, είμαστε παθητικοί δέκτες, χάπατα και μένουμε στο κλουβί μας, χωρίς να ξέρουμε πως να φτιάξουμε την παιδεία.
Δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεστε τι λέω. Μας νοιάζει πώς θα την κάνουεμ από το σχολείο την ίδια στιγμή που είναι στο χέρι μας να το αλάξουμε. Αυτό είναι το ιδανικό σχολείο για εμένα. Ένα σχολείο που οι μαθητές θα ενδιαφέρονται για το σχολείο και το πως θα διεκδικήσουμε αυτό που μας ανήκει. Τη γνώση.
Δε λέω να έχουμε γυμναστήρια, εργαστήρια κλπ. Αλλά το στοιχειώδες. Καθηγητές να δουλεύουν και να αξιολογούνται.Ωράριο κανονικό με μαθήματα που θα τραβάνε το ενδιαφέρον του μαθητή.Εξετάσεις που θα αναδεικνύουν το ταλέντο του μαθητή και δε θα το σφάζουν. Μαθητές που θα είναι οι πρωτοπόροι των εξελίξεων.Καθηγητές-μαθητές θα είναι συνεργάτες και θα αλληλοσυνεργάζονται.Ένα σχολείο ανθρωπιστικό και όχι τεχνοκρατικό. Που θα δίνει στο μαθητή τα εφόδια να σταθεί στην κοινωνία και να γίνει αυτό που θέλει.Το σχολείο είναι ο καθρέφτης της αυριανής κοινωνίας.
Με άλλα λόγια δε θέλω να έρχονται οι Δανοί στο σχολείο μου και να πέφτουν από τα σύννεφα και να σχολιάζουν με λέξεις που δε θέλω να μεταφράσω. Και να μη μένουμε σαν χάνοι όταν δούμε κάτι καλό, την ίδια στιγμή που στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε.

Ξέρω ότι ακούστηκα πολύ οραματιστής ή ονειροπαρμένος. Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα του σημερινού ελληνικού σχολείου. Ό,τι κάθε όνειρο ή όραμα το γκρεμίζει και κάνει τους μαθητές του να μην ονειρέυονται και να βρίσκουν γελοίο κάθε όνειρο για αλλαγή.Όταν ακούνε έναν να μιλά για το πώς θα αλλάξει το σχολείο να τον "αποκαλούν μαλάκα". Αυτή είναι η παιδεία μας.Αυτό με ενοχλεί. ΚΑι το ιδανικό σχολείο είναι φυσικά αυτό που δίνει όνειρα στα παιδιά του!!! Κάτι που εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε γι'αυτό και πολλοί όταν διαβάσετε αυτό θα λέτε ότι ήρθα από άλλο πλανήτη......
Με άλλα λόγια ένα σχολείο που δίνει τα στοιχειώση και κάνει τους μαθητές του να ονειρεύονται και όχι να τους κάνει μίζερους και με μυαλό που το μόνο που ξέρει είναι να διεκδικεί το ζαμπόν της πίτσας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Θανο, κατ' αρχας χαρα στο κουραγιο σου που εγραψες ολο αυτο :P
Δεν ειχα υποψη μου πως ειναι το συστημα στη Δανια, ειχα διαβασει απλα σε ενα περιοδικο μια ερευνα κατα την οποια οι πιο ευτυχισμενοι μαθητες ειναι οι Δανοι.
Σωστα ειναι αυτα που λες, ομως πως μπορουμε να αντιδρασουμε εμεις οι μαθητες; Εμεις σε μια σχολη θελουμε να μπουμε, θελουμε τελος παντων να ακολουθησουμε καποιο επαγγελμα. Δυστυχως αυτο ειναι το συστημα και αυτο θα φαμε στη μαπα αν θελουμε να προχωρησουμε. Μπορει να ακουγεται παθητικη αυτη η σταση, αλλα ειναι η αληθεια...

Και να πεις χ****νους τους εχω και αυτους και το κ***συστημα τους (sorry) νομιζω οτι ο μονος χαμενος θα εισαι εσυ. Δεν νομιζω να συγκινηθει κανενας...

Και το ποσοστο του ΑΕΠ που διατιθεται για την παιδεια (το κλασικο πλεον 3%) το βρισκω απαραδεκτο. Τη στιγμη μαλιστα που διαθετουμε ενα πολυ μεγαλυτερο ποσοστο για την αμυνα (δε θυμαμαι ποσο ακριβως). Αλλα αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Σωστα ειναι αυτα που λες, ομως πως μπορουμε να αντιδρασουμε εμεις οι μαθητες;

Έχουμε γονείς, έχουμε πόδια για να διαδηλώσουμε, έχουμε φωνές, και αντί να παλεύουμε τα φροντιστήρια τα οποία αποτελούν τη μεγαλύτερη πληγή της ελληνικής παιδείας, παλεύουμε το άρθρο 16.

Όταν ακούνε έναν να μιλά για το πώς θα αλλάξει το σχολείο να τον "αποκαλούν μαλάκα". Αυτή είναι η παιδεία μας.Αυτό με ενοχλεί.

Όποιος λέει πως θα πρέπει να γίνει οτιδήποτε τον σνομπάρουν. Να σου πω γιατί; Γιατί δε θέλουν να σηκώσουν ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι για να αλλάξουν κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Έχουμε γονείς, έχουμε πόδια για να διαδηλώσουμε, έχουμε φωνές, και αντί να παλεύουμε τα φροντιστήρια τα οποία αποτελούν τη μεγαλύτερη πληγή της ελληνικής παιδείας, παλεύουμε το άρθρο 16.
Θα καταλαβεις ποσο απαραιτητα ειναι τα φροντιστηρια για καποιον που εχει υψηλους στοχους ειδικα (ΔΥΣΤΥΧΩΣ, δεν μου αρεσει που το λεω αυτο) οταν πας με το καλο Γ Λυκειου. Μακαρι βεβαια να σου τυχουν καθηγητες που θα σε βοηθησουν πραγματικα (ειχα κι εγω 1-2 τετοιους στο σχολειο, αλλα οι αλλοι; )

Ειναι αυτη η νοοτροπια του δημοσιου υπαλληλου που εχει επικρατησει εδω στην Ελλαδα. Το "δε βαριεσαι μωρε αδερφακι μου, αφου δεν με κουναει κανενας απο τη θεση μου μπορω να μην κανω σωστα τη δουλεια μου". Δεν υπαρχουν επιπτωσεις...

Για να φανταστεις την δημοσιουπαλληλιστικη νοοτροπια της Ελλαδας, καποιοι συγγενεις μου (οχι οι γονεις μου, ευτυχως ειναι ανοιχτομυαλοι ανθρωποι) με εχουν πρηξει να γινω καθηγητης στο δημοσιο "για να ξενοιασω". Με αυτο το σκεπτικο εγιναν καθηγητες οι περισσοτεροι...

Εν τω μεταξυ αν πας στις πανελληνιες στα μαθηματικα κατευθυνσης πχ (σου φερνω ως παραδειγμα το δυσκολοτερο μαθημα της θετικης κατευθυνσης) εχοντας λυσει μονο ΟΛΕΣ τις ασκησεις του σχολικου βιβλιου, ειναι αδυνατον να γραψεις πανω απο 13-14 (και με θεματα σαν τα φετινα πανω απο 12). Για παραπανω χρειαζεται να εχεις λυσει πιο "προχωρημενες" ασκησεις απο βοηθηματα κλπ, οι οποιες χρειαζονται εξωσχολικη βοηθεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos!

Νεοφερμένος

Ο Aggelos! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Πιστεύω πάντως πως οι μαθητές έχουν δύναμη να αλλάξουν πολλά πράγματα αλλα σχεδόν πάντοτε αδιαφορούν και αυτό γιατι δεν τους έχουν μάθει να ενωνονται για εναν σκοπό . Γενικά έχουν μία νοοτροπία να μην ζορίζονται για τίποτα και να τα περιμένουν όλα έτοιμα . (Αυτη την εικόνα αποκόμισα απο τους περισσότερους συμμαθητές μου όλα αυτα τα χρόνια ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Θα καταλαβεις ποσο απαραιτητα ειναι τα φροντιστηρια για καποιον που εχει υψηλους στοχους ειδικα (ΔΥΣΤΥΧΩΣ, δεν μου αρεσει που το λεω αυτο) οταν πας με το καλο Γ Λυκειου. Μακαρι βεβαια να σου τυχουν καθηγητες που θα σε βοηθησουν πραγματικα (ειχα κι εγω 1-2 τετοιους στο σχολειο, αλλα οι αλλοι; )

Ειναι αυτη η νοοτροπια του δημοσιου υπαλληλου που εχει επικρατησει εδω στην Ελλαδα. Το "δε βαριεσαι μωρε αδερφακι μου, αφου δεν με κουναει κανενας απο τη θεση μου μπορω να μην κανω σωστα τη δουλεια μου". Δεν υπαρχουν επιπτωσεις...

Για να φανταστεις την δημοσιουπαλληλιστικη νοοτροπια της Ελλαδας, καποιοι συγγενεις μου (οχι οι γονεις μου, ευτυχως ειναι ανοιχτομυαλοι ανθρωποι) με εχουν πρηξει να γινω καθηγητης στο δημοσιο "για να ξενοιασω". Με αυτο το σκεπτικο εγιναν καθηγητες οι περισσοτεροι...

Εν τω μεταξυ αν πας στις πανελληνιες στα μαθηματικα κατευθυνσης πχ (σου φερνω ως παραδειγμα το δυσκολοτερο μαθημα της θετικης κατευθυνσης) εχοντας λυσει μονο ΟΛΕΣ τις ασκησεις του σχολικου βιβλιου, ειναι αδυνατον να γραψεις πανω απο 13-14 (και με θεματα σαν τα φετινα πανω απο 12). Για παραπανω χρειαζεται να εχεις λυσει πιο "προχωρημενες" ασκησεις απο βοηθηματα κλπ, οι οποιες χρειαζονται εξωσχολικη βοηθεια...
Εννοώ ότι οι φοιτητικές διαδηλώσεις και οι καταλήψεις και όλες οι βλακείες που γίνονται για να χαθούν διδακτικές ώρες, έχουν τελείως γελοίους στόχους. Αντί να κοιτάνε το πραγματικό πρόβλημα, διυλίζουν τον κώνωπα και ξεχνούν την κάμηλο.

Για τους δημόσιους υπαλλήλους έχω ξαναμιλήσει. Και δεν είναι μόνο οι καθηγητές.Σε νοσοκομεία, στο μηχανογραφικό, στα ιατρεία του ΙΚΑ, στα ΕΛΤΑ, το 80% σκυλοτεμπελιάζει και το 5% βγάζει όλη τη δουλειά, οι τίμιοι αυτοί άνθρωποι. Το υπόλοιπο 15% πάει μια ώρα στη δουλειά και φεύγει.

Αν οι καθηγητές είναι ανεπρόκοποι, έτσι θα βγει και η πλειοψηφία των παίδων. Άξιοι της μοίρας μας είμαστε, οι περισσότεροι τουλάχιστον. Εκτός αυτού, πολλές φορές όταν πετυχαίνεις κάτι σε μειώνουν για να φανούν οι ίδιοι καλύτεροι. Σε διώχνουν με αυτό τον τρόπο. Ε, άμα είναι έτσι, θα πάρω κι εγώ τα κουβαδάκια μου και σ' άλλη παραλία... Άμαν πια...!:rockon::punch::punch:

Ξέρω πως δυστυχώς όλοι μας θα πρέπει κάποια στιγμή στο Λύκειο, είτε στην Πρώτη, τη Δευτέρα ή την Τρίτη, να ενταχθούμε στο εκπαιδευτικό υποσύστημα που ονομάζεται φροντιστηριακή εκπαίδευση. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι συμμαθητές μου πήγανε φροντιστήριο από την πρώτη στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία κι εγώ πήρα καλύτερο βαθμό και έγραψα και καλύτερα στις εξετάσεις...

ΥΓ: Δηλ. σοβαρά τόσο δύσκολα είναι τα μαθηματικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
ΥΓ: Δηλ. σοβαρά τόσο δύσκολα είναι τα μαθηματικά;
[offtopic]
Για μενα που τα αντιπαθω οσο τιποτε αλλο ναι. Ρωτησε και κανεναν αλλο πιο αντικειμενικο ομως...
[/offtopic]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Με καλό καθηγητή στο σχολείο και χωρίς να έχω λύσει καν όλες τις ασκήσεις του βιβλίου, έγραψα 17.9 στα μαθηματικά κατεύθυνσης. Χωρίς φροντιστήρια ή ιδιαίτερα, οπότε μην γενικεύετε τόσο πολύ.
Κατανόηση θέλει και μια σχετική ευχέρεια με τις ασκήσεις για να ξέρεις πως να ξεκινήσεις, απο κει και πέρα σε καθοδηγούν πλήρως τα δεδομένα σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Σαν το Summerhill.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John Kort

Νεοφερμένος

Ο John Kort αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Σαν το Hogwarts...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Πιστεύω πάντως πως οι μαθητές έχουν δύναμη να αλλάξουν πολλά πράγματα αλλα σχεδόν πάντοτε αδιαφορούν και αυτό γιατι δεν τους έχουν μάθει να ενωνονται για εναν σκοπό . Γενικά έχουν μία νοοτροπία να μην ζορίζονται για τίποτα και να τα περιμένουν όλα έτοιμα . (Αυτη την εικόνα αποκόμισα απο τους περισσότερους συμμαθητές μου όλα αυτα τα χρόνια ).


Ακριβώα αυτή Άγγελε. Ξέρεις τί είναι να αφήνεις στην τύχη της μια τριήμερη επειδή οι πρόεδροι βαριούντια που ζουν; ΤΟ άφησαν στην τύχη του και τελικώς χάσαμε την προθεσμία. Παθητική στάση.Όλα δεδομένα και έτοιμα τα περιμένουμε. Δεν πάμε μπροστά έτσι.

Τώρα όσο αναφορά άλλο θέμα αυτό τν καθηγητών, εμένα μου τη δίνει όταν κοπροσκυλιάζουν.ΑΠό τους φόρους μα πληρώνονται και φυσικά δεν ασκούν ένα οποιοδήποτε επάγγελμα.Λειτούργημα κάνουν και αυτοί διαπαιδαγωγούν τα παιδιά που θα είναι στην αυριανή κοινωνία.Γι'αυτό και φυσικά πάμε κατά διαόλου ως χώρα. Χωρίς παιδεία όλα είναι σκατά.Όπως θα 'χετε αντιληφθεί και στην Έκθεση όλα είναι θέμα παιδείας.Παρεπιπτόντως αυτό το τελευταίο που είπα είναι το νέο λογότυπο του υπουργείου Παιδείας.Έχουν θράσσος. Όλα είναι θέμα παιδείας και δεν κάνουν τίποτα. Είναι θράσσος αυτό.
Τέλος. Αν κάποιος καθηγητής μου κοπροσκυλιάσει φέτος θα τον πάρει ο διάολος.Και μη μου πείτε τις γνωστές μαλακίες θα σου κατεβάσει βαθμό.Ευτυχώς όλοι είναι νορμάλ σε μας και αν κάνεις διάλογο πιστεύω πως κάπου θα σε οδηγήσει...Και στο κάτω κάτω το μέλλον μου κυνηγά. Ήτου λες δούλεψε ή τον στέλνεις στο διάολο.(αυτό στο σχολείο δε γίνεται. Μακάρι να 'χαμε αξιολόγηση καθηγητών)

Θάνος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos1994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 290 μηνύματα.
συγχρονο, με καινουρια κτιρια, και πληρως εξοπλισμενα.

ωστοσο, πολλες φορες ειμαστε εμεις οι ιδιοι, οι μαθητες που καταστρεφουμε τα σχολεια μας, βαφοντας τους τειχους, σπαζοντας πορτες-παραθυρα, βαφοντας-σπαζοντας θρανια και εξοπλισμους.αρα δε φτανει μονο να εχουμε το τελειο σχολειο, αλλα πρεπει να το προσεχουμε κιολας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Με τη χαρακτηριστική έκφραση όταν καταστρέφετε το σχολείο που μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι...λέτε..."Γιατί δικό μου είναι;;;" Όταν το ακούω τρελένομαι...

Ναι ρε μαλάκα δικό σου είναι το σχολείο. Δεύτερο σπίτι σου. Τη μισή μέρα περνα΄ς εκε'ί μέσα.Οφείλεις να το προσέχεις.Εσύ πώς το βρήκες καθαρό, οφείλεις να το παραδόσεις ετσι και στους υπόλοιπους...Και αν μην το βρήκες καθαρό οφείλεις να το διατηρήσεις καθαρό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos1994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 290 μηνύματα.
πες τα ρε θανο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

noodlee999

Νεοφερμένος

Η noodlee999 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Με τη χαρακτηριστική έκφραση όταν καταστρέφετε το σχολείο που μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι...λέτε..."Γιατί δικό μου είναι;;;" Όταν το ακούω τρελένομαι...

Ναι ρε μαλάκα δικό σου είναι το σχολείο. Δεύτερο σπίτι σου. Τη μισή μέρα περνα΄ς εκε'ί μέσα.Οφείλεις να το προσέχεις.Εσύ πώς το βρήκες καθαρό, οφείλεις να το παραδόσεις ετσι και στους υπόλοιπους...Και αν μην το βρήκες καθαρό οφείλεις να το διατηρήσεις καθαρό...


ακριβως αυτο...:no1:

πραγματικα πως περιμενουμε θαυματα εξ ουρανου απο το κρατος οταν τα ιδια τα παιδια του σχολειου καταστρεφουν το σχολειο τους, χωρις να νοιαζονται ουτε λιγο??
'η μηπως ετσι δειχνουν την αντιδραση τους? αμφιβαλλω...

οταν εμεις πεταμε κατω τα σκουπιδια μας, στις καταληψεις με την πρωτη ευκαιρια ριμαζουμε θρανια και καρεκλες- σπαμε ακομα και τοιχους -, βαζουμε τις τσιχλες μας κατω απο το θρανιο (αυτο απο το δημοτικο το θυμαμαι, φανταστειτε που εχουμε φτασει), ...και παει λεγοντας ..τι περιμενουμε λοιπον απο τους αλλους....????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

korineto

Νεοφερμένος

Η Κορίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
γυμναστηριο!100 φωτα!!!καλα αποδητηρια.κυληκειο σε αιρστη κατασταση.ΟΧΙ σπασμενα τζαμια στις αιθουσες..
καλο εκπευδευτικο συστημα
Αριστη βιβλιοθηκη
Υπολογιστες
Μεγαλυτερα διαλειμματα
Απαγορευση κινητων τηλεφωνων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
ακριβως αυτο...:no1:

πραγματικα πως περιμενουμε θαυματα εξ ουρανου απο το κρατος οταν τα ιδια τα παιδια του σχολειου καταστρεφουν το σχολειο τους, χωρις να νοιαζονται ουτε λιγο??
'η μηπως ετσι δειχνουν την αντιδραση τους? αμφιβαλλω...

οταν εμεις πεταμε κατω τα σκουπιδια μας, στις καταληψεις με την πρωτη ευκαιρια ριμαζουμε θρανια και καρεκλες- σπαμε ακομα και τοιχους -, βαζουμε τις τσιχλες μας κατω απο το θρανιο (αυτο απο το δημοτικο το θυμαμαι, φανταστειτε που εχουμε φτασει), ...και παει λεγοντας ..τι περιμενουμε λοιπον απο τους αλλους....????

εμεις στην καταληψη δεν καναμε τιποτε ιδιαιτερο.πιο πολυ καφενειο το ειχαμε κανει παρα γης μαδιαμ(ξερετε ενωμενα θρανια,καφεδες,χαρτακι:P)..και τα δικα μας τα αιτηματα στη σφαιρα της ανοησιας κινουνταν (τα περισσοτερα)..οντως δεν παλευουμε για την πραγματικη εξυγιανση του ελληνικου σχολειου..αλλα ειναι απο αυτες τις περιπτωσεις που δεν φτανει η ατομικη,αλλα χρειαζεται συλλογικη προσπαθεια..και αντε μερικα ...... να ξεκουνησουν λιγο τους πισινους τους μπας και γινει κατι..πιο ευκολο ειναι να γυρισει η γη αναποδα ..

οσο για το θεμα της ρυπανσης στους σχολικους χωρους..ΕΛΕΟΣ !το δικο μας σχολειο εγινε θεμα σε τοπικη εφημεριδα που εδειχνε φωτογραφιες απο την αυλη ,που ετσι βρωμικη οπως ηταν, πιο πολυ σε κοτετσι εφερνε..μαθητες και ορισμενοι καθηγητες (!) νομιζουν οτι ειναι οι μαγκες οταν πετουν σχεδον επιδεικτικα την τυροπιτα,το γαλα,τη γοπα,τη τσιχλα τους κατω..τι να πεις ? ειναι θεμα ανατροφης?θεμα παιδειας γενικοτερα ? μα μιλαμε για την απολυτη ηλιθιοτητα...δεν ξερω αν πρεπει να γελαω ή να κλαιω με την καταντια ορισμενων ανθρωπων (?)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Αλλά όταν κάποιος ρωτάει "ποιος έσπασε το θρανίο" ή "ποιος έσπασε τον τοίχο" δε του λέει κανείς, γιατί υποτίθεται ότι μετά θα γίνει "καρφί".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top