vickie13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
Ενδεικτικά:
-πιο ισορροπημένη κατανομή σχολικών ωρών ανά μάθημα (πχ ποιος χρειάζεται 6 ώρες αρχαία στην α' λυκείου? πιο πολύ σε αποθαρρύνουν από τη βαρεμάρα)
-βελτίωση της διδασκόμενης ύλης, και κυρίως αποφυγή έκφρασης προσωπικών απόψεων των συγγραφέων/δασκάλων. Μαθήματα με επιστημονική και ερευνητική σκοπιά
-λιγότερα υποχρεωτικά μαθήματα, και περισσότερα επιλογής.
-αξιολόγηση καθηγητών
-καλύτερο πρότυπο ωριαίου προγράμματος. Ίσως επέκταση του σε σχεδόν ολοήμερο (με τις κατάλληλες αναβαθμίσεις σε υποδομές), με ουσιαστική φύση μαθημάτων όμως που να 'κρατάνε' το ενδιαφέρον του μαθητή.
-βελτίωση του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών/κατάργηση του συστήματος που προωθεί τη βαθμοθηρία.
-εισαγωγή μαθημάτων που στοχεύουν στην ανάπτυξη της σκέψης και βελτίωση των υπαρχόντων (πχ όχι μαθηματικά με τυποποιημένες ασκήσεις, όχι ιστορία-παπαγαλία με standard απαντήσεις)
-βελτίωση/δημιουργία υλικών υποδομών
Αυτά τα ολίγα για τώρα...
Πραγματικά δεν νομίζω ότι οι απαντήσεις της μιας γραμμής που δίνετε μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή συζήτηση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chrisnats16
Νεοφερμένος
1. Να κάνει χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας (χρήση υπολογιστών, μάθημα απο την προτζέκτορες κλπ)
2. Να έχει πλήρως εξοπλισμένη βιβλιοθήκη αλλά και ταινιοθήκη με ντοκιμαντέρ και εκπαιδευτικές ταινίες
3. Να έχει σωστά εκπαιδευμένους καθηγητές που παρακολουθούν σεμινάρια. Απαραίτητη και η πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.
4. Εργαστήρια για μαθήματα όπως φυσική, χημεία, καλλιτεχνικά κλπ
5. Πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο με αποδυτήρια, ντους κλπ οπου γινεται πραγματική σωματική άσκηση
6. Αίθουσα εκδηλώσεων για τις σχολικές γιορτές, ομιλίες κλπ
7. Να γίνεται παραχώρηση υγεινών και πλούσιων σε ωφέλειμες ουσίες μεσημεριανών γευμάτων στους μαθητές
8. Να υπάρχουν ειδικές ομάδες που θα λειτουργούν το απόγευμα (αθλημάτων, δημοσιογραφική, θεατρική κλπ)
9. Ουσιαστική εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσα απο το σχολείο
10. Διάθεση στον κάθε μαθητή μιας ηλεκτρονικής ταυτότητας όπου θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία του
11. Ωράρια απο 9-3 ή 9-3.30 και όχι απο 8-2
12. Ουσιαστική μάθηση αλλά και εκπαίδευση πάνω σε κοινωνικά και όχι μόνο θέματα. Πλήρης κατάργηση φροντηστηρίων.
13. Αναπροσαρμωγή των μαθημάτων - διδακτικών ωρών (πχ απαραίτητο το μάθημα της γεωγραφίας και σε άλλες τάξεις)
Αν υπήρχαν όλα αυτά βέβαια δεν θα είχαμε ένα ιδανικό σχολείο αλλά απλά ένα σχολείο το οποίο θα ακολουθούσε τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Και επειδή έχω επισκευτεί σε σχολείο σε άλλη χώρα (Αυστραλία για την ακρίβεια) αυτά που προτείνω είναι απλά η καθημερινή πραγματικότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!like OMG!ας πουμε σε ενα σχολειο ενα απο τα αιτηματα της καταληψης ηταν η τυροπιτα που ηταν στρογγυλη και δεν ηξεραν απο που να την δαγκωσουν.. ελεος!!!
πλακα κανεις!!!γιατι νομιζω οτι αυτο αποτελουσε λογο καταληψης μονο ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!
φαινεται το χουνε κι αλλοι!!!βασικα οχι για εμας,για το λυκειο μας...ε καλα ιδιο προαυλιο εχουμε....ρε που φτασαμε ρεεεεεεεεεεεεεεεεε!
καλα απο το ιντερνετ τα κατεβαζουνε τα αιτηματα ειναι συγουρο αλλα ελεος παιδια!!!Ποπο!ξεφυγαμεεε!
μονο που δεν θυμαμαι αν σε εμας ηταν για τυροπιτες η για πιτσες... τσ!τσ!τσ!προβληματιστηκα τωρα...
ΟΟοοοΟΟ!ειπες "σε ενα σχολειο"? βρε λες να εγινε η φημη διεθνης??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roseberry
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
forakos
Νεοφερμένος
με πισίνες,εστιατόρια και τέτοια;χμμ κατι σαν κολλεγιο θα ηταν μια χαρα!
Τέλειοοοοοο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roseberry
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Κάνουμε τις λιγότερες ώρες μάθημα από οποιοδήποτε κράτος, καθώς έχουμε: πολλές αργίες, γιορτές, πρόβες εορτών και παρελάσεων, εκλογές 15μελών, εκλογές 5μελών, συνεδριάσεις καθηγητών, αποχές, καταλήψεις, δήθεν συνελεύσεις τμημάτων, εκδρομές, πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις, περιπάτους στις καφετέριες της περιοχής, ασκήσεις σεισμού και φωτιάς, εκκλησιασμούς, συνδικαλιστικές ημέρες καθηγητών, (όλα μέσα στο ωράριο διδασκαλίας), κλείσιμο σχολείου λόγω κρύου ή χιονιού ή ζέστης, απολυμάνσεις, εκλογές βουλευτικές ή δημαρχιακές, πολλές απουσίες καθηγητών άρα κενά, τις προπαραμονές γιορτών κόβονται ώρες και 10² ακόμα λόγους που δεν γίνεται μάθημα. Ήμουν απουσιολόγος ο αριθμός που έφτανε το απουσιολόγιο ποτέ δεν ξεπερνούσε το 120 και μέσα στις μέρες αυτές ήταν και μέρες μη μαθήματος.
2) Μπορούμε να κάνουμε μπόλικες απουσίες. Τα όρια (50, 64, 114, 164) είναι αρκετά πλατιά και η διαδικασία πολύ απλή. Οι γονείς μας δικαιολογούν αρκετές και οι γιατροί μας δίνουν όσα (ψεύτικα) δικαιολογητικά θέλουμε. Πέρα από αυτό, είναι πολύ συνηθισμένο να σβήνονται απουσίες. Επίσης, μπορούμε να είμαστε στο σχολείο και να μην μπαίνουμε στην τάξη με 10² προφάσεις. Πολλές φορές μας βγάζουν έξω από την τάξη οι καθηγητές χωρίς απουσία για να είναι ήσυχοι. Ερχόμαστε και φεύγουμε από το σχολείο όποτε θέλουμε. Ειδικά στη Γ λυκείου σταματάμε το σχολείο 2 μήνες πριν.
3) Η ύλη των μαθημάτων είναι ελάχιστη. Ποτέ δεν προλαβαίνουμε να βγάλουμε την προβλεπόμενη, παρόλα αυτά στο τέλος μας αφαιρούν τα δύσκολα και μας δίνουν και SOS ερωτήσεις.
4) Οι βαθμοί μπαίνουν πολύ εύκολα. Δεν υπάρχει λόγος να διαβάζουμε κάθε μέρα αφού συνήθως κανένας δεν εξετάζει. Αρκεί να διαβάσουμε λιγάκι για το διαγώνισμα του 1ου τετραμήνου στις 3-4 παραγράφους που μας ορίζουν για ύλη και να η βαθμάρα. Μετά στο 2ο τετράμηνο σιγά μη μας κατεβάσουν το βαθμό. Ακόμα και αυτός που θα γράψει 02 στο διαγώνισμα, στη χειρότερη θα έχει 09 προφορικό.
5) Είναι σχεδόν αδύνατον να μην περάσεις την τάξη. Για να μείνεις μετεξεταστέος πρέπει να βάλεις γερό μέσο, όσο και να γράψεις στο τέλος. Αρκεί το 9,5 για γενικό μέσο όρο που μπορεί να το πετύχει και η κουτσή Μαρία. (Ευτυχώς ο καλός Σύριζας το επανέφερε γιατί κάποιοι κακοί πήγαν να το χαλάσουν). Έτσι με 5 μαθηματικά, 6 αρχαία και 4 φυσική, αν έχεις 15 αγγλικά, 16 θρησκευτικά και 18 project, κανένα πρόβλημα. Ακόμα και αν δεν φτάνεις το 9,5 αλλά είσαι κοντά, οι καλοί καθηγητές μαγειρεύουν τα γραπτά και το πιάνεις. Στη σπάνια περίπτωση που πηγαίνεις Σεπτέμβριο, δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε περάσουν, ακόμα και αν δίνεις λευκές κόλες. Έτσι και στη Γ λυκείου, ισχύει όπως και στις πίτσες, στα 3 απολυτήρια το ένα είναι δώρο.
6) Υπάρχει η απόλυτη ελευθερία του μαθητή. Οι τιμωρίες είναι πολύ σπάνιες και μικρές. Συνήθως, ότι και να κάνουμε μας βγάζουν ένα μικρό λόγο και μας ζητάνε να υποσχεθούμε ότι θα γίνουμε καλά παιδιά. Μπορούμε ελεύθερα να μιλάμε όπως θέλουμε στους καθηγητές, ακόμα και να τους βρίζουμε. Το πολύ-πολύ να πάρουμε ωριαία που μετά μας τη χαρίζουνε. Το κάπνισμα είναι ελεύθερο, κανένας δεν μας μαλώνει, ούτε καταλαβαίνει αν κάνουμε και μπάφους έξω από το γραφείο του διευθυντή. Αν κάνουμε κάποια ζημιά, σιγά μη βρούνε τον ένοχο, ενώ στις καταλήψεις μπορούμε να σπάμε ότι μας γουστάρει χωρίς ποτέ κανένας να πληρώσει ή να τιμωρηθεί.
7) Αξιοποιούμε σωστά τα εργαστήρια. Όταν μας λένε ότι πάμε εργαστήριο φυσικών επιστημών, καταλαβαίνουμε ότι θα χάσουμε το μάθημα. Ο καθηγητής κάτι κάνει και προσπαθεί να μας εξηγήσει, ενώ εμείς απλά μιλάμε μεταξύ μας. Στο εργαστήριο πληροφορικής, ο καθηγητής πίνει καφέ κι εμείς ή παίζουμε παιχνίδια ή κάνουμε like στο facebook. Αν η ώρα δεν περνάει, κάνουμε καμιά ζημιά, όπως να σπάσουμε τη λυχνία που είναι για τα φάσματα ή να κολλήσουμε τσίχλα στις θύρες USB του υπολογιστή.
8.) Έχουμε καταπληκτικά project. Μας τα κάνουν καθηγητές που τα πήραν με το ζόρι και βαριούνται περισσότερο από εμάς. Όλη τη χρονιά δεν κάνουμε απολύτως τίποτα και οι ώρες είναι σαν κενές. Μας ζητάνε κάποια εργασία κι εμείς ή δεν φέρνουμε καθόλου ή άντε να κάνουμε ένα copy-paste. Έτσι την τελική εργασία που θα παρουσιαστεί, την κάνει μόνος του ο καθηγητής για να μην εκτεθεί. Όμως, στο project ο βαθμός πάντα είναι από 18 και πάνω.
9) Κάνουμε πολύ καλή γυμναστική. Ο καθηγητής παίρνει στα γρήγορα απουσίες, μας δίνει μπάλες και πάει μέσα για καφέ. Όποιος θέλει παίζει, αράζει, κάνει βόλτες, βγαίνει έξω από το σχολείο κλπ.
10) Στο μάθημα κανένας δεν έχει πολλές απαιτήσεις. Ειδικά στη Γ λυκείου, έχουμε όλους τους καθηγητές γραμμένους, ακόμα και αυτούς που προσπαθούν να κάνουν σωστή δουλειά, οπότε και αυτοί απογοητεύονται και προσαρμόζονται. Αν θέλουμε ανώτατη σχολή, υπάρχουν τα φροντιστήρια. Στο σχολείο απλά την ώρα του μαθήματος λύνουμε ασκήσεις για το φροντιστήριο.
----- Αυτά και άλλα πολλά, συνθέτουν το τέλειο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Τι ψάχνετε στα άλλα κράτη; Θέλετε σχολείο αυστηρό, που θέλει διάβασμα, που δεν μπορούμε να την κοπανάμε; Μια χαρά καφενείο είναι το δικό μας σχολείο. Και μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Δεν φταίει (μόνο) το απρόσωπο κακό σύστημα. Εμείς ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sommerfeld
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Εγώ γιατί είχα 17;;;Όμως, στο project ο βαθμός πάντα είναι από 18 και πάνω.
Σε εμάς η γυμναστική έχει αυστηρές απαιτήσεις. Σε 2 σερί τρίμηνα πήρα 17!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
#1 Ευρύχωρες και καλοδιακοσμημένες αίθουσες
#2 Σύγχρονοι Η/Υ (κι όχι κάτι παλιατζούρες του '95 )
#3 Υπολογιστές σε ειδικό εργαστήριο πληροφορικής κι έναν σε κάθε τάξη.
#4 Καινούριοι διαδραστικοί πίνακες
#5 Κυλικείο με νόστιμο κι υγιεινό φαγητό (κι όχι σοκολάτες, παγωτά κι αηδίες )
#6 Προβολείς σε κάθε τάξη για παρουσίαση ταινίες ή διαφανειών
#7 Ασφάλεια, απλά (κι όχι ν' αφήνουν τον καθένα να σκαρφαλώνει από πορτόνια και να πουλάει ναρκωτικά και τσιγάρα)
#8 Καθαρά θρανία (κι εννοείται αποβολή σε περίπτωση καταστροφής σχολικής περιουσίας)
#9 Επαρκή βιβλία για όλους τους μαθητές
#10 Εκσυγχρονισμένα εργαστήρια (2-3) Φυσικών Επιστημών
#11 Καθηγητές οι οποίοι ξέρουν να διδάσκουν το μάθημα (κι όχι να μου βάζουν τη φιλόλογο να μου κάνει Ιστορία! WTF? Τόσοι φιλόσοφοι/ιστορικοί/αρχαιολόγοι άνεργοι για να διδάξουν το μάθημα!)
Αυτά τα βασικά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
ειδικά εργαστήρια υπάρχουν (στα δικά μου σχολεία υπήρχαν τουλάχιστον). επίσης, τι να τον κάνετε σε κάθε τάξη?#3 Υπολογιστές σε ειδικό εργαστήριο πληροφορικής κι έναν σε κάθε τάξη.
εγώ δεν θυμάμαι διαφορά με τον διαδραστικό πίνακα. απλά έκανε για τον καθηγητή το μάθημα πιο εύκολο, για τους μαθητές δεν άλλαξε κάτι. εμείς απλά χαιρόμασταν επειδή θα πηγαίναμε στην αίθουσα με τον προτζέκτορα#4 Καινούριοι διαδραστικοί πίνακες
αφού θα έχετε διαδραστικό πίνακα, τι τις θες τις διαφάνειες? κι επίσης, είναι δυνατόν να βλέπετε συνέχεια ταινίες? δείτε 1-2, σινεμά θα τ κάνετε?#6 Προβολείς σε κάθε τάξη για παρουσίαση ταινίες ή διαφανειών
α καλά. πίστεψέ με, ναρκωτικά στο σχολείο μπορούν να φέρουν οι ίδιοι οι μαθητές, δεν έχετε να φοβάστε μόνο τους εξωσχολικούς. btw δεν θυμάμαι να έφερναν μέσα στο σχολείο ουσίες (δεν λέω ναρκωτικά, εγώ για μπάφους άκουγα, μη λέω και βλακείες δηλαδή )#7 Ασφάλεια, απλά (κι όχι ν' αφήνουν τον καθένα να σκαρφαλώνει από πορτόνια και να πουλάει ναρκωτικά και τσιγάρα)
αυτό είναι δική σας ευθύνη. δεν σας φταίει κανείς, αν τα καταστρέφετε για την πλάκα σας. ωστόσο, όντως είναι τραγικό. θυμάμαι στην γ' γυμνασίου συμμαθητές μου να σπάνε καρέκλες και να σκίζουν βιβλία εν ώρα κενού.#8 Καθαρά θρανία (κι εννοείται αποβολή σε περίπτωση καταστροφής σχολικής περιουσίας)
στα σχολεία έχετε βιβλία και μάλιστα περισσεύουν. τουλάχιστον στο δικό μας πάντα είχαμε περίσσευμα. στο πανεπιστήμιο τρέχουμε και δεν φτάνουμε με τις φωτοτυπίες...#9 Επαρκή βιβλία για όλους τους μαθητές
δεν υπάρχουν κριτήρια για να ορίσουμε το ποιος είναι καλός καθηγητής και όχι. αυτό μόνο ο ίδιος ο καθηγητής το ξέρει. κι επίσης, αν έχεις τελειώσει φιλολογία, μπορείς να διδάξεις όλα τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, λατινικά, έκθεση, ιστορία). επίσης, από το πανεπιστήμιο δεν βγαίνεις φιλόσοφος, φιλόλογος θεωρείσαι#11 Καθηγητές οι οποίοι ξέρουν να διδάσκουν το μάθημα (κι όχι να μου βάζουν τη φιλόλογο να μου κάνει Ιστορία! WTF? Τόσοι φιλόσοφοι/ιστορικοί/αρχαιολόγοι άνεργοι για να διδάξουν το μάθημα!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
ειδικά εργαστήρια υπάρχουν (στα δικά μου σχολεία υπήρχαν τουλάχιστον). επίσης, τι να τον κάνετε σε κάθε τάξη?
εγώ δεν θυμάμαι διαφορά με τον διαδραστικό πίνακα. απλά έκανε για τον καθηγητή το μάθημα πιο εύκολο, για τους μαθητές δεν άλλαξε κάτι. εμείς απλά χαιρόμασταν επειδή θα πηγαίναμε στην αίθουσα με τον προτζέκτορα
αφού θα έχετε διαδραστικό πίνακα, τι τις θες τις διαφάνειες? κι επίσης, είναι δυνατόν να βλέπετε συνέχεια ταινίες? δείτε 1-2, σινεμά θα τ κάνετε?
α καλά. πίστεψέ με, ναρκωτικά στο σχολείο μπορούν να φέρουν οι ίδιοι οι μαθητές, δεν έχετε να φοβάστε μόνο τους εξωσχολικούς. btw δεν θυμάμαι να έφερναν μέσα στο σχολείο ουσίες (δεν λέω ναρκωτικά, εγώ για μπάφους άκουγα, μη λέω και βλακείες δηλαδή )
αυτό είναι δική σας ευθύνη. δεν σας φταίει κανείς, αν τα καταστρέφετε για την πλάκα σας. ωστόσο, όντως είναι τραγικό. θυμάμαι στην γ' γυμνασίου συμμαθητές μου να σπάνε καρέκλες και να σκίζουν βιβλία εν ώρα κενού.
στα σχολεία έχετε βιβλία και μάλιστα περισσεύουν. τουλάχιστον στο δικό μας πάντα είχαμε περίσσευμα. στο πανεπιστήμιο τρέχουμε και δεν φτάνουμε με τις φωτοτυπίες...
δεν υπάρχουν κριτήρια για να ορίσουμε το ποιος είναι καλός καθηγητής και όχι. αυτό μόνο ο ίδιος ο καθηγητής το ξέρει. κι επίσης, αν έχεις τελειώσει φιλολογία, μπορείς να διδάξεις όλα τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, λατινικά, έκθεση, ιστορία). επίσης, από το πανεπιστήμιο δεν βγαίνεις φιλόσοφος, φιλόλογος θεωρείσαι
#1 Άμα θέλεις να ψάξεις κάποια πληροφορία ή να βάλεις ένα βίντεο από το yt (εκπαιδευτικό).
#2 #3 Αυτά τα 2 θα είναι άμεσα συνδεδεμένα (μεταφορικά, όχι με καλώδιο! ). Είναι χρήσιμοι οι διαδραστικοί πίνακες. Κι όταν λέω ταινίες δεν εννοώ "κινηματογράφο" εννοώ τίποτα εκπαιδευτικό, π.χ. για τον Μ. Αλέξανδρο στην Ιστορία
#4 Αρχίζει να αποκαθιστάται το πρόβλημα κι όχι πλήρως όμως
#5 Αν υπάρχει ασφάλεια και αυστηρή τιμώρηση όμως κανένας δε θα τα καταστρέφει
#6 Στο δημοτικό πριν από 3 χρόνια στο πρώτο τρίμηνο είχαμε μόνο Τ.Ε. Ν.Ε. Γλώσσας, τίποτ' άλλο
#7 Έχει όμως περισσότερη σχέση όμως η φιλοσοφία με την ιστορία από τη φιλοΛΟΓΙΑ με την ιστορία, σωστά;;;
(Προσωπικά ποτέ δε θεώρησα την ιστορία φιλολογικό μάθημα. Έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση και λογική από τα 4 κύρια φιλολογικά.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
#7 Έχει όμως περισσότερη σχέση όμως η φιλοσοφία με την ιστορία από τη φιλοΛΟΓΙΑ με την ιστορία, σωστά;;;(Προσωπικά ποτέ δε θεώρησα την ιστορία φιλολογικό μάθημα. Έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση και λογική από τα 4 κύρια φιλολογικά.)
όχι. δεν είμαι σε ελληνικό φιλολογικό τμήμα για να ξέρω, πάντως ιστορία σίγουρα κάνουν και τα δύο τμήματα. για το κράτος, φιλόλογος είναι και ο απόφοιτος της φιλολογίας και της φιλοσοφίας. εξάλλου, όταν γίνεσαι καθηγητής, πρέπει να μελετήσεις πριν πας να διδάξεις μια τάξη. και οι δύο θα πρέπει να ξαναδιαβάσουν, ώστε να είναι καλά προετοιμασμένοι. εδώ εμείς στα ξενόγλωσσα τμήματα μπορούμε να διδάξουμε ιστορία και στο πανεπιστήμιο έχουμε μόνο ένα μάθημα ιστορίας κι αυτό είναι επιλογής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Μπα... Τότε δεν ήξερα καν το επάγγελμα του φιλόλογου...όταν λες ότι ποτέ δεν θεώρησες την ιστορία φιλολογικό μάθημα, σε ποια χρονική περίοδο αναφέρεσαι? τότε που σας δίδασκαν μυθολογία το δημοτικό?
Τώρα δεν τη θεωρώ φιλολογικό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.