Πως έχετε φανταστεί το ιδανικό σχολείο;

Aggelos!

Νεοφερμένος

Ο Aggelos! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα αλλα έχετε σκεφτεί ποτέ υλοποιήσιμες αλλαγές στην ελληνική εκπαίδευση ..?? Τόσα χρόνια καταλήψεις αλλα ποτέ δν καταφέραμε κάποια ουσιώδη αλλαγή αφού η κατάληψη κατήντησε να είναι απλά χάσιμο μαθήματος ( για τους περισσότερους μαθητές) και όχι αγώνας για να βελτιωθούν τα πράγματα και τα αιτήματα τους έμειναν μόνο στα χαρτιά.

Περιμένω τα ποστς σας ... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=1247459&postcount=24

Φυσικά δεν είναι μια ολοκληρωμένη εικόνα του πώς θα ήθελα να είναι το ιδανικό σχολείο αλλά τέσπα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
καλα για τις καταληψεις δν γινεται λογος...η πλειονοτητα των μαθητων προβαινει σε αυτες για να χασει μαθημα,χωρις να εχει απτα ετοιματα και οταν εχει δν εισακουονται.....ας πουμε σε ενα σχολειο ενα απο τα αιτηματα της καταληψης ηταν η τυροπιτα που ηταν στρογγυλη και δεν ηξεραν απο που να την δαγκωσουν..:):P ελεος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
ας πουμε σε ενα σχολειο ενα απο τα αιτηματα της καταληψης ηταν η τυροπιτα που ηταν στρογγυλη και δεν ηξεραν απο που να την δαγκωσουν..:):P ελεος!!!
Το έχω ακούσει τόσες φορές αυτό πλέον (ακόμα και απο τον πατέρα μου) που πιστεύω οτι είναι urban legend.
Μην ξεφεύγετε απο το ζητούμενο του θέματος πάντως, δεν αφορά τις καταλήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Το έχω ακούσει τόσες φορές αυτό πλέον (ακόμα και απο τον πατέρα μου) που πιστεύω οτι είναι urban legend.
Μην ξεφεύγετε απο το ζητούμενο του θέματος πάντως, δεν αφορά τις καταλήψεις.


οκ συγνωμη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Εγώ έζησα το πως είναι το τέλειο σχολείο (ισως και η τέλεια χώρα?) όταν είχα την χαρά να πάω στην Φινλανδία.. Ό,τι και να σας πω είναι λίγο, όταν βρω χρόνο θα σας το περιγράψω εκτενώς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Η Φιλανδία όντως φημίζεται για το εκπαιδευτικό της σύστημα...

Το σχολείο μας είχε πέρυσι αίτημα για την κατάληψη ότι στις πίτσες δεν είχε αρκετό ζαμπόν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λουκρητία

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,905 μηνύματα.
Η Φιλανδία όντως φημίζεται για το εκπαιδευτικό της σύστημα...

Το σχολείο μας είχε πέρυσι αίτημα για την κατάληψη ότι στις πίτσες δεν είχε αρκετό ζαμπόν...

να φανταστω την ιδεα για την καταληψη την ειχε ο χοντρος του σχολειου??...:P:lol::lol::lol:....πολυ ωραιο αιτημα παντως!!!!......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
:lol::lol::lol::lol:..βασικα για κλαματα ειναι αυτο που λες !!

και γω εχω ακουσει καλα λογια για το φινλανδικο συστημα..τι διαολο τοσο καλο ειναι ? τζον πες μας λεπτομερειες :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Το ιδανικό σχολείο για μένα; Χμμ...

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι είναι το ιδανικό για σένα γιατί πάντα υπάρχει καλύτερο. Φυσικά το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας είναι για κλάματα, οπότε πάντα μπορεί να γίνει καλύτερο. Το ιδανικό σχολείο έχει σκοπό να κοινωνικοποιήσει τον μαθητή και όχι να του προσφέρει ξερές γνώσεις τις οποιές σε ένα μήνα θα έχει ξεχάσει. Το μάθημα θα γίνεται διαδραστικά σε 3D περιβάλλοντα μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή όπου η μάθηση θα είναι πολύ πιο εύκολη και το άτομο θα συμμετέχει από το να ακούει έναν καθηγητή με τις ώρες. Θα έχει σαφώς καλύτερες υποδομές καλύτερο γυμναστήριο και χώρους για μουσική και καλλιτεχνικά για το δημοτικό-γυμνάσιο όπου όμως να μαθαίνονται αυτά και όχι ιστορικές σαχλαμάρες όπως μας κάναν εμάς τουλάχιστον. Το ιδανικό σχολείο θα έχει σαφώς καλύτερο ωράριο 9:00-14:00 για παράδειγμα και οι εξετάσεις θα είναι μέσο επιβράβευσης και όχι μέσο άγχους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Το σχολείο μας είχε πέρυσι αίτημα για την κατάληψη ότι στις πίτσες δεν είχε αρκετό ζαμπόν...
Δε μιλας σοβαρα... :!: νομιζα οτι αυτα κινουνται στη σφαιρα της φαντασιας και οτι δεν αρχισε ποτε καταληψη με τετοιο αιτημα στην πραγματικοτητα...

Οσο για το τελειο σχολειο; Ειλικρινα δεν εχω ποτε σκεφτει η φανταστει το ιδανικο σχολειο. Πιστευω οτι καθε εκπαιδευτικο συστημα εχει τις αδυναμιες του, αλλο λιγοτερες και αλλο περισσοτερες.
Σιγουρα το ιδανικο σχολειο θα επρεπε με καποιο τροπο (δεν μπορω να σκεφτω ακριβως ποιον :P) να αναδεικνυει τα μοναδικα χαρισματα του καθε παιδιου και φροντισει να αξιοποιηθουν με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Επισης το σχολικο περιβαλλον θα επρεπε να ειναι πιο "φιλικο" και προσιτο στα παιδια ετσι ωστε να περνουν την ωρα τους στο σχολειο πιο ευχαριστα και δημιουργικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Μιλώ σοβαρά. Βέβαια δεν ήταν το μόνο αίτημα, αλλά τέσπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
δ μπορω να σκεφτω ιδανικο σχολειο και αν πραγματικα υπαρχει αυτο ομως πιστευω πως ενα σχολειο μπορει καλλιστα να γινει καλυτερο!

πρωτα πρωτα θα ηταν καλητερα αν δν υπηρχαν βαθμοι γιατι πιστευω πως δ γινετε να υποδεικνυεις το ποσο καλα γνωριζει καποιος κατι κ πανω απο ολα αυτο δημιουργει στν μαθητη του 12 να μν προσπαθει να μαθει πραγματα ωστε να εχει μεγαλυτερους βαθμους γτ πρωτον δν τν ενδιαφερει κ δευτερον θεωρει πως αμα προσπαθησει θα ειναι αδικος κοπος γτ απο 12 θα τν κανει 14-15 κατι το οποιο θεωρει ανωφελο!ακομα αμα τα βιβλια ηταν αναλογα ωστε να μαθαινουμε γνωσεις που θα μας ωφελησουν στη ζωη μας θα ηταν ακομη καλητερα.και γενικοτερα η παιδεια μας ειναι σκατα!βεβαια θα ειναι ωραια να χανουμε και κανενα μαθημα με τις καταληψεις!!!!!!!αν μου ερθει κατι αλλο θα σας πω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fosa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Fosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Kαμμένο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Πρωτα απ ολα να πω οτι ιδανικο και υλοποιησιμο οπως λες δεν πανε μαζι:P ειδικα στην ελλαδα.
Τελος παντων το σχολειο για μενα θα πρεπε να ναι καπως ετσι:

Αλλα δυο χρονια φοιτησης μετα το λυκειο. Ενα παιδι 17 χρονων δεν μπορει να αποφασισει ετσι απλα κατι που ουσιαστικα θα επηρεασει την υπολοιπη ζωη του.
Παροχη σφαιρικων και οχι χρησιμοθηρικων γνωσεων. Τα παιδια να μαθαινουν τα βασικα στοιχεια π ολες τις επιστημες και οχι μονο στις μικρες ταξεις.
Μεγαλυτερο βαρος στις τεχνες και στις δραστηριοτητες που ξεφευγουν απο το διαβαζω-αποστηθιζω-γραφω. Αναβαθμιση των μαθηματων των καλλιτεχνικων και της μουσικης αλλα και της γυμναστικης και εισαγωγη αλλων οπως κολυμβηση, ψυχολογια, φωτογραφια, γραφιστικη και ο,τι αλλο.
ΕΠΙΛΟΓΗ. Επιτελους ας μπορουν τα παιδια να επιλεξουν τα μαθηματα που θα κανουν. Εκμαθηση των βασικων αρχων καθε μαθηματος στο γυμνασιο - δημοτικο και στο λυκειο να εχουν πληρη ελευθερια να διαλεξουν αυτο που τους ενδιαφερει. Γιατι ψυχολογια να κανει μονο η θεωρητικη δλδ;; Καποιον που κανει μαθηματικα η ψυχολογια και η φιλοσοφια πρεπει να τον αφηνουν αδιαφορο;; Πως θα αναπτυχθει πληρως ως προσωπικοτητα καποιος μονο με τα μεν η τα δε;
Οι καθηγητες και του λυκειου ακομα να ειναι υποχρεωμενοι να παρακολουθουν μαθηματα και σεμιναρια οσον αφορα τη διεξαγωγη του μαθηματος και τον τροπο που πρεπει να φερθουν στους μαθητες ωστε να μην βαριουνται και να μισουν το σχολειο αλλα να τους τραβα το ενδιαφερον.
Παροχη καταληλων υλικοτεχνικων υποδομων σε ολα τα σχολεια.
Καταργηση εξετασεων ως μεσο "διαλογης" μαθητων. Χιλιες φορες να γινονται εργασιες ομαδικες η ατομικες.

Και αλλα πολα..

ενα ιδανικο σχολειο μπορει να αποκτησει υποσταση μονο σε ενα ιδανικο περιβαλλον.
Δε μπορουμε να εχουμε ενα τετοιο σχολειο οταν ο ρολος της εκπαιδευσης απο την κοινωνια μεταλασσεται στην παραγωγη ανταγωνιστικων ανθρωπων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Πρωτα απ ολα να πω οτι ιδανικο και υλοποιησιμο οπως λες δεν πανε μαζι:P ειδικα στην ελλαδα.
Τελος παντων το σχολειο για μενα θα πρεπε να ναι καπως ετσι:

Αλλα δυο χρονια φοιτησης μετα το λυκειο. Ενα παιδι 17 χρονων δεν μπορει να αποφασισει ετσι απλα κατι που ουσιαστικα θα επηρεασει την υπολοιπη ζωη του.
Παροχη σφαιρικων και οχι χρησιμοθηρικων γνωσεων. Τα παιδια να μαθαινουν τα βασικα στοιχεια π ολες τις επιστημες και οχι μονο στις μικρες ταξεις.
Μεγαλυτερο βαρος στις τεχνες και στις δραστηριοτητες που ξεφευγουν απο το διαβαζω-αποστηθιζω-γραφω. Αναβαθμιση των μαθηματων των καλλιτεχνικων και της μουσικης αλλα και της γυμναστικης και εισαγωγη αλλων οπως κολυμβηση, ψυχολογια, φωτογραφια, γραφιστικη και ο,τι αλλο.
ΕΠΙΛΟΓΗ. Επιτελους ας μπορουν τα παιδια να επιλεξουν τα μαθηματα που θα κανουν. Εκμαθηση των βασικων αρχων καθε μαθηματος στο γυμνασιο - δημοτικο και στο λυκειο να εχουν πληρη ελευθερια να διαλεξουν αυτο που τους ενδιαφερει. Γιατι ψυχολογια να κανει μονο η θεωρητικη δλδ;; Καποιον που κανει μαθηματικα η ψυχολογια και η φιλοσοφια πρεπει να τον αφηνουν αδιαφορο;; Πως θα αναπτυχθει πληρως ως προσωπικοτητα καποιος μονο με τα μεν η τα δε;
Οι καθηγητες και του λυκειου ακομα να ειναι υποχρεωμενοι να παρακολουθουν μαθηματα και σεμιναρια οσον αφορα τη διεξαγωγη του μαθηματος και τον τροπο που πρεπει να φερθουν στους μαθητες ωστε να μην βαριουνται και να μισουν το σχολειο αλλα να τους τραβα το ενδιαφερον.
Παροχη καταληλων υλικοτεχνικων υποδομων σε ολα τα σχολεια.
Καταργηση εξετασεων ως μεσο "διαλογης" μαθητων. Χιλιες φορες να γινονται εργασιες ομαδικες η ατομικες.

Και αλλα πολα..

ενα ιδανικο σχολειο μπορει να αποκτησει υποσταση μονο σε ενα ιδανικο περιβαλλον.
Δε μπορουμε να εχουμε ενα τετοιο σχολειο οταν ο ρολος της εκπαιδευσης απο την κοινωνια μεταλασσεται στην παραγωγη ανταγωνιστικων ανθρωπων.

Βασικά πιστεύω πως δεν έχει σημασία το αν είναι κανείς 17 ή 19 όταν αποφασίζει τί θα κάνει στη ζωή του. Αν υπάρχει κατάλληλη καθοδήγηση από το μάθημα του ΣΕΠ (που τώρα δεν υπάρχει), μπορεί κάποιος κάλλιστα και στα 15 του να αποφασίσει.

Για τις εργασίες αντί εξετάσεων δεν αντιλέγω, απλά να μην καταργηθούν εντελώς οι εξετάσεις, αλλά να γίνονται π.χ. για την ύλη όλου του Γυμνασίου στο τέλος της Τρίτης και την ύλη όλου του Λυκείου αντίστοιχα. Όχι όμως και κάθε χρόνο, καταντά ψυχοφθόρο. Θα μου πεις, δε θα είναι ψυχοφθόρος η επανάληψη της ύλης τριών χρόνων; Αν έχει διδαχθεί σωστά και επιλεγμένα, όχι. Αν έχει γίνει προχειροδουλειά, φυσικά και είναι.

Όλα τα υπόλοιπα με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Βασικά πιστεύω πως δεν έχει σημασία το αν είναι κανείς 17 ή 19 όταν αποφασίζει τί θα κάνει στη ζωή του. Αν υπάρχει κατάλληλη καθοδήγηση από το μάθημα του ΣΕΠ (που τώρα δεν υπάρχει), μπορεί κάποιος κάλλιστα και στα 15 του να αποφασίσει.

Για τις εργασίες αντί εξετάσεων δεν αντιλέγω, απλά να μην καταργηθούν εντελώς οι εξετάσεις, αλλά να γίνονται π.χ. για την ύλη όλου του Γυμνασίου στο τέλος της Τρίτης και την ύλη όλου του Λυκείου αντίστοιχα. Όχι όμως και κάθε χρόνο, καταντά ψυχοφθόρο. Θα μου πεις, δε θα είναι ψυχοφθόρος η επανάληψη της ύλης τριών χρόνων; Αν έχει διδαχθεί σωστά και επιλεγμένα, όχι. Αν έχει γίνει προχειροδουλειά, φυσικά και είναι.

Όλα τα υπόλοιπα με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο!

εγω πιστευω πως εχει μεγαλη σημασια η ηλικια.
η περιοδος της εφηβειας ειναι ιδιοτροπη.. οπως και να το κανουμε στα 19 του καποιος ειναι απιστευτα πιο ισσοροπημενος και ωριμος απ οτι στα 15.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Να σου πω, εξαρτάται από το άτομο... Κάποιοι δεν ξέρουν τί θα ήθελαν να κάνουν ούτε στα εικοσιπέντε τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Να σου πω, εξαρτάται από το άτομο... Κάποιοι δεν ξέρουν τί θα ήθελαν να κάνουν ούτε στα εικοσιπέντε τους...


συμφωνοι αλλα η πλειοψηφια των εφηβων, στην ηλικια των 17 δεν εχουν κατασταλαξει στο τι θελουν να κανουν στη ζωη τους οση πληροφορηση και να εχουν... γενικα αυτη τη ηλικια εχει σκαμπανευασματα και γρηγορες αλλαγες αποψεων/αποφασεων γιαυτο θεωρω οτι ειναι πολυ νωρις για να διαλεξουν τι θελουν να κανουν στην υπολοιπη ζωη τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top