Πρόγραμμα για καλό και αποτελεσματικό διάβασμα

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Είμαι στην κατεύθυνση οικονομίας και πληροφορικής και επειδή δίνω του χρόνου χρειάζομαι λίγο βοήθεια με το πρόγραμμα μου από Σεπτέμβρη, γενικά στην Α και Β λυκείου λόγω διαδικτυακών δεν διάβαζα σχεδόν καθόλου αλλά από τωρα έχω βάλει στόχο να διαβάσω πολύ γιατι θέλω να περάσω σε μια καλή σχολή στην Αθήνα, γενικά μέχρι στιγμής με τα καλοκαιρινά του φροντιστηρίου δεν έχω δυσκολευτεί ιδιαίτερα, αλλά αγχώνομαι λίγο γιατί έχω ακούσει από μαθητές να λένε ότι κάθε χρόνο έκθεση και μαθηματικά είναι πολύ δύσκολα, πχ για φέτος λένε βάλανε αντισος και τέτοια, και είμαι κάπως σε φάση δηλαδή τι θα γίνει με εμάς που έχουμε και ολοκληρώματα, επίσης έκθεση εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα γιατί κάνω ιδιαίτερα πολλά χρόνια αλλά όλοι έτσι λένε και στο τέλος γράφουν 12-13, δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να γράψει κάποιος ένα 15 σε μαθηματικά και έκθεση αν έχει προετοιμαστεί πολύ καλά?😅😭
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Eustace

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eustace αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Όταν λες πρόγραμμα τι εννοείς; Να σου πούμε τι να διαβάζεις Δευτέρα, Τρίτη κλπ.;
 

imkindalost

Νεοφερμένος

Η imkindalost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν σος και αντισος στα μαθηματικά, άμα τα κατανοήσεις πλήρως μπορείς να γράψεις καλά. Μην διαβασεις κατι περισσοτερο και κατι αλλο λιγοτερο επειδη το ενα θεωρειται σος και το αλλο οχι. Να τα διαβαζεις ολα ολα και να μην αφησεις τιποτα απεξω. Και γω τα φοβόμουν και τελικά εγραψα πολυ καλυτερα απο οσο περιμενα χαχ μην σκέφτεσαι οτι θα πέσουν πράγματα που δεν ξέρεις αν είσαι καλα προετοιμασμένος δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα πας καλα εκτος αν αφήσεις το άγχος να σε κυριεύσει εκεινη τη στιγμη. η έκθεση ειναι περίεργο μάθημα, ακόμα και αν δε το χεις τόσο με τον γραπτό λόγο μπορείς να πάρεις πολλές μονάδες από τις ασκήσεις οπότε μην παραμελείς την θεωρία της έκθεσης και τις ασκήσεις της. τον σεπτέμβρη μετά το σχολείο προσωπικά είχα σχεδον πάντα μαθημα οπότε απλα έτρωγα και δεν προλάβαινα να διαβαζω αλλά κάτι που με βοήθησε πολύ ήταν οτι μετά το φροντιστήριο διάβαζα ξανά όσα κάναμε στην τάξη και έλυνα ξανά τις ασκήσεις που λύναμε εκει και από ότι μου έχουν πει και οι καθηγητές μου βοηθάει πολύ με το που γυρνάς από το φροντιστήριο να διαβάζεις όσα κάνατε στο μάθημα γιατι ετσι σου μένουν. Θα σου πω ενδεικτικα πως διαβαζα τα σαββατοκυριακα, εμενα με βολευε δεν ξερω αν θα βολεψει και εσενα. Πχ τα σαββατα που δεν είχα μαθήματα διάβαζα το πρωι θεωρια και ασκησεις αοθ. Το μεσημερι εκανα διαλειμμα μετα έλυνα ασκησεις αεππ, μαθηματικά ως το απογευμα προς βραδυ και προλαβαινεις επειτα να βγεις και λιγο να χαλαρωσεις. Τις κυριακές διάβαζα το πρωι καμια ώρα έκθεση, μετά το μεσημερι διαβαζα θεωρία κ μεθοδολογιες αεππ και μαθηματικών και τελος οτι αλλο χρειαζοταν για το φροντιστηριο. Τις καθημερινες δεν ειχα καποιο συγκεκριμενο προγραμμα γιατι δεν ειχα τοσο χρόνο οποτε διαβαζα απλα για το φροντιστηριο και αν μου περισσευε ωρα διαβαζα την θεωρία ξανά και ξανα επαναληπτικά για να μην την ξεχνάω. καλη επίτυχια και κουράγιο αρχισε δυναμικα μην τα παρατησεις και θα τα καταφέρεις, μην αφήσεις τίποτα να σε ρίχνει ψυχολογικά κ θα τα πας τελεια
 

calliope

Νεοφερμένος

Η calliope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
εγω ξεκινησα με 3-4 ωρες τη μερα και καπου μαη εριχνα 7ωρα και εγραψα 14.600 αλλα ειχα παρα πολλα κενα γιατι αλλαξα κατεύθυνση απο θεωρητική σε οικονομικα
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Το πρόγραμμα διαβάσματος εξαρτάται καθαρά από εσένα προσωπικά. Άλλοι βολεύονται να διαβάζουν νωρίς άλλοι αργά. Άλλοι θέλουν να διαβάζουν 2 ώρες πχ ένα μάθημα κ μετά άλλο για να μη βαριούνται ενώ άλλοι προτιμούν να τελειώνουν το ένα κ να αρχίζουν μετά το άλλο. Οποτε είναι καθαρά προσωπικό. Το θέμα είναι να βρεις τι σε βολεύει και να το εφαρμόζεις συστηματικά κάθε εβδομάδα για να το συνηθίσεις και να μην αγχώνεσαι. Προσωπικά θεωρώ πως το Σαββατοκύριακο είναι καλό να αφήνεις λίγο χρόνο ώστε να ξαναβλεπεις κάποια πράγματα που μπορεί να έκανες μέσα στην εβδομάδα και σε δυσκόλεψαν και θες να ασχοληθείς λίγο παραπάνω. Μην αφήσεις να μαζευτούν κενά και απορίες γιατί στο τέλος θα πελαγώσεις. Όταν αρχίσεις κανονικά σχολείο κ φροντιστήριο ανάλογα με τις ώρες που θα χεις κενές βγάλε ένα πρόγραμμα διαβάσματος ανάλογα με το τι «επείγει» περισσότερο και προσπάθησε να το τηρείς γιατί αν πεις ας αφήσω αυτό να το κάνω άλλη στιγμή το πιθανότερο είναι να μη βρεις χρόνο να το κανεις άλλη στιγμή. Επίσης μην ξεχνάς τα διαλείμματα. Αν αρχίσεις να διαβάζεις 12 ώρες σερί το Σάββατο πχ χωρίς διάλειμμα το πιθανότερο είναι κάποια στιγμή να κουραστείς και να μην αποδίδεις και εκεί που θα μάθαινες κάτι σε 10 λεπτά τελικά μπορεί να σου πάρει 1 ώρα λόγω της κούρασης. Ωστόσο πρόσεχε το διάλειμμα να ναι για συγκεκριμένο χρόνο για να μην ξεφεύγεις και να αποφεύγεις το κινητό όσο γίνεται γιατί πολλές φορές λέμε ας δω κάτι στο κινητό 5 λεπτά και περνάνε ώρες. Ειδικά κατά τη διάρκεια του διαβάσματος αν βλέπεις ότι το κινητό σε αποσπά μην το χρησιμοποιήσεις καθόλου ούτε για να απαντήσεις ένα μήνυμα. Αν πάλι είσαι πειθαρχημένος και μπορείς να απαντήσεις το μήνυμα και να το αφήσεις στην άκρη τότε οκ, αλλα γενικά προσοχή με το κινητό γιατί μπορεί να χάσεις πολύτιμο χρόνο. Και μια τελευταία συμβουλή που έχω να σου δώσω είναι να κοιμάσαι καλά. Αν κοιμάσαι καλά και αρκετές ώρες τότε θα είσαι και πιο συγκεντρωμένος. Καλή αρχή, να έχεις πρόγραμμα, ψυχραιμία,να μην απογοητεύεσαι και όλα θα πάνε καλά
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Υπάρχει κάποιο καλό βοήθημα που θα μου προτείνατε για μαθηματικά? Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους εκ των προτέρων για τις συμβουλές!!!στις μέρες μας οι περισσότεροι μιλάνε με μια πολύ μεγάλη προκατάληψη για τις πανελλήνιες και αυτό με είχε αγχώσει αρκετά.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 865 μηνύματα.
Δικαίως τα έχεις ακούσει αυτά, καθώς, εάν δεν τροποποιηθεί το status quo των πανελληνίων, του χρόνου αναμένεται να μείνει απ'έξω διπλάσιος αριθμός υποψηφίων.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Δικαίως τα έχεις ακούσει αυτά, καθώς, εάν δεν τροποποιηθεί το status quo των πανελληνίων, του χρόνου αναμένεται να μείνει απ'έξω διπλάσιος αριθμός υποψηφίων.
Γιατί αναμένεται κάτι τέτοιο ?λόγω της ελάχιστης βάσεις ?
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 865 μηνύματα.
Γιατί αναμένεται κάτι τέτοιο ?λόγω της ελάχιστης βάσεις ?
1. Συντελεστές βαρύτητας στα προς εξέταση μαθήματα
2. ΕΒΕ
3. Ειδικές βαρύτητες που θα καθορίζει η καθείσα σχολή
4. Περιορισμένες επιλογές στο μηχανογραφικό, οι οποίες θα οδηγήσουν σε λανθασμένες επιλογές και , πιθανόν, σε ανεπιτυχή εισαγωγή
5. Ολόκληρη και αυξημένη σε κάποια πεδία ύλη, χωρίς τις πρότερες μειώσεις
6. Θεωρητικά φέτος τέθηκαν βατά θέματα λόγω των καραντίνων και τις δυσμενέστατες συνθήκες, κάτι που δεν θα επηρεάσει λογικά τη δική μας χρονιά=> πιο απαιτητικά θέματα
7. Είμαστε μία γενιά που δεν έχει παρακολουθήσει δια ζώσης μάθημα στο λύκειο για περισσότερο από 8-9 μήνες, γεγονός που έχει δράσει ανασταλτικά στην εμπέδωση των γνωστικών δεδομένων=>ύπαρξη κενών και απουσία βάσεων, ελλείψεις που αναμφησβήτητα θα γίνουν αντιληπτές στις πανελλήνιες.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
1. Συντελεστές βαρύτητας στα προς εξέταση μαθήματα
2. ΕΒΕ
3. Ειδικές βαρύτητες που θα καθορίζει η καθείσα σχολή
4. Περιορισμένες επιλογές στο μηχανογραφικό, οι οποίες θα οδηγήσουν σε λανθασμένες επιλογές και , πιθανόν, σε ανεπιτυχή εισαγωγή
5. Ολόκληρη και αυξημένη σε κάποια πεδία ύλη, χωρίς τις πρότερες μειώσεις
6. Θεωρητικά φέτος τέθηκαν βατά θέματα λόγω των καραντίνων και τις δυσμενέστατες συνθήκες, κάτι που δεν θα επηρεάσει λογικά τη δική μας χρονιά=> πιο απαιτητικά θέματα
7. Είμαστε μία γενιά που δεν έχει παρακολουθήσει δια ζώσης μάθημα στο λύκειο για περισσότερο από 8-9 μήνες, γεγονός που έχει δράσει ανασταλτικά στην εμπέδωση των γνωστικών δεδομένων=>ύπαρξη κενών και απουσία βάσεων, ελλείψεις που αναμφησβήτητα θα γίνουν αντιληπτές στις πανελλήνιες.
Τα κενά αυτά δε μπορούν να μας τα καλύψουν στα φροντιστήρια? Κατά τη διάρκεια της χρονιάς? Τόσα πολλά και δύσκολα είναι τα μαθηματικά β λυκείου ? Επίσης ο συντελεστής βαρύτητας δεν είναι κάτι κακο νομίζω... Και το αοθ και το αεππ είναι κάθε χρόνο βατα.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 865 μηνύματα.
Τα κενά αυτά δε μπορούν να μας τα καλύψουν στα φροντιστήρια? Κατά τη διάρκεια της χρονιάς? Τόσα πολλά και δύσκολα είναι τα μαθηματικά β λυκείου ? Επίσης ο συντελεστής βαρύτητας δεν είναι κάτι κακο νομίζω... Και το αοθ και το αεππ είναι κάθε χρόνο βατα.
Αναφορικά με τα μαθηματικά, θα σε κατατοπίσουν οι @Alexandros28 και @eukleidhs1821. Τα κενά είναι υπαρκτά, και δεν είναι μόνο γνωστικά, αλλά και έλλειψη εμπειρίας σε συνθήκες γραπτής δοκιμασίας, διαχειρισμός συναισθηματικής φόρτισης, άγχους κτλπ
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Αναφορικά με τα μαθηματικά, θα σε κατατοπίσουν οι @Alexandros28 και @eukleidhs1821. Τα κενά είναι υπαρκτά, και δεν είναι μόνο γνωστικά, αλλά και έλλειψη εμπειρίας σε συνθήκες γραπτής δοκιμασίας, διαχειρισμός συναισθηματικής φόρτισης, άγχους κτλπ
Εντάξει στο φροντιστήριο γράφουμε διαγωνίσματα και αποκτάμε εμπειρία, δεν είναι τόσο δύσκολο να μείνει κανείς ψύχραιμος και με καθαρό μυαλό .
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Εντάξει στο φροντιστήριο γράφουμε διαγωνίσματα και αποκτάμε εμπειρία, δεν είναι τόσο δύσκολο να μείνει κανείς ψύχραιμος και με καθαρό μυαλό .
Είναι τελείως διαφορετικό στις πανελλήνιες χωρίς να θέλω να σε αγχωσω. Εμάς μας έλεγαν να είμαστε εκεί από τις 7:30 και τα θέματα μπορεί να ερχόντουσαν 8:30, 9,9:30 ακόμα κ 10 συν τις 3 ώρες που διαρκεί το διαγώνισμα. Όλη αυτή η αναμονή όσο να ναι αγχώνει οποτε είναι παρα πολύ σημαντικό να εξασκηθείς να μένεις ψύχραιμος και να προλαβαίνεις το διαγώνισμα μέσα στον χρόνο που σου δίνεται. Επίσης αλλιώς είναι να σαι 5 ώρες σε εξεταστικό κέντρο με ζέστη κ αλλιώς να γράφεις διαγώνισμα στην άνεση του σπιτιού σου όπως γινόταν καθόλη τη διάρκεια των διαδικτυακών. Επίσης μην ξεχνάς ότι τα διαγωνίσματα που γράφετε τώρα είναι σε πολύ μικρό μέρος της ύλης
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Είναι τελείως διαφορετικό στις πανελλήνιες χωρίς να θέλω να σε αγχωσω. Εμάς μας έλεγαν να είμαστε εκεί από τις 7:30 και τα θέματα μπορεί να ερχόντουσαν 8:30, 9,9:30 ακόμα κ 10 συν τις 3 ώρες που διαρκεί το διαγώνισμα. Όλη αυτή η αναμονή όσο να ναι αγχώνει οποτε είναι παρα πολύ σημαντικό να εξασκηθείς να μένεις ψύχραιμος και να προλαβαίνεις το διαγώνισμα μέσα στον χρόνο που σου δίνεται. Επίσης αλλιώς είναι να σαι 5 ώρες σε εξεταστικό κέντρο με ζέστη κ αλλιώς να γράφεις διαγώνισμα στην άνεση του σπιτιού σου όπως γινόταν καθόλη τη διάρκεια των διαδικτυακών. Επίσης μην ξεχνάς ότι τα διαγωνίσματα που γράφετε τώρα είναι σε πολύ μικρό μέρος της ύλης
Ε ναι αλλά είναι αρχή ακόμα, όσο περνάει ο καιρός τα διαγωνίσματα θα καλύπτουν όλο και μεγαλύτερο εύρος της ύλης .
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Ε ναι αλλά είναι αρχή ακόμα, όσο περνάει ο καιρός τα διαγωνίσματα θα καλύπτουν όλο και μεγαλύτερο εύρος της ύλης .
Αυτό εννοείται. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι επειδή ακριβώς είναι ακόμα αρχή έχεις πολλά ακόμα να δεις και ελπίζω να μη χρειαστεί να κλείσετε γιατί για εμάς φέτος ήταν ότι χειρότερο τόσοι μήνες διαδικτυακά. Όσο και να θέλει ένας καθηγητής να βοηθήσει δεν είναι το ίδιο με τη δια ζώσης διδασκαλία
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 886 μηνύματα.
Κάτι που πρέπει να εφαρμόσεις αν θες να μη σε κουράζει το διάβασμα, είναι η μέθοδος pomodoro, δηλαδή μικρα διαλείμματα ανά συγκεκριμένη ώρα μελέτης. Θα σου πω εγώ πως το εφαρμοζα, για να πάρεις μια ιδεα.

Χρησιμοποιουσα χρονόμετρο και διάβαζα για 50 λεπτά ακριβώς. Μόλις χτυπούσε, παραταγα τα πάντα και έβγαινα στη βεράντα να με χτυπήσει καθαρός αέρας και κοιτούσα το περιβάλλον, τη φύση, προσπαθώντας να ξεκουράσω εγκέφαλο και ματιά. Ολο αυτό κρατούσε δέκα λεπτά πάλι με το χρονόμετρο. Με το που χτυπούσε, έμπαινα στο δωμάτιο και το ρύθμιζα για αλλά 50 λεπτά μελέτης. Την τέταρτη φορα που θα γινόταν αυτό, έκανα διάλειμμα για ένα τεταρτο, έτρωγα-επινα κατι και έβγαινα ξανά στη βεράντα, μεχρι να χτυπήσει ξανά το χρονόμετρο.

Με τον τρόπο αυτό ξελαμπικαρει το μυαλό και δεν κουράζεσαι όσο όταν διαβάζεις ασταμάτητα σερί.


Για την παραπάνω μέθοδο, χρησιμοποίησα μια συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό, την οποία μπορείς να εγκαταστήσεις απο εδώ

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apps.adrcotfas.goodtime
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top