Προτάσεις ομάδων εργασίας για την Ενίσχυση των Προγραμμάτων Σπουδών και τη βελτίωση του ρυθμού αποφοίτησης

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,685 μηνύματα.
Επιτελους ειπε και καποιος το αυτονοητο για τα εξελ της ντροπης

  • Παροχή φροντιστηριακών/εργαστηριακών μαθημάτων σε μαθήματα κορμού από άριστους τελειόφοιτους φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες, συνυπολογισμός εργασιών-προόδων στον τελικό βαθμό, έγκαιρη ανάρτηση του διδακτικού υλικού στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
  • Σύσταση Επιτροπής Φοιτητικών Ζητημάτων σχετικά με: τα ποσοστά συμμετοχής και αποτυχίας στις εξετάσεις, τη δυσκολία των θεμάτων, τον τρόπο παρακολούθησης από τη γραμματεία, την επικαιροποίηση της ύλης των μαθημάτων, ώστε αυτή να ανταποκρίνεται στις μονάδες ECTS.
 

Συνημμένα

  • 1699039415975.png
    1699039415975.png
    19.9 KB · Εμφανίσεις: 33

Lifelong Learner

Νεοφερμένος

Ο Lifelong Learner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Καλησπέρα.Κατά την ταπεινή μου γνώμη,αν δεν αρχίσουν οι "κρίνοντες " διδάσκοντες των μαθημάτων ,να λογοδοτούν με επιπτώσεις σημαντικές για αυτούς,όταν υπάρχουν υψηλά ποσοστά αποτυχίας,δεν προκειται να συντελεστουν σημαντικές αλλαγές.Εξάλλου,κατά τα λεγόμενα ομοτίμου καθηγητή του εμπ,σε αξιόλογα πανεπιστήμια του εξωτερικού,οι καθηγητές ,όταν υπάρχουν ποσοστά αποτυχίας της τάξεως του 5-10%,καλούνται να δώσουν εξηγήσεις.Εδώ ,ορισμένοι διδάσκοντες ,επιχαίρουν, όταν στο μάθημά τους υπάρχει ποσοστό επιτυχίας μόνο 5-10%.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top