Προτάσεις Βερέμη για την αναμόρφωση της Εκπαίδευσης

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
ειπα : να μην προσπαθουμε να ανταγωνιστουμε τα συστηματα αλλων χωρων χωρις να κοιταμε τις μακροπροθεσμες συνεπειες

φυσικα και αν κατι καλο προκυψει που και θα βελτιωσει την ελληνικη παιδεια ,θα την κανει ανταξια αλλων χωρων και εξυπηρετει τους νεους ειναι καλοδεχουμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Εμένα η πρόταση Βερέμη μου φαίνεται τόσο χαζή που βαριέμαι να την αντικρούσω.

Κατα τ' άλλα, συμφωνώ με την SCULLY και τον djimmakos..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Συμφωνώ με όσους μίλησαν για επαναφορά του συστήματος των Δεσμών. Κι εμένα έτσι μου φαίνεται. Θα υπάρχουν λιγότερα μαθήματα και περισσότερος χρόνος προετοιμασίας, δηλαδή για κάθε μάθημα θα υπάρχει μεγαλύτερη ύλη και δυσκολότερα θέματα. Η λεγόμενη "αποσύνδεση του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια" σημαίνει πάνω απ' όλα ότι η ύλη των εισαγωγικών εξετάσεων δεν θα ταυτίζεται απαραίτητα με την ύλη της Γ Λυκείου όπως συμβαίνει τώρα. Σε κάποιο άρθρο (δεν θυμάμαι πού ακριβώς) διάβασα ότι υπάρχουν σκέψεις οι εισαγωγικές εξετάσεις σε μαθήματα όπως τα Μαθηματικά και η Φυσική να περιλαμβάνουν την ύλη και των τριών τάξεων του Λυκείου (ειδικά στη Φυσική δε θα ξέρεις από πού θα σου 'ρθει :P).

Πάντως στην ουσία δεν βρίσκω και μεγάλη διαφορά. Ανταγωνιστικό είναι το τωρινό σύστημα, ανταγωνιστικό θα είναι και το επόμενο. Όσο οι θέσεις στις καλές σχολές είναι λιγότερες από τη ζήτηση πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα περνάνε και κάποιοι που δεν θα περνάνε, πάντα θα υπάρχουν μαθητές του 19 που θα προσπαθούν να το κάνουν 19,5, πάντα θα υπάρχουν φροντιστήρια. Τώρα, αν η επιλογή γίνεται στη Γ Λυκείου ή στη Δ, αν οι εξετάσεις λέγονται Πανελλήνιες, Πανελλαδικές ή Προπαρασκευαστικό έτος, αν τα μαθήματα είναι τα μισά απʼ ό,τι τώρα, αν έχουν διπλάσια- τριπλάσια ύλη, δεν το βρίσκω και τόσο σημαντικό. Το βασικό για μένα είναι να διατηρηθούν κάποια minimum στοιχεία αξιοπιστίας του συστήματος (κοινά θέματα σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα για όλους, βαθμολόγηση με κλειστά τα στοιχεία των υποψηφίων κτλ.). Αν αλλάξει κάτι σʼ αυτά φοβάμαι ότι θα επιστρέψουμε στην περίοδο πριν καν θεσπιστούν οι Πανελλήνιες (απʼ ό,τι μου έχουν πει έπαιζε κυρίως φακελάκι, μέσο κτλ).

Τελικά μάλλον θα πρόκειται για μία ακόμα μεταρρύθμιση στα λόγια, που στην πράξη ούτε πρόκειται να βελτιώσει, ούτε να χειροτερέψει τίποτα. Βελτίωση για μένα θα ήταν να αυξηθούν οι θέσεις στις περιζήτητες σχολές ώστε να σπάσει κάπως ο ανταγωνισμός. Χειροτέρευση θα ήταν να αρχίσουν να μπαίνουν στη μέση και παράγοντες όπως το βύσμα. Το πιθανότερο είναι πως τίποτε από τα δύο δεν θα γίνει, οπότε οι ίδιοι που περνάνε τώρα, θα περνάνε και τότε. Όχι Γιάννης, Γιαννάκης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Βασικά διαφωνώ με την "προπαρασκευαστική τάξη", αλλά κυρίως με τη σύσταση ειδικής επιτροπής για τη διεξαγωγή εξετάσεων. Δεν αποτελεί κανένα δραστικό μέτρο για την πάταξη της παραπαιδείας και την κατάσταση των φροντιστηρίων ως μη απαραίτητα. Ίσως απλά προετοιμάζει τον μαθητή του Λυκείου ώστε να πάει στο πανεπιστήμιο. Κι αυτό είναι καλό. Αλλά δε θα πάψει η ελληνική οικογένεια να στέλνει το παιδί της σε 10 φροντιστήρια εξαιτίας της ανασφάλειάς της.

Για την κατάργηση της ΣΤ' Δημοτικού, νομίζω πως δε θα χαλούσε τον κόσμο. Το πρόβλημα της προσαρμογής των παιδιών του Δημοτικού στην Β' θμια δεν έγκειται στην ηλικία, αλλά στον τρόπο με τον οποίο διεξάγεται το μάθημα τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Γυμνάσιο. Εδώ βλέπεις καλά καλά και παιδιά Λυκείου που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν μάθημα. Στην ουσία θα έπρεπε να υπάρχει ένα σύστημα περισσότερο φιλικό προς το μαθητή, που θα του προσφέρει την ευκαιρία να εκτονώνεται με ευχάριστες και οργανωμένες δραστηριότητες, επιτρέποντάς του αργότερα να αφοσοιωθεί και στα πιο "σοβαρά" μαθήματα. Γιατί όλοι σνομπάρουν το μάθημα της Αισθητικής Αγωγής ή της Γυμναστικής και πολλοί καθηγητές παίρνουν ώρες από αυτά για να ολοκληρώσουν την ύλη άλλων μαθημάτων. ΛΑΘΟΣ. Μέγα λάθος. Το παιδί, ακόμη και ασυνείδητα, επαναστατεί. Δεν μπορεί να παρακολουθήσει μάθημα. Δε μπορεί να συγκεντρώνεται για πάντα. Και προπάντων, όταν το παιδί μαθαίνει πως στο σχολείο το μόνο πράγμα που κάνει είναι να μαθαίνει ένα ξερό μάθημα με έναν ξερό καθηγητή (δε μιλάω για όλους, υπάρχουν και πολύ αξιόλογοι καθηγητές και δάσκαλοι αλλά οι μισοί κάνουν τη δουλειά τους όχι γιατί αγαπούν τα παιδιά και έχουν επικοινωνία μαζί τους αλλά γιατί έχει δουλειά λιγότερων από 30 ωρών εβδομαδιαίως, και 4 μήνες διακοπές. Χωρίς να υπολογίσουμε τις αργίες), σε μια ξερή αίθουσα, με έναν ξερό πίνακα χωρίς ζωγραφιές, και με έναν ξερό δάσκαλο έκτης δημοτικού που λέει στα παιδιά: "Μεγαλώσατε, γιατί λοιπόν να ζωγραφίζετε; Έχετε και πιο σοβαρά πράγματα να μάθετε.", τότε στην ουσία μαθαίνει να μισεί το σχολείο. Και ένα σχολείο το οποίο είναι μισητό από τους μαθητές του, και το οποίο τρώει τον μισό και βάλε από το χρόνο τους στο σπίτι, δεν πρόκειται να επιτύχει ποτέ το στόχο να μορφώσει τους αυριανούς πολίτες και να τους εντάξει στην κοινωνία.

Με άλλα λόγια, ένα σχολείο που σε κάνει να βαριέσαι, και στο οποίο δε θες να πας, θα σε κάνει αύριο μεθαύριο να μη θες να πας στη δουλειά σου, είτε γιατί έχεις κρατήσει αυτή τη νοοτροπία είτε γιατί η δουλειά που κάνεις δε σου αρέσει, ως αποτέλεσμα του κακού επαγγελματικού προσανατολισμού που λειτουργεί στα σχολεία.

Αυτό που θα έπρεπε να γίνει πρώτα από οτιδήποτε άλλο στο Δημοτικό είναι: 1) παράταση της σχολικής ημέρας έως τις 5 για Δημοτικό-Γυμνάσιο και έως τις 4 ή 4:30 -θα μου πείτε, δεν έχει και μεγάλη διαφορά- για το Λύκειο, 2) εισαγωγή στο Δημοτικό μαθημάτων δημιουργικής δραστηριότητας, είτε αυτό λέγεται ζωγραφική, ξυλογλυπτική, κηπουρική, ραπτική, εξερεύνηση και σύνταξη εργασιών, συγγραφή ιστοριών, χορός, τραγούδι, υποκριτική, ανάλογα με την προτίμηση των μαθητών, σε ημερήσια βάση, στο Δημοτικό αλλά και στο Γυμνάσιο, 3) έλεγχος της ψυχολογίας, τρόπου διδασκαλίας και της γενικότερης συμπεριφοράς των καθηγητών, ακόμα κι αν αυτό σημάνει την παρακολούθηση της τάξης με κρυφές κάμερες χωρίς προειδοποίηση του καθηγητή πρωτύτερα - προέχει η διαπαιδαγώγηση και η μόρφωση των μαθητών από τα όποια προσωπικά δεδομένα, 4) κατανομή της πλειοψηφίας και ει δυνατόν του συνόλου των ασκήσεων για επίλυση στο σχολείο.

Θεωρώ πως αν διορθωθεί ο αντιπαιδαγωγικός χαρακτήρας που έχει λάβει το Δημοτικό, τότε μόνο θα μπορέσει να βελτιωθεί και η ποιότητα της εκαπίδευσης στις επόμενες βαθμίδες.

Για τις εισαγωγικές εξετάσεις στα πανεπιστήμια πιστέυω ότι το καλύτερο θα ήταν η σύνταξη θεμάτων και ο καθορισμός διαβαστέας ύλης από την κάθε σχολή ξεχωριστά, και η διεξαγωγή εξετάσεων και η διόρθωσή τους από έναν ανεξάρτητο φορέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Αυτό για μένα, έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του:
Θετικά:
Θα δώσει ένα τέλος στα φροντιστήρια που μόνο στην Ελλάδα συνεχίζουν να υπάρχουν.
Θα βοηθήσει τα παιδιά που δεν έχουν οικονομικές δυνατότητες να έχουν την ίδια προετοιμασία με τα άλλα παιδιά.
Αρνητικά:
Δεν θα μπορέσω να γίνω δασκάλα(:P)
Θα μπαίνει ο καθένας στο πανεπιστήμιο.
Δεν θα τελειώσουν τα "βάσανα" στο λύκειο αλλά θα συνεχιστούν και αργότερα.

Δεδομένου αυτώς διαφωνώ με το μέτρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Αυτό για μένα, έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του:
Θετικά:
Θα δώσει ένα τέλος στα φροντιστήρια που μόνο στην Ελλάδα συνεχίζουν να υπάρχουν.
Θα βοηθήσει τα παιδιά που δεν έχουν οικονομικές δυνατότητες να έχουν την ίδια προετοιμασία με τα άλλα παιδιά.
Αρνητικά:
Δεν θα μπορέσω να γίνω δασκάλα(:P)
Θα μπαίνει ο καθένας στο πανεπιστήμιο.
Δεν θα τελειώσουν τα "βάσανα" στο λύκειο αλλά θα συνεχιστούν και αργότερα.


Δεδομένου αυτώς διαφωνώ με το μέτρο...
Και τώρα μπαίνουν πολύ περισσότεροι απο όσοι χρειάζονται σε πανεπιστήμια, έχουμε πήξει στους άνεργους πτυχιούχους.
Τα "βάσανα" κανονικά δεν τελειώνουν στο λύκειο, η λεγόμενη "φοιτητική ζωή" ή αλλιώς "τουριστική ζωή" είναι ελληνική εφεύρεση, σε όλες τις άλλες χώρες το πανεπιστήμιο θέλει πιο πολύ διάβασμα απο το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Στην Ελλάδα όμως όχι. Θέλει και αυτό λίγο διάβασμα, αλλά μόνο στις εξεταστικές. Όλη η υπόλοιπη χρονιά βγαίνει στο χαλαρό. Εγώ δεν θα ήθελα να είμαι υπό πίεση και ως φοιτήτρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
σε όλες τις άλλες χώρες το πανεπιστήμιο θέλει πιο πολύ διάβασμα απο το σχολείο.
Λιγο οφφτοπικ, αλλα συμφωνω με αυτο που λες. Ομως στις πανελληνιες ειναι ψυχολογικο το θεμα κυριως. Πνιγεσαι απιστευτα. Ενα λαθος σου κοστιζει τη σχολη σου και πρεπει να χασεις αλλον ενα χρονο απο τη ζωη σου. Στο πανεπιστημιο και να κοπεις σ' ενα μαθημα δεν τρεχει τιποτα, το ξαναδινεις στο επομενο εξαμηνο.
Σαφως και απο πλευρας γνωσεων το πανεπιστημιο ειναι πολυ απαιτητικοτερο και χρειαζεται περισσοτερο διαβασμα, ομως πιστευω οτι δεν εχεις την ασφυκτικη πιεση των πανελλαδικων... Ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον, δεν εχω εμπειρια...

Εγώ δεν θα ήθελα να είμαι υπό πίεση και ως φοιτήτρια
Αν θες εναν αξιοπρεπη βαθμο και να μπορεσεις να βγαλεις τη σχολη σου σε ευλογο χρονικο διαστημα (οχι σε 7-8 χρονια πχ) πρεπει να πιεστεις λιγο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
ναι λίγο. Αλλά όχι με το ίδιο άγχος που έχω στο σχολείο. Και το πτυχίο μου φυσικά και δεν θέλω να το πάρω οριακά. Απλά δεν θέλω να έχω την ίδια πίεση:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Κοιτα... την πιεση δεν θα την αποφυγεις αν θες να πετυχεις καποια πραγματα. Οχι ομως αυτο που γινεται στις πανελληνιες, οι οποιες σε οδηγουν ενα βημα πριν τον ψυχολογο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Θεωρείς οτι στην Β γυμνασίου είχες πίεση; Αν ναι, don't bother να πας σε πανεπιστήμιο, δε θα τελειώσεις ποτέ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
όχι δεν θεωρώ ότι η Β' γυμνασίου έχει άγχος ούτε είναι δύσκολη. Ίσως έπρεπε να πω που ΘΑ έχω στην Β' και στην Γ λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Εγώ δεν θα ήθελα να είμαι υπό πίεση και ως φοιτήτρια

Βασικά ούτε κι εγώ θα ήθελα να πιεστώ ως φοιτητής. Αλλά αν κάνω κάτι που μου αρέσει, δε θα πιεστώ. Πρώτον αυτό. Δεύτερον, το ότι θα έπρεπε να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο: Να πιεζόμαστε περισσότερο στο πανεπιστήμιο παρά στην Α'θμια και τη Β'θμια εκπαίδευση. Δεν ξέρω αν διαβάσετε το κατεβατό που έγραψα, αλλά το συμπέρασμα αυτού είναι ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα όπως είναι τώρα δεν αφήνει τα παιδιά να είναι παιδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Παιδιά αυτό που κάνουν εδώ είναι άλλη μια ελληνική πρωτοτυπία. Προσπαθούν να συμπυκνώσουν όλη τη γνώση σε 12 χρόνια.Δλδ ό,τι γνωστό και καλό υπάρχει στον επιστημονικό κόσμο, προσπαθούν αν το προσαρμόσουν σε 12 χρόνια και οι Έλληνες μαθητές πιέζονται απίστευτα. Χαρακτηριστικά σύμφωνα με έρευνα οι Έλληνες είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι μαθητές καθώς η εργασίες που μπαίνουν για το πίτι είναι πολύωρες και σπαταλάται πολύτιμος χρόνος για αυτε΄ς, τη στιγμή που έξω δε διαβάζουν στο σπίτι πάνω από τρεις ώρς. Όλη η δουλειά γόινεται στο σχολείο. Και είμαι απόλυτα σύμφωνος με αυτό.Καλύτερα με τον καθηγητή παρά με τη γιαγιά, τη μαμά, ή τη νταντά ή τέλοσπάντων κάποιον που διαβάζει το παιδί στο σπίτι. ΤΟ θέμα είναι πως η εκαπίδευση πρέπει αν μαθαίνει τους μαθητές πώς να μορφώνονται και τη δια βίου εκπαίδευση και όχι να τους κάνουν να τη μάθουν όλη τη γνώση σε 12 χρόνια.
Φτάνει πια! Αγανακτήσαμε!Και η δυσκολία δεν είναι μόνοσ το Δημοτικό. Τα βιβλία του Γυμνασίου τα είδατε;;; Η αδερφή μυο θα πάει τρίτη Γυμνασίου και όταν μου ζητά βοήθεια (συνέχεια, έτσι όπως τα καταφέρανε) τρελένομαι. Ύλη που την έκανα στην Α Λυκείου ή στην Τρίτη Γυμνασίου τη βλέπω στη Δευτέρα τάξη του Γυμνασίου και τρελένομαι. Λέω πάτε καλά; Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι στα μαθηματικά. Της κάνω: Πριν ένα χρόνο τα έκανα. Πάρε το βιβλίο μου και δες τα... Αφήστε...

Γενικά πρέπει αν γίνει ανθρωπιστική η εκαπίδευση. Όχι τεχνοκρατική. Και με σύστημα εξετάσεων στα πανεπιστήμια. Και φυσικά με ένα καλό επαγγελματικό προσανατολισμό. Και όχι κενό όπως τώρα. Και φυσικά όχι ΣΕπ με τη γυμνάστρια. Δηλαδή έλεος. Καλύτερο μάθημα κάνω από αυτή!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AlexanderV

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Τα λόγια είναι περιτά ...
Πως να γίνει μάθημα υπό τέτοιες συνθήκες (άγχος,ύλη,κτηριακές εγκαταστάσεις,μη εκπαιδευμένοι σωστά κι βαρεμένοι από το καθησιό καθηγητές,ατιμορισία,κακά βιβλία,έληψη χρημάτων,εληψη εξοπλισμού κι εξηχρονισμού κι ο κατάλογος δεν τελιώνει ποτέ...)
Για τις πανελλαδικές κι τα πανεπιστήμια ουδεν σχόλιο...
Αν όλα αυτά θα φτιάξουν με μια μικρή αλαγή στο σύστημα όπως π.χ. αυτήν την πρόταση τότε οι χώρες που αναφέρατε (αγγλία,γαλλία,γερμανία...) είναι χαζές που ρίχνουν τόσο ιδρώτα και χρήμμα στην εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
έλλειψη χρημάτων
Χρήματα υπάρχουν, αλλά τα τρώνε οι μεσάζοντες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Κάπου είχα διαβάσει ότι η Ελλάδα έχει την καλύτερη αναλογία μαθητών- καθηγητών σε όλη την Ευρώπη (όχι με βάση την αναλογία μαθητών ανά τμήμα, αλλά με το πόσοι μαθητές αντιστοιχούν σε κάθε καθηγητή που μισθοδοτείται από το κράτος).

Πάντως το βασικό είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη ζήτηση για καλές πανεπιστημιακές σπουδές και στην προσφορά αντίστοιχων θέσεων. Οπότε αναγκαστικά όλες οι «μεταρρυθμίσεις» αφορούν κυρίως το σύστημα εισαγωγής. Κάθε νέα φουρνιά υποψηφίων πάει καλύτερα προετοιμασμένη από τις προηγούμενες που σημαίνει ότι απαιτούνται όλο και δυσκολότερα θέματα για τη διατήρηση των βάσεων στα ίδια επίπεδα (και αντίστροφα, ίδιο επίπεδο δυσκολίας = άνοδος βάσεων).
Ακόμη και με το τωρινό σύστημα υπάρχουν σχολές που τα 19000 μόρια δεν είναι αρκετά, ακριβώς επειδή υπάρχουν πολλοί που καταφέρνουν να βγάλουν περισσότερα. Αν τα πράγματα χαλάρωναν από πλευράς δυσκολίας, θα παρατηρούνταν ακόμα μεγαλύτερος συνωστισμός στις βαθμολογίες κοντά στο 20 και άντε μετά το υπουργείο να σου εξηγήσει ότι τα 19500 μόρια δεν είναι αρκετά.
Με το φημολογούμενο νέο σύστημα απλά θα αυξηθεί η ύλη και το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων. Όσοι νομίζουν ότι θα καταργηθούν οι εξετάσεις ή ότι θα μπαίνουν στο πανεπιστήμιο ευκολότερα, ίσως βρεθούν μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις. Εγώ βλέπω επιστροφή στις Δέσμες, καμία άλλη διαφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AlexanderV

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Χρήματα υπάρχουν, αλλά τα τρώνε οι μεσάζοντες...
Σωστά, ένας κύριος λόγος είναι αυτός ,καθώς κι η φοροδιαφυγή των "εκατομυριούχων"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Μα αν δίνουν το 3% του ΑΕΠ για την εκπαίδευση τι περιμένεις? Καρφάκι δε ν τους καίγεται για την Παιδεία. Μας έχουν "κοιμισμένους" με την πσιδεία που μας παρέχουν. Ξέρουν τι κάνουν. Εμείς είμαστε οι λαμάκες της υπόθεσης....χωρίς κρίση, πρωτοβουλία, οργάνωση, όρεξη και φαντασία. Κι αυτό εξαιτίας της Παιδείας που μας δίνουν.

Το μόνο περίεργο στην υπόθεση όλη είναι ότι η ύλη που κάνει ένας Έλληνας μαθητής στο Γυμνάσιο την κάνει ο Ευρωπαίος και ο Αμερικανός στο Λύκειο.
Παράδειγμα ένα κορίτσι που είναι Ελληνοκαναδέζα, μετακόμισαν στην Ελλάδα και όταν πήγε για να εγγραφεί σε ελληνικό σχολείο πήγε στην Γ Γυμνασίου όταν αντίστιχα στον Καναδά ήταν Β Λυκείου γιατί πολύ απλά η ύλη της Β Λυκείου εκεί την κάναμε εμείς στη Γ Γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Μα αν δίνουν το 3% του ΑΕΠ για την εκπαίδευση τι περιμένεις?
Ποια θα ήταν όμως η διαφορά αν το ποσοστό ήταν μεγαλύτερο? Στην Ελλάδα οι περισσότεροι (προφανώς όχι όλοι) βλέπουν το δημόσιο σαν άραγμα (βλέπε βάσεις σε παιδαγωγικά, στρατιωτικές σχολές κτλ). Σε άλλες χώρες οι μισθοί των δασκάλων πχ είναι πολύ καλύτεροι, όμως λέξεις όπως μονιμότητα, άραγμα κτλ είναι άγνωστες. Εδώ, οι συνδικαλιστές διαμαρτύρονται μόνο για το πρώτο σκέλος, αυτό των μισθών, το άλλο το ξεχνάνε. Και μόνο η λέξη "αξιολόγηση" είναι αιτία πολέμου. Οπότε ακόμη κι αν αυξηθεί το ποσοστό για την παιδεία, τα περισσότερα θα πάνε για να αγοραστούν τσουγκράνες, έτσι ώστε κάθε νεοπροσλαμβανόμενος να ξύνεται καλύτερα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top