Προς όλους τους υποψήφιους πανελληνίων εξετάσεων

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
εγω διαφωνω.Εαν καποιος θελει να παει π.χ.Ιατρικη(τυχαιο παραδειγμα εννοω γενικα υψηλοβαθμες σχολες) δεν θα πρεπει να ξεσκιστεί;;;δεν θελω να μιλησουν οι εξαιρεσεις αλλα οι κανονες....ποσα ατομα ειλικρινα πιστευεται απο αυτους που εβγαλαν τοσα μορια εβγαιναν 1 φορα την εβδομαδα μετα τα Χριστούγεννα;;;

Αρκετοι. Ειπαμε, το διαβασμα παιζει πολυ σημαντικο ρολο, αλλα ειναι και θεμα σκεψης, ακεραιοτητας χαρακτηρα κλπ.
Και (αποψη μου) για ολα πρεπει να "ξεσκιστεις", οχι μονο για Ιατρικη, Πολυτεχνειο και Νομικη.
Το σωστοτερο ειναι να προσπαθεις παντα να αποκομιζεις οσο το δυνατον περισσοτερη γνωση. Μη ξεχνας, ο διαφορικος λογισμος (ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ) δεν ειναι απλα ενα "μαθημα". Ειναι μια ολοκληρη επιστημη με απιστευτα μεγαλο ενδιαφερον και μπορει να βοηθησει πολυ τη σκεψη σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Eγώ, που και σχέση είχα, και τα σάββατα (εντάξει, όχι και ΚΑΘΕ σάββατο) έβγαινα, και στα παρκάκια την έβγαζα όταν είχα free time, και το Πάσχα καλά πέρασα και μέσα στις πανελλήνιες πήγαινα και για καφέ. :P
μια εξαιρεση μπραβο δεν λεω....δεν ισχυει ομως αυτο για ολους
Και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είμαι εξαίρεση, ούτε διάνοια είμαι ούτε γεννήθηκα ξέροντας μαθηματικά ξερω' γω.
ναι αλλα με αυτα ναρκωθετεις τις προσπαθειες των μελλοντικων υποψηφιων.Θα νομισει ο καθενας οτι γινεται με οχι τρομερο διαβασμα να περασει Ιατρικη(εξηγησα απο πριν why αυτο το παραδειγμα) και οταν δεν περασει θα απογοητευτει ιδιαιτερως.Περα απο αυτο για ρωτα τους υψηλοβαθμους ετσι,ευκολα βγηκαν τα μορια....Σε καθε ατομο υπαρχει ενα ταβανι αν εισαι του 10 και κατω δλδ ΚΑΚΟΣ δεν προκειται να γραψεις 18+ δεν εχεις τις προαπαιτουμενες βασεις,που ειναι το δυσκολο να το αντιληφθειται αυτο;;;
Δεν είναι θέμα να ξεσκιστείς. Είναι θέμα να κατανοήσεις αυτά που διαβάζεις. Θα διαβάσεις πολλές ώρες αν θες πολλά μόρια αλλά τη ζωή σου δε θα τη βάλεις σε δεύτερη μοίρα γιατί θα σου γυρίσει μπούμερανγκ στο τέλος.
τα οποαι για να τα κατανοησεις πρεπει να ξεσκιστεις .Στην τεχνολογικη κατ.κυριως που ειναι για τα πολυτεχνεια αν βρεις ατομο που εγραψε 19+ στο ΑΟΔΕ και το ειχε καταλαβει εγω θα σου κατσω....περα απο αυτο την θεωρια δεν χρειαζεται να την κατανοεις κτλπ,δεν συνεχιζω...
Όταν υποβαθμίσεις τον εαυτό σου και υπερβείς τα όρια σου σε μεγάλο βαθμό κάποια στιγμή θα πάθεις μπλακ αουτ, χωρίς να το επιδιώκεις.
δεν υποβαθμιζεις κυνηγας (αν εισαι κακος μαθητης)ενα ουτοπικο στοχο
Αποτελεί απλά φυσική άμυνα του οργανισμού. Εγώ στην αρχή είχα πάθει κρίση, διάβαζα τον ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ, μετά που άρχισα να κουράζομαι έβαλα ένα φρένο και το πήγαινα με πιο ανθρώπινους ρυθμούς.
what's your point???
Έβλεπα τα παιδιά από την κατεύθυνσή μου στο σχολείο να τρέχουνε σαν τρελά μ ένα βιβλίο στο χέρι λύνοντας ασκήσεις και μπλα μπλα μπλα και αισθανόμουν τύψεις που διάβασμα σχεδόν τη μισή ΠΟΣΟΤΗΤΑ, όχι ποιότητα.
και ποιος καθοριζει τι ειναι ποιοτητα;;δλδ καλυτερα μια ασκηση με πολλες μεθοδολογιες μεσα παρα 100;;;αυτο λες;;;αοριστολογεις φιλε
Όταν διάβαζα όμως διάβαζα. Συγκεντρωνόμουν και από τα χείλη του καθηγητή κρεμιόμουν σαν βδέλλα. Προσπαθούσα να ρουφήξω ότι και αν έλεγε.
πολλοι μαθητες εκαναν ακριβως το ιδιο αλλα δεν επιασε....στην τυχη θα πω διοτι ηθελαν και αλλες ασκησεις...τις ασκ.τις λυνεις για να εμπεδωσεις ,οσες πιο πολλες τοσο καλυτερα.-
Το αποτέλεσμα; Εγώ, που μ' είχανε πει και κωλόπαιδο στο σχολείο, ότι ασχολήθηκα μ' έρωτες και τα παράτησα, ότι έκανα μεγάλη στροφή, ότι παίζω με την μοίρα μου, ότι δε διαβάζω, να βγάλω υπεραρκετά μόρια για τη σχολή μου, να περάσω περίπου 2.000 μόρια τα παιδιά που τους είχε γίνει ο κώλος ΝΑ από το διάβασμα και να είμαι και καλά με τον εαυτό μου.
ειλικρινα μπραβο αλλα πιστευεις οτι εισαι παραδειγμα προς μιμηση;;;δλδ εστω οτι ειμαι ενας μαθητης του 10, διαβαζω αυτη τη στιγμη αυτο το post σου και πιστευω οτι θα γραψω 18++.Αυτος ο βαθμος δεν ερχεταια παρα ενα 16(π.χ) και αντι να γλεντησω κτλπ με την ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπερβαση που εκανα θα στεναχωριεμαι επειδη ατομα σαν εσενα εχουν νοθευσει τα ονειρα μου....

Μην ακούω ξεσκίσματα και μαλακίες, όλα με μέτρο.
οκ αλλα ποιος το καθοριζει;;;;
Αυτό θα σας σώθει
θαααααααα και αν δεν το κανει τοτε τι θα φταιει;;;ατυχια κακος εξεταστης οι αλλοι που ηταν πιο τυχεροι απο εμας;;;;διαφωνω απολυτως με τετοιες λογικες.Χρειαζεται πειθαρχεια για να πετυχει καποιος τους στοχους του...
Όταν πιάσετε το στυλό να λύσετε το θέμα των πανελλαδικών, οι ώρες διαβάσματος δεν παίζουνε κανένα ρόλο.
ναι ρε εννοειται καθολου τι να εχεις διαβασει 1ωρα τι 500 ωρες παραπανω,ιδιο πραγμα...μα καλα τι λες;;;;εισαι με τα καλα σου;;;
Εκεί θα μετρήσει το πόσο ξεκούραστο είναι το μυαλό σας και πόσο σίγουροι είστε για τον εαυτό σας.
και να μην εχεις αγχος επισης και ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ(που αποκτουνται συνηθως απο τις ωρες διαβασματος)
Και πιστέψτε με, αν ξεσκιστείτε θα σας μείνει συνήθεια και μια μέρα πριν γράψετε θα θέλετε να βγάλετε ΠΟΛΛΑ, δε θα προλάβετε, θα πάτε με χάλια ψυχολογία και θα φάτε τα μούτρα σας.
δεν ισχυει γενικα αυτο,δεν θα τα κανεις ολα επαναληψη αλλα τα βασικα σημεια δεν μπορεις ασφαλως να κανεις επαναληψη ΟΛΗ την υλη(ή εστω πολυ δυσκολα)

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ ΡΕ.

Κατανοητό;

Κατανοητό;

ΜΕ ΜΕΤΡΟ

Το καταλάβετε ρε τομάρια;
αν δεν υπερβάλλεις εαυτον δεν πετυχαινεις κατι ιδιαιτερως αδυνατο ποσο μαλλον αν εισαι κακος μαθητης που αποτελει ονειρο:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Αυτά κάνουμε και μετά καταλήγουμε με ηρεμιστικά λίγες μέρες πριν τις πανελλήνιες.
Δε θα ξεσκιστείς στις πανελλήνιες, δεν είναι αυτή η τακτική που θα στείλει στην υψηλόβαθμη σχολή. Το λέω και το πιστεύω.
Το παν είναι να έχεις μεθοδολογία. Άμα διαβάσεις 500 ώρες μπορεί να μη μάθεις και τίποτα. Άμα διαβάσεις 5 ώρες μπορεί να μάθεις και 2 από τα 8 στη βιολογία. Ναι, όσο παράξενο και αν φαίνεται.
Όταν παει κάποιος να δώσει πανελλήνιες θα τον βοηθήσει η σωστή προετοιμασία και ΟΧΙ το ξέσκισμα, τέλος.
Και φυσικά το 10 μπορεί να γίνει 19 και 20. Άνετα. Άμα έχεις στόχο, πρόγραμμα, αποφασιστικότητα και διαβάσεις μπορείς να το καταφέρεις. Οι πανελλήνιες δεν είναι για έξυπνους αλλά για προετοιμασμένους, οπότε το τι έχει κάνει κάποιος τα προηγούμενα χρόνια είναι απλά μαλακίες. Άτομα που ήταν άπιαστα πάτωσαν και άτομα που πάτωναν βλέπουν τους άλλους από ψηλά στις πανελλήνιες και γελάνε. Έτσι είναι.

Όταν υπερβαίνεις τον εαυτό σου παίζεις ρώσικη ρουλέτα. Ο ανθρώπινος νους έχει τεράστιες δυνατότητες τις οποίες εμείς δεν ξέρουμε να χρησιμοποιούμε. Έλα εσύ και διάβαζε 10 ώρες την ημέρα για 10 μήνες για να πιάσεις την τοπ σχολή, άμα δεν καταλήξεις στο νοσοκομείο και εν τέλει στο ΤΕΙ ζαμπονοκοπτικής κωλοπετινίτσας εγώ θα γίνω στριπτιζεζ.
Το θέμα είναι να δώσεις το 101% των δυνατοτήτων σου αλλά με το σωστό τρόπο, όχι τον μπακάλικο και τον πιο "γεμάτο'. Ξαναλέω, το να έχεις διάβασει 23525262469469234064 ώρες δε σε κάνει καλύτερο από κάποιον που έχεις διαβάσει 1252246460406934063434 ώρες λιγότερες...Με κανένα τρόπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Αυτά κάνουμε και μετά καταλήγουμε με ηρεμιστικά λίγες μέρες πριν τις πανελλήνιες.
Δε θα ξεσκιστείς στις πανελλήνιες, δεν είναι αυτή η τακτική που θα στείλει στην υψηλόβαθμη σχολή. Το λέω και το πιστεύω.
Το παν είναι να έχεις μεθοδολογία. Άμα διαβάσεις 500 ώρες μπορεί να μη μάθεις και τίποτα. Άμα διαβάσεις 5 ώρες μπορεί να μάθεις και 2 από τα 8 στη βιολογία. Ναι, όσο παράξενο και αν φαίνεται.
πρακτικα η δικια μου εχει πιο πολυ νοημα...διαβαζεις-λυνεις ασκησεις εξοικιωνεσαι περισσοτερο με το αντικειμενο αρα αποκτας περισσοτερες γνωσεις=παιρνεις περισσοτερα μορια στις πανελ.
Όταν παει κάποιος να δώσει πανελλήνιες θα τον βοηθήσει η σωστή προετοιμασία και ΟΧΙ το ξέσκισμα, τέλος.
why;;;το ξεσκιμα δεν αποτελει και αυτο μια καλη προετοιμασια;;;δλδ αν κοιμασαι μια χαρα απλα οταν εισαι ξυπνιος διαβαζεις σαν τρελος(δλδ πολλα) που ειναι το κακο;;;
Και φυσικά το 10 μπορεί να γίνει 19 και 20. Άνετα.
says who???
Άμα έχεις στόχο, πρόγραμμα, αποφασιστικότητα και διαβάσεις μπορείς να το καταφέρεις.
μα θα σου λειπουνε οι βασεις.σε καθε ανθρωπο υπαρχει ενα οριο.Αν πραγματι αυτο που λες ισχυει γιατι δεν αριστευουν ολοι οι υποψηφιοι;;;;
Οι πανελλήνιες δεν είναι για έξυπνους αλλά για προετοιμασμένους, οπότε το τι έχει κάνει κάποιος τα προηγούμενα χρόνια είναι απλά μαλακίες.
Τρομερο επιχειρημα....που το στηριζεις;;;
Άτομα που ήταν άπιαστα πάτωσαν και άτομα που πάτωναν βλέπουν τους άλλους από ψηλά στις πανελλήνιες και γελάνε. Έτσι είναι.
δεκτων,πιο ειναι πιο συχνο φαινομενο;;; ο 10 να γινει 20 ή ο 20 να γινει 10(σπανια περιπτωση προφανως...);;;;

Όταν υπερβαίνεις τον εαυτό σου παίζεις ρώσικη ρουλέτα.
οχι,στην προσπαθεια και στον αγωνα του καθε υποψηφιου ξεχωριστα εγκυται η επιτυχια ή αποτυχια=αποτελεσμα=μορια..
..Ο ανθρώπινος νους έχει τεράστιες δυνατότητες τις οποίες εμείς δεν ξέρουμε να χρησιμοποιούμε. Έλα εσύ και διάβαζε 10 ώρες την ημέρα για 10 μήνες για να πιάσεις την τοπ σχολή, άμα δεν καταλήξεις στο νοσοκομείο και εν τέλει στο ΤΕΙ ζαμπονοκοπτικής κωλοπετινίτσας εγώ θα γίνω στριπτιζεζ.
γινε,ξερω προσωπικα 2 φιλους μου τετοια φαση και εχω ακουσει αλλες 1000 τετοιες ιστοριες,που δλδ ειναι το παραλογο,επειδη εσυ δεν αντεχεις-αντεξες/εκανες δεν ισχυει;;;;:/:
Ξαναλέω, το να έχεις διάβασει 23525262469469234064 ώρες δε σε κάνει καλύτερο από κάποιον που έχεις διαβάσει 1252246460406934063434 ώρες λιγότερες...Με κανένα τρόπο
υπαρχει διαφορα μεταξυ του καλα διαβασμενου του μετριου κτλπ.Αυτη παει αναλογα τις ωρες και προσπαθεια του καθενα,δεν ειναι λογικο(δεν ισχυει στην πληθωρα των περιπτωσεων) ο μαθητης που εχει διαβασει 500 ωρες λιγοτερες να γραψει καλυτερα απο αυτον που μοχθησε και εφτυσε αιμα για τα μορια του->στοχο του.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Ένας έξυπνος αν δε διαβάσει δε γράφει στις πανελλήνιες.
Υπάρχουνε πολλές περιπτώσεις ατόμων που διάβασαν λιγότερο και έβγαλαν περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Ένας έξυπνος αν δε διαβάσει δε γράφει στις πανελλήνιες.
Υπάρχουνε πολλές περιπτώσεις ατόμων που διάβασαν λιγότερο και έβγαλαν περισσότερο.

και υπαρχουν ακομη περισσοτερες ατομων που και διαβασαν περισσοτερο και εγραψαν περισσοτερο(μα πολλες παραπανω....).και ξαναρωταω
what's your point???:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Δεν υπάρχει αναλογία ωρών διαβάσματος και αποτελέσματος, de facto.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Δεν υπάρχει αναλογία ωρών διαβάσματος και αποτελέσματος, de facto.

οχι σιγουρα αλλα δεν υπαρχει και αποτελεσμα με χαλαρο διαβασματακι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εύα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Γνωρίζω μαθητές που μία μέρα πριν γράψουν στις πανελλήνιες ξενυχτούσαν πάνω στο βιβλίο, κουράζονταν με αποτέλεσμα την άλλη μέρα να μην γράψουν ούτε αυτά που ξέρανε. Θέλω να πω ότι δεν μετράει πόσες ώρες διαβάζεις αλλά όταν διαβάζεις να είναι αποδοτικό το διάβασμά σου. Και για να αποδόσεις στις πανελλήνιες θέλει να είσαι ξεκούραστος. Δεν είπαμε να κάθεσαι όλη την μέρα αλλά να έχεις μέτρο στο διάβασμα σου. Να μην ξενυχτάς και μετά να πας να γράψεις χωρίς να έχεις δυνάμεις!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Γνωρίζω μαθητές που μία μέρα πριν γράψουν στις πανελλήνιες ξενυχτούσαν πάνω στο βιβλίο, κουράζονταν με αποτέλεσμα την άλλη μέρα να μην γράψουν ούτε αυτά που ξέρανε. Θέλω να πω ότι δεν μετράει πόσες ώρες διαβάζεις αλλά όταν διαβάζεις να είναι αποδοτικό το διάβασμά σου. Και για να αποδόσεις στις πανελλήνιες θέλει να είσαι ξεκούραστος. Δεν είπαμε να κάθεσαι όλη την μέρα αλλά να έχεις μέτρο στο διάβασμα σου. Να μην ξενυχτάς και μετά να πας να γράψεις χωρίς να έχεις δυνάμεις!;)

ναι οκ δεν ειναι αυτο το θεμα μας ομως τοσο οσο το αν ενας του 15-16 μπορει να φτασει 20 χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...
σε αυτο που λες εχεις δικιο δεν λεω σιγουρα τα ξενυχτια δεν κανουν καλο αλλα πολλες φορες ειναι αναποφεκτα...σιγουρα τον τελευταιο καιρο και κυριως την προηγουμενη μερα απο την γραπτη εξεταση δεν ξενυχταμε....:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosnt

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thanosnt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
εγω αυτο που ξερω και εχω ακουσει απο καθηγητες ειναι οτι στις πανελλαδικες δυστηχως ή ευτυχως γραφει καλυτερα ο πιο διβασμενος οχι ο πιο εξυπνος...και κατι ακομη,πολλοι λενε πως μεχρι να αλλαξει το συστημα (τα επομενα δυο χρονια δηλαδη) θα πεσουν πολυ δυσκολα θεματα στις εξετασεις οπως φετος και χειροτερα:wall: τι πιστευετε?προκειτε να γινει κατι τετοιο ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Εγω σου λεω οτι θα βαλουν ευκολα για να μπουν ολοι (και με γραπτα 4-5) και να δειξουν οτι το συστημα μπαζει, ωστε να ειναι επειτακτικη αναγκη ενα νεο.Επισης σου λεω οτι μπορει να βαλουν ευκολα γιατι ετσι ολοι θα γινουν φοιτητες και πολλες πολεις θα ανασανουν αφου οι φοιτητες ειναι αυτοι που στηριζουν καποιους κλαδους.Μπα ... Θα βαλουν παλουκια για να περασουν λιγοι και να μπορει να μειωσει ακομα πιο πολυ τις χρηματοδοτησεις προς τα ιδρυματα...Με πιστεψες; Δεν νομιζω...
Βλεπεις οτι αν κατσεις λιγη ωρα και σκεφτεις τοτε μπορεις να βρεις δεκαδες σεναρια (βλακιες ή οχι) και να τα επιχειρηματολογησεις κιολας...Μην ακουτε τιποτα! Βαλτε ενα στοχο και προσπαθηστε πολυ για να τον επιτυχετε...Αν το κανετε αυτο τοτε στο τελος δεν θα σας αγχωνει η ιδεα των δυσκολων θεματων, αλλα θα σας ευχαριστει!:)
Σε διαστημα δυο μηνων εμεις (φετινοι υποψηφιοι ) εχουμε ακουσει τα απιστευτα, γι αυτο μην δινετε σημασια !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosnt

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thanosnt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
και εγω αυτα που ακουω μην νομιζεις οτι τα πολυπιστευω ολα φημες ειναι...εγω εξαλλου θα διαβασω για να περασω εκει που θελω τωρα ας βαλουν οτι θελουν ,δεν ειναι και κατι τοσο αρνητικο αν βαλουν δυσκολα θεματα γιατι με τα δυσκολα θεματα πεφτουν οι βασεις...το θεμα ειναι μην γινει καμια μαλακια και μειωσουν τον αριθμο των εισακτεων εκει θα ειναι το προβλημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εύα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
ναι οκ δεν ειναι αυτο το θεμα μας ομως τοσο οσο το αν ενας του 15-16 μπορει να φτασει 20 χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...
σε αυτο που λες εχεις δικιο δεν λεω σιγουρα τα ξενυχτια δεν κανουν καλο αλλα πολλες φορες ειναι αναποφεκτα...σιγουρα τον τελευταιο καιρο και κυριως την προηγουμενη μερα απο την γραπτη εξεταση δεν ξενυχταμε....:whistle:
Ένας μαθητής,που χαρακτηρίζεται αντικειμενικά και όχι σύμφωνα τους πλασματικούς βαθμούς που βάζουν συχνά στο σχολείο, του 15-16 πολύ δύσκολα μπορεί να φθάσει το 20 για δύο λόγους. Είτε γιατί στο παρελθόν δεν διάβαζε όσο χρειαζότανε και δεν έχει τις βάσεις είτε γιατί δεν του φτάνει το μυαλό και μέχρι εκεί είναι οι δυνατότητές του. Μπορεί φυσικά να συμβεί συνδυασμός και των δύο. Υπάρχει πιθανότητα ένας τέτοιος μαθητής να φθάσει το 20 αλλά πρέπει να είναι αποφασισμένος και να προσπαθήσει πάρα πολύ.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosnt

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thanosnt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
Ένας μαθητής,που χαρακτηρίζεται αντικειμενικά και όχι σύμφωνα τους πλασματικούς βαθμούς που βάζουν συχνά στο σχολείο, του 15-16 πολύ δύσκολα μπορεί να φθάσει το 20 για δύο λόγους. Είτε γιατί στο παρελθόν δεν διάβαζε όσο χρειαζότανε και δεν έχει τις βάσεις είτε γιατί δεν του φτάνει το μυαλό και μέχρι εκεί είναι οι δυνατότητές του. Μπορεί φυσικά να συμβεί συνδυασμός και των δύο. Υπάρχει πιθανότητα ένας τέτοιος μαθητής να φθάσει το 20 αλλά πρέπει να είναι αποφασισμένος και να προσπαθήσει πάρα πολύ.;)

Ευα, το οτι δεν του φτανει το μυαλο δεν πιστευω να ειναι λογος που να μην μπορει να φτασει το 20 ,οπως ειπα πιο πριν το διβασμα εχει σημασια γιατι δεν ειναι και καμια φοβερης δυσκολιας οι πανελληνιες...και υπαρχουν πολλα παραδειγματα μαθητων που εγραψαν αριστα χωρις να ηταν ιδιαιτερα καλοι μαθητες ...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ναι καλά. Φυσικά και παίζει ρόλο το "πόσο τα πιάνει" ο μαθητής. Μπορεί ο άλλος να διαβάζει 20 ώρες την μέρα αλλά να μην τα καταλαβαίνει. Ή μπορεί να διαβάζει την τριπλάσια ώρα από έναν άλλον και να έχουν το ίδια αποτέλεσμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εύα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Ευα, το οτι δεν του φτανει το μυαλο δεν πιστευω να ειναι λογος που να μην μπορει να φτασει το 20 ,οπως ειπα πιο πριν το διβασμα εχει σημασια γιατι δεν ειναι και καμια φοβερης δυσκολιας οι πανελληνιες...και υπαρχουν πολλα παραδειγματα μαθητων που εγραψαν αριστα χωρις να ηταν ιδιαιτερα καλοι μαθητες ...;)
Στις πανελλήνιες μετράει περισσότερο το διάβασμα αλλά σε μαθήματα όπως π.χ. μαθηματικά και φυσική χρειάζεται να έχεις, ορισμένες φορές, κοφτερό μυαλό για να γράψεις 20.Για κάποιον καλά διαβασμένο, συμφωνώ ότι δεν είναι φοβερής δυσκολίας οι πανελλήνιες.Ωστόσο, δεν είναι καλό να τις υποτιμούμε. Όταν λες όχι ιδιαίτερα καλοί μαθητές εννοείς του 15-16 στους βαθμούς του σχολείου ή στα μαθήματα που εξετάζονταν στις πανελλήνιες; Π.χ. ο αδερφός μου είχε βγάλει 16 Γ.Μ.Ο. στη Β Λυκείου(δεν αναφέρω τον Γ.Μ.Ο. της Γ Λυκείου γιατί οι καθηγητές βάζουν 20άρια στα περισσότερα μαθήματα ''αβέρτα''..) και στις πανελλήνιες έβγαλε 19015 μόρια επειδή στα μαθήματα που εξετάζονταν ήταν άριστος.Εννοώ ότι αν κάποιος δεν χαρακτηρίζεται καλός μαθητής λόγω του μέσου όρου του ενώ είναι καλός στα μαθήματα που εξετάζεται στις πανελλήνιες, λογικό είναι να γράφει άριστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Ένας μαθητής,που χαρακτηρίζεται αντικειμενικά και όχι σύμφωνα τους πλασματικούς βαθμούς που βάζουν συχνά στο σχολείο, του 15-16 πολύ δύσκολα μπορεί να φθάσει το 20 για δύο λόγους. Είτε γιατί στο παρελθόν δεν διάβαζε όσο χρειαζότανε και δεν έχει τις βάσεις είτε γιατί δεν του φτάνει το μυαλό και μέχρι εκεί είναι οι δυνατότητές του. Μπορεί φυσικά να συμβεί συνδυασμός και των δύο. Υπάρχει πιθανότητα ένας τέτοιος μαθητής να φθάσει το 20 αλλά πρέπει να είναι αποφασισμένος και να προσπαθήσει πάρα πολύ.;)
στα λογια μου ερχεσαι και εγω αυτα υποστηριξα....
Ευα, το οτι δεν του φτανει το μυαλο δεν πιστευω να ειναι λογος που να μην μπορει να φτασει το 20 ,οπως ειπα πιο πριν το διβασμα εχει σημασια γιατι δεν ειναι και καμια φοβερης δυσκολιας οι πανελληνιες...και υπαρχουν πολλα παραδειγματα μαθητων που εγραψαν αριστα χωρις να ηταν ιδιαιτερα καλοι μαθητες ...;)
ναι αλλα αποτελουν εξαιρεσεις και οχι κανονες.δεν ειναι τρομερης δυσκολιας οι πανελληνιες;;;man δεν εισαι σοβαρος:whistle:
Στις πανελλήνιες μετράει περισσότερο το διάβασμα αλλά σε μαθήματα όπως π.χ. μαθηματικά και φυσική χρειάζεται να έχεις, ορισμένες φορές, κοφτερό μυαλό για να γράψεις 20.Για κάποιον καλά διαβασμένο, συμφωνώ ότι δεν είναι φοβερής δυσκολίας οι πανελλήνιες.Ωστόσο, δεν είναι καλό να τις υποτιμούμε. Όταν λες όχι ιδιαίτερα καλοί μαθητές εννοείς του 15-16 στους βαθμούς του σχολείου ή στα μαθήματα που εξετάζονταν στις πανελλήνιες; Π.χ. ο αδερφός μου είχε βγάλει 16 Γ.Μ.Ο. στη Β Λυκείου(δεν αναφέρω τον Γ.Μ.Ο. της Γ Λυκείου γιατί οι καθηγητές βάζουν 20άρια στα περισσότερα μαθήματα ''αβέρτα''..) και στις πανελλήνιες έβγαλε 19015 μόρια επειδή στα μαθήματα που εξετάζονταν ήταν άριστος.Εννοώ ότι αν κάποιος δεν χαρακτηρίζεται καλός μαθητής λόγω του μέσου όρου του ενώ είναι καλός στα μαθήματα που εξετάζεται στις πανελλήνιες, λογικό είναι να γράφει άριστα.

ναι οκ αλλα,αλλο να εχει 10-11....
επισης,προφανως αυτο πουλες αφου πχ μπορει να εχει πολυ ασχημες βαθμολογιες αλλα να ειχε 20αρια στα μαθημ. κ φυσ.(που εχουν τους μεγαλύτερους συντελεστες....) και στα αλλα μαθηματα να μην εδινε εμφαση και για αυτο το λογο να βγηκε χαμηλή βαθμολογια του....:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
ναι αλλα αποτελουν εξαιρεσεις και οχι κανονες.δεν ειναι τρομερης δυσκολιας οι πανελληνιες;;;man δεν εισαι σοβαρος:whistle:

Όχι, δεν είναι τρομερής δυσκολίας οι πανελλαδικές. Δε σου ζητάνε κάτι που δεν το έχεις ξαναδεί και πρέπει να σκεφθείς εκείνη την ώρα ούτε σου βάζουνε να αποδείξεις μια ανακάλυψη που κάνανε οι θεματοδότες το πρωί πριν την εξέταση. Οι πανελλήνιες γι' αυτόν που έχει διάβασει και κατανοήσει την ύλη είναι παιχνιδάκι. Σ' όλα τα μαθήματα μπορείς να γράψεις 20, δεν είναι μπαμπούλας οι πανελλήνιες, πάρτε το χαμπάρι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Όχι, δεν είναι τρομερής δυσκολίας οι πανελλαδικές. Δε σου ζητάνε κάτι που δεν το έχεις ξαναδεί και πρέπει να σκεφθείς εκείνη την ώρα ούτε σου βάζουνε να αποδείξεις μια ανακάλυψη που κάνανε οι θεματοδότες το πρωί πριν την εξέταση. Οι πανελλήνιες γι' αυτόν που έχει διάβασει και κατανοήσει την ύλη είναι παιχνιδάκι. Σ' όλα τα μαθήματα μπορείς να γράψεις 20, δεν είναι μπαμπούλας οι πανελλήνιες, πάρτε το χαμπάρι.

καλα φυσα


δες τις βαθμολογιες και μετα ελα να ξαναπεις οτι ειναι ευκολες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top