D.Gray-man
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Aυτό λέω και εγώ αλλά τα μηνύματα μου λαμβάνονται πολύ υπ' όψη σας οπότε το παραβλέπετε.
Γιατι ηλια στο βαθμολογικο κεντρο ο διορθωτης δεν ειναι ανεξαρτητος.Αμα δουν οτι πεταει 20 θα αποπεμφθει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος
Πολλη σωστη η Ρανια!! Αν πραγματι ακολουθεις οσα προτεινεις, ειμαι σιγουρος πως θα σκισεις... Παντως αν εισαστε πολυλογαδες (καλη ωρα σαν εμενα) και εχετε στρωτο λογο και επιχειρηματα, τοτε μην τη φοβαστε την εκθεση!! Ενα 16 ειναι προσεγγισιμος στοχος...Ειναι σοφο το παλικαρι τουτο, να το ακους. Και γω διαπραγματευομαι το αν θα παρω πανω απο 15 αυτην την περιοδο.
Τεσπα, απλα να διαβαζεις εξωσχολικα για να διαμορφωσεις το υφος σου. Να εχεις μια σχετικη ανεση με συνωνυμα και αντωνυμα. Μετα αμα θες πιανεις και τη φετινη θεωρια(δεν ειναι τιποτα, συγκεντρωτικα δεν ειναι ουτε 10 σελιδες..), και επισης πρεπει να μαθεις το ΜΜΕ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Παιζουν ως προσδιοριστικοι παραγοντες στο 80% των θεματων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Το οτι ενας μαθητης ειναι στη θεωρητικη κατευθυνση δεν σημαινει οτι αυτοματα αποκτα και απιστευτη ευχαιρια λογου. Σιγουρα θα ξερει 10-20-30-40 λεξεις παραπανω λογω των αρχαιων κειμενων που διδασκεται, αλλα ως εκει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Γιατι, εχουν πεσει θεματα που ζητανε λατινικα ή συντακτικο σε αρχαιο κειμενο;
Το οτι ενας μαθητης ειναι στη θεωρητικη κατευθυνση δεν σημαινει οτι αυτοματα αποκτα και απιστευτη ευχαιρια λογου. Σιγουρα θα ξερει 10-20-30-40 λεξεις παραπανω λογω των αρχαιων κειμενων που διδασκεται, αλλα ως εκει.
Ναι αλλά οι θεωρητικοί όπως και να το κάνεις είναι έτσι πιο συνηθισμένοι στην αποστήθιση....και τους αρέσει να γράφουν κείμενα ολόκληρα, εγώ όποτε έχω να γράψω έκθεση για το φροντιστήριο χτυπάω ενέσεις από τη βαρεμάρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Ναι αλλά οι θεωρητικοί όπως και να το κάνεις είναι έτσι πιο συνηθισμένοι στην αποστήθιση....και τους αρέσει να γράφουν κείμενα ολόκληρα, εγώ όποτε έχω να γράψω έκθεση για το φροντιστήριο χτυπάω ενέσεις από τη βαρεμάρα
λοιπόν: κατ' αρχάς καλή χρονιά. Δίκιο έχεις σ' αυτό που λες. Οι θεωρητικοί γράφουμε πολλά πράγματα, ενώ συνήθως οι θετικοτεχνολογικοί τα γράφουν πιο λακωνικά και "επιγραμματικά".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Και μάλιστα μου είπε η καθηγήτριά μου οτι γίνεται αυτό λόγω του ότι επειδή εμείς έχουμε Αρχή----->Τέλος !
Λακωνικότητα , λίγα αλλά ουσιώδη πράγματα !
Σωστή δομή !
Λόγω του διαφορετικού τρόπου σκέψης (μαθηματικού)
Ενώ οι θεωρητικοί πλατιάζουν ... πολύ και αυτό κοστίζει !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kotsis1
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Εντάξει παιδιά,και αυτά εν τέλει γενικεύσεις είναι.Δηλαδή οκ,αν μιλάτε για συγκεκριμένες περιπτώσεις διευκρίνήστε το,εάν μιλάτε για όλη την Ελλάδα να έχετε τεκμήρια.Καλή η λογική σας με την αρχή και το τέλος,αλλά δεν μου λέει ότι αυτό δε συμβαίνει με τα παιδιά της θεωρητικής.Μια χαρά αρχή και τέλος έχουμε.Και ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστή περίπτωση,εάν τώρα θέλετε έτσι αυθαίρετα να βάζετε σε κάστες τους μαθητές σκεφτείτε τις συνέπεις της πράξης αυτής,και σκεφτείτε επίσης κατά πόσο είναι έγκυρη η θεώρησή σας.
Δίκιο έχεις.. Εγώ χρησιμοποιώ αυτή την διαφορα του θετικου με του θεωριτικου μόνο για να κάνω πλάκα και να πειράξω ότομα ποιυ ειναι στην θεωρητική... Δεν ισχύει εν γένει.. Μπορεί να συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά αυτό είναι πιστεύω συμπτωματικό... Άλλωστε παίρνω παράδειγμα τον ίδιο μου τον εαυτό. Μέχρι που άρχισαν φέτος τα σχλεία δεν ήξερα καλά - καλά τί κατεύθυνση θα διαλέξω, αν διαλεγα θεωρητικη θα ήμουν και άλλος άνθρωπος.. Τα κριτηρια μου ηταν διαφορετικα (κριτηρια επαγγελαματος) γιαυτο και διαλεξα τεχνολογικη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Η εκθεση δεν εχει κατευθυνση .its a universal feeling.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tombraider
Νεοφερμένος
μια καθηγητρια στο σχολειο μου που ειναι στο βαθμολογικο πεταει πολλα εικοσαρια στην εκθεση
μακαρι να παρει τ γραπτο μ τ χρονου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D.Gray-man
Εκκολαπτόμενο μέλος
λοιπόν: κατ' αρχάς καλή χρονιά. Δίκιο έχεις σ' αυτό που λες. Οι θεωρητικοί γράφουμε πολλά πράγματα, ενώ συνήθως οι θετικοτεχνολογικοί τα γράφουν πιο λακωνικά και "επιγραμματικά".
Κι αυτό συμβαίνει λόγω των πλατειασμών που κάνετε (θεωρητική), οι οποίοι οφείλονται στην αποστήθιση. Αντιθέτως, οι θετικοτεχνολογικοί σε πολλές περιπτώσεις γράφουν καλύτερα λόγω ανεπτυγμένης κριτικής ικανότητας (Βλ. Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β,Γ Λυκείου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanous18
Περιβόητο μέλος
Κοιτα αυτο ισχυει εν μερει και το εχω δει να συμβαινει συχνα..Πάντως παρατηρείται οτι οι Θετικοτεχνολογικοί γράφουν καλύτερα απο τους Θεωρητικούς !
Και μάλιστα μου είπε η καθηγήτριά μου οτι γίνεται αυτό λόγω του ότι επειδή εμείς έχουμε Αρχή----->Τέλος !
Λακωνικότητα , λίγα αλλά ουσιώδη πράγματα !
Σωστή δομή !
Λόγω του διαφορετικού τρόπου σκέψης (μαθηματικού)
Ενώ οι θεωρητικοί πλατιάζουν ... πολύ και αυτό κοστίζει !
Παρολα αυτα σε εκφραση οι θεωρητικοι υπερτερουν γιατι ασχολουνται πολυ περισσοτερο με γλωσσικα μαθηματα, ασε που οπωσδηποτε χρειαζεται να παπαγαλισουν μερικα πραγματα , κατι το οποιο ναι μεν δεν ειναι καλο αλλα βοηθαει στην εκφραση.
Στην εκθεση χρειαζεται να σκεφτεσαι καθαρα, δηλαδη να γραφεις ξεκαθαρα και να εχεις ξεκαθαρη δομη.
-----------------------------------------
Το οτι οι περισσοτεροι θετικοτεχνολογοι εχουν ανεπτυγμενη κριτικη ικανοτητα εγω δεν το πιστευω. Λογω μαθηματικων λες. Λες και δεν ειναι ωρες ωρες που δεν ξερουν απο που να πιασουν και που να λυσουν μια ασκηση. Και αποστηθιση δεν χρειαζεται παντου στη θεωρητικη. Κυριως στην ιστορια και ελαχιστα στο γνωστο και τη λογοτεχνια. Εγω πιστευω οτι η λογοτεχνια,το γνωστο και το αγνωστο χρειαζονται επισης κριτικη ικανοτητα για να αναλυσεις ενα κειμενο νοηματικα, συντακτικα και ερμηνευτικα.Κι αυτό συμβαίνει λόγω των πλατειασμών που κάνετε (θεωρητική), οι οποίοι οφείλονται στην αποστήθιση. Αντιθέτως, οι θετικοτεχνολογικοί σε πολλές περιπτώσεις γράφουν καλύτερα λόγω ανεπτυγμένης κριτικής ικανότητας (Βλ. Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β,Γ Λυκείου)
Το προβλημα στη θεωρητικη ειναι οτι πανε πολλα παιδια που εχουν συνηθισει το μπλα μπλα και οταν γραφουν εκθεση αρχιζουν και δεν τελειωνουν με αποτελεσμα να πλατιαζουν. Η αληθεια ειναι ομως οτι πολλες φορες χρειαζεται να γεμισεις το λογο σου με περισσοτερες λεπτομερειες και αυτο συμβαινει κυριως στα μαθηματα της θεωρητικης.
Οσο για την εκθεση χρειαζεται παντα να κανεις σχεδιαγραμμα της δομης.
Εμενα με βοηθησε απιστευτα και ποτε δεν εχασα μοναδες απο δομη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σελήνη
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμφωνώ απολύτως με το σχεδιάγραμμα πριν ξεκινήσεις την έκθεση, σε βοηθάει πολύ στο να μην επαναλαμβάνεσαι και να καλύψεις όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία.
Επίσης, προσωπικά, δυσκολότερο μέρος της Έκθεσης θεωρώ την ανάπτυξη παραγράφου. Εκεί, η λύση είναι μία:εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση και-μάντεψε τι άλλο- εξάσκηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangeline
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria1025
Εκκολαπτόμενο μέλος
17 στην εκθεση σιγουρο δεν το εχει ουτε ο Σεφερης κοπελια.Ενα 15 και ανω σιγουρα ειναι συζητησιμο.
Ελα ρε παιδια μη ακουω υπερβολες...Ελεος δηλαδη..Λιγο να το 'χεις αρκει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.