Θέλω να ακούσω ωραία stotime από τέτοιες περιπτώσεις ειλικρινά
!!
Προσωπικά το μάθημα που έχω δώσει περισσότερες φορές είναι το : "Οικονομική των Αστικών Κέντρων" του Δ' Εξαμήνου . Το πέρασα με τη 2η (ναι ξέρω λίγες αλλά θα μπορούσε να είναι περισσότερες γιατί μιλάμε για καθηγητή κλόουν). Ας το πάρουμε από την αρχή, το μάθημα αυτό σαν μάθημα είναι στη κυριολεξία βατό (δεν έχει πολλά μαθηματικά ούτε δύσκολες έννοιες) και σαν θέμα έχει τα οικονομικά του real estate. Το θέμα ήταν ο καθηγητής όμως. Ο τυπάς ένα εξάμηνο το έχασε (και δικαιολογημένα) στο να κάνει παρατηρήσεις εξαιτίας της φασαρίας στο αμφιθέατρο και 2-3 φορές το μάθημα δεν είχε ολοκληρωθεί καν γιατί από τα νεύρα του μας είχε πετάξει ΟΛΟΥΣ έξω και είχε τελειώσει το μάθημα μέσα σε 30' λεπτά.
Οι διαλέξεις ήταν ότι χειρότερο αφού δεν εξηγούσε σχεδόν τίποτα και σε συνδιασμό με τις φασαρίες στις διαλέξεις είχε σαν αποτέλεσμα με κάτι αργείες κλπ να χαθούν αρκετά μαθήματα και εν τέλει σε ένα μάθημα (το τελευταίο) να κάνει 3 κεφάλαια μαζί (κανείς δεν καταλάβε τίποτα) Εκτός αυτού όμως οι σημειώσεις του στο e class περιείχαν λάθη όπως λάθη σε τύπους (άλλους τύπους είχε το βιβλίο άλλους είχε αυτός) και να τον έχω τρελάνει στα μειλ για τα λάθη και να μην μου απαντά
.
Τελος πάντων φτάνουμε στη εξέταση και έχω κάνει ένα διάβασμα πολύ μέτριο γιατί δεν ήξερα καλά καλά τι να διαβάσω και βάζει μια έκθεση...εεε άσκηση ήταν απλά ήταν μια σελίδα ολόκληρη + 2 θέματα ασκησοθεωρίας.(δεν είχαμε κάνει ποτέ ασκήσεις στις διαλέξεις-και δεν είχαν καμία σχέση με τις ασκήσεις ούτε των σημειώσεων στο e class ούτε με το βιβλίο). Δεν γράφω σχεδόν τίποτα (δεν έχω παραδόσει χειρότερο γραπτό) και παίρνω δικαίως 2 . Σεπτέμβρη έχοντας δει περίπου τι βάζει κάνω καλύτερο διάβασμα ειδικά στις μικροασκήσεις που είχαν και θεωρία μέσα και έρχεται χωρίς θέματα ο τυπάς
και βγάζει ένα χαρτι και τα γράφει εκείνη την ώρα χαχαχχαχαχ. Ευτυχώς πέρασα με 7 νμζ και έφυγε ένα μεγάλο άγχος από μέσα μου
Υ.Γ Ξέρω άτομα που το έχουν δώσει 3-4 φορές και συνεχίζουν και το χρωστάνε. Παράλληλα αυτός συνεχίζει να κάνει ότι να ναι στην αίθουσα