nPb
Επιφανές μέλος
Το ζήτημα των φοιτητών-τουριστών με τη φραπεδιά στο χέρι...κλπ είναι μεγάλο (και δεν είναι αυτό το κατάλληλο thread για να μιλήσω) αλλά είναι δίκαιο να μην αναγνωρίζεται το επίπεδο σπουδών του Πολυτεχνείου (στον τομέα του) για τους συγκεκριμένους φοιτητές? Να πάρουν όλη τη σχολή "στο λαιμό" τους δηλαδή?
Χαίρομαι που εκτιμάς τις απόψεις μου και εγώ το ίδιο. Είσαι από τα λίγα άτομα που έχουν άποψη. Θα μπορούσε να έμπαινε κάποιο πλαφόν για την χορήγηση μεταπτυχιακής πιστοποίησης π.χ. κάποιο όριο στα έτη αποφοίτησης, βαθμοί κάποιων μαθημάτων ή και βαθμός πτυχίου (δηλ., από βαθμό 6.50 και άνω). Το "ίσοι όλοι" μου κάθεται κάπως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Γι' αυτό το λόγο οι σπουδές στα Φυσικομαθηματικά θα γίνουν 3ετείς. Πώς; Χαραμίζοντας το πρώτο έτος, όπου θα είναι κοινό για όλες τις σχολές ενός ιδρύματος, σύμφωνα με την Διαμαντοπούλου.
Έτσι δηλαδή όπως το πάνε πρακτικά οι σπουδές θα γίνουν 3ετείς πλέον μιας και το πρώτο έτος θα είναι άχρηστο.
Δηλαδή υποβάθμιση των σπουδών; Γιατί άχρηστο το πρώτο έτος; Έχεις δει πόσο βασικά πράγματα μαθαίνουμε στο πρώτο έτος, τα οποία σχεδόν όλοι τα "γράφουν" και μετά γονατίζουν;
Τα πολυτεχνεία θα γίνουν 4ετή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτό που λες είναι πολύ σωστό, αλλά και πάλι τίθεται το θέμα της αντικειμενικής βαθμολογίας. Τα κονέ και οι πελατειακές σχέσεις (όπως έχεις αναφέρει ότι συμβαίνουν) θα σταματήσουν??Θα μπορούσε να έμπαινε κάποιο πλαφόν για την χορήγηση μεταπτυχιακής πιστοποίησης π.χ. κάποιο όριο στα έτη αποφοίτησης, βαθμοί κάποιων μαθημάτων ή και βαθμός πτυχίου (δηλ., από βαθμό 6.50 και άνω). Το "ίσοι όλοι" μου κάθεται κάπως...
Αχ...Το οικοδόμημα της Παιδείας σ' αυτή τη χώρα θέλει ολοκληρωτικό γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή, με σωστές βάσεις αυτή τη φορά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Κάτι τέτοιο στην ουσία. Τυπικά είναι 5οετή, αλλά όταν σου λένε ότι το 1ο έτος θα είναι κοινό για όλες τις σχολές, όπου θα διδάσκονται λογικά μόνο περιττά φυσικομαθηματικά, στην ουσία αχρηστεύεται ένα έτος...Δηλαδή υποβάθμιση των σπουδών; Γιατί άχρηστο το πρώτο έτος; Έχεις δει πόσο βασικά πράγματα μαθαίνουμε στο πρώτο έτος, τα οποία σχεδόν όλοι τα "γράφουν" και μετά γονατίζουν;
Τα πολυτεχνεία θα γίνουν 4ετή;
Και "περιττά" γιατί συνήθως οι ΣΕΜΦίτες (και οι ομοειδείς τους) επιμένουν σε βάθος θεωρίας που ΔΕΝ το χρειάζεται ο μηχανικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως, όπως και να το κάνουνε αν δεν αλλάξει η νοοτροπία όλων (εισαχθέντων φοιτητών, διδασκόντων, όλο το σύστημα γενικά) εμείς ακόμα εδώ θα είμαστε και θα το συζητάμε.Ίσως έτσι να εφαρμοστεί κι εδώ με τον ίδιο τρόπο ή να είναι υποχρεωτικό για όλους τους νεοεισαγώμενους αλλά δεν θα αντικαθιστά το 1ο έτος, ίσως όμως και να το νατικαθιστά. Είδωμεν.
Πιστεύετε ν' αλλάξει κάτι; Ας μην αλλάξει τίποτα και να μείνουν όλα έτσι, μόνο ν' αλλάξει η ελληνική νοοτροπία...Γιατί αυτή είναι η ρίζα του κακού.
Δηλαδή όταν τρίζει όλο το κτήριο (λόγω θεμελίων) εμείς θα πάμε να κτίσουμε κι άλλους ορόφους από πάνω ή θα το γκρεμίσουμε για να το χτίσουμε από την αρχή??
(Καλά ε! Ούτε Πολιτικός Μηχανικός να ήμουνα )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αυτό που λες είναι πολύ σωστό, αλλά και πάλι τίθεται το θέμα της αντικειμενικής βαθμολογίας. Τα κονέ και οι πελατειακές σχέσεις (όπως έχεις αναφέρει ότι συμβαίνουν) θα σταματήσουν??
Αχ...Το οικοδόμημα της Παιδείας σ' αυτή τη χώρα θέλει ολοκληρωτικό γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή, με σωστές βάσεις αυτή τη φορά...
Άκουσες στην συνέντευξη του Γιώργη στην σύνοδο των Πρυτάνεων, να μίλησε καθόλου για ριζική αξιοκρατία; Να μίλησε ότι τους θα πάρει και τους σηκώσει όσους ασχολούνται με πελατειακές σχέσεις στα Πανεπιστήμια; Όχι. Τουλάχιστον εγώ δεν το άκουσα. Άκουσα κάτι λαγούς με πετραχείλια, κάτι μέτρα copy-paste από το Χάρβαρντ που ο κοσμάκης τα πίστεψε αφού η νοημοσύνη του είναι υπό το μηδέν. Κανείς δεν αναρρωτήθηκε ως προς τι όλα αυτά και με τι αντικειμενικό κόστος; Συμφέρουν ή απλά θα ξανασπαταλήσουμε κάποια εκατομμύρια ? χωρίς αντίκρισμα με στόχο την μη αλλαγή των Πανεπιστημίων, αφού θα πάνε σε τσέπες τιτλούχων-κομματούχων καρεκλοκένταυρων; Οι αλλαγές στα Πανεπιστήμια θα είναι στα μέτρα τους. Δεν θα θιχτεί κανένας, δηλ., η γνωστή διαχρονική καραμέλα Ελληνική και με ISO με εναλλακτική φίρμα «πολιτικό κόστος». Εν ολίγοις θα είναι αλλαγές χωρίς αλλαγές. Αν καταλαβαίνεις την αλλαγή χωρίς αλλαγή, τότε θα καταλάβεις αυτό που θέλει να πει ο Παπαντρέου και η Αννούλα...
Οι αλλαγές στα Πανεπιστήμια θα είναι γεγονός, όταν δούμε να ξεσπιτώνονται οι παρατάξεις μέσα από τα Πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ δεν έχω μπει στον κόπο να πάω να πάρω το χαρτί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dominator
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είναι σαν να σου δίνω...ΕΓΩ υπογεγραμένο χαρτί ότι είσαι απόφοιτος Μεταπτυχιακού!Τι αξία έχει;
Κάτι τέτοιο δεν είναι απλό να γίνει για πολλούς λόγους,κάτι το ότι έγινε η "πατάτα" προ δεκαετιών και δηλώθηκαν τα διπλώματα ως "πρώτοι ακαδημαϊκοι τίτλοι" (δηλαδή Bachelor) στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. (κάτι που ισχύει μέχρι σήμερα),κάτι το ότι Πανεπιστήμια συναφών ειδικοτήτων (π.χ. Φυσικοί) και κυρίως οι ειδικότητες Σ.Τ.ΕΦ. των Τ.Ε.Ι. "κλωτσάνε",είναι μπέρδεμα το θέμα...
Για να γίνει πιο εφικτό κάτι τέτοιο,ίσως θα πρέπει να κάτσουν όλες οι σχολές,να χωρίσουν/ανακατατάξουν λίγο τα προγράμματα σπουδών και να δίνουν τη δυνατότητα στους φοιτητές τους να αποκτήσουν πτυχίο στα 3 ή 4 χρόνια (Bachelor) και στη συνέχεια (για όσους θέλουν να συνεχίσουν) 1 ή 2 χρόνια εξειδίκευσης για την απόκτηση του "πακέτου" (Master)...
Βέβαια εδώ να πούμε ότι καταδικάζουμε το γεγονός ότι τα Πολυτεχνεία εκδίδουν "με το έτσι θέλω" βεβαιώσεις διότι πέρα απ'το ότι κοροϊδεύουν τους ίδιους τους απόφοιτους,τέτοιες πρακτικές της νοοτροπίας "αποφασίζομεν και διατάζομεν" παραπέμπουν σε άλλες εποχές και προκαλούν την κοινή γνώμη!
Πάντως με ή χωρίς Master (δηλαδή "τυπική" αναγνώριση) η γνώση είναι γνώση όπως και να'χει...άμα ο άλλος σπουδάζει 5 χρόνια και περνάει 60+ μαθήματα τι να του πεις μετά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πάντως με ή χωρίς Master (δηλαδή "τυπική" αναγνώριση) η γνώση είναι γνώση όπως και να'χει...άμα ο άλλος σπουδάζει 5 χρόνια και περνάει 60+ μαθήματα τι να του πεις μετά;
Nτάξει τι 60, τι 260 μαθήματα. Το κόλπο είναι γνωστό. Πολλά μαθήματα σπασμένα στα εξάμηνα με αρίθμηση ή με τίτλο "εισαγωγή στο", "προχωρημένα μαθήματα", "ειδικά θέματα"...κτλ. Πάντως πέρα από αυτό κανένας δεν αμφισβητεί την γνώση τους σαν συνολική ποσότητα. Το θέμα είναι ότι οι αριθμοί μαθημάτων σε ένα πρόγραμμα σπουδών απλά φτιάχνονται με βάση ένα σχέδιο καταμερισμού ύλης ανά εξάμηνο μαζί με τα εργαστηριακά μαθήματα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μαθαίνουν περισσότερο όγκο ύλης από άλλα Πανεπιστημιακά Τμήματα με λιγότερο αριθμό μαθημάτων πτυχίου (π.χ. 40). Γιατί εκεί απλά έχουν μαζέψει ύλη δυο εξαμήνων σε ένα εξαμηνιαίο μάθημα. Και θα μου πεις καλά ρε φίλε και προλαβαίνει ο ΔΕΠ να την διδάξει όλη; Όχι. Διδάσκει όσο προλάβει αν λάβουμε υπόψιν και τις παθογένειες και την υπόλοιπη...την διαβάζει στο σπίτι ο φοιτητής μόνος του. Γι' αυτό και οι "αιώνιοι" φοιτητές, οι χαμηλές βαθμολογίες, οι σταμπαρισμένοι τίτλοι "δύσκολές σχολές" που δεν προσελκύουν κόσμο,...κτλ. Πολλά Τμήματα έπρεπε να είναι 5ετή ή 6ετή λόγω φουσκωμένης ύλης που αντί να την στριμώχνουν σε λιγότερα εξάμηνα έπρεπε να την απλώνουν σε περισσότερα εξάμηνα. Ποιος ελέγχει τι γίνεται στα Ελληνικά Πανεπιστήμια; Υπάρχει ειδικό προσωπικό μήπως, αξιολόγησης και ορθολογικής αναμόρφωσης των προγραμμάτων σπουδών σε Τμήματα Πανεπιστημίων; Όχι. Ξέρουμε ποιοι λύνουν και δένουν στα προγράμματα σπουδών..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Nτάξει τι 60, τι 260 μαθήματα. Το κόλπο είναι γνωστό. Πολλά μαθήματα σπασμένα στα εξάμηνα με αρίθμηση ή με τίτλο "εισαγωγή στο", "προχωρημένα μαθήματα", "ειδικά θέματα"...κτλ. Πάντως πέρα από αυτό κανένας δεν αμφισβητεί την γνώση τους σαν συνολική ποσότητα. Το θέμα είναι ότι οι αριθμοί μαθημάτων σε ένα πρόγραμμα σπουδών απλά φτιάχνονται με βάση ένα σχέδιο καταμερισμού ύλης ανά εξάμηνο μαζί με τα εργαστηριακά μαθήματα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μαθαίνουν περισσότερο όγκο ύλης από άλλα Πανεπιστημιακά Τμήματα με λιγότερο αριθμό μαθημάτων πτυχίου (π.χ. 40). Γιατί εκεί απλά έχουν μαζέψει ύλη δυο εξαμήνων σε ένα εξαμηνιαίο μάθημα. Και θα μου πεις καλά ρε φίλε και προλαβαίνει ο ΔΕΠ να την διδάξει όλη; Όχι. Διδάσκει όσο προλάβει αν λάβουμε υπόψιν και τις παθογένειες και την υπόλοιπη...την διαβάζει στο σπίτι ο φοιτητής μόνος του. Γι' αυτό και οι "αιώνιοι" φοιτητές, οι χαμηλές βαθμολογίες, οι σταμπαρισμένοι τίτλοι "δύσκολές σχολές" που δεν προσελκύουν κόσμο,...κτλ. Πολλά Τμήματα έπρεπε να είναι 5ετή ή 6ετή λόγω φουσκωμένης ύλης που αντί να την στριμώχνουν σε λιγότερα εξάμηνα έπρεπε να την απλώνουν σε περισσότερα εξάμηνα. Ποιος ελέγχει τι γίνεται στα Ελληνικά Πανεπιστήμια; Υπάρχει ειδικό προσωπικό μήπως, αξιολόγησης και ορθολογικής αναμόρφωσης των προγραμμάτων σπουδών σε Τμήματα Πανεπιστημίων; Όχι. Ξέρουμε ποιοι λύνουν και δένουν στα προγράμματα σπουδών..
Αυτό το έχω ακούσει και αλλού!
Για παράδειγμα, ένας φίλος μου στο Οικονομικό τις Νομικής έκανε μαθήματα σε ένα και δύο εξάμηνα και έβλεπε ότι στην Ασοεε τα είχαν σπάσει σε πολλά περισσότερα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αυτό το έχω ακούσει και αλλού!
Για παράδειγμα, ένας φίλος μου στο Οικονομικό τις Νομικής έκανε μαθήματα σε ένα και δύο εξάμηνα και έβλεπε ότι στην Ασοεε τα είχαν σπάσει σε πολλά περισσότερα!
Και λογικό είναι. Αν ο μεγαλύτερος αριθμός μαθημάτων σήμαινε περισσότερη και δυσκολότερη ύλη, οι πτυχιούχοι θα τρελαίνονταν. Πρέπει να κοιτάμε και τις ανθρώπινες αντοχές. Δεδομένου ότι δεν θα αποφοιτούσε κανείς. Εδώ σε 40 τεράστια μαθήματα ισάξιας δυσκολίας και φτύνεις αίμα! Πόσο μάλλον αν ήταν 60 τεράστια ή 80 τεράστια μαθήματα. Οπότε έχουν διαιρέσει την δυσκολία και την ποσότητα ανά μάθημα σε περισσότερα εξαμηνιαία μαθήματα. Βέβαια αυτό είναι καλό διότι η ύλη αφομοιώνεται καλύτερα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μπορεί, αλλά θα μπορούσαν στη θέση τόσων "σπασμένων" να βάλουν κανένα άλλο ενδιαφέρον μάθημα, πιο σύγχρονο!
Στην επόμενη ζωή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
(θα βγω πάλι off topic και θα με κράζει ο Dominator!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.