Ποιο είναι το καλύτερο Πανεπιστήμιο της Ελλάδας;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
Πάντα είχα απορία με τι είδους προσόντα, skills, διορίστηκαν τα μέλη της γραμματείας σε κάθε Τμήμα. :cool:
 

Guest 120461

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τι εννοείς με διδακτική επάρκεια; Όλοι οι παλιοί καθηγητές έχουν.
Έπρεπε να απαντήσω στο εριστικό σχόλιό σου με λόγια :hehe:; Και μόνο που έκανες "μοντάζ" για το άκυρο αυτό σχόλιο που έκανες, δίχως να λάβεις υπόψη τα υπόλοιπα που έγραψα, μου φτάνει. Πρώτα κοιτάμε όλο το εύρος και το νόημα αυτού που βλέπουμε, και αφού σκεφτούμε με το μυαλουδάκι μας, απαντάμε καταλλήλως. Επίσης, πως εσύ συνδέεις την διδακτική επάρκεια της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με την Τριτοβάθμια που γίνεται αναφορά στο post, ένας θεός ξέρει :hehe:. Να σου υπενθυμίσω, πως ένας καθηγητής πανεπιστημίου δε χρειάζεται διδακτική επάρκεια απαραίτητα, αφού είναι ερευνητής και είναι υποχρεωμένος να διδάσκει κάποιες ώρες (μέλος ΔΕΠ). Απλά για εμένα μετράνε πολύ η διδασκαλία και οι ικανότητες που έχει κάποιος. Άποψή μου, και πιστεύω πολύ σωστή.

Υ.Γ. Το αφήνω κι εδώ, αφού ήθελες και απάντηση :hehe:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ρομαντική σκέψη που βόλεψε την μεταπολίτευση της οπισθοδρόμησης για την μη-αξιολόγηση, όταν σε άλλες πιο "φτωχές" χώρες το μακρυνό 1990 από την Ελλάδα, που πλέον την ξεπέρασαν σε ΑΕΠ, συζητάνε για τα Πανεπιστήμια του 2080, ιδρύουν startups με ιδιωτικές εταιρίες ή κρατικές υπηρεσίες με οφέλη για την δική τους οικονομία, προσέλκυση ξένων φοιτητών / ερευνητών κτλ. Ήδη έχουν καλά Πανεπιστήμια, το δείχνουν οι αξιολογήσεις, με νομπελίστες Φυσικούς κτλ αλλά δεν μένουν εφησυχασμένοι στο χθες. Δεν φτάνει ένας καλός δάσκαλος να εμπνεύσει κάτι όταν η δομή είναι λάθος ή λειτουργεί με κομματική λογική. Όταν μιλάμε για τα καλά Ελληνικά Πανεπιστήμια θα πρέπει να ασχοληθούμε και με την παράμετρο του κόμματος, αφού αυτή τα διαμόρφωσε για τουλάχιστον 40 χρόνια.

Εσείς όλοι πού βρισκόσασταν πριν 40 χρόνια; :bye2:

Ως απάντηση θεωρώ ότι απλά αποδεχόμαστε την μετριότητά μας και ζούμε με αυτή. Θα έλεγα κάπως αξιόλογο Πανεπιστήμιο είναι ίσως το ΕΜΠ ή το ΑΠΘ αλλά έχει και εκεί μέσα "φέουδα" κατεστημένου με κονδύλια "έρευνας", "συνέδρια", διαπλοκή με τις κυβερνήσεις, κλπ κλπ.
Εσύ έκανες διπλωματική και είπες να περάσεις κι από το σχόλιό μου :clapclap:
Άσε την τόση ανάλυση για το πεδίο των Μαθηματικών καλύτερα και μη χάνεις το νόημα κι εσύ με τις εκθέσεις που γράφεις. Ας μην εκμηδενίζουμε τον θεσμό της διδασκαλίας, ούτε για χάρη της πολιτικής, της οικονομικής, κοινωνικής κατάστασης ή εξαιτίας εμπειριών ως άνθρωποι. Ποιος σου είπε ότι ο θεσμός της διδασκαλίας δε χρειάζεται αξιολόγηση, για να είναι καλύτερος; Για ποια ρομαντική σκέψη μιλάς και μεταπολίτευση της οπισθοδρόμησης; Έχεις καταλάβει κι εσύ σε τι post βρίσκεσαι; Πως μεταπηδάτε από το ένα θέμα στο άλλο, συνδέετε γεγονότα και δημιουργείτε μπάχαλο άνευ ουσίας..; Έχετε και κάτι παιδάκια να σας κάνουν like, κι απορώ τι μυαλό κουβαλάνε και τι απόψεις έχουν τα καημένα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
Ξαναδιάβασε τι γράφω. Όταν αναφέρομαι στη μη-αξιολόγηση το κάνω με δόση ειρωνείας καθώς θυμάμαι όσο ήμουν φοιτητής να ισχυρίζονται καθηγητές Πανεπιστημίου την άποψη του "καλού δασκάλου" αλλά όχι τις επιδιώξεις οποιουδήποτε κρατικού ελέγχου για την ποιότητά τους. Άρα ακόμη και αν μιλάμε για μεμονωμένα καλά περιστατικά καθηγητών δυστυχώς λόγω μειοψηφίας στα "κέντρα" διαπλοκ...αποφάσεων στο Τμήμα δεν μπορούν συνεισφέρουν σε μια ποιότητα διαφορετική από αυτή που παρέχεται. Γιατί είναι μια καθεστωτική πραγματικότητα: η ανοχή του κράτους, ο ανύπαρκτος ρόλος του υπουργείου και η απουσία στόχου σε βάθος π.χ. τριετίας.

Συνήθως οι καλοί καθηγητές σε διάφορα Τμήματα διαφόρων Ελληνικών Πανεπιστημίων, απομονώνονται ή παραμένουν στάσιμοι στην ίδια βαθμίδα επειδή οι διαδικασίες προαγωγής συνήθως ακολουθούν λογική κλίκας-λυκοφιλίας. Συνεχίζουν και κάνουν το έργο τους, αποτελούν μια φωτεινή αχτίδα ήλιου σε μια μιζέρια αλλά δεν είναι αρκετή. Όποιος πολιτικός τολμήσει και αγγίξει την Πανεπιστημιακή ποιότητα, απλά καταστρέφει την πολιτική του καριέρα. Η μετριότητα συντηρεί διάφορα "παράσιτα" και αριβισμό. Είναι μια άρρωστη κατάσταση όπου η ακαδημαϊκή κοινότητα σε πολλές περιπτώσεις δεν αφήνει περιθώρια μιας άποψης διαφορετικής. Γιατί απλά ο καθένας θεωρεί τον εαυτό του απαραίτητο, επιστήμονα κορυφαίο και ποιοτικό δάσκαλο με ανύπαρκτο αντίλογο σε επιστημονικά τεκμήρια.

Για παράδειγμα δεν μπορείς να έχεις 3000 προπτυχιακούς φοιτητές σε ένα Τμήμα με αναλογία 20 καθηγητών! όταν ένα μέσο Τμήμα στο εξωτερικό έχει κάπου 40-60 φοιτητές (ανά έτος) και δυναμική 40 καθηγητών-επιστημονικών συνεργατών. Είδες ποτέ κάποια Υπουργική ηγεσία ή Πρυτανική αρχή να πάρει θέση γι' αυτό το θέμα;

Προσωπικά δεν θυμάμαι να υπήρχε ο θεσμός της ερευνητικής ομάδας ανά καθηγητή ή ομάδα καθηγητών που να συντονίζουν κάποια κατεύθυνση μέσω συνεδρίων, ημερίδων, projects, κτλ καθώς μετά την αξιολόγηση (με πολλά νεύρα και κομματικές ιδεοληψίες) διαπιστώθηκε ότι ποσοστό άνω του 50% των καθηγητών είχαν αποχή από την έρευνα για πάνω από 20 χρόνια χωρίς να υπάρχει επαρκής ή λογική αιτιολογία. Όμως ήταν δημόσιοι υπάλληλοι Ελληνικού τύπου: ο καθένας μόνος του, έντονος κομματισμός, κριτική στα πάντα αλλά όχι να τους κρίνουν, ισόβιοι "δάσκαλοι" με μόνιμη ιδιοκτησία το ίδιο μάθημα, ίδια ύλη, ίδιες σημειώσεις, απαίσια συγγράμματα, κτλ και τα χρόνια να περνούν. Με αυτό το παράδειγμα θέλω να δείξω ότι αν δεν αλλάξουμε την νοοτροπία, ως φοιτητές, γονείς, πολίτες και δεν λάβουμε ενεργή δράση αξιολόγησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων απλά μετά από 30 χρόνια θα λέμε πάλι τα ίδια.

έχω κάπου άδικο; Γιατί θύμωσες; :give_rose:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Έπρεπε να απαντήσω στο εριστικό σχόλιό σου με λόγια :hehe:; Και μόνο που έκανες "μοντάζ" για το άκυρο αυτό σχόλιο που έκανες, δίχως να λάβεις υπόψη τα υπόλοιπα που έγραψα, μου φτάνει. Πρώτα κοιτάμε όλο το εύρος και το νόημα αυτού που βλέπουμε, και αφού σκεφτούμε με το μυαλουδάκι μας, απαντάμε καταλλήλως. Επίσης, πως εσύ συνδέεις την διδακτική επάρκεια της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με την Τριτοβάθμια που γίνεται αναφορά στο post, ένας θεός ξέρει :hehe:. Να σου υπενθυμίσω, πως ένας καθηγητής πανεπιστημίου δε χρειάζεται διδακτική επάρκεια απαραίτητα, αφού είναι ερευνητής και είναι υποχρεωμένος να διδάσκει κάποιες ώρες (μέλος ΔΕΠ). Απλά για εμένα μετράνε πολύ η διδασκαλία και οι ικανότητες που έχει κάποιος. Άποψή μου, και πιστεύω πολύ σωστή.

Υ.Γ. Το αφήνω κι εδώ, αφού ήθελες και απάντηση :hehe:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εσύ έκανες διπλωματική και είπες να περάσεις κι από το σχόλιό μου :clapclap:
Άσε την τόση ανάλυση για το πεδίο των Μαθηματικών καλύτερα και μη χάνεις το νόημα κι εσύ με τις εκθέσεις που γράφεις. Ας μην εκμηδενίζουμε τον θεσμό της διδασκαλίας, ούτε για χάρη της πολιτικής, της οικονομικής, κοινωνικής κατάστασης ή εξαιτίας εμπειριών ως άνθρωποι. Ποιος σου είπε ότι ο θεσμός της διδασκαλίας δε χρειάζεται αξιολόγηση, για να είναι καλύτερος; Για ποια ρομαντική σκέψη μιλάς και μεταπολίτευση της οπισθοδρόμησης; Έχεις καταλάβει κι εσύ σε τι post βρίσκεσαι; Πως μεταπηδάτε από το ένα θέμα στο άλλο, συνδέετε γεγονότα και δημιουργείτε μπάχαλο άνευ ουσίας..; Έχετε και κάτι παιδάκια να σας κάνουν like, κι απορώ τι μυαλό κουβαλάνε και τι απόψεις έχουν τα καημένα.
Καταρχάς που είδες κάτι το εριστικό και το μοντάζ ειλικρινά δεν ξέρω. Ήταν μια πολύ απλή ερώτηση, με παράθεση ΟΛΟΥ του μνήματός σου χωρίς κανένα ιδιαίτερο ύφος απλά και μόνο επειδή δεν έβγαζε ιδιαίτερο νόημα αυτό που είχες γράψει και ήθελα να δω τι εννοείς ότι προτιμάς καθηγητές τριτοβάθμιας με διδακτική επάρκεια. Όταν αναφέρεις κάτι που δεν χρειάζεται στην τριτοβάθμια, σε θρεντ για την τριτοβάθμια μην περιμένεις να μην υπάρχουν δυστοκίες στην συνεννόηση και μην πέφτεις από τα σύννεφα για το πως έγινε η σύνδεση όταν εκ των πραγμάτων η επάρκεια έχει να κάνει με τις χαμηλότερες βαθμίδες. Άλλωστε έτσι και αλλιώς όσοι διδάσκοντες έχουν τελειώσει καθηγητική σχολή έχουν και την επάρκεια. Πίστεψε με, ξέρω δυο πράγματα πάνω στο θέμα και τυγχάνει να έχω και εγώ ο ίδιος ένα τέτοιο χαρτί... Η όλη χρήση της λέξης εδώ είναι άτοπη και ακόμα δεν μπορώ να πω ότι έχω καταλάβει ακριβώς τι θέλει να πει ο ποιητής. Ότι θες οι διδάσκοντες να έχουν παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής; Ότι θες μια πιο μαθητοκεντρική προσέγγιση; Αν μπορείς να εξηγήσεις χωρίς να βγάλεις ακόμα πιο πολύ το θέμα εκτός, καλώς.

Αν ήξερα ότι θα το πάρεις τόσο στραβά αντί να συνεχίσεις την συζήτηση δεν θα ρωτούσα εξ' αρχής πάντως.
 

Dr.

Νεοφερμένος

Ο Dr. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 19 μηνύματα.

Guest 120461

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ξαναδιάβασε τι γράφω. Όταν αναφέρομαι στη μη-αξιολόγηση το κάνω με δόση ειρωνείας καθώς θυμάμαι όσο ήμουν φοιτητής να ισχυρίζονται καθηγητές Πανεπιστημίου την άποψη του "καλού δασκάλου" αλλά όχι τις επιδιώξεις οποιουδήποτε κρατικού ελέγχου για την ποιότητά τους. Άρα ακόμη και αν μιλάμε για μεμονωμένα καλά περιστατικά καθηγητών δυστυχώς λόγω μειοψηφίας στα "κέντρα" διαπλοκ...αποφάσεων στο Τμήμα δεν μπορούν συνεισφέρουν σε μια ποιότητα διαφορετική από αυτή που παρέχεται. Γιατί είναι μια καθεστωτική πραγματικότητα: η ανοχή του κράτους, ο ανύπαρκτος ρόλος του υπουργείου και η απουσία στόχου σε βάθος π.χ. τριετίας.

Συνήθως οι καλοί καθηγητές σε διάφορα Τμήματα διαφόρων Ελληνικών Πανεπιστημίων, απομονώνονται ή παραμένουν στάσιμοι στην ίδια βαθμίδα επειδή οι διαδικασίες προαγωγής συνήθως ακολουθούν λογική κλίκας-λυκοφιλίας. Συνεχίζουν και κάνουν το έργο τους, αποτελούν μια φωτεινή αχτίδα ήλιου σε μια μιζέρια αλλά δεν είναι αρκετή. Όποιος πολιτικός τολμήσει και αγγίξει την Πανεπιστημιακή ποιότητα, απλά καταστρέφει την πολιτική του καριέρα. Η μετριότητα συντηρεί διάφορα "παράσιτα" και αριβισμό. Είναι μια άρρωστη κατάσταση όπου η ακαδημαϊκή κοινότητα σε πολλές περιπτώσεις δεν αφήνει περιθώρια μιας άποψης διαφορετικής. Γιατί απλά ο καθένας θεωρεί τον εαυτό του απαραίτητο, επιστήμονα κορυφαίο και ποιοτικό δάσκαλο με ανύπαρκτο αντίλογο σε επιστημονικά τεκμήρια.

Για παράδειγμα δεν μπορείς να έχεις 3000 προπτυχιακούς φοιτητές σε ένα Τμήμα με αναλογία 20 καθηγητών! όταν ένα μέσο Τμήμα στο εξωτερικό έχει κάπου 40-60 φοιτητές (ανά έτος) και δυναμική 40 καθηγητών-επιστημονικών συνεργατών. Είδες ποτέ κάποια Υπουργική ηγεσία ή Πρυτανική αρχή να πάρει θέση γι' αυτό το θέμα;

Προσωπικά δεν θυμάμαι να υπήρχε ο θεσμός της ερευνητικής ομάδας ανά καθηγητή ή ομάδα καθηγητών που να συντονίζουν κάποια κατεύθυνση μέσω συνεδρίων, ημερίδων, projects, κτλ καθώς μετά την αξιολόγηση (με πολλά νεύρα και κομματικές ιδεοληψίες) διαπιστώθηκε ότι ποσοστό άνω του 50% των καθηγητών είχαν αποχή από την έρευνα για πάνω από 20 χρόνια χωρίς να υπάρχει επαρκής ή λογική αιτιολογία. Όμως ήταν δημόσιοι υπάλληλοι Ελληνικού τύπου: ο καθένας μόνος του, έντονος κομματισμός, κριτική στα πάντα αλλά όχι να τους κρίνουν, ισόβιοι "δάσκαλοι" με μόνιμη ιδιοκτησία το ίδιο μάθημα, ίδια ύλη, ίδιες σημειώσεις, απαίσια συγγράμματα, κτλ και τα χρόνια να περνούν. Με αυτό το παράδειγμα θέλω να δείξω ότι αν δεν αλλάξουμε την νοοτροπία, ως φοιτητές, γονείς, πολίτες και δεν λάβουμε ενεργή δράση αξιολόγησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων απλά μετά από 30 χρόνια θα λέμε πάλι τα ίδια.

έχω κάπου άδικο; Γιατί θύμωσες; :give_rose:
Βγαίνεις λίγο από το topic με αυτά που γράφεις, όπως και ο πίκατσου από πάνω. Η ερώτηση είναι, "ποιο είναι το καλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδας;". Είπα την άποψή μου για τον θεσμό διδασκαλίας, και ασχέτως των όσων είπες, είναι γεγονός ότι υπάρχουν καθηγητές υποδείγματα με όλη τη σημασία της λέξεως, κι εγώ αυτούς θαυμάζω και θεωρώ ότι καλύτερα πανεπιστήμια, είναι αυτά που έχουν τέτοιους ανθρώπους. Και γι΄αυτό τον λόγο είναι σχετικό το καλύτερο, όπως προείπα. Είναι σα να ψάχνεις κόκκο ζάχαρης σε άμμο. Έπειτα, μια προσωπική εμπειρία δε μπορεί να αναιρέσει τους αξιόλογους καθηγητές. Οπότε, μήπως πρέπει να αφήσεις τις απαντήσεις σου αυτές σε ένα πιο ειδικό post? Αν θέλεις να δείχνεις ότι ξέρεις πράγματα, κάνε το με ωραίο τρόπο, και κυρίως εκεί που πρέπει. Όχι να σχολιάζουμε για το φαίνεσθαι. Υπάρχουν και άτομα που δεν καταλαβαίνουν και πολλά και δημιουργείται η παραπληροφόρηση :)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Όσοι θεωρείτε σοβαρό ίδρυμα το ΕΜΠ, προφανώς δεν έχετε βιώσει πως είναι να παίρνεις επί ένα μήνα τηλέφωνο τη γραμματεία για να δηλώσεις μαθήματα, μιας και το ηλεκτρονικό σύστημα έχει χαλάσει, και να μην στο σηκώνει. Και όταν εν τέλει καταφέρεις να επικοινωνήσεις μέσω e-mail να σου απαντάει "τα μαθήματα δηλώθηκαν" παρέα με κάτι ακατανόητα emoji. Όχι ρε, αυτό έλειπε να μη δηλωθούν κιόλας,
Δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε όλα τα πανεπιστήμια της Ελλάδας, όχι μόνο στο δικό σου.. Στο Πανεπιστήμιο Κρήτης που είμαι εγώ ειδικά έχει παραγίνει το κακό.
 

Guest 120461

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καταρχάς που είδες κάτι το εριστικό και το μοντάζ ειλικρινά δεν ξέρω. Ήταν μια πολύ απλή ερώτηση, με παράθεση ΟΛΟΥ του μνήματός σου χωρίς κανένα ιδιαίτερο ύφος απλά και μόνο επειδή δεν έβγαζε ιδιαίτερο νόημα αυτό που είχες γράψει και ήθελα να δω τι εννοείς ότι προτιμάς καθηγητές τριτοβάθμιας με διδακτική επάρκεια. Όταν αναφέρεις κάτι που δεν χρειάζεται στην τριτοβάθμια, σε θρεντ για την τριτοβάθμια μην περιμένεις να μην υπάρχουν δυστοκίες στην συνεννόηση και μην πέφτεις από τα σύννεφα για το πως έγινε η σύνδεση όταν εκ των πραγμάτων η επάρκεια έχει να κάνει με τις χαμηλότερες βαθμίδες. Άλλωστε έτσι και αλλιώς όσοι διδάσκοντες έχουν τελειώσει καθηγητική σχολή έχουν και την επάρκεια. Πίστεψε με, ξέρω δυο πράγματα πάνω στο θέμα και τυγχάνει να έχω και εγώ ο ίδιος ένα τέτοιο χαρτί... Η όλη χρήση της λέξης εδώ είναι άτοπη και ακόμα δεν μπορώ να πω ότι έχω καταλάβει ακριβώς τι θέλει να πει ο ποιητής. Ότι θες οι διδάσκοντες να έχουν παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής; Ότι θες μια πιο μαθητοκεντρική προσέγγιση; Αν μπορείς να εξηγήσεις χωρίς να βγάλεις ακόμα πιο πολύ το θέμα εκτός, καλώς.

Αν ήξερα ότι θα το πάρεις τόσο στραβά αντί να συνεχίσεις την συζήτηση δεν θα ρωτούσα εξ' αρχής πάντως.
Πίκατσου, έκανες παράθεση σε όλο το μήνυμα, αλλά έβγαλες δικά σου συμπεράσματα με δικές σου προσωπικές εμπειρίες. Ας ρωτούσες με ωραίο τρόπο να σου εξηγήσω βαθύτερα και να στο κάνω νιανια, αφού δεν καταλαβαίνεις τα απλά, και κυρίως, μη το παίζεις έξυπνος. Αρχικά, άλλο πιστοποίηση διδακτικής επάρκειας που είναι και κατεύθυνση σε μία "καθηγητική" σχολή για τις χαμηλότερες βαθμίδες και άλλο διδακτική επάρκεια γενικά. Υπάρχουν μεταπτυχιακά που στοχεύουν σε Τριτοβάθμια εκπαίδευση (οι τυπικές πιστοποιήσεις που έχεις κολλήσει με αυτές), αλλά δεν είναι απαραίτητο να τις έχουν οι καθηγητές/ερευνητές για να διδάξουν στο πανεπιστήμιο. Άρα, στο πρώτο μου σχόλιο δεν ανέφερα πιστοποίηση. Ανέφερα γενικά διδακτική επάρκεια, την ικανότητα να διδάσκει κάποιος. Τώρα, αυτό που οι παλαιοί καθηγητές έχουν, δεν ξέρω τι εννοείς με αυτό, και το θεωρώ και πολύ άκυρο να το αναφέρεις ως παράδειγμα (;;!!). Το θέμα εσύ το βγάζεις εκτός. Βεβαίως και να με ρωτήσεις, αλλά μη μου λες αρλούμπες από προσωπικές σου εμπειρίες.. Ρώτα με στοχευμένα. Αυτά τα δύο πραγματάκια που ξέρεις, κράτα τα για τον κλάδο σου λοιπόν. Κι εγώ ξέρω άλλα 5 πραγματάκια και έχω μία άποψη πάνω στο θέμα, δεν το έπαιξα έξυπνος. Να έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις, όχι να διαφωνείς για το φαίνεσθαι :)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,669 μηνύματα.
Γενικά τα Ελληνικά πανεπιστήμια σε θέματα υποδομών θυμίζουν την προ του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου Ευρώπη. Δυστυχώς έχουμε τεράστιο δρόμο για να γεφυρώσουμε το χάσμα και ΔΕΝ θα γίνει αυτό στα κοντά όσο οι κυβερνήσεις δεν επενδύουν στην εκπαίδευση.

Πιστεύω ότι σαφώς ξεχωρίζουν ΑΠΘ και ΕΚΠΑ σε θέματα υποδομών και εκπαιδευτικού προσωπικού. Ωστόσο αν είχα να διαλέξω ένα θα διάλεγα το ΕΚΠΑ. Έχει προφανώς περισσότερες υπηρεσίες που προσφέρονται και κάπως καλύτερες υποδομές.

Πιστεύω όμως ότι όλα τα πανεπιστήμια έχουν την δικιά τους αξία. Για τα ψίχουλα που δίνει στην εκπαίδευση η κυβέρνηση και όλες οι κυβερνήσεις σχεδόν της σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας τότε νομίζω ότι τα πανεπιστήμια μας κρατούνται σε άριστο επίπεδο ( κρίμα εδώ να πούμε ότι σε μεγάλο βαθμό υποβαθμίζονται από τους ίδιους τους φοιτητές εκτός από την κυβέρνηση ).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
Βγαίνεις λίγο από το topic με αυτά που γράφεις, όπως και ο πίκατσου από πάνω. Η ερώτηση είναι, "ποιο είναι το καλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδας;". Είπα την άποψή μου για τον θεσμό διδασκαλίας, και ασχέτως των όσων είπες, είναι γεγονός ότι υπάρχουν καθηγητές υποδείγματα με όλη τη σημασία της λέξεως, κι εγώ αυτούς θαυμάζω και θεωρώ ότι καλύτερα πανεπιστήμια, είναι αυτά που έχουν τέτοιους ανθρώπους. Και γι΄αυτό τον λόγο είναι σχετικό το καλύτερο, όπως προείπα. Είναι σα να ψάχνεις κόκκο ζάχαρης σε άμμο. Έπειτα, μια προσωπική εμπειρία δε μπορεί να αναιρέσει τους αξιόλογους καθηγητές. Οπότε, μήπως πρέπει να αφήσεις τις απαντήσεις σου αυτές σε ένα πιο ειδικό post? Αν θέλεις να δείχνεις ότι ξέρεις πράγματα, κάνε το με ωραίο τρόπο, και κυρίως εκεί που πρέπει. Όχι να σχολιάζουμε για το φαίνεσθαι. Υπάρχουν και άτομα που δεν καταλαβαίνουν και πολλά και δημιουργείται η παραπληροφόρηση :)

Ως προς την γενική ερώτηση απάντησα και εγώ με δυο παραδείγματα αλλά επειδή επικρατεί "ανομοιομορφία" μεταξύ Τμημάτων ακόμη και ίδιας Σχολής, καθώς δεν υπάρχουν διαφημίσεις από τον Τύπο ή άλλα μέσα με θετικά νέα για τα "καλά" της Ανώτατης εκπαίδευσης (ενώ στοχεύεται η προβολή της πραγματικής αρνητικότητας για μικροπολιτική) έτσι καταλήγουμε ότι η εν λόγω εξίσωση: δεν δίνει καλό αποτέλεσμα.

Βρες μου 10 καθηγητές καλούς και θα είναι σε άσχετα Τμήματα που ουσιαστικά η ύπαρξή τους προσφέρει ελάχιστα στην μαζική εικόνα της Ελληνικής εκπαίδευσης και φυσικά ως νοοτροπία / εθνική κουλτούρα του τρόπου που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία τέτοια φαινόμενα. Επειδή είμαι πιο μεγάλος ηλικιακά από σένα, έχω κάποιες εικόνες από τις εποχές του 2007! τότε που γινόταν το πάρτι της διαπλοκής, οι καθηγητές στο Τμήμα και εν γένει στο Πανεπιστήμιο έκαναν εξαντλητική "κατάχρηση" της έννοιας του δημοσίου, και οι υπουργοί απλά "έχτιζαν" καριέρα ως τσάροι, βαρόνοι και άλλα τέτοια χαριτωμένα μέχρι να σκάσει το πρώτο μνημόνιο και εκεί μετά να βλέπεις τις παθογένειες σαν κολλημένη τσίχλα στον τοίχο: όλα ακινητοποιημένα. Ξέρω καλούς καθηγητές να είναι στα πρόθυρα να πάθουν καρκίνο ή να βάλουν τα κλάματα στο γραφείο τους επειδή το στομάχι τους "θα σπάσει" από την συνένοχη ανεκτικότητα και την λογική: "κοιτάζω όλα και βλέπω λίγα". Ναι είναι τελείως μεμονωμένα περιστατικά θα μου πεις εσύ και οποιοσδήποτε άλλος. Συμφωνώ..όμως στο δημόσιο ήταν. ΔΗΜΟΣΙΟ. ΔΗΜΟΣΙΑΡΑ επί εποχές Σημίτη και Καραμανλή.

Σε πολλά δημόσια Πανεπιστήμια της μαγικής χώρας μας, γενικά υπάρχουν δραματικές απώλειες διδακτικού προσωπικού λόγω ξαφνικών ασθενειών από την "τοξικότητα" του αγγελικά πλασμένου Ελληνικού ακαδημαϊκού κόσμου. Ρωτήστε μεγαλύτερους ανθρώπους σε ηλικίες να σας πουν για τις ακαδημαϊκές περιόδους 1985-2007 ή έως 2015 και το πως η φαυλότητα οδήγησε ακόμη και σε παραίτηση καλών καθηγητών για το εξωτερικό..επειδή το Τμήμα "δεν τους καταλάβαινε" σαν επιστημονικές οντότητες. Βέβαια για λόγους γνωστούς, παρουσιάζονται ως μεμονωμένα περιστατικά τόσο από το Τμήμα ή την Πρυτανεία, γιατί απλά το βαθύ κράτος έχει συνέχεια είπε ο Άδωνις...μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο αυτό τι σημαίνει σε απλή ορολογία διοίκησης;
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Πανεπιστήμιο Πατρών :thumbsup:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
Το κακό στην χώρα μας είναι ότι ακόμη και αληθινά περιστατικά να έχουν γίνει, ο τρόπος που τα διαχειρίζεται η υπηρεσία διοικητικών υποθέσεων του κάθε Πανεπιστημίου (βαθύ Δημόσιο) σε συνεργασία με την Ελληνική Δικαιοσύνη (άλλο άβατο "μοναστήρι" του Δημοσίου) και λόγω του Ασύλου, καλύπτονται, υποβαθμίζονται και η ζωή προχωράει. Οι προβληματικοί καθηγητές συνήθως έκαναν ότι έκαναν με οδυνηρές συνέπειες σε φοιτητές και στο Τμήμα τους φυσικά, εν γνώση της νομικής κάλυψής τους από το "Άσυλο". Έτσι τα "σκάνδαλα" αυτά και η διδακτική εγκληματική ανεπάρκειά τους, συνήθως καλύπτονται ή γελοιοποιούνται με τις γνωστές τακτικές, άκυρα ψηφίσματα στις ΓΣ των Τμημάτων, συνεννόηση σε κλειστές πόρτες για προβλέψιμο αποτέλεσμα (ψήφοι κατά λογική κλίκας), πρόεδρος Τμήματος συνήθως αναλαμβάνει ο "έχων καλά με όλους τους καθηγητές και τη Δεξιά και το ΚΚΕ" κτλ. Μετά ψάχνουμε να βρούμε γιατί "δεν είμαστε Ολλανδία" στο ξεκάρφωτο αφού έχουμε λύσει όλα τα άλλα υποτίθεται.

Οι πρώτοι που δεν ήθελαν ποτέ να καταργηθεί το Άσυλο στα Πανεπιστήμια στο ποινικό κομμάτι κυρίως, ήταν οι καθηγητές Πανεπιστημίου (άλλο τι έλεγαν δημόσια) που "χρησιμοποιούσαν" τους φοιτητές και τις παρατάξεις μέσω καταλήψεων με προσωπικά ανταλλάγματα (το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο): καλοί φτιαχτοί βαθμοί, έτοιμες διπλωματικές, εικονικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακά για τους "ξεχωριστούς", στημένες επιτροπές εξέτασης διδακτορικών διατριβών, κολλητοί εκλέκτορες για προαγωγές συναδέλφων καθηγητών εις βάρος της επιστημονικής αξιοκρατίας, κτλ. Αν η χώρα μας είχε σκληρό σύστημα απονομής δικαιοσύνης και αδιάβλητους (υπεράνω Προέδρου Δημοκρατίας) νομικούς κανονισμούς εργασιακής ευθύνης, τότε πολλά πράγματα στην γενικότερη ανώτατη εκπαίδευση θα ήταν διαφορετικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top