Ποια σχολή συνδυάζει προγραμματισμό (παιχνιδιών, εφαρμογών κτλ) με ηλεκτρομαγνητισμό/κυκλώματα; Να μείνω πληροφορική;

Zalaxci

Νεοφερμένος

Ο Zalaxci αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια σας φίλες και φίλοι!

Πέρυσι πήρα αρκετά υψηλό βαθμό πανελλήνιες (18,1 - πεδίο μαθηματικά - φυσική - χημεία) και πέρασα πληροφορική ΑΠΘ, αλλά τώρα συνειδητοποίησα ότι ίσως δε μου αρέσει και πήγα χάλια στη (διπλή) εξεταστική (κόπηκα σε πολλά μαθήματα, κάποια δεν τα έδωσα καν) και θέλω να ξανακάνω το μηχανογραφικό μου.

Να πω καταρχάς ότι δεν ήμουν καθόλου σίγουρος σε ποια σχολή θέλω να περάσω, κυρίως ήθελα ΗΜΜΥ αλλά σκεφτόμουν ακόμα και μαθηματικό ή φυσικό μιας και με ενδιέφεραν αυτά τα μαθήματα (ή τουλάχιστον με ενδιαφέρει να μαθαίνω μαθηματικά και φυσική μόνος μου και να καταλαβαίνω την ουσία πίσω απ' αυτά κι όχι με τον ωφελιμιστικό κι αγχωτικό τρόπο που διδάσκονται στο σχολείο - αυτός είναι κι ένας λόγος που δεν επέλεξα μια απ' αυτές τις σχολές). Τελικά ΗΜΜΥ είδα ότι Θεσσαλονίκη έχει ελάχιστο προγραμματισμό που με ενδιαφέρει full (μόνος μου έμαθα προγραμματισμό ιστοσελίδων αλλά θα ήθελα να μάθω προγραμματισμό εφαρμογών, γραφικών και παιχνιδιών που θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον) και πάρα πολύ ηλεκτρομαγνητισμό, κι ακόμα και στην κατεύθυνση για υπολογιστές κάνουν αυτά που κάνουμε εμείς στα πρώτα έτη της πληροφορικής ΑΠΘ κυρίως (απ' όσο βλέπω το πρόγραμμα). Έτσι κι αλλιώς όμως δε θα παιρνούσα ΗΜΜΥ ΑΠΘ με τα μόρια που είχε. Οπότε πρώτα (όχι μόνο προφανώς) δήλωσα ΗΜΜΥ ΕΜΠ (Αθήνα) και πληροφορική ΑΠΘ αφού προτιμώ να σπουδάσω Θεσσαλονίκη ή Αθήνα.

Τώρα πρώτο έτος πληροφορική βλέπω ότι μαθαίνουμε πάρα πολύ βαρετή θεωρία μαθηματική ή επιστήμης υπολογιστών με στείρο και μη δημιουργικό/ενδιαφέρον τρόπο και ο προγραμματισμός που μάθαμε κυρίως περιορίζεται σε C/C++ (που δε μου αρέσουν πολύ σαν γλώσσες, ειδικά η C++ που απλώς μίσησα, ειρωνικό γιατί χρειάζεται για videogame programming) και σε μικρά puzzle/command line scripts κι όχι κάτι ενδιαφέρον και δημιουργικό. Κάποια κομμάτια π.χ. των διακριτών μαθηματικών και της θεωρίας υπολογισμού έχουν ενδιαφέρον γιατί καταλαβαίνεις πως δουλεύει ένας υπολογιστής διαισθητικά αλλά τα περισσότερα μαθήματα είναι άνιαρη θεωρία προς απομνημόνευση κι όχι αυτό το (ίσως εξιδανικευμένο) πράγμα που είχα στο μυαλό μου. Ακόμα και οι κατευθύνσεις οι οποίες τώρα που μπήκα στη σχολή ξαναβλέπω φαίνονται αρκετά χρησιμοθηρικές, με επιχειρησιακό προσανατολοσισμό.

Γενικά θα ήθελα και παραπάνω δημιουργικό/υψηλότερου επιπέδου προγραμματισμό (του στυλ να κάνεις ένα backend με python django ή nodejs express ή μια εφαρμογή με python qt) και φυσική/μελέτη κυκλωμάτων αλλά ξέρω ότι δεν υπάρχει σχολή που να συνδυάζει και τα δύο κι έτσι κι αλλιώς προγραμματισμό θα μάθω κυρίως μόνος κι όχι στη σχολή, ή αν μάθω, τότε μόνο στις κατευθύνσεις. Κι επίσης και να υπήρχε τέτοια σχολή θα είχε 30/40 ώρες μαθήματα την εβδομάδα και θα κοβόμουν σε ακόμα παραπάνω μαθήματα. Οπότε μήπως καλύτερα να μείνω στη σχολή που είμαι και να δω αν θα μ' ενδιαφέρουν παραπάνω οι κατευθύνσεις; Αλλά δεν έχω άλλη ευκαιρία να ξανακάνω το μηχανογραφικό.

Θα ήθελα τη βοήθειά σας / τη γνώμη σας
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Γεια σας φίλες και φίλοι!

Πέρυσι πήρα αρκετά υψηλό βαθμό πανελλήνιες (18,1 - πεδίο μαθηματικά - φυσική - χημεία) και πέρασα πληροφορική ΑΠΘ, αλλά τώρα συνειδητοποίησα ότι ίσως δε μου αρέσει και πήγα χάλια στη (διπλή) εξεταστική (κόπηκα σε πολλά μαθήματα, κάποια δεν τα έδωσα καν) και θέλω να ξανακάνω το μηχανογραφικό μου.

Να πω καταρχάς ότι δεν ήμουν καθόλου σίγουρος σε ποια σχολή θέλω να περάσω, κυρίως ήθελα ΗΜΜΥ αλλά σκεφτόμουν ακόμα και μαθηματικό ή φυσικό μιας και με ενδιέφεραν αυτά τα μαθήματα (ή τουλάχιστον με ενδιαφέρει να μαθαίνω μαθηματικά και φυσική μόνος μου και να καταλαβαίνω την ουσία πίσω απ' αυτά κι όχι με τον ωφελιμιστικό κι αγχωτικό τρόπο που διδάσκονται στο σχολείο - αυτός είναι κι ένας λόγος που δεν επέλεξα μια απ' αυτές τις σχολές). Τελικά ΗΜΜΥ είδα ότι Θεσσαλονίκη έχει ελάχιστο προγραμματισμό που με ενδιαφέρει full (μόνος μου έμαθα προγραμματισμό ιστοσελίδων αλλά θα ήθελα να μάθω προγραμματισμό εφαρμογών, γραφικών και παιχνιδιών που θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον) και πάρα πολύ ηλεκτρομαγνητισμό, κι ακόμα και στην κατεύθυνση για υπολογιστές κάνουν αυτά που κάνουμε εμείς στα πρώτα έτη της πληροφορικής ΑΠΘ κυρίως (απ' όσο βλέπω το πρόγραμμα). Έτσι κι αλλιώς όμως δε θα παιρνούσα ΗΜΜΥ ΑΠΘ με τα μόρια που είχε. Οπότε πρώτα (όχι μόνο προφανώς) δήλωσα ΗΜΜΥ ΕΜΠ (Αθήνα) και πληροφορική ΑΠΘ αφού προτιμώ να σπουδάσω Θεσσαλονίκη ή Αθήνα.

Τώρα πρώτο έτος πληροφορική βλέπω ότι μαθαίνουμε πάρα πολύ βαρετή θεωρία μαθηματική ή επιστήμης υπολογιστών με στείρο και μη δημιουργικό/ενδιαφέρον τρόπο και ο προγραμματισμός που μάθαμε κυρίως περιορίζεται σε C/C++ (που δε μου αρέσουν πολύ σαν γλώσσες, ειδικά η C++ που απλώς μίσησα, ειρωνικό γιατί χρειάζεται για videogame programming) και σε μικρά puzzle/command line scripts κι όχι κάτι ενδιαφέρον και δημιουργικό. Κάποια κομμάτια π.χ. των διακριτών μαθηματικών και της θεωρίας υπολογισμού έχουν ενδιαφέρον γιατί καταλαβαίνεις πως δουλεύει ένας υπολογιστής διαισθητικά αλλά τα περισσότερα μαθήματα είναι άνιαρη θεωρία προς απομνημόνευση κι όχι αυτό το (ίσως εξιδανικευμένο) πράγμα που είχα στο μυαλό μου. Ακόμα και οι κατευθύνσεις οι οποίες τώρα που μπήκα στη σχολή ξαναβλέπω φαίνονται αρκετά χρησιμοθηρικές, με επιχειρησιακό προσανατολοσισμό.

Γενικά θα ήθελα και παραπάνω δημιουργικό/υψηλότερου επιπέδου προγραμματισμό (του στυλ να κάνεις ένα backend με python django ή nodejs express ή μια εφαρμογή με python qt) και φυσική/μελέτη κυκλωμάτων αλλά ξέρω ότι δεν υπάρχει σχολή που να συνδυάζει και τα δύο κι έτσι κι αλλιώς προγραμματισμό θα μάθω κυρίως μόνος κι όχι στη σχολή, ή αν μάθω, τότε μόνο στις κατευθύνσεις. Κι επίσης και να υπήρχε τέτοια σχολή θα είχε 30/40 ώρες μαθήματα την εβδομάδα και θα κοβόμουν σε ακόμα παραπάνω μαθήματα. Οπότε μήπως καλύτερα να μείνω στη σχολή που είμαι και να δω αν θα μ' ενδιαφέρουν παραπάνω οι κατευθύνσεις; Αλλά δεν έχω άλλη ευκαιρία να ξανακάνω το μηχανογραφικό.

Θα ήθελα τη βοήθειά σας / τη γνώμη σας
Καλησπέρα.
Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι σε ενδιαφέρει να κάνεις μακροπρόθεσμα.
Λες για game development, λες για κυκλώματα, λες για ηλεκτρομαγνητισμούς, λες πολλά, και ενώ υπάρχει τομή μεταξύ τους, και μπορώ να στην πω, δεν κατανοώ ακριβώς εσύ με τι θες να ασχοληθείς τελικά ή ποια είναι η απορία σου. Εαν θα πρέπει να πας ημμυ ή πληροφορική ;
 

Zalaxci

Νεοφερμένος

Ο Zalaxci αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπέρα.
Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι σε ενδιαφέρει να κάνεις μακροπρόθεσμα.
Λες για game development, λες για κυκλώματα, λες για ηλεκτρομαγνητισμούς, λες πολλά, και ενώ υπάρχει τομή μεταξύ τους, και μπορώ να στην πω, δεν κατανοώ ακριβώς εσύ με τι θες να ασχοληθείς τελικά ή ποια είναι η απορία σου. Εαν θα πρέπει να πας ημμυ ή πληροφορική ;
κι εγώ δεν ξέρω tbh, απλώς θα ήθελα συμβουλές για το αν θα ήταν προτιμότερο να πάω σε άλλη σχολή κι αν ναι σε ποια γιατί έχω ψιλοβαρεθεί τη σχολή μου 😭

να πω την αλήθεια δεν έχω σκεφτεί τόσο με το τι θα ασχοληθώ (εξ άλλου η επαγγελματική αποκατάσταση είναι εύκολη άμα πας ΗΜΜΥ / πληροφορική), απλώς λέω τι μου αρέσει. και ξέρω ότι μου αρέσει ο προγραμματισμός πιο πολύ σαν εργαλείο για να κάνω κάτι δημιουργικό κι όχι αυτά που διδασκόμαστε (προς το παρόν) στην πληροφορική. κι ότι επίσης στο λύκειο μου άρεσε η φυσική κι ο ηλεκτρομαγνητισμός (ή τουλάχιστον θα μου άρεσε αν δε διδασκόταν με τον τρόπο που πετσοκόβεται και ράβεται η ύλη στην 3η λυκείου). γι'αυτό σκεφτόμουν ΗΜΜΥ, τελικά δεν πήγα, πήγα πληροφορική και δε μου άρεσε (τουλάχιστον στο ΑΠΘ) αλλά δε νομίζω να μου άρεσε και ΗΜΜΥ (τουλάχιστον στο ΑΠΘ, Αθήνα π.χ. που έχει και κατεύθυνση προγραμματισμού έχει ενδιαφέρον αλλά τα μόρια δε φτάνονται). όποτε ρωτάω μήπως έχει κανείς κάποια γνώση ή άλλη οπτική που μπορεί να βοηθήσει
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
κι εγώ δεν ξέρω tbh, απλώς θα ήθελα συμβουλές για το αν θα ήταν προτιμότερο να πάω σε άλλη σχολή κι αν ναι σε ποια γιατί έχω ψιλοβαρεθεί τη σχολή μου 😭

να πω την αλήθεια δεν έχω σκεφτεί τόσο με το τι θα ασχοληθώ (εξ άλλου η επαγγελματική αποκατάσταση είναι εύκολη άμα πας ΗΜΜΥ / πληροφορική), απλώς λέω τι μου αρέσει. και ξέρω ότι μου αρέσει ο προγραμματισμός πιο πολύ σαν εργαλείο για να κάνω κάτι δημιουργικό κι όχι αυτά που διδασκόμαστε (προς το παρόν) στην πληροφορική. κι ότι επίσης στο λύκειο μου άρεσε η φυσική κι ο ηλεκτρομαγνητισμός (ή τουλάχιστον θα μου άρεσε αν δε διδασκόταν με τον τρόπο που πετσοκόβεται και ράβεται η ύλη στην 3η λυκείου). γι'αυτό σκεφτόμουν ΗΜΜΥ, τελικά δεν πήγα, πήγα πληροφορική και δε μου άρεσε (τουλάχιστον στο ΑΠΘ) αλλά δε νομίζω να μου άρεσε και ΗΜΜΥ (τουλάχιστον στο ΑΠΘ, Αθήνα π.χ. που έχει και κατεύθυνση προγραμματισμού έχει ενδιαφέρον αλλά τα μόρια δε φτάνονται). όποτε ρωτάω μήπως έχει κανείς κάποια γνώση ή άλλη οπτική που μπορεί να βοηθήσει
Βάσει αυτών που ακούω αντιλαμβάνομαι οτι θα σου ταίριαζε καλύτερα ένα τμήμα ημμυ. Πάρα αυτά, να σου πω τα εξής. Υπάρχουν δύο γενικές "κατευθύνσεις", η μια είναι κάτι σχετικό με render programmer/engineer στην βιομηχανία των παιχνιδιών/ταινιών, και η άλλη είναι Computational EM για επιστημονικούς σκοπούς.

Και στις δύο περιπτώσεις χρειάζεσαι γνώσεις EM, αλλά η φιλοσοφία είναι διαφορετική. Στην πρώτη περίπτωση ο στόχος σου είναι να δημιουργήσεις λογισμικό που θα παράγει κάτι φωτορεαλιστικό μεν για ταινίες/παιχνίδια έχοντας τις βάσεις του στην φυσική, ενώ στην δεύτερη κατεύθυνση σε ενδιαφέρει η επίλυση EM προβλημάτων της επιστήμης και της μηχανικής. Το εξηγώ τρομερά εκλαϊκευμένα τώρα, αλλά you get the point.

Επισημαίνω οτι :

1.Τα μαθηματικά σου πρέπει να είναι ΑΡΙΣΤΑ. Τόσο αυτά της εφαρμοσμένης φυσικής, όσο και αυτά της πληροφορικής αλλά και των αριθμητικών μεθόδων αλλά και άλλων τομέων όπως π.χ. η υπολογιστική γεωμετρία.

2.Η φυσική σου, και ιδιαίτερα οι γνώσεις σου σε EM πρέπει να είναι ΑΡΙΣΤΗ.

3.Οι γνώσεις σου σε προγραμματισμό ιδίως σε C++ που ανέφερες πρέπει να είναι ΑΡΙΣΤΗ. Τα προβλήματα αυτά είναι τρομερά περίπλοκα, οπότε η ταχύτητα είναι το παν. Το εαν λύνεις ένα πρόβλημα σε μια εβδομάδα αντί για μια ώρα, ή χρησιμοποιείς δεκαπλάσια μνήμη απο όση είναι πραγματικά απαραίτητη, είτε λόγω κακής αλγοριθμικής σκέψης, είτε λόγω ελλιπών γνώσεων στον EM...προφανώς έχει τεράστια σημασία.

4.Εαν ασχοληθείς με HPC για επιστημονικά προβλήματα που αφορούν EM, πρέπει να έχεις και εξαιρετικές γνώσεις πολλών άλλων αντικειμένων στο πλαίσιο της επιστήμης του ημμυτη όπως λόγου χάρη οι κεραίες, η επεξεργασία σήματος κτλπ.

5.Αναγκαστικά θα φας πολλά τρομερά δύσκολα μαθήματα στο κεφάλι μέχρι να πάρεις πτυχίο και επιτέλους να αρχίσεις να μαθαίνεις(ναι η πραγματική μάθηση ξεκινάει μετά το πτυχίο, αφού πάρεις τις βάσεις) για να αρχίσεις να κάνεις τα πιο "κουλ" πράγματα που σκέφτεσαι. Χωρίς να σημαίνει οτι δεν μπορείς να κάνεις τα πρώτα σου βήματα σιγά σιγά ήδη προς το τέλος της σχολής.

With that being said έχεις άπειρο και δύσκολο διάβασμα απο ποια σχολή και να ξεκινήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Γεια σας φίλες και φίλοι!

Πέρυσι πήρα αρκετά υψηλό βαθμό πανελλήνιες (18,1 - πεδίο μαθηματικά - φυσική - χημεία) και πέρασα πληροφορική ΑΠΘ, αλλά τώρα συνειδητοποίησα ότι ίσως δε μου αρέσει και πήγα χάλια στη (διπλή) εξεταστική (κόπηκα σε πολλά μαθήματα, κάποια δεν τα έδωσα καν) και θέλω να ξανακάνω το μηχανογραφικό μου.

Να πω καταρχάς ότι δεν ήμουν καθόλου σίγουρος σε ποια σχολή θέλω να περάσω, κυρίως ήθελα ΗΜΜΥ αλλά σκεφτόμουν ακόμα και μαθηματικό ή φυσικό μιας και με ενδιέφεραν αυτά τα μαθήματα (ή τουλάχιστον με ενδιαφέρει να μαθαίνω μαθηματικά και φυσική μόνος μου και να καταλαβαίνω την ουσία πίσω απ' αυτά κι όχι με τον ωφελιμιστικό κι αγχωτικό τρόπο που διδάσκονται στο σχολείο - αυτός είναι κι ένας λόγος που δεν επέλεξα μια απ' αυτές τις σχολές). Τελικά ΗΜΜΥ είδα ότι Θεσσαλονίκη έχει ελάχιστο προγραμματισμό που με ενδιαφέρει full (μόνος μου έμαθα προγραμματισμό ιστοσελίδων αλλά θα ήθελα να μάθω προγραμματισμό εφαρμογών, γραφικών και παιχνιδιών που θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον) και πάρα πολύ ηλεκτρομαγνητισμό, κι ακόμα και στην κατεύθυνση για υπολογιστές κάνουν αυτά που κάνουμε εμείς στα πρώτα έτη της πληροφορικής ΑΠΘ κυρίως (απ' όσο βλέπω το πρόγραμμα). Έτσι κι αλλιώς όμως δε θα παιρνούσα ΗΜΜΥ ΑΠΘ με τα μόρια που είχε. Οπότε πρώτα (όχι μόνο προφανώς) δήλωσα ΗΜΜΥ ΕΜΠ (Αθήνα) και πληροφορική ΑΠΘ αφού προτιμώ να σπουδάσω Θεσσαλονίκη ή Αθήνα.

Τώρα πρώτο έτος πληροφορική βλέπω ότι μαθαίνουμε πάρα πολύ βαρετή θεωρία μαθηματική ή επιστήμης υπολογιστών με στείρο και μη δημιουργικό/ενδιαφέρον τρόπο και ο προγραμματισμός που μάθαμε κυρίως περιορίζεται σε C/C++ (που δε μου αρέσουν πολύ σαν γλώσσες, ειδικά η C++ που απλώς μίσησα, ειρωνικό γιατί χρειάζεται για videogame programming) και σε μικρά puzzle/command line scripts κι όχι κάτι ενδιαφέρον και δημιουργικό. Κάποια κομμάτια π.χ. των διακριτών μαθηματικών και της θεωρίας υπολογισμού έχουν ενδιαφέρον γιατί καταλαβαίνεις πως δουλεύει ένας υπολογιστής διαισθητικά αλλά τα περισσότερα μαθήματα είναι άνιαρη θεωρία προς απομνημόνευση κι όχι αυτό το (ίσως εξιδανικευμένο) πράγμα που είχα στο μυαλό μου. Ακόμα και οι κατευθύνσεις οι οποίες τώρα που μπήκα στη σχολή ξαναβλέπω φαίνονται αρκετά χρησιμοθηρικές, με επιχειρησιακό προσανατολοσισμό.

Γενικά θα ήθελα και παραπάνω δημιουργικό/υψηλότερου επιπέδου προγραμματισμό (του στυλ να κάνεις ένα backend με python django ή nodejs express ή μια εφαρμογή με python qt) και φυσική/μελέτη κυκλωμάτων αλλά ξέρω ότι δεν υπάρχει σχολή που να συνδυάζει και τα δύο κι έτσι κι αλλιώς προγραμματισμό θα μάθω κυρίως μόνος κι όχι στη σχολή, ή αν μάθω, τότε μόνο στις κατευθύνσεις. Κι επίσης και να υπήρχε τέτοια σχολή θα είχε 30/40 ώρες μαθήματα την εβδομάδα και θα κοβόμουν σε ακόμα παραπάνω μαθήματα. Οπότε μήπως καλύτερα να μείνω στη σχολή που είμαι και να δω αν θα μ' ενδιαφέρουν παραπάνω οι κατευθύνσεις; Αλλά δεν έχω άλλη ευκαιρία να ξανακάνω το μηχανογραφικό.

Θα ήθελα τη βοήθειά σας / τη γνώμη σας
Μου φαίνεσαι πολύ μπερδεμένος. Λες ότι μίσησες την C++, την θεωρώ την καταλληλότερη γλώσσα για να ξεκινήσεις τον προγραμματισμό (στο ceid ξεκινήσαμε με C), καθώς σου διδάσκει με ωραίο και αυστηρό τρόπο να προγραμματίζεις ελέγχοντας την πλατφόρμα στην οποία το πρόγραμμα τρέχει χωρίς όμως να απαιτεί να μπεις σε πολύ μεγάλες λεπτομέρειες (όπως κάνουν πχ οι γλώσσες Assembly). Είναι επίσης η καταλληλότερη γλώσσα για υλοποίηση βασικών αλγορίθμων και δομών δεδομένων καθώς σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις τους δικούς σου αλγορίθμος και τις δικές σου δομές χωρίς να βασίζεσαι σε πολλά built-in functions. Δεν είναι η γλώσσα που θα μάθεις η ικανότητα που θα πρέπει να αποκτήσεις αλλά το problem solving, έχω πει πρόσφατα και σε άλλο μήνυμά μου την σημασία αυτής της δεξιότητας για έναν οποιονδήποτε μηχανικό-επιστήμονα υπολογιστών. Ειλικρινά η γλώσσα δεν είναι τιποτα άλλο παρά ένα σύνολο κανόνων για να εκφράσεις formally και executably τον αλγόριθμό σου. Αν έχεις το mindset του προγραμματισμού ειλικρινά σου το λέω μετά από ένα χρονικό διάστημα και έπειτα θα μπορείς να μάθεις μια γλώσσα σε 4-5 εβδομάδες μόνο.

Δεν ξέρω για την Πληροφορική ΑΠΘ αλλά συνήθως τα τμήματα που ασχολούνται και με υλικό και με λογισμικό (όπως εμείς) έχουν μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού συνήθως 1 ή 2 κορμού και κάποια ακόμη επιλογής, από την στιγμή που δεν θελεις να είναι αυτή η κύρια κατεύθυνσή σου (γιατί believe me το ημμυ έχει τον τετραπλάσιο ηλεκτρομαγνητισμό από εμάς) δεν ξέρω αν θα σου ταιριάζει να πας εκεί.

Είναι πολύ νωρίς για να απορρίπτεις το προγραμματιστικό κομμάτι μπορεί το πρώτο έτος να σου φαίνεται ανιαρό αλλά από το δεύτερο και έπειτα αρχίζουν τα ωραία με σχεδίαση αλγορίθμων, βασικές δομές δεδομένων, εμείς στο δεύτερο έτος φτιάχνουμε και μια δική μας μίνι-γλώσσα προγραμματισμού, το game development είναι κάτι πολύ μικρότερο ακόμα και απί την κορυφή του παγώβουνου για την επιστήμη των υπολογιστών. Μην φοβάσαι να εξερευνήσεις πιο βαθιά
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Μου φαίνεσαι πολύ μπερδεμένος. Λες ότι μίσησες την C++, την θεωρώ την καταλληλότερη γλώσσα για να ξεκινήσεις τον προγραμματισμό (στο ceid ξεκινήσαμε με C), καθώς σου διδάσκει με ωραίο και αυστηρό τρόπο να προγραμματίζεις ελέγχοντας την πλατφόρμα στην οποία το πρόγραμμα τρέχει χωρίς όμως να απαιτεί να μπεις σε πολύ μεγάλες λεπτομέρειες (όπως κάνουν πχ οι γλώσσες Assembly). Είναι επίσης η καταλληλότερη γλώσσα για υλοποίηση βασικών αλγορίθμων και δομών δεδομένων καθώς σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις τους δικούς σου αλγορίθμος και τις δικές σου δομές χωρίς να βασίζεσαι σε πολλά built-in functions. Δεν είναι η γλώσσα που θα μάθεις η ικανότητα που θα πρέπει να αποκτήσεις αλλά το problem solving, έχω πει πρόσφατα και σε άλλο μήνυμά μου την σημασία αυτής της δεξιότητας για έναν οποιονδήποτε μηχανικό-επιστήμονα υπολογιστών. Ειλικρινά η γλώσσα δεν είναι τιποτα άλλο παρά ένα σύνολο κανόνων για να εκφράσεις formally και executably τον αλγόριθμό σου. Αν έχεις το mindset του προγραμματισμού ειλικρινά σου το λέω μετά από ένα χρονικό διάστημα και έπειτα θα μπορείς να μάθεις μια γλώσσα σε 4-5 εβδομάδες μόνο.

Δεν ξέρω για την Πληροφορική ΑΠΘ αλλά συνήθως τα τμήματα που ασχολούνται και με υλικό και με λογισμικό (όπως εμείς) έχουν μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού συνήθως 1 ή 2 κορμού και κάποια ακόμη επιλογής, από την στιγμή που δεν θελεις να είναι αυτή η κύρια κατεύθυνσή σου (γιατί believe me το ημμυ έχει τον τετραπλάσιο ηλεκτρομαγνητισμό από εμάς) δεν ξέρω αν θα σου ταιριάζει να πας εκεί.

Είναι πολύ νωρίς για να απορρίπτεις το προγραμματιστικό κομμάτι μπορεί το πρώτο έτος να σου φαίνεται ανιαρό αλλά από το δεύτερο και έπειτα αρχίζουν τα ωραία με σχεδίαση αλγορίθμων, βασικές δομές δεδομένων, εμείς στο δεύτερο έτος φτιάχνουμε και μια δική μας μίνι-γλώσσα προγραμματισμού, το game development είναι κάτι πολύ μικρότερο ακόμα και απί την κορυφή του παγώβουνου για την επιστήμη των υπολογιστών. Μην φοβάσαι να εξερευνήσεις πιο βαθιά
Το ceid δεν έχει EM βασικά απο οτι βλέπω !
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
Νομίζω πως απ τη στιγμή που θες μαθηματικά και φυσική, αλλά όχι ηλεκτρολογια, αν σε ενδιαφέρει η σχολή να εστιάζει στα ηλεκτρονικά και τον προγραμματισμό, με αρκετά μαθηματικά και κάποια μαθήματα φυσικής και ηλεκτρονικής, τότε ένα τμήμα μηχανικών υπολογιστών/πληροφορικης είναι πιο κατάλληλο για σένα. Στα τμήματα σκέτης πληροφορικής απ ότι ξέρω, δεν έχουν φυσική, ενώ στα Ημμυ θα κάνεις πολλά ηλεκτρολογικα μαθηματα, άσχετα με αυτα που θες να ασχοληθείς, οπότε η μέση λύση είναι αυτή. Πρέπει όμως να δεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά και να μην είσαι τελείως απόλυτος για την τοποθεσία των σπουδών σου, διαφορετικά δεν έχεις επιλογές.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Από ότι καταλαβαίνω, έτσι όπως τα περιγράφεις οι ΗΜΜΥ ΕΜΠ είναι η καλύτερη σχολή για εσένα, γιατί στο 3ο έτος σου δίνει την δυνατότητα να επιλέξεις 3 ή 4 ροές από ένα σύνολο 13 ροών. Συνεπώς άμα αργείς να καταλήξεις στο τι θες να εστιάσεις (εγώ γενικά άργησα να κατασταλάξω), ασχολείσαι τα 2 πρώτα έτη με γενικά μαθήματα και σίγουρα κάπου στις ροές θα είναι αυτό που τελικά θες. Αντίθετα στην πληροφορική πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος από τα 18, και γενικά περιορίζεσαι.

Πάντως σκέψου και την Πάτρα. Και οι ΗΜΤΥ και οι ceid της Πάτρας σου δίνουν πολλές δυνατότητες επιλογής κάπως σαν το ΕΜΠ, δεν είναι σαν την περιορισμένη μονοτονία του ΑΠΘ.

Συνεπώς αφού δεν έχεις περάσει πολλά μαθήματα στην πληροφορική ΑΠΘ, κάνε 10% για ΗΜΜΥ ΕΜΠ, ΗΜΤΥ Πάτρας και ceid Πάτρας.

Τέλος να πω, δεν υπάρχει η έννοια "ξέρω καλό προγραμματισμό". Το σωστό είναι "ξέρω καλό γκουγκλάρισμα". Ένα καλό επίπεδο είναι όταν φτάσεις να ξεχωρίζεις τις ινδικές από τις μη-ινδικές απαντήσεις στο Stack Overflow. Οι ινδικές θεωρούν πολλά πράγματα δεδομένα και αυτονόητα και δεν τα εξηγούν, ενώ οι μη-ινδικές συνήθως είναι πιο λεπτομερείς.
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Το ceid δεν έχει EM βασικά απο οτι βλέπω !
Σύμφωνα με την σύσταση που ψηφίστηκε για το νέο πρόγραμμα σπουδών θα βάλουν ένα μάθημα αφιερωμένο σε ηλεκτρομαγνητισμό στα συστήματα επικοινωνίας υποχρεωτικό στο 6ο εξάμηνο (Ότι βλέπεις στην ιστοσελίδα ως 6ο εξάμηνο είναι από το παλιό πρόγραμμα). Στο προηγούμενο πρόγραμμα είχαν ένα υποχρεωτικό μάθημα στο 1ο εξάμηνο (Φυσική) και ένα επιλογής (Συγχρονη Φυσική, (Βέβαια αυτό δεν είχε μόνο Η/Μ είχε και σχετικότητα και καβαντομηχανική από παλαιότερους φίλους μου που ξέρω)), τα οποία καταργήθηκαν με το νέο πρόγραμμα. Αν με ρωτάς τώρα γτ καταργήθηκε το επιλογής δεν έχω ιδέα, Το υποχρεωτικό τώρα ουσιαστικά άλλαξε και έγινε πιο communication oriented και πήγε στο 6ο εξάμηνο (καλύτερα γτ το προηγούμενο έτσι όπως γινότανε... Ελπίζω να μην βάλουν τον ίδιο καθηγητή με το προηγούμενο γτ αν το κάνουν το μάθημα θα γίνει παρωδία)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Το έψαξα λίγο, και θα πρότεινα να τσεκάρει ο θεματοθέτης το ημμυ Βόλου.
Θεωρώ οτι πετυχαίνει ένα εξαιρετικό balance μεταξύ των περιοχών που τον ενδιαφέρουν χωρίς να θυσιάζονται όμως τα γερά θεμέλια αλλά και χωρίς να τον πρήξουν στο προπτυχιακό με άσχετα πράγματα.

Το ημμυ ΕΜΠ θα τον πρήξει με άσχετα μαθήματα. Θα ματώσει άσχημα χωρίς λόγο, εαν και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες του.
Το ceid θα τον ματώσει χωρίς λόγο σε υπερβολικά πολλά μαθήματα θεωρητικής πληροφορικής ενώ δεν του δίνει και καλό background σε EM και ηλεκτρονική.
Η πληροφορική ΕΚΠΑ είναι εξίσου καλή αλλά όπως και το ceid δεν δίνει γερές βάσεις στον EM και την ηλεκτρονική.
Η πληροφορική ΑΠΘ είναι η χειρότερη απο όλες τις επιλογές αφού εστιάζει αποκλειστικά σε πληροφορική.

Με μια γρήγορη ματιά στα προγράμμα σπουδών, και έχοντας μιλήσει με απόφοιτους όλων των παραπάνω τμημάτων(πλην πληροφορικής ΑΠΘ), το μόνο τμήμα που καλύπτει ταυτόχρονα σε ικανοποιητική έκταση και τις δύο περιοχές προπτυχιακά, είναι το ημμυ Βόλου. Είναι λουκουμάκι το background που παίρνεις ακόμα και για την αγορά. Τα υπόλοιπα είναι λίγο "all over the place" τόσο για αυτό που τον ενδιαφέρει, όσο και για την αγορά εργασίας πάνω σε αυτό που τον ενδιαφέρει, ακόμα και για το εξωτερικό. Δεν υπονοώ φυσικά οτι είναι αδύνατο να κάνει κάτι και απο τα άλλα τμήματα, φυσικά και είναι. Αλλά προφανώς τώρα προτείνω το optimal path βάσει των δεδομένων που έχω το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες του, με τον λιγότερο wasted time σε πράγματα που δεν τον ενδιαφέρουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top