anna_md
Δραστήριο μέλος
Η τεχνολογια, η γυμναστικη, τα Θρησκευτικα και ειδικα η Γεωμετρια ειναι χρησιμα μαθηματα. Το οτι ο μαθητης βαριεται στο μαθημα επειδη δεν τον ενδιαφέρει το αντικειμενο η επειδη ο καθηγητης ειναι βαρετος σου τη σπαει κλπ δε καθιστα σε καμια περιπτωση ενα μαθημα αχρηστο. Αλλωστε πολλα μαθηματα σκοπο εχουν να σε βοηθησουν να αναπτυξεις την κριτικη σου ικανοτητα.
Το οτι δεν εχετε ελευθερο χρονο, ισχυει αλλα δεν ευθυνονται οι πολλες ωρες στο σχολειο(που βασικα δεν ειναι τοσο πολλες - απο τις 8 μεχρι τις 2...) αλλα οι ωρες που ξοδευετε στα φροντιστηρια, τα πολλα μαθηματα για το σπιτι κλπ...
Αν κατσεις λιγο και σκεφτεις θα καταλαβεις οτι τα ''αχρηστα'' μαθηματα μπορουν να σου προσφερουν καποια πραγματα. Βεβαια πρεπει να γινονται και απο εναν καθηγητη που ενδιαφερεται, κατι οχι τοσο συνηθισμενο σε τετοια μαθηματα αφου οι ιδιοι οι μαθητες δεν ενδιαφερονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vslk_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vslk_
Νεοφερμένος
να συμπληρωσω σε αυτο το τελευταιο σχετικα με τη γεωμετρια πως οι ασκησεις αυτες 8α μας φανουν αρκετες φορες χρησιμες για τη λυση ασκησεων στη φυσικη!τουλαχιστον αυτο εχω ακουσει απο μα8ητες και κα8ηγητες........
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anna_md
Δραστήριο μέλος
Κι εγώ έχω αποφασίσει να ακολουθήσω θετική κατεύθυνση αλλά δεν λέω διαβάζω και διάβαζα όλα αυτά τα μαθήματα που προανέφερα και καλύτερα από όλους. Το πρόβλημα σαφώς και είναι και οι καθηγητές εν μέρει που δεν βοηθάν την κατάσταση αλλά ωθούν τους μαθητές στη χρησιμοθηρική παιδεία και στείρα γνώση. Από την άλλη μεριά όμως πιστεύω ότι δεν είναι τα φροντιστήρια αυτά που τρων τουλάχιστον στην πρώτη λυκείου το χρόνο του μαθητή. Αλλά όλα αυτά τα μαθηματάκια που σου βάζουν έξι σελίδες από το καθένα και απροειδοποιητα τεστ κατεβατά το ένα πίσω από το άλλο. Μετά αυτό δεν είναι χάσιμο χρόνου. Και να θέσω και μια άλλη ερώτηση. Συμφωνώ απόλυτα στο ότι από τα δευτερεύονται μαθήματα αποκτάμαι κριτική σκέψη, πολύπλευρη ενημέρωση κλπ, αλλά μεθαίνοντάς τα στείρα παπαγαλία για να σου βάλει 20 ο καθηγητής; Προσωπικά πιστεύω πως σωστό θα ήταν για να μην ξοδεύεται άσκοπα ο χρόνος να αναλύαμε το μάθημα στο σχολείο έτσι ώστε να το καταλαβαίναμε και να μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τις όποιες γνώσεις παίρναμε από αυτό. Πέρσι είχα πάει σε έναν διαγωνισμό έκθεσης όπου οι εξεταστες μας έλεγαν πως όντως από κάτι απλά μαθηματάκια μπορούμε να πάρουμε γνώσεις. Θυμάμαι χαρακτηριστικά που μια καθηγήτρια μας είπε πως απλά και μόνο διαβάζοντας κάθε λέξη-μόνο για την ορθογραφία της- ενός μαθήματος θρησκευτικών μαθαίνουμε πολλά που μας βοηθούν αρκετά σε γραπτό και προφορικό λόγο. Μας τόνισαν όμως ότι ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται από καθηγητές όλα αυτά τα μαθήματα είναι λάθος καθώς ευνοούν την παπαγαλία και τίποτε άλλο. Γι΄αυτό και χαρακτηρίζω τα μαθήματα αυτά περιττά, όχι μόνο για το χάσιμο χρόνου που και οι ίδιοι οι εξεταστές το παραδεχτηκαν! Τώρα για το μάθημα της γυμναστικής ποιο είναι το όφελος; Γυμνάζεται κανείς την ώρα της γυμναστικής γιατί οι περισσότεροι γυρνούν στην αυλή...Και για τη γεωμετρία το ανέφερε διότι αφού αυτό είναι το σύστημα ποιος ο λόγος να διδασκόμαστε 3 ώρες τη βδομάδα γεωμετρία και 2 ώρες άλγεβρα που στην ουσία η άλγεβρα είναι εξεταζόμενο μάθημα;!;! Δεν λέω και εγώ αλλά και όλοι λεν πως η γεωμετρία είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον μάθημα!
Το οτι καποια μαθηματα δε διδασκονται οπως θα επρεπε σε καποια σχολεια δε σημαινει οτι θα επρεπε να καταργηθουν κιολας...Τα πολλα μαθηματα για το σπιτι και τα τεστ δεν εχουν καμια σχεση με το πληθος των μαθηματων. Αν οργανωσεις το προγραμμα σου σωστα μια χαρα τα προλαβαινεις ολα...
Αυτα που λες για τη Γυμναστικη δεν ισχυει σε ολα τα σχολεια...Στα περισσοτερα τους δινουν μια μπαλα και παιζουν ποδοσφαιρο, μπασκετ, βολευ κλπ. Και αυτο αν το σκεφτεις δεν ειναι τελειως αχρηστο αφου πολλα παιδια προτιμουν τον υπολογιστη τα video games κλπ απο μια βολτα η καποιο αθλημα. Οποτε 3 ωρες την εβδομαδα δεν ειναι κ ασχημα.
Οσον αφορα τη Γεωμετρια αν θες μαθεις Μαθηματικα πρεπει να ξερεις Γεωμετρια ειτε το δινεις ειτε οχι Πανελλαδικα. Αλλωστε η Γεωμετρια ειναι απο τα λιγα μαθηματα που εχουν εφαρμογη στην καθημερινη ζωη.:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!w@Nn4
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyroskaftanis
Δραστήριο μέλος
Εγώ πάντως αυτά τα βρίσκω ενδιαφέροντα.Θεωρώ περιττό την τεχνολογία γιατί μας βάζουν να ψάχνουμε από παντού να οργανώνουμε μελέτες, να κάνουμε πειράματα, να γράφουμε ερωτηματολόγια και να τρέχουμε να τα μοιράζουμε σε κάθε τάξη, να δημιουργούμε στατιστικές και όλα αυτά μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μαζί με τα χίλια τεστ και διαγωνίσματα που έχουμε.
Μου την σπάνε τα Θρησκευτικά. Δεν είναι δυνατόν τώρα να μας βάζουν να μαθαίνουμε τις ημερομηνίες 15 γιορτών για το διαγώνισμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
αλγεβρα χρειαζεται κοπελια και δευτεροευοντως γεωμετρια.Μην το παραξηλωνεις.Το οτι καποια μαθηματα δε διδασκονται οπως θα επρεπε σε καποια σχολεια δε σημαινει οτι θα επρεπε να καταργηθουν κιολας...Τα πολλα μαθηματα για το σπιτι και τα τεστ δεν εχουν καμια σχεση με το πληθος των μαθηματων. Αν οργανωσεις το προγραμμα σου σωστα μια χαρα τα προλαβαινεις ολα...
Αυτα που λες για τη Γυμναστικη δεν ισχυει σε ολα τα σχολεια...Στα περισσοτερα τους δινουν μια μπαλα και παιζουν ποδοσφαιρο, μπασκετ, βολευ κλπ. Και αυτο αν το σκεφτεις δεν ειναι τελειως αχρηστο αφου πολλα παιδια προτιμουν τον υπολογιστη τα video games κλπ απο μια βολτα η καποιο αθλημα. Οποτε 3 ωρες την εβδομαδα δεν ειναι κ ασχημα.
Οσον αφορα τη Γεωμετρια αν θες μαθεις Μαθηματικα πρεπει να ξερεις Γεωμετρια ειτε το δινεις ειτε οχι Πανελλαδικα. Αλλωστε η Γεωμετρια ειναι απο τα λιγα μαθηματα που εχουν εφαρμογη στην καθημερινη ζωη.:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anna_md
Δραστήριο μέλος
αλγεβρα χρειαζεται κοπελια και δευτεροευοντως γεωμετρια.Μην το παραξηλωνεις.
Ειπα εγω το αντιθετο για τη Γεωμετρια?
Το οτι η Αλγεβρα χρειαζεται αυτο το ξερω (και καλυτερα απο σενα αφου εχω γραψει Πανελληνιες) αλλα το σχολιο σου ηταν λιγο ακυρο...Εγω απλα ηθελα να τονισω τη σημασια της Γεωμετριας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
HOOLIGAN13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φιλικα Δημητρης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lyan_14
Νεοφερμένος
Θα συμφωνήσω με τα παιδιά για τα Θρησκευτικά, τα οποία πολύ σωστά στο δημοτικό στην καρτέλα των βαθμών ονομάζονταν "Ορθόδοξη Χριστιανική Αγωγή" και όχι θρησκευτικά. Δεν διαφωνώ με το να μαθαίνουμε για τις θρησκείες, όμως αυτή η υπερβολή σε συνδυασμό με την πρωινή προσευχή και την ημέρα που πάμε εκκλησία (σορρυ για το οφτόπικ) με έχουν κάνει να αγανακτήσω και να μην ξέρω τι θέλω να πιστέψω, αν θα είμαι άθεη ή άθρησκη. Εφόσον αυτό είναι υποχρεωτικό μάθημα θα έπρεπε να μαθαίνουμε λίγο απ' όλα και όχι να διδασκόμαστε μόνο τον Χριστιανισμό, και μάλιστα τον ορθόδοξο, την στιγμή που η Ελλάδα έχει (?) ανεξιθρησκεία. Αλλά όπως προανέφερα, δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα και είναι κομματάκι δύσκολο να τα αλλάξουμε...
Όσον αφορά τις ώρες των μαθημάτων πιστεύω πως λίγες ώρες Έκθεση παραπάνω τις χρειαζόμαστε.
:!: Πηγαίνω σε Μουσικό Λύκειο και κάνουμε μόνο 1 ώρα την εβδομάδα Γυμναστική. Δεν το πιστεύω ότι εσάς σας τρώνε 2 πολύτιμες ώρες που θα μπορούσατε άνετα να κάνετε άλλα μαθήματα :!: Άλλωστε ας το παραδεχτούμε, αν δεν είχαμε τα πήγαινε - έλα στα φροντιστήρια, ΤΟΤΕ θα χρειαζόμασταν πραγματικά τη Γυμναστική
Οι Αρχές Οικονομίας δεν είναι ούτε για πλάκα περιττό, μιας και αυτό το μάθημα στην Γ' Λυκείου σου ανοίγει ολόκληρο πεδίο με σχολές.
Όσο για την Τεχνολογία, το μάθημα μας το κάνει ο φυσικός μας και εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει περί τίνος πρόκειται...μπορεί βέβαια να φταίω και 'γω που είμαι λίγο στο μάθημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Μα αυτό είναι απλά μια έκφραση,όταν ακούς πολλούς να τη χρησιμοποιούν είναι λογικό να την πεις κι εσύ ασυνείδητα κάποια φορά.Άσε που εγώ ως κλασικό ρεμάλι της κοινωνίας δεν το λέω ποτέ.Για καποια απο τα αρχικα ποστ που λετε για τα θρησκευτικα γενικα κ εγω ξερω ατομα που εχουν παρει απαλλαγη και βριζουν και λενε πως δεν υπαρχει θεος...ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ οταν βρεθουμε σε δυσκολια λεμε παναγια μου .πιστευω πως ειναι σημαντικο μαθημα τωρα παει για την τεχνολογια ναι νταξει αυτες οι εργασιες μετρανε μονο.
Φιλικα Δημητρης
Επίσης καμιά φορά χρησιμοποιούμε μια άλλη έφραση που λέει ''κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε'' οπότε και η αρτοπλασία είναι σημαντικό μάθημα.
Α,και δεν είδα κανέναν να βρίζει σε αυτό το θέμα,εκτός αν είναι άλλο ένα συγκλονιστικό σου επιχείρημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ekfrasi
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος
Έτσι,πιστεύω πως οι μέθοδοι με τις οποίες διδάσκονται μαθήματα όπως τεχνολογία,θρησκευτικά,ΣΕΠ και λογοτεχνία είναι πολύ λάθος κι έξω από τις ανάγκες ενός Ευρωπαίου τον 21ο αιώνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Κακά τα ψέματα, ο Homo Universalis έχει πεθάνει, με μοναδικό ίσως αντάξιο εκπρόσωπό του τον da Vinci. Ωστόσο, το ότι σήμερα είναι αδύνατο να γίνει κανείς καθολικός δε σημαίνει πως το σχολείο οφείλει να κατευθύνει αναλόγως τους ανθρώπους. Θα έχω όλο το χρόνο και τη διάθεση να το κάνω αυτό μόνος μου αργότερα. Από το σχολείο όμως απαιτώ μία σφαιρική μόρφωση, την ελάχιστη έστω που μπορεί να λάβει ένα άτομο της ηλικίας μου.
Δε λέω λοιπόν πως δεν υπάρχουν περιττά μαθήματα στο τρέχον σύστημα. Μπορεί παλιά να το πίστευα, τώρα όμως δεν το κάνω. Αυτό όμως που εξακολουθώ να υποστηρίζω είναι πως δεν υπάρχει περιττή γνώση, περιττή πληροφορία στα πλαίσια της ανθρώπινης εκπαίδευσης. Μάλλον αυτό ήθελα να πω και παλαιότερα απλά δε μου έβγαινε.
Καθένας λοιπόν ας κάνει τις επιλογές του. Φαίνεται είναι η τελευταία ολοδική του κίνηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος
Ξέρεις μην το βλέπεις μόνο ως Ευρωπαίος το πράγμα. Ο τρόπος διδασκαλίας πολλών μαθημάτων σήμερα είναι λανθασμένος για οποιονδήποτε άνθρωπο-μαθητή του 21ου αιώνα. Δυστυχώς.
Και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Κακά τα ψέματα, ο Homo Universalis έχει πεθάνει, με μοναδικό ίσως αντάξιο εκπρόσωπό του τον da Vinci. Ωστόσο, το ότι σήμερα είναι αδύνατο να γίνει κανείς καθολικός δε σημαίνει πως το σχολείο οφείλει να κατευθύνει αναλόγως τους ανθρώπους. Θα έχω όλο το χρόνο και τη διάθεση να το κάνω αυτό μόνος μου αργότερα. Από το σχολείο όμως απαιτώ μία σφαιρική μόρφωση, την ελάχιστη έστω που μπορεί να λάβει ένα άτομο της ηλικίας μου.
Δε λέω λοιπόν πως δεν υπάρχουν περιττά μαθήματα στο τρέχον σύστημα. Μπορεί παλιά να το πίστευα, τώρα όμως δεν το κάνω. Αυτό όμως που εξακολουθώ να υποστηρίζω είναι πως δεν υπάρχει περιττή γνώση, περιττή πληροφορία στα πλαίσια της ανθρώπινης εκπαίδευσης. Μάλλον αυτό ήθελα να πω και παλαιότερα απλά δε μου έβγαινε.
Καθένας λοιπόν ας κάνει τις επιλογές του. Φαίνεται είναι η τελευταία ολοδική του κίνηση.
Κοίτα,εγώ ανέφερα το γεγονός πως ένας Έλληνας 18 χρονών θα πρέπει να είναι ένας Ευρωπάιος στις γνώσεις του διότι πολύ απλά μέσω της ΕΕ και της διεύρυνσης των αγορών, ο Έλληνας δεν έχει απλά να ανταγωνιστεί ένα συμπατριώτη του αλλά και τον κάθε Ευρωπάιο στην αγορά εργασίας ....
Σαφώς και δεν υπάρχει περιττή γνώση,όμως πιστεύω πως υπάρχει ουσιαστική και ανούσια γνώση ως προς τις ανάγκες της εποχής.Δηλαδή,θεωρώ πως κάποιος ο οποίος θέλει π.χ. να σπουδάσει νομική είναι αδιανόητο και άρρωστο να καλείται να περάσει μαθήματα όπως τα αρχαία ελληνικά(που έχουν και αυξημένη βαρύτητα),λατινικά κλπ.
Ωστόσο κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να δίνει δίκαιο και να έχει και αυξημένη βαρύτητα.Δηλαδή από αυτή την άποψη ναι υπάρχει ανούσια γνώση σκεπτόμενος πως θα μπορούσα στον ίδιο χρόνο που κάνω αυτά τα μαθήματα να κάνω άλλα που θα αποτελέσουν εφόδια για τη σχολή μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abc(boy)
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.