Γενικό -  Ποια μαθήματα θεωρείτε περιττά;

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
εε μωρε δε το ξερετε? :p

οι περισσοτεροι βρισκουν τα μαθηματα της αντιθετης κατευθυνσης αχρηστα :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
εγω παντος θεωρω πως η τεχνολογια ειναι το τελειωσ αχρηστο μαθημα κ εννοειτε περιττο !!!! ολα τα υπολοιπα ειναι αρκετα ενδιαφεροντα μαθηματα !...


Όπως τη διδάχτηκες εσύ, προφανώς δε βρήκες κάτι που να σε ελκύει, και έχεις δίκιο. Το βιβλίο, ήταν γεμάτο ανοησίες, που δε χρησιμεύουν πραγματικά σε τίποτα.

Εμένα μου άρεσε όμως ως μάθημα, καθώς δεν αγγίξαμε το βιβλίο όλη τη χρονιά, ούτε διαγώνισμα γράψαμε, αλλά επέλεξε ο καθένας ένα θέμα για να φτιάξει μία εργασία και να την παρουσιάσει με powerpoint στην τάξη.

Όλοι ψάξαμε, μάθαμε κάποια πράγματα και ευχαριστηθήκαμε την όλη διαδικασία. Οπότε με τον τρόπο που γινόταν το μάθημα στην τάξη μου, δε μπορώ να θεωρήσω την τεχνολογία ως μάθημα περιττό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Δεν θα μιλήσω για περιττά μαθήματα,καθώς κανένα μάθημα δεν είναι περιττό,το καθένα έχει τη δική του χρησιμότητα.

Θα αναφερθώ κυρίως στα αρχαία,γιατί παρατήρησα μία έντονη αντίθεση στην ύπαρξη του εν λόγω μαθήματος.Κατ'αρχάς ναι,τα αρχαία μας βοηθούν στην χρήση της Νέας Ελληνικής.Οι λόγοι πιστεύω είναι ευνόητοι,εάν δεν είναι ας ζητηθούν για να τους παραθέσω.Επίσης,το μάθημα των αρχαίων αυτό καθ'αυτό είναι χρήσιμο στο ότι μας δίνει τη δυνατότητα να μελετήσουμε αρχαία κείμενα.Ο τρόπος,βέβαια,διδασκαλίας των αρχαίων είναι αποτυχημένος,κατ'εμέ.Λόγου χάριν στα αρχαία γενικής της Β,οπότε και διδασκόμαστε αρχαίο θέατρο(έτσι πιστεύουμε τουλάχιστον),δεν αντιμετωπίζουμε το κείμενο ως δημιουργία αλλά το κατακερματίζουμε κυριολεξί με την γραμματική και συντακτική ανάλυση.

Όσον αφορά τη διδασκαλία νεκρών γλωσσών που αποτελούν βάση νεωτέρων,το μόνο που έχω να πω είναι ότι κάτι τέτοιο ισχύει στην Ευρώπη,οπότε όσοι ισχυρίζεστε ότι δεν ισχύει να το ψάξετε καλύτερα.

As for τις ώρες αρχαίων στην Α' Λυκείου,πιστεύω είναι η μεγαλύτερη ανοησία του Λυκείου και πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε μεταρρυθμίσεις.Αποτελεσματικότερο θα ήταν να δωθούν περισσότερες ώρες στη Λογοτεχνία ή την Έκθεση παρά τόσες στα Αρχαία.

Τέλος πάντων,μην είστε τόσο απόλυτοι,τίποτα δεν είναι μάυρο ή άσπρο,και είναι επίσης ανοησία να χαρακτηρίζουμε το μάθημα των Αρχαίων περιττό.Εάν έχετε ''προσωπικά'' με το μάθημα αυτό,αναθεωρήστε και δείτε αντικειμενικά την κατάσταση.

:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
:no1:για την οικονομία.Εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό μάθημα και οι αρχές οικονομικής θεωρίας [αυτό που δίνεις ως μάθημα επιλογής στην 3η λυκείου]
:no1:επίσης για το ότι έχουμε ελάχιστες ώρες για τη νεοελληνική γλώσσα.

οσο για τα άλλα.
πιστεύω ότι έχεις αδικο όταν λες ότι το μέλλον ανήκει στις θετικοτεχνολογικές επιστήμες,άρα δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε αρχαία.Όλοι πρέπει να παραδεχτούμε ότι τα αρχαία ελληνικά,όπως και τα λατινικά είναι οι πρόγονοι των περισσότερων ευρωπαϊκών γλωσσών.Μάλιστα κάπου είχα διαβάσει ότι το να προσπαθείς να μεταφράσεις ένα αρχαίο κείμενο,να ψάχνεις ποιο είναι το ρήμα,ποιο το υποκείμενο,ποιο το αντικείμενο κτλ,σου ακονίζει εξίσου τον εγκέφαλο όπως τα μαθηματικά.Δεν πρέπει να τα υποτιμάμε τόσο λοιπόν.
Επιπλέον,όπως ίσως ήδη ξέρεις,ο πολιτισμός που έχουμε σήμερα ειναι gtp ακριβώς επειδή έχουμε δώσει τεράστια έμφαση στην υλικοτεχνική ανάπτυξη και έχουμε παραμελήσει κάθε πνευματική ανάπτυξη.Το να ισχυρίζεσαι ότι πρέπει να καταργηθεί η διδασκαλία των αρχαίων επειδή το μέλλον βρίσκεταί αλλού είναι ανεδαφικό.Με αυτή τη λογική δεν πρέπει να κάνουμε ιστορία γιατί μαθαίνουμε για γεγονότα που έχουν παρέλθει,ευκλείδια γεωμετρία γιατί θεμελιώθηκε 1-2 χιλιετίες πριν,κτλ...

Συμφωνώ απόλυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

abc(boy)

Νεοφερμένος

Ο abc(boy) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Μπααα όλα εχουν καποιο ενδιαφερον και καποιο σκοπο.
Ακομα και τα αρχαία ναι...:P
Η Τεχνολογία όμως? Χάσιμο χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Πέρσι, όταν έγραφα τη δική μου εργασία στην Τεχνολογία, με είχε κουράσει πάρα πολύ η δομή της. Ενώ είχα υλικό και εντάξει, τις γενικές κατευθύνσεις του καθηγητή και του σχολείου, ήθελα να την οργανώσω και να την αναπτύξω σαν να ήταν βιβλίο, με πρόοδο στο περιεχόμενο δηλαδή. Τέλος πάντων, όταν φέτος έτυχε να δω μία παρουσίαση για το πώς γίνεται μία διδακτορική εργασία σε πανεπιστημιακό επίπεδο χάρηκα αρκετά συνειδητοποιώντας πως πολλές δομικές κυρίως λεπτομέρειες τις είχα αντιληφθεί και προσπαθήσει να χρησιμοποιήσω, κατά κάποιον τρόπο.

Αυτό που μένει από τις εργασίες βέβαια δεν είναι οι δομές τους. Το ψάξιμο και τις πληροφορίες που βρήκες θα θυμάσαι αργότερα. Όμως, δεν παύει να είναι μία πολύ ευχάριστη εμπειρία και, προπαντός, μία πολύ καλή ευκαιρία για εξάσκηση.

Η Τεχνολογία παπαγαλία δε βγαίνει, όντως. Δεν έχει νόημα άλλωστε. Σαν μάθημα όμως, συνολικά, δεν είναι άχρηστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tasorf

Νεοφερμένος

Ο Τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αρχές Οικονομίας
Θρησκευτικά
Τεχνολογία
Αγγλικά

Για μένα αυτά είναι περιττά μαθήματα, δεν ασχολούμαι καν, τα βιβλία τα αφήνω κάτω από το θρανίο, και όταν έχουμε να πούμε μάθημα, διαβάζω στο διάλειμα.

Επίσης, καλό θα ήταν η Λογοτεχνία(Κείμενα) και η Έκθεση να γίνουν ένα μάθημα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Αρχές Οικονομίας
Θρησκευτικά
Τεχνολογία
Αγγλικά

Για μένα αυτά είναι περιττά μαθήματα, δεν ασχολούμαι καν, τα βιβλία τα αφήνω κάτω από το θρανίο, και όταν έχουμε να πούμε μάθημα, διαβάζω στο διάλειμα.

Επίσης, καλό θα ήταν η Λογοτεχνία(Κείμενα) και η Έκθεση να γίνουν ένα μάθημα....


Συμφωνω απολυτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Όχι, καλό θα ήταν η Λογοτεχνία να διδάσκεται διαφορετικά. Άλλα πράγματα έχει να προσφέρει η σωστή διδασκαλία της και άλλα πράγματα η έκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
εγώ επιμένω ότι θα έπρεπε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στα μαθήματα που αφορούν την οικονομία.
Γιατί μπορεί να μη σπουδάσουμε όλοι οικονομικά,κ μπορεί να απεχθανόμαστε την επιστήμη αυτή,αλλά αναπόφευκτα στη ζωή μας θα έρθουμε αντιμέτωποι με διαχείρηση χρημάτων,οικονομικούς όρους κ διάφορες διαδικασίες που απαιτούν στοιχειώδες γνώσεις οικονομίας...
ίσως γι'αυτο να έχουμε καταλήξει κ σε μια κοινωνία όπου όλοι χρωστάνε σε όλους,παιρνουμε άφθονα δάνεια που δεν μπορούμε να αποπληρώσουμε,αγοράζουμε άχρηστα πραγματα σε σχέση με τις πραγματικές μας ανάγκες κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
εγώ επιμένω ότι θα έπρεπε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στα μαθήματα που αφορούν την οικονομία.
Γιατί μπορεί να μη σπουδάσουμε όλοι οικονομικά,κ μπορεί να απεχθανόμαστε την επιστήμη αυτή,αλλά αναπόφευκτα στη ζωή μας θα έρθουμε αντιμέτωποι με διαχείρηση χρημάτων,οικονομικούς όρους κ διάφορες διαδικασίες που απαιτούν στοιχειώδες γνώσεις οικονομίας...
ίσως γι'αυτο να έχουμε καταλήξει κ σε μια κοινωνία όπου όλοι χρωστάνε σε όλους,παιρνουμε άφθονα δάνεια που δεν μπορούμε να αποπληρώσουμε,αγοράζουμε άχρηστα πραγματα σε σχέση με τις πραγματικές μας ανάγκες κτλ...


αν υπηρχαν επιστημονες οικονομολογοι διαθεσιμοι στα σχολεια για να κανουν αυτη τη δουλεια,οκ.στις παρουσες συνθηκες ομως(που καθηγητες σε α.ο. , α.ο.θ. κλπ ειναι καποιοι ασχετοι κοινωνιολογοι) να μας λειπει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
καλό θα ήταν η Λογοτεχνία(Κείμενα) και η Έκθεση να γίνουν ένα μάθημα....
Αυτό πώς το εννοείς? Αφού είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Μήπως θέλεις να πεις ο βαθμός τους να συμψηφίζεται?

Αρχές Οικονομίας, Θρησκευτικά, Τεχνολογία., Αγγλικά .Για μένα αυτά είναι περιττά μαθήματα, δεν ασχολούμαι καν, τα βιβλία τα αφήνω κάτω από το θρανίο, και όταν έχουμε να πούμε μάθημα, διαβάζω στο διάλειμα.
Το να μαθαίνουμε σήμερα οικονομία είναι πολύ σημαντικό. Με καμία η οικονομία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί άχρηστο μάθημα. Σαν πολίτες πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε βασικές οικονομικές γνώσεις. (Προσοχή: δεν θα πάω οικονομική σχολή!!!) Τώρα αν δεν είναι το βιβλίο αυτό που πρέπει ή ο καθηγητής δεν το΄διδάσκει σωστά αυτό είναι άλλο θέμα. ¨οχι όμως και περιττό μάθημα η οικονομία!!!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
αν υπηρχαν επιστημονες οικονομολογοι διαθεσιμοι στα σχολεια για να κανουν αυτη τη δουλεια,οκ.στις παρουσες συνθηκες ομως(που καθηγητες σε α.ο. , α.ο.θ. κλπ ειναι καποιοι ασχετοι κοινωνιολογοι) να μας λειπει...

γιατί,ισχύει αυτό?
εμένα και αρχές οικονομίας, κ α.ο.θ μου έκανε καθηγήτρια που είναι οικονομολόγος,απόφοιτος του ΠΑ.ΠΕΙ...
Αν και στο φροντιστήριο μου κάνει κοινωνιολόγος με μεταπτυχιακό στα οικονομικα της Ε.Ε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis dog

Νεοφερμένος

Ο giannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
περιττα ειναι τ θρησκευτικα (οπου πιστευω δεν θα επρεπε να να μας κανουν μονο για τον χριστιανισμο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
γιατί,ισχύει αυτό?
εμένα και αρχές οικονομίας, κ α.ο.θ μου έκανε καθηγήτρια που είναι οικονομολόγος,απόφοιτος του ΠΑ.ΠΕΙ...
Αν και στο φροντιστήριο μου κάνει κοινωνιολόγος με μεταπτυχιακό στα οικονομικα της Ε.Ε...

μπραβο στο σχολειο σου αν ειναι ετσι...στα περισσοτερα ομως(και στο δικο μου δυστυχως) γινεται αυτο που σου ειπα...:(
-----------------------------------------
Αυτό πώς το εννοείς? Αφού είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Μήπως θέλεις να πεις ο βαθμός τους να συμψηφίζεται?

εεμ δε νομιζω να θελει να πει αυτο:P
υγ: την καθοριστικη και μεγαλη διαφορα που την ειδες?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ksiros

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εγω πιστευω περιττα μαθηματα ειναι τα κειμενα η ιστορια και τα θρησκευτικα!! Γιατι δεν μας βοηθανε καπου πιστευω , οπως για καποιους μαθηματικα - φυσικη και για αλλους αρχαια-γλωσσα-εκθεση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Εγω πιστευω περιττα μαθηματα ειναι τα κειμενα η ιστορια και τα θρησκευτικα!! Γιατι δεν μας βοηθανε καπου πιστευω , οπως για καποιους μαθηματικα - φυσικη και για αλλους αρχαια-γλωσσα-εκθεση

Η ιστορία είναι πολύ χρήσιμο μάθημα! Βοηθάει σε πολλά πράγματα, και κυρίως στο να ξέρουμε την ιστορία του τόπου μας, και να μάθουμε να αξιολογούμε τα γεγονότα που συνέβησαν, αυτό είναι το κάτι που κάνει κάποιον μορφωμένο!

Και γενικά δεν ισχυεί αυτό που υποστηρίζεις εσύ και που αναμφίβολα πιστεύουν και άλλοι. Όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά για πολλούς και διάφορους λόγους που οι περισσότεροι δε μπορούν να καταλάβουν. Τα θρησκευτικά δεν είναι περιττό μάθημα, απλά είναι λάθος η όλη προσέγγιση στο θέμα της θρησκείας. Ακόμη, τα κείμενα είναι επίσης πολύ σημαντικά. Οι μαθηματικοί μας μας έλεγαν να διαβάζουμε λογοτεχνία,γιατί βοηθά στην έκφραση. Τώρα αν θεωρείται γενικά περιττή η σωστή έκφραση τι να πω...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ksiros

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Η ιστορία είναι πολύ χρήσιμο μάθημα! Βοηθάει σε πολλά πράγματα, και κυρίως στο να ξέρουμε την ιστορία του τόπου μας, και να μάθουμε να αξιολογούμε τα γεγονότα που συνέβησαν, αυτό είναι το κάτι που κάνει κάποιον μορφωμένο!

Και γενικά δεν ισχυεί αυτό που υποστηρίζεις εσύ και που αναμφίβολα πιστεύουν και άλλοι. Όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά για πολλούς και διάφορους λόγους που οι περισσότεροι δε μπορούν να καταλάβουν. Τα θρησκευτικά δεν είναι περιττό μάθημα, απλά είναι λάθος η όλη προσέγγιση στο θέμα της θρησκείας. Ακόμη, τα κείμενα είναι επίσης πολύ σημαντικά. Οι μαθηματικοί μας μας έλεγαν να διαβάζουμε λογοτεχνία,γιατί βοηθά στην έκφραση. Τώρα αν θεωρείται γενικά περιττή η σωστή έκφραση τι να πω...:(

Για την ιστορια δεν συμφωνω γιατι πιστευω οτι και αν δεν ξεραμε την ιστορια του τοπου μας δεν θα ειμασταν κατι το διαφορετικο...Δηλαδη αμα καποιος με ρωτησει κατι για την ιστορια μου θα ντραπω προς το προσωπο του...Οι περισσοτεροι ναι εγω οχι γιατι πιστευω οτι η ζωη ειναι αλλιως για να ντραπουμε για τετοια πραγματα απο κατι αλλα που θα επρεπε να σκεφτουμε απο την αρχη...Επισης τα θρησκευτικα διδασκονται σε ατομα οχι λιγα που δεν πιστευουν γενικοτερα σε μια ανωτερη δυναμη( δεν λεω οτι ειμαι ενας απο αυτους μην λεγοντας οτι δεν τους "παω") και δεν τους ενδιαφερουν καθολου αλλωστε θα πρεπει να ασχοληθουμε με τις πανελληνιες εξετασεις που πιστευω οτι τα θρησκευτικα δεν ειναι μαθημα για προσοχη σχεδον και για απορριψη εκτος αν καποια ατομα θελουν να ακολουθησουν την θεολογικη σχολη...Αν ρωτησεις τους καθηγητες ολοι θα σου πουν οτι το δικο τους ειναι το καλυτερο μαθημα και το κυριοτερο οπως η θρησκευτικου μου εμενα σημερα..!!

Για τα κειμενα συμφωνω λιγακι αλλα συνεχιζουν να μην μου γεμιζουν το ματι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Για την ιστορια δεν συμφωνω γιατι πιστευω οτι και αν δεν ξεραμε την ιστορια του τοπου μας δεν θα ειμασταν κατι το διαφορετικο...Δηλαδη αμα καποιος με ρωτησει κατι για την ιστορια μου θα ντραπω προς το προσωπο του...Οι περισσοτεροι ναι εγω οχι γιατι πιστευω οτι η ζωη ειναι αλλιως για να ντραπουμε για τετοια πραγματα απο κατι αλλα που θα επρεπε να σκεφτουμε απο την αρχη...Επισης τα θρησκευτικα διδασκονται σε ατομα οχι λιγα που δεν πιστευουν γενικοτερα σε μια ανωτερη δυναμη( δεν λεω οτι ειμαι ενας απο αυτους μην λεγοντας οτι δεν τους "παω") και δεν τους ενδιαφερουν καθολου αλλωστε θα πρεπει να ασχοληθουμε με τις πανελληνιες εξετασεις που πιστευω οτι τα θρησκευτικα δεν ειναι μαθημα για προσοχη σχεδον και για απορριψη εκτος αν καποια ατομα θελουν να ακολουθησουν την θεολογικη σχολη...Αν ρωτησεις τους καθηγητες ολοι θα σου πουν οτι το δικο τους ειναι το καλυτερο μαθημα και το κυριοτερο οπως η θρησκευτικου μου εμενα σημερα..!!

Για τα κειμενα συμφωνω λιγακι αλλα συνεχιζουν να μην μου γεμιζουν το ματι...
Τα θρησκευτικά είναι προαιρετικό μάθημα πλέον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Τα Θρησκευτικά είναι βαρετά..ο καθηγητής μας την περισσότερη ώρα είτε προσπαθεί να ελένξει την φλυαρία ορισμένων, είτε συζητάει για ποδόσφαιρο:mad:...........Ευχαριστώ , δεν θα πάρω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top