Γενικό -  Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 181)
  • Θεωρητική

    Ψήφοι: 59 32.6%
  • Θετική

    Ψήφοι: 83 45.9%
  • Τεχνολογή

    Ψήφοι: 39 21.5%

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εγω παντως ποτε δεν θα θυσιαζα τον σιγουρο βαθμο σε ενα μαθημα για να μην αναπτυξω μια παραπανω ικανοτητα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Μα το θέμα δεν είναι η ικανότητα για μένα.:P Γιατί και το να αποστηθίσεις ικανότητα είναι.Το ζήτημα είναι να τα πας καλά κρίνοντας τις δικές σου ικανότητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ωχου αυτο σου λεω :p
Οτι αν εχεις μονο μαθηματα κατανοησης για τις πανελληνιες, παιρνεις καθαρα ρισκο. Ποτε δεν ξερεις ποτε θα τους κατσει να βαλουν μια σουπερ ντουπερ συνδυαστικη, γι αυτο και ο βαθμος στα μαθηματικα ή τη φυσικη δεν ειναι ΠΟΤΕ σιγουρος. ΑΟΔΕ ομως ειναι. Εχεις διαβασει χ ωρες, παιρνεις τον χ βαθμο. Αυτο λεω, δεν θα θυσιαζα ποτε τη σιγουρια που μου δινει το ΑΟΔΕ για να μπορω να λεω περηφανα "α εγω δεν ειμαι παπαγαλακι" και να εχω ενα non sure μαθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ok συμφωνούμε:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmzk

Δραστήριο μέλος

Ο Dmzk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 451 μηνύματα.
Τεχνολογικη.... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EYA.16

Νεοφερμένος

Η EYA.16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
θετικη!θετικότατη!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

helonitsa

Νεοφερμένος

Η helonitsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
εγω θετικη...σημασια ομωσ εχει να ακολουθησει ο καθενας τη κατευθυνση που εχει τα μαθηματα που του αρεσουν και του ειναι πιο ευκολα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Κάνεις λάθος.Η επιλογή κατεύθυνσης πρέπει να αφορά μόνο τη δουλειά που θέλει να κάνει κάποιος στο μέλλον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ksiros

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Φυσικα και τεχνολογικη δεν μπορω καθολου την χημεια και την βιολογια!! Την χημεια δεν ξερω γιατι και η βιολογια ειναι λιγο δυσκολουτσικη που πρεπει να "παπαγαλισεις"...Τα παω εξαιρετικα με Αλγεβρα-Γεωμετρια-Φυσικη και μου αρεσουν τρελα και τελος θελω να κυνηγισω ΕΜΠ αρα δεν μου παει καμια αλλη κατεύθυνση :xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Martha7

Νεοφερμένος

Η Μάρθα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μάλλον θεωρητική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wta giwta

Νεοφερμένος

Η wta giwta αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
100% θεωρητική!!! Δεν μπορώ καθόλου τα θετικά!...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μελα

Νεοφερμένος

Η Μέλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
εγω τρελενομαι για μαθηματικα αλλα φοβαμαι χημεια.... παντως λενε οτι η θετικη ειναι πιο δυσκολη....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!w@Nn4

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
εγω τρελενομαι για μαθηματικα αλλα φοβαμαι χημεια.... παντως λενε οτι η θετικη ειναι πιο δυσκολη....

Αυτό είναι υποκειμενικό. Ο βαθμός δυσκολίας είναι ανάλογα με το πώς ο καθένας ανταπεξέρχεται στα μαθήματα, με την κατανόηση κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Στη Β πάντως είναι και αντικειμενικά πιο δύσκολη από την τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Όχι, ίσα ίσα. Αν το δούμε αντικειμενικά μιλάμε για δύο μαθητές, Θετικής και Τεχνολογικής αντίστοιχα, οι οποίοι ενδιαφέρονται πλήρως για όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης. Γιατί λοιπόν να είναι η θετική πιο δύσκολη; Έχεις δει το βιβλίο της Τεχνολογίας επικοινωνιών που έχουν στην τεχνολογική; Φρίκη. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Όχι, ίσα ίσα. Αν το δούμε αντικειμενικά μιλάμε για δύο μαθητές, Θετικής και Τεχνολογικής αντίστοιχα, οι οποίοι ενδιαφέρονται πλήρως για όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης. Γιατί λοιπόν να είναι η θετική πιο δύσκολη; Έχεις δει το βιβλίο της Τεχνολογίας επικοινωνιών που έχουν στην τεχνολογική; Φρίκη. :P

Για το δικό μου σχολείο πάντως που μπαίνουν μόνο internet και το μόνο που ξέρουν είναι οι ερωτήσεις στο τέλος του κάθε κεφαλαίου φαίνεται πιο εύκολο:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ε, τότε δε μιλάμε αντικειμενικά.

Τους έβλεπα προχθές που έγραφαν διαγώνισμα να διαβάζουν βιβλία τεχνολογίας δεκαετίας και χάζεψα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ε, τότε δε μιλάμε αντικειμενικά.

Τους έβλεπα προχθές που έγραφαν διαγώνισμα να διαβάζουν βιβλία τεχνολογίας δεκαετίας και χάζεψα. :P

Tότε δεν υπάρχει το αντικειμενικά γιατί όλοι μιλάμε με βάση αυτά που ξέρουμε:P.Μπορεί κάποιος καθηγητής στη χημεία να ζορίζει όπως και κάποιος καθηγητής τεχνολογίας το ίδιο.Ανάλογα τις συνθήκες:D

ΥΓ ότι το βιβλίο της τεχνολογίας και το ίδιο το μάθημα είναι παντελώς άχρηστα δεν χρειάζεται να το πω ε:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ναι τυπικά δεν υπάρχει αντικειμενικότητα. Ούτε ιδανικά αέρια υπάρχουν όμως, αλλά εμείς τα μελετήσαμε για κάνα δίμηνο/τρίμηνο στη Φυσική, σωστά; :P

Αντικειμενικά, αγνοώντας τους μεταβλητούς παράγοντες των καθηγητών και της χρησιμότητας δηλαδή, μπορούμε να πούμε πως όλες οι κατευθύνσεις είναι πανομοιότυπης αν όχι ίδιας δυσκολίας. Στην πραγματικότητα όμως, όπως το σχολίασες εσύ δηλαδή, η αλήθεια είναι πως η Τεχνολογική έχει στην ουσία ένα μάθημα λιγότερο (εξετάζοντας την πλευρά της χρησιμότητας). Λογικό λοιπόν να υπάρχει μια σχετική ''χαλαρότητα''. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ναι τυπικά δεν υπάρχει αντικειμενικότητα. Ούτε ιδανικά αέρια υπάρχουν όμως, αλλά εμείς τα μελετήσαμε για κάνα δίμηνο/τρίμηνο στη Φυσική, σωστά; :P

Αντικειμενικά, αγνοώντας τους μεταβλητούς παράγοντες των καθηγητών και της χρησιμότητας δηλαδή, μπορούμε να πούμε πως όλες οι κατευθύνσεις είναι πανομοιότυπης αν όχι ίδιας δυσκολίας. Στην πραγματικότητα όμως, όπως το σχολίασες εσύ δηλαδή, η αλήθεια είναι πως η Τεχνολογική έχει στην ουσία ένα μάθημα λιγότερο (εξετάζοντας την πλευρά της χρησιμότητας). Λογικό λοιπόν να υπάρχει μια σχετική ''χαλαρότητα''. :P

Ναι και μετά συνεχίσαμε με τα ηλεκτρόνια:mpam:

Kαι στη θεωρητική νομίζω πως συμβαίνει αυτό μόνο που εκεί η φιλοσοφία είναι πιο χρήσιμο μάθημα για του χρόνου.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top