Πληροφορική - βοήθεια σε 3ο και 4ο Θέμα ΑΕΠΠ!

Swthrhs theodokou

Νεοφερμένος

Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
F9934408-D4FE-4AEB-932A-68D78FE8B84E.jpeg
μήπως μπορείς κάποιος να κάνει το 3ο και το 4ο θέμα;; ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ!!!!🙏🏼
 

Swthrhs theodokou

Νεοφερμένος

Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Παιδιά καλημέρα!!! Κάποιος να λύσεις έστω το ένα θέμα από τα δυο κ να το στείλει;;; Πλζ ρε παιδιά🙏🏼🙏🏼🙏🏼
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ιονίου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 2,105 μηνύματα.
Σόρρυ Σωτήρη αλλά εγώ δεν έχω ιδέα
 

Swthrhs theodokou

Νεοφερμένος

Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Εντάξει Σωτήρη μην σπαμάρεις. Αν υπάρχει κάποιος που ξέρει θα τα δει και θα σου απαντήσει.
 

Aporias

Νεοφερμένος

Ο Aporias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Τι ασκήσεις είναι πανελληνίων;
Αν ναι τότε υπάρχουν δεκάδες λύσεις στον ΠαΓκΟσΜιΟ ιΣτΟ
 

Swthrhs theodokou

Νεοφερμένος

Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

Guest 203117

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Β. Το τμήμα προγράμματος αθροίζει την διαγώνιο του πίνακα στην τιμή sum και μηδενίζει τις τιμές που δεν βρίσκονται πάνω σε αυτή.
Άρα έχουμε:
α)
1 0 0 0
0 2 0 0
0 0 3 0
0 0 0 4

β) sum = 1+2+3+4 = 10

Θέμα 3:
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Ο[20], τ, όνομα
  ΛΟΓΙΚΕΣ: Υ[20, 300]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Π[20]
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, j, σύνολο, άρρωστα
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
    σύνολο <- 0
    άρρωστα <- 0
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 300
      ΑΝ Υ[i, j] = ΨΕΥΔΗΣ Η Υ[i, j] = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
        σύνολο <- σύνολο + 1
        ΑΝ Υ[i, j] ΤΟΤΕ
          άρρωστα <- άρρωστα + 1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ "ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ", i, ", ", j
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΑΝ σύνολο > 0 ΤΟΤΕ
      Π[i] <- άρρωστα/σύνολο
    ΑΛΛΙΩΣ
      Π[i] <- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
    ΓΡΑΨΕ Ο[i], " Ποσοστό άρρωστων: ", Π[i]*100, "%"
    ΑΝ Π[i] = 0 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Δεν υπάρχει κρούσμα της νόσου"
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π[i] < 0.3 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Πρέπει να κληθεί ανώτερο κλιμάκιο υγείας"
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π[i] > 0.5 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Το ορνιθοτροφείο πρέπει να κλείσει άμεσα"
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ Π[i - 1] < Π[i] ΤΟΤΕ
        Π[i - 1] <- Π[i - 1] + Π[i]
        Π[i] <- Π[i - 1] - Π[i]
        Π[i - 1] <- Π[i - 1] - Π[i]
        τ <- Ο[i - 1]
        Ο[i - 1] <- Ο[i]
        Ο[i] <- τ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ "Υψηλότερα ποσοστά:"
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΡΑΨΕ Ο[i]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ "Δώσε όνομα ορνιθοτροφείου:"
  ΔΙΑΒΑΣΕ όνομα
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
    ΑΝ Ο[i] = όνομα ΤΟΤΕ
      ΑΝ Π[i] = 0 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ "Υγιές"
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ "Άρρωστο"
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Θέμα 4:
Code:
Αλγόριθμος Ερωτήσεις
Για i από 1 μέχρι 30
  Εμφάνισε "Δώσε το όνομα του μαθητή ", i, ":"
  Διάβασε όνομα
  Ο[i] ← όνομα
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 30
  Εμφάνισε Ο[i], " δώσε τις απαντήσεις σου:"
  Για j από 1 μέχρι 20
    Αρχή_επανάληψης
      Εμφάνισε "Απάντηση ερώτηση ", j, "(Σ ή Λ):"
      Διάβασε απάντηση
      Αν απάντηση ≠ "Σ" και απάντηση ≠ "Λ" τότε
        Εμφάνισε "Μη έγκυρη απάντηση! Ξαναπροσπάθησε!"
      Τέλος_αν
    Μέχρις_ότου απάντηση = "Σ" ή απάντηση = "Λ"
    Α[i, j] ← απάντηση
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 20
  Εμφάνισε "Δώσε την σωστή απάντηση της ερώτησης ", i, "(Σ ή Λ):"
  Διάβασε απάντηση
  Γ[i] ← απάντηση
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 30
  Δ[i] ← -40
  Για j από 1 μέχρι 20
    Αν Α[i, j] = Γ[j] τότε
      Δ[i] ← Δ[i] + 3
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

ΜΟ ← 0
Για i από 1 μέχρι 30
  ΜΟ ← ΜΟ + Δ[i]/30
Τέλος_επανάληψης

Εμφάνισε "Μέσος όρος: ", ΜΟ

κοντινότερος ← Δ[1]
Για i από 2 μέχρι 30
  Αν Α_Τ(Δ[i] - ΜΟ) < Α_Τ(κοντινότερος - ΜΟ) τότε
    κοντινότερος ← Δ[i]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Εμφάνισε "Ο μαθητής/μαθητές πιο κοντά στον ΜΟ είναι ο/οι:"
Για i από 1 μέχρι 30
  Αν Δ[i] = κοντινότερος τότε
    Εμφάνισε Ο[i]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

άριστοι ← 0
Για i από 1 μέχρι 30
  Αν Δ[i] = 20 τότε
    άριστοι ← άριστοι + 1
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Αν άριστοι > 0 τότε
  Εμφάνισε άριστοι, " μαθητές δεν απάντησαν λάθος καμία ερώτηση!"
αλλιώς
  Εμφάνισε "Κανένας μαθήτης δεν είχε μόνο σωστές απαντήσεις"
Τέλος_αν

εκτίμηση ← Αληθής
Για i από 2 μέχρι 20
  Για j από 20 μέχρι i με_βήμα -1
    Αν Δ[i - 1] < Δ[i] τότε
      Δ[i - 1] ← Δ[i - 1] + Δ[i]
      Δ[i] ← Δ[i - 1] - Δ[i]
      Δ[i - 1] ← Δ[i - 1] - Δ[i]
      τ ← Ο[i - 1]
      Ο[i - 1] ← Ο[i]
      Ο[i] ← τ
      εκτίμηση ← Ψευδής
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Αν εκτίμηση τότε
  Εμφάνισε "Ο καθηγητής έκανε σωστή εκτίμηση!"
αλλιώς
  Εμφάνισε "Ο καθηγητής έκανε λάθος εκτίμηση"
Τέλος_αν

Τέλος

Btw δύσκολο θέμα για Νοέμβρη, μου κάνει εντύπωση που σας το έβαλε(εκτός αν το βρήκες μόνος σου ή μπήκε σε κάποιον ΟΕΦΕ)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,670 μηνύματα.
Αυτό το θρεντ μου θύμισε άγρια τον Γκούντα (για όσους είναι από εδώ πάνω).

ΘΑΘ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΕΙΜΑΙ ΕΓΧΕΙΡΙΘΜΕΝΟΘ ΚΑΡΔΙΑΚΟΘ, ΘΑΘ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΡΔΙΑΚΟΘ.
 

Swthrhs theodokou

Νεοφερμένος

Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Β. Το τμήμα προγράμματος αθροίζει την διαγώνιο του πίνακα στην τιμή sum και μηδενίζει τις τιμές που δεν βρίσκονται πάνω σε αυτή.
Άρα έχουμε:
α)
1 0 0 0
0 2 0 0
0 0 3 0
0 0 0 4

β) sum = 1+2+3+4 = 10

Θέμα 3:
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Ο[20], τ, όνομα
  ΛΟΓΙΚΕΣ: Υ[20, 300]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Π[20]
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, j, σύνολο, άρρωστα
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
    σύνολο <- 0
    άρρωστα <- 0
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 300
      ΑΝ Υ[i, j] = ΨΕΥΔΗΣ Η Υ[i, j] = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
        σύνολο <- σύνολο + 1
        ΑΝ Υ[i, j] ΤΟΤΕ
          άρρωστα <- άρρωστα + 1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ "ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ", i, ", ", j
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΑΝ σύνολο > 0 ΤΟΤΕ
      Π[i] <- άρρωστα/σύνολο
    ΑΛΛΙΩΣ
      Π[i] <- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
    ΓΡΑΨΕ Ο[i], " Ποσοστό άρρωστων: ", Π[i]*100, "%"
    ΑΝ Π[i] = 0 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Δεν υπάρχει κρούσμα της νόσου"
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π[i] < 0.3 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Πρέπει να κληθεί ανώτερο κλιμάκιο υγείας"
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π[i] > 0.5 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Το ορνιθοτροφείο πρέπει να κλείσει άμεσα"
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ Π[i - 1] < Π[i] ΤΟΤΕ
        Π[i - 1] <- Π[i - 1] + Π[i]
        Π[i] <- Π[i - 1] - Π[i]
        Π[i - 1] <- Π[i - 1] - Π[i]
        τ <- Ο[i - 1]
        Ο[i - 1] <- Ο[i]
        Ο[i] <- τ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ "Υψηλότερα ποσοστά:"
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΡΑΨΕ Ο[i]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ "Δώσε όνομα ορνιθοτροφείου:"
  ΔΙΑΒΑΣΕ όνομα
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
    ΑΝ Ο[i] = όνομα ΤΟΤΕ
      ΑΝ Π[i] = 0 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ "Υγιές"
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ "Άρρωστο"
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Θέμα 4:
Code:
Αλγόριθμος Ερωτήσεις
Για i από 1 μέχρι 30
  Εμφάνισε "Δώσε το όνομα του μαθητή ", i, ":"
  Διάβασε όνομα
  Ο[i] ← όνομα
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 30
  Εμφάνισε Ο[i], " δώσε τις απαντήσεις σου:"
  Για j από 1 μέχρι 20
    Αρχή_επανάληψης
      Εμφάνισε "Απάντηση ερώτηση ", j, "(Σ ή Λ):"
      Διάβασε απάντηση
      Αν απάντηση ≠ "Σ" και απάντηση ≠ "Λ" τότε
        Εμφάνισε "Μη έγκυρη απάντηση! Ξαναπροσπάθησε!"
      Τέλος_αν
    Μέχρις_ότου απάντηση = "Σ" ή απάντηση = "Λ"
    Α[i, j] ← απάντηση
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 20
  Εμφάνισε "Δώσε την σωστή απάντηση της ερώτησης ", i, "(Σ ή Λ):"
  Διάβασε απάντηση
  Γ[i] ← απάντηση
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 30
  Δ[i] ← -40
  Για j από 1 μέχρι 20
    Αν Α[i, j] = Γ[j] τότε
      Δ[i] ← Δ[i] + 3
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

ΜΟ ← 0
Για i από 1 μέχρι 30
  ΜΟ ← ΜΟ + Δ[i]/30
Τέλος_επανάληψης

Εμφάνισε "Μέσος όρος: ", ΜΟ

κοντινότερος ← Δ[1]
Για i από 2 μέχρι 30
  Αν Α_Τ(Δ[i] - ΜΟ) < Α_Τ(κοντινότερος - ΜΟ) τότε
    κοντινότερος ← Δ[i]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Εμφάνισε "Ο μαθητής/μαθητές πιο κοντά στον ΜΟ είναι ο/οι:"
Για i από 1 μέχρι 30
  Αν Δ[i] = κοντινότερος τότε
    Εμφάνισε Ο[i]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

άριστοι ← 0
Για i από 1 μέχρι 30
  Αν Δ[i] = 20 τότε
    άριστοι ← άριστοι + 1
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Αν άριστοι > 0 τότε
  Εμφάνισε άριστοι, " μαθητές δεν απάντησαν λάθος καμία ερώτηση!"
αλλιώς
  Εμφάνισε "Κανένας μαθήτης δεν είχε μόνο σωστές απαντήσεις"
Τέλος_αν

εκτίμηση ← Αληθής
Για i από 2 μέχρι 20
  Για j από 20 μέχρι i με_βήμα -1
    Αν Δ[i - 1] < Δ[i] τότε
      Δ[i - 1] ← Δ[i - 1] + Δ[i]
      Δ[i] ← Δ[i - 1] - Δ[i]
      Δ[i - 1] ← Δ[i - 1] - Δ[i]
      τ ← Ο[i - 1]
      Ο[i - 1] ← Ο[i]
      Ο[i] ← τ
      εκτίμηση ← Ψευδής
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Αν εκτίμηση τότε
  Εμφάνισε "Ο καθηγητής έκανε σωστή εκτίμηση!"
αλλιώς
  Εμφάνισε "Ο καθηγητής έκανε λάθος εκτίμηση"
Τέλος_αν

Τέλος

Btw δύσκολο θέμα για Νοέμβρη, μου κάνει εντύπωση που σας το έβαλε(εκτός αν το βρήκες μόνος σου ή μπήκε σε κάποιον ΟΕΦΕ)
Ότι και να πω είναι λίγο… Ευχαριστώ παρά πολυυυυυυυυυ🙏🏼 όχι η καθηγήτρια μου τα έβαλε
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Swthrhs theodokou

Νεοφερμένος

Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
IMG_6044.jpeg

Μήπως μπορεί κάποιος να την κάνει και να την στειλειιι;;;;;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 203117

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μήπως μπορεί κάποιος να την κάνει και να την στειλειιι;;;;;
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΣΚΟΠΩΛΕΙΟ
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
  ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ = 100
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Τ[ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ], CD, απάντηση
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΑΤ[ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ], ποσό
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, θέση, προσφορά
  ΛΟΓΙΚΕΣ: βρέθηκε
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ "--ΑΡΧΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ CD--"
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    ΓΡΑΨΕ "Δώσε τίτλο του CD ", i, ":"
    ΔΙΑΒΑΣΕ Τ[i]
    ΓΡΑΨΕ "Δώσε αρχική τιμή του CD ", i, ":"
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΤ[i]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ "--ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ CD--"
  ΓΡΑΨΕ

  προσφορά <- 0
  ποσό <- 0
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ "Ποιο CD θες να αγοράσεις?"
    ΔΙΑΒΑΣΕ CD

    βρέθηκε <- ΨΕΥΔΗΣ
    i <- 0
    ΟΣΟ i < ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ βρέθηκε ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      i <- i + 1
      ΑΝ Τ[i] = CD ΤΟΤΕ
        βρέθηκε <- ΑΛΗΘΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

    ΓΡΑΨΕ
    ΑΝ βρέθηκε ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ "Το CD υπάρχει σε προσφορά!"
      ΓΡΑΨΕ "Η τιμή του μετά την έκπτωση είναι: ", ΑΤ[i]/2
      προσφορά <- προσφορά + 1
      ποσό <- ποσό + ΑΤ[i]/2
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ "Το CD δεν υπάρχει σε προσφορά!"
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΓΡΑΨΕ
    ΓΡΑΨΕ "Θες να ψάξεις κάποιον άλλον τίτλο?"
    ΔΙΑΒΑΣΕ απάντηση
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απάντηση <> "Ναι"

  ΓΡΑΨΕ
  ΓΡΑΨΕ προσφορά, " CD's βρέθηκαν σε προσφορά!"
  ΓΡΑΨΕ "Ποσό πληρωμής: ", ποσό
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
Top