Πιστεύετε ότι τα θέματα πανελληνίων 2016+ έχουν καλυτερεύσει ή ήταν καλύτερα με 6+ μαθήματα

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Το ρωτάω ως υποψήφιος παννεληνιων να ακουσω μια γνώμη από τους πιο παλιους
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στο τέλος ήθελα να πω μαθήματα απλά δεν μου φτασε*
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Ο τίτλος απλά θα μπορούσε να είναι....
<<Σύγκριση θεμάτων πανελληνίων>> ή <<Θέματα πανελληνίων τότε και τώρα>>.


1682080622524.png
 

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Όντως μαν θα ήθελα βέβαια να ακούσω και την γνώμη σου
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Λογικά, όσο μειώνονται τα μαθήματα και όσο περνούν τα χρόνια, τα θέματα σφίγγουν.

1682083897854.png
 

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εγώ ρώτησα απλά εσύ γιατί με ειρωνευεσαι? Ούτε είπα ότι σφιγγουν ούτε τίποτα μια γνώμη ζήτησα και κοίτα κοψε τις ειρωνείες σε μικρότερο μιλάς
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Δεν ειρωνεύτηκα. Σφίγγουν σημαίνει δυσκολεύουν. Και είμαι μικρότερος (30) από σένα (33).

1682085719873.png
 

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
ΧΑΧ νταξει μ αρεσε η ατάκα με συγχωρείς νόμιζα με ειρωνευοσουν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Απλά επικρατεί η άποψη ότι άλλοι λένε είναι πιο εύκολα άλλοι λένε πιο δύσκολα κλπ και είμαι σε φάση τι ισχύει τελικα
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Εμεις το 2000 ειχαμε δωσει 14 μαθηματα πανελλαδικα β και γ λυκειου.Περυσι που ξαναεδωσα να περασω και σε αλλο πανεπιστημιο τα 4 μου φανηκαν πιο ευκολα απο τα 14.
 

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ωραίος Μαν έπιασες περισσότερα από τοτε?(Αν επιτρέπεται)
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Τωρα εβγαλα περισσοτερα ναι,διοτι ειχα απλετο χρονο για να διαβασω 3 μαθηματα.Η εκθεση οταν εισαι μεγαλυτερος σου ειναι ευκολοτερη.Θυμαμαι οτι τοτε (2000) ενα καλο τει ειχε 17.000 μορια!
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 10,299 μηνύματα.
Δεν έχω προσωπική άποψη για τα παλιά θέματα, αλλά μου έχει μείνει στο μυαλό κάτι που έλεγαν οι περισσότεροι καθηγητές μου, αν όχι όλοι, "μπορεί τότε να είχανε περισσότερα μαθήματα, αλλά δεν έπρεπε να τα ξέρουν εις βάθος όπως σήμερα".
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Το να δινεις 14 μαθηματα απο μαιου μεχρι ιουλιο πιστεψε με οτι και να ζηταγανε,το μυαλο ηταν πουρες συν οτι σε οποια κατευθυνση κ να ησουν μπορουσες να δηλωσεις σε οποιο πεδιο ηθελες συν οτι τα πεδια ηταν 5!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,698 μηνύματα.
Δεν έχω προσωπική άποψη για τα παλιά θέματα, αλλά μου έχει μείνει στο μυαλό κάτι που έλεγαν οι περισσότεροι καθηγητές μου, αν όχι όλοι, "μπορεί τότε να είχανε περισσότερα μαθήματα, αλλά δεν έπρεπε να τα ξέρουν εις βάθος όπως σήμερα".
Η ύλη των πανελληνίων σήμερα δεν μπαίνει σε κανένα ουσιαστικό βάθος και ορισμένα πράγματα αυτών που διδάσκονται είναι επιστημονικά ανακριβή ή ακόμα και λανθασμένα . Ταυτόχρονα ένας πολύ μεγάλος όγκος μαθητών παπαγαλίζει και μαθαίνει μηχανικά να λύνει συγκεκριμένα σετ ασκήσεων χωρίς να δίνεται έμφαση στην κριτική σκέψη . Η δική μου γνώμη έχοντας δει παλιότερα θέματα είναι οτι υπήρχε μικρότερη δυσκολία μεν ανά μάθημα , χωρίς αυτό να σημαίνει καθόλου όμως οτι είχαν λιγότερη ουσία και αξία απο τα σημερινά . Ίσα ίσα προσέφεραν πιο σφαιρική εικόνα των πραγμάτων με αρκετή σαφήνεια και ακρίβεια και με μεγαλύτερο εύρος στην ύλη , και επομένως παρείχαν μια επιστημονικά πληρέστερη μόρφωση και καλλιέργεια των μαθητών . Σαφώς λοιπόν η ποιότητα των αποφοίτων λυκείου σε γνωστικό υπόβαθρο υποβαθμίζεται όσο περνάνε τα χρόνια αλλά και τα θέματα ακρετές φορές είναι ανούσια , περίεργα και εξυπηρετούν τις ανάγκες ενός διαγωνισμού παρά την προετοιμασία κάποιου για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο .
 
Τελευταία επεξεργασία:

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γενικά θα συμφωνήσουμε πως στην Ελλάδα η εκπαίδευση και η λογική δεν πάνε μαζί αντί να μας διδάσκουν την ζωή και το πως να αγωνιζόμαστε πως να μαστε άνθρωποι το μόνο που τους νοιάζει είναι το πόσα παιδιά να στείλουμε φροντιστήρια και πόσο μεγάλη ύλη να βγάλουμε Γενικά πιο πολυ προχωράει η τεχνολογία πάρα η εκπαίδευση και να πεις πως να περνούσες και να χες σιγουρο μέλλον τίποτα όλα αμφιβολα και μετά αναρωτιομαστε γιατί φύγανε 500 000 τα λέω μπας και καταλάβει κανείς στην γενιά μας ότι δεν θέλουν να έχουμε μελλον δεν θέλουν να ξέρουμε τα δικαιώματα μας ούτε εμείς να είμαστε κυρίαρχοι του εαυτού μας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν λεω καλή είναι η γνώμη αλλά όταν την διδάσκεις με τόσο ηλιθιο τρόπο και ανούσιο και γίνεται αγκαρια και όχι γνωση σιγα και μην σε νοιάζει η γνώση γενικά η χώρα μας μαστίζεται από παράνοια και έλλειψη λογικής και το πιο κακο είναι Αντί να το καταλάβουν όλοι κάθονται και συνεχιζουν το ίδιο βιολί και δεν αλλάζει κάτι ... ως ένα παιδί 17 χρονων γνωρίζοντας την κατάσταση ελπίζω οι νέες γενιές να επαναστατησουν και να φτιάξουμε μέλλον για τα παιδιά μας και όχι να παραδώσουμε μια χώρα διαλυμένη όπως παρέδωσαν κι πιο παλιές
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Δεν υπαρχει σοβαρη εκπαιδευση στην Ελλαδα.Το να αλλαζει καθε 2-3 χρονια το συστημα εισαγωγης αυτοματα δεν δινει ισες ευκαιριες για ολους διοτι τα παιδια που μπηκαν η δεν μπηκαν με ενα συστημα θα μπορουσανε να μπουνε με το αλλο συστημα.Υπαρχουν τμηματα και σχολες που δεν θα επρεπε να υπαρχουν και οι σχολες δεχονται παραπανω ατομα απο οσα μπορουν να εκπαιδευσουν.Δεν συζηταω για το οτι αν δεν εχεις λεφτα για φροντιστηρια δεν ειναι και ευκολο να περασεις σε ενα ΑΕΙ.Επισης ακομα να καταλαβουμε οτι το οτι μια σχολη εχει βαση 10 η 11 δεν την κανει κακια σχολη για πολλους λογους οπως ενα ειναι οτι ναι μεν ο τελευταιος μπηκε με 11 αλλα υπαρχει και πρωτος οπου μπηκε με 15.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,162 μηνύματα.
Στη φυσική όπου έχω λύσει περίπου τα θέματα 15 - 20 τελευταίων ετών μόνο τα Β έχουν δυσκολέψει, τα υπόλοιπα πάνω κάτω στο ίδιο μοτίβο κυμαίνονται
 

petrosln

Νεοφερμένος

Ο petrosln αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Φίλε μου πραγματικά έχεις δίκιο γενικά εν έτη 2023 ακόμη και να περάσεις στην σχολή που θες πάλι δεν ξέρεις αν θα έχεις επαγγελματική αποκατάσταση δεν ξέρω αλλά ειλικρινά αν ειμασταν οργανωμένο κράτος θα έπρεπε να ορίσει η κάθε σχολή τα δικά της κριτήρια και να υπάρχει σχολείο και όχι φροντιστήριο και γενικά η παιδεία να εκσυγχρονιστει όχι νσ διδάσκουν τις ίδιες μαλακιες ποΥ δεν ενδιαφέρουν κανέναν αλλά εται είμαστε στην Ελλάδα στην μαλακια πρώτοι στην εξέλιξη τελευταίο...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν γνωρίζω για την Φυσική φίλος προσωπικά γιατί είμαι σε άλλη κατευθηνση
 
Top