Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Οπως λεει και η Pennyy ομως, σε ολη την Ελλαδα οι περισσοτεροι καθηγητες βαζουν 20! Πως ειναι δυνατον να λενε πως δε βαζουν?? Αδικιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
αυτοσ δεν πηγαινε καλα.κ φαντασου οτι αρχαια εβαλαν 20αρια σε 2 παδια.κ ιστορια τιποτα κ οταν πηγε ο παρερασ μου να του μιλησει του λεει οτι κ καλα δεν μπορω να βαλω 20 γιατι ναιι διαβαζει πολυ αλλα λεει δεν ξερω αν θα αδεξει μεχρι το τελος κ θα χαθει το κυρος μου αν δεν γραψει καλα.οταν πιγα να παρω να το βαθμο προσβασησ δεν ηταν καν εκει για να του πω 2 λογακια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Στην ταξη αυτη πιστευω οτι αν ο μαθητης σου δειχνει πως μπορει να γραψει ενα 18, εσυ βαλ'του 20. Ειναι λιγο απιθανο να χασεις τη σχολη σου απο αυτα τα μορια, αλλα αυτα τα λιγα ειναι που θα κρινουν αν η πολη θα ειναι η ΑΘηνα, η Θεσσαλονικη, η Πατρα, η Κωλοπετινιτσα κλπ. Γιατι μια φιλη μου περνουσε πολιτικος μηχανικος θεσσαλονικη και επειδη ειχε προφορικα 19 και στα δυο τετραμηνα στη χημεια, πηγε εγραψε 20 και την εχασε για πολυ λιγα μορια τη Θεσσαλονικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Θεωρητικη πηγαινεις δηλαδη.. Πως τα πηγες? Που θελεις να περασεις ?? ..Παντως κι εμενα με το ΑΟΔΕ βλακειες ειπε η καθηγητρια.Οτι -και καλα- με ενθαρρυνει να διαβασω με το 19. Και δεν ηταν εκει οταν βγηκαν οι βαθμοι,οπως κι ο δικος σου καθηγητης.. Τους χρωσταμε 2 λογακια!! Σε σενα τουλαχιστον ο καθηγητης δεν εβαλε 20αρια..Η καθηγητρια μου εβαλε σε συμμαθητη μου..Και την αντεμειψε με γραπτα στις πανελληνιες...16!!

Ναι χανεις την πολη συνηθως..Πολλα παιδια ισως και την σχολη ομως.. Αν ειναι για λιγα μορια,ισως πεσουν οι βασεις.. Κι εγω εχασα το ΗΜΜΥ της Θεσσαλονικης για το 19 των καθηγητων και περναω Πατρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
ναι θεωρητικη.ψυχολογια θελω ειμαι 207 πανω απο την περσινη βαση κ εχω απειρο αγχος γιατι η δευτερη επιλογη μου δεν μου αρεσει.κ δεν δηλωσα επαρχια για οικονομικουσ λογουσ.βλακεσ ειναι.δεν επρεπε να μετρανε οι βαθμοι του σχολειου ειναι μεγαλη βλακια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Καλη επιτυχια σου ευχομαι..! Βλακειες σιγουρα, αλλα ας ηταν μονο αυτο το ελαττωμα της ελληνικης εκπαιδευσης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
κ σενα.να μην ανεβουν μονο οι βασεις,τιποτα αλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Ευχαριστω.. Αν τα καταφερω ισως παρω κι εγω μετεγγραφη για Αθηνα παντως.. Ακομα και να ανεβουν οι βασεις,με 207 μορια παραπανω νομιζω δεν εχεις προβλημα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Εννοείται ότι όλοι πρέπει να πάρουν 20! Δεν γίνεται διαφορετικά εξάλλου. Και εξηγούμαι:
Όπως είναι το σύστημα όχι μόνο οι πανελλήνιες δεν έχουν αποδεσμευτεί από το Λύκειο αλλά ίσα ίσα ο βαθμός των πανελληνίων μετράει για το απολυτήριό σου, οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν θέλουν δεν θέλουν κάποια κατεύθυνση και να δώσουν πανελλήνιες είτε τους ενδιαφέρει να σπουδάσουν είτε όχι! τι θα κάνουν όμως οι μαθητές όπου θα γράψουν στο τέλος 0,0001? Πως θα πάρουν απολυτήριο αυτοί; Το σκέφτηκε κανείς αυτό; ή μήπως η κυρία Διαμαντοπούλου αποκλείει τέτοια φαινόμενα γιατί έχει σπουδάσει στα καλύτερα Κολλέγια του εξωτερικού και νομίζει ότι παντού έτσι είναι;

Και για να αντικρούσω το επιχείρημα που ειπώθηκε παραπάνω, ότι αφού γίνεται προσαρμογή του προφορικού στο γραπτό τι το κουράζουμε και τι νόημα έχει να συζητάμε, απαντάω ότι πολύ σωστά τα λές αλλά η προσαρμογή ισχύει μόνο για τον βαθμό πρόσβασης και όχι για το απολυτήριο. Τι θα απογίνουν οι μαθητές του 0,00001? Εκτός αν είσαστε σε σχολεία όπου δεν έχετε τέτοια φαινόμενα οπότε ναι εκεί μπορείς να βάλεις στον καθένα ότι αξίζει. Αλλά συνήθως δεν είναι αυτή η μέση κατάσταση.

Δυστυχώς έτσι είναι το σύστημα και αναγκαζόμαστε να βάζουμε 20αρια κυρίως στους μαθητές του 0,0000... Οπότε βάζω και στους μέτριους και στους άριστους. Θα ήταν αδικία αλλιώς. Ούτε εμένα μαρέσει αλλά μόνο έτσι μπορώ να σώσω την κατάσταση.. Τι να κάνουμε . Αυτό είναι το σύστημα αλλά κανείς δεν κάνει κάτι να το αλλάξει. Ποτέ δεν το είδα σαν αίτημα στις καταλήψεις την αποδέσμευση του Λυκείου από τις πανελλήνιες... παρά μόνο να κάνουμε κατάληψη να χάσουμε μάθημα για να έχουμε πιο πολύ χρόνο για τα φροντιστήρια.. Τέλος πάντων αυτό είναι μια άλλη κουβέντα..

To καλύτερο σύστημα είναι το εξής:
1. οι κατευθύνσεις να μην είναι υποχρεωτικές και όποιος δεν ενδιαφέρεται για πανελλήνιες και σπουδές να κάνει μόνο μαθήματα γενικής παιδείας με πολλά μαθήματα επιλογής του ενδιαφέροντός του. Δεν καταλαβαίνω την λογική μαθητής που δεν ενδιαφέρεται για σπουδές να πρέπει να κάνει 5 ώρες μαθηματικά κατεύθυνσης στην Γ Λυκείου και να ακούει πράγματα που του είναι αδιάφορα. Δεν θα ήταν καλύτερα αυτός ο μαθητής να είχε την δυνατότητα να επιλέξει 4 ξένες γλώσσες; ποιό κερδισμένος δεν θα έβγαινε;

2. Όλα τα μαθήματα να δίνονται σε ενδοσχολικό επίπεδο και με πολύ μέτριο επίπεδο δυσκολίας. Ο βαθμός αυτός θα καθορίζει τον βαθμό απολυτηρίου. Όσοι ενδιαφέρονται για πανελλήνιες, αφού πάρουν το απολυτήριό τους θα δίνουν πανελλήνιες αμέσως μετά το τέλος των ενδοσχολικών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι:
- Ας πούμε ότι ένας μαθητής σε όλη τη χρονιά αδιαφορεί εντελώς σε ένα μάθημα (π.χ. βιολογία γενικής). Δεν συμμετέχει, την κοπανάει πολλές φορές, στα διαγωνίσματα γράφει γύρω στο 10-12. Ο καθηγητής χαριστικά του βάζει προφορικό 16.
- Ο μαθητής στο τέλος μόνος του και με ιδαίτερο διαβάζει και τελικά γράφει 18. Λόγω του 16 προφορικά, το 18 γίνεται 17,4, χάνει μόρια και δεν πετυχαίνει για λίγο τη σχολή που θέλει. Παντού βρίζει τον καθηγητή ότι τον αδίκησε και τον χαντάκωσε και ότι θα του κάψει το αυτοκίνητο.
- Έχει δίκιο αυτός ο μαθητής ή όχι?
Άδικο θα έχει. Αφού κάνεις ιδιαίτερα και τα ξέρεις, γιατί δεν προσέχεις και στο μάθημα; Αιώνια απορία.
εγω στην 3η λυκειου ημουν το μονο ατομο στο τμημα που δεν ειχε παρει 20αρια. Το πιο τραγικο ηταν που ενω εγραφα 15 με 20 στα περισσοτερα μαθηματα (εκτος των μαθηματικων, που εκει δεν εγραφα πανω απο 10), μου εβαζαν βαθμους απο 12 ως 18. Μονο στην γυμναστικη ειχα 20 :/: Οι φιλες μου που εγραφαν πολλες φορες πολυ πιο χαλια απο μενα κατεληγαν με 20 σε ολα τα μαθηματα. Στα περισσοτερα μαθηματα στις πανελλαδικες εγραψα παραπανω απο οτι ειχα στους βαθμους του τριμηνου. Αυτη η κατασταση με τους βαθμους μου συνεβαινε απο το γυμνασιο. Οσο και αν διαβαζα δεν μου εβαζαν ποτε καλους βαθμους, τα 18, 19, 20 τα εβλεπα με το τηλεσκοπιο. Ξερεις πως οσο και να διαβασεις δεν προκειται να αλλαξει κατι, οποτε απο ενα σημειο και μετα δεν ενδιαφερεσαι για τιποτα. Ποιος εχει δικιο στη δικη μου περιπτωση;
Ένα γραπτό δεν είναι ικανό για να βάλουμε σε κάποιον ένα βαθμό. Το γραπτό δε λέει από μόνο του κάτι, είναι απλά ένας αριθιμός. Μπορεί να είμαι τυχερός και να έπεσαν αυτά που διάβασα, μπορεί να είχα άγχος και να μην έγραψα. Χίλια μπορεί. Η συνολική εικόνα μετράει. Και ναι, υπάρχουν ιδιότροποι καθηγητές. Πχ αρχαία γ γυμνασίου είχα 16 (το μεγαλύτερο) και α' λυκείου 19. Δεν τα έμαθα σε ένα καλοκαίρι απλά κάποιοι είναι ιδιότροποι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
.........
Δυστυχώς έτσι είναι το σύστημα και αναγκαζόμαστε να βάζουμε 20αρια κυρίως στους μαθητές του 0,0000... Οπότε βάζω και στους μέτριους και στους άριστους. Θα ήταν αδικία αλλιώς.
......
Ένα κομμάτι από το blog μου που αφορούσε ένα παραπλήσιο θέμα:
Μετά ακούς τους καθηγητές να διαμαρτύρονται για τον πανικό που επικρατεί μέσα στην τάξη. Μα, φυσικό δεν είναι; Αν ο μαθητής ξέρει πως θα πάρει έναν άριστο βαθμό με μηδαμινή προσπάθεια γιατί να μην το εκμεταλλευτεί έτσι ώστε να περάσει ευχάριστα μέσα στη τάξη, να κάνει το κέφι του και να ξεφύγει από τη μονοτονία και τη ρουτίνα του διαβάσματος και των φροντιστηρίων;

Ας μην παραπονιούνται λοιπόν οι καθηγητές για το χάος που επικρατεί στις σχολικές αίθουσες και κυρίως στη Γʼ λυκείου. Αν το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να δώσει ικανά κίνητρα που να εγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών αυτή η κατάσταση θα συνεχιστεί, και γιατί να μη συνεχιστεί άλλωστε;
Φαντάζομαι όλοι θα θέλαμε να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και εδώ.
Ισχύει αυτό; Το έχετε συναντήσει ως εκπαιδευτικός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ceres Victoria

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ceres Victoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,934 μηνύματα.
Άδικο θα έχει. Αφού κάνεις ιδιαίτερα και τα ξέρεις, γιατί δεν προσέχεις και στο μάθημα; Αιώνια απορία.

Ένα γραπτό δεν είναι ικανό για να βάλουμε σε κάποιον ένα βαθμό. Το γραπτό δε λέει από μόνο του κάτι, είναι απλά ένας αριθιμός. Μπορεί να είμαι τυχερός και να έπεσαν αυτά που διάβασα, μπορεί να είχα άγχος και να μην έγραψα. Χίλια μπορεί. Η συνολική εικόνα μετράει. Και ναι, υπάρχουν ιδιότροποι καθηγητές. Πχ αρχαία γ γυμνασίου είχα 16 (το μεγαλύτερο) και α' λυκείου 19. Δεν τα έμαθα σε ένα καλοκαίρι απλά κάποιοι είναι ιδιότροποι.

ημουν απο τα πιο ησυχα ατομα στο τμημα μου, συμμετειχα στο μαθημα οσο μπορουσα και εκανα παντα τις εργασιες μου. Δεν εκανα ποτε σκονακια και ποτε δεν αντεγραψα. Καποιοι αλλοι συμμαθητες μου με αρκετες αποβολες, που εκαναν παντα φασαρια στη ταξη, που εσκιζαν τα βιβλια που περισσευαν και τα εκαναν μπαλακια και τα πετουσαν στην ταξη, που δεν συμμετειχαν στο μαθημα, που εγραφαν χαλια, επαιρναν 20 σε ΟΛΑ τα μαθηματα. Αν λοιπον αυτοι οι κυριοι καθηγητες θελουν να βαζουν 20, τοτε να βαζουν σε ολους τους μαθητες και οχι να κανουν διακρισεις. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα να επαιρνε ο καθενας τον βαθμο που του αξιζε. Το "λαθος" μου ηταν που οι γονεις μου δεν ειχαν γνωριμιες με τους καθηγητες, οπως τα υπολοιπα παιδια της ταξης.

Ακομα και να ειναι οπως τα λες, δεν γινεται παντα να εισαι κ*λοφαρδος και να γραφεις καλα, επι 6 χρονια για την ακριβεια. Στη περιπτωση μου απο την 1η γυμνασιου ως την 3η λυκειου ειχα αυτο το προβλημα. Εγραφα 19, επαιρνα 15. Επισης ειναι υποχρεωση του καθηγητη να ενθαρρυνει τα παιδια να συμμετεχουν στο μαθημα. Καποια ατομα ειναι πιο συνεσταλμενα απο καποια αλλα, αλλοι δεν αρεσκονται να σηκωνουν το χερι τους ψηλα για να απαντησουν, παρολο που γνωριζουν την σωστη απαντηση. Αλλωστε δεν ειναι λογος η μη συμμετοχη για να σου κατεβαζουν(!) τον βαθμο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
ημουν απο τα πιο ησυχα ατομα στο τμημα μου, συμμετειχα στο μαθημα οσο μπορουσα και εκανα παντα τις εργασιες μου. Δεν εκανα ποτε σκονακια και ποτε δεν αντεγραψα. Καποιοι αλλοι συμμαθητες μου με αρκετες αποβολες, που εκαναν παντα φασαρια στη ταξη, που εσκιζαν τα βιβλια που περισσευαν και τα εκαναν μπαλακια και τα πετουσαν στην ταξη, που δεν συμμετειχαν στο μαθημα, που εγραφαν χαλια, επαιρναν 20 σε ΟΛΑ τα μαθηματα. Αν λοιπον αυτοι οι κυριοι καθηγητες θελουν να βαζουν 20, τοτε να βαζουν σε ολους τους μαθητες και οχι να κανουν διακρισεις. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα να επαιρνε ο καθενας τον βαθμο που του αξιζε. Το "λαθος" μου ηταν που οι γονεις μου δεν ειχαν γνωριμιες με τους καθηγητες, οπως τα υπολοιπα παιδια της ταξης.

Ακομα και να ειναι οπως τα λες, δεν γινεται παντα να εισαι κ*λοφαρδος και να γραφεις καλα, επι 6 χρονια για την ακριβεια. Στη περιπτωση μου απο την 1η γυμνασιου ως την 3η λυκειου ειχα αυτο το προβλημα. Εγραφα 19, επαιρνα 15. Επισης ειναι υποχρεωση του καθηγητη να ενθαρρυνει τα παιδια να συμμετεχουν στο μαθημα. Καποια ατομα ειναι πιο συνεσταλμενα απο καποια αλλα, αλλοι δεν αρεσκονται να σηκωνουν το χερι τους ψηλα για να απαντησουν, παρολο που γνωριζουν την σωστη απαντηση. Αλλωστε δεν ειναι λογος η μη συμμετοχη για να σου κατεβαζουν(!) τον βαθμο!
Πως γινεται μαθητες με την συμπεροφορα που περιεγραψες να παιρνουν 20 σε ολα τα μαθηματα οπως ειπες?Πρωτη φορα την ακουω αυτη την περιπτωση..Συμφωνω στο οτι ο καθενας πρεπει να παιρνει οποιο βαθμο του αξιζει,τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο..Οι γονεις ολων των υπολοιπων παιδιων της ταξης σου ειχαν επαφες με τους καθηγητες?Στο λυκειο μου μονο 10 γονεις το εκαναν αυτο και τους κραζαμε ολα τα υπολοιπα παιδια..:P Γιατι δεν γινεται να γραφεις καλα(19-20) επι 6 χρονια?Νταξει καποια παιδια ειναι ηπιων τονων αλλα αν δεν συμμετεχεις με καποιο τροπο στην ταξη πως θα δειξεις στον καθηγητη οτι εισαι διαβασμενος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
1. δεν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρουν 20

2. Τους έχω πει ότι αν προσέχουν στο μάθημα και δεν κάνουν φασαρία θα πάρουν όλοι 20.

Οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες περι έλλειψης κινήτρων!!

Έτσι έχουμε και λέμε:
Μέσος όρος προφορικών: 20
Γραπτά πανελληνίων: 0
Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10

ίσα να περάσει δηλαδή. Τι να κάνουμε. Αφού το σύστημα είναι έτσι, έχεις να διαλέξεις ανάμεσα από δύο δρόμους: ή ο μαθητής να μην πάρει ποτέ στην ζωή του απολυτήριο ή να του βάλεις 20άρια και να τον βοηθήσεις να πάρει απολυτήριο με ένα 10....

αυτή είναι η κατάσταση... δυστυχώς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
εμενα μου φενεται αδικο να μετρανε οι βαθμοι του σχολειου.ασ πουμε υπαρχουν τα ιδιωτικα που δινουν θεματα κτλ κ εμας μασ τσακισαν.να εισαι εκει,να προσεχεις,να γραφεισ 20 να κανεισ εργασιεσ παδα,να εισαι διαβασμενοσ τελια παντα κ να περνεισ 19 ?γιατι δηλαδη ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
1. δεν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρουν 20

2. Τους έχω πει ότι αν προσέχουν στο μάθημα και δεν κάνουν φασαρία θα πάρουν όλοι 20.

Οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες περι έλλειψης κινήτρων!!

Έτσι έχουμε και λέμε:
Μέσος όρος προφορικών: 20
Γραπτά πανελληνίων: 0
Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10

ίσα να περάσει δηλαδή. Τι να κάνουμε. Αφού το σύστημα είναι έτσι, έχεις να διαλέξεις ανάμεσα από δύο δρόμους: ή ο μαθητής να μην πάρει ποτέ στην ζωή του απολυτήριο ή να του βάλεις 20άρια και να τον βοηθήσεις να πάρει απολυτήριο με ένα 10....

αυτή είναι η κατάσταση... δυστυχώς...
Ισως μερικοι να μην αξιζουν να παρουν απολυτηριο παντως....Προσωπικα εχω βαρεθει να βλεπω μαθητες που επρεπε να μεινουν και στις 3 ταξεις του Λυκειου να παιρνουν 17αρια και 18αρια ωστε να περασουν την ταξη...Αλλα απο την αλλη και να μεινουν δεν ξερω κατα ποσο θα τους κανει καλο, ισως και το αντιθετο μαλιστα:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ceres Victoria

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ceres Victoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,934 μηνύματα.
Πως γινεται μαθητες με την συμπεροφορα που περιεγραψες να παιρνουν 20 σε ολα τα μαθηματα οπως ειπες?Πρωτη φορα την ακουω αυτη την περιπτωση..Συμφωνω στο οτι ο καθενας πρεπει να παιρνει οποιο βαθμο του αξιζει,τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο..Οι γονεις ολων των υπολοιπων παιδιων της ταξης σου ειχαν επαφες με τους καθηγητες?Στο λυκειο μου μονο 10 γονεις το εκαναν αυτο και τους κραζαμε ολα τα υπολοιπα παιδια..:P Γιατι δεν γινεται να γραφεις καλα(19-20) επι 6 χρονια?Νταξει καποια παιδια ειναι ηπιων τονων αλλα αν δεν συμμετεχεις με καποιο τροπο στην ταξη πως θα δειξεις στον καθηγητη οτι εισαι διαβασμενος?

κοιτα, στις αρχες συμμετειχα παρα πολυ, αλλα οταν βλεπεις πως δεν υπαρχει ανταποκριση απο την πλευρα των καθηγητων, αισθανεσαι υποτιμητικα και δεν εχεις καμια απολυτως διαθεση για συμμετοχη και διαβασμα. Στο λυκειο συμμετειχα ολοενα και λιγοτερο, αλλα συμμετειχα, μετρια θα λεγα, και οταν με ρωτουσαν ξεκαρφωτα, απαντουσα. Διαφωνω καθετα στο να παιρνουν ολοι 20, αλλα επισης διαφωνω και στο να παιρνει καποιος μικροτερο βαθμο απο αυτον που πραγματικα του αξιζει. Αλλωστε οπως προειπα, η συμμετοχη ανεβαζει τον βαθμο, δεν τον κατεβαζει. Ασχετα αν εμενα μου τον κατεβαζαν. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι το οτι στις πανελλαδικες, και στην 2α και στην 3η λυκειου, ειχα γραψει σχεδον σε ολα τα μαθηματα περισσοτερο απο οτι ειχα στον ελεγχο.

1. δεν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρουν 20

2. Τους έχω πει ότι αν προσέχουν στο μάθημα και δεν κάνουν φασαρία θα πάρουν όλοι 20.

Οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες περι έλλειψης κινήτρων!!

Έτσι έχουμε και λέμε:
Μέσος όρος προφορικών: 20
Γραπτά πανελληνίων: 0
Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10

ίσα να περάσει δηλαδή. Τι να κάνουμε. Αφού το σύστημα είναι έτσι, έχεις να διαλέξεις ανάμεσα από δύο δρόμους: ή ο μαθητής να μην πάρει ποτέ στην ζωή του απολυτήριο ή να του βάλεις 20άρια και να τον βοηθήσεις να πάρει απολυτήριο με ένα 10....

αυτή είναι η κατάσταση... δυστυχώς...

προσωπικα αυτη τη λογικη την βρισκω εντελως λαθος. Οι μαθητες πηγαινουν σχολειο για να αποκτησουν μια x μορφωση. Το να τους κανεις την χαρη και να τους περνας κακο τους κανεις παρα καλο. Πως αυτα τα παιδια, που ουσιαστικα δεν εχουν αποκομησει απολυτως τιποτα απο το λυκειο, θα βγουν στην κοινωνια; Πως θα αντιμετωπισουν την ζωη;
Το σωστο ειναι ο καθενας να παιρνει αυτο που αξιζει. Να ξερει που βρισκεται και ο μαθητης. Το να βαζεις συνεχεια 20, απο το γυμνασιο ακομα, δεν βοηθας τον μαθητη να αξιολογησει που χρειαζεται βελτιωση, να εξερευνησει την σωστη κατευθυνση που θα παρει, να διαβασει με μεγαλυτερη ορεξη και να προσπαθησει πιο σκληρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
προσωπικα αυτη τη λογικη την βρισκω εντελως λαθος.
Μα είναι λάθος το ίδιο το σύστημα όταν για να πάρει απολυτήριο κάποιος πρέπει ντε και καλά να δώσει πανελλήνιες. Άρα και η λογική είναι λάθος αφού προσπαθεί να αντικρούσει ένα λάθος σύστημα!

Το να βαζεις συνεχεια 20, απο το γυμνασιο ακομα, δεν βοηθας τον μαθητη να αξιολογησει που χρειαζεται βελτιωση, να εξερευνησει την σωστη κατευθυνση που θα παρει, να διαβασει με μεγαλυτερη ορεξη και να προσπαθησει πιο σκληρα.
Το θέμα αναφέρεται αποκλειστικά στην Γ Λυκείου. Στις υπόλοιπες τάξεις που κάνω το 9άρι και το 8άρι πάει σύννεφο!

Απλά μαθηματικά είναι :
Μέσος όρος προφορικών βαθμών: 20
Γραπτά πανελλαδικά: 0
----------------------------------------
Τελικός βαθμός (για απολυτήριο): 10
Τι το κακό υπάρχει στην λογική μου; 10 θα του καταχωρηθεί στο τέλος.. όχι 20

Ισως μερικοι να μην αξιζουν να παρουν απολυτηριο παντως....
Συγνώμη αλλά διαφωνώ 100%. Κάποιος μπορεί να μην τα παίρνει τα μαθηματικά αλλά να είναι άριστος κάπου αλλού. Γιατί να του στερήσεις το απολυτήριο Λυκείου όταν χωρίς αυτό δεν θα μπορεί να δουλέψει πουθενά; Επειδή το σύστημα είναι λάθος και θεωρεί ότι όλοι πρέπει να ακολουθήσουν κάποια κατεύθυνση και όλοι πρέπει να δώσουν πανελλήνιες, θα την πληρώσει ο μαθητής; Ε όχι εγώ δεν το επιτρέπω αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Θα βάζατε 20 στο μαθητή που θα γράψει 0????????? Εγώ έγραψα 19.5 και είχα 19 στα τρίμηνα! ΑΔΙΚΙΑ! Κι αυτό γίνεται παντού στην Ελλάδα.. Αν κάποιος γράψει 0.0001 σε όλα τα μαθήματα , φυσικά και δεν αξίζει το απολυτήριο..Και να μην το πάρει αφού δεν το αξίζει.Έχει χάσει την αξία του ως χαρτί αφού ακόμα και μαθητές που δεν ξέρουν να γράφουν το όνομά τους, το παίρνουν με ευκολία..Τους το δίνουν μάλλον..Ποιο το νόημα να έχουν απολυτηριο οταν ουσιαστικά αυτο δε σημαινει τίποτα?? ..Κι έτσι θα λειτουργούν κι όταν βγουν στην κοινωνία αυτά τα παιδιά.Θα έχουν μάθει από το σχολείο πως μπορούν να αποκτήσουν αυτό που θέλουν χωρίς προσπάθεια..Και μια ζωή θα εξαρτώνται από την ελεημοσύνη που θα τους δείξει ο ΑΛΛΟΣ..Γιατί από τον εαυτό τους δεν έχουν να περιμένουν τίποτα.Στο κάτω κάτω δε τους ανάγκασε κανείς να πάρουν απολυτήριο.Επιλογή τους είναι,κι αφού πήραν την απόφαση να προσπαθήσουν και να το αποκτήσουν. Και δε φτάνει αυτό αλλά στο τέλος δουλεύουν και τους επιμελείς μαθητές που ενώ προσπαθούν και διαβάζουν, στο τέλος καταφέρνουν το ιδιο αποτέλεσμα μ' αυτους,το απολυτήριο.. Αλλα και παραπονιούνται στους καθηγητές που τους αφήνουν στην ίδια ταξη λόγω απουσιών -η κοπάνα είναι καθημερινό φαινόμενο- ή και λόγω βαθμού.. Τα ''αγαθά κοποις κτώνται'' κι έτσι πρέπει να λειτουργούμε ολοι προκειμένου να βελτιωθει η κοινωνία μας.. Γιατί πλέον όλοι περιμένουμε κάποιον άλλο να μας βοηθήσει..Χωρίς προσπάθεια όμως δε γίνεται τίποτα..Δεν είπαμε να γίνουμε όλοι επιστήμονες..Αν δε θες να διαβάσεις,μην το κάνεις..Θα βρεις το δρόμο σου κι έτσι..Αρκεί να μην είσαι τεμπέλης και να τα βγαζεις πέρα με τις δικές σου δυνάμεις..Ο καθένας να παίρνει ό,τι του αξίζει..Γιατί διαφορετικά είναι σαν να σου λένε, μην προσπαθείς ρε..Αφού και χωρίς προσπαθεια,θα πετύχεις το ίδιο...Δεν είναι ότι η νέα γενιά είναι σκληρη..Κάθε αλλο..Απλά έχουμε απηυδήσει πλέον απο την αναξιοκρατία που επικρατεί και ο καλύτερος τρόπος για να αλλάξει το συστημα,είναι αλλαγή στα θεμέλια του..Στην παιδεία δηλάδη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
@ killbill,
Ποια θεωρείτε πως είναι η ηθική ικανοποίηση ενός καθηγητή που βάζει σε όλους 20 ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του; :hmm:
Για παράδειγμα, δική μου ηθική ικανοποίηση, όταν ήμουν μαθήτρια, ήταν όταν οι κόποι μου ανταμείβονταν.
Έτσι, εικάζω πως η ηθική ικανοποίηση των καθηγητών έρχεται όταν το λειτούργημά τους "πιάσει τόπο" που λέμε.

Επίσης, το λύκειο δεν εντάσσεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση οπότε αν δεν θέλει να διαβάσει δεν πάει.

Και κάτι ακόμα γιατί με έχουν καλύψει τα παιδιά, ο μαθητής που θα γράψει 0 σημαίνει ότι δε διάβασε καθόλου, δε νιώθετε πως σας εκθέτει;

Αν δεν μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτικός να εμφυσήσει στους μαθητές κάποιες αξίες δεν είναι σωστός εκπαιδευτικός.

Τέλος, εκεί που σχολιάσατε το λάθος εκπαιδευτικό σύστημα, δεν αναφέρει πουθενά αυτό το λάθος σύστημα ότι όλοι οι μαθητές θα παίρνουν 20! Αν δε μας αρέσει κάτι προσπαθούμε να το αλλάξουμε και όχι να το χειροτερέψουμε! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top