Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Που θες να περασεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
ψυχολογια,ειμαι 207 μορια πανω.περσι επεσαν ολα τα τμηματα της,ελπιζω να μπω.εσυ ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Ποιος την επιβαλλει αυτην την ελαστικοτητα?:confused: Εστω οτι τα σχολεια ηταν αξιοκρατικα..Και παλι θα επρεπε να υπηρχε αυτη η ελαστικοτητα?:worry:
Οχι.Το θεμα ειναι ομως οτι δεν υπαρχει αξιοκρατια.Αν ολοι επαιρναν αυτο που τους αξιζε τοτε ας μην ηταν οι καθηγητες καθολου ελαστικοι.


Ξαναλεω ομως οτι για μενα το ιδανικο θα ηταν να μην μετρανε καθολου οι βαθμοι του σχολειου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχαλης Κα

Νεοφερμένος

Ο Μιχαλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Ενας καθηγητης φετος μας ελεγε οτι αν διαβαζαμε οτι μας ελεγαν οι καθηγητες στο σχολειο και αν προσεχαμε οπως προσεχουμε στα φροντιστηρια τοτε δεν θα χρειαζοταν να πηγαινουμε φροντιστηρια!Θα ηταν εφικτο να γραψουμε και πανω απο 19000 μορια στις πανελληνιες!Θυμαμαι οταν μας τα ελεγε αυτα γινοταν χαμος στην ταξη!! :P
καταλαβαινω απολυτα γιατι γελουσαν,λυπαμαι που το λεω αλλα το σχολειο απο μονο του δεν σε προετοιμαζει επαρκως για τη διαδικασια των πανελλαδικων.οι μαθητες σε καθε τμημα ειναι αρκετοι και ο καθηγητης δεν εχει οσες ωρες χρειαζεται(για να μην αναφερω τις ασκοπες ωρες που τρωμε στη γενικη) αλλα ενδεχομενως ουτε και τον απαιτουμενο ζηλο για να προσφερει στους μαθητες τα εφοδια που χρειαζονται.στις πανελλαδικες εβγαλα 18300,δεν ξερω ποσο θα εβγαζα αν δεν πηγαινα φροντιστηριο,αλλα πιστευω πολυ λιγοτερα,ποσο μαλλον 19000,μαλλον αυτος ο καθηγητης δεν θελει να αποδεχτει το γεγονος οτι το σχολειο δεν σε βοηθα αρκετα,γιατι ειναι προφανες οτι υπαρχει προβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχαλης Κα

Νεοφερμένος

Ο Μιχαλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
παιδια εγω εγραψα πανελληνιεσ 19,2 κ ειχα 19 στο τετραμηνο,ενω του εγραφα 20 στα τετραμηνα κ εχασα μορια απο την βλακια του.δεν βαζουν δικαια βαθμουσ.εδω κειμενα γενικη παιδια μου εβαλε 19 ενω παλι ειχα γραψει 20
δεν τους εβρισες που σε εφαγαν τζαμπα μορια;;;;;;; μια καθηγητρια στο σχολειο μου ειπε μεσα στη χρονια πως υπηρξαν μερικοι μαθητες στα οσα χρονια διδασκει που την εξεπληξαν ευχαριστα στις πανελλαδικες,δηλαδη τους ειχε βαλει πολυ μικροτερο βαθμο απο αυτο που εγραψαν,το ερωτημα ειναι την πνιγεις οταν σου το λεει η οχι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chainsaw

Νεοφερμένος

Ο chainsaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σητεία (Λασιθίου). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
καταλαβαινω απολυτα γιατι γελουσαν,λυπαμαι που το λεω αλλα το σχολειο απο μονο του δεν σε προετοιμαζει επαρκως για τη διαδικασια των πανελλαδικων.οι μαθητες σε καθε τμημα ειναι αρκετοι και ο καθηγητης δεν εχει οσες ωρες χρειαζεται(για να μην αναφερω τις ασκοπες ωρες που τρωμε στη γενικη) αλλα ενδεχομενως ουτε και τον απαιτουμενο ζηλο για να προσφερει στους μαθητες τα εφοδια που χρειαζονται.στις πανελλαδικες εβγαλα 18300,δεν ξερω ποσο θα εβγαζα αν δεν πηγαινα φροντιστηριο,αλλα πιστευω πολυ λιγοτερα,ποσο μαλλον 19000,μαλλον αυτος ο καθηγητης δεν θελει να αποδεχτει το γεγονος οτι το σχολειο δεν σε βοηθα αρκετα,γιατι ειναι προφανες οτι υπαρχει προβλημα.
Σκεψου ομως οτι αν δεν υπηρχαν φροντιστηρια το 90% των των μαθητων θα ηταν στο ιδιο επιπεδο(εστω λιγο χαμηλοτερα απο οτι με την εξωτερικη βοηθεια) και ετσι θα αλλαζε ολο το συστημα των βασεων.Οι ιατρικες πχ. θα πηγαιναν στα 17.000 μορια.Φυσικα απο την σκοπια της "καθαρης" γνωσης δεν τιθεται ζητημα.
Στο φροντιστηριο δεν παιρνεις καλυτερες γνωσεις απλα επιδιδεσαι σε ενα αγωνα δρομου ωστε να παπαγαλισεις 5-10 λυσεις ασκησεων και να τις γραψεις στις εξετασεις.

Στο ολο ζητημα ομμως παιζουν δυστυχως ρολο και διαφοροι πολιτικοι λογοι που "αποτρεπουν" τους αρμοδιους απο το να αναλαβουν τις ευθυνες τους.Οπως πχ. τι θα γινει με ολους αυτους τους καθηγητες που απασχολουνται στα φροντιστηρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Το θέμα για το που θα δουλέψουν οι πτυχιούχοι θετικών επιστημών αν δεν υπήρχε η "βιομηχανία" της μέσης εκπαίδευσης και η μάχη για μια θέση στην μέση εκπαίδευση, είναι συνέπεια της πολιτικής που ακολουθείται στην αποβιομηχανοποίηση της χώρας μας. Η Ελλάδα αν είχε σοβαρές βιομηχανίες φαρμάκων, τροφίμων, τεχνολογίας, τουρισμού, ...κτλ για έναν επιστήμονα θετικών επιστημών (π.χ. φυσικό, μαθηματικό,...) ο κλάδος της εκπαίδευσης θα ήταν μια τελευταία λύση εργασιακής απασχόλησης πριν την ανεργία. Αλλά σκεφτείτε, τότε πόσοι τέτοιοι επιστήμονες θα επέλεγαν την μέση εκπαίδευση ως επάγγελμα; Ήθελα να ξέρω γιατί ανήκουμε στην Ε.Ε; Γιατί θέλουμε να λεγόμαστε Ευρωπαίοι πολίτες, όταν δεν έχουμε ούτε τις μισές επαγγελματικές επιλογές από έναν Ευρωπαίο συμπολίτη μας, μιας άλλης ανεπτυγμένης χώρας (π.χ. Νορβηγίας);

Οπότε το όλο θέμα, είναι τόσο πολύπλοκο...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

banis

Νεοφερμένος

Ο manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
τωρα μου ηρθε στο μυαλο μια καθηγητρια μου.....δουλευε σε κατι φαρμακοβιομηχανιες,και συγκεκριμενα λανσαρε μετρητες σακχαρου σε γιατρους και νοσοκομεια,εξευτελιστικοτατη δουλεια να παρακαλα τον καθενα...ωσπου γεννησε ενα παιδι,και οι εταιριες την εστελναν συνεχως εκτος εδρας....παγια τακτικη που ακολουθουν οι εταιριες για να τους αναγκασουν σε παραιτηση και να γλιτωσουν και την ''τερατωδη αποζημιωση''...και κατεληξε στην ενισχυτικη να κανει μαθημα(βιολογια) και αν θα πληρωθει,και ποτε,και σιγα μην διοριστει και ποτε της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xdf21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xdf21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Παντως ισχυει οτι σε καποια σχολεια οι καθηγητες ειναι πιο αυστηροι ενω σε αλλα αρκετα ελαστικοι. Οι σχολικοι βαθμοι επηρεαζουν τα μορια επομενως ειναι σιγουρα αδικια.
Τουλαχιστον θα επρεπε να υπηρχε ενας αντικειμενικος τροπος βαθμολογησης στα εξαμηνα για ολους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
ψυχολογια,ειμαι 207 μορια πανω.περσι επεσαν ολα τα τμηματα της,ελπιζω να μπω.εσυ ?
Ρε το συζητας?Εχεις περασει ηδη,μην τρελαινεσαι!!Φαρμακευτικη ή Ιατρικη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Αν ολοι επαιρναν αυτο που τους αξιζε τοτε ας μην ηταν οι καθηγητες καθολου ελαστικοι.
Ξαναλεω ομως οτι για μενα το ιδανικο θα ηταν να μην μετρανε καθολου οι βαθμοι του σχολειου....
Οκ..Συμφωνουμε και στα 2..;)

Σκεψου ομως οτι αν δεν υπηρχαν φροντιστηρια το 90% των των μαθητων θα ηταν στο ιδιο επιπεδο(εστω λιγο χαμηλοτερα απο οτι με την εξωτερικη βοηθεια) και ετσι θα αλλαζε ολο το συστημα των βασεων.
Γιατι χωρις τα φροντιστηρια το 90% των μαθητων θα ηταν στο ιδιο επιπεδο?Σκεψου στο δημοτικο και στο γυμνασιο που τα παιδια δεν κανουν φροντιστηρια οπως κανουν στο λυκειο..Υπαρχουν ολες οι κατηγοριες μαθητων..Χωρις τα φροντιστηρια ισως επεφτε λιγο το επιπεδο αλλα αυτο θα τους επιρεαζε ολους και ετσι θα "ισοφαριζαμε"..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
δεν τους εβρισες που σε εφαγαν τζαμπα μορια;;;;;;; μια καθηγητρια στο σχολειο μου ειπε μεσα στη χρονια πως υπηρξαν μερικοι μαθητες στα οσα χρονια διδασκει που την εξεπληξαν ευχαριστα στις πανελλαδικες,δηλαδη τους ειχε βαλει πολυ μικροτερο βαθμο απο αυτο που εγραψαν,το ερωτημα ειναι την πνιγεις οταν σου το λεει η οχι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δηλαδή θεωρείς ότι οι καθηγητές θα πρέπει να βάζουν -αν όχι 20- κάποιες μονάδες παραπάνω στους μαθητές τους ανεξάρτητα από τη συμμετοχή τους μέσα στην τάξη; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι:
- Ας πούμε ότι ένας μαθητής σε όλη τη χρονιά αδιαφορεί εντελώς σε ένα μάθημα (π.χ. βιολογία γενικής). Δεν συμμετέχει, την κοπανάει πολλές φορές, στα διαγωνίσματα γράφει γύρω στο 10-12. Ο καθηγητής χαριστικά του βάζει προφορικό 16.
- Ο μαθητής στο τέλος μόνος του και με ιδαίτερο διαβάζει και τελικά γράφει 18. Λόγω του 16 προφορικά, το 18 γίνεται 17,4, χάνει μόρια και δεν πετυχαίνει για λίγο τη σχολή που θέλει. Παντού βρίζει τον καθηγητή ότι τον αδίκησε και τον χαντάκωσε και ότι θα του κάψει το αυτοκίνητο.
- Έχει δίκιο αυτός ο μαθητής ή όχι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ceres Victoria

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ceres Victoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,934 μηνύματα.
εγω στην 3η λυκειου ημουν το μονο ατομο στο τμημα που δεν ειχε παρει 20αρια. Το πιο τραγικο ηταν που ενω εγραφα 15 με 20 στα περισσοτερα μαθηματα (εκτος των μαθηματικων, που εκει δεν εγραφα πανω απο 10), μου εβαζαν βαθμους απο 12 ως 18. Μονο στην γυμναστικη ειχα 20 :/: Οι φιλες μου που εγραφαν πολλες φορες πολυ πιο χαλια απο μενα κατεληγαν με 20 σε ολα τα μαθηματα. Στα περισσοτερα μαθηματα στις πανελλαδικες εγραψα παραπανω απο οτι ειχα στους βαθμους του τριμηνου. Αυτη η κατασταση με τους βαθμους μου συνεβαινε απο το γυμνασιο. Οσο και αν διαβαζα δεν μου εβαζαν ποτε καλους βαθμους, τα 18, 19, 20 τα εβλεπα με το τηλεσκοπιο. Ξερεις πως οσο και να διαβασεις δεν προκειται να αλλαξει κατι, οποτε απο ενα σημειο και μετα δεν ενδιαφερεσαι για τιποτα. Ποιος εχει δικιο στη δικη μου περιπτωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
εμμ δεν παει καθολου με συμμετοχη ημουν αριστη μαθητρια κ σου λεω οτι εγραφα 100 κ δεν με ειχε πιασει ποτε χωρις εργασια.απλα ελεγε οτι δεν βαζει 20
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Υπαρχουν κομπλεξικοι καθηγητες..Εγραψα 19.5 στα μαθηματικα κατευθυνσης και ο καθηγητης μου ειχε βαλει 19. ΑΟΔΕ εγραψα 20 και ο καθηγητης μου ειχε βαλει 19.Στα γραπτα και στην ταξη εδινα την καλυτερη εικονα,αλλα...Τι να παω να τους πω τωρα?? Εχασα μορια που θα μου στοιχισουν τουλαχιστον την πολη που ηθελα...Και η βλακεια ειναι οτι σε μαθητες που ηταν παντα του 12 και πραγματι εγραψαν 12 στις πανελληνιες, οι ιδιοι καθηγητες εβαλαν 16αρια..Κολλημα παντα να βοηθουν τους μετριους μαθητες και ποτε τους καλους..Τουλαχιστον ετσι γινεται στο δικο μας σχολειο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
ισχυει.κ τι παει να πει δεν βαζω 20 οταν σε ολα τα αλλα σχολεια βαζουν ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
- Ας πούμε ότι ένας μαθητής σε όλη τη χρονιά αδιαφορεί εντελώς σε ένα μάθημα (π.χ. βιολογία γενικής). Δεν συμμετέχει, την κοπανάει πολλές φορές, στα διαγωνίσματα γράφει γύρω στο 10-12. Ο καθηγητής χαριστικά του βάζει προφορικό 16.
- Ο μαθητής στο τέλος μόνος του και με ιδαίτερο διαβάζει και τελικά γράφει 18. Λόγω του 16 προφορικά, το 18 γίνεται 17,4, χάνει μόρια και δεν πετυχαίνει για λίγο τη σχολή που θέλει. Παντού βρίζει τον καθηγητή ότι τον αδίκησε και τον χαντάκωσε και ότι θα του κάψει το αυτοκίνητο.
- Έχει δίκιο αυτός ο μαθητής ή όχι?
(Θα πω τη γνώμη μου, αφού δεν το κάνει κανένας άλλος)
Ο μαθητής έχει άδικο 100%. Ο καθηγητής δεν μπορούσε να είναι και προφήτης. Και πάλι πολύ του έβαλε για την επίδοση του στην τάξη. Αν θέλουμε τον καλό βαθμό από το σχολείο πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι.

Υ.Γ. Μην απαντήσετε να μην μετράει ο προφορικός. Αυτό είναι άλλο θέμα. Μιλάμε για ότι ισχύει σήμερα.​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι:
- Ας πούμε ότι ένας μαθητής σε όλη τη χρονιά αδιαφορεί εντελώς σε ένα μάθημα (π.χ. βιολογία γενικής). Δεν συμμετέχει, την κοπανάει πολλές φορές, στα διαγωνίσματα γράφει γύρω στο 10-12. Ο καθηγητής χαριστικά του βάζει προφορικό 16.
- Ο μαθητής στο τέλος μόνος του και με ιδαίτερο διαβάζει και τελικά γράφει 18. Λόγω του 16 προφορικά, το 18 γίνεται 17,4, χάνει μόρια και δεν πετυχαίνει για λίγο τη σχολή που θέλει. Παντού βρίζει τον καθηγητή ότι τον αδίκησε και τον χαντάκωσε και ότι θα του κάψει το αυτοκίνητο.
- Έχει δίκιο αυτός ο μαθητής ή όχι?
Φυσικα κι εχει αδικο.Δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα περι βαθμολογιας οταν ο μαθητης ειναι αδιαφορος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Υπαρχουν κομπλεξικοι καθηγητες..Εγραψα 19.5 στα μαθηματικα κατευθυνσης και ο καθηγητης μου ειχε βαλει 19. ΑΟΔΕ εγραψα 20 και ο καθηγητης μου ειχε βαλει 19.Στα γραπτα και στην ταξη εδινα την καλυτερη εικονα,αλλα...Τι να παω να τους πω τωρα?? Εχασα μορια που θα μου στοιχισουν τουλαχιστον την πολη που ηθελα...Και η βλακεια ειναι οτι σε μαθητες που ηταν παντα του 12 και πραγματι εγραψαν 12 στις πανελληνιες, οι ιδιοι καθηγητες εβαλαν 16αρια..Κολλημα παντα να βοηθουν τους μετριους μαθητες και ποτε τους καλους..Τουλαχιστον ετσι γινεται στο δικο μας σχολειο..
Και σε μας ηταν 1-2 τετοιοι καθηγητες οπου 2 παιδια ειχαν γραψει διαγωνισμα 19.5 και 19.7 και γενικα ηταν αριστοι μαθητες αλλα στα τετραμηνα κανεις δεν τους εβαλε 20...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top