Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

evelin19

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η evelin19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 170 μηνύματα.
αν δεν βαλουν 20 στην γ λυκειου ποτε θα βαλουν....εμεις στο σχολεια μας απο οκτωμβριο το ειχαμε συμφωνισει ολοι 20...........ειχα βγαλει 18.5 απο 11.4 που ειχα β λυκειου καλο εε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......

εδω αλλα κι αλλα κανουν και δεν εκτιθενται, θα εκτεθουν γι αυτο;;; :s
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Καλύτερα να μην μετρούσε καθόλου ο προφορικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Καλα, και ενας αριστα προετοιμασμενος μαθητης μπορει να γραψει 3 γιατι μπορει να παθει κατι την ωρα που γραφει. Λεμε τωρα, extreme παραδειγμα... Θελω να πω οτι ο προφορικος δεν νομιζω να αποτελει "προβλεψη" του τι θα γραψεις. Νομιζω οτι με κριτηριο την προσπαθεια που κανεις βαθμολογεισαι (υποτιθεται).
-----------------------------------------
Καλύτερα να μην μετρούσε καθόλου ο προφορικός.
Ω ναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
αν δεν βαλουν 20 στην γ λυκειου ποτε θα βαλουν....εμεις στο σχολεια μας απο οκτωμβριο το ειχαμε συμφωνισει ολοι 20...........ειχα βγαλει 18.5 απο 11.4 που ειχα β λυκειου καλο εε???


Ε..δεν αξίζουν όλοι για 20.....Στην κατεύθυνση μου από τα 65 παιδιά, εγώ και άλλα 10 πήραμε 20...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
δεν θεωρω πως ειναι σωστο να παιρνουν ολοι οι μαθητες 20..τοτε θα χανοταν τελειως η συμβολη του σχολειου..απλα θα πηγαιναμε εκει για χαβαλε ,αφου θα ξεραμε οτι εχουμε εξασφαλισει το 20 και μετα θα γκρινιαζαμε για το εκπαιδευτικο συστημα, λεγοντας πως οι καθηγητες δεν κανουν καλα την δουλεια τους αψηφωντας την δικη μας αδιαφορια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
δεν θεωρω πως ειναι σωστο να παιρνουν ολοι οι μαθητες 20..τοτε θα χανοταν τελειως η συμβολη του σχολειου..απλα θα πηγαιναμε εκει για χαβαλε ,αφου θα ξεραμε οτι εχουμε εξασφαλισει το 20 και μετα θα γκρινιαζαμε για το εκπαιδευτικο συστημα, λεγοντας πως οι καθηγητες δεν κανουν καλα την δουλεια τους αψηφωντας την δικη μας αδιαφορια...

Εχμ για χαβαλέ δεν πήγαίναμε σχολείο; :fss:




Anyway, θεωρώ πως το σχολείο - ειδικά η γ' λυκείου - μου σπαταλούσε 7 ώρες από την ζωή μου και με κούραζε μιας και την πρώτη χρονιά που έδινα είχα πολύ αργά μάθημα στο φροντιστήριο. Οπότε θεωρώ σε μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν τίποτε όπως αρχαία , βιολογία, ιστορία κτλ κτλ έπρεπε να βάζουν πάνω από 16, μιας και πανελλήνιες δίναμε σιγά μην διαβάζαμε γενικής.
Στην κατεύθηνση μπορούν να κλιμακώνονται οι βαθμοί ανάλογα την συμμετοχή και όχι από ένα διαγώνισμα που γράφαμε όλην την χρονιά -.-'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
τις ωρες τις κατευθυνσης τουλαχιστον πηγαινες για χαβαλε?
δεν νομιζω...αυτη η επιπλεον ασκηση που θα λυσεις με τον καθηγητη του σχολειου θα ειναι προς οφελος σου....αλλιως να πηγαινουμε σχολειο μεχρι την β' λυκειου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
τις ωρες τις κατευθυνσης τουλαχιστον πηγαινες για χαβαλε?
δεν νομιζω...αυτη η επιπλεον ασκηση που θα λυσεις με τον καθηγητη του σχολειου θα ειναι προς οφελος σου....αλλιως να πηγαινουμε σχολειο μεχρι την β' λυκειου...


Λοιπόν την ώρα τον μαθηματικών μας έκανε διάλεξη περί του Παναθηναικού ο καθηγητής. Την ώρα της Φυσικής μας υπαγόρευε από το βιβλίο την θεωρία και λύναμε ασκήσεις από το βιβλίο που είχαν γίνει ήδη στο φροντιστήριο. Στην ώρα του αεππ γινόταν πανικός στην τάξη και όσοι θέλαν να προσέξουν ήταν κάπως δύσκολο . Μόνο την ώρα του Αοδε κάναμε μάθημα νομίζω.

Οπότε ναι πήγαινα για χαβαλέ τις ώρες τις κατεύθυνσης. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Λοιπόν την ώρα τον μαθηματικών μας έκανε διάλεξη περί του Παναθηναικού ο καθηγητής. Την ώρα της Φυσικής μας υπαγόρευε από το βιβλίο την θεωρία και λύναμε ασκήσεις από το βιβλίο που είχαν γίνει ήδη στο φροντιστήριο. Στην ώρα του αεππ γινόταν πανικός στην τάξη και όσοι θέλαν να προσέξουν ήταν κάπως δύσκολο . Μόνο την ώρα του Αοδε κάναμε μάθημα νομίζω.

Οπότε ναι πήγαινα για χαβαλέ τις ώρες τις κατεύθυνσης. :P
ενταξει αυτο γινοταν στο δικο σου σχολεο...σε εμας γινοταν κανονικα μαθημα..δεν θελω να πιστευω πως εξαρχης οι καθηγητες σου δεν εκαναν μαθημα..αυτοι δεν ειναι σωστοι εκπαιδευτικοι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
ενταξει αυτο γινοταν στο δικο σου σχολεο...σε εμας γινοταν κανονικα μαθημα..δεν θελω να πιστευω πως εξαρχης οι καθηγητες σου δεν εκαναν μαθημα..αυτοι δεν ειναι σωστοι εκπαιδευτικοι....

Από την πρώτη μέρα δεν γινόταν μάθημα στην κατεύθυνση. Εγώ θεωρώ πως φταίγαν οι συγκεκριμένοι καθηγητές διότι δεν ήθελαν να κάνουν σωστό μάθημα. Στο άλλο τμήμα τεχνολογικής έκαναν πολύ καλό μαθημα και λυπάμαι που για 2 ονόματα στην αλφαβητική κατάταξη δεν πήγα εκεί, ίσως να είχα περάσει με την 1η φορά εκεί που ήθελα. -.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Όσοι μαθητές προσπαθούν πολύ ας παίρνουν 20, ακόμα και αν δεν το αξίζουν, αλλά μόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......

Πραγματικα, τους νοιαζει πολυ τους καθηγητες :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chartson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κανενας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
φυσικά ,όχι σαν τον δικό μου τον παπάρα που μου βαλε 11 στη φυσική γενικής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Οχι, σε καμια περιπτωση. Και οι υπολοιποι 19 μια χαρα βαθμοι ειναι για μπαινουν, δεν καταλαβαινω απο που κι ως που πρεπει στον καθε τυχαιο να κατοχυρωνεται το 20, αδικουνται αυτοι που το κερδισαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.

AstynomoS

Νεοφερμένος

Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
παιδια για να μην λεμε τι πρεπει και τι οχι το σωστο ειναι να μην μετρανε οι βαθμοι του σχολειου στις πανελληνιες. Εγω περσι εχασα ΣΣΑΣ οικονομικα εξαιτιας μια βλαμμενης μαθημ, η οποια μου εβαλε 18 και μια φιλολογου 16 στην εκθεση και εγραψα 20. Το φανταζεστε για 100 μορια εχασα τη τελεια σχολη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Οχι, σε καμια περιπτωση. Και οι υπολοιποι 19 μια χαρα βαθμοι ειναι για μπαινουν, δεν καταλαβαινω απο που κι ως που πρεπει στον καθε τυχαιο να κατοχυρωνεται το 20, αδικουνται αυτοι που το κερδισαν.

δε λεμε για τον καθε τυχαιο, αλλα για το καθε παιδι που εχει στοχο και το αναγνωριζει ο καθηγητης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
δε λεμε για τον καθε τυχαιο, αλλα για το καθε παιδι που εχει στοχο και το αναγνωριζει ο καθηγητης!

Εκει μπαινει ο βαθμος. Εκτος κι αν πεσεις σε φιλόλογο. Αλλα μην ισοπεδωσουμε τα πάντα, έλεος, αυτο το de facto "δικαιωμα" στο εικοσαρι δεν το καταλαβαίνω. Αλλωστε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να παρεις 20 στα τετραμηνα της Γ' Λυκειου, οποτε οποιος δεν το παιρνει τις περισσοτερες φορες φταιει αυτος και οχι ο καθηγητης που δηθεν δεν το βάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Προσωπικά,δε νομίζω οτι θα έπρεπε να μετράνε καθόλου οι βαθμοί των τετραμήνων για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.Και ναι,συμφωνώ στο 20αρι σε όλους,γιατί ξέρω παιδιά που έχασαν εως και 100 μόρια από μαλακίες κομπλεξικών καθηγητών-μόρια που δε θα τα έχαναν αν πήγαιναν σε ιδιωτικό-κάποιο άλλο σχολείο με ελαστικότερους καθηγητές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο σχολείο μου:Πολύ καλός μαθητής της Θετικής είχε πάρει στο τετράμηνο 17 στη χημεία.Πάει να παραπονεθεί στον καθηγητή ο οποίος του απαντάει "μην ανησυχείς,πάνω από 15 δε γράφεις".Τελικά έγραψε 19...πείτε μου τι θα κάνατε εσείς στην περίπτωση του....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top