evelin19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......
εδω αλλα κι αλλα κανουν και δεν εκτιθενται, θα εκτεθουν γι αυτο;;; :s
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
-----------------------------------------
Ω ναι...Καλύτερα να μην μετρούσε καθόλου ο προφορικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
αν δεν βαλουν 20 στην γ λυκειου ποτε θα βαλουν....εμεις στο σχολεια μας απο οκτωμβριο το ειχαμε συμφωνισει ολοι 20...........ειχα βγαλει 18.5 απο 11.4 που ειχα β λυκειου καλο εε???
Ε..δεν αξίζουν όλοι για 20.....Στην κατεύθυνση μου από τα 65 παιδιά, εγώ και άλλα 10 πήραμε 20...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν θεωρω πως ειναι σωστο να παιρνουν ολοι οι μαθητες 20..τοτε θα χανοταν τελειως η συμβολη του σχολειου..απλα θα πηγαιναμε εκει για χαβαλε ,αφου θα ξεραμε οτι εχουμε εξασφαλισει το 20 και μετα θα γκρινιαζαμε για το εκπαιδευτικο συστημα, λεγοντας πως οι καθηγητες δεν κανουν καλα την δουλεια τους αψηφωντας την δικη μας αδιαφορια...
Εχμ για χαβαλέ δεν πήγαίναμε σχολείο; :fss:
Anyway, θεωρώ πως το σχολείο - ειδικά η γ' λυκείου - μου σπαταλούσε 7 ώρες από την ζωή μου και με κούραζε μιας και την πρώτη χρονιά που έδινα είχα πολύ αργά μάθημα στο φροντιστήριο. Οπότε θεωρώ σε μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν τίποτε όπως αρχαία , βιολογία, ιστορία κτλ κτλ έπρεπε να βάζουν πάνω από 16, μιας και πανελλήνιες δίναμε σιγά μην διαβάζαμε γενικής.
Στην κατεύθηνση μπορούν να κλιμακώνονται οι βαθμοί ανάλογα την συμμετοχή και όχι από ένα διαγώνισμα που γράφαμε όλην την χρονιά -.-'
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
δεν νομιζω...αυτη η επιπλεον ασκηση που θα λυσεις με τον καθηγητη του σχολειου θα ειναι προς οφελος σου....αλλιως να πηγαινουμε σχολειο μεχρι την β' λυκειου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
τις ωρες τις κατευθυνσης τουλαχιστον πηγαινες για χαβαλε?
δεν νομιζω...αυτη η επιπλεον ασκηση που θα λυσεις με τον καθηγητη του σχολειου θα ειναι προς οφελος σου....αλλιως να πηγαινουμε σχολειο μεχρι την β' λυκειου...
Λοιπόν την ώρα τον μαθηματικών μας έκανε διάλεξη περί του Παναθηναικού ο καθηγητής. Την ώρα της Φυσικής μας υπαγόρευε από το βιβλίο την θεωρία και λύναμε ασκήσεις από το βιβλίο που είχαν γίνει ήδη στο φροντιστήριο. Στην ώρα του αεππ γινόταν πανικός στην τάξη και όσοι θέλαν να προσέξουν ήταν κάπως δύσκολο . Μόνο την ώρα του Αοδε κάναμε μάθημα νομίζω.
Οπότε ναι πήγαινα για χαβαλέ τις ώρες τις κατεύθυνσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ενταξει αυτο γινοταν στο δικο σου σχολεο...σε εμας γινοταν κανονικα μαθημα..δεν θελω να πιστευω πως εξαρχης οι καθηγητες σου δεν εκαναν μαθημα..αυτοι δεν ειναι σωστοι εκπαιδευτικοι....Λοιπόν την ώρα τον μαθηματικών μας έκανε διάλεξη περί του Παναθηναικού ο καθηγητής. Την ώρα της Φυσικής μας υπαγόρευε από το βιβλίο την θεωρία και λύναμε ασκήσεις από το βιβλίο που είχαν γίνει ήδη στο φροντιστήριο. Στην ώρα του αεππ γινόταν πανικός στην τάξη και όσοι θέλαν να προσέξουν ήταν κάπως δύσκολο . Μόνο την ώρα του Αοδε κάναμε μάθημα νομίζω.
Οπότε ναι πήγαινα για χαβαλέ τις ώρες τις κατεύθυνσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
ενταξει αυτο γινοταν στο δικο σου σχολεο...σε εμας γινοταν κανονικα μαθημα..δεν θελω να πιστευω πως εξαρχης οι καθηγητες σου δεν εκαναν μαθημα..αυτοι δεν ειναι σωστοι εκπαιδευτικοι....
Από την πρώτη μέρα δεν γινόταν μάθημα στην κατεύθυνση. Εγώ θεωρώ πως φταίγαν οι συγκεκριμένοι καθηγητές διότι δεν ήθελαν να κάνουν σωστό μάθημα. Στο άλλο τμήμα τεχνολογικής έκαναν πολύ καλό μαθημα και λυπάμαι που για 2 ονόματα στην αλφαβητική κατάταξη δεν πήγα εκεί, ίσως να είχα περάσει με την 1η φορά εκεί που ήθελα. -.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......
Πραγματικα, τους νοιαζει πολυ τους καθηγητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chartson
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
constantinekots
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
:no1:Πραγματικα, τους νοιαζει πολυ τους καθηγητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AstynomoS
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
Οχι, σε καμια περιπτωση. Και οι υπολοιποι 19 μια χαρα βαθμοι ειναι για μπαινουν, δεν καταλαβαινω απο που κι ως που πρεπει στον καθε τυχαιο να κατοχυρωνεται το 20, αδικουνται αυτοι που το κερδισαν.
δε λεμε για τον καθε τυχαιο, αλλα για το καθε παιδι που εχει στοχο και το αναγνωριζει ο καθηγητης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
constantinekots
Εκκολαπτόμενο μέλος
δε λεμε για τον καθε τυχαιο, αλλα για το καθε παιδι που εχει στοχο και το αναγνωριζει ο καθηγητης!
Εκει μπαινει ο βαθμος. Εκτος κι αν πεσεις σε φιλόλογο. Αλλα μην ισοπεδωσουμε τα πάντα, έλεος, αυτο το de facto "δικαιωμα" στο εικοσαρι δεν το καταλαβαίνω. Αλλωστε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να παρεις 20 στα τετραμηνα της Γ' Λυκειου, οποτε οποιος δεν το παιρνει τις περισσοτερες φορες φταιει αυτος και οχι ο καθηγητης που δηθεν δεν το βάζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
george_k214
Εκκολαπτόμενο μέλος
Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο σχολείο μου:Πολύ καλός μαθητής της Θετικής είχε πάρει στο τετράμηνο 17 στη χημεία.Πάει να παραπονεθεί στον καθηγητή ο οποίος του απαντάει "μην ανησυχείς,πάνω από 15 δε γράφεις".Τελικά έγραψε 19...πείτε μου τι θα κάνατε εσείς στην περίπτωση του....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.