venividivici43946
Διάσημο μέλος
Όχι. Ειδικά στο σχολείο, σκοπός θα έπρεπε να είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του μαθητή και των δυνατοτήτων του.Δεν εκφράζει ούτε εμένα απόλυτα, αλλά στο συγκεκριμένο πλαίσιο του σχολείου έτσι όπως είναι, νομίζω ότι θα ήταν μία λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Όχι. Ειδικά στο σχολείο, σκοπός θα έπρεπε να είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του μαθητή και των δυνατοτήτων του.
.... όπως η υποκριτική και το γλύψιμο. απαραίτητα εφόδια για την κοινωνία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Ειδικά αυτό με την κοπέλα είναι τέρμα παράλογοΤουλάχιστον στη Έκθεση και στα Αρχαία κατεύθυνσης, μιλώ για τη θεωρητική γιατί για τις άλλες κατευθύνσεις δεν ξέρω, ας μην τσιγκουνεύονταν.Ειδικά όταν στα αρχαία που έχουν και το μεγαλύτερο συντελεστή, υπάρχει το άγνωστο. Εγώ πάλι δεν πήρα 20 σε κανένα γιατί ο φιλόλογος είχε παλιά τον αδερφό μου που του έβγαζε το λάδι και δε μας χωνεύει σαν οικογένεια. Αυτά είναι τα καλά της μικρής πόλης με 1 λύκειο.
Σε μια άλλη κοπέλα της βαλανε χαμηλότερους βαθμούς, που μάλιστα είναι και καλή μαθήτρια, γιατί έχει αγόρι και τη θεωρούν "τσουλάκι" που δε χώρισε τρίτη λυκείου για να είναι αφοσιωμένη στο διάβασμα.
Μη μιλάτε για αντικειμενικότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Κι όμως είναι.... όπως η υποκριτική και το γλύψιμο. απαραίτητα εφόδια για την κοινωνία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Ως γνωστόν, ο Έλληνας είναι σκουπίδι και προάγει τις αρετές που του αρμόζουν..... όπως η υποκριτική και το γλύψιμο. απαραίτητα εφόδια για την κοινωνία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Ως γνωστόν, ο Έλληνας είναι σκουπίδι και προάγει τις αρετές που του αρμόζουν.
όχι, δεν είναι θέμα λαού, όσο cool κι αν ακούγεται, είναι θέμα συνθηκών, ο καθένας χορεύει σύμφωνα με τη μουσική που του επιβάλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Συμφωνούμε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μοχθήσει για το καλύτερο, αλλά φευ. Άρα μένει σκουπίδι.όχι, δεν είναι θέμα λαού, όσο cool κι αν ακούγεται, είναι θέμα συνθηκών, ο καθένας χορεύει σύμφωνα με τη μουσική που του επιβάλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Συμφωνούμε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μοχθήσει για το καλύτερο, αλλά φευ. Άρα μένει σκουπίδι.
για ποιον "μόχθο" μιλάς εσύ, αυτόν που θα σου εξασφαλίσει τον καλό σχολικό βαθμό; αν ναι, όχι δεν συμφωνούμε.
Αυτός που έχει στόχους θα προσπαθήσει για αυτούς εντός ή εκτός σχολείου, και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό πρέπει να γίνεται εμφανές στους καθηγητές.
Επίσης δεν έχει νόημα να μιλάμε για "το ρόλο του σχολείου" μέσα από ένα ήδη σάπιο σύστημα. όπως είπε η ρεβέκκα το να παίρνεις ότι γράφεις και μόνο απλά διορθώνει κάποια λάθη. Αλλά πέρα από αυτό αν θέλουμε να μιλάμε γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα θελει γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Για να μείνουμε στο παράδειγμά σου.για ποιον "μόχθο" μιλάς εσύ, αυτόν που θα σου εξασφαλίσει τον καλό σχολικό βαθμό; αν ναι, όχι δεν συμφωνούμε.
Αυτός που έχει στόχους θα προσπαθήσει για αυτούς εντός ή εκτός σχολείου, και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό πρέπει να γίνεται εμφανές στους καθηγητές.
Επίσης δεν έχει νόημα να μιλάμε για "το ρόλο του σχολείου" μέσα από ένα ήδη σάπιο σύστημα. όπως είπε η ρεβέκκα το να παίρνεις ότι γράφεις και μόνο απλά διορθώνει κάποια λάθη. Αλλά πέρα από αυτό αν θέλουμε να μιλάμε γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα θελει γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή.
Ο κάθε άνθρωπος έχει κλίσεις. Έτσι υπάρχουν μαθητές που αποδίδουν καλύτερα γραπτά και άλλοι προφορικά. Ο έχων κλίση στον προφορικό τρόπο μάθησης και εξέτασης, ως ακουστικός τύπος, γιατί να τιμωρηθεί για την κλίση του και να αντίστοιχα να ευνοηθεί ο οπτικός τύπος;
Όσο για το μόχθο έχει σχέση με τους στόχους και τα όνειρα του καθενός. Όμως ατυχώς στη χώρα μας ανέκαθεν προκρινόταν η εύκολη λύση και οι υπόλοιποι που μπορεί να άξιζαν περισσότερο ας πάνε να πνιγούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Για να μείνουμε στο παράδειγμά σου.
Ο κάθε άνθρωπος έχει κλίσεις. Έτσι υπάρχουν μαθητές που αποδίδουν καλύτερα γραπτά και άλλοι προφορικά. Ο έχων κλίση στον προφορικό τρόπο μάθησης και εξέτασης, ως ακουστικός τύπος, γιατί να τιμωρηθεί για την κλίση του και να αντίστοιχα να ευνοηθεί ο οπτικός τύπος;
Όσο για το μόχθο έχει σχέση με τους στόχους και τα όνειρα του καθενός. Όμως ατυχώς στη χώρα μας ανέκαθεν προκρινόταν η εύκολη λύση και οι υπόλοιποι που μπορεί να άξιζαν περισσότερο ας πάνε να πνιγούν.
Αυτό που μου λες ως τρόπος εξέτασης προφορικά μπάζει από παντού:
1) Κάποιος που έχει λιώσει 24/7 σε φροντιστήρια και σπίτι του να διαβάζει για να γράψει δεν έχει το κουράγιο να αποδώσει στην τάξη. Σου φαίνεται δίκαιο αυτό;
2) Ο βαθμός υποκειμενικότητας στον προφορικό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο στις εξετάσεις. Ο καθηγητής σε ξέρει, μπορεί να σε είχε κι άλλες χρονιές, μπορεί να είχε προηγούμενα μαζί σου, ή μπορεί απλά να είναι μαλάκας.
3) Η "προφορική εξέταση" που υπερασπίζεσαι στην πραγματικότητα μόνο αυτό δεν είναι. Πρώτα από όλα κατά κόρον δεν εξετάζεσαι προφορικά. Συνήθως οι καθηγητές για να το παίξουν kewl ( αλλά στην πραγματικότητα για να μπορούν να βγάλουν μάθημα ) διατείνονται πως δεν θα δίνουν τόσο σημασία όσο στην απόδοση αλλά στη συμμετοχή. Που σημαίνει ότι άμα ο άλλος γλύφει και δείχνει ότι ενδιαφέρεται ( sic ) και μπαρούφες να πετάει "έλα μωρέ αφού προσπαθεί".
Επίσης ποιος σου πε ότι και στο σχολείο ο βαθμός του τετραμήνου δεν μπαίνει και έπειτα από γραπτη εξεταση, τα διαγωνίσματα τετραμηνου τι είναι;
4) Ο βαθμός του σχολείου αυτή τη στιγμή όπως είναι δεν αλλάζει απολύτως τίποτα. Γιατί ακριβώς λόγω της υποκειμενικότητάς του θα τον πάρουν όλοι ( ή μάλλον οι τυχεροί που έχουν νορμαλ καθηγητές ). Επίσης είναι μόνο ένα +/- 20% και αυτό πάντα με αναπροσαρμογή. Οπότε όχι δεν αλλάζει τίποτα πρακτικά, και να συνεχίσει να μετράει πάλι τίποτα δε θα σημαίνει, παρά μόνο κάτι που θα ΠΡΕΠΕΙ να πάρεις για να μην αδικηθείς σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Τέλος αυτή η "προφορική εξέταση" στα μάτια μου πιο πολύ την αντίστοιχη προφορική εξέταση για τους "δυσλεκτικούς" μου φέρνει παρά για τον σχολικό βαθμό.
Όσο για το τελευταίο, τις πανελλήνιες πέρα από τις όποιες ιστορίες με σκονάκια κλπ σαν θεσμό τις θεωρώ έναν από τους πλέον αντικειμενικούς. Και αυτό φαίνεται σε κάθε σχολείο άλλωστε, όταν βλέπεις το κάθε φυτό που επί 3+ χρόνια σου τα χε κάνει αερόστατα με το γλύψιμο και την σπασικλιά να καταλήγει στις πανελλήνιες να πατώνει και μετά να του φταίνε τα 1002.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitelioness
Πολύ δραστήριο μέλος
ξερεις ακομα μου εχει μεινει εκεινο το μοτο:το σχολειο ειναι μια μικρογραφια της κοινωνιας (ρε γαμωτο)
δεν ειναι ολοι οι καθηγητες τελειοι=δεν ολοι οι ανθρωποι τελειοι.τωρα θα μου πεις οτι εαν σου βρεθει ενας μ....ας σε τετοια τρυφερη ηλικια-που ειναι-θα σου κοψει τα φτερα -αδικησει-υποβαθμισει-ανακοψει.SO WHAT????? Δεκα χρονια μετα θα τον σκεφτεσαι και θα λες τι αχολουμουν;
Υπαρχουν και τετοια ατομα στην κοινωνια.Οπως υπαρχουν οι αντιθετοι.Συγκριτικα περισσοτερους σκεπτομενους ανθρωπους θα βρεις στον εκπαιδευτικο χωρο παρα εξω-το αντιστροφο συμβαινει με τους χτυπημενους!
My point: Δεν μπορουμε να καταδικαζουμε ετσι απλα την προφορικη εξεταση-σχολειο, ναι ακομα και στην Γ λ.Ακομα και εκει παιρνεις κατι-οχι απαραιτητα για της παν/κες κ μονο αλλα μαθηματα ζωης.Οσο δεν τα βρισκεις δεξια στο σχολειο αλλο τοσο δεν τα βρισκεις στη ζωη.Θεωρησε το ως ζεσταμα
(αυτο δε σημαινει πως δεν εκμεταλλευτικα στο επακρο ολες τις απουσιες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
vassili.....
ξερεις ακομα μου εχει μεινει εκεινο το μοτο:το σχολειο ειναι μια μικρογραφια της κοινωνιας (ρε γαμωτο)
δεν ειναι ολοι οι καθηγητες τελειοι=δεν ολοι οι ανθρωποι τελειοι.τωρα θα μου πεις οτι εαν σου βρεθει ενας μ....ας σε τετοια τρυφερη ηλικια-που ειναι-θα σου κοψει τα φτερα -αδικησει-υποβαθμισει-ανακοψει.SO WHAT????? Δεκα χρονια μετα θα τον σκεφτεσαι και θα λες τι αχολουμουν;
Υπαρχουν και τετοια ατομα στην κοινωνια.Οπως υπαρχουν οι αντιθετοι.Συγκριτικα περισσοτερους σκεπτομενους ανθρωπους θα βρεις στον εκπαιδευτικο χωρο παρα εξω-το αντιστροφο συμβαινει με τους χτυπημενους!
My point: Δεν μπορουμε να καταδικαζουμε ετσι απλα την προφορικη εξεταση-σχολειο, ναι ακομα και στην Γ λ.Ακομα και εκει παιρνεις κατι-οχι απαραιτητα για της παν/κες κ μονο αλλα μαθηματα ζωης.Οσο δεν τα βρισκεις δεξια στο σχολειο αλλο τοσο δεν τα βρισκεις στη ζωη.Θεωρησε το ως ζεσταμα
(αυτο δε σημαινει πως δεν εκμεταλλευτικα στο επακρο ολες τις απουσιες
so what??? σοβαρά μιλάς τώρα; δεν σου μιλάω για τις υπόλοιπες τάξεις ή τα μη εξεταζόμενα. Εκεί ας κάνει ό,τι θέλει χέστηκα. Στις πανελλήνιες μπορεί να σου στερήσει τη σχολή για την οποία εσύ ΔΙΑΒΑΣΕΣ. Σου φαίνεται δίκαιο εσένα αυτό; Δεν μιλάμε απλά για κόψιμο φτερών. Εσύ θα είχες το κουράγιο να ξανά δώσεις για μα σχολή που έχασες για 100 μόρια; εγώ μάλλον όχι. Οπότε όχι δε νομίζω πως μετά από 10 χρόνια θα το σκέφτεσαι και θα γελάς ξερω γω. Ναι, το σχολείο είναι μια μικρογραφία της κονωνίας και ναι, πρέπει να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε και τέτοιες καταστάσεις αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να τις ανεχόμαστε! Είναι πολύ απλό το σχέδιο αυτό είχε ένα σκοπό, και ο σκοπός αυτός είναι αυτός που ανέφερε ο venividivici. Από τη στιγμή όμως που ξέρεις ότι τέτοιες λύσεις ΔΕΝ εξυπηρετούν αυτό το σκοπό όχι μόνο πρακτικα αλλά και θεωρητικά απλά τις πετάς στα σκουπίδια για κάτι καλύτερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitelioness
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
τι να σου πω εχω τυχει σε πολλους καθηγητες ή τους αφηνα ησυχους και με αφηναν ησυχη ή αντιλαμβανονταν την αξια μου και αξιζαν και εκεινοι και συνεννοουμασταν.τετοιο προβλημα μεγαλο.....αλλωστε παιδια ο καθενας με την τρελλα του και τις ονειροφαντασιες του.ενας καθ. πιστευει οτι ειναι θεος αστον να το πιστευει-ενας χαζος ακομα σε τουτο τν κοσμο, δν προκειται να τν βαλεις στν ισιο δρομο τετοιοι τυποι δεν μπαινουν στον (υποκειμενικα παντα) δρομο της συνειδησης
Ακριβώς επειδή μπορείς να πέσεις σε κάθε καρυδιάς.. υποστηρίζω ότι το να μην μετράει καν ο προφορικός λύνει το πρόβλημα σε αυτό το σημείο, και ας κάνουν μετά αυτοί ό,τι θέλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Δε μπορεί με πρόσχημα τις πανελλαδικές να δίνουμε παντού άλλοθι ή να κάνουμε τα στραβά μάτια. Και δε μου αρέσουν τα κλισέ "Δε θα μου στερήσει ο καθηγητής τη σχολή..." κλπ. Το αν θα περάσεις εκεί που θες εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα! Επίσης ο προφορικός βαθμός μετράει μόνο 30% και αυτό προσαρμοσμένο. Ξέρετε ότι και 20 να σας βάλει αν στο τέλος γράψετε 10 τότε ο βαθμός ο προφορικός πέφτει στο 11,6!
Επίσης σιχαινόμουν παιδιά που πηγαίνανε και γλύφανε τους καθηγητές για τους βαθμούς. Δεν είναι ωραίο να παρακαλάς. Αυτή είναι άποψη και στάση δικιά μου. Θυμάμαι που παρακάλαγαν τον καθηγητή Φυσικής κάτι παιδιά στην τάξη. Εγώ καθόμουν πιο κάτω και δε μίλαγα. Σε μια στιγμή ο καθηγητής μου κάνει "Μυλωνά εσύ τι θες να σου βάλω...; ή τι πιστεύεις;" Του κάνω "Αν ήμουν στη θέση σας θα συνυπολόγιζα συμμετοχή και από τα γραπτά που σας έχω δώσει. Δηλαδή για να είμαστε ειλικρινείς δε θα μου έβαζα πάνω από 14 Κύριε". Και όντως γιατί δε διάβαζα ή νόμιζα ότι διάβαζα!
Δεν το παίζω ηθικός αλλά πιστεύω ότι ότι όταν διαβάσεις πράγμα που έκανα τη δεύτερη χρονιά τότε όλα λύνονται.
Επίσης είναι αδικία να παίρνουν όλοι 20, γιατί υπάρχουν κάποιοι που τους βγαίνει η πίστη ανάποδα και σκίζονται και άλλοι που δεν κάνουν τίποτα. Και θα σας πω ένα παράδειγμα! Φέτος δίνει η αδερφή μου. Είναι άριστη μαθήτρια και γενικά προσπαθεί πάρα πολύ. Ακόμα και στο σχολείο. Στα λατινικά στο διαγώνισμα έγραψε 19. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια είναι ελαστική με τους βαθμούς. Δηλαδή δεν έβαλε κάτω από 16 σε κανέναν. Η αδερφή μου πήρε στον έλεγχο 19. Δηλαδή ένας που της είχε γράψει 5 και δε συμμετείχε πήρε 16 και η αδερφή μου με διαγώνισμα 19 και συμμετοχή πάλι 19 πήρε. Αυτό την πείραξε.
Όχι γιατί είναι ανταγωνιστική ή από τα ψώνια που κυκλοφορούν αλλά γιατί από τον Ιούνιο μέχρι και τώρα είναι με ένα βιβλίο στο χέρι και ενώ της βγαίνει ο ... είναι άδικο άλλοι να παίρνουν τέτοιους βαθμούς χωρίς να προσπαθούν.
Δηλαδή να έχετε απαιτήσεις και καλά κάνουμε γιατί είναι μεγάλο ζήτημα το μέλλον μας αλλά εκεί που πρέπει. Δηλαδή ήξερα ότι μαθηματικά κατεύθυνσης δεν υπήρχε περίπτωση να γράψω πάνω από 8 άντε 10! Οπότε το 13 του καθηγητή δε με πείραξε. Αλλά στο ΑΟΘ που είχα γράψει 18 στο διαγώνισμα είχα απαιτήσεις! Κάτω από 18 δεν ήθελα, αλλά γιατί το άξιζα όχι γιατί πρέπει να βάλει 20. Και η αλήθεια είναι ότι 18 μου έβαλε. Θα μπορούσε 20, αλλά σε ένα άλλο τεστ της ε΄χια γράψει χάλια. Οπότε δε μπορούσα να την κατηγορήσω. Ας διάβαζα σε όλα τα τεστ να άξιζα το 20!
Πραγματικά δεν προσφέρει τίποτα το να σου χαρίζουν βαθμό..
Αυτή η άποψή μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Επίσης είναι αδικία να παίρνουν όλοι 20, γιατί υπάρχουν κάποιοι που τους βγαίνει η πίστη ανάποδα και σκίζονται και άλλοι που δεν κάνουν τίποτα.
δίνεις μεγαλύτερη σημασία στον προφορικό βαθμό απ ότι του αξίζει...ο μαθητής ο οποίος έχει 20 προφ. και γράψει στο τέλος 5, δε θα έχει κανένα όφελος πέρα από ένα καλύτερο απολυτήριο...αυτός που δεν κάνει τίποτα, ίσως και να γράψει καλύτερα από αυτόν που ξεσχίζεται...δεν είναι λίγοι αυτοί που κουράζονται και πριν το τέλος δεν αντέχουν και υποκύπτουν στην πίεση και το άγχος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
ο υψηλός προφορικος βαθμός δεν κοστίζει τιποτα σε κανένα.. αντίθετα ο χαμηλός μπορεί να κοστίσει κλάμα,χρήματα(για ξανα πανελληνίες),πικρα,στεναχώρια,να σου καταστρέψει την ζωή... κλπ κλπ...
τα άλλα του στύλ "ο αλλος το αξίζει το εικόσι και ο άλλος οχι" ειναι απλα για κομπλεξικούς που ασχολούνται περισσοτερο με τον βαθμό του φιλου τους παρα με τον δικο τους..
εγω ας πουμε μαθ κατ φετος (β'λυκειου) εγραψα στο πρωτο διαγωνισμα 92% και στο 2ο 60%(και ηταν γελοία τα θέματαxD) σηκώνομαι 2/3 φορές την εβδομάδα στον πίνακα και στο τετραμηνο μου έβαλε 17.. (περιμενα 18 με την συμμετοχη μου...)
πχ2 -> μαθηματικα γενικής έγραψα 19 ...δεν έχω καθόλου συμμετοχή γιατι ΒΑΡΙΕΜΑΙ στο μαθημα και τετραμηνο 18...
για μενα επρεπε να έχω 19 στο τετραμηνο..(για να τ εγράψα σημαινει οτι τα ήξερα και το άξιζα...σωστα?)
(ο διπλανος μου εγραψε 10 και γενικα μονο εγω και αλλοι 2 πηραμε 19(για να μην λετε οτι αντεγραψα και δεν το αξιζα το 19) )
του δε ποιντ...ετσι και δεν περάσω στην σχολή της αρεσκείας μου για λίγα μονο μόρια εξαιτίας σχολικού βαθμού... ο καθηγητάκος την έχει πολύ άσχημα..
πάρα πολύ άσχημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
του δε ποιντ...ετσι και δεν περάσω στην σχολή της αρεσκείας μου για λίγα μονο μόρια εξαιτίας σχολικού βαθμού... ο καθηγητάκος την έχει πολύ άσχημα..
πάρα πολύ άσχημα...
Όχι.
Ο καθηγητάκος (που σε αναγκάζει λόγω της αχρηστείας του να τον βλέπεις 2 φορές τον μήνα), δεν θα την έχει καθόλου άσχημα.
Αυτό είναι το θέμα, γι' αυτό το λέμε.
Εσύ θα την έχεις άσχημα.
Και πολύ μάλιστα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
του δε ποιντ...ετσι και δεν περάσω στην σχολή της αρεσκείας μου για λίγα μονο μόρια εξαιτίας σχολικού βαθμού... ο καθηγητάκος την έχει πολύ άσχημα..
πάρα πολύ άσχημα...
αν σε αδικήσουν στις πανελλήνιες, θα την έχουν άσχημα όσοι ασχολήθηκαν με το γραπτό σου;
ως μελλοντικός καθηγητής στην μέση εκπαίδευση, να λαμβάνω σοβαρά τέτοιες κουραδομαγκιές υπόψιν;
από πότε ο χώρος της εκπαίδευσης έγινε χώρος τρομοκρατίας και επίδειξης ανδρισμού μπας και κάτσει η γκόμενα;
υ.γ. στον γιατρό ή στον δικαστή για ποιο λόγο δεν κάνετε υποδείξεις επαγγελματικής δεοντολογίας; γιατί εκεί κάθεστε σούζα; γιατί να υπάρχει άνιση αντιμετώπιση των επαγγελμάτων;
δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν καθίκια αλλά τα καθίκια σε κάθε επαγγελματικό κλάδο πρέπει να χαίρουν την ίδια αντιμετώπιση και όχι διακρίσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.