Στο ξανά είπα, πιστεύω ότι δε θα πρέπει να βάζουν σε όλους 20 ΟΛΟΙ οι καθηγητές.
Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; Ξεχνάω τι γίνεται και προτείνω κάτι που θα είναι πιο δίκαιο.
Συμφωνώ ότι πρέπει να μην μετράει ο προφορικός έτσι θα ήταν πιο δίκαιο.
Το 17 του ενός που γίνεται 19 γίνεται και στις πανελλήνιες. (βλ. 3ο εξεταστή)
Εφόσον εξετάζονται από ανθρώπους πάντα θα υπάρχει το υποκειμενικό αλλά όσο μπορούμε ας το περιορίσουμε.
Δε σε πιάνω στην ερώτησή σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Γιατί κάνει όπως πρέπει το μάθημα του.
2) Γιατί είναι σε θέση να αξιολογεί σωστά τους μαθητές του.
3) Γιατί δεν βαριέται να βάζει και να διορθώνει τακτικά τεστ και διαγωνίσματα και έτσι έχει την αληθινή εικόνα της τάξης του.
4) Γιατί δεν θέλει να γίνεται αρεστός γλύφοντας τους μαθητές του.
5) Γιατί μπορεί να προβλέψει πόσο θα γράψει κάθε μαθητής του και φροντίζει να έχει στα προφορικά τις δύο παραπάνω μονάδες από τα γραπτά.
6) Γιατί ξέρει ότι δεν είναι δίκαιο να ισοπεδώνει τα πάντα.
7) Γιατί πιστεύει ότι ο βαθμός έχει ακόμα παιδαγωγικό χαρακτήρα.
8 ) Γιατί θεωρεί ότι είναι αδικία να βάζει στο ίδιο σακί τον άριστο με τον μέτριο.
9) Γιατί δεν θεωρεί σωστές τις εύκολες λύσεις.
10) Γιατί προσπαθεί να διατηρήσει το κύρος του σχολείου.
11) Γιατί πιστεύει ότι στη σπάνια περίπτωση κάποιου που γράφει καλά στις πανελλήνιες ενώ όλη τη χρονιά απαξίωνε εντελώς το σχολείο και το μάθημα, το πριμ του προφορικού δεν του αξίζει.
12) Γιατί αφού κάνει σωστά τη δουλειά του, έχει τι θάρρος να αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
13) Γιατί δεν ανήκει στο σωρό και αντιστέκεται στα ρουσφέτια και στη διαφθορά.
14) Γιατί αυτό τον καθοδηγεί να κάνει η συνείδηση του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
joann
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas_GR
Νεοφερμένος
Απο την στιγμή που μετράει όμως, και απο την στιγμή που υπάρχουν ιδιώτικα σχολεία όπου όλοι παίρνουν 20 επειδή απλά πληρώνουν, και πολλοί καθηγητές οι οποίοι βάζουν 20 σε όλους, δε νομίζεται οτι είναι αδικία κάποιο να μη πάρει 20;
το πρόβλημα είναι οτι ο προφορικός βαθμος συνδέεται με τις πανελλήνιες, ενώ δε θα 'πρεπε.
Σκεφτείτε δύο μαθητές με τον ίδιο βαθμό στις πανελλήνιες που ο ένας θα έχει παρει 20 και ο άλλος για οποιοδήποτε λόγο πιο χαμηλό βαθμό, μπορεί να έχει αδικηθεί κ' όλας, και δηλώσουν και οι δύο την ίδια σχολή, μπορεί ο ένας να περάσει και ο άλλος όχι, άδικο δεν είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ξέρεις που βλέπω λάθος στο συλλογισμό? Ότι θεωρούμε σωστό αυτόν που βάζει σε όλους 20 και λάθος αυτόν που βαθμολογεί δίκαια και αντί να ζητάμε να ελεγχθεί ο ανεύθυνος, απαιτούμε να παρανομεί και ο ευσυνείδητος.Απο την στιγμή που μετράει όμως, και απο την στιγμή ...πολλοί καθηγητές οι οποίοι βάζουν 20 σε όλους, δε νομίζεται οτι είναι αδικία κάποιο να μη πάρει 20;
Για αυτό το "για οποιαδήποτε λόγο" που έγραψες: Αν ο λόγος είναι ότι και οι δύο βαθμολογήθηκαν σωστά και αντικειμενικά, για μένα δεν είναι καθόλου άδικο ο ένας να περάσει και ο άλλος όχι.Σκεφτείτε δύο μαθητές με τον ίδιο βαθμό στις πανελλήνιες που ο ένας θα έχει παρει 20 και ο άλλος για οποιοδήποτε λόγο πιο χαμηλό βαθμό, μπορεί να έχει αδικηθεί κ' όλας, και δηλώσουν και οι δύο την ίδια σχολή, μπορεί ο ένας να περάσει και ο άλλος όχι, άδικο δεν είναι;
---------
(Υ.Γ. Υπάρχουν πολλές αδικίες στις πανελλήνιες. Για παράδειγμα, πώς θα σου φαινόταν να χάσεις μια σχολή για 1 μόριο, αλλά να μπει κάποιος που έχει 500 μόρια λιγότερα από σένα?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas_GR
Νεοφερμένος
Αυτό το για οποιοδήποτε λόγο είναι λάθος διατύπωση... Κατάλαβες τι θέλω να πώ.Ξέρεις που βλέπω λάθος στο συλλογισμό? Ότι θεωρούμε σωστό αυτόν που βάζει σε όλους 20 και λάθος αυτόν που βαθμολογεί δίκαια και αντί να ζητάμε να ελεγχθεί ο ανεύθυνος, απαιτούμε να παρανομεί και ο ευσυνείδητος.
Για αυτό το "για οποιαδήποτε λόγο" που έγραψες: Αν ο λόγος είναι ότι και οι δύο βαθμολογήθηκαν σωστά και αντικειμενικά, για μένα δεν είναι καθόλου άδικο ο ένας να περάσει και ο άλλος όχι.
---------
(Υ.Γ. Υπάρχουν πολλές αδικίες στις πανελλήνιες. Για παράδειγμα, πώς θα σου φαινόταν να χάσεις μια σχολή για 1 μόριο, αλλά να μπει κάποιος που έχει 500 μόρια λιγότερα από σένα?)
αυτό που τόνισα είναι οτι δεν έπρεπε να μετράει κάθόλου ο προφορικός βαθμός,
μπορεί κάποιο παιδί την πρώτη χρονία που έδινε να στράβωσε κάτι και να μη δούλεψε, και να θέλει να ξαναδώσει, γιατί να έχει χαμηλό προφορικό που θα του ρίξει τον βαθμό;
Αυτό που λές δεν γίνεται, εκτός κι αν μιλάς για διαφορεική πεδία με διαφορετικά μαθήματα βαρύτητας, οπού εκεί ΕΣΥ έχεις λιγότερα μόρια απο τον άλλον.(Υ.Γ. Υπάρχουν πολλές αδικίες στις πανελλήνιες. Για παράδειγμα, πώς θα σου φαινόταν να χάσεις μια σχολή για 1 μόριο, αλλά να μπει κάποιος που έχει 500 μόρια λιγότερα από σένα?)
Δεν είπε κανείς να τους επιβραβέψουμε για το οτι δεν είναι αντικειμενικοί αλλα απο τη στιγμή που όλοι ξέρουν οτι πολλοί μοιράζουν βαθμούς έτσι, να το κάνουν όλοι.. Γιατί το αντίθετο δε πρόκειτε να συμβεί. Και πάλι όμως το πιο αντικειμενικό για τις πανελλήνιες είναι το να βάζουν ΟΛΟΙ 20, έτσι δεν επηρεάζει ο βαθμός τα αποτελέσματα.
Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να καταργηθεί απ τον νόμο και να μετράει μόνο ο γραπτός.
Μη βλέπεις τις πανελλήνιες σαν όλες τις άλλες χρονίες ποι φοίτησες, υποτίθεται πρέπει να είναι οσο πιο αντικειμενικές γίνεται, το πιο αντικειμενικό σε αυτή τη περίπτωση είναι να μετράει καθαρά ο βαθμός απο τους 2 διορθώτες που τα διορθώνουν με απόλυτη ανωνυμία και εξετάζονται όλοι πάνω στα ίδια θέματα, την ίδια στιγμή.
Για μένα το θέμα δεν είναι αν θα έπρεπε να βάζουν όλοι 20 η όχι αλλα το αν θα έπρεπε να μετράει ο προφορικός στις πανελλήνιες.
Και με την ίδια λογική, μην παραπονιέσαι οταν ένας καθηγητής γενικής παιδείας σου κάνει μάθημα και απαιτεί να προσέξεις, ούτε αν σου βάλει δουλειά για το σπίτι, μη πείς α γράφουμε πανελλήνιες δε γίνεται. Και στο τέλος της χρονίας αν δε σας βοηθήσουν στις ενδοσχολικές μη παραπονεθείς που έγραφες πανελλήνιες δεν είχες αγγίξει ποτέ γενικής παιδείας μάθημα και δεν είχες χρόνο και κουράγιο να διαβάζεις στο κενο απο το ένα μάθημα στο άλλο.
Ετσί όπως έχει καταντήσει το σχολείο στην 3η λυκείου πρέπει να αναθεωρηθούν πολλά πράγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό είναι άλλο θέμα. Το θέμα μας είναι τι είναι το σωστό να γίνεται αφού έτσι κι αλλιώς ο προφορικός μετράει. Με βάση αυτό συζητάμε.Για μένα το θέμα δεν είναι αν θα έπρεπε να βάζουν όλοι 20 η όχι αλλα το αν θα έπρεπε να μετράει ο προφορικός στις πανελλήνιες.
Με συγχωρείς, αλλά αυτό είναι σαν να λέμε “αφού οι άλλοι κλέβουν, να κλέψουν και αυτοί». Έχουμε διαφορετική άποψη για το τι είναι αντικειμενικό. Για μένα αντικειμενικό θα ήταν ο καθένας να παίρνει τον προφορικό βαθμό που πραγματικά του αξίζει. Το θεωρώ ντροπή και αίσχος να παίρνει τον ίδιο προφορικό βαθμό αυτός που διαβάζει και για το σχολείο, που λύνει και τις ασκήσεις του σχολικού του καθηγητή και συμμετέχει στο μάθημα, με αυτόν που έχει το σχολείο γραμμένο εκεί που ξέρουμε. Κι όμως εμείς σαν μικρογραφία της Ελληνικής κοινωνίας μας, αντί να ζητάμε το δίκαιο (θα υπήρχε τρόπος να βρεθεί αν το θέλαμε) απαιτούμε να επεκταθεί το άδικο.απο τη στιγμή που όλοι ξέρουν οτι πολλοί μοιράζουν βαθμούς έτσι, να το κάνουν όλοι.. ..το πιο αντικειμενικό για τις πανελλήνιες είναι το να βάζουν ΟΛΟΙ 20, έτσι δεν επηρεάζει ο βαθμός τα αποτελέσματα.
Μάλιστα. Εδώ λοιπόν δεν χρειαζόμαστε καθηγητή, αλλά προφήτη που θα μαντέψει τι θα κάνει ο μαθητής την επόμενη χρονιά. Αυτός που θα δώσει για δεύτερη φορά ήδη είναι σε πλεονεκτική θέση από τον μαθητή. Αν λοιπόν δεν έχει καλό προφορικό βαθμό, ας διαβάσει περισσότερο να καλύψει τη διαφορά με το γραπτό του.μπορεί κάποιο παιδί την πρώτη χρονία που έδινε να στράβωσε κάτι και να μη δούλεψε, και να θέλει να ξαναδώσει, γιατί να έχει χαμηλό προφορικό που θα του ρίξει τον βαθμό;
Κι όμως φίλε μου, γίνεται και παραγίνεται και σε πολύ μεγάλη κλίμακα μάλιστα. Όμως γίνεται τόσο μπροστά στα μάτια μας, που το θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό και δεν διαμαρτυρόμαστε. (Σκέψου το…)Αυτό που λές δεν γίνεται.... . . πώς θα σου φαινόταν να χάσεις μια σχολή για 1 μόριο, αλλά να μπει κάποιος που έχει 500 μόρια λιγότερα από σένα?
Αφού ξεφεύγεις από την ανταλλαγή απόψεων και το γυρίζεις στο προσωπικό, θα σου απαντήσω κι εγώ έτσι: Φίλε μου, το δοκίμασα τη Β λυκείου το να ασχολούμαι μόνον με ορισμένα μαθήματα και σιχάθηκα τον εαυτό μου. Έτσι τώρα δεν θα παραπονεθώ για αυτά που γράφεις, καθώς (χαρακτήρισε με όπως θέλεις) ασχολούμαι και με όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας και αν κάποιος καθηγητής μου βάλει δουλειά, την κάνω. Ο λόγος? Η συνείδηση μου (αν θέλεις το πιστεύεις).μην παραπονιέσαι οταν ένας καθηγητής γενικής παιδείας σου κάνει μάθημα και απαιτεί να προσέξεις, ούτε αν σου βάλει δουλειά για το σπίτι, μη πείς α γράφουμε πανελλήνιες δε γίνεται. Και στο τέλος της χρονίας αν δε σας βοηθήσουν στις ενδοσχολικές μη παραπονεθείς που έγραφες πανελλήνιες δεν είχες αγγίξει ποτέ γενικής παιδείας μάθημα και δεν είχες χρόνο και κουράγιο να διαβάζεις στο κενο απο το ένα μάθημα στο άλλο.
--- Φιλικά – Νίκος ---
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Με συγχωρείς, αλλά αυτό είναι σαν να λέμε “αφού οι άλλοι κλέβουν, να κλέψουν και αυτοί». Έχουμε διαφορετική άποψη για το τι είναι αντικειμενικό. Για μένα αντικειμενικό θα ήταν ο καθένας να παίρνει τον προφορικό βαθμό που πραγματικά του αξίζει. Το θεωρώ ντροπή και αίσχος να παίρνει τον ίδιο προφορικό βαθμό αυτός που διαβάζει και για το σχολείο, που λύνει και τις ασκήσεις του σχολικού του καθηγητή και συμμετέχει στο μάθημα, με αυτόν που έχει το σχολείο γραμμένο εκεί που ξέρουμε. Κι όμως εμείς σαν μικρογραφία της Ελληνικής κοινωνίας μας, αντί να ζητάμε το δίκαιο (θα υπήρχε τρόπος να βρεθεί αν το θέλαμε) απαιτούμε να επεκταθεί το άδικο.
γιατί ρε φίλε όλα για ένα βαθμό πρέπει να γίνονται?διαβάζεις γιατί το θές,όχι για να πάρεις μεγαλύτερο βαθμό.Τι σε νοιάζει τι βαθμό θα σου βάλει ο άλλος,σημασία έχει εσύ τι πιστεύεις.Νομίζεις ότι εάν ένας συμμαθητής σου που έχει τον ίδιο βαθμό με εσένα ενώ είναι λιγότερο καλός θα κερδίσει κάτι ή θα χάσεις κάτι εσύ?
Στο πανεπιστήμιο θα καταλάβεις και εσύ ότι προχωρούν μόνο αυτοί που ενδιαφέρονται για την επιστήμη τους και κάνουν εργασίες όχι οι τεμπέληδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Μακάρι να είναι έτσι και στο πανεπιστήμιο να είναι όπως τα λες. (Αν και έχω και αντίθετες πληροφορίες). Γιατί μέχρι τώρα σαν μαθητής συνάντησα μόνον την ισοπέδωση και την εξίσωση των μέτριων με τους άριστους. Αυτό ακριβώς δεν ζητάτε όσοι θέλετε να παίρνουν όλοι 20 στα προφορικά? Αυτό δεν είναι και το πνεύμα της κοινωνίας μας? Εμείς οι νέοι που αύριο θα κυβερνήσουμε την Ελλάδα, έχουμε ήδη τις ιδιότητες αυτών που κυβερνούν σήμερα: αναξιοκρατία, τεμπελιά, ρεμούλα, διαφθορά. Το μέλλον μας ανήκει...γιατί ρε φίλε όλα για ένα βαθμό πρέπει να γίνονται?διαβάζεις γιατί το θές,όχι για να πάρεις μεγαλύτερο βαθμό.Τι σε νοιάζει τι βαθμό θα σου βάλει ο άλλος,σημασία έχει εσύ τι πιστεύεις.Νομίζεις ότι εάν ένας συμμαθητής σου που έχει τον ίδιο βαθμό με εσένα ενώ είναι λιγότερο καλός θα κερδίσει κάτι ή θα χάσεις κάτι εσύ?
Στο πανεπιστήμιο θα καταλάβεις και εσύ ότι προχωρούν μόνο αυτοί που ενδιαφέρονται για την επιστήμη τους και κάνουν εργασίες όχι οι τεμπέληδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Μακάρι να είναι έτσι και στο πανεπιστήμιο να είναι όπως τα λες. (Αν και έχω και αντίθετες πληροφορίες). Γιατί μέχρι τώρα σαν μαθητής συνάντησα μόνον την ισοπέδωση και την εξίσωση των μέτριων με τους άριστους. Αυτό ακριβώς δεν ζητάτε όσοι θέλετε να παίρνουν όλοι 20 στα προφορικά? Αυτό δεν είναι και το πνεύμα της κοινωνίας μας? Εμείς οι νέοι που αύριο θα κυβερνήσουμε την Ελλάδα, έχουμε ήδη τις ιδιότητες αυτών που κυβερνούν σήμερα: αναξιοκρατία, τεμπελιά, ρεμούλα, διαφθορά. Το μέλλον μας ανήκει...
εγώ πάντως δεν συνάντησα καμία ισοπέδωση μέχρι τώρα(για την εκπαίδευση μιλάμε, όχι γενικά,άλλο αυτό). Αυτοί που διάβασαν πέρασαν,αυτοί που δεν διάβασαν ......
υγ: πόσο χαίρομαι να βγάζω άτομα εκτός συζήτησης ....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Το σχολείο είναι εικόνα της κοινωνίας, προσφέρει στους μαθητές την "εκπαίδευση" (μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί η εκπαίδευση δεν είναι μόνο γνώσεις) για να βγουν στην κοινωνία. Αν λοιπόν στο σχολείο δεν δίνεται η δυνατότητα να ξεχωρίζουν οι άριστοι και να προχωράνε πραγματικά μπροστά, χωρίς να μπαίνουν στο ίδο τσουβάλι με τους μέτριους, τότε ναι, είναι ισοπέδωση!
Αυτός που γράφει 15 όλη τη χρονιά, και στις πανελλαδικές πάλι 15 θα γράψει! Γιατί να πάρει την αναπροσαρμογή; Απλό το ερώτημα. Τον Απρίλιο, όλοι έχουν μέσο όρο 18-19 και όταν τους ρωτάς πάνε όλοι φουλ για την πρώτη επιλογή!Τον Ιούλιο πάλι, όλοι λένε ότι έβαλαν πολύ δύσκολα θέματα και θα φύγουν στο εξωτερικό γιατί η ελληνική εκπαίδευση είναι χάλια και στο εξωτερικό θα λυθούν τα προβλήματά μας! (σόρυ, τραβηγμένο αλλά άκουσα 4 τέτοιες ιστορίες και υποθέτω ότι θα υπάρχουν και άλλες).
Επίσης, βλέπω ότι είσαι πολύ λίγο καιρό στο πανεπιστήμιο. Ναι μπορεί να προχωρούν αυτοί που ενδιαφέρονται για την επιστήμη τους...Αλλά οι ανισότητες και οι αδικίες είναι πολύ πολύ χειρότερες. Και θέλει πολύ γερά νεύρα. Γιατί όταν έρχεσαι από το σχολείο μέσα στην χαλαρότητα, πίστεψέ με, εκεί τρως τα αγγούρια..Γιατί θα φεύγουν τα 5άρια αβέρτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
δεν θέλω να σε πληγώσω,...Αλλά ... έρχεσαι από το σχολείο μέσα στην χαλαρότητα,... , τρως τα αγγούρια...
Τι λεει στα παιδάκια η πρόστυχη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Τι λεει στα παιδάκια η πρόστυχη
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Και όμως εγώ τον έβγαλα γιατί δεν μου απάντησε στα ερωτήματά μου.Δεν τον έβγαλες εκτός συζήτησης, δεν θέλω να σε πληγώσω, απλά βαρέθηκε να σου απαντάει.
Το σχολείο είναι εικόνα της κοινωνίας, προσφέρει στους μαθητές την "εκπαίδευση" (μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί η εκπαίδευση δεν είναι μόνο γνώσεις) για να βγουν στην κοινωνία. Αν λοιπόν στο σχολείο δεν δίνεται η δυνατότητα να ξεχωρίζουν οι άριστοι και να προχωράνε πραγματικά μπροστά, χωρίς να μπαίνουν στο ίδο τσουβάλι με τους μέτριους, τότε ναι, είναι ισοπέδωση!
Αυτός που γράφει 15 όλη τη χρονιά, και στις πανελλαδικές πάλι 15 θα γράψει! Γιατί να πάρει την αναπροσαρμογή; Απλό το ερώτημα. Τον Απρίλιο, όλοι έχουν μέσο όρο 18-19 και όταν τους ρωτάς πάνε όλοι φουλ για την πρώτη επιλογή!Τον Ιούλιο πάλι, όλοι λένε ότι έβαλαν πολύ δύσκολα θέματα και θα φύγουν στο εξωτερικό γιατί η ελληνική εκπαίδευση είναι χάλια και στο εξωτερικό θα λυθούν τα προβλήματά μας! (σόρυ, τραβηγμένο αλλά άκουσα 4 τέτοιες ιστορίες και υποθέτω ότι θα υπάρχουν και άλλες).
Επίσης, βλέπω ότι είσαι πολύ λίγο καιρό στο πανεπιστήμιο. Ναι μπορεί να προχωρούν αυτοί που ενδιαφέρονται για την επιστήμη τους...Αλλά οι ανισότητες και οι αδικίες είναι πολύ πολύ χειρότερες. Και θέλει πολύ γερά νεύρα. Γιατί όταν έρχεσαι από το σχολείο μέσα στην χαλαρότητα, πίστεψέ με, εκεί τρως τα αγγούρια..Γιατί θα φεύγουν τα 5άρια αβέρτα.
Όσο για το τελευταίο δεν το πιστεύω,αν δεν το δω.
Για ποιό λόγο να φεύγουν τα 5άρια αβέρτα?μήπως δεν ξέρω πόσο διάβασμα θέλει και τι αλλαγές έχει με το λύκειο.Όλο γενικολογίες είστε και με αδύναμη επιχειρηματολογία.Απόδειξε μου αυτό που λες,μπορείς?Κατά τα άλλα εσύ δεν ισοπεδώνεις.
ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΡΙΟΣ,ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ.
ps: αναφερόμαστε μόνο στη γ λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Είμαι στο πανεπιστήμιο πολύ καιρό και μπορώ να ξέρω πράγματα. Όταν έρχεσαι από ένα σχολείο που απαιτεί παπαγαλία και συγκεκριμένα πράγματα (προφανώς και δεν φταίνε οι μαθητές!!) και μπαίνεις σε ένα πανεπιστήμιο που θέλει κριτική σκέψη για ένα τεράστιο πεδίο γνώσεων, είναι προφανές ότι περισσότεροι από τους μισούς φοιτητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Δεν φταίνε οι μαθητές, επαναλαμβάνω, αλλά έχουν συνηθίσει να είναι προστατευμένοι και να έχουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα να κάνουν. Αν θέλει ένας φοιτητής να πάρει στα σοβαρά την επιστήμη του, το διάβασμα των πανελλαδικών είναι μηδαμινό μπροστά σε αυτό που θα πρέπει να ρίξει στα 4 (ή 5 ή όσα) χρόνια σπουδών.
Στις εξετάσεις ξεχωρίζουν. Μαζί σου. Αλλά αυτό θα ήταν αρκετό αν μετρούσαν ΜΟΝΟ οι εξετάσεις. Γιατί λοιπόν ο μέτριος να κερδίσει 2 μονάδες (από την αναπροσαρμογή) και να μην πάρει αυτό που αξίζει και που έγραψε; Οι δύο μονάδες είναι πολλές για τον μικρόκοσμο των πανελλαδικών. Εδώ παίζουμε στο ένα μόριο, ούτε καν σε μονάδα!Άλλο να αξίζεις 16 και άλλο 18! Τι δεν μπορείς να καταλάβεις σε αυτό;
Τι θέλεις να σου αποδείξω; Δεν καταλαβαίνω τι ζητάς, ειλικρινά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Έτσι μάλιστα,στο προηγούμενο όμως γενίκευσες.Ένα ένα τα θέματα.
Είμαι στο πανεπιστήμιο πολύ καιρό και μπορώ να ξέρω πράγματα. Όταν έρχεσαι από ένα σχολείο που απαιτεί παπαγαλία και συγκεκριμένα πράγματα (προφανώς και δεν φταίνε οι μαθητές!!) και μπαίνεις σε ένα πανεπιστήμιο που θέλει κριτική σκέψη για ένα τεράστιο πεδίο γνώσεων, είναι προφανές ότι περισσότεροι από τους μισούς φοιτητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Δεν φταίνε οι μαθητές, επαναλαμβάνω, αλλά έχουν συνηθίσει να είναι προστατευμένοι και να έχουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα να κάνουν. Αν θέλει ένας φοιτητής να πάρει στα σοβαρά την επιστήμη του, το διάβασμα των πανελλαδικών είναι μηδαμινό μπροστά σε αυτό που θα πρέπει να ρίξει στα 4 (ή 5 ή όσα) χρόνια σπουδών.
Να σου πω τι θα θεωρούσα ιδανικό.Ο βαθμός τετραμήνου να είναι αυτός που έγραψε στο διαγώνισμα τετραμήνου,του οποίου τα θέματα να είναι κοινά για όλους(όπως στις πανελλαδικές).Διάβασες=έγραψες και δεν έχει καθόλου αδικίες ούτε χαρισματικούς βαθμούς.Γιατί λοιπόν ο μέτριος να κερδίσει 2 μονάδες (από την αναπροσαρμογή) και να μην πάρει αυτό που αξίζει και που έγραψε;
Όσο για την ερώτηση που έκανες θα σου απαντήσω με ερώτηση.Γιατί να τις κερδίζει αυτές τις 2 μονάδες αυτός που είναι στο ιδιωτικό και όχι αυτός που είναι στο δημόσιο(μην μου πεις ότι στο ιδιωτικό δεν παίρνουν όλοι 20).Δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έγραψε ο dias "αφού κλέβουν αυτοί,ας κλέψουμε και εμείς."Αν έχουν όλοι 20 δεν αδικείται κανένας.Το ιδιωτικό δεν θα πάψει να βάζει 20 στους μαθητές του γιατί είναι μια επιχείρηση και με αυτό το τρόπο προωθείται,είχα ένα γνωστό που πήγε στο ιδιωτικό στη γ λυκείου μόνο και μόνο για να έχει 20 στα τετράμηνα.
Έχεις ένα δίκαιο,δεν τα έγραψα αναλυτικά.Ζήτησα να αποδεικνύετε αυτά που λέτε γενικά.Τι θέλεις να σου αποδείξω; Δεν καταλαβαίνω τι ζητάς, ειλικρινά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Συμφωνώ απολύτως με αυτό που λες για τα διαγωνίσματα!Αλλά και αυτό εμπίπτει στην αλλαγή του συστήματος, κάτι το οποίο ούτε άμεσο είναι ούτε και εφικτό τη δεδομένη στιγμή. Πρέπει να παίζουμε με τα δεδομένα που υπάρχουν και δυστυχώς ή ευτυχώς είναι στο χέρι του καθηγητή να κρατήσει τις ισορροπίες.
Γενικά είναι σωστό αυτό που λες για τα ιδιωτικά αλλά πόσα είναι τα ιδιωτικά και πόσα είναι τα δημόσια; Μιλάς για ένα πολύ μικρό ποσοστό στο σύνολο.Αν πάρουν όοοοοολοι 20, αυτοί που το αξίζουν πώς θα ξεχωρίσουν? Σε προηγούμενο σχόλιο, πιο παλιά είπα και κάτι άλλο. Δεν πρέπει να δημιουργείται η ψευδαίσθηση στον μαθητή ότι είναι τόσο καλός αν πραγματικά δεν είναι...Αν πάρει εύκολα το 20 στο τετράμηνο, θα νομίζει ότι όλα θα έρθουν εξίσου εύκολα.
Πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία. Είναι τόσο απλό. Και αν χάνεις ένα ποσοστό (τα ιδιωτικά) δεν σημαίνει ότι πρέπει να ισοπεδώσεις το σύμπαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν συνεννοούμαστε με τίποτα.Την απάντηση στη 3η παράγραφο στην έγραψα σε προηγούμενο ποστ.Δεν γενίκευσα στο πρώτο κομμάτι απλά δεν το έγραψα αναλυτικά, γιατί νομίζω ότι αυτό που έγραψα είναι κοινή λογική για κάποιον που μπορεί να δει δύο πράγματα.
Συμφωνώ απολύτως με αυτό που λες για τα διαγωνίσματα!Αλλά και αυτό εμπίπτει στην αλλαγή του συστήματος, κάτι το οποίο ούτε άμεσο είναι ούτε και εφικτό τη δεδομένη στιγμή. Πρέπει να παίζουμε με τα δεδομένα που υπάρχουν και δυστυχώς ή ευτυχώς είναι στο χέρι του καθηγητή να κρατήσει τις ισορροπίες.
Γενικά είναι σωστό αυτό που λες για τα ιδιωτικά αλλά πόσα είναι τα ιδιωτικά και πόσα είναι τα δημόσια; Μιλάς για ένα πολύ μικρό ποσοστό στο σύνολο.Αν πάρουν όοοοοολοι 20, αυτοί που το αξίζουν πώς θα ξεχωρίσουν? Σε προηγούμενο σχόλιο, πιο παλιά είπα και κάτι άλλο. Δεν πρέπει να δημιουργείται η ψευδαίσθηση στον μαθητή ότι είναι τόσο καλός αν πραγματικά δεν είναι...Αν πάρει εύκολα το 20 στο τετράμηνο, θα νομίζει ότι όλα θα έρθουν εξίσου εύκολα.
Πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία. Είναι τόσο απλό. Και αν χάνεις ένα ποσοστό (τα ιδιωτικά) δεν σημαίνει ότι πρέπει να ισοπεδώσεις το σύμπαν.
Μα δεν υπάρχει ισοπέδωση αν παίρνουν όλοι 20 αφού στις πανελλαδικές φαίνονται όλα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό το ποσοστό το μικρό που λες γιατί να έχει πλεονέκτημα,δεν το καταλαβαίνω.Δηλαδή υποστηρίζεις ότι όποιος έχει λεφτά μπορεί να εξαγοράσει βαθμούς και να έχει πλεονέκτημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σου είπα και πιο πριν. Ένας που γράφει 16, γιατί να το κάνει 18?
Το 20 που πήρε στο τετράμηνο χαριστικά απέχει έτη φωτός από το 16 που έγραψε αλλά και από το 18!!!
Στο 16 είσαι μέτριος!Γιατί να γίνεις καλός χαριστικά?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί εκνευρίζεσαι?
Σου είπα και πιο πριν. Ένας που γράφει 16, γιατί να το κάνει 18?
Το 20 που πήρε στο τετράμηνο χαριστικά απέχει έτη φωτός από το 16 που έγραψε αλλά και από το 18!!!
Στο 16 είσαι μέτριος!Γιατί να γίνεις καλός χαριστικά?
1ον:καμία σχέση με το προηγούμενο μου πόστ
2ον:στα απάντησα όλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.