Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Ε τότε ας μην μετρά καθόλου ο προφορικός βαθμός! Αφού θεωρείς ότι δεν είναι δίκαιο να σου αποφασίζει ο καθηγητής τον προφορικό και ότι ο άριστος ούτως ή άλλως θα γράψει καλά. Ας μετρά μόνο ο γραπτός βαθμός, αφού ο προφορικός θα είναι μια κοροϊδία.
Συμφωνω. Στην τελικη, μετα το σχολειο, η συντριπτικη πλειοψηφια των διαγωνισμων που θα κληθειτε να δωσετε, θα ειναι γραπτοι [βλεπε πανεπιστημια, ΑΣΕΠ, κτλ].
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
πολύ σωστά, να μετράει μόνο ο γραπτός....αυτό είναι το ιδανικό.Ε τότε ας μην μετρά καθόλου ο προφορικός βαθμός! Αφού θεωρείς ότι δεν είναι δίκαιο να σου αποφασίζει ο καθηγητής τον προφορικό και ότι ο άριστος ούτως ή άλλως θα γράψει καλά. Ας μετρά μόνο ο γραπτός βαθμός, αφού ο προφορικός θα είναι μια κοροϊδία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
όχι το γλύψιμο δεν το ανέφερες,αλλάαααααααααα είπες ότι είναι σωστό να μετράει και ο προφορικός.Εάν όμως μετράει ο προφορικός το γλύψιμο θα υπάρχει,έτσι δεν είναι?πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν γλύφτες.Ok, whatever...μια σκέψη εξέθεσα... δεν θυμάμαι πάντως να ανέφερα τίποτα για "γλύψιμο"...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δηλαδή, όποιος συμμετέχει στο μάθημα, για σένα είναι γλύφτης?όχι το γλύψιμο δεν το ανέφερες,αλλάαααααααααα είπες ότι είναι σωστό να μετράει και ο προφορικός.Εάν όμως μετράει ο προφορικός το γλύψιμο θα υπάρχει,έτσι δεν είναι?πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν γλύφτες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Έχω βαρεθεί 12 χρόνια που είμαι μαθητής να θεωρείται γλύψιμο η συμμετοχή στο μάθημα. Αν κάποιος είναι πραγματικά γλύφτης, δηλαδή παίζει θέατρο ότι ξέρει και καλοπιάνει τον καθηγητή, νομίζω ότι και ο πιο βλάκας καθηγητής και θα το καταλάβει και δεν πρόκειται να το εκτιμήσει και να του βάλει βαθμό.δια οχι ,αλλα υπαρχουν παιδια που το κανουν ,προσωπικα πστευω οτι πρεπει να μετραει ,αλλα με αντικειμενικοτητα,οχι απο γλυψιμο...
Όσο για το βασικό θέμα της συζήτησης: Το να μην μετράει καθόλου ο προφορικός είναι λογικό. Όμως αφού μετράει, συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να είναι αντικειμενικός. Όμως αυτό δεν μπορεί να γινει εντελώς, άρα θεωρώ λογικό να υπάρχει μια διαβάθμιση. Για μένα ο καθηγητής που θα βάλει σε όλους 20 είναι για φτύσιμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ απόλυτα. Για παράδειγμα, ο φυσικός μου μας είπε ότι ότι σε όσους αξίζουν από 17 και πάνω θα τους βάλει 20 και θα το πάει κλιμακωτά ώστε ο εντελώς αδιάφορος να έχει 12 προφορικό. Δεν είναι εντελώς αντικειμενικό, αλλά έχει λογική, είναι σχετικά αξιοκρατικό και βοηθάει. Αυτό το σε όλους 20 που κάποιοι υποστηρίζουν είναι άδικο, ισοπεδωτικό και προσβλητικό για όσους διαβάζουν και ασχολούνται και για το σχολείο. Από όσο έχω καταλάβει αυτή είναι και η κυρίαρχη άποψη των φροντιστών: "Έλα μωρέ, τι το θέλετε το σχολείο? Να σας βάζουν όλους 20 πρέπει".σε ολους 20 οχι ,εαν δεν το αξιζουν ,απο κει και περα πιστευω οτι ο καθηγητης εαν βλεπει προσπαθεια και θεληση απο το παιδι καλο ειναι να το βοηθησει οσο μπορει ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ο λόγος είναι για να αντιμετωπίζονται ισάξια όλοι οι μαθητές. Ο προφορικός βαθμός δεν είναι αντικειμενικός. Π.Χ. στα ιδιωτικά όλοι παίρνουν 20 ανεξάρτητα από την απόδοσή τους (αναφέρομαι για την 3η λυκείου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν νομίζω να είπα κάτι τέτοιο.Γλύφτης ασφαλώς δεν είναι αυτός που ενδιαφέρεται και ρωτάει.Γλύφτης δεν είναι αυτός συμμετέχει στο μάθημα με σωστό τρόπο (να πω τώρα και τι εννοώ με αυτό..αυτός που συμμετέχει με σωστό τρόπο στο μάθημα είναι αυτός που απαντάει στις ερωτήσεις του καθηγητή έχοντας φυσικά ζητήσει το λόγο και εκφράζει κάποιες απορίες του που δεν μπορεί να λύσει μόνος του.Αυτός που δεν συμμετέχει σωστά στο μάθημα είναι αυτός που απαντάει χωρίς να έχει πάρει το λόγο,που στη παράδοση παίρνει τις λέξεις απ' του καθηγητή το στόμα και το παίζει ξερόλας επειδή τα έχει κάνει στο φροντιστήριο.)Δηλαδή, όποιος συμμετέχει στο μάθημα, για σένα είναι γλύφτης?
Επίσης γλύφτης είναι αυτός που μετά το μάθημα πηγαίνει στο καθηγητή,όχι για να τον ρωτήσει κάτι σοβαρό,αλλά για να του δείξει ότι τάχα ενδιαφέρεται.
Για μένα ο καθηγητής που θα βάλει σε όλους 20 είναι για φτύσιμο.Όσο για το βασικό θέμα της συζήτησης: Το να μην μετράει καθόλου ο προφορικός είναι λογικό. Όμως αφού μετράει, συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να είναι αντικειμενικός. Όμως αυτό δεν μπορεί να γινει εντελώς, άρα θεωρώ λογικό να υπάρχει μια διαβάθμιση. Για μένα ο καθηγητής που θα βάλει σε όλους 20 είναι για φτύσιμο.
πολύ βαριά κουβέντα,θέλω να πιστεύω ότι δεν το εννοείς και ότι το έγραψες χωρίς να το πολυσκεπτείς.
Έτσι περιμένουμε να έχουμε σωστούς καθηγητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση?
Το έχω ξαναπει και θα το ξανά πω,όπλο του καθηγητή δεν είναι ο βαθμός,όπλο του είναι οι γνώσεις του και πρέπει να επενδύει συνεχώς σε αυτές,αφού αυτές τον κάνουν σεβαστό και σωστό επαγγελματία. Άλλα εάν εμείς πιστεύουμε ότι ο καθηγητής είναι σεβαστός μόνο και μόνο επειδή μπορεί να βαθμολογήσει και προσπαθούμε να πάμε με τα νερά του μόνο και μόνο για να τον καλοπιάσουμε και δεν εναντιωνόμαστε ποτέ μαζί του ή δεν τον αμφισβητούμε καθόλου,είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Εξάλλου αυτήν η αμφισβήτηση θα κάνει τον καθηγητή καλύτερο γιατί θα τον προβληματίσει και ψαχτεί και λιγάκι παραπάνω.
αυτό ακριβώς στις πανελλήνιες ξεχωρίζουν όλοι,δεν πρόκειται να αδικηθεί κανένας.όλοι 20 για να 'ναι χαρούμενοι...τζάμπα είναι...στις πανελλαδικές ξεχωρίζουν οι αμνοί από τα ερίφια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Δεν έχω διαβάσει όλα τα posts παραπάνω, αλλά γιατί να δωθεί σε κάποιον η λανθασμένη εντύπωση ότι θα πάει στις Πανελλήνιες και θα γ****?
Πρέπει ο καθηγητής από το σχολείο να του δίνει να καταλάβει μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
κάτι τέτοια ακούω και στο τέλος θα πάψω να ασχολούμαιΡε παιδιά, γιατί να βάλει σε όλους 20...?
Δεν έχω διαβάσει όλα τα posts παραπάνω, αλλά γιατί να δωθεί σε κάποιον η λανθασμένη εντύπωση ότι θα πάει στις Πανελλήνιες και θα γ****?
Πρέπει ο καθηγητής από το σχολείο να του δίνει να καταλάβει μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες του.
1ον, εάν δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα posts να μην κάνεις ερωτήσεις,δεν θα επαναλαμβανόμαστε.
2ον.πιστεύεις με το βαθμό που θα του βάλει θα τον κάνει να καταλάβει που βρίσκεται?Με τα διαγωνίσματα δεν μπορεί να καταλάβει ο μαθητής?χαζός είναι?Ο καθηγητής δεν μπορεί να κάνει μια συζήτησούλα μαζί του και να τον ενημερώσει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Οι πανελλαδικές είναι ανταγωνιστικές και η κάθε λεπτομέρεια μετράει. Αν ένας καθηγητής βάζει σε όλους 20 αυτό που θέλει είναι να βοηθήσει τους μαθητές και να μην είναι η αιτία να χάσει ένας μαθητής μια σχολη εξαιτίας του μη αντικειμενικού προφορικού βαθμού.
Από την άλλη οι μαθητές άλλων τάξεων και σχολείων παίρνουν όλοι 20 δεν είναι αδικία λοιπόν να αρχίζουν αυτοί τις πανελλαδικες΄με αριστα το 100 και άλλοι μαθητές ίδιας δυναμικότητας να ξεκινάνε με άριστα το 95%. Για φτύσιμο θεωρώ τους καθηγητές που δεν βάζουν σε όλους 20 στην Γ λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Για φτύσιμο θεωρώ τους καθηγητές που δεν βάζουν σε όλους 20 στην Γ λυκείου.
υπερβάλλεις κι εσύ τώρα...δε θα κρίνω έναν καθηγητή από τους βαθμούς που βάζει...φέτος η μαθηματικός μας έβαλε 20 σε 3 άτομα στο πρώτο εξάμηνο από τα 12 της θετικής που ήμασταν...όπως καταλαβαίνεις υπήρχαν διαμαρτυρίες μανάδων κλπ. Παρ' όλα αυτά στο τέλος (όλως τυχαίως) κανένας δεν αδικήθηκε εξαιτίας του προφορικού (πήραν το μέγιστο)...από την άλλη υπήρχε και η χημικός που έβαλε σε όλους 20, ακόμα και σ' αυτούς (δν ήταν πολλοί) που δεν ήταν και πολύ σχετικοί...ο καθένας με τον τρόπο του...δε θα κατηγορήσω ούτε τη μία ούτε την άλλη...
ΥΓ: το ιδανικότερο φυσικά θα ήταν να γίνονταν όλα για όλους αντικειμενικά...αλλά από τη στιγμή που αυτό είναι αδύνατο, είμαι της άποψης "όλοι 20" έτσι ώστε να μην αδικηθεί κανείς και να ακονίσουμε τα μαχαίρια για τις πανελλήνιες που θα κρίνουν το αποτέλεσμα...γιατί να μπλέξει και ο προφορικός, υποκειμενικός βαθμός κάθε καθηγητή στην εισαγωγή στα πανεπιστήμια;...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ με την απορία σου. Μόνο που βλέπω το θέμα εντελώς αντίθετα από σένα.Έτσι περιμένουμε να έχουμε σωστούς καθηγητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση?
Για μένα ο καθηγητής που βάζει σε όλους 20 δεν είναι σωστός καθηγητής.
Να μερικοί λόγοι για τους οποίους (κατά τη γνώμη μου) κάποιος καθηγητής βάζει σε όλους 20: (Συνήθως μπορεί να το κάνει και για περισσότερους από έναν από τους παρακάτω λόγους).
1) Για να έχει το κεφάλι του ήσυχο ότι κανένας δεν θα του παραπονεθεί.
2) Γιατί έτσι του είπανε ότι γίνεται στο διπλανό λύκειο.
3) Για να καλοπιάσει (και να γλύψει) τους μαθητές.
4) Γιατί δεν είναι ικανός να αξιολογήσει σωστά τους μαθητές.
5) Γιατί η νοοτροπία του είναι του δε βαριέσαι.
6) Γιατί δεν μπορεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι έτσι αδικεί αυτούς που διαβάζουν και δουλεύουν στην τάξη.
7) Γιατί έτσι του είπε να κάνει ο διευθυντής του (δημόσιου ή ιδιωτικού) σχολείου.
8 ) Γιατί δέχεται πιέσεις από τον κοινωνικό περίγυρο του σχολείου.
9) Γιατί είναι ευθυνόφοβος και δεν θέλει σε καμία περίπτωση να τον κατηγορήσει κανένας ότι φταίει για το ότι κάποιος δεν μπήκε στη σχολή που ήθελε.
10) Γιατί βαριέται να βάζει τεστ και διαγωνίσματα ώστε να έχει την πραγματική εικόνα των μαθητών του.
11) Γιατί δεν καταλαβαίνει ή δεν τον ενδιαφέρει ότι έτσι υποβιβάζει ακόμα περισσότερο το ήδη υποβαθμισμένο σχολείο.
12) Γιατί έχει καταλάβει ότι στην Ελλάδα θα σε κατηγορήσουν αν κάνεις σωστά το καθήκον σου και θα σε επαινέσουν αν κάνεις χατίρια και ρουσφέτια.
13) Γιατί δεν του αρέσει να είναι αυτός που θα βγάλει το φίδι από την τρύπα.
14) Γιατί είναι η εύκολη λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Προφανώς αυτό που λες είναι ιδανικό.... αλλά δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Οι καθηγητές είναι άνθρωποι όχι μηχανές και βαθμολογούν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δεν γίνεται να βαθμολογούν με την ίδια αυστηρότητα. Βάζουν διαφορετικού επιπέδου διαγωνίσματα ο καθένας τους κάποιοι σε βορβαδίζουν καθημερινά με ασκήσεις και δουλειά στο σπίτι και άλλοι σε αφήνουν χαλαρό. Στις υπόλοιπες τάξεις συμφωνώ με αυτά που λετε για την Γ Λυκείου διαφωνώ.Φόκο, λέμε τι πιστεύουμε και αυτό που πιστεύουμε εννοούμε ότι έτσι πρέπει να το κάνουν ΟΛΟΙ, όχι οι μισοί έτσι και οι μισοί αλλιώς.
Όλοι πρέπει να αρχίζουν τις εξετάσεις με τα ίδια bonus διαφορετικά αδικούνται αυτοί πουέχουν αυστηρούς στη βαθμολογία καθηγητές.
υπερβάλλεις κι εσύ τώρα...δε θα κρίνω έναν καθηγητή από τους βαθμούς που βάζει...φέτος η μαθηματικός μας έβαλε 20 σε 3 άτομα στο πρώτο εξάμηνο από τα 12 της θετικής που ήμασταν...όπως καταλαβαίνεις υπήρχαν διαμαρτυρίες μανάδων κλπ. Παρ' όλα αυτά στο τέλος (όλως τυχαίως) κανένας δεν αδικήθηκε εξαιτίας του προφορικού (πήραν το μέγιστο)...από την άλλη υπήρχε και η χημικός που έβαλε σε όλους 20, ακόμα και σ' αυτούς (δν ήταν πολλοί) που δεν ήταν και πολύ σχετικοί...ο καθένας με τον τρόπο του...δε θα κατηγορήσω ούτε τη μία ούτε την άλλη...
ΥΓ: το ιδανικότερο φυσικά θα ήταν να γίνονταν όλα για όλους αντικειμενικά...αλλά από τη στιγμή που αυτό είναι αδύνατο, είμαι της άποψης "όλοι 20" έτσι ώστε να μην αδικηθεί κανείς και να ακονίσουμε τα μαχαίρια για τις πανελλήνιες που θα κρίνουν το αποτέλεσμα...γιατί να μπλέξει και ο προφορικός, υποκειμενικός βαθμός κάθε καθηγητή στην εισαγωγή στα πανεπιστήμια;...
Συμφωνώ απολύτως σε αυτά που λες...
Συμφωνώ με την απορία σου. Μόνο που βλέπω το θέμα εντελώς αντίθετα από σένα.
Για μένα ο καθηγητής που βάζει σε όλους 20 δεν είναι σωστός καθηγητής.
Να μερικοί λόγοι για τους οποίους (κατά τη γνώμη μου) κάποιος καθηγητής βάζει σε όλους 20: (Συνήθως μπορεί να το κάνει και για περισσότερους από έναν από τους παρακάτω λόγους).
1) Για να έχει το κεφάλι του ήσυχο ότι κανένας δεν θα του παραπονεθεί.
2) Γιατί έτσι του είπανε ότι γίνεται στο διπλανό λύκειο.
3) Για να καλοπιάσει (και να γλύψει) τους μαθητές.
4) Γιατί δεν είναι ικανός να αξιολογήσει σωστά τους μαθητές.
5) Γιατί η νοοτροπία του είναι του δε βαριέσαι.
6) Γιατί δεν μπορεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι έτσι αδικεί αυτούς που διαβάζουν και δουλεύουν στην τάξη.
7) Γιατί έτσι του είπε να κάνει ο διευθυντής του (δημόσιου ή ιδιωτικού) σχολείου.
8 ) Γιατί δέχεται πιέσεις από τον κοινωνικό περίγυρο του σχολείου.
9) Γιατί είναι ευθυνόφοβος και δεν θέλει σε καμία περίπτωση να τον κατηγορήσει κανένας ότι φταίει για το ότι κάποιος δεν μπήκε στη σχολή που ήθελε.
10) Γιατί βαριέται να βάζει τεστ και διαγωνίσματα ώστε να έχει την πραγματική εικόνα των μαθητών του.
11) Γιατί δεν καταλαβαίνει ή δεν τον ενδιαφέρει ότι έτσι υποβιβάζει ακόμα περισσότερο το ήδη υποβαθμισμένο σχολείο.
12) Γιατί έχει καταλάβει ότι στην Ελλάδα θα σε κατηγορήσουν αν κάνεις σωστά το καθήκον σου και θα σε επαινέσουν αν κάνεις χατίρια και ρουσφέτια.
13) Γιατί δεν του αρέσει να είναι αυτός που θα βγάλει το φίδι από την τρύπα.
14) Γιατί είναι η εύκολη λύση.
Dias θα σου δώσω ένα παράδειγμα με κάτι που έγραψες σε προηγούμενο post:
" φυσικός μου μας είπε ότι ότι σε όσους αξίζουν από 17 και πάνω θα τους βάλει 20 και θα το πάει κλιμακωτά ώστε ο εντελώς αδιάφορος να έχει 12 προφορικό"
O φυσικός σας είπε ότι το 17, το 18, και 19 θα το εξισώσει με 20. Την ίδια στιγμή κάποιος (όπως π.χ. ο μαθηματικό του άκυρου) τους βαθμολογεί πιο αυστηρά και θα βάλει 20 μόνο σε 1, 2 παιδιά που το αξίζουν. Το θεωρείς δίκαιο κάποιο στη τάξη σου που αξίζει για 17 και του έβαλε ο καθηγητής σου 20 να ξεκινάει με μεγαλύτερο μπόνους με έναν που αξίζει 19 και του έτυχε ο καθηγητής του ακυρου και πήρε προφορικό βαθμό 19.
Γι αυτό το λόγο όλοι πρέπει να βάζουν 20 για να μην υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις αδικίας και επιπλέον είναι ένας τρόπος να δείξουν την διαφωνία τους σε αυτό το απαράδεκτο σύστημα.... Πρέπει να καταλάβουν οι πολιτικοί ότι ο προφορικός βαθμός δεν μπορεί να κρίνει ούτε ελάχιστα την επίδοση του μαθητή. Ας το κρίνουνε οι πανελλήνιες (κοινά θέματα για όλους, κοινές οδηγίες ως προς τη βαθμολόγηση) και όχι η τύχη
Τι σε ενοχλεί να πάρει ο άλλος προφορικό βαθμό 20. Αν πραγματικά το αξίζει θα το δείξει στις πανελλαδικές. Οι εξετάσεις είναι ανταγωνιστικές και η λεπτομέρεια μετράει και αυτή η λεπτομέρεια ίσως στοιχίσει σε μερικούς. Δηλαδή αν ο άλλος πήρε προφορικά 16 και έγραψε στις πανελλήνιες 20 το θεωρείς δίκαιο να το αφαιρεθούν μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πρόσεξε τι λέω.Προφανώς αυτό που λες είναι ιδανικό.... αλλά δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Οι καθηγητές είναι άνθρωποι όχι μηχανές και βαθμολογούν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δεν γίνεται να βαθμολογούν με την ίδια αυστηρότητα. Βάζουν διαφορετικού επιπέδου διαγωνίσματα ο καθένας τους κάποιοι σε βορβαδίζουν καθημερινά με ασκήσεις και δουλειά στο σπίτι και άλλοι σε αφήνουν χαλαρό. Στις υπόλοιπες τάξεις συμφωνώ με αυτά που λετε για την Γ Λυκείου διαφωνώ.
Όλοι πρέπει να αρχίζουν τις εξετάσεις με τα ίδια bonus διαφορετικά αδικούνται αυτοί πουέχουν αυστηρούς στη βαθμολογία καθηγητές.
Πιστεύω ότι οι καθηγητές δεν πρέπει να βάζουν σε όλους 20, δεν είπα ότι ο καθηγητής Γιάννης και Πέτρος θα βάζουν 20 ενώ ο Νίκος και ο Χρήστος δε θα βάζουν.
Όσο υποκειμενικό κριτήριο και να είναι το 10 με το 20 έχουν μια διαφορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Πρόσεξε τι λέω.
Πιστεύω ότι οι καθηγητές δεν πρέπει να βάζουν σε όλους 20, δεν είπα ότι ο καθηγητής Γιάννης και Πέτρος θα βάζουν 20 ενώ ο Νίκος και ο Χρήστος δε θα βάζουν.
Όσο υποκειμενικό κριτήριο και να είναι το 10 με το 20 έχουν μια διαφορά.
Νομίζω αυτό που λες είναι πολύ ουτοπιστικό.... Λες ότι πιστεύεις ότι οι καθηγητές δεν πρέπει να βάζουν σε όλους 20, ενώ κάποιοι αποδεδειγμένα το κάνουν και εφόσον κάποιοι το κάνουν κατά τη γνώμη μου πρέπει να το κάνουν όλοι για να μην αδικείται στη τελική κανένας.
Το 17 κάποιων ισοδυναμεί με 20 για κάποιους άλλους καθηγητές. π.χ. Μερικοί φιλόλογοι όσο καλός και να είσαι δεν βάζουν πάνω από 19 στην έκθεση.
Δεν είμαι της άποψης να βάζουν όλοι 20 είμαι της άποψη να μην μετράει καθόλου ο προφορικός βαθμός στα μόρια. Εφόσον όμως μετράει ο καθηγητής οφείλει να δώσει το μπόνους σε όλους τους μαθητές........ Έτσι κι αλλιώς αν κάποιος δεν γράψει καλά θα μειωθεί ο προφορικός του.
Στην αντίθετη περίπτωση όμως που θα μειωθεί ο γραπτός του βαθμός τότε ο καθηγητής με τι μούτρα θα αντικρίσει τον μαθητή του που πιθανόν να έχασε τη σχολή εξαιτίας του και θα τον κυνηγάει αυτός και όλη η οικογένεια του με το δίκανο. Αφού το σύστημα δεν προστατεύει τον καθηγητή από τέτοιες καταστάσεις πρέπει να το κάνει ο ίδιος. Στη υπόλοιπες σχολικές τάξεις δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί οι μαθητές διαφορετικών σχολείων δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Το πολύ πολύ ν α κριθεί ένα απουσιολόγιο και η σημαία.... Στη Γ Λυκείου κρίνονται πολλά πράγματα....
Είναι κάτι σαν τις εκτελέσεις με πυροβολισμό που γινόντουσαν παλιότερα.... Για 3 μελλοθάνατους πυροβολούσαν 30 στρατιώτες. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν κούφιες σφαίρες και 5-6 έχουν κανονικά πυρά χωρίς να το ξέρουν. Οι μελλοθάνατοι σκοτωνόντουσαν και κανένας δεν ξέρει ποιος τους σκότωσε και συνεπώς κανένας δεν μπορούσε να τους κατηγορήσει ως δολοφόνους.
Ξανακάνω ερώτηση σε αυτούς που είναι υπερ:
Θεωρείται σωστό να καταργηθούν οι πανελλήνιες και η εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση να γίνεται μόνο με το απολυτήριο Λυκείου;
Αν απαντήσετε όχι τότε η απάντηση σας αντικρούεται με την απάντηση στην ερώτηση αυτού του thread γιατί έστω και λίγο με το παρόν σύστημα τον επηρεάζει και ο μοναδικός τρόπος για να μην το επηρεάζουν (εφόσον είναι αδύνατο όλοι να βαθμολογήσουν με ίδια κριτήρια) είναι να βάζουν σε όλους τυφλά 20 στέλνοντας παράλληλα το κατάλληλο μήνυμα στο υπουργείο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.