
28-08-22

18:11
α) Συνένωση; Ξεχάστε το...
β) Ακαδημαϊκή μονάδα είναι το Τμήμα και γύρω από αυτό κινούνται... τα πάντα!
γ) ΠΕ Ηλεκτρονικής (σκέτο, ελπίζω να μη ξεχνάω κανένα και μερικά στο πιθανώς) βγάζουν: α) Ηλεκτρονικών Μηχανικών Πολυτ. Κρήτης (Χανιά), β) Μηχανικών ΗΥ & Πληροφορικής Παν. Ιωαννίνων, γ) Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Παν. Πατρών, δ) Μηχανικών Πληροφορικής & Ηλεκτρονικών Συστημάτων ΔιΠαΕ (Θεσ/κη), ε) Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών & Τηλεπικοινωνιών ΔιΠαΕ (Σέρρες), στ) Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Παν. Αιγαίου (Σάμος), ζ) Μηχανικών Πληροφορικής & Υπολογιστών ΠαΔΑ (Αιγάλεω)
δ) Η ηλεκτρονική είθισται ακαδημαϊκώς να είναι ένας από τους τομείς/κλάδους των ΗΜΜΥ.
ε) Το ΜΥ προστέθηκε στο ΗΜ από τα μέσα 90ς... πιο πριν ήταν σκέτο.
β) Ακαδημαϊκή μονάδα είναι το Τμήμα και γύρω από αυτό κινούνται... τα πάντα!
γ) ΠΕ Ηλεκτρονικής (σκέτο, ελπίζω να μη ξεχνάω κανένα και μερικά στο πιθανώς) βγάζουν: α) Ηλεκτρονικών Μηχανικών Πολυτ. Κρήτης (Χανιά), β) Μηχανικών ΗΥ & Πληροφορικής Παν. Ιωαννίνων, γ) Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Παν. Πατρών, δ) Μηχανικών Πληροφορικής & Ηλεκτρονικών Συστημάτων ΔιΠαΕ (Θεσ/κη), ε) Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών & Τηλεπικοινωνιών ΔιΠαΕ (Σέρρες), στ) Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Παν. Αιγαίου (Σάμος), ζ) Μηχανικών Πληροφορικής & Υπολογιστών ΠαΔΑ (Αιγάλεω)
δ) Η ηλεκτρονική είθισται ακαδημαϊκώς να είναι ένας από τους τομείς/κλάδους των ΗΜΜΥ.
ε) Το ΜΥ προστέθηκε στο ΗΜ από τα μέσα 90ς... πιο πριν ήταν σκέτο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Όσο και να σού φανεί περίεργο, τον οδηγό σπουδών ενός τμήματος τον φτιάχνουν... ένας (συνήθως), το πολύ 2-3 (δηλαδή το φτιάχνει ένας και μετά 1-2 να δουν τι έγραψε), φέρνουν το θέμα οδηγού στη Συνέλευση (ο Πρόεδρος του Τμήματος) και όλοι λένε ένα οκ (αν τύχει και είναι σωματικώς ή/και πνευματικώς παρόντες)! Οι περισσότεροι ΔΕΠ/ΕΔΙΠ, μέσα στο κλίμα της αδιαφορίας, ΔΥ είναι άλλωστε, δεν έχουν ενημερωθεί (ούτε το ανοίγουν έστω από περιέργεια και προσωπικό ενδιαφέρον παρόλο που είναι on-line).Eδώ είχαμε μάθημα κατεύθυνσης στο προπτυχιακό του Μαθηματικού με αναφορές σε μαθηματικές εξισώσεις ειδικού τύπου που περιγράφουν για παράδειγμα ροή θερμότητας σε κύλινδρο και ήταν εκτός ύλης ενώ ο οδηγός σπουδών τα περιείχε κανονικά. Θυμάμαι είχαμε ρωτήσει τον καθηγητή φέρνοντας τον οδηγό σπουδών στην αίθουσα αν η ύλη είναι μέχρι την τάδε ενότητα, και εκείνος απόρρησε και μας έλεγε, δεν έχει ιδέα. Οι καθηγητές στο Μαθηματικό Πατρών δεν είχαν καμία ενημέρωση για τον οδηγό σπουδών που οι ίδιοι έφτιαχναν.![]()