Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

ManolisDaratso

Νεοφερμένος

Ο ManolisDaratso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Πρώτα απ'όλα θεωρώ ότι τα Θρησκευτικά είναι ένα αχρείαστο και ανούσιο μάθημα άσχετα από τα θέματα πίστης. Θα πρέπει να γίνει μονόωρο. Έπειτα πρέπει να καταργηθούν τα Αρχαία. Η Μουσική τα Καλλιτεχνικά, η Οικιακή είναι παντελώς άχρηστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Έπειτα πρέπει να καταργηθούν τα Αρχαία.
Αν ψάχνεις ένα μέρος όπου θες να εκθέσεις λογικές προτάσεις τότε βρίσκεσαι στο λάθος forum. Τώρα όλοι θα ξεφυτρώσουν απ' το έδαφος για να σου πουν ότι αποτελούν "δείγμα πολιτισμού" και ότι είσαι ασεβής.
#fact
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Πρώτα απ'όλα θεωρώ ότι τα Θρησκευτικά είναι ένα αχρείαστο και ανούσιο μάθημα άσχετα από τα θέματα πίστης. Θα πρέπει να γίνει μονόωρο. Έπειτα πρέπει να καταργηθούν τα Αρχαία. Η Μουσική τα Καλλιτεχνικά, η Οικιακή είναι παντελώς άχρηστα

Σε χαλαει να μην κανεις λιγο μαθημα ε? Αυτες ειναι ωρες ξεκουρασης ... Παρακαλαγα να εχω πιο πολλες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bgz

Νεοφερμένος

Η bgz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου να εκφράσω και εγώ την άποψη μου. Καταρχήν, δεν πιστεύω ότι υπάρχουν ''περιττά'' μαθήματα. Το κάθε μάθημα έχει κάτι να σου χαρίσει και γνώσεις να σου προσφέρει. Μπορεί αυτά τα ''άχρηστα'' πράγματα που έχεις μάθει να σου χρησιμεύσουν σε κάτι που δεν το περίμενες. Και ναι δηλαδή, μπορεί εσύ να βρίσκεις τα Μαθηματικά πιο χρήσιμα από την Μουσική. Ρώτησες όμως τους μουσικούς τι προτιμούν; Να είμαστε και αντικειμενικοί. Ή τα Καλλιτεχνικά. Μπορεί εσύ να μην είσαι τόσο καλός ή να τα βαριέσαι αλλά ένας συμμαθητής σου θα μπορούσε να γίνει ο ''επόμενος Πικάσο''. Βέβαια, από την άλλη, θα μπορούσαν τέτοιου είδους μαθήματα που δεν είναι τόσο ''βασικά'' να είναι επιλεκτικά. Δηλαδή, αν σε κάποιον αρέσει η Μουσική να έχει το δικαίωμα να την επιλέξει και να κάνει μια Extra ώρα εφόσον αυτό επιθυμεί αλλά να μην βάζουν όλη την τάξη να παρακολουθεί αυτό το μάθημα. Μου φαίνεται πιο δίκαιο :) Όσο για την Ιλιάδα, Οδύσσεια κλπ που αναφέρθηκε κάτι παραπάνω, φυσικά και αποτελούν πολύ σημαντικά ελληνικά μυθιστορήματα αλλά δεν το θεωρώ αναγκαίο παιδιά 13χρονα να κάνουν τόσο μεγάλες αναλύσεις. Σαφώς και να έχουν μια γενική ιδέα, δηλαδή να διαβάζουν σκέτο το μυθιστόρημα αλλά η ανάλυση είναι περιττή. Βέβαια όποιο παιδί θέλει, μπορεί να παρακολουθήσει Extra μαθήματα όπου να αναλύουν το κείμενο. Καλύτερα είναι παιδιά τέτοιων ηλικιών, να συγκεντρώνονται στα βασικά μαθήματα και να μην σπαταλάνε τον χρόνο τους σε εξειδικευμένα στοιχεία που χρησιμοποιούσε ο Όμηρος :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Περιττά μαθήματα;

  • Αρχαία Ελληνικά όπου είναι άχρηστα στο Γυμνάσιο (γιατί είναι ανούσιο να μαθαίνεις μια νεκρή γλώσσα, όποιος θέλει να την μάθει στο Λύκειο)
  • Η τωρινή Νέα Ελληνική Γλώσσα όπου δε διδάσκεσαι τίποτα το ουσιώδες, αρκετά τα ξέρεις ήδη από το Δημοτικό, άλλα δεν κάνεις καν τη θεωρία (π.χ. έκθεση), δηλαδή πάνω-κάτω τζάμπα 2 ώρες
  • Τα τωρινά Νεοελληνικά Κείμενα όπου δεν αναλύουν θέμα-περιεχόμενο (όπου είναι ότι μηνύματα προσπαθεί να περάσει ο αναγνώστης), αλλά κάθε στοιχείο το κειμένου
  • Θρησκευτικά τα οποία είναι εκτώς από 2ωρα, πλύση εγκεφάλου
  • Τεχνολογία, το τωρινό Project, Αγγλικά, 2η Ξένη Γλώσσα, Πληροφορική
Υ.Γ. Αναμένω αντιδράσεις για τα Α.Ε. αλλά η γνώμη μου είναι, τι να κάνουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
τα μέτρησα 2 φορές για να σιγουρευτώ. 9 μαθήματα. θες να καταργηθούν 9 μαθήματα. δηλαδή προτείνεις να διδάσκονται μόνο θετικά μαθήματα και να μην μαθαίνουμε τη γλώσσα μας (μιλάω για τα νέα ελληνικά) καθώς και να μην καλλιεργούμε το πνεύμα μας (μιλάω για τη λογοτεχνία)? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Καλα , η αληθεια ειναι το παρατραβηξες :P Τα αρχαια και εγω πιστευω οτι πρεπει να καταργηθουν καποτε. Επισης τα αγγλικα ειναι σημαντικα γιατι καποιος μπορει να μην παει φροντιστηριο ... Δεν ειναι δυνατον να μην ξερεις αγγλικα στο 2015 . Σε σχεση με τα αρχαια πιστευω δεν υπαρχει συγκριση τι ειναι πιο σημαντικο.. Και τελος τεχνολογια project και τετοια δεν σε χαλανε κιολας,για να χαλαρωνεις ειναι. Θα ηθελες παραπανω ωρες μαθηματικα? Δεν νομιζω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λέω να καταργηθούν τα μαθήμτα με αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας. Αν αλλάξει ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και η ΥΛΗ τότε να τα κρατήσουμε ευχαρίστως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 517 μηνύματα.
θρησκευτικα. ουτε απαλλαγη, ουτε προαιρετικα ουτε τιποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Δεν είμαι σίγουρος... Θεωρώ πως όλα κάπου χρειάζονται. π.χ.
Οικιακή Οικονομία. Καταρχάς, να πω ότι με έχει βοηθήσει σε πολλά θέματα στην καθημερινή μου ζωή. Και στη διατροφή και στην οικονομία και στην υγεία. (Υ.Γ. Τη διδαχθήκαμε στην Α' γυμνασίου και την κάνουμε και στην Β'. Τώρα δεν ξέρω για την Γ' τάξη.
Μουσική + Καλλιτεχνικά. Προσωπικά, στα καλλιτεχνικά έχω μάθει να κάνω 'Παπάδες'' στα μπλοκ. Ό,τι φτιάχνω, (ναι, είμαι λίγο ματαιόδοξος) είναι πολύ όμορφο. Και το λένε όλοι. Χωρίς τα καλλιτεχνικά, δεν νομίζω να ζωγράφιζα τώρα... Όσον αφορά τη μουσική, είναι ωραίο μάθημα.. --> κάνουμε τις ασκήσεις των άλλων μαθημάτων..!! :P
Γυμναστική. Μου αρέσει πολύ.. δεν ξέρω τον λόγο, αλλά μου αρέσει πολύ!!
Θρησκευτικά. Το 2ο, αγαπημένο μου μάθημα!!! Δεν κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ από το βιβλίο! Μας δείχνει video σχετικά με το μάθημα και μιλάμε!! Και σας πληροφορώ, ότι οι χειρότεροι μαθητές, την επόμενη φορά θυμούνται όλο το μάθημα!!!
Τεχνολογία. Αν και δεν την προτιμώ, μου αρέσουν οι κατασκευές... και πιο πολύ, μου αρέσει αυτή η αίσθηση της υπερηφάνειας, όταν ολοκληρώνεις την εργασία. Φέτος, η ομαδική βγαίνει υπέροχη!
Πληροφορική. Δεν μ'αρέσει.. βαριέμαι αφόρητα.. Βέβαια, δεν είναι καλή η καθηγήτρια..
Αρχαία. Δεν με συγκινούν, αλλά έχουν ενδιαφέρον και μ'αρέσει να σκέφτομαι, ότι μαθαίνω την γλώσσα που μίλαγε ο Αριστοτέλης, ο Σωκράτης, ο Πλάτων κ.λπ... νιώθω δηλαδή περήφανος!
Όλα τα άλλα, νομίζω είναι απολύτως απαραίτητα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ctee_m

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ctee_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Κανένα μάθημα δεν είναι περιττό στο γυμνασιο , το πρόβλημα δεν βρίσκεται εκεί το πρόβλημα βρίσκεται στον τρόπο διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών και ναι προφανώς και το σύστημα παιδείας είναι τεχνοκρατικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Λέω να καταργηθούν τα μαθήμτα με αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας. Αν αλλάξει ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και η ΥΛΗ τότε να τα κρατήσουμε ευχαρίστως.

Ναι μπορούμε να κάνουμε όσο circlejerk (sic) θέλουμε, αλλά αυτή η απάντηση είναι πραγματικά η χειρότερη που μπορείς να δώσεις στο συγκεκριμένο θέμα.
Άμα σε χαλάει ο τρόπος διδασκαλίας πρέπει να τα καταργήσουμε όλα, γιατί σε κανένα μάθημα δεν είναι σοβαρός ο τρόπος διδασκαλίας. Εκτός αν θες να μου πεις ότι φυσική 3ης λυκείου σημαίνει να αντικαθιστάς τύπους που μαθαίνεις από την συνεχή επανάληψη και ρομποτικές διαδικασίες, και αν το πάμε και στο θέμα της εξέτασης, 2 εβδομάδες πανελληνίων δεν είναι αρκετές για να αποφασίσουν αν πρέπει να μπω εγώ στη σχολή μου κι όχι εσύ.
Η κατάργηση δεν είναι το ζητούμενο γιατί έτσι πάμε να καταργήσουμε και τη δημόσια εκπαίδευση.
Επίσης ξεκόλλα με αυτό που λες για τις ξένες γλώσσες, επειδή έχουν λεφτά οι γονείς σου να πας φροντιστήριο δεν σημαίνει πως έχουν όλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπερβάλλω μερικές φορές και νομίζω ότι έχουμε τηλεπάθεια (?!). Αλλαγές πολλές και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πρέπει να γίνουν!!! Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ! Δεν παίζεται το Ε. μας Σ. . Πάντως εννοώ ότι αυτά τα μαθήματα είναι σε ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, π.χ. βιβλίο ΓΑΛΛΙΚΩΝ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ είναι για Α' και Β'. Εμείς αυτή τη σ.χ. έχουμε κάνει το 1/6 από αυτό. Του χρόνου (!) λέει η καθηγήτριά μας ότι θα το τελειώσουμε! Δηλαδή 1+1=2/6=1/3 δηλαδή θα κάνουμε το 1/3 της Α', 0/0 της Β' και δεν ξέρω της Γ'! ! ! Τα μαθήματα αυτά πρέπει να καταργηθούν έτσι όπως είναι και να αντικατασταθούν από ποιοτηκότερα, όπου στην προκειμένη, να μπορείς να πάρεις το κ**********ο το πτυχίο να τελειώνουμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Δηλαδή όποιος δεν έχει λεφτά για να πάει φροντιστήριο δεν θα έχει καμία επαφή με ξένες γλώσσες μέχρι... πότε;
Μπορείς να φανταστείς άνθρωπο 18 χρονών να ψάχνει για δουλειά και να μην ξέρει τι σημαίνει η λέξη hello;
Το γεγονός ότι η καθηγήτριά σου είναι άχρηστη δεν συνεπάγεται την αχρηστεία του μαθήματος, με την ίδια λογική επειδή ο μαθηματικός μου και ο φυσικός μου στο γυμνάσιο δεν ήξεραν ο καθένας το δικό του μάθημα, ο μαθηματικός να παίρνει 2 σημεία στο σύστημα αξόνων για να τραβήξει σταθερή ευθεία και ο άλλος να ξεχνάει τύπους, σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν τα μαθήματα;
Πάρε απόφαση ότι πολλοί καθηγητές είναι διορισμένοι καθαρά λόγω συγγένειας ή γνωριμίας με κάποιο πολιτικό πρόσωπο της προηγούμενης δεκαετίας, έτσι δούλευε η χώρα τότε και δεν νιώθω την ασφάλεια να πω ότι σήμερα έχει σταματήσει.
Το πόσο σημαντικό είναι ένα μάθημα δεν το κρίνεις αποκλειστικά από την προσωπική σου εμπειρία (που για τη στατιστική του θέματος ναι, έχει αξία), το κρίνεις από το επίσημο (κατά το υπουργείο) περιεχόμενό του, δηλαδή την ύλη του, την ποιότητα των συγγραμμάτων του και τη χρησιμότητα αυτών για την γενική παιδεία του μαθητή. Γι' αυτό το λόγο π.χ. είναι παράλογο τόσο το να ζητάς από παιδί της θεωρητικής να μάθει στατιστική (που δεν θα μάθει) όσο και από το παιδί της θετικής/τεχνολογικής να μάθει μετάφραση στα αρχαία (που δεν θα μάθει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σηκώνω τα χέρια ψηλά! Τελικά ΤΟΣΟ απαράδεκτος είμαι στην έκφραση;; Δεν μπορώ να γράψω τίποτα χωρίς να πάρω τουλάχιστον 5 αρνητικές απαντήσεις; Ή καταλαβαίνεται τόσο λάθος αυτά που γράφω Ή τα γράφω λάθος.

Για ?φορά εννοώ ότι η κατάσταση των μαθημάτων, τα καθιστά ανίκανα για να διδαχθούν σε σχολείο. Καλύτερα να τα καταργήσουμε αρχικά, και να βάλουμε μαθήματα ΙΔΙΑ αλλά με διαφορετική προσέγγιση, διαφορετικό βιβλίο, διαφορετικό τ.δ. κ.ο.κ.

π.χ. Γαλλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Γαλλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ | Αγγλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Αγγλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Τα μαθήματα αυτά πρέπει να καταργηθούν έτσι όπως είναι και να αντικατασταθούν από ποιοτηκότερα, όπου στην προκειμένη, να μπορείς να πάρεις το κ**********ο το πτυχίο να τελειώνουμε!

Σε ένα θέμα που λέγεται "Περιττά Μαθήματα" το έγραψες αυτό. Αν μη τι άλλο, υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του "δεν εκφράζομαι" και του "δεν κατανοούμαι".
Διαφορετικά λες εδώ
Καλύτερα να τα καταργήσουμε αρχικά, και να βάλουμε μαθήματα ΙΔΙΑ αλλά με διαφορετική προσέγγιση, διαφορετικό βιβλίο, διαφορετικό τ.δ. κ.ο.κ.

π.χ. Γαλλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Γαλλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ | Αγγλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Αγγλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ

Και διαφορετικά έλεγες πριν
Περιττά μαθήματα; [...]
Τεχνολογία, το τωρινό Project, Αγγλικά, 2η Ξένη Γλώσσα, Πληροφορική

Αλλά έστω ότι από την αρχή κράτησες αυτή τη στάση της αλλαγής, my point still stands, η φάση "δεν διδάσκονται καλά ας αλλάξουνε" ισχύει για κάθε μάθημα που θα κάνεις από την 1η δημοτικού μέχρι την 3η λυκείου (reference για δημοτικό τα μπαστουνάκια ι και η θρυλική ανάποδη αριθμητική 12 = 7 + 5 που δεν προσέφερε τίποτα).
Το "περιττά μαθήματα" αναφέρεται σε μαθήματα που γενικά δεν προσφέρουν κάτι από τη φύση τους (κατά την προσωπική άποψη του καθενός).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποια η γνώμη σας; Πρέπει να διδάσκεται; Πρέπει να είναι επιλογής; Είναι χρήσιμη ή άχρηστη; Τι πρέπει να αλλάξει;

Σημείωση Διαχειριστή: το μήνυμα μεταφέρθηκε από το θέμα "Η οικιακή οικονομία στα σχολεία"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
γτπ
Ένας αχταρμάς βιολογίας, χημείας, οικονομικών και ιατρικής είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

doublepoulos

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Κατ'εμέ,τα πιο άχρηστα μαθήματα στο Γυμνάσιο(μιας και το τέλειωσα πλέον και θεωρώ ότι έχω την απαραίτητη τεχνογνωσία για να ξεχωρισω τα καλά από τα κακά μαθήματα) είναι η μουσική και η Οικιακή Οικονομία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Υπερβάλλω μερικές φορές και νομίζω ότι έχουμε τηλεπάθεια (?!). Αλλαγές πολλές και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πρέπει να γίνουν!!! Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ! Δεν παίζεται το Ε. μας Σ. . Πάντως εννοώ ότι αυτά τα μαθήματα είναι σε ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, π.χ. βιβλίο ΓΑΛΛΙΚΩΝ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ είναι για Α' και Β'. Εμείς αυτή τη σ.χ. έχουμε κάνει το 1/6 από αυτό. Του χρόνου (!) λέει η καθηγήτριά μας ότι θα το τελειώσουμε! Δηλαδή 1+1=2/6=1/3 δηλαδή θα κάνουμε το 1/3 της Α', 0/0 της Β' και δεν ξέρω της Γ'! ! ! Τα μαθήματα αυτά πρέπει να καταργηθούν έτσι όπως είναι και να αντικατασταθούν από ποιοτηκότερα, όπου στην προκειμένη, να μπορείς να πάρεις το κ**********ο το πτυχίο να τελειώνουμε!

Κάτσε ρε Άντυ. Εμείς που πήραμε πτυχίο με αυτά τα δεδομένα ήμασταν εξωγήινοι;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top