ManolisDaratso
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Αν ψάχνεις ένα μέρος όπου θες να εκθέσεις λογικές προτάσεις τότε βρίσκεσαι στο λάθος forum. Τώρα όλοι θα ξεφυτρώσουν απ' το έδαφος για να σου πουν ότι αποτελούν "δείγμα πολιτισμού" και ότι είσαι ασεβής.Έπειτα πρέπει να καταργηθούν τα Αρχαία.
#fact
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος
Πρώτα απ'όλα θεωρώ ότι τα Θρησκευτικά είναι ένα αχρείαστο και ανούσιο μάθημα άσχετα από τα θέματα πίστης. Θα πρέπει να γίνει μονόωρο. Έπειτα πρέπει να καταργηθούν τα Αρχαία. Η Μουσική τα Καλλιτεχνικά, η Οικιακή είναι παντελώς άχρηστα
Σε χαλαει να μην κανεις λιγο μαθημα ε? Αυτες ειναι ωρες ξεκουρασης ... Παρακαλαγα να εχω πιο πολλες..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
- Αρχαία Ελληνικά όπου είναι άχρηστα στο Γυμνάσιο (γιατί είναι ανούσιο να μαθαίνεις μια νεκρή γλώσσα, όποιος θέλει να την μάθει στο Λύκειο)
- Η τωρινή Νέα Ελληνική Γλώσσα όπου δε διδάσκεσαι τίποτα το ουσιώδες, αρκετά τα ξέρεις ήδη από το Δημοτικό, άλλα δεν κάνεις καν τη θεωρία (π.χ. έκθεση), δηλαδή πάνω-κάτω τζάμπα 2 ώρες
- Τα τωρινά Νεοελληνικά Κείμενα όπου δεν αναλύουν θέμα-περιεχόμενο (όπου είναι ότι μηνύματα προσπαθεί να περάσει ο αναγνώστης), αλλά κάθε στοιχείο το κειμένου
- Θρησκευτικά τα οποία είναι εκτώς από 2ωρα, πλύση εγκεφάλου
- Τεχνολογία, το τωρινό Project, Αγγλικά, 2η Ξένη Γλώσσα, Πληροφορική
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πύρος
Τιμώμενο Μέλος
Οικιακή Οικονομία. Καταρχάς, να πω ότι με έχει βοηθήσει σε πολλά θέματα στην καθημερινή μου ζωή. Και στη διατροφή και στην οικονομία και στην υγεία. (Υ.Γ. Τη διδαχθήκαμε στην Α' γυμνασίου και την κάνουμε και στην Β'. Τώρα δεν ξέρω για την Γ' τάξη.
Μουσική + Καλλιτεχνικά. Προσωπικά, στα καλλιτεχνικά έχω μάθει να κάνω 'Παπάδες'' στα μπλοκ. Ό,τι φτιάχνω, (ναι, είμαι λίγο ματαιόδοξος) είναι πολύ όμορφο. Και το λένε όλοι. Χωρίς τα καλλιτεχνικά, δεν νομίζω να ζωγράφιζα τώρα... Όσον αφορά τη μουσική, είναι ωραίο μάθημα.. --> κάνουμε τις ασκήσεις των άλλων μαθημάτων..!!
Γυμναστική. Μου αρέσει πολύ.. δεν ξέρω τον λόγο, αλλά μου αρέσει πολύ!!
Θρησκευτικά. Το 2ο, αγαπημένο μου μάθημα!!! Δεν κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ από το βιβλίο! Μας δείχνει video σχετικά με το μάθημα και μιλάμε!! Και σας πληροφορώ, ότι οι χειρότεροι μαθητές, την επόμενη φορά θυμούνται όλο το μάθημα!!!
Τεχνολογία. Αν και δεν την προτιμώ, μου αρέσουν οι κατασκευές... και πιο πολύ, μου αρέσει αυτή η αίσθηση της υπερηφάνειας, όταν ολοκληρώνεις την εργασία. Φέτος, η ομαδική βγαίνει υπέροχη!
Πληροφορική. Δεν μ'αρέσει.. βαριέμαι αφόρητα.. Βέβαια, δεν είναι καλή η καθηγήτρια..
Αρχαία. Δεν με συγκινούν, αλλά έχουν ενδιαφέρον και μ'αρέσει να σκέφτομαι, ότι μαθαίνω την γλώσσα που μίλαγε ο Αριστοτέλης, ο Σωκράτης, ο Πλάτων κ.λπ... νιώθω δηλαδή περήφανος!
Όλα τα άλλα, νομίζω είναι απολύτως απαραίτητα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Λέω να καταργηθούν τα μαθήμτα με αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας. Αν αλλάξει ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και η ΥΛΗ τότε να τα κρατήσουμε ευχαρίστως.
Ναι μπορούμε να κάνουμε όσο circlejerk (sic) θέλουμε, αλλά αυτή η απάντηση είναι πραγματικά η χειρότερη που μπορείς να δώσεις στο συγκεκριμένο θέμα.
Άμα σε χαλάει ο τρόπος διδασκαλίας πρέπει να τα καταργήσουμε όλα, γιατί σε κανένα μάθημα δεν είναι σοβαρός ο τρόπος διδασκαλίας. Εκτός αν θες να μου πεις ότι φυσική 3ης λυκείου σημαίνει να αντικαθιστάς τύπους που μαθαίνεις από την συνεχή επανάληψη και ρομποτικές διαδικασίες, και αν το πάμε και στο θέμα της εξέτασης, 2 εβδομάδες πανελληνίων δεν είναι αρκετές για να αποφασίσουν αν πρέπει να μπω εγώ στη σχολή μου κι όχι εσύ.
Η κατάργηση δεν είναι το ζητούμενο γιατί έτσι πάμε να καταργήσουμε και τη δημόσια εκπαίδευση.
Επίσης ξεκόλλα με αυτό που λες για τις ξένες γλώσσες, επειδή έχουν λεφτά οι γονείς σου να πας φροντιστήριο δεν σημαίνει πως έχουν όλοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Μπορείς να φανταστείς άνθρωπο 18 χρονών να ψάχνει για δουλειά και να μην ξέρει τι σημαίνει η λέξη hello;
Το γεγονός ότι η καθηγήτριά σου είναι άχρηστη δεν συνεπάγεται την αχρηστεία του μαθήματος, με την ίδια λογική επειδή ο μαθηματικός μου και ο φυσικός μου στο γυμνάσιο δεν ήξεραν ο καθένας το δικό του μάθημα, ο μαθηματικός να παίρνει 2 σημεία στο σύστημα αξόνων για να τραβήξει σταθερή ευθεία και ο άλλος να ξεχνάει τύπους, σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν τα μαθήματα;
Πάρε απόφαση ότι πολλοί καθηγητές είναι διορισμένοι καθαρά λόγω συγγένειας ή γνωριμίας με κάποιο πολιτικό πρόσωπο της προηγούμενης δεκαετίας, έτσι δούλευε η χώρα τότε και δεν νιώθω την ασφάλεια να πω ότι σήμερα έχει σταματήσει.
Το πόσο σημαντικό είναι ένα μάθημα δεν το κρίνεις αποκλειστικά από την προσωπική σου εμπειρία (που για τη στατιστική του θέματος ναι, έχει αξία), το κρίνεις από το επίσημο (κατά το υπουργείο) περιεχόμενό του, δηλαδή την ύλη του, την ποιότητα των συγγραμμάτων του και τη χρησιμότητα αυτών για την γενική παιδεία του μαθητή. Γι' αυτό το λόγο π.χ. είναι παράλογο τόσο το να ζητάς από παιδί της θεωρητικής να μάθει στατιστική (που δεν θα μάθει) όσο και από το παιδί της θετικής/τεχνολογικής να μάθει μετάφραση στα αρχαία (που δεν θα μάθει).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Για ?φορά εννοώ ότι η κατάσταση των μαθημάτων, τα καθιστά ανίκανα για να διδαχθούν σε σχολείο. Καλύτερα να τα καταργήσουμε αρχικά, και να βάλουμε μαθήματα ΙΔΙΑ αλλά με διαφορετική προσέγγιση, διαφορετικό βιβλίο, διαφορετικό τ.δ. κ.ο.κ.
π.χ. Γαλλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Γαλλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ | Αγγλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Αγγλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Τα μαθήματα αυτά πρέπει να καταργηθούν έτσι όπως είναι και να αντικατασταθούν από ποιοτηκότερα, όπου στην προκειμένη, να μπορείς να πάρεις το κ**********ο το πτυχίο να τελειώνουμε!
Σε ένα θέμα που λέγεται "Περιττά Μαθήματα" το έγραψες αυτό. Αν μη τι άλλο, υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του "δεν εκφράζομαι" και του "δεν κατανοούμαι".
Διαφορετικά λες εδώ
Καλύτερα να τα καταργήσουμε αρχικά, και να βάλουμε μαθήματα ΙΔΙΑ αλλά με διαφορετική προσέγγιση, διαφορετικό βιβλίο, διαφορετικό τ.δ. κ.ο.κ.
π.χ. Γαλλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Γαλλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ | Αγγλικά ΤΩΡΙΝΑ --> Αγγλικά ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ
Και διαφορετικά έλεγες πριν
Περιττά μαθήματα; [...]
Τεχνολογία, το τωρινό Project, Αγγλικά, 2η Ξένη Γλώσσα, Πληροφορική
Αλλά έστω ότι από την αρχή κράτησες αυτή τη στάση της αλλαγής, my point still stands, η φάση "δεν διδάσκονται καλά ας αλλάξουνε" ισχύει για κάθε μάθημα που θα κάνεις από την 1η δημοτικού μέχρι την 3η λυκείου (reference για δημοτικό τα μπαστουνάκια ι και η θρυλική ανάποδη αριθμητική 12 = 7 + 5 που δεν προσέφερε τίποτα).
Το "περιττά μαθήματα" αναφέρεται σε μαθήματα που γενικά δεν προσφέρουν κάτι από τη φύση τους (κατά την προσωπική άποψη του καθενός).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Σημείωση Διαχειριστή: το μήνυμα μεταφέρθηκε από το θέμα "Η οικιακή οικονομία στα σχολεία"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Ένας αχταρμάς βιολογίας, χημείας, οικονομικών και ιατρικής είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
doublepoulos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Υπερβάλλω μερικές φορές και νομίζω ότι έχουμε τηλεπάθεια (?!). Αλλαγές πολλές και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πρέπει να γίνουν!!! Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ! Δεν παίζεται το Ε. μας Σ. . Πάντως εννοώ ότι αυτά τα μαθήματα είναι σε ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, π.χ. βιβλίο ΓΑΛΛΙΚΩΝ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ είναι για Α' και Β'. Εμείς αυτή τη σ.χ. έχουμε κάνει το 1/6 από αυτό. Του χρόνου (!) λέει η καθηγήτριά μας ότι θα το τελειώσουμε! Δηλαδή 1+1=2/6=1/3 δηλαδή θα κάνουμε το 1/3 της Α', 0/0 της Β' και δεν ξέρω της Γ'! ! ! Τα μαθήματα αυτά πρέπει να καταργηθούν έτσι όπως είναι και να αντικατασταθούν από ποιοτηκότερα, όπου στην προκειμένη, να μπορείς να πάρεις το κ**********ο το πτυχίο να τελειώνουμε!
Κάτσε ρε Άντυ. Εμείς που πήραμε πτυχίο με αυτά τα δεδομένα ήμασταν εξωγήινοι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.